۱۳۴۷ نفر
دکتر رضا نبیی

دکتر رضا نبیی

فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم)

متخصص چشم

فلوشیپ شماره نظام: ۳۰۴۲۹
۴۸۰ نفر

دکترعالی

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

عمل انحراف چشم دخترم عااالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی. انسان تمام

۱۳۹۸/۱۰/۲۹

آب مرواری

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

یعنی دکتر به معنای واقعی️

۱۳۹۹/۱۰/۲۲

آقای دکتر عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

چشمام آستیکمات بود لرزش داشت 12سال پیش عمل کرد والان عالیه

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

دکتر خوبی هست

۱۳۹۹/۰۵/۱۳

انحراف چشم

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

دکتر فوقلعادە

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

واقعا دکتر خوبیست

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

بنده مادرزادی افتادگی پلک داشتم، ایشون چشمم را عمل کردن.

۱۴۰۰/۰۲/۱۷

پزشک بسیار مجرب و کار بلدی هستن و مشکل بنده را فقط ایشون تشخیص دادن و درمان کردن کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

بهترین دکتر،چشمهای پسرم عمل کرده

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

جراحی لنزیک انجام دادیم عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

بله حتما

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

انحراف چشم داشتم عمل کردن عالیه خیلی راضی ام

۱۳۹۸/۱۰/۰۹

پزشک خیلی خوبی هستن

۱۳۹۸/۰۷/۰۶

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۹/۰۱

خیلی خوب

۱۳۹۸/۱۱/۱۴

Man khili razi hastam

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

عمل لیزیک داشتم عالی بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۳

فعلا هیچی

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

خیلی عالی

۱۳۹۷/۰۱/۲۸

مشکل چشم داشت خواهرم

۱۳۹۹/۱۱/۱۱

دوسال پیش چشن های دخترم را عمل کردند.

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

انحراف چشمی کودکان داشتیم با مشورت با ایشان به نتیجه مطلوب رسیدم

۱۳۹۹/۰۷/۰۷

دکتر مجرب و آبادانی هستند

۱۳۹۹/۰۳/۱۰

وقت معاینه دوباره بهم دادن برای بیمارستان ولی الان نتونستم مراحل رزرو رو کامل کنم

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

دکتر خوب باشخصیت با حوصله هستن انحرافی چشم داشتم معاینه کردن گفتن باید عمل بشه ولی من هنوز نرفتم عمل

۱۴۰۰/۱۲/۱۰

سرطان پلک

۱۳۹۹/۰۷/۲۵

عالی هستش

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

سلام افتادگی چشم داشتیم که اقای دکتر

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

انحراف چشم

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

عالیه من زیبایی پلک انجام دادم

۱۳۹۹/۱۰/۰۷

دکتر بسیارخوب و مجربی هستن

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بیمارشون هستم

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

واقعا عالی هس

۱۴۰۰/۱۰/۰۱

باسلام جناب دکتر نبیی تشخیص بالایی دارند در مورد بیمار ما که اینگونه بود ورضایت داریم

۱۳۹۹/۰۳/۱۳

عدم رضایت

۱۳۹۸/۱۲/۱۲

شیوه ی ویزیت بسیار بد است.چند نفر را با هم به داخل اتاق میفرستند و در حضور دیگران معاینه میکنند

۱۳۹۷/۰۷/۲۵

پزشک با شخصیت و کاردرستی هستند پسرم انحراف چشم داشت عمل کردن خوب شد .ازشون تشکر میکنم

۱۳۹۹/۱۲/۱۲

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۱۰

عمل ایشان خیلی عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

مشکل شبکیه داره ولی مشکل مادرمانی نداره

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۲

من توسط ایشان

۱۴۰۰/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۱۵

خوب عالی

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

بله- دیابت

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

انحراف چشم دختر عموم داشت

۱۴۰۰/۱۲/۲۹

عملابمرواریدکردهاموخیلیخوببود

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

افتادگی پلک

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

عالی عالی فقط عالین خدا حفظشون کنه

۱۳۹۸/۰۹/۲۱

در یک کلام تشخیصش عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۲۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۱

واقعا دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

جراحی چشم.

۱۳۹۹/۰۶/۱۸

عالی است

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

دکتر باتجربه و عکارشون

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

دکتر خیلی خوب هستند کارشون حرف نداره

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

عالی بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

انحراف چشم

۱۳۹۹/۰۲/۱۶

میتونم بگم جز بهترین جراحان چشم هستن

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

عمل چشم

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عمل چشم لیزیک 14 سال پیش انجام دادم بسیاااار راضی هستم خواهر و خاله و دوستم هم بردم پیششون و الان هم مادرم در نونب هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

دخترم مشکل استرابیسم داشت و تحت درمانه

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

عالی عالی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عااالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

افتادگی پلک

۱۴۰۰/۰۱/۲۹

قبلا عمل چشم انجام دادم

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

بینظیییییر

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

انحراف وافتادگی چشم بود هردو و عمل کردند وبسیار هم عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

عمل جراحی داشتم الان میخوام وقت ویزیت بگیرم

۱۴۰۱/۰۱/۰۳

مشکل استرابیسم داشتم ایشون جراحی کردن

۱۳۹۸/۱۰/۱۸

اعصاببینایی

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

واسه انحراف چشم پسر دخترخاله ام عمل کردند خیلی راضی هستیم دستشون درد نکنه

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

انحراف چشم پسرم

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

l,jg .;ih

۱۳۹۸/۱۲/۰۲

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

واقعا عالی

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

کنترل چشم دخترم

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

دخترم را عمل کردن.خوب بود

۱۳۹۸/۱۱/۰۲

انحراف چشم

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

فعلا تحت درمان

۱۳۹۹/۱۱/۰۱

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

فعلا اولین باره میرم

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

معمولی

۱۳۹۸/۰۹/۱۲

انحراف چشم دخترم

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد

۱۴۰۰/۰۷/۱۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

پزشک خوبی میباشند

۱۴۰۰/۰۴/۲۵

دکتر فوق العاده ای هستن . پنجه طلا

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

عمل بلفارا ،خیلی راضیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

هنوزعمل نشدم تانظربدم شنیدم دکترخوبی هس

۱۴۰۰/۰۷/۲۸

نتیجه ما رو فعلا زمان حل میکنه

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

مشکل استرابیسم در چشم چپ داشتم، توسط ایسان عمل شدم،نتیجه عالی بود دکتر بسیار بسیار خوبی هستند،خیلی از عمل خود راضی هستم

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

دکتر بسیار با تجربه و ماهر هستند. انسداد مجاری اشکی داشتم که ایشون عمل کردند و چشام بهتر شد.

۱۴۰۰/۰۳/۱۸

احراف چشم داشتم در وتوست دکتر عمل شدم والان خوب خوبم دست دکتر جان درد نکنه.

۱۳۹۹/۰۸/۱۹

بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عمللیزیکداشتمورازیام

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

دکتر باتجربه وخوش اخلاق وزبردست هستن واقعا

۱۴۰۱/۰۱/۰۱

دکتر خوبی ھست

۱۴۰۰/۰۹/۰۹

جراحی چشم

۱۴۰۰/۰۲/۲۱

بهتر و عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

افتادگی پلک خوب بودن

۱۳۹۸/۱۱/۱۹

استرابیسم خوب بود

۱۳۹۹/۱۲/۱۴

سلان قبلا دخترم رو بردم نتیجه ای نگرفتم چون بچه بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

استرابیسم چشمهای پسرم،شکر خدا با جراحی خیلی خوب شد و منتظرم تا دوسال دیگه انشاالله عمل لیزیک رو براش انجام بدم و خدا بهشون و اینجور دکترهای خوب طول عمر باعزت عطا فرماید.

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۶/۱۶

سلام ایشون انحراف چشم منو عمل کردن و خوشبختانه موفقیت آمیز هم بود من قبلا چهار بار توسط پزشک دیگری عمل شده بودم و ماهیچه های چشمم زیاد دستکاری شده بود

۱۴۰۰/۰۹/۰۵

عمل است آبیست انجام داده ام

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

خوب بودند

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

فعلا گفتند چهار سال بعد بیایید

۱۳۹۹/۱۰/۲۱

انحراف چشم دخترم و فعلا تحت درمان هست

۱۳۹۷/۰۷/۲۶

سلام خیلی خوبن بیمارمون حالشون صدرصد خوب شده

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

استرابیسم

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عملانهرافچشم،خیلیخوب

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

سلام مشکل مربوط به مادر خانم بود که عالی معالجه کرد

۱۴۰۰/۰۶/۳۰

باردوم هست

۱۳۹۹/۱۲/۱۹

اقای دکترفوق العاده هستن با دانش بروز وواقعا دلسوز وآگاه

۱۳۹۹/۰۶/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

مشکل شبکیه چشم در حال درمان

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

انحراف چشم و نتیجه عالی

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

خوب بود

۱۳۹۷/۰۶/۱۸

گرانولوم پیوژنیک پلک من رو جراحی کردن خوب بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

من عمل چشم پلک بالا داشتم بسیار از کارشون راضی هستم

۱۴۰۰/۰۶/۱۱

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۲۰

نظری ندارم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۳/۰۸

تخلیه چشم

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

با تجربه دکتر عالی هستند

۱۴۰۰/۱۰/۲۵

هنوز به نتیجه ای نرسیدیم

۱۴۰۰/۰۷/۰۲

عالی تنشون سلامت

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

استرابیسم جراحی شدم والان راضی هستم

۱۴۰۰/۰۱/۲۰

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۶/۱۸

دختردوساله من انحراف چشمی داشت ،هردوتاچشمش که اول خدابعدآقای دکترباعمل جراحی بی نظیرش چشمهای قشنگ دخترم رومعالجه کرد،خییلی بیشترازخییلی ازکاردکترراضی هستیم

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

کارش حرف نداره

۱۴۰۰/۰۴/۲۱

واقعا دکتر معرکه ای هستن

۱۳۹۹/۱۰/۲۰

استرابیسم

۱۴۰۰/۰۵/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

من باید جراحی استرابیسم بشم ولی با اینکه این عمل تحت پوشش بیمه هست مدت دوسال برای این عمل طول میکشه که من فک نمیکنم زمان واقعی باشه والبته که تامین هزینه این عمل برام من دربیمارستان خصوصی خسته ولی کار و تخصص آقای دکتر حرف نداره

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

انحرافی چشم

۱۴۰۰/۰۱/۲۶

بچه ام انحراف چشم داشته بردم پیششون الانم دنبالشونم بازم ببرم دکتر خوبین

۱۳۹۷/۰۱/۲۵

جراحی پلک خوب بودند

۱۳۹۹/۱۱/۰۴

کارشون عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

دکتر فوق العاده ای هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۹

استرابیسم

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۸/۰۷

استرا بیسم نتیجه عالی از 14سال مریض ایشان هستم

۱۳۹۹/۰۹/۳۰

عمل چشم برادرم

۱۴۰۰/۰۳/۰۳

بهترین دکتر هست

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

خوب بود عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۷

انحرافی

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

بهترین دکتر بودن

۱۴۰۰/۱۱/۳۰

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۱/۰۸

عمل آب مروارید نتیجه خوب بوده

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

هردوچشم مادرم را عمل کردند

۱۳۹۹/۱۱/۲۰

کارش خیلی عالیه

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

من انحراف چشم داشتم آقای دکتر عمل کردن الان هم خیلی خوبه

۱۳۹۸/۱۰/۰۱

جراحی پلک بالا

۱۳۹۷/۰۷/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

جراحی افتادگی پلک دارم

۱۳۹۹/۰۷/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

تنبلی چشم وانت رای داشتم به واسطه دکتر آن جرائم خیلی خوب شده ممنونم

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

نتیجا عالی بدوک دردعملم کرد وغده چشمی رابرداشت

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

تشخیص بسیار دقیق و عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

سلام دکتر خیلی عالی

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

انحراف چشم داشتم عمل کردم ازعملمم راضی ام

۱۴۰۰/۰۳/۱۶

عمل لازیک انجام دادم چشمم اذیت میشه

۱۳۹۸/۱۱/۱۰

انحراف چشم داشتم درس شد

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

احتیاج به لیزر

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

بیمارسپهرمددی

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

پزشک بسیار خوب و حاذقی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

خیلی راضی هستم

۱۴۰۰/۱۲/۱۱

در تبریز یکی است اونم دکنر نبیی

۱۴۰۰/۰۳/۳۱

افتادگی پلک عمل شد

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتربسیارعالی هستند

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

واقعاکارشون عالی خداخیرش بده انحراف چشم پسرموعمل کرده واقعاکارش عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

فعلا عمل نشدم اما طبق گفته اشنایان دکتر خوبی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

خیلی خوب هستن ایشون

۱۴۰۰/۰۳/۲۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۴

انحراف

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

خیلی عالی واقعا دستشون درد نکنه

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عالی بود تو سن دو سالگی جراحی انحراف واسه دخترم انجام دادن و الانم تحت کنترل هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

دکتر خیلی کار بلدی است ومن نتیجه اش را گرفتم

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

خیلی دکتر کار بلد با صبر و با تجربه ای هستن من عمل پروتز انجام دادم خیلی هم راضییم

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

رضایت مراجعه کنندگان فامیل از تخصص و اخلاق و نتایج مثبت

۱۳۹۹/۰۷/۰۱

دکتر موفق

۱۴۰۰/۰۷/۲۵

عمل پتز انجام دادم،افتادگی پلک، عااااااالی بوووود ممنونم از اقای دکتر عزیز

۱۳۹۸/۱۱/۲۸

چشم فرزندمان ضعیف بود خیلی خوب شده

۱۴۰۰/۰۵/۱۷

خیلی عالی است

۱۴۰۰/۱۲/۲۰

انصافا خیلی خبره و استاد اخلاق می باشد خدا همیشه پشت و پناهش باشه

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

باسلام آقای دکتر عمل استرابیسم برام انجام دادن ،خیلی راضیم کارشون حرف نداره

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

یک سال پیش وقت داده فردا مهلت ماست

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

مشکل توده چشمی

۱۳۹۹/۱۰/۱۳

استرابیسم

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

پتوز چشمی

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

بهترین دکتر آذربایجان و ایرانن

۱۳۹۹/۱۰/۰۸

عمل جراحی

۱۳۹۷/۰۶/۲۲

دکتر بسیار بسیار خوب باتشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

دکتر نابیه

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

عالییی...

۱۳۹۹/۰۵/۰۸

کارشون حرف نداره

۱۳۹۹/۱۰/۰۳

انحراف

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

بهترین دکتر چشم در تبریز هست

۱۴۰۰/۰۶/۱۵

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۳/۲۷

فقط برای معاینه اومده بودم

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

برای عمل انحراف چشم مراجعه کردیم

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

چشمای پسرم آستیگمات داره و تحت نظر ایشونه و فوق العاده خوش برخورد هستن

۱۴۰۰/۱۲/۰۲

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

عالی عالی 1

۱۴۰۰/۱۰/۰۷

دکتر خوبیه

۱۴۰۰/۰۴/۱۰

پزشک حاذق و متخصصی هستند

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

انحراف چشم دخترم

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

انحراف چشمی کهبا عینک کنترول میشود

۱۳۹۷/۰۵/۳۱

من انحراف چشم داشتم بعدازعمل ایشان خداروشکرخوب شده.

۱۳۹۹/۰۶/۱۲

خوب بودن

۱۴۰۰/۰۱/۲۴

واقعا دکتره خوبی هست خدا ازش راضی باشه

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

بهترین دکتر در زمینه ی چش کودکان

۱۳۹۹/۱۰/۰۶

عدم رضایت

۱۳۹۹/۰۱/۲۹

مشکل پلک داشتیم که با جراحی خوب شد

۱۳۹۹/۰۷/۲۰

سلام مشگل چشم من استرابیسم بود که شکر خدا با عمل دکتر گاملا خوب شد

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

عالی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۵

بهترین دکترجهان انحرافی چشم داشتم وبعدعمل جراحی خیلی خوب شدم کارش عالییییییییه

۱۳۹۹/۱۲/۱۸

بهترین پزشک از لحاظ اخلاق وبهترین جراحای در تبریر

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

بسیار پزشک خاذق و متخصصی هستند و چشم پسرم روعمل کردن و نتیجه مطلوب بود

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

اقای دکتر 4 تا دختر گذاشتن اونجا فقط اونا جواب میدن،خودشون فوری غیب میشن میرن اتاق دیگه، وقتیم هستن کاملا کم حرف هستن همه سوالاتمون بی جواب مونده،الان بعد 5 روز عمل تخلیه چشم درد شدید هست ولی میدونیم بریمم نتیجه زیادی حاصل نمیشه،کاش یکم وقت بزارن به سوالاتمون و خودشون پاسخگو باشن

۱۴۰۰/۰۴/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۱/۲۸

عمل لیزیک کردم عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۱۱

عالیه حرف نداره بهترین دکتر کودک

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

دکتر باتجربه و ماهری ست

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۴/۲۸

با سلام .من مشکل نابینایی،چشم سمت چپ را داشتم و مادر زادی اینطوری بودم.هر دکتری در تبریز سر زدیم،نتیجه ای نگرفتم .و ایشان عمل پروتز چشم را انجام دادن،و الان سفیدی چشمم،مشخص نیس،مث چشم سالم،هس،یک دنیا برایشان دعا میکنم

۱۳۹۸/۱۰/۱۵

عالی بود

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

بسیار باتجربه و خوش خلق

۱۳۹۹/۰۸/۲۰
آدرس و تلفن مطب دکتر رضا نبیی
تبریزخیابان آزادی - ساختمان آتیه - طبقه ۲
    مطب های دیگر با تخصص مشابه
    کسانی که دکتر رضا نبیی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای سعید مقتدر بینایی سنجی (اپتومتری) جناب آقای سعید مقتدر

    دکتر رضا نبیی فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) با شماره نظام پزشکی 30429 در تبریز فعالیت دارد. مطب دکتر رضا نبیی در خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم واقع شده است.

    دکتر رضا نبیی فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) است که با شماره نظام پزشکی 30429 در شهر تبریز فعالیت می‌کند. دکتر رضا نبیی پس از اتمام دوره تخصصی چشم‌پزشکی، موفق به اخذ فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم شده و در زمینه‌های درمان مشکلات پلک، مجرای اشکی، انحراف چشم و جراحی‌های زیبایی و ترمیمی چشم تجربه دارد. ایشان با تکیه بر مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی)، خدمات درمانی و جراحی تخصصی را به بیماران ارائه می‌دهد. دکتر رضا نبیی به عنوان فلوشیپ اکولوپلاستی و استرابیسم، شناخته‌شده در میان بیماران تبریزی و سایر مراجعه‌کنندگان استان آذربایجان شرقی است.

    مطب دکتر رضا نبیی در شهر تبریز قرار دارد و نشانی آن خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم است که دسترسی مناسبی برای بیماران فراهم می‌کند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشم‌پزشکی و فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم هستند و بیماران متعددی برای جراحی‌های مربوط به پلک، مجرای اشکی و اصلاح انحراف چشم به ایشان مراجعه می‌کنند. آشنایی کامل دکتر رضا نبیی با جدیدترین روش‌های جراحی اکولوپلاستی و استرابیسم، ایشان را به یکی از گزینه‌های معتبر برای بیماران با مشکلات چشم در تبریز تبدیل کرده است.

    طبق تجربیات بیماران، دکتر رضا نبیی در تشخیص و درمان بیماری‌های پلک و انحراف چشم بسیار دقیق عمل می‌کند و بسیاری از مراجعان از روند درمان و نتیجه جراحی‌های اکولوپلاستی رضایت دارند. حضور دکتر رضا نبیی به عنوان فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم در تبریز، فرصت بهره‌مندی از خدمات فوق‌تخصصی چشم‌پزشکی را برای شهروندان فراهم ساخته است. برای دریافت نوبت و مراجعه به مطب دکتر رضا نبیی می‌توان به نشانی خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه 2 در تبریز مراجعه کرد. دکتر رضا نبیی، فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم، همواره در راستای ارتقای سلامت چشم و بینایی بیماران خود گام برمی‌دارد.

    زمینه‌های درمانی:
    خدمات:
    دکتر رضا نبیی چه تخصصی دارد؟

    دکتر رضا نبیی دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) و تخصص چشم‌پزشکی است.

    آدرس مطب دکتر رضا نبیی کجاست؟

    مطب دکتر رضا نبیی در تبریز، خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم قرار دارد.

    چه خدماتی توسط دکتر رضا نبیی ارائه می‌شود؟

    خدماتی مانند جراحی پلاستیک پلک، درمان انحراف چشم، جراحی مجرای اشکی، برداشتن تومورهای پلک و جراحی‌های زیبایی اطراف چشم توسط دکتر رضا نبیی انجام می‌شود.

    آیا امکان دریافت نوبت اینترنتی از دکتر رضا نبیی وجود دارد؟

    در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر رضا نبیی فعال نیست و برای تعیین وقت باید با مطب تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید.

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان آزادی - ساختمان آتیه - طبقه ۲