دکتر زهرا سپهری متخصص بیماریهای داخلی با شماره نظام پزشکی 145757 در تهران فعالیت میکند. مطب ایشان در منطقه پونک، ضلع شمال شرقی پونک، نبش کوچه رمضانی، پلاک ۲۷، واحد ۵ قرار دارد و امکان دریافت نوبت اینترنتی فراهم است.
دکتر زهرا سپهری یکی از متخصصان برجسته بیماریهای داخلی در شهر تهران است که با شماره نظام پزشکی 145757 فعالیت میکند. دکتر زهرا سپهری علاوه بر تخصص در بیماریهای داخلی، به طور ویژه در زمینه درمان تخصصی چاقی، کاهش متابولیسم، کبد چرب و دیابت شهرت دارد. مطب ایشان در منطقه پونک تهران، ضلع شمال شرقی پونک، نبش کوچه رمضانی، پلاک ۲۷، واحد ۵ قرار گرفته و بیماران بسیاری از سراسر تهران برای دریافت مشاوره و درمان به ایشان مراجعه میکنند.
ایشان فارغالتحصیل دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی هستند و دارای سابقهای بیش از ۱۵ سال فعالیت درمانی در بیمارستانهای فوق تخصصی تهران میباشند. عضویت دکتر زهرا سپهری در انجمن دیابت ایران و انجمن متخصصین داخلی آمریکا، اعتبار علمی ایشان را دوچندان کرده است. بیماران دکتر زهرا سپهری از مشاورههای دقیق، تشخیصهای بهموقع و پیگیریهای مداوم ایشان رضایت بالایی دارند. بهویژه افرادی که با مشکلات چاقی، دیابت، کبد چرب، اختلالات متابولیکی و بیماریهای غدد و تیروئید روبهرو هستند، از رویکرد علمی و نوین او بهرهمند شدهاند.
دکتر زهرا سپهری در مطب پونک، دورههای ۳ ماهه ویژه بهبود دیابت، کبد چرب و کاهش وزن برگزار میکند و مشاوره تخصصی برای دوران بارداری و شیردهی نیز ارائه میدهد. بسیاری از بیماران، دکتر زهرا سپهری را به دلیل بهرهگیری از جدیدترین متدهای روز دنیا و درمانهای غیرجراحی بیماریهای داخلی و متابولیک انتخاب میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مطب ایشان فعال است و بیماران میتوانند به راحتی و بدون نیاز به تماس تلفنی، وقت ویزیت خود را رزرو کنند.
در جمعبندی، دکتر زهرا سپهری، متخصص بیماریهای داخلی و درمان تخصصی چاقی، دیابت و کبد چرب در تهران، با شماره نظام پزشکی 145757 و سابقه معتبر علمی و درمانی، گزینهای مورد اعتماد برای بیماران این حوزه به شمار میرود.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
ضلع شمال شرقی پونک، نبش کوچه رمضانی، پلاک ۲۷، واحد ۵
خیلی دکتر با حوصله و خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۴برای کم خونی و ضعف عمومی مراجعه کردم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹کبد چرب داشتم ولی خودم نمیدونستم بدنم پر از جوش بود،خیلی خیلی مهربون و دلسوز هستند نعمتی بود برام آشنایی با ایشون
۱۴۰۳/۱۲/۱۲واقعا بهترینه ازهمه لحاظ تشخیص عالی برخورد که خیلی عزیزهستن خدا پشت وپناهش باشه اکبرکرمی هستم ازایلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۷من بعد از سه ماه درمان پیش خانم دکتر، خود قبلیم رو نمیشناسم غیر از اینکه ۱۶کیلو وزن کم کردم انقدر حالم خوبه و از غمگینی دراومدم بهترین تصمیم زندگیم بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴تجربه درمانیم با ایشون فوق العاده بود چاقی من رو با دید بالینی و روانکاویشون درمان کردند، تبحر بسیار بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲بدی نبود
۱۴۰۵/۰۲/۲۴تمایز ایشون با بقیه پزشکانی که تحت درمانشون بودم بسیار مشهوده،دنبال درمان ریشه ای هستند تا درمان موقت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲دکتر خیلی خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶مجذوب صبوری و متانت این پزشک شدم عمرشون دراز و راهشون پاینده کبد چرب گرید ۲
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار خوش قلب و خوش برخورد بودن ب حرفای بیمار با دقت و با حوصله گوش میکردن ، ولی منشی اقای ک داشتن برخوردشون و طرز جوابدهیشون ضعیفه خیلی، این فقط ی انتقاد سازنده برای بهبود جوابدهی منشی بود، زنده باشین
۱۴۰۴/۰۱/۲۷چربی خون
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فقط میتونم بگم خدا خیر و برکت و عمر طولانی با عذت به خانم دکتر اعطا فرمائید
۱۴۰۴/۰۲/۰۲به نظر من دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر فوق العاده با اخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۶/۰۷یه استاد کامل،وقتی یه پزشک انقدر تجربه بالایی در پروسه درمان داره اینجوری میتونه از پس مشکلات بیماران بر بیاد
۱۴۰۴/۱۰/۰۵رضایت داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عالی بود واقعا با حوصله و دقیق
۱۴۰۳/۱۰/۰۱خیلی با حوصله هستند و دانش عمیقی دارند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیار باسواد و با حوصله و خوش برخورد هستند. خیلی وقت میذارن و کامل همه چی رو توضیح میدن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰حال خوب تو این زمونه خیلی سخته اما ایشون بادوره شون حال منو دگرگون کردن سر تعظیم جلوشون فرود میارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲همه چی عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۱عالی عالی عالی عالی، با اعتماد کامل برین پیششون
۱۴۰۴/۰۱/۱۵بانو پزشک مهربان و کار درست سعادتی بود که پیششون برم تو پروسه کاهش وزن نامبر وان هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۲کبد چرب گرید ۳ داشتم ۶ ماهه تحت درمان ایشون هستم بسیار با تجربه و کاربلد هستند سلامتیم رو مدیون ایشون هستم ،محمد سلطانی از هرمزگان
۱۴۰۳/۱۰/۰۵برای چکاپ مراجعه کردم، پیگیر درمان هستم
۱۴۰۴/۰۵/۲۲از ده سال پیش جون پدرمو تو icu بیمارستان مسیح نجات دادن مدیون ایشون هستیم پزشک عزیز خانواده ما شدن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱بسیار خوش برخورد، دقیق به صحبتهای بیمار گوش میدن و وقت میذارن و مثل یه سری پزشکهای دیگه سر سری ویزیت نمیکنن تشخیص درست و تجویز داروهایی با کیفیت خوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بابت چاقی رفتم پیششون، به نظر من جزو بهترین دکترهای تهران هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۷/۰۹من تازه با ایشان شروع به کارکرده ام ومنتظرمدت زمان داده شده هستم که نتیجه راازطرف ایشان بگیرم ولی درکل خیلی صبور وهمراه هستند وبرای راهنمای بیماروقت زیادی می گذارند ولی ویزیت ایشان نسبت به بقیه همکارنشان زیاد می باشدبالاترین ویزیت برای متخصص وجراح که من دادم 600 تومان بوده واقعاتواین شرایط این میزان هم برای ماپرداختش مشگل است مخصوصاکه هربیست روزیکبار بایدبه خانم دکتر مراجعه کنیم
۱۴۰۵/۰۲/۱۳ما جهت چربی خون بالا مراجعه کردیم تحت درمان هستم خانم دکتر خیلی با حوصله بررسی کرد و مهربون بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲چاقی،من در دوره سلامتی ایشون تونستم ۲۳ کیلو کم کنم خیلی خانم دکتر با ملاحضه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بعد سه ماه اومدم نظرمو بگم خانم دکتر بسیار مهربان هستند برای کبد چرب گرید ۳ مراجعه کرده بودم خداروشکر هم درمان شدم و هم کلی وزن کم کردم
۱۴۰۳/۰۹/۱۰مشکل قند وبسیار عالی بودن ایشون و خیلی وقت نیدادن برای بیمار
۱۴۰۴/۰۵/۲۲خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خانم دکتر خیلی مهربون و بادرک هستند تحت کنترل ایشون ۲۵ درصد کاهش وزن با حفظ عضلات بدنم بدست اوردم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۳۰افزایش وزن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سلام من رقیه عبیداوی هستم از خانم دکتر زهرا سپهری خیلی راضی هستم وخیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشک انقدر خاکی و دلسوز غنیمته تو این دوره و زمونه بهترین ها براشون اتفاق بیوفته
۱۴۰۴/۱۱/۱۴ممنون خانم دکتر عزیزم. سوالی که مطرح کردم در نوبت دات آی آر در خصوص اچ تی ال وی وان و پاسخ اون خانم دکتر نگرانیمو چند برابر کرد!! من واقعا شرایط روحی خوبی ندارم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷لطف خدا شامل حالم شد که ایشون رو پیدا کردم من ۵ سال مقاومت به انسولین داشتم خداروشکر با کاهش وزنم درمان شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۰من برای کم کاری تیروید رفتم اصلا خوب نبودن و تسلط نداشتن و راضی نبودم
۱۴۰۴/۰۳/۱۱کبد چرب،۳ سال بود تحت درمان بودم ولی درست نشد تا اینکه تو دوره ایشون تو کمتر از سه ماه گریدم ۲ مرحله کاهش داشت مثل خدا قبولشون دارم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵برای چربی کبد و لاغری رفتم فعلا درحال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸کم خونی و ضعف . در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۲۵یک متخصص کار درست و مهربان بینهایت صبور و دلسوز. این سه ماه که تحت نظر خانم دکتر بودم قندهام کنترل شد خوابم درست شد و ۶ سایز کم کردم بهترین دوران زندگیم بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۸برای چک آپ بخصوص وضعیت کلسترول و تیروئید خدمتشون بودم و تجویز آزمایشات کردند و منتظرم نتیجه آزمایشات را خدمتشون ببرم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام من دیابت دارم وفشار خونم خیلی بالابود باداروی خانم دکتر واقعا خیلی بهترشدم ،ومهمتر اینکه خانم دکتر واقعا صبورهستن وبه بیمارشون احترام میزارن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵برای آزمایشهای دوره ای خدمتشون رفتم ، خانم دکتر بسیار با اخلاق، مهربان، دلسوز و صبور هستند و با متانت به توضیحات بیمار گوش میدهند و راهکار لازم میدهند.
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۱من مدت خا برای کنترل وزن و مشکلات گوارش دنبال راه درست بودم خانم دکتر سپهری فقط دارو ندادن بلکه تو جلسه ها کلی چیز یاد گرفتم که چطور سبک زندگیمو عوض کنم همین آموزش ها باعث شد تغییراتم پایدار بمونه و هنوزم از توصیه هاشون استفاده کنم
۱۴۰۴/۰۶/۲۲دنیا دنیا ممنونم،تو این حال بدی زمونه وزن کم کردن برام موهبتی شد جون تازه بگیرم ،به همه خاندانمون معرفی کردمشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲من تو مدت دو ماه با خانم دکتر ۱۴ کیلو کم کردم کبد چرب گرید ۳ بودم و قند و چربی بالا بود و انقدر کرخت و بیحال بودم داشتم کارمو از دست میدادم. تا عمر دارم دعاگوتون هستم از خدا میخوام تا اخر عمر همینجور با حوصله و با نشاط باشین و کمک حال امثال من
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام من دفعه پیش که رفتم فقط برام آزمایش نوشتن و برای بعضی مسائلم ارجاع دادن به دکتر متخصص دیگه این بار درخصوص تخصص خودشون میخوام مراجعه کنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵بسیار پزشک محترم و تیم باشخصیتی دارند، با معرفی یکی از دوستان مراجعه کردم در مدت دو ماه ۱۰ کیلو وزن کم کردم خیلی خوشحالم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷دیابتی هستیم مراحل اولیه درمان رو با ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام. سرکار خانم دکتر سپهری بسیار پزشک حاذق و متخصصی هستند و با برخورد بسیار خوب وقت زیادی برای بیماران خود صرف می نمایند. من و همسرم ایشان را به عنوان پزشک دائمی و خانوادگی خود انتخاب نموده ایم و چنانچه نیاز به پزشک با تخصص دیگری داشته باشیم با راهنمایی ایشان اقدام خواهیم نمود برای ایشان آرزوی سلامتی و موفقیت دارم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۸درمان ایشون فقط به درد افرادی میخوره که برای سلامتیشون ارزش بالایی متصور هستند لیگ کاریشون با پزشک های بیزینسی متفاوته واقعا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی، صبور، باسواد
۱۴۰۳/۱۱/۲۵فرشته ای هستند خانم دکتر ،قشنگ روانکاوی میکنه بعد درمان میکنن ده بار مسیرهای مختلف رو رفتم برای کبدم ولی پیش ایشون جواب گرفتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۹ممنونم دکتر با وجدان بهترینید
۱۴۰۳/۰۸/۲۰معمولی
۱۴۰۵/۰۳/۱۷این دکتر خوبی نیست عالیه فقط روزی که ما رفتیم کلینیک خیلی شلوغ بود ولی واقعا ارزشش رو داشت
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خیلی خیلی حس خوبی رو منتقل کردن از این راحتتر نمیشد وزن کم کرد، آرامش رو به زندگیم برگردونین
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیارعالی وباحوصله صبور وباعلم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر واقعی ایشونه خیلی حرفه که برای هر شخصی دنبال درمان اختصاصی هستند نه یه نسخه ثابت برای همه ادما خدا همراهشون باشه
۱۴۰۵/۰۳/۱۹اضافه وزن،تو زندگیم یه جا هم نظر نذاشتم ولی چون از ته قلب بهم کمک کرد حالم خوب شه وظیفم دونستم به بقیه هم معرفیشون کنم
۱۴۰۴/۰۹/۰۳به نظر من دکتر در درجه اول یه انسان شریف به تمام معناست و بعد یه پزشک دلسوز و قابل اعتماده جون همسرم رو مدیونش هستیم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱الان دیگه دوره زمونه پزشکای امثال دکتر سپهریه،آپدیت باخلاق صبور باسواد و حرفه واقعا راضیم
۱۴۰۴/۰۱/۲۵کبد چرب مراجعه کردم،دوره سه ماهه شرکت کردم نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷خداروشکرمیکنم باخانم دکترتواینترنت آشناشدم وقت گرفتم هم خودم هم پسرم ویزیت شدیم بنظرم برای لاغرشدن وتغذیه حتمابریدپیش دکترسپهری داروهای جدیدوعالی دادک من واقعابی اشتهاشدم پسرمم خیلی تعریف کردازکارشون حتماپیشنهادمیکنم بریدمطبشون مهربون صبوروخنده روازبالاب مریص نگاه نمیکنن دوستانه کمک میکنن ب مشکل مریضهاخانم دکترجان خیلی ممنون خداحفظتون کنه برای ایران وایرانی
۱۴۰۴/۱۱/۱۲دکتر سپهری واقعا حرفه ای و دلسوز هستند،توضیحاتشون کامل و قابل فهم بود،زمان کافی برای شنیدن مشکلاتم گذاشتند خیلی راضی بودم و حتما به دیگران توصیه شان میکنم
۱۴۰۴/۰۱/۲۴برای لاغری
۱۴۰۳/۰۷/۲۵آخر وقت بود و خسته بودند بخاطر همین زیاد وقت نداشتند. به هر حال بعد از دیدن آزمایش سریع دارو نوشتند و راهنمایی کردند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶صبور،دقیق، باسواد و با تجربه ممنون خانم دکتر یک عمر مدیونتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۲بی خود بود رژیم رو پیش ایشون یاد گرفتم توصیه روی صد هزار
۱۴۰۵/۰۲/۳۰اضافه وزن،خیلی مخالف اسلیو و لیپو بودم که با معرفی دوستان تو دوره ایشون خیلی خوب و راحت وزنم کم شد خیلی ماهر هستند هزینه دوره در مقابل اسلیو خیلی کم بود ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۶/۰۹علم شون پاینده عمرشون طولانی وجود این چنین پزشک هایی غنمیته
۱۴۰۴/۱۲/۰۹بهترین متخصص در زمینه درمان چاقی هستند. من 32 کیلو تحت نظر ایشان تو 4 ماه وزن کم کردم. عالی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹چاقی،۴۰ روزه تحت درمان روش ایشون هستم فعلا ۶ کیلو کم کردم مهم تر از اون حال روحی خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۲۷سلام مشکل ضعف دست وپا داشتم یکبار مراجعه کردم راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۱۰مشکل کم خوابی و لک پوستی مراجعه کردم،بعد از یک و نیم ماه حس میکنم به دوران کودکیم برگشتم انقدر که حالم بهتره بعد از دوره ایشون
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳از دکتر سپهری با تمام وجود تشکر میکنم تخصص و تعهد و مهربونیشون تحسین برانگیزه
۱۴۰۴/۰۱/۲۶من برای پایش و کنترل دیابت و پرکاری تیروئید مراجعه کردم. ایشان بسیار با حوصله و با دقت در آزمایش ارائه شده توصیههایی داشتند و دارو تجویز کردند. رفتار و حسن تعامل ایشان با بیمار واقعا مثالزدنی است.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر سپهری با تجربه و توجه واقعی به هر بیمار برنامه درمانی رو متناسب با شرایط فردی طراحی میکنه نه وعده های غیرواقعی میده نه کار و ساده میگیره بلکه با دقت و صبر مسیر درمان رو قابل انجام و موثر میکنه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دقیق و با سواد کامل به حرف های بیمار گوش میدن من 3 ماهه تحت نظر ایشون کبدم رو درمان کردند .پرفکت
۱۴۰۴/۰۴/۲۴درود برای دیابت مراجعه کردیم،،،
۱۴۰۴/۰۳/۲۶سلام خانم دکتر عزیز تشخیصشون خیای عالیه ، برای قند بالا خدمت ایشون اومدیم با یک نسخه درمان کروند خانم دکتر سپهری ممنونیم از شما
۱۴۰۴/۰۳/۱۲خانوم دکتر بسیار حرفه ای و با صبر و شکیبایی مشکلاتم رو شنیدن و درمان لازم رو انجام دادن. بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۰تو کاهش وزن و بیماری های مرتبط با اون به نظر من جزو انگشت شمار های ایران هستند من خیلی راه ها رو امتحان کرده بودم قبل از پیدا کردن ایشون
۱۴۰۴/۱۰/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۸ممنونم ازتون دکتر با وجدان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰من از اصفهان میرم پیششون انقدر از کار و حرفه ای بودنشون شنیده بودم واقعا انشان با ارزشی هستن ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۰۱خوب به شرح حال گوش میکنند .فعلا ویزیت اول رو رفتیم بتید ببینیم نتیجه چه خواهد شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۳من از طریق معرفی یکی از دوستانم رسیدم خدمتشون هر چقدر ازشون تعریف بکنم کم گفتم،تو کاهش اضافه وزن استادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳بسیار دکتر متشخصی هستند،من ۴ ماهه تحت نظرشون ۲۵ کیلو وزن کم کردم و گرید کبدم از سه به یک تبدیل شد
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خدا ازتون راضی باشه ،استاد دیابت و کبد چرب هستند ماهرانه منو درمان کردند
۱۴۰۴/۰۴/۰۸بسبار دانا و با شخصیت هستند در کبدچرب و دیابت جزو بهترین های تهران هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۶سلام من یک
۱۴۰۳/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۷دیابتم به طور کامل درمان شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۰در تخصص خودشون به نظر من در منطقه رقیبی ندارند خوشحالم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خدا خیرشون بده خیلی با حوصله و حرفه ای هستند تشخیص و درمان درجه یک
۱۴۰۳/۱۱/۲۲معمولی و جوان
۱۴۰۵/۰۲/۳۱برنامه تلویزیونی طبیب با خانم دکتر آشنا شدم بسیار با سواد و مهربان خداروشکر روند درمانم عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۰۲به من گفته بودن باید اسلیو بشم خانم دکتر منو از جراحی نجات دادن واقعا دعاتون میکنم هر روز تا الان ١۵ کیلو بدون برگشت لاغر کردم و حس خوبی به خودم پیدا کردم
۱۴۰۳/۰۷/۲۷ممنونم بسیار متشخص و تیم حرفه ای این همه پزشک رفتم هیچکدومشون انقدر باهام همدل نشدن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خانم دکتر فرشته نجاته من هر بار دو ساعت تو راهم اما با ذوق دیدن خودش میرم حالم خیلی خوب شده کبد چربم از سه شده یک عالیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۱سلام با معرفی بستگانم پیششون رفتم مشکل کبد چرب گرید ۱ داشتم از روند درمانم خیلی راضی هستم ارتباط پزشک بیماریشون بی نظیره تیم عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۹تو زمینه متابولیسم واقعا کار بلد هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۹پزشکی بسیار با دانش و کار بلد
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷الهی دست به خاک بزنن براشون طلا بشه خدارو شاکرم که ایشون رو سر راه من قرار داد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴رفتار و
۱۴۰۴/۰۲/۰۸چقدر پزشکان بی ادعا خوبن به قدری دلسوز بودن حس کردم نزدیکترین ادم زندگی داره کمکم میکنه من مشکل اضافه دارم ۲ ماهه با ایشون دارم درمان میشم
۱۴۰۴/۱۰/۰۷خانم دکتر با حوصله به حرف های مریض گوش میدهند و به طور کامل پاسخگوی سوالات هستند .فعلا دو جلسه آمده ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۲نتیجه دوره سه ماهه برای من عالی بود بسیار خانم دکتر باشخصیت و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۵فوق العاده توانا و با درایت افتخاری بود که خدمت ایشون برسم معمولا برای هیچ پزشکی نظر ثبت نکردم ولی ایشون درجه یک
۱۴۰۴/۰۵/۰۶تازه ویزیت شدم
۱۴۰۴/۱۲/۲۲من به تازگی تحت درمان قرار گرفتم و تا حصول نتیجه فاصله ی زیادی دارن. ولی میتونم بگم که خانم دکتر سپهری بسیار با دقت هستن. و خیلی با مهربونی و دلسوزی برای بیمارانشون وقت میگذارن. و بررسیهای دقیقی انجاممیدن و ریشه یابی مشکلات بیمار براشون خیلی اهمیت داره.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خدا قوت دکتر سپهری عزیز حالم خیلی بهتره ،اگر دنبال یه نسخه گرفتن و معجزه هستین و تماام نرین پیش ایشون اما گه سلامتی میخواین و حاضرین وقت و هزینه بذارین برای درمانتون حتما فقط ایشونو انتخاب کنین
۱۴۰۴/۱۱/۲۰۳۹ سالمه دیابت من رو کامل درمان کردن ما که توان جبران لطف ایشون رو نداریم انشالله بهترین ها براشون رقم بخوره
۱۴۰۴/۰۹/۲۴واقعا کارشون درسته و درجه یک هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۷فوق تخصص بیماری های متابولیک هستن من نمیدونم چرا واسه مشکلات دیگه میرین پیش ایشون ۳ ساعت منتظر دیدن پزشک موندم واقعا کارشون خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳برای چاقی و خستگی مفرط مراجعه کردم، اولین مراجعه بود آزمایش نوشتن هنوز جواب رو نبردم پیششون و به جمع بندی در موردشون نرسیدم.
۱۴۰۴/۰۹/۱۹کبد چرب مراجعه کردم هر چی ازشون تعریف میکردن واقعا درست بود متخصص تمام عیار بااخلاق متعهد
۱۴۰۴/۰۳/۲۱ممنونم دکتر با وجدان
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بابت چاقی رفتم ،اگر روزی تصمیم گرفتین وزن کم کنین گزینه ای بهتر از ایشون تو تهران نیست همه چی پرفکت
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام خانم دکتر بسیار دلسوز بودن و با حوصله به مشکل من توجه کرده و دارو تجویز کردن خدا رو شکر الان بهترم خدا به خانم دکتر سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۴/۰۲/۰۶بخام تو یه کلمه ایشون رو توصیف کنم میشه انسان کامل با تمام وجود صداقت تو صحبتاشونه
۱۴۰۴/۰۲/۲۱چاقی،یک سوم وقت و هزینه ای که پیش بقیه پزشکا کردم رو اینجا گذاشتم دوبرابر نتیجه بهتری گرفتم حالم خیلی خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام خیلی مهربونن و من 4ماهه تحت نظرشونم به خاطر اضافه وزن نمیتونستم بچه دار بشم ولی امروز که خبردار شدم باردارم از خوشحالیم اومدم نظر براشون بذارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶دوماهه همراه خواهرم تحت درمان هستی پزشکی که تخصصی رومتابولیک کار کنه اینجا نشون میده ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۸۹۵ درصد پروسه درمان هر بیماری تشخیصه وگرنه خیلیها میدونن هر دارویی برای چه بیماری هست، به نظر من تشخیص ایشون روی ۱۰۰
۱۴۰۴/۱۲/۰۶برای چکاپ رفتم بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند. صمیمی وبا انرژی مثبت. منشی هم بسیار با حوصله و با شخصیت و منظم هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مشکل ضعف بدنی داشتم که بعد از آزمایش مشخص میشود دکتر خوش اخلاق و باحوصله هستند .
۱۴۰۴/۰۸/۰۴من قدردان علم و مهربانی ایشون هستم. در کمتر از ۹۰ روز با ایشون ۱۸ کیلو کم کردم فوقالعاده حس خوبی بود. همسرم، مادرم و مادر همسرم و مادربزرگم هم میخواهم ببرم زیر نظر ایشون. هدف ایشون کاهش وزن و سایز نیست، بازگشت سلامتی به بدن که نتیجه آن میشود کاهش سایز و وزن. عالی شک نکنید برای مراجعه بهشون. من از طریق شبکه اجتماعی با ایشون آشنا شدم.
۱۴۰۵/۰۲/۱۸مشکل بی خوابی طولانی داشتم خیلی خیلی حالم خوبه، هیچوقت جایی نظر ثبت نکردم ولی حیفه این دکتر رو به دیگران معرفی نکرد
۱۴۰۳/۱۱/۲۳واقعا دکتر درجه یکی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۰۸همه چی درجه یک یک،وزن میخاین کم کنین پیش ایشون والسلام
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بود.
۱۴۰۳/۰۴/۲۷سلام ،بدلیل فشار خون بالا به ایشون مراجعه کردم،بسیار با حوصله و متانت به صحبت بیمارانش گوش میده ،و کارهای لازم رو در مطب انجام میده ،امکانات مطب هم بسیار کامل و تمیز است .
۱۴۰۴/۰۵/۰۴هیچ دکتری انقدری که ایشون برام زمان میذاره بهم حرفام گوش نکرده بود بهترینی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۷مشکل اضافه وزن داشتم ،به نظر خودم هوشمندانه ترین انتخابی بود که انجام دادم یه توصیه دارم به مراجعیشون هر کاری که گفت رو انجام بدین
۱۴۰۵/۰۳/۰۳الهی دست به خاک بزنن براشون طلا بشه انقدر حالم خوب شده که هیچوقت کمکشون رو فراموش نمیکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۳اضافه وزن، خیلی دلسوزانه کمکم کردند تحت درمانم، ایشون استاد من بودن در دانشگاه
۱۴۰۴/۰۷/۲۷کبدم چرب بود و دیابت هم داشتم خداروشکر تحت نظر دوره ایشون بعد ۴ ماه درمان شدم خیلی مهربون و دلسوزن اصلا شبیه بقیه دکترا نیست انگار رفتی پیش یه عضو خانوادت
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دکتر کاربلد و فوق العاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۹سلام ایشون بسیار صبور وبا دقت هستن و پروسه درمان رو به دقت پیگیری میکنن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶رابطه خوبی داشتی عالی بود شب خوبی باهم داشتیم
۱۴۰۴/۰۶/۰۷با اینکه خیلی مقاومت داشتم و واقعا فکر میکردم تغییری اتفاق نمی افته ولی دکتر سپهری با درمان درست و اصولی باعث شدن من به وزن ایده آلم برسم .واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار دکتر صبور و مهربان و دلسوز
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای ویزیت رفتم و برخورد ایشان بسیار مثبت و با حوصله بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عالی خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۷۴۶ سالمه برای اضافه وزن،از مراحل درمان خیلی راضیم تفاوتشون با الباقی پزشکانی که رفتم زمین تا آسمونه
۱۴۰۴/۰۷/۲۰برای چاقی خدمتشون رفتم و واقعا عالی عالی عالی چقدر حالم خوب بهم دادن،بی نهایت راضیم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸روش درمانیشون عالی بود واقعا حالم بعد یک ماه دگرگون شد ده سال بود خاب درست نداشتم بی نظرین خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۳/۱۰اضافه وزن داشتم از خودم بدم میومد فرشته ای بود که خدا سر راه من قرار داد, دوماهی هست تحت درمان ایشون هستم دوست داشتم این حال خوب رودیگران هم تجربه کنن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلام علی سمایی هستم از دانمارک اومدم ایران با معرفی یکی از دوستان خدمتشون رسیدم تماما حس مثبت بسیارمسلط هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸کاهش وزن،انقدر راحت وزن کم میکنم انگار نه انگار،خوبیش اینه که دکتر مخالف سرسخت رژیمه
۱۴۰۴/۰۸/۲۳فوق العاده،بابت اضافه وزن مراجعه کردم خیلی راضی بودم از رفتار و روش درمانشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سلام خانم دکتر زمانی هستم برای پدرم اومده بودم پیشتون قرص فشارش را عوض کردید ولی افت فشار داره بنام عباس زمانی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸خیلی عالی وقت دهی واقعا خوبه سر وقته ویزیت عالی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۰۱میخای وزن کم کنی از این دکتر بهتر تو تهران گیر نمیاد هم خودشون و هم تیمشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۸با سلام بنده با قند وفشار خون بالا مراجعه کردم خدمت ایشان الان حدود ۱۰روزه که از داروهای تجویزی ایشان استفاده میکنم هم قندم کنترل شده وهم فشارم ممنون از سرکارخانم سپهری گودرزی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱خانم دکتر فقط پزشک نیستند یه یار و همراه مطمئن برای درمان بیمارنشون هستند. انگار یکی از اعضای خانوادت دکترت هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۲سلام بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۱۰/۲۰