دکتر رضا نبیی فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) با شماره نظام پزشکی 30429 در تبریز فعالیت دارد. مطب دکتر رضا نبیی در خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم واقع شده است.
دکتر رضا نبیی فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) است که با شماره نظام پزشکی 30429 در شهر تبریز فعالیت میکند. دکتر رضا نبیی پس از اتمام دوره تخصصی چشمپزشکی، موفق به اخذ فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم شده و در زمینههای درمان مشکلات پلک، مجرای اشکی، انحراف چشم و جراحیهای زیبایی و ترمیمی چشم تجربه دارد. ایشان با تکیه بر مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی)، خدمات درمانی و جراحی تخصصی را به بیماران ارائه میدهد. دکتر رضا نبیی به عنوان فلوشیپ اکولوپلاستی و استرابیسم، شناختهشده در میان بیماران تبریزی و سایر مراجعهکنندگان استان آذربایجان شرقی است.
مطب دکتر رضا نبیی در شهر تبریز قرار دارد و نشانی آن خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم است که دسترسی مناسبی برای بیماران فراهم میکند. ایشان دارای مدرک تخصصی چشمپزشکی و فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم هستند و بیماران متعددی برای جراحیهای مربوط به پلک، مجرای اشکی و اصلاح انحراف چشم به ایشان مراجعه میکنند. آشنایی کامل دکتر رضا نبیی با جدیدترین روشهای جراحی اکولوپلاستی و استرابیسم، ایشان را به یکی از گزینههای معتبر برای بیماران با مشکلات چشم در تبریز تبدیل کرده است.
طبق تجربیات بیماران، دکتر رضا نبیی در تشخیص و درمان بیماریهای پلک و انحراف چشم بسیار دقیق عمل میکند و بسیاری از مراجعان از روند درمان و نتیجه جراحیهای اکولوپلاستی رضایت دارند. حضور دکتر رضا نبیی به عنوان فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم در تبریز، فرصت بهرهمندی از خدمات فوقتخصصی چشمپزشکی را برای شهروندان فراهم ساخته است. برای دریافت نوبت و مراجعه به مطب دکتر رضا نبیی میتوان به نشانی خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه 2 در تبریز مراجعه کرد. دکتر رضا نبیی، فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم، همواره در راستای ارتقای سلامت چشم و بینایی بیماران خود گام برمیدارد.
دکتر رضا نبیی دارای فلوشیپ جراحی پلاستیک چشم و انحراف چشم (اکولوپلاستی و استرابیسم) و تخصص چشمپزشکی است.
مطب دکتر رضا نبیی در تبریز، خیابان آزادی، ساختمان آتیه، طبقه دوم قرار دارد.
خدماتی مانند جراحی پلاستیک پلک، درمان انحراف چشم، جراحی مجرای اشکی، برداشتن تومورهای پلک و جراحیهای زیبایی اطراف چشم توسط دکتر رضا نبیی انجام میشود.
در حال حاضر امکان دریافت نوبت اینترنتی برای دکتر رضا نبیی فعال نیست و برای تعیین وقت باید با مطب تماس بگیرید یا حضوری مراجعه کنید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان آزادی - ساختمان آتیه - طبقه ۲
دکترعالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶عمل انحراف چشم دخترم عااالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی. انسان تمام
۱۳۹۸/۱۰/۲۹آب مرواری
۱۴۰۰/۰۳/۰۸یعنی دکتر به معنای واقعی️
۱۳۹۹/۱۰/۲۲آقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹چشمام آستیکمات بود لرزش داشت 12سال پیش عمل کرد والان عالیه
۱۴۰۰/۱۱/۰۱دکتر خوبی هست
۱۳۹۹/۰۵/۱۳انحراف چشم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر فوقلعادە
۱۴۰۰/۱۲/۱۳واقعا دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۰۵/۲۵بنده مادرزادی افتادگی پلک داشتم، ایشون چشمم را عمل کردن.
۱۴۰۰/۰۲/۱۷پزشک بسیار مجرب و کار بلدی هستن و مشکل بنده را فقط ایشون تشخیص دادن و درمان کردن کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۹بهترین دکتر،چشمهای پسرم عمل کرده
۱۴۰۰/۱۱/۲۰جراحی لنزیک انجام دادیم عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بله حتما
۱۴۰۰/۰۵/۲۰انحراف چشم داشتم عمل کردن عالیه خیلی راضی ام
۱۳۹۸/۱۰/۰۹پزشک خیلی خوبی هستن
۱۳۹۸/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۹/۰۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۱۱/۱۴Man khili razi hastam
۱۳۹۹/۰۶/۲۱عمل لیزیک داشتم عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۳فعلا هیچی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خیلی عالی
۱۳۹۷/۰۱/۲۸مشکل چشم داشت خواهرم
۱۳۹۹/۱۱/۱۱دوسال پیش چشن های دخترم را عمل کردند.
۱۳۹۹/۱۰/۱۳انحراف چشمی کودکان داشتیم با مشورت با ایشان به نتیجه مطلوب رسیدم
۱۳۹۹/۰۷/۰۷دکتر مجرب و آبادانی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۱۰وقت معاینه دوباره بهم دادن برای بیمارستان ولی الان نتونستم مراحل رزرو رو کامل کنم
۱۳۹۹/۰۶/۲۳دکتر خوب باشخصیت با حوصله هستن انحرافی چشم داشتم معاینه کردن گفتن باید عمل بشه ولی من هنوز نرفتم عمل
۱۴۰۰/۱۲/۱۰سرطان پلک
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عالی هستش
۱۴۰۰/۰۹/۰۷سلام افتادگی چشم داشتیم که اقای دکتر
۱۳۹۹/۰۹/۱۱انحراف چشم
۱۳۹۹/۰۳/۰۸عالیه من زیبایی پلک انجام دادم
۱۳۹۹/۱۰/۰۷دکتر بسیارخوب و مجربی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۵واقعا عالی هس
۱۴۰۰/۱۰/۰۱باسلام جناب دکتر نبیی تشخیص بالایی دارند در مورد بیمار ما که اینگونه بود ورضایت داریم
۱۳۹۹/۰۳/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۸/۱۲/۱۲شیوه ی ویزیت بسیار بد است.چند نفر را با هم به داخل اتاق میفرستند و در حضور دیگران معاینه میکنند
۱۳۹۷/۰۷/۲۵پزشک با شخصیت و کاردرستی هستند پسرم انحراف چشم داشت عمل کردن خوب شد .ازشون تشکر میکنم
۱۳۹۹/۱۲/۱۲عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۱۰عمل ایشان خیلی عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۵مشکل شبکیه داره ولی مشکل مادرمانی نداره
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۲من توسط ایشان
۱۴۰۰/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۱۵خوب عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۹بله- دیابت
۱۴۰۰/۰۸/۲۹انحراف چشم دختر عموم داشت
۱۴۰۰/۱۲/۲۹عملابمرواریدکردهاموخیلیخوببود
۱۴۰۰/۰۱/۲۰افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۹/۰۳عالی عالی فقط عالین خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۰۹/۲۱در یک کلام تشخیصش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۱واقعا دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۴جراحی چشم.
۱۳۹۹/۰۶/۱۸عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۴/۰۷دکتر باتجربه و عکارشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر خیلی خوب هستند کارشون حرف نداره
۱۳۹۸/۱۱/۱۹عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۶انحراف چشم
۱۳۹۹/۰۲/۱۶میتونم بگم جز بهترین جراحان چشم هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عمل چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عمل چشم لیزیک 14 سال پیش انجام دادم بسیاااار راضی هستم خواهر و خاله و دوستم هم بردم پیششون و الان هم مادرم در نونب هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۰دخترم مشکل استرابیسم داشت و تحت درمانه
۱۴۰۰/۱۰/۲۵بهترین وخوش اخلاق ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی عالی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱افتادگی پلک
۱۴۰۰/۰۱/۲۹قبلا عمل چشم انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۲۸بینظیییییر
۱۴۰۰/۰۸/۰۶انحراف وافتادگی چشم بود هردو و عمل کردند وبسیار هم عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰عمل جراحی داشتم الان میخوام وقت ویزیت بگیرم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳مشکل استرابیسم داشتم ایشون جراحی کردن
۱۳۹۸/۱۰/۱۸اعصاببینایی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹واسه انحراف چشم پسر دخترخاله ام عمل کردند خیلی راضی هستیم دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸انحراف چشم پسرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۹l,jg .;ih
۱۳۹۸/۱۲/۰۲دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۰/۰۸/۳۰واقعا عالی
۱۴۰۱/۰۱/۰۱کنترل چشم دخترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دخترم را عمل کردن.خوب بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۲انحراف چشم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰فعلا تحت درمان
۱۳۹۹/۱۱/۰۱عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳فعلا اولین باره میرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱معمولی
۱۳۹۸/۰۹/۱۲انحراف چشم دخترم
۱۴۰۰/۰۱/۱۶دکتر بسیار حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۷/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۱۰پزشک خوبی میباشند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵دکتر فوق العاده ای هستن . پنجه طلا
۱۴۰۰/۰۸/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۳عمل بلفارا ،خیلی راضیم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵هنوزعمل نشدم تانظربدم شنیدم دکترخوبی هس
۱۴۰۰/۰۷/۲۸نتیجه ما رو فعلا زمان حل میکنه
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مشکل استرابیسم در چشم چپ داشتم، توسط ایسان عمل شدم،نتیجه عالی بود دکتر بسیار بسیار خوبی هستند،خیلی از عمل خود راضی هستم
۱۳۹۹/۰۳/۲۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸دکتر بسیار با تجربه و ماهر هستند. انسداد مجاری اشکی داشتم که ایشون عمل کردند و چشام بهتر شد.
۱۴۰۰/۰۳/۱۸احراف چشم داشتم در وتوست دکتر عمل شدم والان خوب خوبم دست دکتر جان درد نکنه.
۱۳۹۹/۰۸/۱۹بهترین و خوش اخلاق ترین دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عمللیزیکداشتمورازیام
۱۴۰۰/۰۸/۲۱دکتر باتجربه وخوش اخلاق وزبردست هستن واقعا
۱۴۰۱/۰۱/۰۱دکتر خوبی ھست
۱۴۰۰/۰۹/۰۹جراحی چشم
۱۴۰۰/۰۲/۲۱بهتر و عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹افتادگی پلک خوب بودن
۱۳۹۸/۱۱/۱۹استرابیسم خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۴سلان قبلا دخترم رو بردم نتیجه ای نگرفتم چون بچه بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱استرابیسم چشمهای پسرم،شکر خدا با جراحی خیلی خوب شد و منتظرم تا دوسال دیگه انشاالله عمل لیزیک رو براش انجام بدم و خدا بهشون و اینجور دکترهای خوب طول عمر باعزت عطا فرماید.
۱۴۰۰/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۱۶سلام ایشون انحراف چشم منو عمل کردن و خوشبختانه موفقیت آمیز هم بود من قبلا چهار بار توسط پزشک دیگری عمل شده بودم و ماهیچه های چشمم زیاد دستکاری شده بود
۱۴۰۰/۰۹/۰۵عمل است آبیست انجام داده ام
۱۴۰۰/۰۴/۱۱خوب بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۷فعلا گفتند چهار سال بعد بیایید
۱۳۹۹/۱۰/۲۱انحراف چشم دخترم و فعلا تحت درمان هست
۱۳۹۷/۰۷/۲۶سلام خیلی خوبن بیمارمون حالشون صدرصد خوب شده
۱۳۹۹/۰۹/۲۲استرابیسم
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عملانهرافچشم،خیلیخوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۳سلام مشکل مربوط به مادر خانم بود که عالی معالجه کرد
۱۴۰۰/۰۶/۳۰باردوم هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۹اقای دکترفوق العاده هستن با دانش بروز وواقعا دلسوز وآگاه
۱۳۹۹/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۰۲مشکل شبکیه چشم در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۶انحراف چشم و نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۲/۰۲خوب بود
۱۳۹۷/۰۶/۱۸گرانولوم پیوژنیک پلک من رو جراحی کردن خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۱من عمل چشم پلک بالا داشتم بسیار از کارشون راضی هستم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۲۰نظری ندارم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۰۸تخلیه چشم
۱۳۹۹/۰۳/۱۱با تجربه دکتر عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۲۵هنوز به نتیجه ای نرسیدیم
۱۴۰۰/۰۷/۰۲عالی تنشون سلامت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲استرابیسم جراحی شدم والان راضی هستم
۱۴۰۰/۰۱/۲۰عالی بودن
۱۴۰۰/۰۶/۱۸دختردوساله من انحراف چشمی داشت ،هردوتاچشمش که اول خدابعدآقای دکترباعمل جراحی بی نظیرش چشمهای قشنگ دخترم رومعالجه کرد،خییلی بیشترازخییلی ازکاردکترراضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۲۲کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۲۱واقعا دکتر معرکه ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۰استرابیسم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۸/۰۶من باید جراحی استرابیسم بشم ولی با اینکه این عمل تحت پوشش بیمه هست مدت دوسال برای این عمل طول میکشه که من فک نمیکنم زمان واقعی باشه والبته که تامین هزینه این عمل برام من دربیمارستان خصوصی خسته ولی کار و تخصص آقای دکتر حرف نداره
۱۴۰۰/۰۴/۳۰انحرافی چشم
۱۴۰۰/۰۱/۲۶بچه ام انحراف چشم داشته بردم پیششون الانم دنبالشونم بازم ببرم دکتر خوبین
۱۳۹۷/۰۱/۲۵جراحی پلک خوب بودند
۱۳۹۹/۱۱/۰۴کارشون عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۴دکتر فوق العاده ای هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۹استرابیسم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰فوق العاده
۱۴۰۰/۰۸/۰۷استرا بیسم نتیجه عالی از 14سال مریض ایشان هستم
۱۳۹۹/۰۹/۳۰عمل چشم برادرم
۱۴۰۰/۰۳/۰۳بهترین دکتر هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۱خوب بود عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۷انحرافی
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بهترین دکتر بودن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۰۸عمل آب مروارید نتیجه خوب بوده
۱۴۰۰/۱۰/۱۶هردوچشم مادرم را عمل کردند
۱۳۹۹/۱۱/۲۰کارش خیلی عالیه
۱۳۹۹/۱۲/۰۲من انحراف چشم داشتم آقای دکتر عمل کردن الان هم خیلی خوبه
۱۳۹۸/۱۰/۰۱جراحی پلک بالا
۱۳۹۷/۰۷/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۵جراحی افتادگی پلک دارم
۱۳۹۹/۰۷/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۶تنبلی چشم وانت رای داشتم به واسطه دکتر آن جرائم خیلی خوب شده ممنونم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶نتیجا عالی بدوک دردعملم کرد وغده چشمی رابرداشت
۱۴۰۰/۰۷/۰۴تشخیص بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۷سلام دکتر خیلی عالی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸انحراف چشم داشتم عمل کردم ازعملمم راضی ام
۱۴۰۰/۰۳/۱۶عمل لازیک انجام دادم چشمم اذیت میشه
۱۳۹۸/۱۱/۱۰انحراف چشم داشتم درس شد
۱۴۰۰/۱۱/۰۴احتیاج به لیزر
۱۴۰۰/۰۲/۰۴بیمارسپهرمددی
۱۳۹۹/۱۰/۰۹پزشک بسیار خوب و حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۴خیلی راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۱۱در تبریز یکی است اونم دکنر نبیی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱افتادگی پلک عمل شد
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتربسیارعالی هستند
۱۳۹۹/۰۷/۱۹واقعاکارشون عالی خداخیرش بده انحراف چشم پسرموعمل کرده واقعاکارش عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۲۳فعلا عمل نشدم اما طبق گفته اشنایان دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۱۷خیلی خوب هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۴انحراف
۱۴۰۰/۰۱/۱۵خیلی عالی واقعا دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی بود تو سن دو سالگی جراحی انحراف واسه دخترم انجام دادن و الانم تحت کنترل هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰دکتر خیلی کار بلدی است ومن نتیجه اش را گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۳۰خیلی دکتر کار بلد با صبر و با تجربه ای هستن من عمل پروتز انجام دادم خیلی هم راضییم
۱۴۰۰/۰۷/۰۶رضایت مراجعه کنندگان فامیل از تخصص و اخلاق و نتایج مثبت
۱۳۹۹/۰۷/۰۱دکتر موفق
۱۴۰۰/۰۷/۲۵عمل پتز انجام دادم،افتادگی پلک، عااااااالی بوووود ممنونم از اقای دکتر عزیز
۱۳۹۸/۱۱/۲۸چشم فرزندمان ضعیف بود خیلی خوب شده
۱۴۰۰/۰۵/۱۷خیلی عالی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۰انصافا خیلی خبره و استاد اخلاق می باشد خدا همیشه پشت و پناهش باشه
۱۴۰۰/۰۸/۰۴باسلام آقای دکتر عمل استرابیسم برام انجام دادن ،خیلی راضیم کارشون حرف نداره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷یک سال پیش وقت داده فردا مهلت ماست
۱۴۰۰/۰۹/۲۵مشکل توده چشمی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳استرابیسم
۱۴۰۰/۰۲/۰۵پتوز چشمی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بهترین دکتر آذربایجان و ایرانن
۱۳۹۹/۱۰/۰۸عمل جراحی
۱۳۹۷/۰۶/۲۲دکتر بسیار بسیار خوب باتشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷دکتر نابیه
۱۳۹۹/۰۷/۰۲عالییی...
۱۳۹۹/۰۵/۰۸کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۰/۰۳انحراف
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۱۹بهترین دکتر چشم در تبریز هست
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۳/۲۷فقط برای معاینه اومده بودم
۱۴۰۰/۰۱/۳۱برای عمل انحراف چشم مراجعه کردیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۷چشمای پسرم آستیگمات داره و تحت نظر ایشونه و فوق العاده خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۳عالی عالی 1
۱۴۰۰/۱۰/۰۷دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۱۰پزشک حاذق و متخصصی هستند
۱۳۹۹/۱۰/۰۶انحراف چشم دخترم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴انحراف چشمی کهبا عینک کنترول میشود
۱۳۹۷/۰۵/۳۱من انحراف چشم داشتم بعدازعمل ایشان خداروشکرخوب شده.
۱۳۹۹/۰۶/۱۲خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۲۴واقعا دکتره خوبی هست خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۰/۰۲/۱۶بهترین دکتر در زمینه ی چش کودکان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۱/۲۹مشکل پلک داشتیم که با جراحی خوب شد
۱۳۹۹/۰۷/۲۰سلام مشگل چشم من استرابیسم بود که شکر خدا با عمل دکتر گاملا خوب شد
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۵بهترین دکترجهان انحرافی چشم داشتم وبعدعمل جراحی خیلی خوب شدم کارش عالییییییییه
۱۳۹۹/۱۲/۱۸بهترین پزشک از لحاظ اخلاق وبهترین جراحای در تبریر
۱۴۰۰/۰۳/۲۶بسیار پزشک خاذق و متخصصی هستند و چشم پسرم روعمل کردن و نتیجه مطلوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۵اقای دکتر 4 تا دختر گذاشتن اونجا فقط اونا جواب میدن،خودشون فوری غیب میشن میرن اتاق دیگه، وقتیم هستن کاملا کم حرف هستن همه سوالاتمون بی جواب مونده،الان بعد 5 روز عمل تخلیه چشم درد شدید هست ولی میدونیم بریمم نتیجه زیادی حاصل نمیشه،کاش یکم وقت بزارن به سوالاتمون و خودشون پاسخگو باشن
۱۴۰۰/۰۴/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۸عمل لیزیک کردم عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۱عالیه حرف نداره بهترین دکتر کودک
۱۴۰۰/۰۶/۰۸دکتر باتجربه و ماهری ست
۱۴۰۰/۱۰/۱۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۸با سلام .من مشکل نابینایی،چشم سمت چپ را داشتم و مادر زادی اینطوری بودم.هر دکتری در تبریز سر زدیم،نتیجه ای نگرفتم .و ایشان عمل پروتز چشم را انجام دادن،و الان سفیدی چشمم،مشخص نیس،مث چشم سالم،هس،یک دنیا برایشان دعا میکنم
۱۳۹۸/۱۰/۱۵عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۴بسیار باتجربه و خوش خلق
۱۳۹۹/۰۸/۲۰