عدم رضایت
تشخیص دقیق، با حوصله و رعایت اخلاق حرفه ای
سلام من ام اس دارم تحت درمانم دکترآقاروری دکتری باتجربه دلسوزومهربان وصبور هستند وتصمیم دارم تابهبودی کامل ازطبابت ایشون استفاده کنم
مشکل زنان . تحت درمان
من پاهام داغ می شد که هل شد شمام یه سری برید همه مشکل هاتون هل میشه اخلاقش هم خوب بود کلن بد نبود
بسیار دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند
دیسک کمر
برای درد پا و زانو کمر مراجعه کردم دچار گرفتگی هلی عضلانی شدید بودم با ماساژ درمانی دکتر خیلی بهتر شدم
مشکل زنان و خارش داشتم خارشم خوب شد ولی مشکل لکه بینی کامل رفع نشد
واقعا عالی است من تا به حال زالو نمی گذاشتم اما ترسم رفت بار اول
بنده راضی بودم
خار پاشنه. و. سریع جواب گرفتم
واقعا وقت زیادی برای ویزیت می گذارند و روند درمان خوب است
درحال درمان
افزایش وزن خیلی خوب بود
من ضعف داشتم که خوب خوب شدم خسلی راضی ام ازشون
دکتر بسیار عالی هستند مخصوصا برای بیماران اعصاب من خیلی راضی هستم
دکترخوبی هستن ولی من ادامه ندادم
آلرژی، سینوزیت ، سرماخوردگی مکرر داشتم با دستورات ایشان خیلی خوب شد. دخترم آلرژی شدید داشت، با دارو و یک نوبت زالودرمانی کاملا خوب شد. بسیار راضی هستم
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آمادگاه. بن بست قاضیها (کوچه شماره ۱۹). ساختمان بهبود. طبقه همکف
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۱تشخیص دقیق، با حوصله و رعایت اخلاق حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام من ام اس دارم تحت درمانم دکترآقاروری دکتری باتجربه دلسوزومهربان وصبور هستند وتصمیم دارم تابهبودی کامل ازطبابت ایشون استفاده کنم
۱۴۰۳/۰۷/۱۰مشکل زنان . تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۵من پاهام داغ می شد که هل شد شمام یه سری برید همه مشکل هاتون هل میشه اخلاقش هم خوب بود کلن بد نبود
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار دکتر خوب و مهربان و با تجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۴/۱۶دیسک کمر
۱۴۰۴/۰۵/۲۶برای درد پا و زانو کمر مراجعه کردم دچار گرفتگی هلی عضلانی شدید بودم با ماساژ درمانی دکتر خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل زنان و خارش داشتم خارشم خوب شد ولی مشکل لکه بینی کامل رفع نشد
۱۴۰۳/۰۳/۰۸واقعا عالی است من تا به حال زالو نمی گذاشتم اما ترسم رفت بار اول
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بنده راضی بودم
۱۴۰۴/۰۴/۰۱خار پاشنه. و. سریع جواب گرفتم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱واقعا وقت زیادی برای ویزیت می گذارند و روند درمان خوب است
۱۴۰۲/۰۹/۲۶درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۲۵افزایش وزن خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱من ضعف داشتم که خوب خوب شدم خسلی راضی ام ازشون
۱۴۰۳/۰۴/۰۵دکتر بسیار عالی هستند مخصوصا برای بیماران اعصاب من خیلی راضی هستم
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دکترخوبی هستن ولی من ادامه ندادم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰آلرژی، سینوزیت ، سرماخوردگی مکرر داشتم با دستورات ایشان خیلی خوب شد. دخترم آلرژی شدید داشت، با دارو و یک نوبت زالودرمانی کاملا خوب شد. بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱