دکتر بابک پیامی فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب با شماره نظام پزشکی 45087 در اهواز فعالیت میکند. مطب ایشان در کیانپارس، نبش خیابان ۱۲ غربی، مجتمع پزشکان سپید قرار دارد و امکان نوبتگیری اینترنتی نیز فراهم است.
دکتر بابک پیامی یکی از پزشکان برجسته با فوق تخصص قلب و عروق و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب است که خدمات تخصصی خود را در شهر اهواز ارائه میدهد. ایشان با شماره نظام پزشکی 45087 در حوزه درمان بیماریهای قلبی، بهویژه اختلالات ریتم قلب و الکتروفیزیولوژی، فعالیت دارند و همواره مورد اعتماد بیماران قرار گرفتهاند.
دکتر بابک پیامی به عنوان فوق تخصص قلب و عروق، تمرکز ویژهای بر تشخیص و درمان بیماریهای شایع و پیچیده قلبی مانند نارسایی قلبی، آریتمی، اختلالات ضربان و مشکلات عروقی دارد. داشتن مدرک فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب، ایشان را در درمان بیماران با مشکلات برق قلب و انجام روشهای پیشرفته مانند ابلیشن و کارگذاری دستگاههای ضربانساز متمایز میکند. این تخصص موجب شده بیماران زیادی از خدمات ایشان بهرهمند شوند و رضایت بالایی داشته باشند.
مطب دکتر بابک پیامی در اهواز واقع شده و به نشانی کیانپارس، نبش خیابان 12 غربی، مجتمع پزشکان سپید پذیرای مراجعان است. این موقعیت مکانی، دسترسی راحتی را برای بیماران قلبی اهوازی فراهم نموده است. ترکیب تخصص فوقالعاده و حضور در یکی از مناطق اصلی اهواز، دکتر بابک پیامی را به گزینهای مهم برای بیماران قلب و عروق در جنوب کشور تبدیل کرده است.
مدارک علمی ایشان شامل فوق تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ الکتروفیزیولوژی بالینی قلب است که نشاندهنده دانش و مهارت بالای دکتر بابک پیامی در این زمینههاست. بیماران ایشان معمولاً از دقت بالای تشخیص و اخلاق حرفهای رضایت دارند و بسیاری از آنان دکتر پیامی را به دیگران توصیه میکنند.
همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی برای ویزیت دکتر بابک پیامی از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم شده است. در مجموع، دکتر بابک پیامی، فوق تخصص قلب و عروق اهواز، با تخصص و تعهد مثالزدنی خود در درمان بیماران قلبی نقشآفرین است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس نبش خ ۱۲ غربی متجمع پزشکان سپید
عالی ع
۱۴۰۱/۰۳/۱۶الی بودن
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتر واقعا خوبی هستن
۱۳۹۷/۰۲/۲۹دکتر بسیار خوب و کار بلد هست
۱۴۰۰/۰۸/۳۰نظری ندارم
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تحت درمانم فعلا
۱۴۰۳/۰۷/۰۷تجربه خوب
۱۴۰۳/۱۰/۲۰دکتر خوبی می باش
۱۳۹۹/۱۲/۱۶پزشک بااخلاق وبادقت وباتجربه که برای بیمار ارزش قائل است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بهترین دکتر قلب
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتور خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۱خیلی خوب و محترم و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۱آنژیو شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۸باطری کمکی قلب
۱۴۰۰/۰۹/۱۲انژیو زیر نظر دکتر هستم فعلا
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل پیس
۱۴۰۰/۱۱/۲۵برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲تپش قلب
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکتر فوقالعاده مهربان و صبوری است که همیشه برای بیمار وقت میگذاره
۱۳۹۸/۰۶/۳۱عالی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۱۷درددرقفسه سینه
۱۴۰۰/۰۲/۲۵خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۰۱اول راهم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳بهترین دکتر میباشد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۵تپش قلب داشتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳با سلام ما از دکتر پیامی بسیار راضی هستیم
۱۳۹۷/۰۵/۲۴سلام . مادرم مشکل تپش قلب داره هنوز نتیجه خاصی نگرفتیم . البته آقای دکتر گفتن که باید بیاریش طهران لیزر بشه
۱۴۰۰/۰۶/۲۷تیرویید
۱۴۰۳/۰۳/۲۱مشکلی نداشتم
۱۳۹۹/۱۱/۲۰فوق عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۰رگ اضافی قلب
۱۴۰۰/۰۵/۰۹عالی بودن.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰باتری گذاشتنم
۱۴۰۰/۰۱/۰۴بسیار دکتر با اخلاق و کار بلد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار صبور
۱۴۰۰/۰۴/۱۵نصب باطری قلب برای پسرم سال 96
۱۳۹۹/۰۹/۲۵سال ۱۳۹۶ برای همسرم عمل EPS انجام دادن ک خوشبختانه از اون موقع تا کنون هیچ مشکلی ندارن
۱۴۰۳/۰۴/۳۰دکتر خوبی می باشد و کارامد
۱۴۰۰/۱۱/۰۷برای پیرم باطری قلب گذاشته خیلی هم راضی هستیم
۱۳۹۹/۱۲/۰۱باتری قلب گذاشتن به تازگی،عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۲کار آنالیز پیس میکر عالی هستن
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱ریتم قلبم نامنظم بود ونتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۳خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من که از دکتر خیلی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶باطری قلب برای پسرم نصب کردن
۱۴۰۰/۰۴/۲۵گرفتگی دریچه میترال
۱۴۰۰/۰۳/۰۱نامنظمی ضربان قلب
۱۳۹۸/۱۰/۰۲خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۸/۱۰دکتر قلب دیگه ای برام فنر زده بود وبعد از فنر زدن تپش قلب شدید گرفتم که معرفی شدم به دکتر پیامی وایشون برام قرص تجویز کردن که بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹سلام تعویض باطری بوده عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۹تست پیس میکر
۱۴۰۰/۱۰/۱۹سلام مادرم عمل انجام دادا خیلی راضی هستم باتشکر
۱۴۰۰/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۰۸دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دکتر پیامی عالی هستن قلبم رو باطری گذاشتم بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳پیس میکر
۱۴۰۳/۰۳/۱۵با اول میخواهم بروم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴خوب بود رازی بودیم
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خیلی دکتر باتجربه خوش اخلاق وبسیارماهر خداحفظش کنه ان شاالله
۱۴۰۳/۰۸/۰۶نوبت بگیریم مبگم
۱۳۹۹/۰۹/۱۰با سلام در حال انجام معاینه هستم
۱۴۰۳/۰۵/۰۴خیلی دکترباتجربه ومهربون هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴عالی انجوگرافی انجام دادم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳دکتر با اخلاق و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۲۱بسیار خو
۱۴۰۰/۱۰/۱۰باطری قلب و عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۹مشکل قلبی
۱۴۰۰/۰۷/۰۲نمیدانم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عمل پیسی قلب دارم
۱۳۹۹/۱۱/۲۸در مورد پیس میکر،،نتیجه عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۰کارش عالیست
۱۴۰۰/۰۳/۳۱مشکل آریتمی داشتم
۱۴۰۰/۰۵/۰۴عالی بود
۱۳۹۹/۰۶/۲۵انژو انجام دادم واحساس رضایت میکنم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵خیلی عالی، عمل EPS انجام دادم و اینکه تپش شدی داشتم که ایشون هم عمل رو خیلی خوب انجام دادن و هم تجویز و تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۸پیس میکر و عالی.
۱۳۹۸/۰۵/۱۷اریتمی و تشخیص ب موقع و نتیجه عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۹خیلی دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۲۰خیلی دکترخوب
۱۴۰۴/۰۲/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۲گرفتگی عروق
۱۴۰۰/۰۲/۰۵مشکل قلب
۱۴۰۰/۰۸/۲۰عملکرد ایشان مثبت بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲قلبی و خیلیربهتر شدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳آنژیو کردم و تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۳/۱۰/۰۴عاالی هستن ایشون دقیق و باحوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۳عالی دستشون شفاس
۱۴۰۳/۰۸/۲۱جهت بازید وبرسی پیس قلب خدمتشان رسیدیم ازکارشان راضی بودیم سبب شد که ما این همهرا نریم تهران
۱۳۹۷/۱۱/۲۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۷پیس میکر دارم جهت چک خدمت ایشان بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳دکتر خوبی
۱۳۹۹/۱۱/۲۷دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۶/۱۵دکتر فوق العاده مسلط و حاذقی هستند
۱۳۹۹/۰۳/۲۱دکتر خیلی خوبیه خیلی خوب ب حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی و بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۳داداشم قلبش مشکل داشت واسش باطری گذاشت هر کجا رفت گفتن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۰۴پدرم رو عمل کرد عالی بود براش باطری گذاشت
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عمل آنژیو
۱۴۰۴/۰۲/۲۹بیماری قلبی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳تسخص درس در اریتمی
۱۴۰۰/۰۳/۲۴بیمار جدید هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۵دکتر عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۵برا شارژ پیس میکر ومعاینه رفتیم وراضی هستیم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵کارآیی ایشون. و در بازه زمانی مشکل قلبی که برای مادرم پیش آمده بود دیدم خدا ازش راضی باشه
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکترخوبیه خوش برخورده
۱۴۰۰/۱۲/۰۲خیلی کاربلد است.
۱۴۰۰/۰۲/۲۱مادرم رو برای تعویض باتری قلبش عمل کرد .
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دارایباطری قلبی هسم..آقای دکتر باتجربه میباشد.ودر کارش بادقتاست
۱۳۹۹/۰۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۱آریتمی فعلا که هیچ
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عمل قلب باطری
۱۳۹۹/۱۲/۳۰دچار عارضه ضخامت دیواره قلب هستم
۱۴۰۰/۰۲/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر بسیار خوب و عالی هستش تشخیص درست و واضع رو مطرح کردند بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق هم هست
۱۴۰۴/۱۰/۱۲تپش قلب ،در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰بسیار عالی و کاردان
۱۴۰۴/۰۲/۰۱باحوصله ودقت زیاد
۱۴۰۰/۰۴/۰۳عالی دکتر بسیار مهربان و دلسوز و کار بلد
۱۴۰۰/۰۹/۲۵دکتر عالی هستن مادرم زیر نظرش هست وخیلی بهتر شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۲/۱۳تنظیم ضربان قلب
۱۳۹۹/۰۶/۰۴مشکل قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۱۴خودم برای چکاب رفتم که عالی بودن مامانم تحت درمان آریتمی قلبی هستن
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خدا حفضش کنه خیلی آدم خوبی بیمارشم دستش خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۲/۰۵پیس.عالی
۱۳۹۸/۱۲/۰۳قبلا بیمارش بودم گرفتگی عروق مرا آنژیوگرافی کردن ومجر به عمل باز شد
۱۴۰۰/۱۰/۰۹انژیو داشتم eps خوب بود ولی الان احساس میکنم تپش قلبم بعضی وقتا یجوری میشه
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوب بود
۱۳۹۹/۰۱/۰۵قلب باطری گذشتم
۱۳۹۷/۱۲/۱۴مادرم اضطرای باید عمل بشه
۱۴۰۰/۰۵/۲۲تپش قلب ک بازارو کنترل میشه
۱۴۰۳/۱۲/۳۰مشکل قلبی
۱۳۹۹/۱۱/۰۷دکترباتج
۱۴۰۳/۰۷/۲۸دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۵/۱۷تحت درمان
۱۴۰۰/۱۲/۲۸یکبار مراجعه کردیم برای فشار خون بالا
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۱سلام. بعداز عمل عروق قلب دچار آریتمی قلب شدم که با تشخیص بسیار درست آقا ی دکتر وکار گذاشتن باطری در سینه مشگل من کامل برطرف شدکه بنده بسیار ممنون می باشم.
۱۳۹۹/۰۴/۳۱چک پیس میکر
۱۳۹۹/۱۱/۲۰انژیو انجام دادم
۱۴۰۰/۰۷/۱۰دهلیز قلب
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷ثبیثصضی
۱۳۹۷/۰۹/۰۸دکتر خیلی خوبیه خیلی خوب ب حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰پزشک بادقت و حرفه ای
۱۴۰۰/۱۲/۱۴دکترخوبیه
۱۳۹۹/۱۰/۱۱مادرم تپش قلب داشت تحت نظر دکتر هستن .دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۹/۲۱لسیار عالی
۱۳۹۹/۰۴/۲۵پیس دو حفره ای عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عروق انسداد
۱۴۰۳/۰۸/۱۳راضی بودیم
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۳دکتر با حوصله وبا اخلاق خوب من اولین باره که رفت پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۱۰درجه یک و عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی بوده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱سوزش قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳گرفتگی رگهای قلب عمل کردن مادرمون کارشون عالیه
۱۴۰۰/۰۵/۲۴انالیز قلب
۱۳۹۹/۱۰/۰۶نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۶/۲۶انگرافی عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر خوبیه ولی ای کاش قیمت ویزیت رو کمتر میکرد
۱۴۰۰/۰۸/۰۱بهترین دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر خیلی خوبیه خیلی خوب ب حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰عالی بودن
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عمل باطری
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۴عالی واقعا کار بلد است..
۱۴۰۰/۰۸/۱۸پدرم بعد از عمل قلبش زیر دست دکتر الان ده سال عالیه دکتر
۱۴۰۴/۱۰/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۸پزشک مسلط
۱۴۰۳/۱۰/۰۴فعلا ن
۱۴۰۴/۰۲/۱۹ضعف عظله قلب
۱۳۹۹/۱۲/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عروق قلبی
۱۴۰۰/۱۲/۰۷باتجربه
۱۴۰۳/۰۸/۰۱پسرم توسط ایشون باطری قلب گذاشته و عالیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۱آنالیز پیس میکر
۱۴۰۳/۱۱/۲۱دکتر فو ق العاده خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۱دکتر خیلی خوبیه خیلی خوب ب حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۳/۰۳/۲۰نصب باطری قلب .عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۱۶هاله من آریتمی قلبی داشتم توسط ایشون عمل شدم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵کارشون عالی خدایش
۱۴۰۰/۰۱/۲۹خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۱/۲۵عالییی
۱۴۰۰/۰۵/۲۴خدا رو شکر بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۹سلام دکتر بااخلاق وکار بلد
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دکتر باتجربه و بسیار با حوصله و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۶/۱۵هنوز منشی شون نتونستن انکاری که دکتر گفت رو بعد از دو ماه انجام بدن
۱۴۰۰/۰۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۴