دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 144640 در تهران فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت در مطبهای مرزداران تهران از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی با شماره نظام پزشکی 144640 از جمله پزشکان باتجربه در حوزه درمان و زیبایی پوست در شهر تهران به شمار میرود. ایشان دارای مدرک تخصصی بیماریهای پوست (درماتولوژی) هستند و سابقه تدریس در دانشگاه علوم پزشکی طی سالهای 1399 تا 1400 را در کارنامه خود دارند. دکتر زکیه گنجه ای با ارائه خدمات متنوع درمانی و زیبایی، توانستهاند اعتماد بسیاری از بیماران را جلب کنند.
در زمینه درمان بیماریهای پوست و مو، دکتر زکیه گنجه ای، متخصص پوست تهران، به مشکلاتی از جمله آکنه، ریزش مو، لیکن پلان و پسوریازیس رسیدگی مینمایند. همچنین ایشان در درمان ضایعات پوستی، جراحی تمورهای خوشخیم و بدخیم، نمونهبرداری از ضایعات و جراحی کیستهای پوستی تخصص دارند. در حوزه زیبایی و جوانسازی نیز خدماتی نظیر هایفوتراپی اولتراسل، اندولیفت، جوانسازی با لیزر CO2، تزریق فیلر و بوتاکس، کاشت مو و ابرو، ساکشن غبغب، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و سابسیژن تخصصی جای جوش توسط دکتر زکیه گنجه ای ارائه میشود.
مطب دکتر زکیه گنجه ای در منطقه مرزداران تهران، در مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه پنجم واحد ۲۰ واقع شده است. همچنین ایشان در کلینیک بهار واقع در بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید نیز ویزیت بیماران را انجام میدهند. هر دو مطب در منطقه مرزداران تهران قرار دارند و دسترسی برای مراجعان تسهیل شده است.
دکتر زکیه گنجه ای علاوه بر فعالیتهای بالینی، پژوهشهای متعددی در زمینه پوست و مو انجام داده و مقالات بینالمللی منتشر کردهاند. بیماران در نظرات خود، به تشخیص دقیق، برخورد حرفهای و رضایت از نتایج درمانی و زیبایی دکتر گنجه ای اشاره داشتهاند. با توجه به فعال بودن نوبتدهی اینترنتی، امکان دریافت نوبت آنلاین از سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است.
در جمعبندی، دکتر زکیه گنجه ای، متخصص پوست، مو و زیبایی تهران، با شماره نظام پزشکی 144640، با ارائه خدمات حرفهای و تخصصی در مطبهای مرزداران، انتخاب مناسبی برای درمان مشکلات پوستی و زیبایی به شمار میآید.
دکتر زکیه گنجه ای متخصص پوست، مو و زیبایی (درماتولوژی) است و خدمات درمانی و زیبایی متنوعی ارائه میدهد.
مطب دکتر گنجه ای در تهران، منطقه مرزداران، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵ واحد ۲۰ و همچنین کلینیک بهار مرزداران واقع شده است.
بله، نوبتدهی اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب دکتر زکیه گنجه ای فعال است.
خدمات زیبایی شامل هایفوتراپی، اندولیفت، جوانسازی با لیزر، تزریق فیلر و بوتاکس، کاشت مو و ابرو، بلفاروپلاستی، میکرونیدلینگ و سابسیژن تخصصی جای جوش است.
درمان آکنه، ریزش مو، لیکن پلان، پسوریازیس، ضایعات و تومورهای پوستی، زگیل و سایر بیماریهای مزمن پوست و مو توسط ایشان انجام میشود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مرزداران، نرسیده به پل یادگار امام، مجتمع نگین آسمان، بلوک D، طبقه ۵، واحد ۲۰
بلوار مرزداران، بین اشرفی اصفهانی و ناهید، مرکز جراحی درمانی بهار مرزداران، کلینیک پوست، مو و زیبایی
بسیار پزشک خوش برخورد باحوصله و دقیقی هستن من برای لکه های پوستی در اثر افتاب رفتم پیششون که فعلا دارم داروهاشونو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴مشکل پوستی در ناحیه ساق پا. تشخیص اولیه و دارو داده شد. رفتار حرفه ای، شکیبایی و برخورد پزشک قابل توجه و قدردانی هست.
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خوش اخلاق وخوش برخورد بودند وکارشون رو درست انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستن .با دقت به حرفای مراجع گوش میدن و وقت میذارن.من برای درمان جوش و جای جوش بهشون مراجعه کردم و درمانم هنوز ادامه داره و راضیم.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خانم دکتر خیلی مهربون و خوش رفتار همسرم و خودم خیلی خوب جواب گرفتیم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بدنم قارچ زده بود و دارو دادن.رو به بهبود هست ،ماه دیگه که رفتم پیششون نظرمو دقیقتر میگم ولی خیلی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۰۲/۱۷دکتر خوب
۱۴۰۳/۱۲/۲۱برای مشکل میخچه
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خانم دکتر با اخلاق و خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۰۴هنوز خوب نشدیم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۶با حوصله و مهربان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹برای بیمار وقت کافی میزارن و بیماری ر به نحو احسنت تشخیص میدن. به نظر من کارشون عالیه
۱۴۰۴/۱۲/۰۲سلام من برای خودم و دخترم همیشه پیش خانم دکتر میرم و هر دفعه راضی بودم واقعا وقت میزارن و کارشون درسته
۱۴۰۲/۱۱/۱۴من خیلی وقته بهشون مراجعه میکنم واقعا خوش اخلاق و با حوصله هستند خودم واسه ریزش مو مراجعه کردم که نتیجه عالی گرفتم مادرم پیششون تزریق چربی انجام دادن که عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۹جای جوش نتیجه خوبی گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خوب بود ، اگزما داشتم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۳دکتر کاربلدی هستند نتیجه داده
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشگل شوره سر داشت پسرم با مصرف دارو در چند جلسه خوب شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶خانم دکتر باحوصله برای بیماروقت میگذارند من فعلا تحت درمان هستم امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خیلی دکتر خوبیه ما واقعا نتیجه گرفتیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸هنوز به نتیجه نرسیدم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خوش برخورد و درمان موثر برای آکنه ممنون از دقت ایشان
۱۴۰۳/۱۲/۲۹ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر فوق العاده با سواد ، با درک، با شخصیت و مهربانی هستند که با دقت و حوصله به صحبت های بیمار گوش می دهند و با پرسش های اولیه و تشخیص خوبشون به بهبود بیماری کمک شایانی می کنند. خلاصه هر چه از کمالات ایشون بگم کم گفتم. حدود سه ساله برای درمان جوش های پوستی تحت نظر ایشون هستم و جواب گرفتم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۲امروز جلسه دوم هستش برام ازمایشات نوشته اوردم ببینن و قبلش ویتامین و تونیک مناسب موهامونوشتن به نظرم تا الان تشخیصشون خوب بوده و قشنگ با حوصله و خوش رفتاری گوشمیدن و راهنمایی میکنن
۱۴۰۳/۱۱/۰۶معطلی خیلی زیاد بود. فعلا یه نوبت آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام خانم دکتر بسیار خوش برخوردو مهربان وحتی پرسنل اونجا بسیار مودب و مهربان بودند
۱۴۰۴/۱۰/۰۱مشکل ریزش مو داشتم و نتیجه گرفتم خانم دکتر باسواد و خوش اخلاق هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳معمولی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷اگزما نوزاد ،
۱۴۰۴/۰۷/۰۲در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۱۸تازه ویزیت شدم بعد نظر خواهم داد
۱۴۰۴/۰۸/۲۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱عالی بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۴ریزش شدید مو داشتم فعلا از شدتش کاسته شده باید دوباره با نتیجه آزمایشم برم که روش درمانم مشخص بشه...
۱۴۰۴/۰۸/۱۹بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۷تحت درمان یک مقدار بهتر شده است
۱۴۰۵/۰۳/۱۱خانم دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله و در ضمن با علم بالا به روزترین خدمات رو ارائه میدن بنده خیلی پیش ایشون ویزیت شدم و همیشه راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۰۷مراجعه اولم بود آزمایش نوشتن
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۹سلام قارچ صورت. قرمز سفید وقت بگریم با اسنپ سعید سخاوت کیایی واتساپ بگریم واریگرم داره
۱۴۰۳/۰۴/۱۰با چندین مشکل پیششون رفتم و بسیار با حوصله برام وقت گذاشتن، از چهار مورد، دو مورد کاملا با یک جلسه درمان رفع شد و دو مورد دیگه درحال درمانه. در کل راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳من خال پوستی داشتم مراجعه کردم و تشخیص دادند که برداشت شود و با لیزر بدون درد و اذیتی برداشتند و امروز روز سوم بعد از عمل برداشت است و جای زخم هم داره خوب میشه . خیلی ممنون از ایشان
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۹دقت وبرخورد عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۳من ریزش مو لک صورت داشتم ده روز هست که دارم درمان دکتر را انجام میدهم به نظرم تا الان خیلی خوب بوده
۱۴۰۴/۰۱/۳۱در حال در
۱۴۰۴/۰۹/۱۴ریزش مو خیلی محبت کردند و از ریزش جلوگیری شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۳موهام مشت مشت میریخت لیزر کرد و دارو داد راحت شدم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیار بااخلاق و مهربان هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۸در حال مصرف داروهای تجویزی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کاملا خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲خوب بودن
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پزشک خوشرو و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار صبور و مهربان بودند و با دقت تمامی مشکلات را بررسی کردند و در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی راضی بود قارچ پوستی داشتم با دارو هایی که ایشون برام نوشتن تو پنج روز درمان شدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶بودن خوب
۱۴۰۴/۰۵/۳۰بسیار دکتر خوش برخوردی هستن،فعلا یکبار ویزیت شدم و دارو دادن،درحال مصرف هستم تا ببینم نتیجه به چه صورته
۱۴۰۵/۰۲/۰۹هنوز در حال درمانم
۱۴۰۴/۰۴/۰۸پسوریازیس ، ۸۰ درصد بهبودی حاصل شد.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴صورتم خیلی جوش میزد و مدت طولانی درمان های مختلف انجام دادم نتیجه نگرفتم الان تقریبا ۴ ماهه تحت درمان خانم دکتر گنجه ای هستم و نه تنها جوش ها درمان شدن بلکه مشکلات دیگه پوستم(لک، تیرگی، منافذ باز) هم حل شدن خیلی راضی ام همیشه تحت نظر خانم دکتر میمونم
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی بسیار مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۵اولین ویزیت انجام شده هنوز نتیجه ندیدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن برای درمان لوپوس یک ساله بهشون مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دومین جلسه هست و باید جواب آزمایش نشون بدم فعلا نمیتونم نظر خاصی بدم ولی معطلی در مطب زیاد بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۴قارچ پوستی داشتم در حال برطرف شدن ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۵/۰۱در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بسیار دکتر خوش برخورد و من بار اولم بود پیش دکتر میرفتم و فعلان داروها جواب داده برای قارچ پبش ایشون رفتم
۱۴۰۴/۱۱/۲۱جوش پوستی و ریزش مو. جوشهام درمان شدن. ریزش مو همچنان در حال درمانه
۱۴۰۴/۰۷/۰۲خیلی دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴نشد خدمتشون برسم. کنسل کردم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸در حال درمان هستم تا اینجا که خوب بوده!
۱۴۰۴/۰۵/۱۲اوکی بوده
۱۴۰۴/۰۷/۱۵خانم دکتر نازنین بسیار خوشرو، با اخلاق و متبحر قدردان شما هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸پسوزیاریس
۱۴۰۴/۰۹/۰۹تشخیص و درمان خیلی خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۵در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۱ریزش مو عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برداشتن اسکین تگ روی صورت
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بد نبود
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۸ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۱۰ریزش مو
۱۴۰۴/۰۴/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خیلی خوب و باحوصله بودن و داروهای تجویزیشونم موثر بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۰من برای ریزش مو تحت نظر دکتر بود عالی بود ریزش مو قطع شد وموها دوباره رشد کرد
۱۴۰۴/۰۷/۰۹من تازه مراجعه کردم، برخوردشون خیلی عالی بود و با حوصله بودند، هنوز داروها رو مصرف نکردم که نتیجه رو بگم.
۱۴۰۳/۱۱/۲۲خارش پوست ، با شامپو و پماد دست ساز حل شد
۱۴۰۴/۰۶/۱۶درود وارد مطب شدم، منشی از من خواست به جای کشیدن کارت، مبلغ ویزیت را موبایلی پرداخت کنم، امکانش نبود، فرد دیگری از پرسنل امد و خواست به دستگاه خودپرداز پایین مراجعه کنم، از این کار اجتناب کردم، رفت و بعد عز پانزده دقیقه یک دستگاه اورد برای ویزیت ۴۵ دقیقه منتظر نشستم این در حالی بود که دوست خانم دکتر بعد از من امده بود و رفت داخل و بیشتر از بیست دقیقه به گپ و گفت با ایشان وقتی وارد اتاق دکتر شدم ایشان سعی کرد با خوشرویی رفتار نامناسب نگه داشتن من پشت در را توجیه کند برخوردشان سیاست مندانه عالی بود…. نسخه تجویزی رو یک هفته هست که دارم استفاده می کنم عالی است… نتیجه گرفتم… حالا امتیاز همه این ها به نظرم میشود معمولی!!!!
۱۴۰۴/۱۰/۱۸بسیار خوش برخورد ، با دقت ، تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۴بسیار خوش
۱۴۰۲/۱۱/۱۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۲۳دکتر با اخلاق و فوق العاده متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مشکل پوست
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالییی
۱۴۰۴/۰۲/۰۶ریزش مو
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوش برخورد بودن و نسخه شون برای من کمک کننده بود. چند تا مسئله داشتم به خصوص برای درماتیت صورتم داروشون خیلی خوب عمل کرد. در کل پیشنهاد میکنم.
۱۴۰۴/۰۳/۱۴فیلر چونه و لب تزریق کردند برام،میخواستم مارک خوب باشه و مدل نچرال که جلوم بسته پلمپ شده ژل رو باز کردند و قبلشم راجب فرم بهتر بهم مشاوره دادند در کل ممنون از خانم دکتر عزیز بابت وقتی که برام گذاشتند.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱برای ریزش مو مراجعه کردم برام ازمایش خون نوشتند با اخلاق و حرفه ایی و موشکافانه مشکلم رو بررسی کردند و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۶دچار ناراحتی پوستی بودم ، که تشخیص خانم دکتر قارچ بود و دارو و راهنمائی ها لازم را ارائه فرمودند ، الان پس از یک هفته علائم بیماری رفع شده است ول می باید تا چهار هفته دارو و درمان را ادامه دهم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲برای ریزش موی پسرم مراجعه کردیم . در حال درمان هستند . خانم دکتر بسیار با اخلاق و حاذق هستند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بسیار مهربان و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۰۹جوش صورت داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۲نمی دانم
۱۴۰۴/۰۶/۱۱مشکل خارش و شوره مو داشتم و رفع کامل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۰ایشان از نظر برخورد و دقت حوصله در معاینه بی نظیر بودند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۹کیست زیر پوست سر داشتم ، به درستی تشخیص دادن و کیست رو خارج کردن
۱۴۰۴/۰۵/۲۹خوب و باحوصله هستن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰ویروس پوستی داشتم. به سرعت تشخیص دادن و داروهای مربوطه رو تجویز کردن. در کمتر از یک هفته علائم بهبودی رو نشون دادم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵ریزش مو
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۶ویزیت اول انجام شده و در اولین مراجعه بسیار خوش برخورد و با حوصله بودند و خیلی دقیق معاینه صورت گرفت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی و با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۶منگوله های پوستی و خال اضافه داشتم که بسیار عالی با لیزر برداشتن و جای لیزر هم خیلی زود خوب شد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶فعلادر دوره درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار مهربان، با حوصله و با اخلاق دارو تجویز کردن، قراره استفاده کنم ببینم چی میشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸ریزش مو تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۱۸من از کار خانم دکتر راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳جوش صورت
۱۴۰۴/۰۳/۲۲در حال درمان هستم و خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خیلی دکتر خوبیه بسیار خوش اخلاق ووقت شناس ویروس پوستی بود با یک ویزیت حل شد بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۱انرژی مثبت خانم دکتر وتشخیص درست ایشون مورد تایید من بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خوب بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۳مهربان ، خوش برخورد، فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۲۷برای لک صورت و ریزش مو مراجعه کردم عالی هستن با یک بار نسخه نوشتن مشکل رو رفع مبکنن
۱۴۰۴/۱۲/۲۷خیلی خوش برخورد و صبور و خوش اخلاق هستند و سعی میکنند با کمترین درمانهای تهاجمی کمک به درمان شما کنند .
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل قارچ پوستی داشتم فعلا یه ده روزی هس دارو استفاده میکنم ولی هنوز بهترنشدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷برای لک و جوش یک ماهه مراجعه کردم،فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار خوش اخلاق و پر انژی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳جای جوش داشتم با راهنمایی خانوم دکتر لیزر co2 انجام دادم خیییلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۷مشکل ریزش مو سکه ای داشتم نتیجه دیدم، برخوردشان بسیار عالیست
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۹چند سال بود دخترم درگیر اگزمای شدید بود که با یکبار مراجعه به ایشون تا حد بسیاری درمان شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۴فیلر لب زدم و بسیار از کار خانم دکتر گنجه ای عزیز راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰سلام وقت بخیر من برای مو های کاشته شده ام ریزش مو داشتم ، خانم دکتر هم خوش برخورد و هم خوش اخلاق هستند و مشکل بنده رو تشخیص دادن و بعد از داروهایی که تجویز کردن مشکل ریزشم کمتر شده و فعلا تحت درمانم تا بعد انشالله بهتر بشه .
۱۴۰۳/۱۲/۰۶لکه تحت درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۶درمان قارچ
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای بیماری قارچ در ناحیه دست مراجعه کردم و از درمان ایشان راضی بودم بیماری را دو دو همکار قبلیشون نتوانسته بودن تشخیص دهند اما ایشون هم تشخیص مناسبی داشتن و معالجه خوبی انجام دادند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶عالی بودند-برای درمان جوش و ریزش مو رفتم.با حوصله و مهربان بودند و به تمام صحبت ها با دقت گوش دادند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۹دکتر بسیار با حوصله و خوشرویی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۱۷درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای خشکی پلک رفتم پیش شون هنوز تحت درمان هستم ولی با مصرف به موقع دارو و کرم ها بهبودی حاصل شده. خانم دکتر با اخلاق و با حوصله و حرفه ای هستن.
۱۴۰۴/۰۶/۳۱خیلی با دقت و با حوصله هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۴بسیار با حوصله و خوش اخلاق، در حال درمان هستم و مطمئنم که پوستم عالی میشه️
۱۴۰۳/۱۲/۲۲ریزش سکه ای و درمان شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سلام بسیار خوش رو بودن ، با دقت نظر معاینه و طبابت کردن من برای لکه های پوست و ریزش موهام رفتم و در حال درمان هستم . امیدوارم نتیجه خوبی بگیرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸صورتم خیلی لگ داره
۱۴۰۳/۰۹/۰۳از درمان ایشان من نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۲۵تزریق فیلر لب و خط خنده خیلی عالیی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مشکل قارچ کف سرم رو با تشخیص درست درمان کردن
۱۴۰۳/۱۲/۲۶مشکل پوستی در خال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۷سلام ایشون خیلی مهربان و خوش برخورد هستند و با دقت به حرفها گوش میدن و هر توضیحی لازمه رو با صبر و حوصله میگن
۱۴۰۴/۱۱/۰۷تحت درمانم بسیار مهربون هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوش برخورد و با دقت نظر.
۱۴۰۴/۱۱/۳۰با سلام قارچ پوستی و تشخیص و درمان ایشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۳۰دکتر خوب با دانش بالا تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۵/۲۷پزشک حاذق و خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۷برای فشار چشم مراجعه کردم ، با دقت معاینه کردن و گفتن نیاز به عمل داره ولی هنوز عمل نکردم که نتیجه رو ببینم . ولی خیلی دکتر خوش برخورد و با حوصله ای بودن
۱۴۰۴/۰۵/۰۸ریزش مو شدید دارم و فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸بسیار دقیق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۳دکتر بسیار حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۹یه مقدار شلوغ هست باید یک ساعت تا یک ساعت و نیم انتظار داشته باشید خود خانوم دکتر بسیار صبور و خوش اخلاق و به توضیحات گوش میکنن برای ریزش مو رفتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶من ایشون را از زمان رزیدنتی میشناسم و از همون زمان هم بهترین رزیدنت دوره خودشون بودند ، دقیق و حساس ، مهربان ، با حوصله و خوش رفتار و متین
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بوده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶خوب بودن هم نحوه برخورد و هم تشخیص و تجویز دارو
۱۴۰۴/۰۳/۱۷همه چیز
۱۴۰۳/۱۱/۲۷لیزر موی زائدشون اصلا خوب نیست.قیمتش هم از بقیه جاها خیلی بیشتره.
۱۴۰۴/۱۲/۰۵اگزما واقعا تشخیص درست بود و درمان عالی بود خیلی با حوصله و خوش برخورد هم هستن
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی و نتیجه بخش
۱۴۰۴/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۸لک صورت
۱۴۰۴/۰۸/۱۵زائده پوستی در صورت؛بسیار دقیق و با حوصله معاینه کردند و توسط ایشون مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۹با تشکر از خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۱قارج پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار خو ش اخلاق وکاربلد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹به نظرم کارشون عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۶باحوصله ودقیق
۱۴۰۳/۱۰/۱۰نتیجه نگرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶ریزش مو در حال بررسی
۱۴۰۴/۰۱/۲۵برای جوش صورت مراجعه کردم ولی نتیجهای نگرفتم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷سلام دکتر به سرعت تشخیص دادند و مشکلم رو در عرض چند روز حل کردند
۱۴۰۴/۰۲/۲۰یکبار فقط ویزیت شدم و دارم دوره درمان رو میگذرونم
۱۴۰۴/۰۹/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خوش اخلاق و با حوصله- توجه به بیمار- حساسیت پوستی بود که تحت درمان و رو به بهبود هست
۱۴۰۵/۰۳/۱۹من خیلی نتیجه گرفتم نوبت سوم درمان لکمه اما از همون جلسه اول همه بهم میگفتن پوستت خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی خوش برخورد کار درست
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳درحال درمان برای ریزش مو هستم. هنوز جواب قطعی نگرفتم.
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مرتضی امیری
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بروز پوسته سر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برداشتن زگیل پوستی، مارشون واقعا عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱مشکل پوستی داشتم و تازه تحت درمان هستم ولی خیلی زود در عرض دو هفته رو به بهبود است
۱۴۰۴/۰۷/۲۲برای ریزش مو مراجعه کردم، خیلی دکتر باحوصله و خوش برخوردی هستند و به شرح حال بیمار بادقت گوش میدن. من تازه مراجعه کردم و پروسه درمان رو شروع کردم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خارش پلک چشم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸واقعا خانم دکتر بهترین هستند، تقریبا از بچگی درگیر انواع بیماری های پوستی بودم وخانم دکتر معجزه کردند برای پوستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶فعلا درمان میشم
۱۴۰۴/۰۷/۰۳فعلا با ویزیت اول، به نظر دکتر حاذقی میان.
۱۴۰۴/۰۳/۱۶ریزش مو، بعد سه ماه تقریبا ریزش مو نصف شده، دکتر خوشرو و با حوصله ای هستند.
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سلام برای جای جوش به خانوم دکتر مراجعه کردم و خیلی رازی هستم,بسیار با اخلاق با حوصله و کاربلد هستن دکتر گنجه ای،با تشکر
۱۴۰۳/۱۱/۱۵با سلام دکتر بسیار آرام و صبوری هستند با بیمار در حال حاضر آزمایش دادند برام تا با نتیجه جواب درمان شروع کنند
۱۴۰۳/۰۹/۱۳من تاریخ ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۵ به علت ریزش مو و همینطور برداشت زگیل پوستی به خانم دکتر گنجهای مراجعه کردم. دارو تجویز کردند و زگیل هم کرایوتراپی شد. رفتار خودشون و پرسنلشون بسیار محترمانه بود. بسیار خوشاخلاق بودند و با دقت به مواردی که گفتم توجه کردند. در حال حاضر تحت درمان و مصرف دارو هستم.
۱۴۰۵/۰۲/۳۰مشکل پوستی
۱۴۰۴/۰۸/۰۲مراقبت پوست
۱۴۰۳/۰۸/۰۵فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۴/۰۹/۱۸خوب هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۶تمیز و مرتب
۱۴۰۵/۰۳/۰۴در حال درمان قارچ ناخن هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱ریزش مو
۱۴۰۳/۰۸/۱۴بسیار با اخلاق و باحوصله، داروهایی که تجویز کردن موثر بود.
۱۴۰۴/۰۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من به خاطر مشکل ریزش مو و قارچ پوستی مراجعه کردم و خیلی زود مشکلم برطرف شد و نتیجه گرفتم. خیلی با دقت و حوصله هستند.
۱۴۰۴/۱۲/۰۹خواهرم دکترو به من معرفی کرد خودش برای جوش و جاهاش خیلی نتیجه گرفت منم واسه ریزش مو مراجعه کردم فعلا ریزشم بهتر شده اما گفتن باید ادامه بدم تا موی جدید دربیاد
۱۴۰۳/۰۶/۱۷قارچ پوستی و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خانم دکتر خوش اخلاق هستن و با حوصله معاینه میکنن. فعلا تحت درمان هستم و برای نتیجه باید صبر کنم .
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰جوش صورت در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوبه مرسی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر با شخصیت و مهربون . واقعا هم تو کارش حرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۲۰کاملا مشکل رو متوجه شدند و حل کردند بسیار با حوصله و با اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۱۰زونا گرفته بودم . دکتر داخلی داروهای بی ربط داده بود. با داروها و ویزیت خانم دکتر درمان شدم . خیلی مسلط به بیماریها هستن
۱۴۰۵/۰۱/۱۲بیماری پوستی و خارش پوست داشتم با ویزیت ایشون بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸اگزمای پوست
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیار دکتر خوشرو و باحوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲ردجه یک
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی پرتقالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲انجام درمان لک و جوش و تیرگی و چروک طراف چشم تقریبا یک هفته ای هست ک شروع کردم .. امیدوارم نتیجه بگیرم ..در برخورد اول که با دکتر داشتم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۱درمان جوش های صورت که همه ی جوشهام خوب شدن و نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱لک صورت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتر با
۱۴۰۴/۰۶/۲۲در حال درمان سبوریک درماتیت هستم و ریزش مو بخاطر dhtبالا با دارو اثربخش بوده عالی سپاس گذار از تشخیص سرکار خانوم گنجه ای
۱۴۰۴/۱۰/۰۵خیلی عالی بودن من صورتم پر از جوش های زیر پوستی بود و الان خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷جوش بدن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰مشکل پوستی که حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹هنوز تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دو بار برای دخترم به ایشان مراجعه کردم.تشخیص و دارو درست بود .بسیار خوش اخلاق و خوش رو هستن
۱۴۰۵/۰۳/۲۳در برخورد جلسه اول خیلی خوب بودن ان شا الله نتیجا که حاصل شد اعلام میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵سلام ،لک پوستی که چند وقت بود در گیر بودیم ،با تجویز درست دارو بر طرف شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکتر با حوصله ای هستن.در مرحله ی درمان می باشم.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار خوش برخورد بودند و از روند درمان (برداشتن اسکار ) بسیار راضی هستم. سپاس از دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بیماری گال
۱۴۰۳/۰۳/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۸خوش برخورد و با حوصله بودند
۱۴۰۳/۱۰/۱۱برای ریزش مو کراجعه کردم درمان خیلی عالی بود و مشکل کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۳بسیار دقیق و تشخیص درستی دارند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۴درمان جوش و جای جوش انجام دادن
۱۴۰۳/۰۵/۲۵برای ریزش مو-قارچ ناخن-پوسته بودن سر رفتم پیششون. ریزش مو رو فعلا جواب نگرفتم ولی باقی موارد حل شد
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵پزشک حاذق و محترمی هستند بابت ریزش مو مراجعه کردم تحت درمانم
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بهبودی نسبی
۱۴۰۳/۰۴/۰۵سلام برای لک پوست مراجعه کردم، برخورد خانم دکتر عالی بود دارو تجویز کردند، ان شاالله که نتیجه هم عالی باشه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۶خوش اخلاق ترین پزشک
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بسیار خوش برخورد، مهربان، پیگیر و با سواد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی خوب و تشخیص درست ممنون ازشون
۱۴۰۴/۰۹/۱۹یک جلسه ویزیت شدم و دارو دادن بسیار خوش برخورد دقیق باحوصله و مسلط بعد از حصول نتیجه مجدد بازخورد میدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۶هنوز درمان در مورد جوش صورت و بدن دخترم ادامه داره ولی تا اینجای کار از نحوه ی درمان خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خیلی عالی بود بابت لک صورت رفته بودم خیلی خیلی عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱جهت ریزش مو به ایشون مراجعه کردم که عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹مشکل ریزش مو داشتم که فرقی نکرد ولی لک های صورتم تا حدودی برطرف شده
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار دکتر حاذق و حرفه ای هستن خیلی مهربان هستن برخورد عالی با مراجعین دارند
۱۴۰۵/۰۳/۲۲بسیار پزشک حاذقی می باشند و با صبر و حوصله به صحبتهای بیمار خود گوش می دهند.
۱۴۰۴/۰۴/۱۶مشکل ریزش مو بهتر شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱کرایو انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹اگزما- آزمایش تجویز شد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار خوش برخورد و متین و با سواد هستن، خوشبختانه دنبال تجویز داروهای نایاب و گرون و پیچیده نیستن.ریزش موی من تا حد زیادی کنترل شد.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بعد از کلی درمان الکی، فقط ایشون تونستن لک منو بهتر کنند خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۵خیلی خیلی دکتر خوب، خوش برخورد، خوش اخلاق و مهربانی بودند. روش درمانی هم کاملا موثر بود.
۱۴۰۴/۰۵/۱۹در حال حاضر تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱در حال درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۵دوستانم مراجعه داشتند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام ،من دفعه اول هست رفتم پیششون،برای لک صورت،پماد دادن،هزینه تراشی الکی نکردن،خیلی با حوصله و دقت ازمایش ها و لک رو دیدن،خیلی خوش برخورد هستن،نتیجه هنوز معلوم نیست ،در کل راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰