دکتر حمیدرضا حکمت متخصص اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی 113354 در تهران و منطقه سعادتآباد فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعه به مطب ایشان فراهم است.
دکتر حمیدرضا حکمت متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با شماره نظام پزشکی 113354 از چهرههای برجسته حوزه روانپزشکی در تهران است. وی دارای مدرک تخصصی روانپزشکی بوده و بیش از ۱۰ سال سابقه طبابت در مطب و بیمارستانهای معتبر را در کارنامه خود دارد. مطب دکتر حمیدرضا حکمت در منطقه سعادتآباد تهران، بلوار کوهستان، خیابان احسان جنوبی، کوچه ارغوان دوم شرقی، پلاک 11 واقع شده است و بیماران میتوانند از طریق سامانه نوبت دات آی آر نوبت اینترنتی دریافت کنند.
دکتر حمیدرضا حکمت روانپزشک و رواندرمانگر، سوابق آموزشی و پژوهشی گستردهای نیز دارد و به عنوان استاد دانشگاه، آموزش بیش از هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری روانشناسی را بر عهده داشته است. او در کنار درمان بیماران، در بیمارستانهای متعددی از جمله بیمارستان امام خمینی و شهید چمران بروجرد، بیمارستانهای روانپزشکی آزادی، میمنت و رازی تهران و همچنین مراکز درمانی خیریه فعالیت داشته است. خدمات تخصصی وی شامل درمان دارویی انواع اختلالات روانپزشکی (افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلال خواب، اختلالات جنسی، اختلال شخصیت، اختلال خوردن، سردردها، اختلال حافظه و رفتاری کودک و نوجوان)، درمان سومصرف مواد، نوروتراپی و نوروفیدبک، تستهای روانشناختی و درمان بیشفعالی کودکان است.
دکتر حمیدرضا حکمت متخصص اعصاب و روان در تهران به دلیل ویزیت و درمان بیش از ۱۰۰ هزار بیمار و ارائه خدمات با آمار بهبودی بالا، اعتماد بالایی در بین بیماران کسب کرده است. بسیاری از مراجعان از تشخیصهای دقیق، رویکرد علمی و رفتار محترمانه دکتر حکمت ابراز رضایت داشتهاند و تعداد قابل توجهی از بیماران وی را به دیگران توصیه میکنند. علاوه بر طبابت، او با ارائه مقالات علمی در نشریات بینالمللی و برگزاری کارگاههای تخصصی در زمینه اختلالات روانی و درمان سوءمصرف مواد نقش فعالی در ارتقای دانش روانپزشکی کشور داشته است.
در مجموع، دکتر حمیدرضا حکمت به عنوان روانپزشک و متخصص اعصاب و روان با شماره نظام پزشکی 113354 در سعادتآباد تهران مشغول به طبابت است و امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت ایشان فراهم شده است.
دکتر حمیدرضا حکمت متخصص اعصاب و روان (روانپزشک) با سابقه طبابت و درمان انواع اختلالات روانپزشکی در تهران است.
مطب دکتر حمیدرضا حکمت در تهران، سعادتآباد، بلوار کوهستان، خیابان احسان جنوبی، کوچه ارغوان دوم شرقی، پلاک 11 واقع شده است.
بله، بیماران میتوانند به صورت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر، نوبت ویزیت دکتر حمیدرضا حکمت را رزرو کنند.
افسردگی، اضطراب، وسواس، اختلالات خواب، اختلالات شخصیت، اختلالات رفتاری کودک و نوجوان، سو مصرف مواد و بسیاری دیگر از اختلالات روانپزشکی توسط ایشان درمان میشود.
از جمله خدمات اختصاصی دکتر حکمت میتوان به نوروفیدبک، نوروتراپی، تستهای روانشناختی و درمان بیشفعالی کودکان اشاره کرد.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بلوار کوهستان، خیابان احسان جنوبی، کوچه ارغوان دوم شرقی، پلاک ۱۱
در حال درمان میباشد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر با دقت حرف هامو گوش داد تشخیص خوبی داد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۶من وسواس فکری پنیک اضطراب داشتم ،وازبچگی همش فکرداشتم حتما به دکتراعتمادکنیدحتما واقعا دکترشون عالیه وحتما بهشون اعتماد کنین من نمیدونم چطوری ازشون تعریف کنم من الان مثل یه آدم عادی بعداز۳۷سال دارم زندگی میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۲۳عالیییییییی هستن من دو ساله تحت نطرم روز اول که رفتم حتی از دارو می ترسیدم
۱۳۹۷/۱۰/۱۶سلام.وقت بخیر جناب دکتر فرموده بودن،تا سه روزه عمل بلع خانم خوب میشه،ولی هنوز بعداز گذشت ۵ روز خوب نشده،و بعداز خوردن قرصا خیلی خواب آلود میشه.
۱۴۰۵/۰۴/۰۲پانک داشتم طولانی خیلی دکتر رفتم جواب نداد واقعا نفر اول در اختلال پانیک هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۳در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۴/۱۵پزشک خوب و بااخلاق خوب بحرفهات گوش میکنه و بهترین تجویز رو دارن سعی نمیکنه مثل باقی روانپزشکها خیلی دارو به بیمار بده روند درمان طولانی هست اما به نظرم می ارزه
۱۳۹۸/۰۹/۲۴مشکل اوایل شروع بیماری آلزایمرمادر مراجعه وتاکنون تاحدی بیماری کنترل شده است
۱۴۰۳/۰۳/۰۱افسردگی بهبودی حاصل شد
۱۴۰۲/۰۵/۱۷عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۱۸پنیک خوب شد
۱۴۰۴/۰۱/۱۳خوبه 50 در
۱۴۰۰/۱۰/۰۲مشکل افسردگی و اضطراب
۱۴۰۱/۰۱/۱۵استرس و اظطراب
۱۴۰۲/۰۷/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بادرود فراوان
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مادرم تحت درمان هستن وبسیارراضی،امیدوارم سلامت باشند
۱۴۰۴/۰۱/۲۷تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۱برای درمان مادرم بود باعث بهتر شدن مادرم شد.
۱۴۰۲/۰۱/۱۸تشخیص آقای دکتر فوق العاده است ممنونم ازشون
۱۴۰۱/۰۳/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تشنج داشتم خیلی حالم بعد بود الان خداروشکر به لطف آقایی دکتر خیلی خوبم
۱۴۰۲/۰۳/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۱/۰۸/۱۹پنیکاتک
۱۴۰۳/۰۷/۱۵اختلال خواب
۱۴۰۴/۰۲/۰۱وسواس فکری.
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار حرفه ای عمل میکنن و با داروهای خیلی خیلی کم تمام مشکلات رو کنترل میکنن این برای من خیلی مهمه
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر حاذقی هستند مجروح جنگی
۱۴۰۳/۱۲/۱۰خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۲واقعابهترین دکتری هست که تابه حال دیدم مادرم روازدیوانگی نجات دادالان یک دونه قرص اعصاب استفاده نمیکنه
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۵مشکلاتی داشتم
۱۴۰۳/۰۴/۲۵افسردگی.
۱۴۰۰/۱۰/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۱پسرم تیک شدید داشت که با تجویز خوب آقای دکتر در حال درمان هستن دکتر بسیار خوب و با تجربه آیی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۱۳من افسردگی داشتم کاملا خوب شدم واقیعا دکتر عالی است
۱۴۰۰/۰۹/۲۴درجه یک
۱۴۰۲/۱۲/۱۲من وسواس شدید دارم ایشون ویزیت کردن و داروهایی که گرفتم حالم و خیلی خوب کرده از همینجا به ایشون می گم دکتر جان تنت به ناز طبیبان نیازمند مباد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عالی هستند
۱۴۰۴/۰۳/۱۷کمک به مریض دیگری
۱۴۰۲/۰۵/۰۶بسیار موثر بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۷خوب بور
۱۴۰۱/۰۴/۲۷مشگل اعصاب داشتم و دکتر عالی عالی بودن برای درمتنم
۱۴۰۲/۰۳/۲۹پزشک خوبی هستند توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۰/۱۲عالی تست
۱۴۰۴/۰۳/۰۵بیش فعالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۰برادر زاده ام بیمار ایشان هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۳سلام دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۲بسیار عالی و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۱وسواس فکری و سردرد و خوابهای پریشون بهترم بعد از 4بار ویزیت اما همچنان یه سری موارد پابرجاست
۱۴۰۴/۰۴/۲۱سلام مشکل قلب آنژیو کردم امسال ماه خرداد
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دکتر خیلی مهربون و خوش برخوردی هستن ، ممنون ازشون نتیجه عالی بوده تا الان
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عالی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۹افسردگی. تشخیص و دزمانشون عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۲۵فوق العاده هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴از دوستان و آشنایان توسط ایشون ویزیت شدن و راضی بودن
۱۴۰۲/۰۵/۱۴بخاطر پسرم رفتم خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱من مواد مصرف میکردم الان ۶سال پاکم باکمک دکتر حکمت عزیز خیر ببینه
۱۴۰۵/۰۲/۰۶از هر نظر عالییییییییی هستن من ۱سالو نیمه تحت نظرشون هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار خوش برخورد و متخصص در کارشون هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۱دکتر خوب و کاربلدی هستند و در کل از ایشان رضایت دارم
۱۴۰۱/۰۲/۲۰۱۵ سال بود که مشکل وسواس فکری و سلامت بهراه اضطراب شدید و حملات اضطرابی داشتم ، برای اولین بار از اردبیل پا شدم رفتم خدمت آقای دکتر حکمت برام داروهای کم و با دوز کم تجویز کردن و گفتن این آسنترا و بوسپیرون و... که میخوردی دیگه ادامه نده ، خداروشکر یک هفته ست تجویزات ایشان را استفاده میکنم ، بهتر میشم ، دکتر خوب و با سوادی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷سلام دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۴/۰۳/۱۲دکترش خوبه
۱۴۰۰/۰۸/۱۸باسلام.من پانیک عصبی داشتم 2ماه ونیمه تحت نظر ایشونم و حالم واقعا بهترشده.
۱۳۹۸/۱۲/۰۷پسر من دچار وسواس فکری هستن ، با تشخیص آقای دکتر و دارو هایی که تجویز کردن خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۸/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۵فوق العاده
۱۴۰۲/۱۱/۲۳khooob
۱۴۰۳/۱۲/۱۵پسرم پیش فعالی داشت با جلسه اول خیلی بهتر شد الان جلسه سومه که میخوام ببرمش
۱۴۰۴/۰۹/۱۳فعلا تحت درمان هستم نتیجه خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۰سلام پرخوری عصبی که از نتیجه راضی هستم و فعلا دو جلسه اومدم ولی نتیجه عالی بوده.
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر خوبی هست فقط داروهارو همش عوض میکنه و زود بزود باید ویزیت شن بیمارها
۱۴۰۱/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۷/۰۸اضطراب . بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر خوبیه راضیم
۱۴۰۲/۰۴/۲۴بهترین روانپزشک تهران مشکل منو به خوبی تشخیص داد و درمانم کرد در صورتی که به هر دکتر دیگری مراجع میکردم به دلیل تشخیص اشتباه بیماریم حالم بدتر میشد
۱۴۰۴/۰۸/۰۵فقط صبور باشید معجزه میکند
۱۴۰۰/۰۶/۱۰مشکل مثانه نورتوتیک داشتم. البته قبلا تشخیص داده شده بود. دکتر حکمت منو برای ادامه درمان یا همان داروی تجویز شده قبلی راهنمایی کردن
۱۴۰۲/۱۱/۱۹باز شدن دریچه قلب و گرفتن رگ ها عالی بود کارشون
۱۴۰۳/۰۱/۱۶بسیار آرام و پر صبر حوصله انسان متین و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۱۸دخترم پنیک داشت طی یک جلسه مراجعه خیلی بهتر شد دکتر عالی با انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۳/۰۵سلام دکتر خیلی خوبی هست من از مکانهای شلوغ وتونلها و اماکن سر بسته و کم نور میترسیدم و طپش قلب پیدا میکردم که با ویزیت دوم ۵۰ درصد حالم خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خوب بود ویزیت گرون
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بسیارعالی خیلی کمک کرده پنیک خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۲واقعا دکتر خیلی خوبی هستن من مشگل معده عصبی داشتم ب لطف ایشون خوبم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶فوق العاده
۱۴۰۳/۰۸/۲۵دکتر برجسته و کار بلدی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۲در مسیر درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶اظطراب
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتربسیارعالی بابیمارانخوب وخوش برخوردمی باشد
۱۴۰۴/۰۲/۱۳اوکی شد
۱۴۰۴/۰۴/۰۷اضطراب
۱۴۰۳/۰۷/۱۰فعلا جلسه اول بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۳آقای دکتر بسیار دقیق هستن ، تشخیصشون عالیه ، سلامت باشن
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بسیاردکتربااخلاق وخوبی هستن ودرکارش عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بعد علت مشکل حافظه پدرم مراجعه کردم که دکتر گفتن شروع الزامیتر و هست و زود جلوش رو باید بگیرم و دارو دادن الان پدرم عالی شده حافظش عالی هست تشخیص و درمانشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۴من افسردگی داشتم و الان خداروشکر بهترم آقای دکتر حرف نداره، به دیگران هم معرفیشون کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۳/۰۸دکتر واقعا
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵مشکل اضطراب داشتم و دکتر فوق العاده بودن
۱۴۰۳/۱۰/۰۷دکتر بدی نیست و تا زمانیکه داروهاشو مصرف کنید حالتون خوبه . درمان ندیدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۹سلام دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فقط یک جلسه خدمت ایشان بودم و فعلا درمان افسردگی را باید ادامه دهم.
۱۴۰۰/۰۹/۲۱سلام من سکته کردم توسط دکتر حکمت آنژیو شدم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱سلام - خیلی سریع و کاربردی ویزیت رو انجام دادن - بیماری بنده حمله خواب بود که فلن تحت درمان هستم - اما حدودن 60 70 درصد بهبودی رو حس میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰دکتر با حوصله و عالی هستن،مادرم مشکل فشار خون عصبی داشت کاملا خوب شده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۱۱فقط یک جلسه ، یرای اظهار نظر زود است
۱۴۰۴/۰۳/۰۵خیلی واقعا دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۵با سلام بنده برای مشکل پانیک هفته پیش به دکتر حکمت مراجعه نمودم در حال حاضر با توجه به داروهای داده شده شکر خدا خیلی بهترم خواستم همینجا از ایشان تشکر و قدردانی کنم که با صبر و حوصله به بیمار گوش میدهند و بهترین درمان را با خوشرویی برایشان انجام میدهند همچنین از منشی محترم و خوش برخورد ایشان تشکر مینمایم با سپاس از شما
۱۴۰۴/۰۶/۳۰پرخاشگری.۲قطبی.اضطراب.افسردگی.هنوز تحت درمانم.ولی خیلی بهترم.فکر کنم بیشتر از ۱۵ نفر را معرفی کردم و همه جواب گرفتن.
۱۴۰۳/۱۱/۲۵افسردگی دوقطبی تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۸خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دکتر خیلی خوبی بودن برخورد با بیمار عالی ،همسرم برای مشکل خواب مراجعه کرد با تشخیص درست ایشان وداروهای بسیار کم مشکلشون برطرف شد .
۱۴۰۵/۰۳/۱۸جلسه اول بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۹عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۰۸مشکل اعصاب و روان - نتیجه عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۲عالی هستن ایشون بهترین روانپزشک ایرانن
۱۴۰۰/۱۲/۰۸راضی بودم.
۱۳۹۹/۰۳/۱۷بسیار حاذق و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۷باسلام. من بینهایت دچار اضطراب و افسردگی شدید واسترس بودم.که به حول قوه الهی و تلاشهای بی وقفه دکتر بهبود پیدا کردم.باور میکنید من در مرز دیوانگی قرارداشتنم. آرزوی سلامتی و موفقیت دکتر حکمت را از خداوند منان دارم. زهرا باقرزاده
۱۳۹۹/۰۹/۱۴دکتر عالی و بینظیر هستن هم از لحاظ علم و تشخیص بیماری و هم به لحاظ برخورد مناسب با مریض
۱۴۰۳/۰۸/۱۴یک جلسه رفتم تا اینجای کار راضی هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۶من تازه شروع کردم خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۱۵عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰سلام من وسواس فکری و استرس و تپش داشتم از تشخیص و تجویز جناب آقای دکتر حمیدرضا حکمت خیلی راضی هستم ممنونم خدا حفظتون کنه
۱۴۰۴/۰۹/۱۹هنوز نتیجه نگرفتیم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹مشکل اعصاب داشتم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالی هستند
۱۴۰۲/۰۷/۰۶پزشک بسیار خوبی هست خوش برخورد ،عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتری واقعاحال آدم خوب میکنه یعنی ازدم خودکشی به آرزو داشتن ولذت اززندگی میرساند آدم را
۱۴۰۲/۱۰/۲۰من مشکل اضطراب و وسواس فکری داشتم با تجویز دکتر حالم خیلی بهتر شده و استرس خودم رو بهتر میتونم کنترل کنم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۴مشکل اعصاب
۱۴۰۳/۰۴/۳۰بسیار عالی برای پدرم مراجعه کردیم
۱۴۰۳/۰۵/۲۸افسردگی
۱۴۰۴/۰۷/۲۸عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۹/۰۵اضطراب
۱۴۰۲/۰۵/۱۱ایشون پزشک حاذق و بسیار مهربان هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر باسواد و مسلط
۱۴۰۵/۰۴/۰۳با سلام و احترام ،
۱۴۰۳/۱۲/۱۴خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار دکتر حاذقی هستند و پیگیر پرونده بیمار هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۷بیمار تحت فرمانش هستم
۱۴۰۲/۰۷/۲۴افسردگی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵مشکل خواب داشتم
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار با درایت و با سواد هستن کلی وقت گذاشتن و توضیح دادن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸سیکلوتایمی
۱۴۰۳/۰۱/۲۲وسواس فعلا تخت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مشکل پانیک داشتم و تحت درمان هستم وخیلی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۵بسیار عالی و کاملا متناسب با نیاز شما دارو مینویسند
۱۴۰۴/۰۶/۰۷افسردکی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸بیماری
۱۴۰۲/۱۱/۲۱دکتر حکمت زندگی مارو همیشه نجات دادن با تشخیص درست
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۹مشکل پنیک داشتم فعلا تحت درمانم تا حد زیادی کنترل شده، دکتر حکمت به نظر من فوق العاده هستند هم از نظر شخصیت و هم از نظر سواد ؛
۱۴۰۰/۱۰/۰۳وسواس خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۱۰/۰۵در حال درمان هستم و تا بحال راضی هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷برای اضطرابم به ایشون مراجعه کردم فعلا اول درمانم هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۶دومین بار مراجعه کردم تا اینجا خیلی عالیه و تحت درمانم. مادرمم تحت درمان خیلی عالیه خدا خیرش بده انشاالله
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بنده پدرم را به علت بیماری دوقطبی مراج
۱۴۰۴/۰۶/۰۹عالی هستند و جواب گرفتم
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی وباسواد ،داروی الکی نمیده ،خوش اخلاق
۱۴۰۱/۰۲/۱۸مشکل پنیک داشتم خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۴/۲۴پارتنرم افسردگی حاد دارن و دو ماه ک تحت نظر ایشون هستن خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۳بیماری اعتیاد
۱۴۰۳/۰۸/۲۵مشکل پانیک بهترم
۱۴۰۰/۰۴/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷دکتر حکمت خیلی باصبر به حرفهای پسرم گوش دادن،خیلی سریع بیماری رو تشخیص دادن،و ی جمله کارامدشون عالی بود که قرص اگر ی عیب داره، ۹۹ تا حسن داره!! وشکر خدا پسرم خوشحال شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶سلام مشکل زود جوشی داشتم ولی شکر خدا با تجویز ایشان حالم خیلی بهتر شده قبلا به پزشک های دیگر مراجعه کرده بودم ولی جواب نگرفته بودم که شکر خدا تجویز ایشان عالی بود.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰عالی بی نظیر
۱۴۰۰/۰۸/۱۳عالیه کارش
۱۴۰۰/۱۲/۰۹وسواس شستشو دارم که با کمک آقای دکتر خیلییی بهتر شدم ممنونم از ایشون
۱۴۰۳/۰۹/۱۹افسردگی
۱۴۰۴/۰۳/۲۱وسواس فکری و افسردگی تقریبا زیادی داشتم. بعد از یک دوره مصرف دادو بسیار بهتر شدم ولی بعد از قطع دارو مشکلاتم برگشت. مجدد باید به ایشان مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۷یک جلسه ویزیت شدم و تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۲۲خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۶فوق العاده عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۲تحت درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۳/۲۱عالی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۲۲وسواس فکری و افسردگی
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتر خوبی هستن با تشخیص درسن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰دوقطبی ، فقط یک جلسه طی شده،نمیتونم نظر قطعی بدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶افسردگی داروومشاوره خیلیی بهترم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷عااالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۷مادرم قلبش رو آنژیو کرد عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۸پانیک درمان شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷اضطراب و افسردگی داشتم..واقعا دکتر عالی هستن..نتیجه خیلی خوبی گرفتم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۷خوش برخورد هستن خواهرم تحت نظرشون بودن الان خوب شدن،من هم حملات پنیک داشتم با اولین ویزیت خیلی بهتر شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲فعلا نتایج دچار نوسان است و به ثبات نرسیده
۱۴۰۴/۰۴/۲۱بسیار عالی پانیک
۱۴۰۳/۰۶/۱۳اره خیلی خیلی
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بسیار عالی وسواس فکری و افسردگی دارم،عملکرد عالی داشتن
۱۴۰۲/۱۰/۱۰اختلال خلقی داشتم تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰تحت درمان
۱۴۰۲/۱۰/۱۷مشکل وسواس داشتم نتیجه گرفتم
۱۳۹۸/۰۷/۰۴مشکل عصبی
۱۳۹۹/۰۳/۲۷افسردگی و بیقراری داشتم که با تجویز درست ایشون تونستم به حالت عادی برگردم.
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عاااالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۸بسیار راضی هستم هم از نتیجه درمان و هم از برخورد و شیوه پاسخگویی
۱۴۰۴/۰۲/۱۶مشکل عصبی داشتم ک ب معدم خورده بود ک خداروشکر بایک جلسه حل شد
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خیلی عالی دیسک کمر من رو عمل کردن مراقب نشدم دوباره دچار مشکل شدم میخوام عمل کنم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸فوق العاده با وجدان و کاربلد
۱۳۹۹/۰۸/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۰۷من اضطراب شدید و افسردگی داشتم بعداز مصرف یک دوره درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۴در حال درمان پانیک ،فعلا ۶ ماه هست تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱بله عالی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۲دکتر خوبین عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۸در حال درمان هستم .
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل وسواس فکری داشتم و این موضوع خیلی بهتر شد
۱۴۰۳/۰۷/۲۵دکتر متبحری است
۱۴۰۱/۱۲/۰۷باسلام بن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷دکتر باتجربه وعالی هستن
۱۳۹۹/۰۸/۱۷دکتر حکمت خیلی کارش خوبه.بسیار مهربان بابیماربرخوردمیکنن.یه کم زمان بیشتر واسه بیمار بذارن عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خوبیه فقط ویزیتش ی خورده گرونه و وقت هم دیر میده
۱۳۹۸/۰۵/۲۴پزشک خوب
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۲خوب است
۱۴۰۳/۰۱/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مشکل استرس و اضطراب دارم ...اصلا وقتی میبینمش حالم خوب میشه ...با کمک داروهتش بهترم
۱۳۹۷/۱۰/۱۳پنیک داشتم و نتیجه عالی گرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۰دکتر خوبیه
۱۴۰۰/۰۵/۰۲با حوصله صحبتهامو گوش کردن. تشخیص دقیق دادن... و خیلی سریع علائمم کاهش پیدا کرد. اضطراب پاراسمپاتیک، افسردگی و وسواس فکری داشتم.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوبعالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۲۴سلام، بنده خانمی ۵۶ساله هستم، از سن ۱۵ سالگی دچار میگرن شدم، ۴۰ سال تمام راه های درمان رو امتحان کردم وبیشتر متخصصین اصفهان وتهران من رو ویزیت کردند اما فایدهای نداشت، تا به لطف خدای مهربان، دکتر حکمت رو سر راه بنده قرار داد ، والان بعد یک سال درمان شکر خدا سر دردم آرام شد.، از دکتر متشکرم، که من رو از این بیماری درد ناک نجات دادند، دعای خیر من همیشه پشت وپناه ایشان خواهد بود، متشکرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۷تایم ویزیت خیلی کوتاهه.
۱۴۰۱/۰۲/۰۶تشخیص و درمان عالی، تجویز داروهای جدید و به روز
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عالی ، بهبود بیش فعالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸