کرج عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳
کرج کرج. عظیمیه. بیمارستان تخت جمشید. طبقه همکف. بخش کلینیک های فوق تخصصی.
دکتر سجاد نادری فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و متخصص قلب و عروق با شماره نظام پزشکی ۱۳۲۳۴۷ در شهر کرج مشغول فعالیت است. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعین از طریق سامانه نوبت دات آی آر در دو کلینیک اصلی ایشان وجود دارد.
دکتر سجاد نادری از جمله پزشکان برجسته حوزه قلب و عروق است که با اخذ فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی و تخصص بیماریهای قلب و عروق، به عنوان یکی از مراجع معتبر این رشته در شهر کرج شناخته میشود. دکتر سجاد نادری تحصیلات تخصصی خود را در بیمارستان شهید رجایی تهران گذرانده و موفق شده در آزمون بورد تخصصی و آزمون فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی رتبه برتر کسب کند. ایشان با شماره نظام پزشکی ۱۳۲۳۴۷ در حال فعالیت حرفهای هستند و مدارک معتبر تخصصی و فلوشیپی خود را به عنوان پشتوانه علمی ارائه میدهند.
فعالیت اصلی دکتر سجاد نادری در زمینه اینترونشن قلب بزرگسالان و درمان بیماریهای قلب و عروق است. بیماران میتوانند برای دریافت خدمات تخصصی قلب و عروق به کلینیک فوق تخصصی ساختمان کوروش واقع در عظیمیه، میدان مهران، خیابان شریعتی، جنب بیمارستان تخت جمشید، ساختمان کوروش، طبقه ۷، واحد ۷۰۳ در شهر کرج مراجعه کنند. همچنین مطبهای دیگر ایشان در کلینیک بیمارستان تخت جمشید (عظیمیه، طبقه همکف، بخش کلینیکهای فوق تخصصی) و کلینیک بیمارستان آرام (رجایی شهر، خیابان مسلم ابن عقیل) قرار دارند.
دکتر سجاد نادری به عنوان متخصص قلب و عروق در کرج، خدمات درمانی متنوعی از جمله اقدامات مداخلهای قلب، آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی را ارائه میدهد. بیماران از دقت بالا و دانش روز ایشان در تشخیص و درمان بیماریهای قلبی رضایت دارند و بسیاری از بیماران ایشان را به دیگران توصیه کردهاند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای کلینیکهای ساختمان کوروش و بیمارستان تخت جمشید فراهم است؛ برای کلینیک بیمارستان آرام نیز میتوان با مطب تماس گرفت. در مجموع، دکتر سجاد نادری با دانش تخصصی، تجربه بالینی و حضور فعال در مراکز معتبر درمانی کرج، یکی از پزشکان مورد اعتماد در حوزه قلب و عروق محسوب میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
عظیمیه میدان مهران خیابان شریعتی جنب بیمارستان تخت جمشید ساختمان کوروش طبقه ۷ واحد ۷۰۳
کرج. عظیمیه. بیمارستان تخت جمشید. طبقه همکف. بخش کلینیک های فوق تخصصی.
کرج. رجایی شهر. خیابان مسلم ابن عقیل.
. چندبار بهشون مراجعه کردیم. وقت میذارن و با حوصله هستن ولی سری آخر برای من آنژیو تجویز کردن که جهت اطمینان بیشتر با دوتا متخصص قلب دیگه توی تهران و کرج مشورت کردم که هردو گفتن هیچ نیازی به آنژیو نیست
۱۴۰۵/۰۲/۳۱من بخاطر آریتمی بستری شدم و توسط ایشون انژیو شدم دکتر حاذق هستند ولی از عواقب پس از آنژیو هیچی به من گفته نشد و من تا یک هفته اصلا حال خوبی نداشتم .
۱۴۰۳/۱۲/۰۲دکتر حاذق وخوش اخلاق مشکل فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹بسیار حاذق و توانمند
۱۴۰۴/۰۸/۱۵خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷در حال درمان
۱۴۰۳/۰۱/۲۹همسرم برای اکو مراجعه کردند،بسیار مسلط وبا سوادهستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳مریض ایشان بودم
۱۴۰۳/۱۰/۰۳فشار خون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی هستن.
۱۴۰۴/۰۱/۱۷دختر صبور و خوبی دیدم ضمن درمان اصلا بهت استرس نمیده
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عالی بودن
۱۴۰۲/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۳سلام من پیش ایشون انژیو کردم خیلی راضی بودم برادر هم پیش ایشون بردم انژیو کرد من بسیار از بر خورد ایشون خوشم اومد وراضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰از هر نظر عالی بودن ، صبور و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آنژیو داشتم بسیار عالی با حوصله ️
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار حاذق توانمند
۱۴۰۴/۰۴/۲۰عالی بودن
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر قلب منه
۱۴۰۳/۰۵/۳۱اقای دکتر نادری بهترین دکتر هستن تو کارشون بسیار دقیق هستن عالین
۱۴۰۴/۰۷/۰۱تحت درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۶دکتری بسیار خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۰مودب، حاذق، باحوصله و دقیق
۱۴۰۴/۰۹/۱۱بیماری قلب دکتر خیلی عالی با یه بار آنژیو خیلی خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار دقیق و خوش ارتباط
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار دقیق و مهربان با تجربه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر بسیار صبور و همراه بیمار و با دقت بالا بیمار را معاینه کردند
۱۴۰۳/۱۲/۰۱آنژیو انجام دادیم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۱فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲مشکل قلبی ونتیجه عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴فنر زدن رگ
۱۴۰۴/۰۶/۰۸هنوز که مع
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بهترین پزشک قلب ایران
۱۴۰۴/۰۹/۲۳جناب دکتر بسیار انسان خوب و با شخصیت هستندو بسیار دکتر با سواد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام بهترین دکتر هستن باحوصله گوش میدن به حرفها ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۱دکتر خیلی عالی ومهربان وکار بلد هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۶/۰۱بسیار با حوصله و خوش برخورد، هر چه ابهام در خصوص سوابق آنژیو داشتم پاسخ دادن. کاری که پزشک اصلی که آنژیو کرده بود یک بیستم ایشون حوصله بخرج نداده بود. بهرترتیب بسیار شریف و با حوصله پاسخگو بودن.
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بسیار با حوصله و با دانش هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰دکتر خوب ومهربانی هستن و بسیار کار باد
۱۴۰۴/۰۵/۳۰آنژیوگرافی شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶مادرم رو عمل کردند و راضی بودیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳آنژیو قلب عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۲آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد با انرژی مثبت بودن . من چند وقتی بود درد قفسه سینه و تنگی نفس داشتم ایشون اکو و نوار رو دیدن فرمودن مشکل خاصی نیست . برخی از این موارد میتونه مشکل گوارشی یا ریوی باشه . در کل برخورد خوبشون استرس و اضطرابم رو کمتر کردن . امیدوارم همیشه تندرست باشن .
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی هستن از هر نظر متعهد کاربلد با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۶فعلا نتی
۱۴۰۱/۰۹/۳۰عالی از نطر رفتار و تشخیص
۱۴۰۳/۰۶/۱۱تپش و ریزش قلب داشتم که تاحدودی کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹خوش برخورد و خودمانی.زیاد نمیشه از فامیل دورم تعریف کنم.
۱۴۰۲/۰۸/۲۰مشکل اریتمی
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۵/۰۱بد نیست
۱۴۰۴/۰۸/۱۳انژیو کردم و فنر گذاشتم بسیار مهربان متخصص و دلسوز
۱۴۰۲/۰۹/۲۲انژیو کردم وفنر گذاشتم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵بسیار خوش برخورد و بااخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۱۶قبلا مادرم عمل قلب باز شده بود تقریبا ۱۰سال پیش پارسال نفس تنگی داشت دکتر نادری براش فنر گذاشتن چند روز پیش شهرستان اکو شدن دکتر گفت قلبش ۳۵ درصده ضعیف شده مد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیارمنشی محترم و مهربونیت دارن معطلی زیاده وای منشی با خوشرویی برخورد میکنن
۱۴۰۳/۱۲/۱۶بسیار عالی و دقیق از حال بیمار با خبر میشن و حقیقتا خیلی دلسوزانه و دقیق عمل میکنن فشار خون منو عالی کنترل کردن و نتیجه خوبی حاصل شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴عالیست
۱۴۰۳/۰۴/۰۶بسیار خوش برخورد و امیدوار کننده بودند
۱۴۰۲/۰۸/۱۳آنژیو گرافی
۱۴۰۴/۰۸/۱۲من مشکل فشارخون بالا داشتم الان خیلی بهترم دکتر نادری خیلی خوش برخورد هستن و این برخوردشون حال مریض رو خیلی خوب میکنن
۱۴۰۱/۱۱/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳از آشنایی با دکتر نادری خوشحال شدیم بسیار خوش اخلاق و متخصص و حرفه ای در کار خودش هست
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۸فشار خون
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۰۵دکتر نادری جزو یکی ار بهترین دکتر های قلب هست ... تشخیص و درمان هاشون بی نظیر هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکتر عالیه هم در معاینه دقیق هستن هم تشخیصش درسته و هم خیلی خوش اخلاق هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیاردکترخوبی هستن برای بیماروقت میذارن وبادقت به مشکلات بیمارگوش میکنن.مراحل درمان روتکمیل میکنن وپیگیروضعیت بیمارشون هستن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تو تخصصشون بسیار خبره هستن وبسیار باحوصله هم ویزیت میکنن هم بعداز عمل به تک تک سوالات همراه پاسخ میدن و قبلش هم کاملا وباحوصله درمورد مورد بیماری وروند وروشهای درمان توضیح میدن. سال1402همسرم سه تا فنر گذاشتن
۱۴۰۵/۰۱/۲۴مادرم آنژیو کرده
۱۴۰۳/۱۱/۰۷عالی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۳۰از جمله متخصصان برجسته و با تجربه در حوزه قلب و عروق هستند که با دانش عمیق، دقت عمل مثالزدنی و برخوردی انسانی، زندگی بیماران بسیاری را دگرگون ساختهاند. تلاش و مسئولیتپذیری ایشان در راه درمان بیماران، شایسته بالاترین تحسین و قدردانی است.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶با سلام م
۱۴۰۳/۰۷/۱۶همسرم فشاربالاداشت که به لطف تجربه و دانش دکتر کنترل شد
۱۴۰۴/۰۷/۰۶نتیجه خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۷پسرم درد قفسه سینه داشت، جناب دکتر معاینه کردن با حوصله به صحبتهامون گوش دادن، اکو و تست ورزش گرفتن و راهنمایی مربوطه را انجام دادن
۱۴۰۴/۰۲/۲۵رضایت کامل
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خیلی دکتر خوبی بودن خوش اخلاق و محترم ، تپش قلب داشتم خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی صبور خوش برخورد تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۷/۱۷انژیو انجام دادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۴تپش قاب
۱۴۰۴/۰۶/۱۴با سلام مشکل قلبی داشتم حل شد خدا رو شکر خیلی بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر حاذق وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتری بی نظیر با حوصله وفوق العاده با تجربه اولین بار بود ویزیت شدم ولی واقعا با حوصله به شما گوش میکنه وبا حوصله بهتون توضیح میدهد. چنین دکترایی واقعا کم داریم. سپاس از شما
۱۴۰۴/۰۷/۲۳دکتر عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷جوان خوبیه
۱۴۰۱/۱۰/۱۵من برای تنگی نفس به ایشان مراجعه کردم، ایشان بسیار خوش اخلاق و صبور هستن، کاملا به سوالات پاسخ میدن و برای معاینه عجله نمیکنند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتر نادری پزشکی ماهر و با خلاق هستند و حال بیمار را از هر نظر رعایت می کنند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار دکترعالی و مسلط به کارشون هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۱با سلام من دست از دست چپم درد داشتم که میزد به سینه وپشتم که با اکوو اسکن دکتر گفتن اصلا مشگل قلب ندارم شکر خدا از مشگل گردنم بود ولی خیلی دکتر با اخلاق بودندوبرا مریض وقت میزارن عالی بودند
۱۴۰۳/۱۱/۰۳برخورد عالی معاینه دقیق خیلی خوب به صحبت های بیمار گوش میدن خیلی خوب
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۰پزشک خوب مهربون با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۰۹ایشون دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۶خوبیود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲بسیار حاذق و متعهد هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۴نامنظمی ضربان قلب ، هنوز درمانم رو شروع نکردند
۱۴۰۳/۰۴/۱۲ابتدابسیاربادقت وصبوری،به حرفهای بیمارگوش داده،سپس اقدامات لازم روانجام میدن،تشخیص وکارهای درمانی رابازبان ساده ودرعین مهربانی به بیمارتوضیح میدهند،درکل پزشکی بسیارحاذق،کاردان،صبور،خوشروومهربان هستند،خداوندطول عمربه ایشان بدهند
۱۴۰۳/۱۲/۳۰من پدرم مشکل قلبی داشت و به ایشون مراجعه کردیم و پدرم رو ایشون انژیو کردن ایشون خیلی پزشک خوبی هستن با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹تشخیص بسیار عالی و خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۱چند ماهی هست تحت طبابت ایشون هستم، بشدت انسان شریف و متخصصی هستند. بسیار بسیار خوبن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر مهربان با توجه
۱۴۰۲/۰۳/۲۹مادرم آنژیو کرد ونتیجه رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۳عالی. حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خوب عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸گرفتگی پا تویه راه رفتن و تنگی نفس داشتم و واریس که در حال درمانم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۰۲باصبرو حوصله، خوش برخورد، حرفه ای . رفتار پرسنل خوب و مودبانه بود.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷عالی و خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳پزشک حاذق و خوش برخورد و صبوری است
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر بی نظیر هستن واقعا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴دکتر حاذق و مهربانی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۱/۲۱بسیار باتجربه، کاملا به بیمار گوش میده، برای بیمار وقت میذاره، امکانات حوبی تو مطب داره
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خانم روستا بسیار مهربان و دکتر بسیار خلاق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۳دکتر کار بلد و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۳۰چک اپ عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بااخلاق و با حوصله ایه، دقیق و با سواده
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بسیار با دقت و حوصله پدرم تحت درمان ایشان می باشند
۱۴۰۴/۰۳/۱۰عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹دکتر با حوصله ای هست
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵بنده ظهوری فر هستم دچار سکته قلبی شدم وبطور اورژانسی منو درمان کرد واز همه مهمتر اینکه با آرامش بابیمار برخورد دارد امیدوارم همیشه سلامت و موفق باشه
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دقت ایشان قابل تقدیر و تشخیص او بسیار عالی بود و صداقت و صمیمیت در رفتار ایشان به وضوح قابل مشاهده است.
۱۴۰۲/۰۹/۱۵درد قفسه سینه داشتم ، آنژیوگرافی شدم ، دوتا از رگهام فنر زدن و الان استند در قلبم دارم ، تومطب برای مریض خوب وقت میزاره و من راضی ام اما زمانی که می خواستم آنژیو بشم خیلی معطل شدم
۱۴۰۲/۰۶/۰۶عالی ،
۱۴۰۳/۱۱/۰۸گرفتی رگ
۱۴۰۳/۱۰/۲۵مادرم گرفتگی قلب داشتن آقای دکتر آنژیوگرافی انجام دادن و فنر گذاشتن. بسیار باسواد و با اخلاق و دلسوز هستن
۱۴۰۲/۰۶/۲۱عالییی بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۸Behtarin
۱۴۰۴/۰۶/۰۷عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۳با دقت و خوشاخلاق و تایم انتظارشون هم نسبتا خوبه
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بوده
۱۴۰۴/۰۲/۰۹خیلی با حوصله و دقیق همه چیز رو بررسی میکنن من واسه تپش قلب مراجعه کردم و با یه قرص مشکلم حل شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۳۱دکتر بسیار با اخلاق و عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عالی و خ
۱۴۰۴/۰۴/۰۳فشارم بالا میرفت با داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۷گرفتگی قلب
۱۴۰۴/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۸خوب و با اخااق
۱۴۰۴/۰۷/۰۹خوش برخورد ولی دقت پایین
۱۴۰۴/۰۸/۱۸با حوصله و ارامش به بیمار میدهند
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸دکتر خوب و مهربون و کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۲۱پزشک بسیار خوبی است من رضایت کامل دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ایشان پزشک عالی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۷ممنون خوب بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۲دکترفوق العاده ایی هستندآنژیوشدم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۲/۱۵یکی از بهترین وبااخلاق کار بلدوعالی
۱۴۰۴/۰۹/۳۰ناراحتی قلبی
۱۴۰۳/۰۹/۲۵فعلامعلوم نیست ولی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۴بسیار با سواد و مودب
۱۴۰۴/۰۷/۰۳فشار خون.
۱۴۰۳/۰۸/۲۶درد سمت راست سینه و اکو و نوار انجام دادند، فقط نوبت گرفتن در این سایت ظاهرا هیچ تاثیری ندارد و نوبت دهی بر اساس مراجعه به مطب است.
۱۴۰۴/۰۳/۱۵بسیار دکتر حاذقی بودند . من هولتر فشار بستم و مار ایشان در تشخیص بسیار خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عمل ان
۱۴۰۳/۰۹/۰۴باسلام آقای دکتر نادری از هر لحاظ عالی هستند خدا نگهدارشون باشه دانش خودشون...محیط مطب...دستگاههای چکاپ...اخلاق منشی همگی عالی وتلخیص جناب دکتر هم عالی تر ایشون رو پیشنهاد میکنم خدا نگهدارشون باشه.
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پزشک خوبی بودن با دقت بررسیهارو انجام می دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۷بنده دو بار مراجعه کردم بسیار دکتر با خلاق خوش بر خورد از کارشان هم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶با سلام و آرزوی سلامتی برای دوستانم من سه تا از رگهای قلبم گرفته و حالم اصلا خوب نیست و وقت مراجعه از دکتر سجادی گرفتم و خیلی به ایشان و تبحری که دارم مطمئن هستم و به امید روزهای خوش و زیبا برای هموطنان عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۴مشکل قلب مادرم برطرف شد موفق و سلامت باشین
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵پزشک بسیار خوب باسواد وخوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۲/۱۶عمل آنژیو
۱۴۰۴/۰۸/۰۷درد در قفسه سینه که با انجام اکو و تست ورزش و یک ورق قرص خدا رو شکر خوب شدم در کل دکتر با حوصله و خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۴فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱پزشک بسیار صبور و با خلاق و البته در کارشون حاذق هستند انژیوگرافی با نتیجه عالی انجام شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶آنژیو قلب
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بله به بیمار کمک میکند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فشار خون، با دارو کنترل شد، دقیق هستن و وقت میزارن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶دکتر خوب و باحوصله ایی هستن .
۱۴۰۴/۰۲/۰۷اقای دکتر بسیار عالی و با دانش به علت شلوغ بودن نظم کافی در نوبت دهی وجود ندارد مدیریت منشی ها برای نوبت کمی ضعیف ...
۱۴۰۴/۰۸/۲۹دکتر با حوصله ای هستن و در مورد مشکل و روند چک آپ و درمان کامل به بیمار توضیح میدن برای من تشخیص آریتمی قلب دادن تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من مشکل قفسه سینه داشتم،، خوش برخورد وصبور
۱۴۰۴/۰۲/۲۱فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بابت عمل آنژیوگرافی پیش ایشون تو بیمارستان تخت جمشید رفتم الان خیلی خوبم مدیون آقای دکتر هستم بهترین وخوش اخلاق ترین دکتری بود ک میشناختم دستشون دردنکنه خداپشت وپناهش باشه
۱۴۰۴/۰۸/۲۸مشکل قلبی داشتم و آنژیو شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱دکتری بسیار حاذق و دقیق و مهربان میباشند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار دکتر خوش برخوردی بودن و اینکه به من آرامش دادن امیدوارم درمانشون هم جواب بده بازم ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۰گرفتگی رگ
۱۴۰۳/۰۹/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عاااالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳دکتر خوب و انسان من قلبی ارادت خاصی دارم و خیلی کمک کرد در روند بیماری من سالم باشی دکتر مهربونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۸در کار و تشخیص خود بینظیر هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۹کار بلد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۰بابت فشار خون
۱۴۰۴/۰۶/۱۸جون و فعال و پرانرژی و پرکار ، پیگیر و ما ازشون خیلی راضی هستیم . مریضمون خیلی بهتر شده .
۱۴۰۳/۱۱/۱۹بادرود، پزشک جوان، دانش به روز با حوصله وپرسشگر وپاسخ ده .
۱۴۰۲/۰۵/۲۷بهترین و با اخلاق ترین دکتری که تا الان دیدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر بسیار خوبی بودن از صدای ضربان قلب پدرم متوجه مشکل دریچه شدن و با پیگیری ارجاع دادن به جراح
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۲۲عالی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر آنچنان حرفه ای نیست
۱۴۰۴/۰۹/۳۰بسیارهاذق میباشن آقای دکتر سجاد نادری
۱۴۰۴/۰۳/۰۹دکتر نادری بهترین دکتر با مهارت کافی و انرژی مثبت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲با سلام ممنونم از آقای دکتر که با تشخیص درست و درمان به جا به سلامتی کامل رسیدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰دکتر بسیار حرفه ای و خوب ولی توی مطب از ساعتی که نوبت داشتیم دو ساعت دیرتر ویزیت شدیم واقعا خسته کننده بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام واقعا
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر بسیار عالی وخیلی خوش برخورد و در تخصصش بی نظیر هست
۱۴۰۳/۱۱/۱۱بسیار دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۴دکتر بسیار بسیار خوبی هستند.
۱۴۰۴/۰۱/۲۴گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۱۲/۲۳خوب و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۰۹مشکل فشارخون ودکتربسیارخوبی هستند
۱۴۰۲/۰۹/۲۵دارای اخلاق حرفه ای و حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۵/۰۸دکتر با حوصله و دقیق معاینه میکنن، فقط باید نوبت دهی اصلاح بشه. معطلی بالای ۱ ساعت هستش
۱۴۰۵/۰۲/۲۲پزشک بسیار خوب و با دانشی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۰۷در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای فشار خون پسرم مراجعه کردم برخورد دکتر بسیار عالی و راهنمایی ایشون مفید بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام بسیار باحوصله مراحل ویزیت ونیازهای درمانی بررسی انجام شد اقای دکتر بسیار خوشرو وخوش اخلاق بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بد نیس
۱۴۰۴/۰۱/۲۵سلام دکتر خیلی خوبی هستن به درمان بیماری پدرم خیلی کمک کردنذ
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۰۸بسیار ماهر و باسواد و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷صدا در گوش
۱۴۰۴/۰۶/۱۱تحت درمانم عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۲/۰۹عمل آنژیو
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۱۱/۰۱فشار بالا
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی عالی.. دکتر خیلی باهوش بعد از چند سال مریض رو با جزییات کامل مریضی در ذهن داره خیلی منظم و دقیق
۱۴۰۴/۰۸/۰۷استند قلب کذاشتم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۸ویزیت شدم پزشک فوق العاده مجرب و خوبی هستن ، کاملا به شرح حال دقت میکنن منشی ها خوش برخوردن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷آنژیو قلب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷گرفتگی ۳ رگ قلب داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۹باسلام مشکل درد سمت چپ قفسه سینه داشتم سی تی اسکن از قلب انجام شد خدا را شکر مشکلی نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۳دکتر بسیار با اخلاق وخوبئه
۱۴۰۳/۰۳/۱۵برخورددکتربخصوص منش ایشون خانم روستا عالی می باشد.دکترخوش اخلاق است.
۱۴۰۴/۱۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۵توسط دکتر ویزیت شدم بسیار پزشک حاذق وکار بلد هستن وبا اخلاق خیلی خوب به صحبت بیمارشون گوش میکنن خیای با حوصله وبسیار مهربانن
۱۴۰۴/۰۵/۱۶مهارت و تسلط .مدیریت صحیح مطب . مطب مجهز .توصیه میکنم نکته منفی فقط نداشتن قرارداد خدمات اکو و نوار قلب و غیره با بیمه ها هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۹دکتر بسیار با حوصله خوش برخورد ومتبحر تا الان سه نفر از بستگان پیش ایشان آنژیو انجام دادن و استند براشون گذاشتن بسیار راضی هستند گرفتگی های شدید رگها رو که دکترهای دیگه توصیه به عمل باز داشتن ایشون رفع انسدادکردن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲رسیدگی
۱۴۰۴/۰۹/۱۷دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۷/۳۰رگهای قلب مادرم گرفته بود ایشون آنژیو کردن و فنر گذاشتن هم کارشون هم اخلاقشان عالیه و عملشون به روز
۱۴۰۴/۰۵/۰۳فعلا جواب ازمایش
۱۴۰۴/۰۲/۲۲از بستگا
۱۴۰۲/۰۲/۲۷دکتر خوش برخورد و کار بلد..گفتن مادرم باید آنژیو بشه نوبت گرفتم بریم ببینیم چطور میشه به امید خدا
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ناراحت قلبی
۱۴۰۴/۰۶/۲۹