دکتر زهره سادات میرشاکی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی با شماره نظام پزشکی 124392 در شهر قم فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار جمهوری، ساختمان شهر پزشکان، طبقه دوم قرار داشته و نوبت اینترنتی نیز برای بیماران فراهم است.
دکتر زهره سادات میرشاکی متخصص طب فیزیکی و توانبخشی و نوار عصب و عضله، با شماره نظام پزشکی 124392، یکی از پزشکان برجسته در حوزه بیماریهای ستون فقرات و مفاصل در شهر قم است. ایشان دارای مدرک تخصصی پزشکی فیزیکی و توانبخشی بوده و رتبه اول بورد تخصصی بیماریهای ستون فقرات و مفاصل را کسب کردهاند که نشاندهنده دانش و اعتبار علمی بالای دکتر میرشاکی است.
دکتر زهره سادات میرشاکی خدمات متنوعی از جمله درمان دردهای غیرجراحی مانند کمردرد، گردندرد، زانو و شانه، آرنج و سایر مفاصل را ارائه میدهند. همچنین درمان گزگز، سوزش و سر شدن انگشتان دست و پا، انجام نوار عصب و عضله، درمان پوکی استخوان، دردهای استخوان دنبالچه و خار پاشنه نیز در حیطه کاری ایشان قرار دارد. آموزش ورزشهای درمانی و انجام درمانهای دستی و طب سوزنی نیز از خدمات مکمل دکتر میرشاکی به شمار میرود.
مطب دکتر زهره سادات میرشاکی در قم، بلوار جمهوری، بلوار شهیدان محمودنژاد، نبش عراقی، ساختمان شهر پزشکان، طبقه دوم واقع شده است که دسترسی مناسبی را برای مراجعین فراهم کرده است. ایشان به عنوان متخصص طب فیزیکی و توانبخشی در شهر قم شناخته میشوند و بیماران میتوانند برای مشکلات ستون فقرات، مفاصل و موارد توانبخشی به ایشان مراجعه نمایند.
نکته قابل توجه آن است که کودکان زیر ۱۳ سال در مطب ویزیت نمیشوند و جهت استفاده از بیمه، همراه داشتن مدرک شناسایی الزامی است. بیماران بسیاری از دقت تشخیص و رویکرد علمی دکتر زهره سادات میرشاکی رضایت داشتهاند و فضای مطب ایشان به دلیل رفتار حرفهای و توضیحات کامل در مورد بیماری و درمان، مورد توجه مراجعین قرار گرفته است.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت دکتر زهره سادات میرشاکی فراهم است.
خیر، در مطب دکتر زهره سادات میرشاکی کودکان زیر ۱۳ سال ویزیت نمیشوند.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی دریافت کنند.
بله، نوار عصب و عضله یکی از خدمات اصلی دکتر میرشاکی است.
مطب در قم، بلوار جمهوری، بلوار شهیدان محمودنژاد، نبش عراقی، ساختمان شهر پزشکان، طبقه دوم قرار دارد.
همراه داشتن مدرک شناسایی معتبر جهت استفاده از بیمه الزامی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
قم-بلوار جمهوری- بلوار شهیدان محمودنژاد- نبش عراقی. ساختمان شهر پزشکان- طبقه دوم
درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۴سلام اول از همه امیدارم چیزی به نام درد و رنج و بیماری وجود خارجی دیگه نداشه باشه خانم دکتر میرشاکی پزشکی دقیق و نکته سنج و مهربانی هستش دوستش دارم و امیدوارم خیر ببینه
۱۴۰۲/۰۵/۱۷مشگل کمر
۱۴۰۱/۰۶/۱۹کمر درد شدید در مراحل اولیه هستم منتظر نتیجه ام ار ای هستم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶فوق العاده صبور و آرام.خیلی با دقت معاینه میکنن.آرتروز گردن و دست درد داشتم فعلا تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳بد نبود ولی بنظرم به مریض باید بیشتر توجه کنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خوب بودن کامل به بیمار توجه میکردن و بعد تجویز میکردن
۱۴۰۲/۰۳/۱۹مشکل زانو
۱۴۰۳/۰۳/۱۳من برای کمر درد به ایشون مراجعه کردم فعلا ام ار ای نوشتن درمان رو شروع نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۹دکتر عالی از هر نظر
۱۴۰۰/۰۴/۱۲خیلی ن
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خیلی راضی نبودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰خیلی خوب توضیح دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶کمر درد داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سلام برای نوار عصب پیش ایشون اومدم متوسط ،هست نوبت دهی بسیار بدی داره ، حداقل 4الی 5ساعت اسیر میشی ، با این که نوبت از قبل گرفتی
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خوش برخورد و بسیار عالم و اینکه بسیار به بیمار اهمیت میدن واقعا عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱بسیار خرفه ای
۱۴۰۴/۰۹/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۴نوار عصب گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۳مشکل سیاتیک
۱۴۰۲/۰۲/۰۶پزشک در سطح عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰خانم بسیار مودب ..صادق و حاذق بودند ولی حیف که طبقه ۸ هستند بهشون گفتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۲کمردرد داشتم حرکات ورزشی اصلاحی دادن
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷فعلا که هنوز ازمایش دادند
۱۴۰۲/۰۸/۱۲فعلا درحال درمان
۱۴۰۲/۰۳/۲۲زینب معده دردمی کنه
۱۴۰۳/۰۹/۰۵بله خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶دکتر خوب و مهربانی هست در ضمن کارش عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار با حوصله و مهربان و متواضع
۱۴۰۴/۰۶/۱۶با سلام خانم دکتر خیلی مهربان و باحوصله هستن و علت درد من رو به خوبی تشخیص دادن مچ پام درد میکنه دستور فیزیوتراپی دادن
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خوب عالی
۱۴۰۱/۰۳/۲۵عالی ودقیق وباحوصله جواب میدن خوب
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار دکتر خوش اخلاق،باحوصله وحاذق
۱۴۰۴/۰۸/۱۹امآر آی
۱۴۰۴/۰۴/۲۱عالی مهربان و صبور
۱۴۰۰/۰۴/۲۲مشکل سیاتیک داشتم چند جلسه لیزردرمانی و طب سوزنی هم انجام دادم ولی نتیجه نگرفتم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۴استخوان درد بودم خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲تشخیص خوب و رفتار علمی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵در یک کلام عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۵خیلی زیاد معطل شدم با وجودیکه وقت گرفته بودم. برخورد دکتر خوب بود اما منشی نه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵در سیاتیک داشتم وباتجویزخانم دکتربهبودپیداکردم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خیلی عالی و خوش اخلال و با حوصله بودن ؟ درد شدید سرشانه که بر اثر آسیب تاندون بود و با یه ویزیت درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۴تشخیص صحیح مشکل زانوی مادرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹کمر درد و پادرد شدید
۱۴۰۴/۰۵/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۱برای درد کمر مراجعه کردم. در حد سه چهار دقیقه معاینه کردند و ام آر آی نوشتند.
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فوق العاده هستن وبسیار خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۲۶سلام هم اخلاقشان بیسته ه درمانشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۹فعلا هیچ
۱۴۰۰/۰۷/۲۷بیش از بیست ساله که ایشون رو می شناسم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فقط میتونم بگم عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۲۸دارو دادن و فیزیوتراپی توکل بر خدا
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار با حوصله و با دقت
۱۴۰۲/۰۸/۰۶لگن درد میکرد طی یک جلسه خوب شدم با درمان دستی ایشون
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۱۵دکتر با اخلاق فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۱۸خوب بود
۱۴۰۲/۰۲/۰۵عالیست
۱۴۰۰/۰۹/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۰۵مهره ی کمرم را جا انداختن و خیلی خوب بود برام
۱۴۰۰/۱۱/۲۸فعلا هیچ
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۳۰فعلا نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عالی هستن خانم دکتر خوش اخلاق و مودب
۱۴۰۳/۰۵/۰۱فعلا فقط ام آر ای دادم
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دچار پارگی رباط صلیبی بودم. خیلی خوب بود با تمرینات ورزشی و توانبخشی درد زانویم خوب شد، فعلا هم زیر نظر تمرینات انجام میدم
۱۴۰۲/۰۲/۰۵هنوز تحت درمان قرار نگرفتم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عااالی
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دنبالچه.خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۲مادر استخوان درد داشت و تحت درمان هستند
۱۴۰۱/۰۴/۰۱عالی هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰برای مفصل دست مراجعه کردیم و بسیار راضی هستیم از ایشون. برای بیمار خیلی وقت میزارن. علاوه بر دارو، درمان های پیشگیری و خانگی هم سفارش میکنن که درد کمتر بشه و بهبودی حاصل بشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دنبالچه ام خانم دکتر ۴ سال پیش درمان کرد
۱۴۰۴/۰۸/۰۷تازه مرا
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دکتری متین و صبور و خبره ای هست و با حوصله و دقت کار رو خود را انجام می دهد.
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فعلد چیز خاصط ندیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۹درد شانه داشتم با لطف الهی ودرمان ایشان رضایت بخش بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۵باسلام در مورد دکتر میرشاکی تشخیص شان سریع و درست و درمانی که دادند هم صحیح بود فقط مطب شان کنار مطب زیبایی است کلی داد و بیداد بیماران اتاق بغل باعث ازردگی بیماران دیگر می شود
۱۴۰۱/۰۱/۱۶مشکل دیسک کمر داشتم و با انجام طب سوزنی در مطب ایشان وضعیت بنده خیلی از قبل بهتر شد که واقعا قابل تقدیره
۱۳۹۹/۰۹/۱۵به نام خدا خانم دکتر زهره سادات میرشاکی قبل از اینکه یه دکتر خوبی باشند یک انسان خوب و باشخصیت و مهربان هستند و در رابطه با کار خود و رسیدگی به بیماران احساس مسئولیت بالایی داشته و با اخلاق حسنه و حسن خلق کار خود را انجام میدهند. من کمتر پزشکی را دیده ام که اینگونه به بیماران خود وقت گذاشته و با دلسوزی رسیدگی کنند. بنده از ایشان ممنونم و آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. مجید اسماعیلی ***
۱۳۹۹/۰۹/۰۵خوب بود
۱۴۰۲/۱۱/۰۵در رفتگی مهره کمر
۱۴۰۰/۰۸/۰۷بخاطراشتباه کردن درباشگاه عضوله ستون فقراتم کش امده بود دردشدیدی داشتم که پیش خانم میراشکی مشگلم حل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۶نوار دست
۱۴۰۲/۰۶/۱۱کمردرد داشتم هرازگاهی میگیره ولی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۰کمرم درد میکرد
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر خوب و کاربلدی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۱سلام واقعا عااااالی هست ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۱۲سلام پدرم و عموی من برای درد در کتف مراجعه کردند و نتیجه خوبی گرفتن
۱۴۰۳/۰۵/۰۳فعلا دوره درمان رو طی میکنم و باید جواب ام آر ای ببرم برای خانم دکتر
۱۴۰۲/۱۲/۱۶کاملا راضی بودم
۱۳۹۷/۱۲/۰۲خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۷فوق العادن
۱۴۰۰/۰۸/۱۲درد دنبالچه داشتم.تزریق انجام دادن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۸آسیب تندون دست نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بسیار دکتر باشخصیت و باسوادی هستند منشی شون هم بسیار با اخلاق و مهربان
۱۴۰۴/۰۴/۱۰خارپاشنه
۱۴۰۲/۱۲/۲۴باسلام واقعارممنونم نایب الزیاره تون درمکه خواهم بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۲باسلام من برای دیسک کمرم رفتم پیش دکتر ،اخلاقشون عالیه دقیق هستند طب سوزنی انجام دادم کمرم خیلی بهترشد ممنونم از شون
۱۴۰۴/۰۱/۲۶درد دنباله داشتم تو ی جلسه خوب شدم خدا خیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲درد کمر و لگن، فعلا تحت درمان هستم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام دکتر خوش اخلاق و صبوری هستند
۱۴۰۲/۰۱/۲۹درد دنیلچه داشتم تشخیص درست ودرمان با تزریق
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر بسیار مهربان وبا اخلاق هستن به حرف بیمار توجه میکنند تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب الحمدالله
۱۴۰۴/۰۸/۲۵یکبار ویزی
۱۴۰۴/۰۵/۱۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۲دکترخوبی هست
۱۴۰۱/۱۰/۱۶خیلی عالی برای کمردرد و گردن درد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷کارو تشخیص خوب بوده و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵سلام خیلی صبورن وبه تمام صحبتهای شما با آرامش گوش میدن.
۱۴۰۰/۱۰/۱۹کمر درد داشتم الحمدلله بهتر شده کمرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۶پوکی استخوان
۱۴۰۰/۰۷/۲۴قولنج داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۴/۱۹دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۶/۱۷منتظر نتیجه هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۲من کمر درد داشتم و با یک بار رفتن پیش ایشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱فعلا نتیجه خاصی نگرفتم گفتند بعد بک ماه اگه بهتر نشدید دوباره بیایید
۱۴۰۳/۱۲/۰۶کمر درد داشتم و عالی بودن خوب شدم
۱۴۰۳/۰۳/۱۱اعصاب ،،، نوار اعصاب عضله
۱۴۰۳/۰۴/۲۲برای تشخیص پوکی استخوان مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱درمان شدم
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خار پاشنه
۱۳۹۹/۱۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۲۰فعلا نتیجه ای نگ
۱۴۰۲/۱۱/۰۵زانو درد داشتم که بهم ورزش دادن
۱۴۰۱/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۸آشنایی شغلی دارم
۱۴۰۴/۰۴/۲۰خوب است
۱۴۰۰/۰۸/۱۵طب سوزنی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴دیسک کمر عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا ام ار ای داده و فعلا تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۴/۱۷سلام من سیاتیک داشتم ایشون با اخلاق هستن و هنوز در حال علاج هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۹لیزر رفتم خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷بسیار صبورو با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی خیلی خوش برخورد و بسیار حاذق هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۵سائیدگی استخوان زانو تا الان که کار ایشون حرف نداره وخیلی بهترم دارووتشخیص ایشون درست بوده
۱۴۰۴/۰۲/۳۰شانهدردداشتم بهترنشدم باردوم میخامویزیتبشم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴برای پسرم در ناحیه پشت گردنش بر آمدگی بود که گفتند چربی هست و مشکلی نیست و بر طرف میشه در کل خوب هستند ولی نسبت به برخود و اخلاق در گروه خوب هستند و نمیشه گفت عالی است
۱۴۰۴/۰۷/۲۲ایشون مثل همیشه عالی بودن من ک هر وقت بهشون مراجعه میکنم نتیجه مثبت داره برام
۱۴۰۴/۰۴/۰۹ضمن سپاس ایشان با حوصله و دقت نظر و برخورد همراه با ادب و متانت، بیمارانشون رو ویزیت میکنن، انشاالله که دستش شفا باشه...
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خب عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶کیست زیر زانو خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۲درد سیاتیک دارم و شروع به درمان کردم امیدوارم نتیجه بده
۱۴۰۳/۰۴/۲۹دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۰۳خوبه هم مهربونه
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دست درد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۰فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۴/۱۱خارپاشنه داشتم و با لطف خانم دکتر بهبود یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸نوار عظله برای بچه
۱۴۰۲/۰۹/۰۶خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۳/۲۶مشکل کمر بسیار دکتر خوش برخورد کار درست هست
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تشخیص پزشکی سرکار عالی خانم دکتر زهره السادات میرشاکی بسیار عالی
۱۳۹۷/۱۱/۱۳کارشون و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۶ایشان بسیار پزشک خوبی هستند با دقت و وسواس زیادی از بنده نوار عصب و عضله گرفتند، حتی فراتر از چیزی که در نسخه بود عمل کردند، به نظر من جزو پزشکان با وجدان هستند، برخوردشون هم عاای بود.
۱۳۹۸/۰۸/۰۷من درزمینه ی دررفتگی دنبالیچه مشکل داشتم وایشون کاملا بدون درد من رو مداوا کردند درحالی که خیلی میترسیدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵سلام التهاب دنبالچه و در رفتگی دنبالچه داشتم، همچنین عصب سیاتیک سمت راست دچار درد شدید بود که با تشخیص و داروی مناسب مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۱دکتری پر از ارامش ونشاط
۱۴۰۳/۱۰/۰۶دبسک کمر و تشخیص جراحی
۱۳۹۹/۰۷/۲۷باسلام واقعا دکتر فوق حرفه ای وبااخلاق هستش چن سال کمر درد داشتم باکه تجویزدارو تحرکات ورزشی بهترشدم دستشو میبوسم قربانی از قم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳خار پاشنه
۱۴۰۳/۰۹/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۴برای مشکل زانو درد مراجعه کردم. بد نبود. هرچند باتوجه به اظهارنظرهای موجود در سایت نوبت دهی، ذهنیتم این بود خیلی باید حرفه ای تر و عالی تر باشند
۱۴۰۴/۰۸/۱۰دیسک کمر داشتم تحت درمانم و خیلی خوب جواب داده.
۱۴۰۴/۰۹/۰۲برا تب سوزن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵صبور، خوش برخورد، تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶فعلا در حال پیگیری و آزمایشات تعیین شده توسط،دکتر هستیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۳زانو درد ورم مفاصل
۱۴۰۴/۰۱/۲۵بسیار خونگرم و خودمونی .
۱۴۰۲/۰۸/۲۳فعلا درمراحل درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹سلام و ارادت عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۲۰ویزیت شدم و دستور رادیولوژی داده شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۸درد شدید در ناحیه ی کمر و بایکبار. مراجعه کاملا خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲برخوردشون خوب بود .در حال درمانم
۱۴۰۱/۰۲/۰۹خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۳۰فعلا باید جواب ام آر آی براشون ببرم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴من واسه دنبالیچه رفته بودم ونتیجه گرفتم طی ۱هفته الان خیلی خوب شدم تشکرازخانم دکتر ،خیلی خوش برخورد وعالی هستن برای مریض واقعا وقت میزارن تشکرازایشون
۱۴۰۴/۰۳/۲۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۱/۰۳/۲۹بی نظیر بود️️
۱۴۰۲/۱۲/۱۲سلام واقعا عالیه دستشون شفاس
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عالی..رگ سیاه تیک داشتم باچندجلسه فیزوترابی بهترشدم..
۱۴۰۰/۰۹/۱۸هنوز در حال معالجه هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱خوب هستن پیشنهاد میکنم
۱۴۰۲/۰۲/۱۳متوجه مشکلم شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۲کمردرد وگردن درد فعلا که نتیجه ای ندیدم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵نتیجه بخش بودن
۱۳۹۹/۱۰/۲۸درحال مداوا هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۱دکتر با حوصله ایه و وقت میزاره
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۰۲درد دنبالچه داشتم تزریق انجام دادن و خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۰خوب بوده
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بدنبود
۱۴۰۰/۰۷/۱۱عاشقشم ، بهترین تشخیص و دارن همیشه مشکلم رفع شده
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتری بسیار حاذق وبا اخلاق
۱۴۰۳/۰۴/۱۱خیلی خوب و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۲برای درد لگن مراجعه کردم و با تمرین هایی که آموزش دادن بهم ،بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر صبور و در کار خود عالی هست نظرشون هم مورد تایید دو دکتر دیگر هم بود
۱۴۰۳/۱۱/۰۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی خوب نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹اره کمک میکنه هم مهربونه
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بسیار خوب
۱۴۰۲/۰۲/۰۵بسیار با حوصله به حرفهای مریض گوش میدهد و در کل وجدان کاری دارند
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی بودن خار پاشنه داشتم و زانو درد با تزریق خوب خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۷در حال درمان
۱۳۹۹/۱۱/۱۸کمردرد داشتم خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶ایشان با اینکه متخصص طبرفیزیک هستند ولی از ابتدا اصرار بر تجویز داروهایی مثل بتامتازون و کورتون و ازن و ...مسکن ها داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۱۸مشکل لگن و توسط ایشون با دارو درمان شد
۱۴۰۳/۰۸/۱۱بسیار بادقت و با حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۱دستم درد میکرد
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۵نتیجه حاصل نشد
۱۴۰۱/۰۲/۲۶عاااالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱خیلی دکتر باتجربه ای کمردرد داشتم عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۴/۲۳مادرم مشکل زانو درد داشت با یکبار مراجعه خوب شدن
۱۳۹۹/۰۲/۳۰خوب است
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خیلی مهربونه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵طب سوزنیشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰دکتر با حوصله ای هستن و به صحبت بیمار گوش میدن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱تحت درما هستم
۱۴۰۲/۰۴/۱۹مشکل زانو ک هنوز تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خیلی خوب است از ایشون ممنونم
۱۳۹۹/۱۱/۲۷در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱درد در دست و گردن داشتم که ایشان با راهنمایی صحیح مشکل را برطرف نمودند
۱۳۹۸/۰۸/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۷بسیار خوش
۱۴۰۲/۰۹/۲۹فعلا برا ام آر آی رفتم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۰۳مسئولانه این متن رو مینویسم؛ روی ساعت نوبتی که از نوبت داتآیآر میگیرید حساب نکنید. حتما با مطب تماس بگیرید و مطمئن بشید که منتظر نمیمونید.(برای هر پزشک یا متخصص). اما در مورد خانم دکتر میرشاکی؛ بیمار، مادر پیر و ویلچری بنده بود. خانم دکتر و هر دو دستیار محترمشون، بسیار به ما لطف داشتن. مادر بنده به خاطر درد کمر نمیتونست در حالت نشسته روی ویلچر منتظر بمونه. این عزیزان ترتیبی دادن تا مادرم روی یک تخت که اونجا داشتن استراحت کنه. حتی خانم دکتر برای معاینه مادر، خودش بالا سر بیمار اومد. خانم دکتر، سوابق پزشکی مادر رو مطالعه و با صبر و حوصله و با بیانی ساده مشکل رو برامون توضیح داد. ایشون در یک مورد، با تشخیص اورژانسی بودن وضعیت بیمار، کمک و لطف قابل تقدیری به ما کردن.
۱۴۰۵/۰۳/۳۱بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷فقط یک کلمه متین وهابی
۱۳۹۹/۱۱/۰۲بد نبود
۱۴۰۴/۰۷/۱۲موفق نبود
۱۳۹۹/۱۲/۰۱مشکل کمر و چند جلسه تب سوزنی پیششون رفتم الحمدالله خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۲۳سریع مشکلم حل شد
۱۴۰۰/۰۸/۲۷تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۲/۲۳دیسک خفیف - نرمش های اصلاحی دادن و قرار شد بعد از MRI درمان ادامه داشته باشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۳صبور و با حوصله
۱۴۰۴/۰۴/۲۳تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۰۵درد زانو
۱۴۰۳/۰۱/۲۵بسیار خوش اخلاق و مسلط و دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶تازه ام ارای داده
۱۴۰۰/۰۵/۰۴ایشان بسیار دکتر مهربون بودن ومن اصلا منتظر نشدم سریع نوبتم شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۷/۲۲در مرحله ی تشخیص هستم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵هم خودشان هم کادر درمان واقعا مهربان هستن .خانم دکتر خودشان پیگیر هستن میان سرمیزنن از روند درمان سئوال میکنن .من پنج جلسه رفتم بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱تشخیص به جا و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۰زانو هنوز جواب نگر فتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۴هنوز در مرحله تشخیص هستیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۳/۰۸/۰۹پسرم دردزانو داشت و خانم دکتر با حوصله وقت گذاشتن و بهش ورزش دادن.بهتره الحمدالله
۱۴۰۳/۱۱/۱۷درد زانو یه جلسه رفتم و دارو دارن بهتر شدم بازم مراجعه میکنم پیش شون
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خیلی خوبع
۱۳۹۹/۰۸/۲۵فعلا mri خاسته و تشخیصی ندادع. بعد از رویت mri میشه نظر بهتری داد
۱۳۹۹/۰۸/۱۲من رگ سیاتیکم در گیر شده بود با یک جلسه ویزیت شدم با ورزش هایی که دادن خیلی بهترم وراضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بهترین دکتری کع میشناسم هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۶کمرم درد میکرد و با درمان دستی خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۸هنوز به نتیجه ای نرسیدم
۱۳۹۹/۱۱/۲۶عالی خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹