دکتر رضا تبریزی متخصص جراحی فک و صورت - ایمپلنت های دندانی با شماره نظام پزشکی ۷۵۳۰۴ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر رضا تبریزی از جمله متخصصان برجسته جراحی فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی در تهران است. ایشان پس از دریافت دکترای حرفهای دندانپزشکی، تخصص خود را در رشته جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کردهاند و اکنون به عنوان دانشیار گروه جراحی دهان و فک و صورت این دانشگاه فعالیت میکنند. دکتر رضا تبریزی با شماره نظام پزشکی ۷۵۳۰۴ شناخته میشوند و سابقه آموزشی و درمانی قابل توجهی دارند.
تخصص دکتر رضا تبریزی در زمینه جراحی فک و صورت و انجام ایمپلنتهای دندانی است که در میان بیماران به عنوان یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان مشکلات پیچیده فک و دهان شناخته میشود. مطب دکتر تبریزی در شهر تهران، در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه قرار دارد و دسترسی به آن برای ساکنان شمال تهران و مناطق اطراف بسیار آسان است.
ایشان علاوه بر تخصص بالینی، دارای سابقه فلوشیپ جراحیهای پیوند و میکروواسکولار از دانشگاه وین نیز هستند که به توانمندی علمی و عملی ایشان در ارائه درمانهای پیشرفته افزوده است. دکتر رضا تبریزی همواره تلاش میکند با رویکردی علمی و بهروز، بهترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.
بر اساس تجربه بیماران، دکتر رضا تبریزی با دقت بالا در تشخیص و مهارت در جراحی، رضایت زیادی را در مراجعهکنندگان ایجاد کردهاند. بیماران از نحوه برخورد حرفهای و توضیحات کامل ایشان در خصوص روند درمان، ابراز رضایت میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است و این موضوع به سهولت پیگیری درمان کمک شایانی میکند.
در مجموع، دکتر رضا تبریزی، متخصص جراحی فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی در تهران، با بهرهگیری از دانش روز و سابقه دانشگاهی معتبر، گزینهای مطمئن برای درمانهای تخصصی دهان، فک و صورت محسوب میشود.
دکتر رضا تبریزی متخصص جراحی دهان، فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی است و خدمات تخصصی در درمان بیماریها و مشکلات فک و صورت ارائه میدهد.
مطب دکتر تبریزی در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی وقت ویزیت دریافت کنند.
خدمات اصلی شامل جراحی فک و صورت، جراحی ایمپلنت دندانی، جراحی زیبایی، درمان شکستگی و تروما، و درمان ناهنجاریهای فک و صورت است.
ایشان دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از پل رومی - کوچه نبوی - پلاک دو - واحد سه
ایشون واقعا دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰مشکل فقط وقت گرفتن هست
۱۴۰۲/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستن ..سال 92عمل کردم فک بالا و پایین واقعا تغییر کردم و عالی هست کارشون.وتا الان هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶حرف ندارد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی من کیست دندان وجراحی عقل نهفته داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱جراحی دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۲۷کار ایشان عالی است
۱۳۹۹/۰۴/۰۹تشخیص ایشان خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسار دکتر با مسیولیت و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷جراحی دندان روی عصب صورت بسیار راحت و عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۳۹۹/۰۴/۲۲دندانهای عقلم رو جراحی کردند
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸عمل زیبایی
۱۳۹۹/۰۶/۲۶بهترین دکتری که تا حالا دیدم. من پیش ایشون جراحی فک انجام دادم و بی نهایت راضی هستم. هم از نتیجه کار و هم اخلاق و برخورد ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۵کارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷فقط یک دفعه ویزیت شدم ظاهرا انسان خوبی بود
۱۴۰۱/۰۴/۲۵بسیار دکتر خوب و باتجربه ای هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۲۵جراحی فک انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱فقط ویزیت شدم هنوز نتیجه گیری نمیتونم بکنم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶تشخیص عالی و برخورد خوب، از گمراهی درومدیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ویزیت شدم واسه جراحی فک ایشون کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۶منشی های خوبی ندارند
۱۴۰۴/۰۳/۲۵از دوستان معرفی کردن
۱۴۰۲/۰۲/۱۳سلام ارادت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹جراحی دندان عقل دخترم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶پزشک خوبی است و جراحی فک انجام دادم و خیلی راضیم.
۱۴۰۳/۰۴/۱۶کشیدن دندان عقل
۱۴۰۳/۱۰/۰۹کیست فک
۱۴۰۳/۱۱/۲۴ایمپلنت انجام دادم . راضی بودم
۱۴۰۰/۱۱/۱۶اولین بار هست ولی دکتر علینی و دکتر بهنیا معرفی کردن
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عمل بینی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱جراحی فک انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸عالی عالی ،هر چی از کار بلدی جناب دکتر بگیم کمه
۱۴۰۲/۰۵/۱۰خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۷دکتر باخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۱۱فعلا در حد ویزیت بوده برای جراحی فک .خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۸فعلا ویزیت شدم برای انجام جراحی دندان نهفته، فقط از لحاظ وقت دهی برای یه ویزیت ساده چندین ساعت منتظر موندم این اصلا خوشایند نبود، اما دکتر خودشون خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۶خیلی مودب و کار بلد
۱۴۰۰/۰۲/۱۶من عمل پیوند استخوان فک از ایلیاک لگن شدم بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷سلام بسیار عالی و دانا تشخیص و درمان درست
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷عااااااالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بهترین
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عالی همه چی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸خلاصه بگم بیسته دکتر بیسسسسسسسسسست
۱۳۹۹/۰۳/۲۹تشخیص درست برای یکی از اقوام
۱۴۰۱/۰۹/۲۳با بیمار خیلی خوب صحبت میکنند و کامل مشکل رو توضیح میدن , چون بنظرم هردکتری حوصله وقت گذاشتن برای بیمار رو نداره.
۱۳۹۹/۰۵/۲۳دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰دندان نیش نهفته داشتم دکتر تبریزی برام جراحی و خارج کردند با اینکه چندین دکتر مراجعه کرده بودم گفته بودن احتمال دارد دندان های دیگرمم لق بشه اما دکتر تبریزی با تبحری که داشتن تونستن خیلی عالی دندان نهفته را خارج کنند و دندان های دیگه سرجایش بمونن ، خدا خیرشون بده واقعا عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دکتری بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عمل فک
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹سلام از اقای دکتر بی نهایت ممنونم ایشان بسیار اخلاق مدار هستن و برای بیماران و همراهان خیلی ارزش قایل هستن دختر من عمل بینی انجام داد وکاملا طبیعی شده و بعد از عمل اصلا کبودی و یا ورم نداشت این نشان دهنده ی تبحر اقای دکتر تبریزی عزیز هست بازم براشون ارزوی سلامتی دارم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰ایمپلنت داشتم و خیلی عالی انجام گرفت
۱۴۰۱/۰۳/۰۸بسیار توانمند ، با وجدان ، میشه گفت بهترین
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱بسبار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۵عالییی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰فوق العاده هستن، با اخلاق دلسوز و باسواد
۱۴۰۲/۰۳/۱۹هنوز در مرحله مشاوره هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴یکی از بهترین پزشک در حرفه خودش می باشد
۱۳۹۹/۰۱/۱۷آقای دکتر تبریزی یک سال قبل، دو دندان عقل نهفته ای که داشتم رو با تبحر بسیار و نتیجه عالی واسم جراحی کردن. خلاصه بگم فوق العاده بودن، چون طی دو سال از چندین دکتر مشاوره گرفته بودم و برای موقعیت سختی که دندونام داشتن ترسیده بودم اما ایشون به راحتی انجامش دادن .خیلی خیلی از جناب دکتر ممنونم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۵جرحی دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۱۴برای من جراحی فک در بیمارستان طالقانی انجام دادن کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱کیست لثه داشتم و خوشبختانه با تجربه و مهارت عالی دکتر برطرف شد
۱۳۹۹/۰۶/۰۳خوب عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰هنوز برای جراحی اقدام نکردم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۱جراحی فک دخترم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷مشکل دردفک صورت داشتم و تشخیص و درمان آقای دکتر تبریزی فوق العاده بود پزشک زبده و بااخلاق و باوجدانی هستن آرزوی تندرستی و شادکامی براشون دارم.
۱۴۰۴/۰۱/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۷اسپاسم عضلات فک داشتم
۱۴۰۰/۱۰/۰۷نظر خاصی ندارم ۱ معاینه رفتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۳کار ایمپلنتشان عالیه خیلی هم خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲سلام فقط میتونم بگم درجه ۱
۱۴۰۲/۰۸/۲۴اینجا نت انجام دادم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶ایشون دو دندون جلویی برای من ایمپلنت کردن کارشون بسیار خوبه و به نسبت جاهای دیگه هزینه اش مناسب بود فقط وقت دهی یه کم طولانی بود
۱۳۹۸/۰۹/۰۸بهترین
۱۴۰۱/۰۸/۰۸کشیدن دندان عقل که به عصب رسیده بود و کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۶7دندان ایپلنت کردم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴عاااااااااااااااااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۸من جراحی فک کردم واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عقلمو کشیدن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱بسیار عالی و با تجربه با ارامش خاصی
۱۴۰۱/۰۴/۰۲عالی هستن من پیوند استخوان انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۹/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۲بسیار راضی از کار ایشان
۱۳۹۹/۰۷/۲۴کیست فک داشتم وچهار بار نزد ایشان عمل کرده ام.
۱۳۹۸/۰۳/۲۲معاینه شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲عالی فقط هزینه عمل و کاش یکم کمتر کنن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵بسیار عالی و کاردان
۱۴۰۱/۰۶/۰۱بینهایت دکتر خوب با حوصله و احترام صحبت میکنه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پدرم مشکل
۱۴۰۲/۰۲/۱۱3تا ایمپلنت انجام دادم بدون هیچ دردی کلا خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۰۹دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳جراحی کیست و دندان عقل انجام دادم و فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶مشکل فک بود عالی بوده
۱۴۰۲/۰۳/۱۹فوق العادست
۱۴۰۲/۰۲/۱۳فک من جلو بود بعد از یک سال ارتودونسی دکتر تبریزی عمل کردند کارشان حرف نداره بسیار حاذق هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷جراحی دو فک و چانه بیمارستان طالقانی انجام دادن. نتیجه عالی بود.
۱۴۰۲/۰۲/۰۶دندان ن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹توده درفک صورت فرزندم توده به صورت کامل برداشته شد وودیگر رشد نکرده
۱۴۰۴/۰۳/۱۷ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰ایمپلنت و فوق العاده بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۷برای جراحی کیست زیردندانم رفتم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸قبلا ایمپلنت انجام دادم و بسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰باسلامخیلی
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار متبحر هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بهترین دکتره فوق العاده است بهترین عمل واسه داداشم انجام دادخداوند بهش خیربرکت بده
۱۴۰۴/۰۳/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴عالییی ومسلط
۱۴۰۴/۰۲/۰۷مشکل فک
۱۴۰۱/۰۵/۰۵فوقعالده اس کارایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹دکتر خیلی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵نمیدونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰تومور ونتیجه جراحی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶ایشون واقعا دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰مشکل پوکی استخوان فک داشتم که ایشون عملم کرد و بسیار بسیار خوب جواب گرفتم، خدا خیرشون بده دکتری با معرفت و دلسوز
۱۴۰۴/۰۷/۲۱ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰ایمپلنت میذارم بدون هیچ دردی چه حین جراحی چه بعدش کارم انجام شده فقط دکترایی که اونجا هستند برای کارهای روکش، و پوسیدگی اصلا راضی نبودم اما خود اقای دکار تبریزی کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۸/۲۰ویزیت جراحی داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰عمل فک انجام دادم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۰۵بسیار علی است.نزد ایشان ایمپلنت کرده ام.
۱۳۹۸/۰۴/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲مورد ما فقط ویزیت بود مراجعینی که اومده بودند از دکتر راضی بودن ولی بحث نظم و مدیریت نوبت دهی خیلی ضعیف بود و برای ویزیت چند دقیقه ای کلی منتظر شدیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳دکتر فوقالعاده حاذقی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۱۲پیوند انگشت
۱۴۰۳/۰۹/۲۳شخص اقای دکتر بسیار حاذق ومتواضع میباشمد
۱۴۰۱/۰۳/۲۷گذاشتن دو واحد ایمپلنت خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۶سلام من تومورفک پایین داشتم آقای دکترجراح کردن استخوان فک را خارج کردن بعد از 6 ماه پیوند استخوان از نازک نی پا شدم خیلی راضی هستم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹من برای عمل یک غده تو فکم پیش ایشون جراحی کردم. واقعا عالی بودن با اینکه بقیه دکترا منو ترسونده بودن ولی ایشون عالی بودند و بدون نمونه برداری کل غده رو برداشتند. کلا بسیار با حوصله و متبحر هستند فقط وقتی حتی نوبت هم دارید توی مطب راحت ۴ ساعت معطل میشید. توی ویزیت کردن خیلی باید منتظر موند
۱۴۰۴/۱۱/۰۵تازه مراجعه کردم ودر دست درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶عالی خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲جراحی دندان
۱۴۰۳/۰۸/۲۱جراحی کیست لثه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵ایشون خیلی دکتر خوبی هستن و من همیشه دعا گویشان هستم چون عمل فک پایین با کیست دندون نهفته بنده رو که خیلی حساس و سخت بود رو شخصا خودشون انجام دادن و من از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵ترما شدید فک وصورت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶سلام من پیش اقای دکتر ایمپلنت کردم واقعا راضی هستم بدون درد و خیلی راحت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶وقت انتظار خیلی بالا بود ولی دکتر خیلی خوب بود قاطعانه صحبت میکردم با در نظر گرفتن شرایط مریض نظر میدادن
۱۴۰۵/۰۳/۲۷کار ایمپلنتشون حرف نداره دکتر خوش اخلاق با مرامی هستن
۱۳۹۸/۰۹/۰۹دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲علیرغم حضور به موقع در مطب، یک ساعت و نیم منتظر ماندیم تا نوبت ویزیتمان برسد.
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۴جراحی هردوفک کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸مشاوره شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰برای اولین باز اشت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶من ایمپلنت کردم
۱۴۰۳/۰۳/۰۸از لحاظ طبابت دکتر عالی هستند و بسیار باحوصله اما در مورد عدم رعایت نوبت واقعا اذیت شدم و به جای عذر خواهی برخوردهای زشت داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰دوستانم ایشان را معرفی کرده اند و از کار ایشان تمجید می کنند.
۱۴۰۱/۰۳/۰۸خوب بودف
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خیلی عا
۱۳۹۹/۰۸/۱۴عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸بهترینن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳جراحی دندان عقل داشتم که کارشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷جراحی دندان عقل خودم و دخترم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷کشیدن دندان
۱۴۰۲/۰۳/۰۶ایشون برای من جراحی فک انجام دادند از منظر علم دکتر بی نظیری هستند،کمی رفتار خشکی دارند و در مطب معطل میشویم ولی علم بالایی دارند. من که کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۳/۰۸/۱۲کیست داخل فک
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷جراحی بسیار حساس دندان عقل که به لطف مهارت ایشون به راحتی انجام شد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار دکتر حاذق و ماهر
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بنده پیش ایشون دوتا از دندونای عقلمو کشیدم، خیلی کارشونو سریع و خوب انجام دادن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷مشکل دندان عقل بسیار بدی داشتم به به بهترین نحو حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۷مشکل فک فیزیوتراپی نوشتن و گفتن فک مشکلی نداره گوشم صدا میده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷جراحی فک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷کارشون عالیه خیلی هم منصف هستند انسانی به تمام معنا
۱۴۰۳/۰۵/۲۴جراحی هردو فک در بیمارستان طالقانی توسط دکتر تبریزی که نتیجش عالی شده ایشون کارش خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۲۲فقط ویزیت برای جراحی سقف دهان، کیست دندان و عفونت در کل سقف دهان
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۱۳عااااالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵دکتر خوبی هستن بااخلاق و کاربلد دکتر پنجه طلا خیلی توکارش خوبه و ارزش قائل میشه واسه مریض و دلسوزه دکتر تورو خدا این دفعه اومدم عمل کن هم شیمی درمانی کردم هم رادیوتراپی فقط عمل کن تورو به امام حسین تورو به حضرت ابولفظل قسم عملم کن راحت بشم پلاتین اذیتم میکنه درد دارم فکم خیلی درد داره ممنونم علیرضاطالبی از شمال بابل دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۴ایمپلنت دندانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دندان درد به پکتر دیگر ارجاع دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵فعلا کاری انجام نداده ام . ولی اطمینان دارم . دکتر خیلی خوبی است .
۱۴۰۱/۰۱/۱۶واقعا کارشون عالی خیلی حرفه ای و سریع دندان عقل نهفته ام را کشیدند، منشی و دستیارشون هم باحوصله هستند فقط معطلی زیاد داره و شلوغ هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بابت جراحی بازسازی فک به ایشون مراجعه کردم پزشک بسیار با شخصیت و باسوادی هستند. از دستشون ندید.
۱۴۰۱/۰۶/۰۶کیست دندان داشتم.دکتر تبریزی بهترین نوع جراحی رو برای من انجام دادند.درصورتیکه هیچ دکتر اینکارو انجام نمیداد.چون من ی مریض معمولی نبودم.پیوند کلیه کرده بودم.وایشون با درایت کامل ودانش بالا این عمل رو با موفقیت تمام انجام داده اند.
۱۳۹۸/۰۵/۰۳سلام بی نهایت حرفه ای و کاربلد و فرز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی هس
۱۴۰۳/۰۸/۰۵اینجا نت داشتم عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۹فک من در صورت کج شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱جراحی دندان عقل نهفته وبسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۱۱مشاوره بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸سلام من مشکل دندان نهفته نیش داشتم گفتن فعلاجراحی نکنیم چون دندونای جلولق میشه ازراهنمایی ایشون بسیارممنونم دکترفوق العاده خوبی هستن الهی که همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴برای ایمپلنت رفتم پیششون، کار خودشون واقعا عالی بود، ولی مشکل اینجا بود که ایشان فقط مرحله اول ایمپلنت رو انجام می دن و روکش های روی ایمپلنت توسط یه خانم دکتر دیگه انجام میشه که بسیار کم تجربه و کم حوصله هستند که در مجموع کیفیت دندان ایمپلنتی چندان رضایت بخش نمی شود، کارها نیز به خاطر نداشتن نظم و دقت دستیاران و منشی فوق العاده بی نظم انجام می شوند و خودتان باید حواستان به تمامی نوبت هایتان باشد وگرنه کلا وسط درمان برای مراحل بعد شما رو فراموش می کنن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷مشاوره جراحی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷اولی بار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۱۶مشکل فک داشتم خوب شد دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶جراحی سخت دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۰۳خوب بود فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عمل مارسو
۱۳۹۸/۰۳/۲۵کاشت ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰ایمپلنت انجام دادم. بسیار حاذق، کار بلد، خوش اخلاق و عالی هستند. ممنون از زحمتشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴ایمپلن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عاااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عااالی با اخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۰۶/۱۹آرتروز فک ، تشخیص عالی
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰فعلا ویزیت اولیه رفتم. تا اینجا خوب بوده. فضای مطب هم خوبه.
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بسیار حاذق و دقیق خستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر خیلی خوبی هست اقای تبریزی من پیش 18تادکتر رفتم ولی این دکتر واقعا دکتر بینظیری هست هم خوش اخلاق هم دلسوز بهترین دکتر فک وصورت توایران فقط دکتررضاتبریزی واقعا بهترینه
۱۳۹۸/۱۱/۰۹عالی هست کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۱فقط معاینه شدیم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱دکتربسیارعلییییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار عالی و باتجربه و باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰سلام آقای دکتر تبریزی جزو بهترین ها هستن.وبسیار حاذق ومهربان
۱۴۰۴/۰۲/۰۸عمل فک پیش آقای دکتر انجام دادم ، فوق العاده عالی و ماهر بودند. بسیار راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۱/۲۰اقای دکتر از نظر تبحر و انصاف عالی هستند، یک واحد ایمپلنت فک فوقانی بود، در طول ۶ ماه دوره انتظار تا انجام روکش مطلقا مشکلی پیش نیامد و کاملا طبیعی گذشت
۱۴۰۲/۱۱/۰۵تومر فک و پیوند گرفت استخوان کارشون عالیه خدا حفظشون کنه
۱۳۹۸/۱۰/۲۳کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۵/۱۲واقعا کارشون عالیه در مورد دخترمن معجزه کردن خدا بهشون سلامتی بده
۱۳۹۹/۱۰/۲۹سلام حالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۹مادرم مشکل لثه داشت
۱۳۹۹/۰۵/۲۷در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی با ایشان آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۳/۲۲کیست فک
۱۳۹۸/۰۶/۰۵ایمپلنت دندان
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار حاذق ماهر متعهد و دلسوز هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷سلام عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵عاااالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶جراح زبر دست
۱۳۹۸/۰۵/۲۸کار ایمپلنت انجام دادم و رضایت دارم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خیلی خیلی راضی هستم و فکر کنم بهترین دکتر برای ایمپلنت هستم من و مادرم و دو تا از خواهرام مریض آقای دکتر بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹هیچ مشکلی
۱۳۹۸/۰۳/۲۳واقعا کارشون عالیه ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر به خوبی ایشون ندیدم
۱۴۰۲/۱۱/۰۹فقط ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۲۳ایمپلنت دندان
۱۴۰۰/۱۲/۲۱28مهر پیش ایشون جراحی فک دارم تعریفشون رو زیاد شنیدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۱/۰۷/۲۴دکتر بسیار خوبی هستن برای من کل فک بالا را ایمپلنت قرار دادن سه سال هست کارشان حرف نداره
۱۳۹۹/۰۴/۰۶عالی هستن.کار ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴جرااحی
۱۴۰۰/۰۴/۰۹جراحی کیست فک ودندان عقل نهفته
۱۴۰۱/۰۹/۱۶در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۳۰دکتر رضا تبریزی بهترین دکتر و متخصص هستند من خیلی راضی هستم از ایشون بخاطر عمل صورت ک برای من انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۲۴دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷جراحی دندان عقل. بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳ایمپلنت داشتم دکتر مهربون با ارامش و تبحر زیاد سریع بدون درد و خلاصه تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰دکتر بسیار خوبیست.
۱۴۰۲/۰۸/۰۲