کرج عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳
کرج کرج. عظیمیه. بیمارستان تخت جمشید. طبقه همکف. بخش کلینیک های فوق تخصصی.
دکتر سجاد نادری فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی ۱۳۲۳۴۷ در شهر کرج مشغول فعالیت است. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعین از طریق سامانه نوبت دات آی آر در دو کلینیک اصلی ایشان وجود دارد.
دکتر سجاد نادری از جمله پزشکان برجسته حوزه قلب و عروق است که با اخذ فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و تخصص بیماریهای قلب و عروق، به عنوان یکی از مراجع معتبر این رشته در شهر کرج شناخته میشود. دکتر سجاد نادری تحصیلات تخصصی خود را در بیمارستان شهید رجایی تهران گذرانده و موفق شده در آزمون بورد تخصصی و آزمون فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی رتبه برتر کسب کند. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۳۲۳۴۷ در حال فعالیت حرفهای هستند و مدارک معتبر تخصصی و فلوشیپی خود را به عنوان پشتوانه علمی ارائه میدهند.
فعالیت اصلی دکتر سجاد نادری در زمینه اینترونشن قلب بزرگسالان و درمان بیماریهای قلب و عروق است. بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی قلب و عروق به کلینیک فوق تخصصی ساختمان کوروش واقع در عظیمیه، میدان مهران، خیابان شریعتی، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه ۷، واحد ۷۰۳ در شهر کرج مراجعه کنند. همچنین مطبهای دیگر ایشان در کلینیک بیمارستان تخت جمشید (عظیمیه، طبقه همکف، بخش کلینیکهای فوق تخصصی) و کلینیک بیمارستان آرام (رجایی شهر، خیابان مسلم ابن عقیل) قرار دارند.
دکتر سجاد نادری به عنوان متخصص قلب و عروق در کرج، خدمات درمانی متنوعی از جمله اقدامات مداخلهای قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی را ارائه میدهد. بیماران از دقت بالا و دانش روز ایشان در تشخیص و درمان بیماریهای قلبی رضایت دارند و بسیاری از بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای کلینیکهای ساختمان کوروش و بیمارستان تخت جمشید فراهم است؛ برای کلینیک بیمارستان آرام نیز میتوان با مطب تماس گرفت. در مجموع، دکتر سجاد نادری با دانش تخصصی، تجربه بالینی و حضور فعال در مراکز معتبر درمانی کرج، یکی از پزشکان مورد اعتماد در حوزه قلب و عروق محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳
کرج. عظیمیه. بیمارستان تخت جمشید. طبقه همکف. بخش کلینیک های فوق تخصصی.
کرج. رجایی شهر. خیابان مسلم ابن عقیل.
خانم روستا بسیار مهربان و دکتر بسیار خلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹دکتر با حوصله و دقیق معاینه میکنن، فقط باید نوبت دهی اصلاح بشه. معطلی بالای ۱ ساعت هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۲جون و فعال و پرانرژی و پرکار ، پیگیر و ما ازشون خیلی راضی هستیم . مریضمون خیلی بهتر شده .
۱۴۰۳/۱۱/۱۹عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹پزشک بسیار خوب باسواد وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۶فعلا جواب ازمایش
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴مهارت و تسلط .مدیریت صحیح مطب . مطب مجهز .توصیه میکنم نکته منفی فقط نداشتن قرارداد خدمات اکو و نوار قلب و غیره با بیمه ها هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱واقعا دکتر عالی بودن مادرم تنگی نفس داشتن و ضربان قلب بالایی داشتن وچون سنش بالا بود ما نمی تونستیم براش اسکن قلب انجام بدیم برای همین به ایشون مراجعه کردیم تا ایشون دیگه انجامش دادن و مادرم کاملا حالشون خوبه.واقعا عالی هستند حتما حتما من ایشون رو به شما پیشنهاد میدم مخصوصا اگه مشکلات قلبی زیادی دارید
۱۴۰۵/۰۳/۲۴خوب و با اخااق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹اقای دکتر نادری بهترین دکتر هستن تو کارشون بسیار دقیق هستن عالین
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار حاذق توانمند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای فشار خون پسرم مراجعه کردم برخورد دکتر بسیار عالی و راهنمایی ایشون مفید بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶بنده دو بار مراجعه کردم بسیار دکتر با خلاق خوش بر خورد از کارشان هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خوش برخورد و خودمانی.زیاد نمیشه از فامیل دورم تعریف کنم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰با سلام م
۱۴۰۳/۰۷/۱۶مادرم آنژیو کرد ونتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار دکترعالی و مسلط به کارشون هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵دکتری بسیار حاذق و دقیق و مهربان میباشند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر حاذقی بودند . من هولتر فشار بستم و مار ایشان در تشخیص بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵همسرم فشاربالاداشت که به لطف تجربه و دانش دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار با حوصله خوش برخورد ومتبحر تا الان سه نفر از بستگان پیش ایشان آنژیو انجام دادن و استند براشون گذاشتن بسیار راضی هستند گرفتگی های شدید رگها رو که دکترهای دیگه توصیه به عمل باز داشتن ایشون رفع انسدادکردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲Behtarin
۱۴۰۴/۰۶/۰۷فشار خون.
۱۴۰۳/۰۸/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲هنوز که مع
۱۴۰۴/۰۶/۲۳همسرم برای اکو مراجعه کردند،بسیار مسلط وبا سوادهستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی هستن از هر نظر متعهد کاربلد با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸ناراحت قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹دکتری بی نظیر با حوصله وفوق العاده با تجربه اولین بار بود ویزیت شدم ولی واقعا با حوصله به شما گوش میکنه وبا حوصله بهتون توضیح میدهد. چنین دکترایی واقعا کم داریم. سپاس از شما
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوش برخورد ولی دقت پایین
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بیماری قلب دکتر خیلی عالی با یه بار آنژیو خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۴فشارم بالا میرفت با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر حاذق و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲پزشک بسیار صبور و با خلاق و البته در کارشون حاذق هستند انژیوگرافی با نتیجه عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶با سلام ممنونم از آقای دکتر که با تشخیص درست و درمان به جا به سلامتی کامل رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰صدا در گوش
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دختر صبور و خوبی دیدم ضمن درمان اصلا بهت استرس نمیده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ممنون خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲با سلام و آرزوی سلامتی برای دوستانم من سه تا از رگهای قلبم گرفته و حالم اصلا خوب نیست و وقت مراجعه از دکتر سجادی گرفتم و خیلی به ایشان و تبحری که دارم مطمئن هستم و به امید روزهای خوش و زیبا برای هموطنان عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر بسیار با اخلاق وخوبئه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵خیلی عالی.. دکتر خیلی باهوش بعد از چند سال مریض رو با جزییات کامل مریضی در ذهن داره خیلی منظم و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۷ناراحتی قلبی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵بسیار حاذق و متعهد هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالییی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار با سواد و مودب
۱۴۰۴/۰۷/۰۳ویزیت شدم پزشک فوق العاده مجرب و خوبی هستن ، کاملا به شرح حال دقت میکنن منشی ها خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳مودب، حاذق، باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۱کار بلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر خوب و باحوصله ایی هستن .
۱۴۰۴/۰۲/۰۷بهترین و دلسوز ترینپزشک دنیا
۱۴۰۵/۰۳/۲۴عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۳۰آنژیو قلب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷سلام .بسیار خوش اخلاق وخیلی استاد در کارش
۱۴۰۵/۰۳/۲۶بنده ظهوری فر هستم دچار سکته قلبی شدم وبطور اورژانسی منو درمان کرد واز همه مهمتر اینکه با آرامش بابیمار برخورد دارد امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر بسیار خوبی بودن از صدای ضربان قلب پدرم متوجه مشکل دریچه شدن و با پیگیری ارجاع دادن به جراح
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار دکتر خوش برخوردی بودن و اینکه به من آرامش دادن امیدوارم درمانشون هم جواب بده بازم ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خیلی دکتر خوبی بودن خوش اخلاق و محترم ، تپش قلب داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مادرم رو عمل کردند و راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بابت عمل آنژیوگرافی پیش ایشون تو بیمارستان تخت جمشید رفتم الان خیلی خوبم مدیون آقای دکتر هستم بهترین وخوش اخلاق ترین دکتری بود ک میشناختم دستشون دردنکنه خداپشت وپناهش باشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸گرفتگی رگ
۱۴۰۳/۰۹/۲۴در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۹من برای تنگی نفس به ایشان مراجعه کردم، ایشان بسیار خوش اخلاق و صبور هستن، کاملا به سوالات پاسخ میدن و برای معاینه عجله نمیکنند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۱مادرم گرفتگی قلب داشتن آقای دکتر آنژیوگرافی انجام دادن و فنر گذاشتن. بسیار باسواد و با اخلاق و دلسوز هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عمل ان
۱۴۰۳/۰۹/۰۴باسلام آقای دکتر نادری از هر لحاظ عالی هستند خدا نگهدارشون باشه دانش خودشون...محیط مطب...دستگاههای چکاپ...اخلاق منشی همگی عالی وتلخیص جناب دکتر هم عالی تر ایشون رو پیشنهاد میکنم خدا نگهدارشون باشه.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دارای اخلاق حرفه ای و حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر آنچنان حرفه ای نیست
۱۴۰۴/۰۹/۳۰مریض ایشان بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳گرفتی رگ
۱۴۰۳/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوب و انسان من قلبی ارادت خاصی دارم و خیلی کمک کرد در روند بیماری من سالم باشی دکتر مهربونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مادرم آنژیو کرده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خوبیود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲آنژیو داشتم بسیار عالی با حوصله ️
۱۴۰۵/۰۲/۰۹پزشک بسیار خوبی است من رضایت کامل دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰فشار خون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴آنژیو انجام دادیم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر بسیار بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دکتر بسیار عالی وخیلی خوش برخورد و در تخصصش بی نظیر هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار دقیق و خوش ارتباط
۱۴۰۴/۰۷/۲۸قبلا مادرم عمل قلب باز شده بود تقریبا ۱۰سال پیش پارسال نفس تنگی داشت دکتر نادری براش فنر گذاشتن چند روز پیش شهرستان اکو شدن دکتر گفت قلبش ۳۵ درصده ضعیف شده مد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر نادری جزو یکی ار بهترین دکتر های قلب هست ... تشخیص و درمان هاشون بی نظیر هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۵نامنظمی ضربان قلب ، هنوز درمانم رو شروع نکردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۲تپش و ریزش قلب داشتم که تاحدودی کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳پزشک حاذق و خوش برخورد و صبوری است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیارمنشی محترم و مهربونیت دارن معطلی زیاده وای منشی با خوشرویی برخورد میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۱دکتر خوب ومهربانی هستن و بسیار کار باد
۱۴۰۴/۰۵/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۳بسیار خوش برخورد و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۱ایشان پزشک عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷بسیار حاذق و توانمند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیارهاذق میباشن آقای دکتر سجاد نادری
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بهترین و با اخلاق ترین دکتری که تا الان دیدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عمل آنژیو
۱۴۰۴/۰۲/۲۹مشکل قلبی داشتم و آنژیو شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱فعلامعلوم نیست ولی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲پزشک بسیار خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲مشکل قلبی ونتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی و خ
۱۴۰۴/۰۴/۰۳دکتر عالیه هم در معاینه دقیق هستن هم تشخیصش درسته و هم خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۷فشار بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱چند ماهی هست تحت طبابت ایشون هستم، بشدت انسان شریف و متخصصی هستند. بسیار بسیار خوبن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷اقای دکتر بسیار عالی و با دانش به علت شلوغ بودن نظم کافی در نوبت دهی وجود ندارد مدیریت منشی ها برای نوبت کمی ضعیف ...
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷جوان خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵توسط دکتر ویزیت شدم بسیار پزشک حاذق وکار بلد هستن وبا اخلاق خیلی خوب به صحبت بیمارشون گوش میکنن خیای با حوصله وبسیار مهربانن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶دکتر نادری پزشکی ماهر و با خلاق هستند و حال بیمار را از هر نظر رعایت می کنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹گرفتگی ۳ رگ قلب داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹استند قلب کذاشتم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ایشون دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶فعلا نتی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰سلام دکتر خیلی خوبی هستن به درمان بیماری پدرم خیلی کمک کردنذ
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر مهربان با توجه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹از آشنایی با دکتر نادری خوشحال شدیم بسیار خوش اخلاق و متخصص و حرفه ای در کار خودش هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۰گرفتگی پا تویه راه رفتن و تنگی نفس داشتم و واریس که در حال درمانم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بله به بیمار کمک میکند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴آنژیو قلب
۱۴۰۲/۱۱/۲۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵منشی ودستیار خوش برخورد خودشون هم خوش رو و حاذق
۱۴۰۵/۰۳/۳۱یکی از بهترین وبااخلاق کار بلدوعالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بسیار با دقت و حوصله پدرم تحت درمان ایشان می باشند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۹. چندبار بهشون مراجعه کردیم. وقت میذارن و با حوصله هستن ولی سری آخر برای من آنژیو تجویز کردن که جهت اطمینان بیشتر با دوتا متخصص قلب دیگه توی تهران و کرج مشورت کردم که هردو گفتن هیچ نیازی به آنژیو نیست
۱۴۰۵/۰۲/۳۱درد سمت راست سینه و اکو و نوار انجام دادند، فقط نوبت گرفتن در این سایت ظاهرا هیچ تاثیری ندارد و نوبت دهی بر اساس مراجعه به مطب است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶با سلام مشکل قلبی داشتم حل شد خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰من مشکل قفسه سینه داشتم،، خوش برخورد وصبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۱جناب دکتر بسیار انسان خوب و با شخصیت هستندو بسیار دکتر با سواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عمل آنژیو
۱۴۰۴/۰۸/۰۷فنر زدن رگ
۱۴۰۴/۰۶/۰۸ابتدابسیاربادقت وصبوری،به حرفهای بیمارگوش داده،سپس اقدامات لازم روانجام میدن،تشخیص وکارهای درمانی رابازبان ساده ودرعین مهربانی به بیمارتوضیح میدهند،درکل پزشکی بسیارحاذق،کاردان،صبور،خوشروومهربان هستند،خداوندطول عمربه ایشان بدهند
۱۴۰۳/۱۲/۳۰دکتر با حوصله ای هستن و در مورد مشکل و روند چک آپ و درمان کامل به بیمار توضیح میدن برای من تشخیص آریتمی قلب دادن تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹مشکل اریتمی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بابت فشار خون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸مشکل قلب مادرم برطرف شد موفق و سلامت باشین
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بسیار صبور و همراه بیمار و با دقت بالا بیمار را معاینه کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار دقیق و مهربان با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۳رضایت کامل
۱۴۰۴/۰۱/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵بد نیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳دکتر خوش برخورد و کار بلد..گفتن مادرم باید آنژیو بشه نوبت گرفتم بریم ببینیم چطور میشه به امید خدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۳آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد با انرژی مثبت بودن . من چند وقتی بود درد قفسه سینه و تنگی نفس داشتم ایشون اکو و نوار رو دیدن فرمودن مشکل خاصی نیست . برخی از این موارد میتونه مشکل گوارشی یا ریوی باشه . در کل برخورد خوبشون استرس و اضطرابم رو کمتر کردن . امیدوارم همیشه تندرست باشن .
۱۴۰۴/۰۷/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۱از هر نظر عالی بودن ، صبور و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵با دقت و خوشاخلاق و تایم انتظارشون هم نسبتا خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷آنژیو قلب عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷خوب عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷انژیو کردم و فنر گذاشتم بسیار مهربان متخصص و دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۲۲عالی صبور خوش برخورد تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من بخاطر آریتمی بستری شدم و توسط ایشون انژیو شدم دکتر حاذق هستند ولی از عواقب پس از آنژیو هیچی به من گفته نشد و من تا یک هفته اصلا حال خوبی نداشتم .
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۳۰خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹درد در قفسه سینه که با انجام اکو و تست ورزش و یک ورق قرص خدا رو شکر خوب شدم در کل دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴تحت درمانم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵فشار خون، با دارو کنترل شد، دقیق هستن و وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر با حوصله ای هست
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بادرود، پزشک جوان، دانش به روز با حوصله وپرسشگر وپاسخ ده .
۱۴۰۲/۰۵/۲۷انژیو انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱آنژیو گرافی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۱انژیو کردم وفنر گذاشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار عالی و دقیق از حال بیمار با خبر میشن و حقیقتا خیلی دلسوزانه و دقیق عمل میکنن فشار خون منو عالی کنترل کردن و نتیجه خوبی حاصل شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۴دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بسیار باتجربه، کاملا به بیمار گوش میده، برای بیمار وقت میذاره، امکانات حوبی تو مطب داره
۱۴۰۴/۱۱/۰۸پزشک خوبی بودن با دقت بررسیهارو انجام می دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷دکتر حاذق وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳فشار خون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱دکتر نادری بهترین دکتر با مهارت کافی و انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خیلی عالی ومهربان وکار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر بسیار با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶دقت ایشان قابل تقدیر و تشخیص او بسیار عالی بود و صداقت و صمیمیت در رفتار ایشان به وضوح قابل مشاهده است.
۱۴۰۲/۰۹/۱۵سلام بهترین دکتر هستن باحوصله گوش میدن به حرفها ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر قلب منه
۱۴۰۳/۰۵/۳۱آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶تپش قاب
۱۴۰۴/۰۶/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سلام واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹دکتری بسیار خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۰برخورددکتربخصوص منش ایشون خانم روستا عالی می باشد.دکترخوش اخلاق است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۱بسیار با حوصله و با دانش هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خیلی با حوصله و دقیق همه چیز رو بررسی میکنن من واسه تپش قلب مراجعه کردم و با یه قرص مشکلم حل شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر کار بلد و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰پزشک خوب مهربون با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۹عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷از بستگا
۱۴۰۲/۰۲/۲۷سلام من پیش ایشون انژیو کردم خیلی راضی بودم برادر هم پیش ایشون بردم انژیو کرد من بسیار از بر خورد ایشون خوشم اومد وراضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰درد قفسه سینه داشتم ، آنژیوگرافی شدم ، دوتا از رگهام فنر زدن و الان استند در قلبم دارم ، تومطب برای مریض خوب وقت میزاره و من راضی ام اما زمانی که می خواستم آنژیو بشم خیلی معطل شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶برخورد عالی معاینه دقیق خیلی خوب به صحبت های بیمار گوش میدن خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۳تشخیص بسیار عالی و خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵از جمله متخصصان برجسته و با تجربه در حوزه قلب و عروق هستند که با دانش عمیق، دقت عمل مثالزدنی و برخوردی انسانی، زندگی بیماران بسیاری را دگرگون ساختهاند. تلاش و مسئولیتپذیری ایشان در راه درمان بیماران، شایسته بالاترین تحسین و قدردانی است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار خوش برخورد و امیدوار کننده بودند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بد نیس
۱۴۰۴/۰۱/۲۵رگهای قلب مادرم گرفته بود ایشون آنژیو کردن و فنر گذاشتن هم کارشون هم اخلاقشان عالیه و عملشون به روز
۱۴۰۴/۰۵/۰۳فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر حاذق وخوش اخلاق مشکل فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۲دکترفوق العاده ایی هستندآنژیوشدم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر بسیار حرفه ای و خوب ولی توی مطب از ساعتی که نوبت داشتیم دو ساعت دیرتر ویزیت شدیم واقعا خسته کننده بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷رسیدگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوب و مهربون و کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱عالی از نطر رفتار و تشخیص
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵گرفتگی قلب
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بسیاردکترخوبی هستن برای بیماروقت میذارن وبادقت به مشکلات بیمارگوش میکنن.مراحل درمان روتکمیل میکنن وپیگیروضعیت بیمارشون هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار با حوصله و خوش برخورد، هر چه ابهام در خصوص سوابق آنژیو داشتم پاسخ دادن. کاری که پزشک اصلی که آنژیو کرده بود یک بیستم ایشون حوصله بخرج نداده بود. بهرترتیب بسیار شریف و با حوصله پاسخگو بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۴دکتر بی نظیر هستن واقعا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴با حوصله و ارامش به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵چک اپ عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی ،
۱۴۰۳/۱۱/۰۸دکتر بااخلاق و با حوصله ایه، دقیق و با سواده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵مشکل فشارخون ودکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰من پدرم مشکل قلبی داشت و به ایشون مراجعه کردیم و پدرم رو ایشون انژیو کردن ایشون خیلی پزشک خوبی هستن با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹باسلام مشکل درد سمت چپ قفسه سینه داشتم سی تی اسکن از قلب انجام شد خدا را شکر مشکلی نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی. حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بسیار ماهر و باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام بسیار باحوصله مراحل ویزیت ونیازهای درمانی بررسی انجام شد اقای دکتر بسیار خوشرو وخوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۹در کار و تشخیص خود بینظیر هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳با سلام من دست از دست چپم درد داشتم که میزد به سینه وپشتم که با اکوو اسکن دکتر گفتن اصلا مشگل قلب ندارم شکر خدا از مشگل گردنم بود ولی خیلی دکتر با اخلاق بودندوبرا مریض وقت میزارن عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳من مشکل فشارخون بالا داشتم الان خیلی بهترم دکتر نادری خیلی خوش برخورد هستن و این برخوردشون حال مریض رو خیلی خوب میکنن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹تو تخصصشون بسیار خبره هستن وبسیار باحوصله هم ویزیت میکنن هم بعداز عمل به تک تک سوالات همراه پاسخ میدن و قبلش هم کاملا وباحوصله درمورد مورد بیماری وروند وروشهای درمان توضیح میدن. سال1402همسرم سه تا فنر گذاشتن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴بهترین پزشک قلب ایران
۱۴۰۴/۰۹/۲۳باصبرو حوصله، خوش برخورد، حرفه ای . رفتار پرسنل خوب و مودبانه بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷پسرم درد قفسه سینه داشت، جناب دکتر معاینه کردن با حوصله به صحبتهامون گوش دادن، اکو و تست ورزش گرفتن و راهنمایی مربوطه را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵