تهران مرکز ۱) ۲۴ متری سعادت آباد، بالاتر از میدان فرهنگ، نبش چهارم شرقی، ساختمان آناهیتا، طبقه ۲، واحد ۲۰۳
تهران مرکز ۲) فرشته، مریم غربی، کویین سنتر، دارای پارکینگ، طبقه ۳، واحد ۳۰۳
برای دریافت نوبت از دکتر بهمن پوراقدم جراح - دندانپزشک در تهران، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر بهمن پوراقدم جراح - دندانپزشک در تهران: مرکز ۱) ۲۴ متری سعادت آباد، بالاتر از میدان فرهنگ، نبش چهارم شرقی، ساختمان آناهیتا، طبقه ۲، واحد ۲۰۳
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر بهمن پوراقدم جراح - دندانپزشک در تهران حدود ۲,۳۰۱,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر بهمن پوراقدم:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مرکز ۱) ۲۴ متری سعادت آباد، بالاتر از میدان فرهنگ، نبش چهارم شرقی، ساختمان آناهیتا، طبقه ۲، واحد ۲۰۳
مرکز ۲) فرشته، مریم غربی، کویین سنتر، دارای پارکینگ، طبقه ۳، واحد ۳۰۳
بسیار باتجربه وخشن
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دستش سریع هست ماهرانه کارش رو انجام میده
۱۳۹۹/۰۳/۱۶من از دندانپزشکی وحشت داشتم ولی الان تنها مطبی که در آن استرس بهم وارد نمیشه مطب دکتر بهمن پوراقدم هست محیط و برخوردشون باعث آرامش میشه
۱۳۹۹/۰۴/۰۳دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستند،مشکل من کاملا رفع شد من که خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸سلام و خسته نباشید من برای انجام ۸واحد زیبایی اومده بودم بسیار ریز بین و با دقت بالا انجام دادن کارشون حرف نداش
۱۴۰۲/۰۴/۲۰دکتر بهمن حسین پور واقعا دکتر کار بلد و محترمی هستن کادر پزشکی مهربون و با تجربه دارن .شخصا از صمیم دل ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۲/۲۳ایمپلنت ،عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۵من قبلا که یه دندانپزشکی رفته بودم ترس و استرس زیادی داشتم تا میخواستم حرفی بزنم دکتر میگفت مگه بچه ای که میترسی خجالت بکش ، واین بیشتر باعث میشد که ترسم زیادتر بشه،ولی الان چند سالی هست که مریض آقای دکتر هستم رفتار و برخوردش باعث میشه که خود به خود ترسم بریزه
۱۳۹۹/۱۱/۲۸به دوستان توصیه میکنم بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۳/۲۴زیبای بود عالی عالی بود کارشون
۱۴۰۰/۰۴/۰۷من مدیر یه شرکتم زمان برام مهم بود در دو جلسه کل کارای دندونمو انجام دادن خیلی ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۳/۱۷خوب بود،از برخورد دکتر،بهداشت محیط و نحوه ب درمان راضی بودم و از صد نود میدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۴عالیی حرف نداره
۱۴۰۲/۰۴/۲۵عالی بود کارشون واقعا راضیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳توسط پزشک خانوادگی مون معرفی شدیم کیفیت کارشون خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۰/۱۹برای عفونت لثه هام مراجعه با صبر حوصله من را درمان کردند بهترین دکتر هستند
۱۴۰۲/۰۹/۱۳ایمپلنت انجام دادم واقعاعالی
۱۴۰۱/۱۰/۲۵نتیجه ی همه کارهاشون عالی بوده من زیاد مراجعه کردم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸دکتر عالی هستن از همه نظر فوقالعاده مطب تمیز شیک اصلا منتظر نمیمونی منشی مهربون ممنونم از خدمات عالیتون.
۱۴۰۲/۰۸/۰۱دکتر خانوادگی ماست، تمامیه کارایی که انجام میدن بدون نقصه . چندین سال هست که ازشون راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷دستیاراتون واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۱/۱۸سلام من دندانم درد می کرد واقای دکتر دندانم را ترمیم کرد
۱۴۰۲/۰۹/۱۰خیلی دکتر خوش اخلاق و خوشبر خوردی هست من برا کامپوزیت پیشون رفتم با بهترین متریال و کیفیت بالا برای من کار کردم واقعا ازشون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۰۲سلام ،دکتر باتجربه وحاذقی هستن ،برا ایمپلنت پیششون رفتم ،کارشون عالیه.بهتون توصیه میکنم
۱۴۰۱/۰۷/۳۰آقای دکتر واقعا کارشون حرف نداره مشکل چند ساله من رو برطرف کردن
۱۴۰۲/۰۳/۲۰خیلی حرفه ای هستند دندون عقلم رو پیش ایشون کشیدم واقعا راضی بودم
۱۴۰۱/۰۷/۲۷من لمینت کردم کارشون عالی بود و بی نقص و دندونام خیلی طبیعی شدن
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بهترین دکتر هستند . خیلی زود کارم انجام شد بدون معطلی
۱۴۰۲/۰۷/۱۶مدتی هست که بهشون مراجعه میکنم بسیار با اخلاق و کاربلد و با حوصله هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۲بسیار از کار ایمپلنتشون راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۲۸عالی و بی نقص
۱۴۰۰/۰۱/۱۸دکتر با حوصله و مهربونی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۷جراحی لمینت یدون در
۱۴۰۲/۰۴/۱۶بهترین دکتر عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بهترین هستند
۱۴۰۰/۰۴/۲۴برای خودم رفتم بسیارکارشون عالیه وبی نقص
۱۴۰۲/۰۴/۲۵ایشان کارشون را ب نحو احسن انجام میدن کارشون عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۲۱جا پارک مطمئنی دارند
۱۳۹۹/۰۹/۲۲دیزاین مطبشون عالی و از وسایل یک بار مصرف استفاده میکردن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲ایمپلنت. بسیار عالی و بدون درد انجام شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۱فعلآ تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۲۲کارشون عالیههه بی نهایت راضیم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳واقعن دکتر خوب و با حوصله ای هستن رسیدگی شون نسبت ب خیلی از دکترها بیشتر و همینطور برخوردشون بهتره
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عالی و بی نقص کارشون رو انجام دادن
۱۳۹۹/۱۱/۱۱کیفیت کارشون فوقالعادست
۱۳۹۹/۰۴/۲۴منشی و دستیاراش خیلی مهربون و مودب هستن
۱۳۹۹/۰۸/۰۴هم کار دکتر خوبه و هم رفتار ایشون عالی
۱۴۰۲/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۲/۰۲برای اولین بار مراجعه کردم در حال حاظر راضیم دکتر خوب و با تجربه ای بنظر میرسند رفتار و برخوردشون عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۳عالی بود واقعاااا بدون هیچ دردی انجام شد کارم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸با 70 سال سن تا به حال 50 تا دندانپزشکی رفتم دکتری به این خوبی خیلی سخت پیدا میشه
۱۴۰۳/۰۹/۲۰من برای کامپوزیت دندونام بهشون مراجعه کردم کارشون واقعا عالی و تمیزه بیشتر دوستام نوبت گرفتن برن پیش ایشون انجام بدن
۱۴۰۲/۰۴/۲۵دکتر بسیار با تجربه و بی نظیری هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۶نگرانی برای جاپارک نیست
۱۳۹۹/۰۶/۱۱سلام ،دکتری بسیارحاذق وماهر ومسلط به کارشون وبا اخلاق هستن .
۱۴۰۱/۰۷/۲۴سلام وقتتون بخیر بسیار دکتر باتجربه ای هستن و با خونسردی کامل با مریض برخورد میکنند
۱۴۰۲/۰۹/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۷قیمت لیمنت که واسه من انجام دادند خیلی بهتر از جاهای دیگر بود و هنوز هم مشکلی واسش پیش نیومده
۱۴۰۲/۰۴/۱۳من برای ایمپلنت رفتم پیششون کارشون حرف نداشت بدون درد انجام دادن و اصلا اذیت نشدم مکان استریلیزه هم دارن اخلاق آقای دکتر هم خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۶نکات بهداشتی رو کاملا رعایت میکنن ،فوق العاده مهربون و به کارشون مسلط هستند
۱۳۹۹/۰۴/۲۸واقعا کارشون حرف نداره محیط کاری و اخلاق خوبی هم دارن عالی عالی
۱۳۹۹/۰۲/۰۷سلام دکتر برای من کار لمینت انجام دادن و واقعا میگم کارشون حرف نداره..خداقوت و خسته نباشید میگم بهشون
۱۴۰۲/۰۴/۱۰آقای دکتر بهمن پور کارشون بسیار عالی و با دقت زیاد کارشون رو انجام میدن خیلی ممنونم از آقای دکتر و پرسنل
۱۴۰۲/۰۹/۰۲فقط یک جلسه ویزیت شدم کاری انجام نشده که بتونم نظربدم.
۱۴۰۰/۰۴/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۵لمینیت کردم کارشون عالیع
۱۴۰۲/۰۴/۰۶جناب دکتر پوراقدم بسیار بسیار در زمینه دهان و دندان تخصص دارند. بنده جهت ترمیم بافت دندان بهشون مراجعه کردم و به خوبی خدماتشون رو دریافت کردم.
۱۴۰۲/۰۹/۲۲انسان با وقاری بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۲خواهر من قبلا که مطبشون رفته بود ایمپلنت کرده بود من مسخرش میکردم که مگه مشهد دندونپزشک خوب نداره بعد اینکه دندوناشو دیدم واقعا دیدم کارش متفاوته و واقعا هم ارزششو داشت که اینهمه راهو بره و منم میخوام این کارو انجام بدم
۱۳۹۹/۰۶/۱۰نتیجه خوب بود راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کارشونتو لمینت حرف نداره
۱۴۰۲/۰۶/۲۵به نظر من تشخیص دکتر خیلی مهم و آقای دکتر پور اقدم تو همون معاینه اول تشخیص درستی دادن و براحتی و با صبوری مشکلم حل شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۵bi nazir bodan mamnonam
۱۳۹۹/۰۳/۲۷با سلام و خسته نباشید
۱۴۰۱/۰۷/۲۴بسیار عالی و ظریف و بهداشتی هستن مطبشون خیلی تمیز بود پاسخگویی شون هم عالی بود. بسیار عالی کار لمینت رو انجام دادن من ک خیلی راضی بودم عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۰۶کار دکتر عالیه و همچنین بسیار مهربان هستند مشکلم کاملا حل شد
۱۴۰۲/۰۳/۲۴درددببیبد
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عالی بود
۱۴۰۲/۰۴/۲۲دندان درد و الان حس خیلی خوبی دارم
۱۴۰۲/۰۳/۱۹دندان درد
۱۴۰۲/۰۳/۲۹عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۳۱سهند راهنوردی از آلمان میام بسیار رضایت بخش بود با سپاس
۱۳۹۹/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دکتر بهمن پوراقدم دکتری پر انرژی و با انصاف هستند همیشه از آقای دکتر و منشی های مهربونشون راضی بودم
۱۳۹۹/۰۵/۱۰سلام وقت بخیر و ضمن خلاقیت به آقای دکتر همچی عالی من راضیافت بودم ممنونم
۱۴۰۲/۰۸/۲۹کار دکتر و قیمتش متفاوته
۱۳۹۹/۰۳/۲۲دکتر بسیار عالی و با حوصله ای هستند،مشکل من کاملا رفع شد من که خیلی راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۸کار جراحی لثه داشتم میترسیدم دردش زیاد باشه ولی اصلا متوجه شدم، خیلی ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۰۴برای هر بیمار کاور یونیت رو عوض میکردن و دکتر لباس یک بار مصرف میپوشید ، واقعا متشکرم
۱۳۹۹/۰۶/۱۹بسیار دکتر خوبی هستند .برای مادرم کاشت دندان انجام دادند و ما خیلی راضی هستیم
۱۳۹۹/۰۸/۰۱بسیار عالی و رضایت بخش .با تشکر
۱۳۹۹/۰۳/۲۴عصب کشی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶خوش اخلاق و متین توو کارشون خیلی ماهرن
۱۳۹۹/۰۸/۲۸عالی بودند کارشون حرف ندارهsh
۱۴۰۲/۰۳/۲۴بسیار دکتر با محبت و عالی هستن ایشون واقعا توی کارشون نفر اول هستن و عالین بینظیرن بنظرم حتما ب ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۲/۰۴/۰۶دستیاراشو من خیلی دوست دارم و باهاشون خیلی دوستم،کار آقای دکتر هم خیلی عالیه
۱۳۹۹/۰۷/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دکتر خیلی با شخصیت و آقایی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۲۴اخلاقشون بیسته قبلا چند جا اسمشون رو شنیده بودم ولی نرفته بودم تا اینکه رفتم و دیدم واقعا از هر نظر عالی تشریف دارن هم اخلاق و رفتار و با تجربه و کاردان بودنشون، منشی با تجربه و مهربونی دارن ،جای پارک مناسبی داشتن کنار پارکینگ طبقاتی بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۱اخلاق خوب و پسندیده ای دارند
۱۳۹۹/۰۳/۲۳کمتر دکتری مث آقای دکتر بهمن پوراقدم میتونه توو مجازی پاسخگوی مریضا باشه چون قبلا توو هر دایرکتی سوالی پرسیدم اصلا جواب ندادن ولی آقای دکتر توو مجازی هم برا مریضاش وقت میزاره
۱۳۹۹/۰۷/۰۶دوستم دانشجوی دندانپزشکیه ایشونو معرفی کردن واقعا عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۰جراحی داندان نهفته و جراحی ایمپلنت فوق العاده حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۲/۰۴/۰۷ایمپلنت انجام دادم عالی عالی بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۹میتونم بگم بهترین خدمات لمینت بدون درد بدون خونریزی
۱۴۰۲/۰۴/۲۶بسیار حرفه ای
۱۳۹۹/۰۵/۲۰محیطی آرامبخش و شیک بود لذت بردم
۱۳۹۹/۰۴/۲۶باهوش و با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۱۴سلام من پیش ایشون کار ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضیم،دکتر در کارشون بی نظیر هستند
۱۴۰۲/۰۶/۰۳با حوصله و با اخلاق هر چیزی بگم کم گفتم ۵ واحد ایمپلنت داشتم و واقعا راضی بودم کارشون حرف نداره و واقعا هنرمندن
۱۴۰۲/۰۴/۰۹Very good
۱۴۰۲/۰۲/۲۷آقای دکتر را یکی از آشناهامون معرفی کرد تا کار دکتر را ندیده بودم باور نمی کردم کارشون خوب باشه ولی الان واقعا خوب هشتند
۱۴۰۲/۰۷/۲۶خیلی خوب و عالی کار میکنند و برای مریض ارزش قائلند
۱۴۰۲/۰۳/۱۶دندونام مشکل زیادی داشتند با کمک آقای دکتر و همسرشون خانم دکتر یلدا بازرگان مشکل دندونام به نحو احسنت برطرف شد بی نهایت ممنونم
۱۳۹۹/۰۶/۰۱بنده برای لمینیت پیش ایشون رفتم کارشون عالییی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۴از اصفهان میام و خیلی خوشحال و راضی هستم از اخلاق و کار آقای دکتر بهمن پوراقدم، متشکرم از آقای دکتر و همسر گرامیشون دکتر یلدا بازرگان
۱۳۹۹/۱۲/۰۳awli shode dandonam
۱۳۹۹/۰۳/۲۷من و خانواده ام چند سال هست که پیش ایشون میاییم بسیار دکتر با شخصیت هستند و بدون هیچ نقصی کارشون رو انجام میدن ، از همینجا از آقای دکتر تشکر میکنم ،عمرشون زیاد
۱۳۹۹/۱۱/۱۸دستان معجزه گر شما به فرزند من جان تازه ای بخشید، حضورتان اشارتی ست پیامبرانه و به پاسداشت زحمات بی شائبه ی جنابعالی و عمل جراحی موفقیت آمیز شما، باشد که بتوانیم ذره ای از تلاش های دلسوزانه ی شما را جبران کنیم. همواره در پناه حق موفق و پایدار باشید.
۱۴۰۲/۰۸/۱۵کارشون بسیار عالی ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۳به صورت کامل درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۳/۱۲برای لمینت دندان رفتم خیلی خوب بود زیبان هیچ مشکی نداره
۱۴۰۲/۰۴/۲۷من لثه ام عفونت داشت همینطور چند دندان پر مشکل داشتم که هر دندان پزشکی درمانم را قبول نمی کرد،اما دکتر پور اقدم همانگونه که قول دادند بعد از چند جلسه تمام مشکلاتم را حل کردند.
۱۴۰۲/۰۷/۰۳سلام خدمت دکتر عزیز با اخلاق و صبور و خدمت پرسنل گل من ایمپلنت کردم و کاملا راضی ام دوستم معرفیشون کرد که اونم خیلی راضی بود
۱۴۰۲/۱۰/۲۲خیلی بهداشتی و دقیق کار کردن کارشون رو دوست دارم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰واسه بیمارش بسیار وقت میزاره و خیلی با حوصله برخورد میکنه
۱۳۹۹/۰۳/۲۲من بیشتر به بهداشت مطب حساس بودم که خوشبختانه بسیار بهداشتی کارشون رو انجام دادن متشکرم از آقای دکتر
۱۳۹۹/۱۰/۱۳دندون های من قبل از اشنایی با شما در وضعیت بدی بود اما شکر خدا به لطف شما الان از نتیجه کار راضی هستم ممنون ازشما
۱۴۰۲/۱۰/۱۹سلام خدا قو
۱۴۰۲/۱۰/۱۸پزشکی متخصص و کاردرست
۱۴۰۲/۰۲/۲۷من و دوستام چند مورد مختلف به مطب ایشون مراجعه کردیم توو همه کارهاشون حرفه ای هستند و با حوصله برای مراجعین وقت میزارن سپاس فراوان
۱۳۹۹/۰۵/۲۸بسیار دکتر خوش اخلاق، و توو کارشون جدی بودن، 6 واحد ایمپلنت کردم بدون کوچکترین درد و مشکلی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵کارشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۹/۲۶کار و اخلاق آقای دکتر و همسر گرامیشون یدونست
۱۳۹۹/۰۵/۰۸8 واحد ایمپلنت رو بدون درد انجام دادن سپاس از آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۶/۱۶بسیار با تجربه
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بد نیست دکتر متین و خوبیه
۱۴۰۰/۰۴/۲۸برای ایمپلنت مراجعه کردم بسیار راضی هستم
۱۴۰۲/۰۳/۲۴کارعالی.لمینت عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴دکتری بسیار مهربان و کار بلد هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۴مطب منظمی دارین خدایی آفرین
۱۴۰۰/۰۵/۲۲خیلی دکتر با تجربه و کار بلدی هستن محیط کاری عالی دارن ممنونم ازشون
۱۳۹۹/۰۲/۰۹سلام وقت بخیر من برای ایمپلنت مراجعه کردم و از دندونام راضی ام
۱۴۰۲/۰۸/۲۱خیلی عالی واقعا مشتری مدار و شخص بسیار متخصصی هستند.
۱۴۰۲/۰۳/۱۹کارشون عالیه حرف نداره
۱۳۹۹/۰۲/۲۵مطبشون خیلی تمیز بود
۱۳۹۹/۰۷/۱۳جا پارک خوبی داشت الاف نشدیم
۱۳۹۹/۰۳/۲۱پرسنل وظیفه شناس و پاسخگویی دارند
۱۳۹۹/۰۳/۲۲عالی سپاس
۱۳۹۹/۰۳/۲۴نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۵کار دکتر خوب بود ومطبشون هم خیلی شیک وتمیز بود وباعث میشد آدم کمی استرسش کم بشه
۱۴۰۲/۰۸/۰۵دندونایی که درست میکنن طول عمرش زیاده پوسیده نمیشه
۱۳۹۹/۰۶/۲۳ب این دکتر مراجعه کردم تقریبن جراحی بدون دردی تجربه کردم
۱۴۰۲/۰۴/۲۱عصب کشی
۱۳۹۹/۰۶/۱۶خیلی عالی بود کارشون
۱۴۰۲/۰۳/۱۳دندان عقل کشیدم عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۷محیطی دوست داشتنی و عالی
۱۳۹۹/۰۳/۲۱سلام خداازتون راضی باشه من که خیلی راضیم ازلمینتی که پیشتون انجام دادمو مطمعنا وحتماپیشنهادمیکنم باخیال راحت بهشون اعتمادکنید باتشکر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵کارشون خوبه ولی خیلی خیلی گرونتر از جاهای دیگست
۱۴۰۵/۰۳/۲۶پدرم لمینت انجام دادن خداروشکر خیلی راضین دکتر با اخلاق و حرفه ای هستند خدا خیرشون بده
۱۴۰۲/۰۷/۱۴واقعا دندونپزشک خوبین خیلی دقیق و با حوصله کارشونم عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۱۴ایمپلنت انجام دادم .کارشون عالی بود.
۱۴۰۲/۰۳/۱۳من مشکل دندان درد داشتم که خداراشکر برطرف شد در مورد آقای دکتر پوراقدم بسیار انسان شریف و متخصصی هستند که می تواند به بیمارانش واقعا کمک کند و به دنبال درمان واقعی و کامل هستند خیلی ممنون از ایشان
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خیلی عالی کارشون حرف نداره
۱۴۰۱/۰۵/۰۴به نظر من اینکه آقای دکتر کارهای ایمپلنت و همسرشون کارهای زیبایی رو انجام میده خیلی خوبه ،کیفیت کارشون رو بیشتر کرده،
۱۳۹۹/۱۰/۲۴هیچ مشکلی نداشتم خیلی عالی، برخوردشونم عالی بود
۱۳۹۹/۰۳/۲۴دکتر واقعا حاذقی هستند . حس اطمینان و کاربلدی رو به بیمار منتقل میکنند و در اخر کار رضایت کامل رو
۱۴۰۲/۰۷/۰۱دوستانی که به تازگی میخوان پیش اقا دکتر وزیت بشن میتونم بگم با خیال راحت برید و بدون کوچیکترین استرسی کارشون عالیه اخلاق اقا دکتر ودستیارهاش هم عالی محیط بسیار تمیز و ارام بخش
۱۴۰۲/۰۹/۲۴یه بار با مادرم یه دندونپزشکی میرفتیم انقدر مسیرش شلوغ بود که نصف راه برگشتیم ولی توو مسیر مطب دکتر بهمن پور اقدم الاف نشدیم
۱۳۹۹/۰۶/۱۲دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۰/۰۲/۱۰تا حالا پیش ده دکتر رفته بودم همش با ترس و استرس بود مطب دکتر حرف نداره اخلاق و ماهر بودنش باعث شد ترسم بریزه
۱۳۹۹/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۶/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۱۵ایمپلنت و لمینت انجام دادم کارشون بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۸اینپلنت
۱۴۰۲/۰۸/۲۶باسلام،بسیار کادر خوش اخلاق و پاسخگو بودن و دکتر باحوصله و بادقت و کاردان لمینت و کاملا طبیعی انجام شد.
۱۴۰۴/۱۲/۰۲چند سال پیش یه دکتری میرفتم بخاطر یه دندونم کم کم چهار بار منو کشید مطبش ولی آقای دکتر به وقت آدم ارزش قائل میشه و کارشو زود انجام میده
۱۳۹۹/۰۸/۲۵خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۹بسیار متخصص
۱۴۰۲/۰۳/۱۶اخلاق و برخورد منشی هاشون عالی بود خیلی خوب با بیمار برخورد میکردن
۱۳۹۹/۰۸/۲۹دکتر خوشتیپ و چشم پاکی هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۴کیفیت موادی که استفاده میکنن در مقایسه با دیگر همکاراشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۱۷بسیار کار درست
۱۴۰۲/۰۲/۲۷قبلا هر دکتری رفتم برگشتی داده ولی کار آقای دکتر نمونه و بی نظیره اخلاقشونم که عالیه
۱۳۹۹/۰۴/۱۱بسیار مطب تمیز و رسیدگی عالی و خود دکتر هم با تشخیص عالی و با تجربه هستند.منکه خیلی راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۲۰کارشون کاملا
۱۴۰۲/۰۴/۲۷کاشت ایمپلنت
۱۴۰۲/۱۱/۱۵خیلی دکتر خوبی بود عالللیییییی
۱۴۰۲/۰۷/۰۷با سلام من پیش دکتر پور اقدم ایمپلنت انجام دادم . بسیار از زمان پاسخگویی و کیفیت درمانشون راضی هستم . ممنونم ازشون
۱۴۰۲/۰۸/۱۹عالی است
۱۳۹۸/۱۱/۰۹خیلی سریع کارشون رو انجام میدن من ازشون راضی ام
۱۳۹۹/۰۵/۰۱عالییی۶
۱۴۰۲/۰۳/۳۰دکتر خوبی هستن امیدوارم همیشه موفق باشن
۱۴۰۲/۰۵/۳۱چکاب کامل دهان دندان داشتم همکارم آقای دکترو معرفی کردن فوقالعاده دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۷/۲۴کاملا عالی و بدون اذیت شدن بابت درد و حرفه ای
۱۴۰۲/۰۴/۲۶کارشون رو خیلی خوب انجام میدن دوستم معرفیش کرده راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳من دندونهام نامرتب بود و روکش گذاشتم خیلی زیباشدن یدست همه میگن پیش کی رفتی
۱۴۰۲/۰۶/۰۴برای لمینت مراجعه کردم و کارشون واقعا بی نظیره من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار عالی ، ظریف و ماهرانه کارشون رو انجام میدن بی نهایت ممنونم از آقای دکتر و منشی مهربونشون
۱۳۹۹/۰۴/۲۳من ب خاطر بیماری ک داشتم مراجعه کردم و از دکتر متشکرم
۱۴۰۲/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۰بسیار حرفهای و منظم
۱۳۹۹/۰۹/۲۸خیلی عالی و بی نظیر هستن دکتر. در یک کلام، پنجه طلا فقط مختص ایشونه...
۱۴۰۲/۱۰/۲۱کارشون رو بسیار عالی انجام میدن
۱۳۹۹/۰۳/۱۱مطب بسیار بهداشتی و کارکنان مودب و مهربونی داشتن ، دکتر با حوصله و با تجربه ای هست ممنون بابت کار بینظیرشون
۱۴۰۱/۰۸/۱۶من آفت دهان داشتم و درمان شدم و خیلی از کارشون راضی هستم بسیار دکتر باتجربه ای هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۰مطبشون خیلی تمیز و منظم هست و خیلی حرفه ای و با تجربه هستند
۱۳۹۹/۰۴/۰۷عالی بود بهترین دکتر جهان هستند واقعا از دندونام راضیم خیلی باتجربه هستند
۱۴۰۲/۰۴/۱۶من جرافی فک انجام دادم و از عمل خیلی راضی هستم اخلاق بسیار خوبی داشتن دکتر و عوارضی من بعد از عملم تجربه نکردم و چند مشکل دیگه هم داشتم برای همشون واقعا راضی بودم
۱۴۰۲/۰۸/۲۴کامپوزیت انجام دادم در جلسه مشاوره کاملا توضیح دادن و بسیار تمیز و حرفه ای کار کردن، بسیار راضیم هم از جنس کامپوزیت تو نوع کار ایشون ممنون از آقای دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۲۰