دکتر رضا تبریزی متخصص جراحی فک و صورت - ایمپلنت های دندانی با شماره نظام پزشکی ۷۵۳۰۴ در تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه واقع شده و امکان دریافت نوبت اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر رضا تبریزی از جمله متخصصان برجسته جراحی فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی در تهران است. ایشان پس از دریافت دکترای حرفهای دندانپزشکی، تخصص خود را در رشته جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی اخذ کردهاند و اکنون به عنوان دانشیار گروه جراحی دهان و فک و صورت این دانشگاه فعالیت میکنند. دکتر رضا تبریزی با شماره نظام پزشکی ۷۵۳۰۴ شناخته میشوند و سابقه آموزشی و درمانی قابل توجهی دارند.
تخصص دکتر رضا تبریزی در زمینه جراحی فک و صورت و انجام ایمپلنتهای دندانی است که در میان بیماران به عنوان یکی از گزینههای قابل اعتماد برای درمان مشکلات پیچیده فک و دهان شناخته میشود. مطب دکتر تبریزی در شهر تهران، در خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه قرار دارد و دسترسی به آن برای ساکنان شمال تهران و مناطق اطراف بسیار آسان است.
ایشان علاوه بر تخصص بالینی، دارای سابقه فلوشیپ جراحیهای پیوند و میکروواسکولار از دانشگاه وین نیز هستند که به توانمندی علمی و عملی ایشان در ارائه درمانهای پیشرفته افزوده است. دکتر رضا تبریزی همواره تلاش میکند با رویکردی علمی و بهروز، بهترین خدمات درمانی را به بیماران خود ارائه دهد.
بر اساس تجربه بیماران، دکتر رضا تبریزی با دقت بالا در تشخیص و مهارت در جراحی، رضایت زیادی را در مراجعهکنندگان ایجاد کردهاند. بیماران از نحوه برخورد حرفهای و توضیحات کامل ایشان در خصوص روند درمان، ابراز رضایت میکنند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای بیماران فراهم است و این موضوع به سهولت پیگیری درمان کمک شایانی میکند.
در مجموع، دکتر رضا تبریزی، متخصص جراحی فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی در تهران، با بهرهگیری از دانش روز و سابقه دانشگاهی معتبر، گزینهای مطمئن برای درمانهای تخصصی دهان، فک و صورت محسوب میشود.
دکتر رضا تبریزی متخصص جراحی دهان، فک و صورت و ایمپلنتهای دندانی است و خدمات تخصصی در درمان بیماریها و مشکلات فک و صورت ارائه میدهد.
مطب دکتر تبریزی در تهران، خیابان شریعتی، بالاتر از پل رومی، کوچه نبوی، پلاک دو، واحد سه قرار دارد.
بله، بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر به صورت اینترنتی وقت ویزیت دریافت کنند.
خدمات اصلی شامل جراحی فک و صورت، جراحی ایمپلنت دندانی، جراحی زیبایی، درمان شکستگی و تروما، و درمان ناهنجاریهای فک و صورت است.
ایشان دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی و تخصص جراحی دهان، فک و صورت از دانشگاه شهید بهشتی هستند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از پل رومی - کوچه نبوی - پلاک دو - واحد سه
فوقعالده اس کارایشون
۱۴۰۱/۰۹/۰۹بسیار دکتر حاذق و خوبی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتری بسیار دلسوز و مهربان
۱۴۰۰/۰۷/۱۴مشکل فک بود عالی بوده
۱۴۰۲/۰۳/۱۹عالی میشه گفت بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۶/۰۷تشخیص عالی و برخورد خوب، از گمراهی درومدیم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۰۷سلام از اقای دکتر بی نهایت ممنونم ایشان بسیار اخلاق مدار هستن و برای بیماران و همراهان خیلی ارزش قایل هستن دختر من عمل بینی انجام داد وکاملا طبیعی شده و بعد از عمل اصلا کبودی و یا ورم نداشت این نشان دهنده ی تبحر اقای دکتر تبریزی عزیز هست بازم براشون ارزوی سلامتی دارم
۱۳۹۸/۰۶/۳۰جراحی دندان عقل
۱۴۰۱/۰۳/۲۱مادرم مشکل لثه داشت
۱۳۹۹/۰۵/۲۷جراحی سخت دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۰۳فک من جلو بود بعد از یک سال ارتودونسی دکتر تبریزی عمل کردند کارشان حرف نداره بسیار حاذق هستن
۱۳۹۹/۰۵/۰۷بسیار عالی و باتجربه و باسواد
۱۴۰۰/۱۲/۱۰دکتر فوق العاده هستن.تحت درمان هستم.
۱۴۰۲/۰۴/۰۱ایمپلنت داشتم و خیلی عالی انجام گرفت
۱۴۰۱/۰۳/۰۸از لحاظ طبابت دکتر عالی هستند و بسیار باحوصله اما در مورد عدم رعایت نوبت واقعا اذیت شدم و به جای عذر خواهی برخوردهای زشت داشتن
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عالی منصف و متخصص در کارشون
۱۴۰۲/۱۱/۰۷فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۶جراحی هردوفک کارشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۱۸عالییی ومسلط
۱۴۰۴/۰۲/۰۷ایمپلنت خیلی راضی ام
۱۴۰۳/۰۶/۲۸ایشان یکی از بهترین دکترهای جراحی فک و صورت میباشند و من از عمل برداشتن تومور در ناحیه فک بسیار از ایشان راضی هستم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱عاااالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۹من جراحی فک انجام دادم پیش دکتر تبریزی عالیه
۱۴۰۳/۰۳/۲۵عمل فک و صورت انجام دادم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴عااالی با اخلاق و متخصص
۱۴۰۱/۰۶/۱۹کشیدن دندان عقل
۱۴۰۲/۰۴/۱۰وجودضایعه در فک، عمل خروج ضایعه، حذف قسمت درگیر و پیوند استخوان از پا
۱۴۰۲/۰۹/۲۷خوب بودند
۱۳۹۹/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۰۲سلام کاشکی کمک میکرد
۱۴۰۳/۰۴/۲۵جراحی دندان عقل دخترم خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۶بهترین دکتری که تا حالا دیدم. من پیش ایشون جراحی فک انجام دادم و بی نهایت راضی هستم. هم از نتیجه کار و هم اخلاق و برخورد ایشون
۱۳۹۹/۰۹/۱۵جهت مشاوره رفتم فعلادرمان شروع نکردم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰جراحی کیست فک ودندان عقل نهفته
۱۴۰۱/۰۹/۱۶جراحی دندان عقل
۱۴۰۳/۱۲/۲۷استاد تبریزی پنجه طلای ایران. دلسوز .شیر مادر نان پدر حلالت .
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خلاصه بگم بیسته دکتر بیسسسسسسسسسست
۱۳۹۹/۰۳/۲۹دکتر با اخلاق و متخصص
۱۴۰۰/۰۲/۲۸جراحی دندان روی عصب صورت بسیار راحت و عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عاااالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۶عالی خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۰/۱۱/۲۲ایمپلنت داشتم دکتر مهربون با ارامش و تبحر زیاد سریع بدون درد و خلاصه تجربه خوبی بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰سرطان دهان عمل کردم وموفقیت امیزبود دکترخیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۰۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عمل کرده ام،
۱۳۹۹/۱۰/۰۸مشکل دندان عقل بسیار بدی داشتم به به بهترین نحو حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی ه
۱۴۰۴/۰۳/۳۰کاشت ایمپلنت
۱۴۰۰/۰۶/۲۰مشاوره بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فقط اسم در کرده
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر فوقالعاده ای هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲عالی جراحی دندان عقل
۱۴۰۲/۰۹/۱۹فعلا کاری انجام نداده ام . ولی اطمینان دارم . دکتر خیلی خوبی است .
۱۴۰۱/۰۱/۱۶اولی بار
۱۴۰۰/۰۸/۱۶فک من در صورت کج شد
۱۴۰۰/۱۱/۱۷جراحی فک قراره انجام بدم
۱۴۰۲/۰۹/۲۵من جراحی فک کردم واقعا عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۱نمیدونم
۱۴۰۰/۰۷/۲۰بسیار حاذق و دقیق خستند
۱۴۰۳/۰۳/۱۷آقای دکتر تبریزی یک سال قبل، دو دندان عقل نهفته ای که داشتم رو با تبحر بسیار و نتیجه عالی واسم جراحی کردن. خلاصه بگم فوق العاده بودن، چون طی دو سال از چندین دکتر مشاوره گرفته بودم و برای موقعیت سختی که دندونام داشتن ترسیده بودم اما ایشون به راحتی انجامش دادن .خیلی خیلی از جناب دکتر ممنونم.
۱۴۰۴/۱۲/۲۵جراحی فک انجام دادم بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸سلام آقای تبریزی من دختر خانم سعیدیان هستم چند سال پیش فکشونو عمل کردین اگه مقدوره باهام تماس بگیرین بخدا دیگه خسته شدم اینقد دنبالتون دویدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۰۷عالی هست کارشون
۱۴۰۰/۰۷/۱۱جراحی فک انجام دادن
۱۴۰۰/۱۰/۱۱تومور ونتیجه جراحی
۱۴۰۲/۰۴/۱۶در حد ویزیت شدن بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۱کار ایمپلنتشان حرف نداره 4 تا ایمپلنت برای من قرار دادن بسیار راضی هستم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲سلام ارادت
۱۴۰۲/۱۰/۰۹تازه قراره 3 روز دیگه عمل بشم ، سنگ غده بزاقی دارم
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۳۱دکتر بسیار خوبی هستن برای من کل فک بالا را ایمپلنت قرار دادن سه سال هست کارشان حرف نداره
۱۳۹۹/۰۴/۰۶جراحی کیست لثه
۱۴۰۱/۰۴/۰۵دندانپزشکی
۱۴۰۱/۰۷/۰۶برای اولین باز اشت
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲جراحی فک
۱۴۰۰/۰۵/۱۳بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۷/۱۷سلام عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵اقای دکتر از نظر تبحر و انصاف عالی هستند، یک واحد ایمپلنت فک فوقانی بود، در طول ۶ ماه دوره انتظار تا انجام روکش مطلقا مشکلی پیش نیامد و کاملا طبیعی گذشت
۱۴۰۲/۱۱/۰۵عالی بودن
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷در حد معرفی دوستان می شنین
۱۴۰۰/۱۰/۰۸مشکل فک داشتم خوب شد دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶پزشک حاذق وصبور
۱۴۰۱/۰۹/۰۹مشکل فک
۱۴۰۱/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۲بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۱۶ایمپلنت جراحی عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱ایمپلنت
۱۴۰۳/۰۷/۰۱در دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی با ایشان آشنا شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸عالی بودن
۱۴۰۲/۰۶/۲۸کار ایمپلنتشان عالیه خیلی هم خوش اخلاق هستن
۱۳۹۹/۰۹/۲۲کشیدن دندان عقل
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی بهترین هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۸فعلا در حد اولیه است.
۱۴۰۱/۰۲/۲۷بسیار حاذق .
۱۳۹۸/۰۴/۲۱دکتر واقعآ عالی وبا خدا
۱۴۰۰/۰۷/۰۶مورد ما فقط ویزیت بود مراجعینی که اومده بودند از دکتر راضی بودن ولی بحث نظم و مدیریت نوبت دهی خیلی ضعیف بود و برای ویزیت چند دقیقه ای کلی منتظر شدیم
۱۴۰۱/۱۲/۰۳سلام دندان عقل کشیدم پیششون ک خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۱۶دندان ن
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی فقط خیلللیییییی طول درمانشون زمانبره
۱۴۰۱/۰۳/۰۹مشکل فک فیزیوتراپی نوشتن و گفتن فک مشکلی نداره گوشم صدا میده
۱۴۰۴/۰۲/۲۷خوب بودن
۱۴۰۳/۰۴/۲۰برای من ایمپلنت قرار دادن خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۲مفصل فک
۱۴۰۰/۰۵/۲۵فعلا هیچی
۱۳۹۹/۰۴/۱۸پیوند انگشت
۱۴۰۳/۰۹/۲۳دکتر خوبی هستن بااخلاق و کاربلد دکتر پنجه طلا خیلی توکارش خوبه و ارزش قائل میشه واسه مریض و دلسوزه دکتر تورو خدا این دفعه اومدم عمل کن هم شیمی درمانی کردم هم رادیوتراپی فقط عمل کن تورو به امام حسین تورو به حضرت ابولفظل قسم عملم کن راحت بشم پلاتین اذیتم میکنه درد دارم فکم خیلی درد داره ممنونم علیرضاطالبی از شمال بابل دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۴عالی وکاربلد
۱۴۰۲/۰۲/۲۰دندانهای عقلم رو جراحی کردند
۱۴۰۲/۰۵/۱۸ایشون خیلی دکتر خوبی هستن و من همیشه دعا گویشان هستم چون عمل فک پایین با کیست دندون نهفته بنده رو که خیلی حساس و سخت بود رو شخصا خودشون انجام دادن و من از کارشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۰۸حرف ندارد
۱۴۰۴/۰۴/۲۸واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳کار ایشان عالی است
۱۳۹۹/۰۴/۰۹سلام بی نهایت حرفه ای و کاربلد و فرز
۱۴۰۳/۰۷/۳۰جراحی هردو فک در بیمارستان طالقانی توسط دکتر تبریزی که نتیجش عالی شده ایشون کارش خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۷/۲۲جراحی فک داشتم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بهترین
۱۴۰۱/۰۸/۰۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰عالی هستن.کار ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۳/۰۷/۰۴تحت درمانم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸بسیاردکترخوب و خوش اخلاق وصبوری هستن بسیاردرکارشون مهارت دارن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۴/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۱جراحی دندان عقل داشتم که کارشون خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۰۷عالی هستن جناب دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دندان درد به پکتر دیگر ارجاع دادن
۱۴۰۴/۱۱/۰۵دکتر بسیار بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶بسیار حاذق ماهر متعهد و دلسوز هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۷من تومور داشتم یازده سال پیش عملم کردن و واقعا کارشون حرف نداره
۱۳۹۹/۱۰/۲۵دکتر خیلی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰مشکل فک وخیلی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۹ایمپلنت دندانی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱خوب عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۰ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۷مشاوره شدم
۱۴۰۰/۰۵/۲۰کشیدن دندان عقل
۱۴۰۰/۰۵/۱۲جراح زبر دست
۱۳۹۸/۰۵/۲۸28مهر پیش ایشون جراحی فک دارم تعریفشون رو زیاد شنیدم
۱۳۹۸/۰۷/۱۰من برای درد فکم مراجعه کردم فعلا گفتن برم فیزیوتراپی و بعدش مراجعه کنم پیششون
۱۴۰۱/۰۶/۲۱فعلا ویزیت شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۳سلام من پیش اقای دکتر ایمپلنت کردم واقعا راضی هستم بدون درد و خیلی راحت
۱۴۰۱/۰۲/۰۶خوبه عالی
۱۴۰۰/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸ایمپلنت
۱۴۰۲/۱۱/۰۷Aliiiiiiiiii
۱۳۹۸/۰۸/۱۴عقلمو کشیدن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱من عمل پیوند استخوان فک از ایلیاک لگن شدم بی نظیرن
۱۴۰۰/۱۰/۰۶ایمپلنت کروم
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بسیار عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خیلی دکتر خوب و باتجربه ای هستن ..سال 92عمل کردم فک بالا و پایین واقعا تغییر کردم و عالی هست کارشون.وتا الان هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۶فوق العاده
۱۳۹۸/۰۸/۰۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۳جراحی بسیار حساس دندان عقل که به لطف مهارت ایشون به راحتی انجام شد خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۹/۱۰برای جراحی کیست زیردندانم رفتم عالی بودند
۱۴۰۳/۰۴/۱۸ایمپلنت
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ایمپلنت و فوق العاده بودند
۱۴۰۳/۰۲/۲۷واقعا کارشون عالی خیلی حرفه ای و سریع دندان عقل نهفته ام را کشیدند، منشی و دستیارشون هم باحوصله هستند فقط معطلی زیاد داره و شلوغ هست
۱۴۰۴/۰۶/۱۸بینهایت عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر خوبیست
۱۳۹۹/۱۱/۱۸سلام من تومورفک پایین داشتم آقای دکترجراح کردن استخوان فک را خارج کردن بعد از 6 ماه پیوند استخوان از نازک نی پا شدم خیلی راضی هستم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۹عالی عالی ،هر چی از کار بلدی جناب دکتر بگیم کمه
۱۴۰۲/۰۵/۱۰دکتر خیلی خوب دلسوز خوش اخلاق دکتر بسیار کاربرد من خودم پیشش پیوند مغز استخوان انجام دادم خیلییییی راضی ام خداخیرش بده
۱۳۹۹/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بهترینن
۱۳۹۹/۰۵/۱۳برای دخترم عمل جراحی فکین را انحام دادند (ارتوسرجری)
۱۴۰۰/۰۵/۰۲دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۱۴نتیجه ی خوبی تابحال گرفته ایم
۱۳۹۹/۰۷/۰۶ویزیت جراحی داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۰فقط ویزیت شدم هنوز نتیجه گیری نمیتونم بکنم
۱۳۹۹/۰۴/۱۶بهترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۳۹۹/۰۲/۲۷مشکل فک و صورت دوباره باید ویزیت شود
۱۴۰۳/۰۳/۰۵جراحی عقل
۱۴۰۲/۰۴/۰۱دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۰۷مشکل کیست فک داشتم برام عمل کردن ایشون خیلی کارشون خوبه و واقعا دکتر خوش اخلاق و محترمی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰ایمپلنت
۱۴۰۲/۰۳/۲۰ایشان بینظیرند و بسیار شریف
۱۴۰۱/۰۶/۰۲ایشون واقعا دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عمل مارسو
۱۳۹۸/۰۳/۲۵عااااالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵بسیار محترم و مهربون، همچنین برای بیمار وقت مناسب برای ویزیت می گذارند
۱۴۰۳/۰۷/۱۹ایمپلنت
۱۴۰۱/۰۹/۰۸فقط ویزیت شدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالییی
۱۴۰۱/۰۲/۳۰بابت جراحی بازسازی فک به ایشون مراجعه کردم پزشک بسیار با شخصیت و باسوادی هستند. از دستشون ندید.
۱۴۰۱/۰۶/۰۶سلام من مشکل دندان نهفته نیش داشتم گفتن فعلاجراحی نکنیم چون دندونای جلولق میشه ازراهنمایی ایشون بسیارممنونم دکترفوق العاده خوبی هستن الهی که همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۰۳/۱۴یکی از بهترین پزشک در حرفه خودش می باشد
۱۳۹۹/۰۱/۱۷تحلیل استخوان فک در حال بررسی
۱۴۰۳/۰۶/۲۸پزشکی حاذق و کاربلد
۱۴۰۳/۰۲/۲۶جراحی دندان عقل نهفته وبسیار راضی بودم
۱۴۰۳/۰۴/۳۰جراحی فک انجام دادم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عصب کشی
۱۴۰۰/۰۵/۱۶دکتر خوب
۱۴۰۲/۱۰/۰۹ایمپلنت دندان
۱۴۰۰/۱۲/۲۱تازه مراجعه کردم ودر دست درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶ایمپلنت دندان
۱۴۰۰/۰۹/۰۹فوق ال
۱۴۰۰/۰۵/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۵هنوز در مرحله مشاوره هستم
۱۴۰۰/۰۶/۲۴مشاوره جراحی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خیلی خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار عالی بودند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بهبودی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶دستان معجزه آفرین آقای دکتر رو میبوسم واقعا باشخصیت منصف وبسیییارحاذق هستن من کلا۳بودم وجراحی دوفکو چانه انجام دادم ونتیجه خییییلی عالی شده تاآخرعمرم مدیونشونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بینهایت دکتر خوب با حوصله و احترام صحبت میکنه پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۲/۰۱پدرم مشکل
۱۴۰۲/۰۲/۱۱فعلا جراحی انجام ندادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۲برای مشاوره مراجعه کردم خیلی وقت نذاشتن و توضیح کافی ندادن
۱۴۰۲/۱۰/۲۴فوق العاده و ماهر
۱۴۰۳/۰۵/۰۱جراحی دندان عقل، هزینه بالا
۱۴۰۱/۰۴/۰۷بهترین جراح فک
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی فقط هزینه عمل و کاش یکم کمتر کنن
۱۴۰۰/۰۱/۰۵جراحی کیست و دندان عقل انجام دادم و فوق العاده راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۶عالی همه چی عالی
۱۳۹۹/۰۶/۲۸عمل جراحی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار راضی هستم. هم کار جراحی و ایمپلنت ایشون عالی هست. هم دستیاران ایشون بسیار حرفه ای هستند. توصیه می کنم که کار ایمپلنت رو با ایشون انجام بدید
۱۴۰۱/۰۶/۰۵خوب بود فعلا
۱۴۰۴/۰۹/۲۵عمل بینی راضی بودم
۱۴۰۰/۰۳/۲۱مشکل فک، فعلا دوباره باید بریم
۱۴۰۱/۰۵/۰۱دکتر بسیار عالی است
۱۳۹۹/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۶/۲۰بهترین
۱۴۰۱/۰۷/۳۰عااااالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰بسیار دکتر حاذق و واردی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۶بسیار دکتر حاذق
۱۴۰۴/۰۳/۰۲من مریص،۳۰سال پیش،ایشون توتبریزم
۱۴۰۱/۰۵/۲۴فعلا باید با جواب آزمایش بیام خدمتشون
۱۴۰۰/۱۰/۱۰دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۳۰عمل پیوند استخوان در لثه بله نتیجه داد دندون هام درست شدن
۱۳۹۸/۰۹/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۱دکتر بسیار حاذق توانا
۱۴۰۳/۰۷/۰۲جراحی کیست عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سه تا جراحی دندان عقل نزدیک به عصب برام انجام دادن . راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ایشون واقعا دکتر کاربلدی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۱۰بینظیر و شریف
۱۴۰۰/۰۷/۲۴خیلی خیلی راضی هستم و فکر کنم بهترین دکتر برای ایمپلنت هستم من و مادرم و دو تا از خواهرام مریض آقای دکتر بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹جراحی فک انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عااالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰فوق العاده هستن، با اخلاق دلسوز و باسواد
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بسیار صبور
۱۴۰۱/۰۸/۰۱پزشک متخصص وبا اخلاق
۱۴۰۰/۰۳/۰۳ایمپلنت انجام دادم بسیار عالی بود دکتر توانمند و با حوصله
۱۴۰۲/۰۳/۲۸بسار دکتر با مسیولیت و عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۷منصف وعالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸ایمپلن
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۲۰عملفکداشتمکهخیلیخوب نتیجهگرفتمممنونازآقایدکتر تبریزی
۱۴۰۰/۱۱/۱۷فک دخترم رو عمل کردن ، واقعا کارشون عالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۶/۳۰عمل فک بالا و نتیجه خوبه راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱عالی و حاذق
۱۴۰۲/۰۴/۱۹جراحی فک
۱۴۰۱/۰۱/۱۴ایمپلنت انجام دادم
۱۴۰۲/۰۸/۰۶کیست فک
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کارشون بی نظیره
۱۴۰۰/۰۷/۰۷اینجا نت داشتم عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۹سلام . ایمپلنت انجام دادم . بسیار دکتر عالی ، حرفه ای و با انصافی هستند .
۱۴۰۲/۰۲/۲۴عالی من کیست دندان وجراحی عقل نهفته داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱برای ایمپلنت رفتم پیششون، کار خودشون واقعا عالی بود، ولی مشکل اینجا بود که ایشان فقط مرحله اول ایمپلنت رو انجام می دن و روکش های روی ایمپلنت توسط یه خانم دکتر دیگه انجام میشه که بسیار کم تجربه و کم حوصله هستند که در مجموع کیفیت دندان ایمپلنتی چندان رضایت بخش نمی شود، کارها نیز به خاطر نداشتن نظم و دقت دستیاران و منشی فوق العاده بی نظم انجام می شوند و خودتان باید حواستان به تمامی نوبت هایتان باشد وگرنه کلا وسط درمان برای مراحل بعد شما رو فراموش می کنن.
۱۴۰۰/۱۱/۲۷فقط معاینه شدیم
۱۴۰۳/۰۱/۳۱واقعا بهترین دکتره
۱۳۹۹/۰۶/۱۷