۲۲۱ نفر
دکتر زکیه پورذکریا

دکتر زکیه پورذکریا

جراح دندانپزشک

دندانپزشکی با لیزر

دکترا شماره نظام: ۱۲۹۴۲۵
سه شنبه۲۶ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۷ خرداد
پس فردا
یکشنبه۳۱ خرداد
۶ روز دیگر
۲۱۲ نفر

عالی ۵ سال بیمارشون هستم فوق العاده هستن

۱۴۰۳/۰۲/۱۲

بسیار عالی هستند

۱۴۰۳/۱۰/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

واسه بیمارش بسیار وقت میزاره و خیلی با حوصله برخورد میکنه فعلا سی تی نوشتن برا ایمپلنت

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

یکی از بهترین دکترای کشور بود واقعا به همه پیشنهاد میکنم

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بلیچینگ آفیس وهوم دندانم سه درجه سفیدتر شد بدون اینه آسیبی به دندانم برسه

۱۴۰۳/۰۷/۰۱

سلام خانم دکتر کارشان فوق العاده بود چندمرتبه مراجعه کردم خیلی دستشان بی درد ست پیشنهاد می کنم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

بی درد ترین عصب کشی عمرم را با خانم دکتر تجربه کردم اصلا فکرش را نمیکردم اینقدر حاذق باشند در عصب کش

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

همه چی عالی بود عصب کشی داشتم بدون درد وتورم پیشنهاد میدم حتما به همه

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

خیلی دکتر با تجربه لمینیت تمام سرامیکیشون عالیه و کار بلدی هستن محیط کاری عالی دارن ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

بسیار عالی بودن ایشون من عصب کشی داشتم خیلی با دقت و خوش برخورد کارشون رو انجام میدادن به شدت راضی ام بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا است

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی ش ما را جبران کنیم. همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.

۱۴۰۳/۱۰/۰۷

دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی شما را جبران کنیم. همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.

۱۴۰۳/۱۰/۰۶

تا الان بنده چهار نفر را به دکتر پورذکریا معرفی کردم وهر کدام کارهای مختلفی پیششان انجام دادیم همگی راضی بودیم بسیار باتجربه وصبور هستند خیلی هم سرعت در کارشان زیاد ست ولی شما اصلا متوجه نمیشود کی درمانتان تمام شد حتما پیشنهاد میکنم دکتر پورذکریا به عنوان بهترین دندانپزشک

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

عالی عالی عالی

۱۴۰۲/۱۲/۲۶

‎صبورترین و آرامبخشترین و حاضق ترین پزشکی که دیدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

سرعت در کارش خیلی زیاد است ودر یک جلسه عصب کشی بدون درد ان هم بالیزراصلا چیزی نفهمیدم تا الان اینقدر عصب کشی بدون درد انجام ندادم دستشان خیلی سبک است بهترین دندانپزشک تهران هستن

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

عصب کشی خوببودن

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

جهت ایمپلنت مراجعه کردم بسیار با حوصله وتمیز جراحی کردند ممنونم از ایشان

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

سلام فعلا عصبکشی کردم خیلی زود و بدون درد انجام دادن

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

عصب کشی با لیزر بدون درد یک جلسه از تهران میرم پیششون

۱۴۰۳/۱۲/۱۳

خیلی دقیق و با حوصله بودند و پروسه درمانو کامل توضیح دادند کامپوزیت دندان انجام دادم همرنگ

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

عالی عالی عالی خدا قوت پنجه طلا هستن

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

من مشکل دندان درد داشتم که خداراشکر برطرف شد در مورد خانم دکتر پورذکریا بسیار انسان شریف و متخصصی هستند که می تواند به بیمارانش واقعا کمک کند و به دنبال درمان واقعی و کامل هستند خیلی ممنون از ایشان بهترین دندانپزشک متخصص کرج

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

خیلی دستشون سبکه عصب کشی وروکش عالی بود واقعا تونستم بهشون اعتماد کنم

۱۴۰۲/۱۱/۱۷

کارشان فوق العاده بود نتیجه گرفتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خیلی گشتم برای یک دندانپزشک عالی در کرج که نوبت دهی شون هم خوب باشه و خدا را شکر دکتر پورذکریا را چند نفر بهم معرفی کردند و من هم راضی هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۸

همکارم معرفی کردند کارشون خوب بود خانوادگی بیمارشون شدیم دندان پرکردند وبلیچینگ ویک ایمپلنت هم داشتم خیلی هم خوب بی حسی میزنند

۱۴۰۳/۰۴/۲۰

در کل راضی بودم خدا قوت بهشان روکش کردم

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

باورم نمیشه اینقدر عصب کشی بدون درد انجام شد تو یک جلسه خیلی راحت بودم واقعا دستشون خیلی سبکه

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

روکش دندان5 پایین من،مدتها افتاده بود و سایر دندانپزشکان آنرا قابل نگه داری نمیدانستند،من راضی به کشیدن نمیشدم، تا اینکه با دکتر پورذکریا آشنا شدم، برایم جراحی لثه و استخوان با لیزر، بدون بخیه و تیغ انجام دادند و دندان کشیدنی من حفظ شد. دعاگویشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

بهترین دندانپزشک کرج

۱۴۰۲/۱۱/۳۰

ایمپلنت دندان بدون درد بدون اینکه ذره ای اذیت بشوم از صد کلا ده درصد درد و اذیت داشتم حتی بعد جراحی تصور درد شدید داشتم که اصلا دردی سراغم نیومد،بسیار کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

باسلام بسیار عالی بود یکی از همکاران معرفی کرد اگر ادم حساسی هستید حتما یشنهاد می کنم عصیب کشی بدون درد در یک جلسه

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

عالی ...ممنون بابت درمان دندان 6و7 پسرم ...بدون درد و ناراحتی انجام شد ...دکتر پورذکریادر حرفه شون درجه یک هستن ...خدا خیرشون بده

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۱

ایمپلنت دندان بدون درد بدون اینکه ذره ای اذیت بشوم از صد کلا ده درصد درد و اذیت داشتم حتی بعد جراحی تصور درد شدید داشتم که اصلا دردی سراغم نیومد،بسیار کار بلد هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

مواد آمریکایی وآلمانی استفاده می کنن

۱۴۰۳/۰۶/۱۴

ایمپلنت داشتم بدود درد وتورم

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

با سلام من پیش دکتر پورذکریا ایمپلنت انجام دادم . بسیار از زمان پاسخگویی و کیفیت درمانشون راضی هستم . ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۰/۱۱

سالی یکبار برای ویزیت وچکاپ میرم هرچی پوسیدگی وترمیم دندان با کامپوزیت دارم برام انجام دادند تکان نخورده ست تا کنون هم مواد خوبی استفاده می کنند وهم دستشان بی درد ست

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

سرعت العمل در کار خیلی مهم است که بشود در یک جلسه چند کار انجام داد که بیمار اذیت نشود فوق العاده هستند

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۷/۱۸

دکتر واقعا دکتر کار بلد و محترمی هستن کادر پزشکی مهربون و با تجربه دارن .شخصا از صمیم دل ممنونم ازشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

دکتر خوبی و کار بلدی هستند

۱۴۰۰/۱۱/۱۸

درد دندان داشتم اما از رفتار صبورانه و ارامش خانم دکتر بینهایت لذت بردم...

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

قطعا بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا هستن اینقدر با ارامش عصب کشی میکنند که من هیچی نفهمیدم واسترس نکشیدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

بسیار عالی خدا قوت بهترین دندانپزشک کرج هستن

۱۴۰۳/۰۳/۳۰

ایشان دکتر ماهری هستند دندان بنده را عصب کشی کردن عالی فقط فقط عالی خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

باوجدان منصف وکاربلد

۱۴۰۳/۰۵/۲۱

نتیجه ی همه کارهاشون عالی بوده من زیاد مراجعه کردم از چند نفر از مراجعیشون تو مطب همونجا پرسیدم

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عصب کشی بی نظیره بدون درد وتورم در یک جلسع بعدش هم درد نداشتم بلیچینگ هم داشتم

۱۴۰۲/۱۱/۲۴

ترمیم کامپوزیت با کامپوزیت آلمانی انجام شد خیلی هم عالی خوب بی حسی میزنند

۱۴۰۳/۰۳/۰۱

تا به حال چنین تجربه عصب کشی بدون درد ان هم در یک جلسه را نداشتم البته که دستشان خیلی بی درد هست از چند نفر شنیده بودم عصب کشی بالیزر در یک جلسه

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

۵ یا ۶ بار مراجعه داشتم هر بار به بهترین شکل ازشون خدمات دریافت کردم

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

بسیار عالی همه چی نوبت دهی سر وقت وبسیار تمیز دکتر هم بسیار کاردرست واستادانه دندانم را عصب کشی کردند با لیزر

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

یک دکتر باتوانایی های بسیار بالا راضیم ازشون

۱۴۰۲/۱۰/۳۰

برای مادرم دست دندان گذاشتن خیلی خوب بود تا الان چنتا گذاشته بودن لق میزد تو دهنش اما دکتر براش عالی گذاشت

۱۴۰۳/۱۱/۲۶

عالی عصب کشی فوق العاده بود خدا حفظشون کنه

۱۴۰۲/۱۲/۰۷

تجربه و دقیق هستن، بلیچینگ و جرمگیری انجام دادن برام

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

از درمانم بسیار راضی بودم ،ایمپلنت انجام دادم، ممنون از برخورد عالی دکتر

۱۴۰۲/۱۲/۱۵

بسیار عالی بود خودم وخواهرم بیمارشون بودیم

۱۴۰۳/۰۱/۱۹

عصب کشی با لیزر انجام دادم کاملا بدون درد وخونریزی حتی حین کار هم هیچی متوجه نشدم آرامشی که حین کار دارند مثال زدنی است دستمریزاد بهشان

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

تا کارشان را نبینید پی نمیبرید چقدر حرفی ای هستند واقعا ایمان دارم بهشان انقدر با صبوری وارامش جراحی ایمپلنت انجام داد که هیچ دردی حس نکردم وترمیم کامپوزیت هم داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

بسیارعالی .. ممنون بابت درمان خوب و برخورد حرفه ای ...موفق باشید خانوم دکتر

۱۴۰۵/۰۳/۱۷

پسرم رو ویزیت میکنند دو سه سالی هست بسیار کارشون عالیست و خواهرزاده ام نیز معرفی کردم دکتری هستند بسیار منصف و اینکه هزینه اضافی ایجاد نمیکنند و کارشون حقیقتا رضایتبخش است

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

سعه صدر،ادب ومتانت،وقت شناسی،توجه به وضعیت بیمار،مشاوره دقیق ومناسب

۱۴۰۲/۱۲/۰۹

ایمپلنت انجام دادم عالی بود خیلی همه چی استریل بود

۱۴۰۳/۰۵/۳۰

خیلی عالی و بی نظیر هستن دکتر. در یک کلام، پنجه طلا فقط مختص ایشونه...

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

عصب کشی انجام شد چیزی متوجه نشدم عال بود خدا قوت

۱۴۰۳/۰۲/۰۲

روکش تمام سرامیکی انجام شد خیلی خوب شد ورنگ هم دلخواه من بوده وترمیم همرنگ چند دندان در یک جلسه

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

ایمپلنت وعصب کشی دندان ۷ عالی

۱۴۰۳/۰۳/۰۸

من سه سال با ایشون آشنا شدم و بقدری از کارشون راضی بودم که به همه دوستان معرفیشون کردم امیدوارم همیشه پر تلاش و توانمند باشند

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

برای پوسیدگی و درد شدید مراجعه کردم دکتر مهربان و کاربلد هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

من درمان ریشه دندان ۶ بالام رو داشتم امروز با وجود اینکه من دهانم کم باز میشه و کمی حساسم ولی خیلی راضی بودم تا الان اصلا حین بی حسی درد نداشتم وبدون درد عصب کشی انجام شد البته بالیزر

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

بسیار دکتر باتجربه و خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

سلام واقعا دکتر با احترام و باحوصله و با سابقه و پیگیر بیمار هستن مکانی مرتب و منظم پرسنل عالی در کل جایی امن و مطمئین و مخصوصا کار بلد و صداقت زیاد

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

بسیار عالی همه چی خوب بود بهترین دندانپزشک تهران وکرج

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

واقعا کارشون حرف نداره محیط کاری و اخلاق خوبی هم دارن عالی عالی روکش تمام سرامیکی دکتر پورذکریا

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

دستشان خیلی بدون درد ست واقعا پنجه طلا هستند مدرک تخصصشان هم از اروپا گرفتند

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

خوب بود

۱۴۰۳/۰۶/۲۷

بسیار خوش برخورد با حوصله و مهربان صبورانه وقت زیادی در آرام کردن دخترم گذاشتند و با دقت و بسیارعالی ترمیم انجام شد

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

پزشک باتجربه وخوبی هستند دندونای دخترم روپر وعصب کشی کردند با لیزر دایود در کل پزشک باتجربه وکاربلدی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

عصب کشی در یک جلسه با لیزر دایود بدون درد وناراحتی خیلی عالی بود فقط این کلینیک در کرج لیزر دایود دارد بینظیرند بی حسیشان هم چیزی نفهمیدم

۱۴۰۳/۱۰/۱۳

تا الان۸ دندان عصب کشی و ترمیم ۲ تا دندونام انجام شده که خوب بوده، درد نداشتم و برای بقیه دندونام درمان ادامه داره

۱۴۰۴/۰۳/۱۵

بله درمان ریشه برای همسرم انجام دادن و خوب بود ووجدان کاری بسیار بالایی دارند

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خیلی خوب بی حسی میزنند دستشان سبک است عصب کشی های بدون درد شان معروف است ممنونم

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

آرامش و دانش و علم و نحوه برخودشون خیلی خوب بود انشاالله همینجور ادامه پیدا کنه

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بهترین دندانپزشکی که تو کرج می شناسم سرکار خانم دکتر پورذکریا هستن واقعا پنجه طلا

۱۴۰۲/۱۰/۲۹

دواحد ایمپلنت انجام دادم همزمان با پیوند استخوان عالی بود لیزر تراپی بعد جراحی هم عالی بود

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۵/۱۳

از هر نظر رضایت داشتم از کار دکتر پورذکریا. هم محیط دندانپزشکی کاملا بهداشت رعایت میشد و هم از بهترین متریال المانی وامریکایی برای کارشون استفاده می کردند

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

عصب کشی وایمپلنت فوری وبدون درد

۱۴۰۳/۰۸/۰۴

بسیار عالی بودن ایشون من عصب کشی داشتم خیلی با دقت و خوش برخورد کارشون رو انجام میدادن به شدت راضی ام بهترین دندانپزشک کرج دکتر پورذکریا است

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار عالی دکتر پورذکریا از هوش واستعداد بسیار زیادی برخوردار است با بیمار با ملاطفت ومهربانی برخورد می کند با یک جلسه درمان ریشه دندان انجام می دهد

۱۴۰۵/۰۳/۰۳

بسیار عالی بدون حتی کوچیکترین درد واقعا ممنونم درمان ریشه در یک جلسه با لیزر دایود اگر خیلی حساس هستید دکتر پورذکریا پیشنهاد می کنم

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

۶تا روکش انجام شد خیلی عالی شد ایکاش زودتر پیداشون میکردم بهترین دندانپزشک کرج هستن

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

جلسه اول خوب بودن روکش داشتم دستشان سبک است

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

دندانپزشک خوب ومنصف در کرج هستن

۱۴۰۲/۱۱/۱۲

عدم رضایت

۱۴۰۳/۰۸/۰۲

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۴/۲۰

کشیدن ریشه کارشون خیلی خوب بود

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

من کاشت دندان ودر جلسات قبلتر بلیچینگ دندان را با لیزر توسط ایشون داشتم وبسیارعالی وبدون ذره ای دردانجام دادن و بعداز کار درمانشون هم اصلا درد نداشتم

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

خیلی دکتر خوبی هستند . من از این دکتر رضایت دارم

۱۴۰۳/۰۶/۲۹

چون با لیزر کار می کنند ادم خیلی راحت است تنها مرکزی در کرج لیزر دارد

۱۴۰۴/۰۳/۱۷

من دندانپزشکی زیاد رفتم و به جرات ایشون به کارش مسلط هست چرا که دو تا دندان من رو درست کردن و درد نداشتم و حتی یکی از دندانهایم که بقیه گفته بودند قابل درمان نیست رو هم درست کردند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

سلام. اولین دفعه برای معاینه رفتم .واقعا دلسوز بودن. تا یک ربع فقط بدای من توضیح دادن که چکار کنم.به چندین نفر معرفی کردم همه راضی بودند انصافا بهترین دندانپزشک کرج هست

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عصب کشی دندان بدون درد وخیلی سریع

۱۴۰۳/۰۷/۰۴

عاااااااالی هستند / برای دخترم روکش تمام سرامیکی انجام دادند و رفتار ، نحوه صحبت کردن و برخورد فوق العاده عالی داشتند . اگر مورد دندانپزشکی باز برایم پیش بیاد قطعا باز هم انتخابشون میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

دکتر پزشک متین و خوش برخوردی هست و دانش خوبی دارد. جلسه اول کاملا راضی بودم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

کل فک بالام خیلی حرفه ای بازسازی کردن همه کارها رو هم خودشون حرفه ای انجام دادن و دیگه نیازی نبود دکترم رو عوض کنم خیلی از کاری که بهم تحویل دادن راضی بودم روکش تمام سرامیکی ۶ تا از دندانهایم

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

پارسال دندانم عصب کشی انجام دادم عالی بود خواهرم هم رفت راضی بود بدون درد انجام شد چند جا رفتم راضی نبود بالاخره بهترین پیدا کردم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

عالی روکش

۱۴۰۳/۰۳/۱۳

خانم دکتر وباتجربه دندان من را نگاه کرد وکارش به درستی انجام داد بینظیر هست وعالی بود کار بلد هست.

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

دستشون خیلی سبکه هیچ دردی نداشتم عصب کشی و بلیچینگ انجام دادم موادش هم امریکایی بود خوبیش اینه که بهتون نشون میدن

۱۴۰۳/۰۸/۰۹

درود.بنده برای معاینه دندان جلو به دکتر مراجعه کردم و ایشون تشخیص دادن که بایستی جراحی بشه و عفونت تخلیه بشه برای اینکه بدونن اینکارجواب داده باید ۶ ماه صبوری کنم .فعلا با عوارض بعد از جراحی دارم دست و پنجه نرم میکنم .در کل مشخصا دکتر پور زکریا رو دندان پزشک ماهری دیدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

دستش سریع هست ماهرانه کارش رو انجام میده واقعا ادم زیر دستش اذیت نمیشه

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

ایشون برام لمینیت انجام دادن که بسیار زیبا و عالی شد حالا میخوام دوتا روکشی که سالیان قبل جای دیگه ای گذاشتمو بردارن و دوباره برام بذارن که هم رنگ لمینیتم بشه

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

بسیاردکترخوش اخلاق،وبسیارماهر.مطب تمیز برخوردمنش های ایشان هم خیلی محترمانه است.

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

خوب بیحسی میزنن وجراحی خوب بود ایمپلنت

۱۴۰۳/۰۶/۱۸

روکش تمام سرامیکی بسیار نچرال وعالی دستشون درد نکنه خواهرم هم رفت راضی بود اخلاق خوب وکار هم حرف ندارد هفته دیگه برای بلیچینگ وقت گرفتم دندانم روشن شوذ

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

روکش دندان5 پایین من،مدتها افتاده بود و سایر دندانپزشکان آنرا قابل نگه داری نمیدانستند،من راضی به کشیدن نمیشدم، تا اینکه با دکتر پورذکریا آشنا شدم، برایم جراحی لثه و استخوان با لیزر، بدون بخیه و تیغ انجام دادند و دندان کشیدنی من حفظ شد. دعاگویشان هستم

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

برای ایمپلنت رفتم پییشون عالی بودن بدون هیچ دردی جراحی شدم البته قبلا ۶ دندانم عصب کشی کردن برام

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

آرامش حین کار دارند ومریض استرس نمیگیرد عصب کشی دندان ۷ داشتم درد وخونریزی نداشتم

۱۴۰۳/۰۸/۰۶

از کیفیت خدمات بسیار راضی هستم. علاوه بر مهارت بالای دکتر، زمانبندی دقیق و احترام به وقت بیماران قابل تحسین است.بهترین دندانپزشک کرج وتهران هستن

۱۴۰۴/۰۸/۲۱

فکر کنم تنها مطبی که در کرج با لیزر کار می کند دکتر پورذکریا است عصب کشی در یک ربع عالی بود بدون درد وبا سرعت بالا

۱۴۰۴/۰۷/۲۶

در حال انجام هست

۱۴۰۱/۰۹/۲۹

خوب بود

۱۴۰۴/۰۳/۱۹

باسلام .من کار روکش داشتم . واقعا عالی و بی نقص انجام شد.

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

سلام عصب کشی دندان انجام دادم پیش دکتر پور ذکریا کارشون عالی بود خیلی راضی هستم

۱۴۰۱/۰۸/۰۵

خیلی پزشک حساس به کار وبسیار با حوصله توصیه می کنم بلیچینگ و روکش تمام سرامیکی انجام دادند روکش هاشون با دستگاه کدکم اماده می کنند که بسیار دقیق است

۱۴۰۲/۱۱/۰۱

عصب کشی با لیزر بسیار عالی بود کاردرست هستن دستشان خیلی بی درد ست چندنفر تاکنون معرفی کردم

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

دکتر بسیار خوش برخوردند . برای عصب کشی با لیزر به دکتر پورذکریاتوصیه شدم ایشون استادانه برام کار انجام دادند

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۴

تریم دندان بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۱۴
اطلاعات تکمیلی
جراح دندان پزشک، ایمپلنتولوژیست، ـ کاشت ایمپلنت از ـ تهران، ـ ترمیمی و زیبایی از ـ جنوا ایتالیا، عضو انجمن ایمپلنت ICOI آمریکا، عضو آکادمی دندان پزشکان زیبایی آمریکا AACD، Biocare academy facial contouring certificate، عضو بنیاد ملی نخبگان. مرکز مجهز به لیزر دایود آبی D blue laser. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.
مطب گوهردشت
کرجفارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس سایت drpourzekriya.com. زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.
آدرس سایت دکتر پورذکریا drpourzekriya.com. بعد از ثبت نوبت اینترنتی حتما مجددا وقت خود را با شماره ۰۹۱۹۰۹۴۰۷۹۹ اطلاع دهید، در غیر این صورت نوبت شما به صورت خودکار حذف می شود.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    فردا
    ۲۶ خرداد (فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۷ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۱۷:۳۰
    کسانی که دکتر زکیه پورذکریا را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محمدرضا مهدوی دندان پزشکی جناب آقای دکتر محمدرضا مهدوی
    اینستاگرام دکتر زکیه پورذکریا
    چگونه از دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج نوبت بگیرم؟

    برای دریافت نوبت از دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.

    آدرس مطب دکتر زکیه پورذکریا در کرج کجاست؟

    آدرس مطب دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج: فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.

    هزینهٔ ویزیت دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج چقدر است؟

    هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر زکیه پورذکریا جراح دندانپزشک در کرج حدود ۳,۵۷۷,۰۰۰ ریال می‌باشد. این مبلغ بر اساس تعرفه‌های وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.

    شماره تلفن‌های مطب دکتر زکیه پورذکریا چیست؟

    تلفن‌های مطب دکتر زکیه پورذکریا:

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب گوهردشت

    فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس سایت drpourzekriya.com. زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.

    مطب گوهردشت

    فارغ التحصیل جنوا ایتالیا - ـ ترمیمی زیبایی و لیزر در دندان پزشکی. فلکه اول گوهردشت، ابتدای مطهری، ساختمان یاس، طبقه اول، واحد ۴. جراحی ایمپلنت به کمک لیزر دایود. عصب کشی دندان در یک جلسه بدون درد به کمک لیزر دایود. آدرس سایت drpourzekriya.com. زمان تعیین شده در نوبت گیری اینترنتی صرفا زمان حضور شما در مطب می باشد. زمان ملاقات با پزشک توسط منشی با توجه به شرایط تنظیم خواهد شد و ممکن است تا چند ساعت طول بکشد. مطب هیچ گونه قرارداد بیمه ای با نهادهای دولتی و خصوصی ندارد.