دکتر ایوب صالحی، فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق با شماره نظام پزشکی 141440 در شهر تهران فعالیت دارد. مطب ایشان در بلوار مرزداران، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، واحد ۹ واقع شده است.
دکتر ایوب صالحی با عنوان فلوشیپ فوق تخصصی قلب و عروق، یکی از پزشکان برجسته این حوزه در تهران محسوب میشود. ایشان با شماره نظام پزشکی 141440، در زمینه بیماریهای قلب و عروق، آنژیوگرافی، بالون آنژیوپلاستی و اینترونشن پیشرفته فعالیت میکند. مطب دکتر ایوب صالحی در منطقه مرزداران شهر تهران واقع شده و آدرس آن بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ است. دکتر صالحی دارای مدرک تخصصی بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات مداخلهای قلب و عروق بزرگسالان (اینترونشن قلب بزرگسالان) است و دورههای فوق تخصصی خود را در دانشگاههای علوم پزشکی شهید بهشتی و تهران گذرانده است.
ایشان علاوه بر ویزیت و معاینه کامل قلب و عروق، خدماتی مانند نوار قلب، اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی، تشخیص و کنترل فشار خون، درمان اختلالات چربی خون و درمان سکته و حمله حاد قلبی را ارائه میدهد. انجام آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، استنتگذاری، سونوگرافی و تشخیص مشکلات عروق محیطی و واریس، درمان واریس با روشهای غیر جراحی و اقدامات پیشرفته در درمان انسدادهای شریانی و لنگش عروقی از دیگر تخصصهای دکتر ایوب صالحی است. بیماران همچنین میتوانند از خدمات تشخیصی و درمانی ترومبوز، بستن سوراخهای مادرزادی قلب با روشهای غیر جراحی و مداخلات تخصصی دریچههای قلبی بهرهمند شوند.
تجربه بیماران نشان میدهد دکتر ایوب صالحی، متخصص قلب و عروق در تهران، با دقت بالا در تشخیص و رویکرد علمی، اعتماد بیماران را جلب کرده است. همچنین امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای ویزیت حضوری در مطب مرزداران فراهم است. دکتر ایوب صالحی با تکیه بر دانش تخصصی و مدرک معتبر فلوشیپ، یکی از پزشکان مورد اعتماد در زمینه قلب و عروق در تهران به شمار میرود.
دکتر ایوب صالحی دارای تخصص بیماریهای قلب و عروق و فلوشیپ اقدامات اینترونشنال قلب بزرگسالان هستند.
مطب ایشان در بلوار مرزداران، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ در تهران قرار دارد.
ایشان خدمات تخصصی قلب و عروق، آنژیوگرافی، آنژیوپلاستی، درمان واریس، تشخیص و درمان اختلالات ریتم و نارسایی قلب را ارائه میدهند.
بله، از طریق سامانه نوبت دات آی آر میتوانید نوبت اینترنتی برای ویزیت حضوری دریافت کنید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .
بسیار پزشک با اخلاق و با جوصله ای هستن، حتما توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۸/۱۲کارشون واقعا عالیه برخورد خوب برای مادرم فنر گذاشتن اصلا درد نداشتن تشخص درست و به موقعه دادن ممنونم از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۵/۰۲/۰۱به دلیل گرفتگی شدید آئورت شکمی مراجعه کردم با تشخیص دقیق و اقدام بموقع دکتر صالحی عمل استنت گذاری با موفقیت انجام شد مهارت بالا ،تسلط علمی ،برخورد محترمانه و پیگیری دلسوزانه جناب دکتر شایسته قدردانی است
۱۴۰۴/۰۵/۰۹درد و گرفتگی بر اثر ضربه در ناحیه قلب داشتم. چون داخل ایران نبودم و دسترسی به پزشک در اینجا برایم سخت بود نگران بودم که ایشان با راهنمایی که کردند مشکل من حل شد.ممنونم از جناب دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۱۹دکتر صالحی عالی بودن با حوصله و دقیق معاینه میکنن و تمام اطلاعاتی که باید رو به مریض می دهند مطب بسیار آرامش بخش با کادر بسیار عالی نوبت ها دقیقا همون تایمی هست که گرفته شده سلامت باشید آقای دکتر فوق العاده... ***
۱۴۰۴/۱۰/۰۸عالی بود دکتر
۱۴۰۲/۱۰/۰۱سلام عالی طلا
۱۴۰۳/۱۱/۲۸برای واریس پاهام بهشون مراجعه کردم لیزر داخل عروق انجام دادن کارشون عالیه درد پاهام ازبین رفته به همه دکتر صالحی رو پیشنهاد میدم خیلی با صبروحوصله با مریض برخوردن میکنم برای مریض ارزش قا ئل هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۲برای تست مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵عالللللللییی
۱۴۰۲/۰۹/۱۱سلام کارشون خیلی خوبه جون همسرمو نجات دادن
۱۴۰۴/۰۷/۱۷عالی خ
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بینظیر هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سلام مادرم فشار خون داره و توسط دکتر صالحی تحت کنترله . دکتر با احترام بر خورد میکنه ، صبور و با معلومات هستند. در کل عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳آنژیوگرافی شده ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیار دقیق ، خوش برخورد با حوصله و صبور.واقعا اسمشون برازنده شونه.سلامت و برقرار باشند.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵عاااالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱با سلام، من از ایلام با توصیه یکی از دوستان که قبلا پیش دکتر صالحی آنژیو شده بود به ایشون مراجعه کردم، مدتی بود تنگی نفس داشتم که تشخیصی برام پیدا نکرده بودن.ایشون بررسی کردن و گفتن بهتره آنژیو بشم، یکی از رگ های قلبم کامل بسته بود که تو همون جلسع برام باز کردن. الان تنگی نفسم کامل برطرف شده خدا خیرشون بده.
۱۴۰۲/۰۸/۰۵من مشکل سوزش قفسه داشتم به دکتر صالحی مراجعه کردم و عمل شدم و خوشبختانه عمل خوب داشتم دکتر صالحی باتجربه خوش برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار خوش برخورد و مهربان محیطی تمیز و آرام احترام گذاشتن به وقت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۲بسیار کار بلد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی ا
۱۴۰۴/۰۷/۲۱مگه داریم دکتر انقدر خوب
۱۴۰۳/۰۷/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۰برای فشار مراجعه کردم الان فشارم کنترل شده کارشون عالیه ممنونم از دکتر صالحی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷ازدیدمن دکترچه ازنظرتخص وبخصوص ازنظراخلاق بینظیرندبرایش ارزوی بهترینهارادارم
۱۴۰۲/۱۰/۱۶خیلی خوب برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۲سلام وقت بخیر ازعملمرد دکتر خیلی راضی هستیم از ۶ماه قبل که به دکتر صالحی مراجعه کردیم مشکلات قلبی ندارم فسارمون کنترله خدارا شکر خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر بسیار حاذق و متشخص راهنمایی کامل و پاسخگویی دقیق به سوالات
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خیلی دکتر
۱۴۰۳/۰۲/۰۴بسیار عالی و راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷پزشک بسیار حاذق و خوش رفتار بودند
۱۴۰۴/۰۳/۰۵ایشون دکتر بسیار حاذق ،قابل اعتماد، محترم، دلسوز ،مهربانی هستند و در روند درمان با صبوریشون مایه آرامش بودند. مادر من پیش ایشون آنژیوگرافی انجام دادند و ما از روند درمان رضایت کامل داریم.
۱۴۰۲/۰۹/۱۶بهنظرم ایشون از اون پزشکهایی هستن که آدم از همون نگاه اول حس خوبی بهشون پیدا میکنه. کارشون خیلی مرتب و حرفهایه و مشخصه با دقت و مسئولیتپذیری کار میکنن. دکتر ایوب صالحی یه دونه است مرسی از همه چیز
۱۴۰۴/۰۹/۰۶من خیلی راضی بودم از تشخیص و علم فوق العاده آقای دکتر هرچی بگم کمه.بسیار مهربان و دلسوز و مطبشون مجهز و بروز بود.
۱۴۰۴/۰۶/۰۶برادرم مشکل تنگی عروق داشت که دکتر قبلی گفته بود احتمال 90 درصد جراحی لازم داره اما با مهارت دکتر صالحی استنت گذاری شد و خداروشکر الان حالشون خوبه
۱۴۰۴/۱۱/۱۴سلام حدود یک ماه پیش برای چکاب پیش دکتر صالحی رفتیم که خیلی با دقت اکو انجام دادن و توضیح دادن و نوارقلب دیدن پدرم هیچ علائم قلبی نداشتن که دکتر گفتن باید آنژیو بشه که آنژیو شد ودو تا از رگای قلبش گرفته بود ممنونم از تشخیص درستتون نرسی از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۴/۰۲/۰۹لقب پنجه طلا برازنده ایشون هست در کنار تخصص و مهارت فوق العادشون خیلی خوش برخورد و پر انرژی هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۶برای به صورت اورژانسی آنژیو کردن رگای قلبم گرفته بود رگامو باز کردن ممنونم از تشخیص صحیح و به موقع اتون ممنونم از دکتر ایوب صالحی عزیزم
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پزشک حاذق؛مهربان و خوشرو خداوند بزرگ ،حافظ و نگهدار و پشت و پناهشون باشه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶بسیار با حوصله به حرف ها و درد ها گوش میدن و الکی دارو تجویز نمیکنن و بعد از اسکن و اکو و اعلام نتیجه تجویز میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکترایوب صالحی بسیار خوش اخلاق، دقیق،صبور متخصص درحرفه خودهستند،من الان مدت ۶ماه که باایشان آشنا شدهام وازدوستان تعریف ایشان شنیده بودم،وحالاکه خودم ،برای بیماری قلبی خدمت ایشان آمدم ،متوجه شدم که همه تعریفهای درموردایشان صحیح میباشد،چون تشخیص صحیح وفوری میدهند،وپرونده بیماررادقیق مطالعه کرده وباتوجه وضعیت مریض برای معالجه اقدام میکنند
۱۴۰۴/۱۲/۰۶گرفتگی قلب
۱۴۰۴/۰۹/۰۲تشخیص و درمان و اخلاق عالی
۱۴۰۲/۰۸/۰۵بسیارآگاه خوش برخورد ودلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۰۷مادرم مشکل دریچه قلب داشتن،خیلی خوب و حرفه ای تشخیص دادن و مادرمو درمان کردن
۱۴۰۲/۱۲/۱۴تشخیص درست و عالی کارشون خوبه برام فنر گذاشتن الان اصلا درد ندارم ممنونم از دکتر صالحی وهمکارانشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷من پنج سال واریس های پای چپ داشتم که اواخر باغث تورم شدید پاهام و درد شدید شده بود، بعد از تزریق پیش آقای دکتر، الان هم ورم کامل از بین رفته هم شکل پا خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۱۱/۲۲با مشکل فشار خون بالا به ایشان مراجعه کردم و بعداز تکمیل دوره درمان فشار خونم کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۸مادرم تنگی دریچه میترال داشتند و باید عمل باز میشدن از طریق دوستان با دکتر صالحی اشنا شدیم ایشون مدارک مادر را دیدن و براش بالون زدند الان دوسال میگذره و حال مادرم خیلی خوبه با تشکر از ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸دوکتوری خیلی خوبیه تشخیص سریع و عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۸تشخیص و درمان متبحرانه
۱۴۰۳/۱۲/۰۱سلام من برای رگای گردنم به دکتر صالحی مراجعه کردم گردنمو رگاشو دیدن گرفته بود که با فنرو بالون تونستن رگای گردنمو باز کنن مرسی از لطفشون واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر با اخلاق و حاذقی هستن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷من خیلی از دکتر راضی بودم دشتشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۰/۱۸سلام آقای دکتر بسیار با حوصله و صبور بررسی کردند دستتون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶برای بستن سوراخ قلب که دخترم مادرزادی داشتن به ایشون مراجعه کردیم، با روش بسته و بدون بیهوشی انجام دادن، تماممراحلو توضیح دادن و خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۲/۰۶بسیار با دانش و با علم روز .توضیحاتشون عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بسیار جوان و باسواد
۱۴۰۲/۰۹/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۲خیلی خ
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند اعتماد به نفس بالا و دانش به روز ایشون باعث اطمینان خاطر بیمار میشود ایشون را به همه بیماران قلبی توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۵/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷پدرم گرفتگی شدید عروق فلبی داشتن که ایشان درمان فوالعاده ای داشتن.
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دکتر بسیار متبحر و قابل اعتماد. بعد از مراجعه به ایشون خیالم از وضعیت قلبم راحت شد. سپاس از وقت و انرژیای که برای بیماران میگذارند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲دکتر صالحی فوق العاده هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۶با تشکر از نتیجه راضی بودم
۱۴۰۳/۰۸/۱۳چند وقتی بود درد و سوزش در قفسه سینه داشتم توسط دکتر ویزیت شدم ایشون گفتن دریچه آئورتت مشکل داره و باید عوض بشه برام تعویض دریچه انجام دادن و الان خیلی خوبم و اصلا دیگه درد ندارم ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۲دکتر صالحی برای من کار آنژیو انجام دادن، بهم گفته بودن رگ های قلبت فقط با عمل باز میشه اما ایشون با فنر و بالون و بدون عمل رگ هامو باز کردن. همیشه دعاگوشون هستم.
۱۴۰۲/۰۸/۰۶آقای دکتر به لحاظ دانش پزشکی و تبحر و اخلاق بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷دو تا از رگهای قلبم گرفته و کاندید جراحی باز بودم از طریق اینترنت دکتر را پیدا کردم و مدارک پزشکیمو براشون فرستادم ایشون گفتن میتونن با آنژیو برام باز کنند اومدم تهران و دکتر برام آنژیو کردن و خداروشکر حالم خیلی خوبه ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۴/۰۸واریس شدید در هر دو پا داشتم در دو جلسه دکتر برام لیزر انجام دادن و خیلی خوب جواب داد الان سه ماهه گذشته و راضی هستم ممنون از دکتر صالحی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷برا مشاوره قبل از عمل اومدم همه چیز خوب و عالی بود با تشکر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰عالی واقعا حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۲۷سلام دکتر عالی و باحوصله بودن وبه صحبتاو مدارک قبلی توجه کردن. تشکر. وراهنمایی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۸دکتری بسیار حاذق با حوصله کار بلد تشخیص درست انسانی متواضع
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر صبور و کار درست
۱۴۰۴/۱۱/۰۵ممنونم از برخورد خوب وعالی دکتر کارشون هم عالیه رگای مادرم باز کردن اصلا حالشون عالی شده دیگه درد ندارن
۱۴۰۴/۰۹/۲۶بسیار خوب هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۸دکتر بسیار عالی ، هم پدرم و هم مادرم پیششون آنژیو شدن کارشون عالی بوده
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار مهربان و متین و در کار خودشون حرفه ای
۱۴۰۵/۰۲/۲۶درد درناحیه قفسه سینه وبادارو حل شد
۱۴۰۳/۰۵/۲۷اقای دکتر خیلی خوش اخلاق و در کار خودشون حرفه ایی هستند..مادر من پیش ایشون آنژیو کردن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دیابت دارم و انگشت پام زخم شده پست دکتر را تو اینستاگرام دیدم که بیماری مشابه من بودن و دکتر براشون آنژیو کردن اومدم خدمت دکتر ایشون برام آنژیو کردن خدا خیرشون بده دردهام خیلی کم شده و انگشتم هم رو به بهبودی هست ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۱۹من دیابت دارم یه بار سکته مغزی ناقص کردم که دکترای مغز و اعصاب گفتن که باید بررسی قلب بشی و گرنه ممکنه تکرار بشه، و تووی بررسی اکوی قلب بهم گفتن که قلبت سوراخ داره، من رو به دکتر صالحی معرفی کردن و خداروشکر دکتر با آنژیوگرافی سوراخ قلب رو بستن. بسیار بسیار از دکتر ممنونم
۱۴۰۲/۰۹/۰۳تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر صالحی عزیز متبحر ، خوش برخورد و دانش بروز هستند مادرم را انژیو کردن و دوتا از رگهاشو باز کردن مطبشون بسیار تمیز و مجهز با تشکر از ایشون و پرسنل بسیار خوبشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عااااااااااالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۰برای مادرم آنژیو انجام دادن و زندگی دوباره به مادرم بخشیدن جز خبره ترین پزشکان قلب و عروق هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۱رفتار مناسب و برخورد عالی نسبت ب بیمار
۱۴۰۳/۱۰/۰۹کارشون عالیه دلسوز وصبر وخوش برخورد فرشته نجات بیماران قلبی
۱۴۰۲/۰۹/۰۴با عرض سلام تا حالاخوب بوده و راضی هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳واقعا از دکتر ایوب صالحی بینهایت ممنونم بابت درمان واریس پاهام. با دقت، صبوری و تخصص فوقالعادهشون باعث شدن که بعد از مدتها درد و ناراحتی، بالاخره احساس راحتی کنم. خوشحالم که به ایشون اعتماد کردم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶آقای دکتر واقعا باسواد و حاذق هستند و با صبر و حوصله بیماران را ویزیت میکنم واقعا ازشون راضی هستم خدا خیرتون بده
۱۴۰۳/۰۹/۰۶بسیار مسلط و با حوصله هستند.مادرم هر روز رضایت از درمان انتخابی ایشان را یادآوری می کنند.امیدوارم در ایران بمانند.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱ممنونم از آقای دکتر بابت کار درمانی که روی مادر شوهر بنده انجام دادن
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بااخلاق وخوش برخورد باحوصله وصبر پاسخگوی مریضاشون هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۷دکتر خوبی هستن فقط خیلی کم صحبت میکنن و باعجله
۱۴۰۴/۰۸/۰۱خوب هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷فوق العاده دکتر خوبی هستن توی تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۰۹/۲۲سلام برای دردقفسه سینه مراجعه کردم گفتن باید آنژیو بشی به صورت اورژانس انجام دادن برای فنر گذاشتن ممنونم از تشخیص درستشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۶دوتا از رگهام گرفتگی داشت توسط دکتر آنژیو شدم و الان حالم خیلی خوبه ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۴/۳۱واریس داشتم دکتر برام لیزر کردن نتیجه عالی بود هم دردپام کم شده و هم ظاهرش خوب شده
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۶دکتر خوبی هستند مادرم بعد از آنژیو گرافی خداروشکر بهتر شدند
۱۴۰۵/۰۳/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳تشخیص درست و عالی ️
۱۴۰۴/۱۱/۱۴بسیار پزشک با علم و دانشی می باشند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷سلام برخورد شلن عالی بود وبا مهربانی برخورد میکند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵من چون شهرستان بودم و تهران نیستم مشاوره آنلاین با آقای دکتر داشتم . آقای دکتر بسیار لطف داشتن وقت گذاشتن و به تمامی سوالات بنده جواب دادن و من باارسال تصاویر مدارک پزشکی مادرم به ایشان بسیار عالی و کامل جواب گرفتم . بشدت اقای دکتر رو توصیه میکنم چون ایشون فلوشیپ هستن و بسیار هم باسواد و هم دلسوز. من به شخصه ممنونم از راهنماییهای آقای دکتر
۱۴۰۲/۰۸/۱۴دو تا از رگهام گرفتگی داشت برام فنر گذاشتن دکتر در زمینه تشخیص و درمان بینظیر هستند
۱۴۰۴/۰۱/۲۴از نحوه برخورد دکتر واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴سلام دکتر خیلی برخورد خوب دارند و صبورانه ویزیت میکنید همه چیز خوب کنترل میکنند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰ویزیت داشتم . دکتر محترم و باسوادی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۰۹به مادرم گفته بودن باید عمل قلب بازبشی خیلی ترسیدن دکتر صالحی رو از اینترنت پیدا کردم سی دی رو دیدن برای مادرم فنر گذاشتن الان همه رگای قلبشون باز شده خدارو شکر مشکلی ندارن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سکته قلبی
۱۴۰۲/۰۹/۰۱سلام مشکل تنگی رگ داشتم مادر زاد آقای دکتر برام فنر گذاشتن و بسیار دکتر عالی و دلسوزی هستن و خیلی دل گرمی بهم دادن و الان حالم خیلی خوبه واقعا ممنون از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۱/۳۱دکتر صالحی بسیار حاذق با وجدان و جز نوادر در طب هستن گرفتگی عروق کرونر داشتم که با دستان توانای ایشون باز شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴یکی از حاذق ترین و توانمندتر پزشکان قلب و عروق و در کارشون بسیار حرفه ای و به روز هستند .
۱۴۰۳/۱۲/۱۶کارشون عالیه برای مریض خیلی وقت میذارن بسیار با ادب و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳فهمیده حاذق خوشرو و با وجدان
۱۴۰۳/۱۱/۳۰برای من تزریق لیزری داخل واریس پا انجام دادن، خیلی راضی بودم ، اصلا درد نداشت و ظاهر پاهام خیلی خوب شده
۱۴۰۲/۰۸/۱۹دکتر برام انژیو کردن کارشون خیلی خوبه ایشون بسیار ماهر هستند دانش به روز و اخلاق عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پدرم بخاطر تنگی دریچه آئورت باید عمل میشدن ولی چون سنشون بالا بود و نمیتونستن بیهوشی بگیرند عمل تاوی را پیشنهاد دادن ما از بین چندتا پزشک دکتر صالحی را انتخاب کردیم ایشون با تبحر خاصی اینکار را انجام دادن و سلامتی را به پدرم برگردوندن
۱۴۰۴/۰۱/۳۱من با مشکل فشار خون بالا به مطب دکتر صالحی مراجعه کردم،و جناب آقای دکتر با درایت و صبر و حوصله فراوان مشکل بنده رو مرتفع کردند
۱۴۰۳/۰۶/۲۳فشار خون
۱۴۰۲/۰۹/۰۵مشکل دریچه میترال داشتم با کمک دکتر صالحی بهترم و تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۸/۲۰جز تاپ ترین متخصصان قلب و عروق هستند کارشون بینظیره
۱۴۰۴/۰۷/۰۵سلام رگای قلب مادرم گرفته بود از همه جا ناامید شده بودیم گفته بودن باید عمل قلب باز بشه یکی از آشناها دکتر ایوب صالحی رو معرفی کردن رفتیم پیششون سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبشون باز کردن مرسی از آقای دکتر مادرم خیلی خوشحاله که عمل نکرد مرسی از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۴/۰۷/۲۹من اهل شمالم همسرم دچار درد قفسه سینه شد رفتم بیمارستان گفتن رگای قلبو گرفته باید عمل قلب باز بشه که دکتر ایوب صالحی رو از اینترنت پیدا کردیم سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه خدا خیرشون بده سه تا از رگای قلب همسرمون باز کردن الان حالشون خیلی خوبه ممنون از شما
۱۴۰۴/۰۶/۰۴فوق العاده است کارتون
۱۴۰۴/۰۵/۲۷با سلام خدمت آقا دکتر عزیز ایشون واقعا کار درست هستن پدر منو آنژیو کردن خیلی راضی هستیم کمال تشکر از ایشون دارم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵برای واریس پاهام مراجعه کردم پام زخم شده بود که الان یک ماه از لیزر داخل رگ پام میگذره که زخمای پام همه از بین رفته مشکل راه رفتن ندارم درد ندارم ورم پا ندارم خیلی خوب انجام شد مرسی از دکتر صالحی عزیز
۱۴۰۴/۰۸/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن و تشخیصشون عالی هست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳برای فشار خون مراجعه کردم فشارام بالا بود پایین نمی اومد الان که تحت نظر دکتر ایوب صالحی هستم فشارام الان کنترل شده ازشون خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کارتون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عالی عالی عالی هر چقدر بگم کم گفتم ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۱۱/۲۷درد پا یک ویزیت معمولی
۱۴۰۴/۰۶/۱۳باتشکراز برخوردعالی تمام پرسنل وفضای آرامش بخش
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار ،اقای دکتر باوحوصله باومریض بر خورد میکنن ،و درمان و تشخیص عالی ،انژیو انجام دادیم همه چی خوب بود ،تشکر از اقای دکتر .
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عالی بودند.
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۳۰پزشک با سواد صبور و مهربان است
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۳۰باسلام، من برای مشکل واریس پاها که چندسال درگیرش یودم بهشون مراجعه داشتم، حدود دوماه پیش تو واریسام تزریق کردن خیلی نتیجه خوب شده و تقریبا هیچ اثری از قبل نیست.
۱۴۰۲/۰۸/۱۳شخصا بسیار راضی ومتشکر هستم ودست وپای ایشان رامیبوسم نجات دهنده من بودند بی اغراق
۱۴۰۲/۱۰/۲۶فعلا رفتم سونو گرافی برای واریس پاها
۱۴۰۴/۰۵/۲۷آریتمی و فشار خون داشتم و تحت نظر دکتر صالحی هستم ایشون با تشخیص خوب و تجویز داروهای موثر بیماری منو کنترل کردن ممنون از ایشون دکتر صالحی را به بیماران قلبی توصیه میکنم کارشون بینظیره
۱۴۰۴/۰۱/۲۰با سلام من چندین نوبته خدمت دکتر میرسم برای مادر، پدر و پدر خانومم، بسیار دکتر حاذق، ماهر، صمیمی و متواضع هستند، امیدوارم امثال ایشان فزونی یابد. با تشکر از جناب دکتر و تیم همراهشون
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دکتر باسواد خوش برخورد و با حوصله.برای ائورترشکمی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برای انجام اکو قلب به مطب ایشون مراجعه کردم، خیلی باحوصله و دقیق بودن، مراجعه به ایشونو توصیه میکنم
۱۴۰۲/۱۰/۲۲برای واریس پای همسرم پیششون رفتم پای همسرم سیاه شده بود الان یک ماه از لیزر داخل عروقشون میگذره رنگ پاهاش بهتر شده درد نداره از کارشون راضی هستم ممنونم از آقای دکتر صالحی عزیز
۱۴۰۴/۰۶/۲۸سلام من برای اکو همسرم آورده بودم خودمم اکو انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶حرف نداره عالی بیست
۱۴۰۴/۰۷/۰۴در اثر دیابت انگشت شصت پام زخم شده بود و خیلی درد میکرد دکتر صالحی را یکی از دوستان معرفی کرد دکتر بعد از معاینه و دیدن سونو گفتن عروق پات گرفتگی داره و باید باز بشه ایشون برام آنژیو کردن و الان خیلی خوبم درد ندارم و زخمم رو به بهبودی هست ممنون از زحمات دکتر صالحی عزیز
۱۴۰۴/۰۲/۱۱سلام من برای گرفتگی رگ قلبم پیش دکتر صالحی رفتم بهم گفتن گرفتگی رگات بالای ۸۰ درصد هست ولی با وجود دکتر صالحی رگای قلبم باز شد ودیگه نیازی به عمل قلب باز نداشتم الانم حدود یک هفته از باز شدن رگای قلبم میگذره که به لطف خدا مشکل خاصی ندارم مرسی با تشکر از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵سلام مادرم دردقفسه سینه داشت فشاراش کنترل نبود رفتیم پیش دکتر صالحی برای مادرم آنژیو خواستن انجام دادن رگای قلبش گرفته بود باز کردن فشاراشم کنترل کردن واقعاممنونم از درمان به موقعه
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی خدا حفظش کنه
۱۴۰۵/۰۲/۲۹عاااالی بی نظیر بهترین دکتر قلب ایران و جهان
۱۴۰۴/۱۲/۱۱پیش دکتر صالحی رفتم چون فشارم باعث دوبینی و گیجی شده بود. بررسیها خیلی کامل انجام شد و با یه درمان ساده، الآن همه علائم برطرف شده. پزشک خیلی مطمئنی هستن.
۱۴۰۴/۱۰/۱۶بسیار عال
۱۴۰۳/۱۱/۲۰در قفسه سینم احساس سنگینی میکردم و چندین بار دچار حمله قلبی شدم و علیرغم آنژیو توسط پزشک دیگه ای حال خوبی نداشتم و دکترم فقط میگفت باید دارو مصرف کنی تا بهتر بشی تا اینکه دکتر صالحی را از طریق سایت پیدا کردم و ایشون آنژیو کردن و برام استنت گذاشتن و به وضعیت نرمال رسیدم ممنون از زحماتشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۵ایشون دکتر بسیار حاذقی هستن پدرم مشکل قلبی داشتن و پیشنهاد عمل باز داده شده بود ولی دکتر صالحی براشون استنت گذاشتن و کارشون بینظیره واقا پنجه طلا هستند
۱۴۰۳/۰۹/۱۸دکتر محترمی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۲تشخیص دقیق، اخلاق حرفهای و رفتار مهربانانه از ویژگیهای بارز ایشونه. واقعا باعث آرامش بیمار میشن. برام فنر گذاشتن اصلا درد نداشتم ممنونم از دکتر ایوب صالحی عزیز
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالیییه
۱۴۰۳/۰۷/۰۶دکتر خوب و با حوصله ای ،خیلی برای بیمار وقت میذتره و با حوصله تمام علایم و مشکلات مریض رو چک میکنند و به تمام دلنگرانی های بیماران با حوصله گوش میدن و جواب میدن
۱۴۰۳/۱۱/۰۸انسان بسیار شریف و مهربان و دلسوزی هستند و البته کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۶شخصیت ، منش و برخوردآقای دکتر عالی و در تشخیص بیماری دقیق و حاذق هستن ، ممنون از آقای دکتر و کادر پزشکی ایشون .
۱۴۰۵/۰۲/۲۴باسلام آقای دکتر از نظر اخلاق و اینکه با بیمار به خوبی و برخورد خوب دارند واین که تمامی سوالات و مشکلات بیمار رابه خوبی پاسخگو هستند از نظر پزشکی بسیار حاذق هستند با تشکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۴کارشون عالیه خیلی با اخلاق هستن بیماراشون با دقت ویزیت میکنن تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۰۴/۲۵بسیار زبده و با برخورد عالی ممنون بابت وقتی که گذاشتید
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دقیق باسواد با علم و دانش به روز متبحر و پنجه طلا
۱۴۰۴/۱۱/۰۹تشخیص بسیار خوب، مطب مجهز و برخورد محترمانه بود.
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر توانا و خوش برخوردی هستند ایشون ومن رو به صورت کامل راهنمایی کردند .
۱۴۰۲/۱۰/۰۶سلام برای رگای پاهام مراجعه کردم آنژیو کردن رگای پاهامو باز کردن الان ۱ ماه میگذره زخم پاهام خوب شده راه رفتم بهتر شده ممنونم از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۴/۰۸/۱۸ایشان بسیار با صبر و حوصله هستند و همچنین در کارشان بسیار حاذق میباشند من از طبابتشان راضی هستم.
۱۴۰۲/۰۹/۰۳بسیار عالی متعهد و حاذق هستند بابت فشار بالا و تنگی نفس تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۱/۱۶تپش قلب...با حوصله ودقیق معاینه و پاسخ دادند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰مشکل قلب داشتم هر دکتری رفتم نیتجه نگرفتم اومدم پیش دکتر صالحی حالم خوب شد میتونم بگم بهترین دکتر قلب در تهران
۱۴۰۵/۰۲/۲۸به خاطر عمل PFO به دکتر صالحی مراجعه کردیم قبل از دکتر صالحی به چند پزشک دیگه هم مراجعه داشتیم، یکی از این عزیزان تاریخی برای عمل اعلام نکرد و قرار شد پس از تهیه قطعه مورد نیاز با ما تماس بگیرن که بعد از گذشت یک ماه تماسی گرفته نشد، عزیز دیگه هزینه عمل رو بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اعلام کردن و فرمودن بیمه این عمل رو پوشش نمیده، در حالیکه دکتر صالحی بلافاصله و پس از ویزیت هماهنگی ها رو انجام و زمان عمل رو اعلام کردن و عمل در بیمارستانی انجام شد که تحت پوشش بیمه بود. چند نکته درخصوص دکتر قابل توجه بود: ۱- تعهد و اخلاق کاری و تخصص در کار ۲-صبر و حوصله ۳-اخلاق خوب ۴-زمان بندی خوب برای ویزیت و عدم اتلاف وقت ۵- برخورد مناسب و توضیح کامل و قابل درک برای بیمار و همراهان بیمار چه قبل از عمل و چه بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۹/۱۰با درایت و دقت بالایی که دکتر صالحی داشتند مشکل قلب ی من رو تشخیص دادند و با انجام آنژیوگرافی من رو به زندگی برگردانند من از دکتر خیلی تشکر میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار پزشک دقیقی هستند برای بیمار خیلی وقت میگذارند و راهنمایی می کنند من بسیار بسیار ممنون هستم از ایشان
۱۴۰۴/۱۱/۲۱بسیار حاذق و با حوصله هستن
۱۴۰۲/۰۹/۱۴چکاپ، خوش برخورد و منظم. به نظر می آید نوبت ها کاملا حساب شده داده می شود و معطلی نداشت. فقط بعضی هزینه ها مثلا مشاوره سلامت و BMI در فهرست خدمات به صورت پیش فرض لحاظ شده که به نظر من جالب نبود. در کل، از حیث برخورد، تخصص و تشخیص کاملا راضی بودم.
۱۴۰۴/۱۰/۱۰کنترل کامل فشار خون
۱۴۰۴/۱۰/۱۶تنگی نفس داشتم بعد از معاینه و گرفتن نوار قلب و اکو دکتر گفتن دوتا از رگهام گرفته و باید آنژیو بشی ایشون برام فنر گذاشتن و رگهامو باز کردن خدارو شکر خیلی خوبم و حتی میتونم پیاده روی بکنم ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۶پدر من دیابت داره و گرفتگی عروق با درصد بالا که دکتر صالحی براش آنژیو کردن و عروق را باز کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۸برای واریس مراجعه کردم برام لیزر داخل عروق انجام دادن درد نداشت الان خیلی راضی هستم علمشون به روز وخیلی با صبر و حوصله انجام دادن
۱۴۰۴/۰۶/۱۴دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۸حرفه ای و در تشخیص و درمان عالی هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۹بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام اقای دکتر با تشخیص عالیشون و جراحی عالی که برای پدرم انجام دادن و حال پدرم الان خوبه خداروشکر.ایشون رو توصیه میکنم بابت تشخیش عالی و وقتی که برای بیمار میزارن.
۱۴۰۳/۰۲/۰۴من همیشه فکر میکردم فشار خونم ارثیه و کاریش نمیشه کرد، ولی دکتر صالحی نشون دادن که میشه با یه بررسی درست و تنظیم دارو، شرایط رو کنترل کرد. خیلی تجربه خوبی بود.
۱۴۰۴/۰۳/۲۱برای مادرم آنژیو انجام دادن و فنر گذاشتن کارشون خیلی خوبه تشخیصشون عالیه
۱۴۰۴/۱۰/۱۶والله و بالله دکتر کارش حرف نداره
۱۴۰۲/۱۱/۰۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵معرفی شدن بهم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰سلام ممنون از آقای دکتر صالحی مهربان دقیق به صحبتها ی مریض گوش میدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۶محیط مطب بسیار عالی ،برخورد کارکنان عالی و جناب دکتر بسیار با صبر و حوصله و در تشخیص حرفه ایی بودن و تجویز بیهوده نکردن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸تشکر ویژه از آقای دکتر صالحی، برای اولین بار هست که میبینم دکتری کل روز پاسخگو بیمارش هست و بهش آرامش میده. ایشون فوق العاده در انجام عمل تاوی تبحر دارن. مادرم هم رگ های قلبش گرفته بود (۳ تا فنر گذاشتن) هم دریچه آئورتش مشکل داشت که این عمل به راحتی توسط دکتر صالحی به روش بسته (تاوی)انجام شد و الان شرایطش بسیار عالی هستش. ممنونم بابت برنامه ریزی دقیق و هماهنگی های لازم و آرامشی که آقای دکتر صالحی دادن. با احترام به دکترهای دیگه ولی به نظرم دانش و تخصص و همراهی با بیمار آقای دکتر صالحی بسیار عالی هستش و قطعا ایشون در سال های آینده از نفرات برند ایران خواهند بود.
۱۴۰۳/۰۱/۲۰چک کردن نوار قلب و آزمایش ها توضیحات تکمیلی در مورد مشکلم و نتیجه خوبی حاصل شد
۱۴۰۲/۱۱/۰۸کارشون خیلی خوبه یکی از رگای قلبم گرفته بود برام فنر گذاشتن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵دکتر صالحی بهترین هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۲پدربزرگ من تنگی شدید دریچه آیورت داشتن که با توجه به سن ۸۰سال و دیابت ریسک عکل جراحی خیلی بالا داشتن و گفتن از زیر عمل بیروننمیان، دکتر صالحی بدون بیهوشی براشوندریچه رو با روشجدیدی به اسم تاوی باز کردن و الان خداروشکر خیلی حالشون خوبه. ممنون از زحماتشون.
۱۴۰۲/۱۱/۲۲بی نظیر پدر بزرگ من رو نجاتدادن
۱۴۰۲/۰۹/۰۱مادرم اهل کرمانه. چند تا دکتر گفتن دیگه آنژیو جواب نمیده و فقط باید عمل شه. اما دکتر ایوب صالحی با حوصله و دقت خاصی، همون رگ رو با فنر باز کردن. اصلا جراحی نیاز نشد. ایشون واقعا از نظر علمی و عملی سطح بالایی دارن
۱۴۰۴/۰۴/۲۸دکتری فوق العاده مسلط و توانمند، بسیار خوش برخورد و متین و مودب. و بسیار مثبت و آرام کننده بیمار
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار عالی خدا بهشون سلامتی بده من خیلی راضیه هستم ایشون آرامش خاصی به آدم میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۷/۳۰دکتر مسلط با علم پزشکی بالایی و با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳بسیار با دانش خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶سلام برای رگای قلبم مراجعه کردم با فنر باز کردن ممنونم از آقای دکتر ایوب صالحی کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۲/۲۰سلام خیلی با صبر و حوصله و دقیق مریض رو میبینه واقعا کارشون حرف نداره
۱۴۰۴/۰۱/۱۰هم من و هم مادر همسرم درد قلب داشتیم .خودشون توی مطب اکو انجام دادن و نوار قلب همونجا گرفته شد . اسکن هسته ای نوشتن . تشخیص و درمان عالی . فوق العاده با سواد و با شخصیت هستن . هر چقدر بگم کم گفتم .خدا بهشون عمر طولانی و با عزت بده . الان در حال حاضر بیماریمون کاملا کنترل شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۱سلام و درود،برای مشکلات قلبی مادرم به ایشان مراجعه کردیم ،در تشخیص توانا و مراحل درمان را بخوبی تشریح کردند و عمل آنژیو(بالون و فنر ) را با مهارت انجام دادند
۱۴۰۲/۱۲/۲۰نبضم بالا بوده ،بعد از ویزیت دارو نوشتند واقعا اثرگذار بوده وفعلا بعداز گذشت پنج روز مشکلی ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۲۱مشکل فشارخون،درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من برای رگای واریسم مراجعه کردم واقعا کارشون خیلی خوبه واریسم از بین رفته دیگه هم درد ندارم سیاهی پاهامم از بین رفته
۱۴۰۳/۱۲/۱۸فشار خون
۱۴۰۴/۰۴/۰۹دکتر خوبی هستن و آرامش بخش
۱۴۰۴/۰۲/۱۴انژیوی قلی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دکتر صالحی یکی از نوابغ قلب ایران هستند کارشون بینظیره سال گذشته دوتا از رگهام را فنر گذاشتن و الان هم تحت نظر ایشون هستم همه چی خوب و عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۳دکتر برای من انژیو انجام دادن کارشون واقعا عالیه ممنون از زحماتشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۸کارشون خیلی خوبه تونستن رگ قلبمو باز کنن همه گفته بودن مشکلی نداری ایشون با تشخیص به موقعه آنژیو انجام دادن فهمیدن رگ قلبم بسته است بازش کردن مرسی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر صالحی برام تعویض دریچه انجام دادن کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۳/۲۲مادرم سه تا از رگهاش گرفته بود و باید عمل قلب باز میشد و با توجه به سن بالا این جراحی ریسکش بالا بود دکتر صالحی را از تو اینترنت پیدا کردم و نظرات را خوندم دیدم موارد مثل مادر من بودن که دکتر با آنژیو رگهاشونو باز کردن مدارک را برا دکتر فرستادم ایشون گفتن میتونن اینکار را انجام بدن اومدیم تهران و دکتر رگهای مادرم را باز کردن و استنت گذاشتن ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۰۷دکتر پدرم هستن بسیار باتجربه و با اخلاق و اینکه خوشحالم ایشونو انتخاب کردیم چون که زندگی پدر منو نجات دادند خدا امثال ایشان را برای ما نگهدار باشد
۱۴۰۳/۰۲/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۴من پیش دکتر صالحی انژیوگرافی انجام دادم رگ هامو با استنت باز کردن، هر زمانی مشکل داشتم بهشون زنگ میزدم با خوش رویی جواب میدادن، خدا حفظشون کنه خیلی با حوصله و مسیولیت پذیر هستن
۱۴۰۲/۰۸/۱۹پنجه طلا
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار دکتر توانمند و حاذقی بودند ،بسیار عالی تشخیص دادند و راهنمایی کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بیماری پدرم، تنگی دریچۀ آئورت قلب بود که باید عمل قلب باز انجام میدادند؛ منتها بهخاطر سن بالا و شرایط جسمیشون، دکتر صالحی، عمل قلب تاوی رو تجویز کردند و خودشون هم خیلی خوب این عمل رو برای پدرم انجام دادند. در حال حاضر، شرایط جسمی پدرم، خوبه.
۱۴۰۲/۱۰/۱۴سلام دکتر زحمت آنرژیو و فنر رو برای پدر بنده کشیدن. دکتر حرفه ای و کار بلد.
۱۴۰۵/۰۳/۲۱بسیار با شخصیت ،مهربان ،پیگیر با تشخیص عالی قطعا از بهترین متخصصین قلب هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۰۲پنجه طلا توسط ایشون آنژیو شدم و برام استنت گذاشتن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵دکتر فوق العاده اس هستن باحوصله و دقیق تو کارشون حرف ندارن
۱۴۰۵/۰۲/۳۱قفسه سینه ام درد گرفته بود رفتم بیمارستان آنژیو کردم گفتن رگای قلبت گرفته باید عمل قلب بازبشی خیلی ترسیدم از طریق یکی از آشناها با دکتر ایوب صالحی آشنا شدم گفتن سی دی آنژیو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبمو سه تاشو فنر و بالون زدن از عمل راحت شدم خدا خیرش بده از استرس نجاتم داد ممنونم از ایشون و تیم همراهشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۱برخورد عالی و احترام به مراجعه کنندگان و تجربه پزشکی بسیار بالا ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱واریس عالی هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دوتا از رگهای مادرم گرفته بود دکتر براش آنژیو کردن و فنر گذاشتن با تشکر از ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۸بسیار عالی و دانش به روز دارن
۱۴۰۴/۰۵/۱۱تنگی دریچه میترال داشتم از طریق یکی از پزشکان قم با دکتر صالحی اشنا شدم ایشون بعد از معاینه و مشاهده مدارک برام عمل PTMC انجام دادن خداروشکر همه چی بخوبی پیش رفت و حالم خیلی خوبه ممنون از زحمات ایشون
۱۴۰۴/۰۶/۲۶فشار خون
۱۴۰۳/۰۲/۲۷دکتر صالحی واقعا حاذق و با اطلاعات به روز و مسلط به داروهای نسل جدیددرعین حال صبور و مهربون و انرژی مثبت هستن من و همسرم نتیجه خوبی ازشون گرفتم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷سلام برام فنر گذاشتن الان حالم خیلی خوبه همه گفته بودن باید عمل قلب باز بشه ولی دکتر صالحی با فنر تونستن رگای قلبمو باز کنن واقعا ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام کارپزشک عالی. روانشناسی بیمارخوب. ولی سی تی انژیو خانم زرگر عملی نشد. بیمارستان بانک. بهانه گرفت. خودم دربیمارستان. قلب سی تی میگیرم. زحمت محاسبه با هود دکتر است. متشکرم
۱۴۰۳/۱۲/۲۰جناب دکتر صالحی بسیار باتجربه و مهارت کافی عروق قلب را که نیاز به جراحی عمل قلب باز داشت را با مهارت و بدون جراحی باز با گذاشتن استنت در محلهای مورد نیاز انجام دادن که نتیجه بسیار عالی و حال خوب .تشکر فراوان از ایشان و تیم همراه شان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶همه بهم گفته بودن باید عمل قلب باز بشی دست دکتر صالحی درد نکنه تونستن رگای قلبمو باز کنن مرسی ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۰۹واقعا از دکتر صالحی ممنونم پدرم حال خوبی نداشت و درد قلب داشت دکتر خیلی سریع متوجه شدند که سکته کردهاند و فوری گفتند به بیمارستان منتقلش کنیم چیزی که برای ما خیلی ارزشمند بود این بود که با وجود اینکه در مطب بیمار داشتند خودشان را به بیمارستان رساندند و کنار ما بودند تا کار درمان انجام شود خدا خیرشان بدهد پزشکی متعهد و شریف هستند. بهترینها برای شما دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار عالی متخصص و حرفه ای
۱۴۰۳/۱۲/۱۵سلام رگای قلبمو آنژیو کردن کارشون خیلی خوبه همون موقعه هم رگامو با فنر باز کردن ممنونم از دکتر ایوب صالحی
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۵/۱۸با وجود نظرات اطبا جهت عمل باز،دکتر صالحی عزیز از طریق استنت دو رگ در مسیر تقاطع اصلی و فرعی را بخوبی درمان نمودند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۶دانشمندان حاذق
۱۴۰۴/۰۲/۰۶سلام من از ایلام برای رگای قلبم مراجعه کردم رگای قلبمو دیدن فنر گذاشتن الان اصلا درد ندارم از دکتر ایوب صالحی خیلی راضی هستم بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۷سلام ازجهت اخلاق عالی از جهت تشخیص پی گیر همه عالی
۱۴۰۵/۰۲/۲۱جناب دکتر موقر ، با حوصله و حاذق در امر تشخیص و تجویز هستند. مشورت با ایشون رو حتمن قبل از انجام هر اقدامی از دست ندهید پشیمان نمی شوید.
۱۴۰۴/۱۲/۱۰پدرم به دلیل تنگی شدید دریچه آئورت باید عمل میشدن و از اونجایی که نمیوتونست بیهوشی بگیره ،عمل تاوی رو تجویز کردند،ما از چند نفر پزشک دکتر صالحی رو اتخاب کردیم،واقعا اسنرس داشتیم و خیلی میترسیدیم که نکنه اتفاقی بیفته،اما دکتر صالحی از همون روز اول با دادن روحیه و مشاوره تلفنی خیلی به ما روحیه داد و با تبحر خاصی عمل تاوی رو انجام دادن و امید رو به ما برگردوند،واقعا دکتر خیلی خوبی هستش و علیرغم جوانی بسیار کاربلد هست،،تلفنش همیشه در دسترس بود و ما هر سوالی یا کمکی خواستیم به ما ارایه داد،وجود این چنین پزشکانی واقعا نعمت بزرگیه،
۱۴۰۲/۰۹/۲۴ارادت بی پایان دکتر ایوب صالحی خوش برخورد بودند قبل از ورود به مطب نوار تست قلب، و داخل مطب دکتر صالحی با متانت تمام مشکلم رو بررسی نمودند اکو برداری شد و مشکلم حل شد بیشتر از استرس بودم که با گفتگو دکتر صالحی حل شد والان در سلامت کاملم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دریچه آئورت مشکل داشت دکتر قلبم منو فرستادن خدمت دکتر صالحی ایشون برام عمل تاوی انجام دادن کارشون بینظیره پنجه طلا هستند ممنون از زحماتشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دریچه ی میترالم تنگ بود از ساوه اومدیم دکتر برای همسرم بالون زد،عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۹نارسایی قلبی و فشار خون دارم تحت نظر دکتر صالحی هستم و از روند معالجه بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۲همسرم بیمارستان شهید رجایی کرج بستری بود و دکترا گفتن دوتا تا از رگهاش گرفته و باید عمل قلب باز بشه توسط یکی از دوستان با دکتر اشنا شدم و مدارک همسرم را برای دکتر آوردم و دکتر گفتن که میتونن باز کنند برا همسرم انژیو کردن و فنر گذاشتن خداروشکر همه چی بخوبی پیش رفت ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۵عمل قلب
۱۴۰۴/۰۴/۱۷با سلام.دکتر بسیار خوبی هستند.بسیار متین وخوش اخلاق وبادقت به سوالات بیمار جواب میدهند.متخصص بسیار عالی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵پزشک ماهر و مسلط بر کارشان هستند . اعتماد بنفس بالا همراه با دانش به روز ایشان ،سبب اطمینان خاطر بیمار میشود. ممنون از زحمات ایشون و پرسنل محترم مطب
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بینظیر هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۷عمل لون انجام دادم
۱۴۰۴/۰۵/۲۰کارشون عالیه ممنونم رگ قلبمو باز کردید
۱۴۰۳/۱۲/۰۷توسط دکتر صالحی آنژیو شدم و دو تا از رگهام که گرفته بود باز کردن ممنون از ایشون
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سلام من برای چکاب رفته بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۶برای فشار خون مراجعه کردم کارشون عالیه فشارام کنترل شده
۱۴۰۴/۰۸/۰۵باسلام کار جناب دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار دکتر صبوری هستند و تشخیص مناسب داشتند تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶من چون شهرستان بودم ویزیت آنلاین با دکتر انجام دادم، که اصلا فکر نمیکردم انقدر دقیق وقت برارن و کامل توضیح بدن، کل مدارک رو بررسی کردن و برام دارو تجویز کردن.
۱۴۰۲/۰۹/۲۶گرفتگی عروق با درصد بالا داشتم دکتر صالحی برام انژیو کردن و فنر گذاشتن زندگیم را مدیون دستان توانمند ایشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برام فنر گذاشتن تمام رگای قلبمو باز کردن کارشون عالی ممنونم از دکتر صالحی عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتری با علم به روز و خوش اخلاق و تشخیصی صحیح
۱۴۰۳/۱۱/۲۰ن برای چک آپ به دکتر مراجعه کردم، دکتر حداقل ۲۰ دقیقه برای دیدن مدارکم و نوار قلب و اکو کاردیوگرافی و معاینه وقت گذاشتن ، از همه ی دکتراییی که دیدم بیشتر وقت گذاشت و دقت بیشتری داشتن، من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۰/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۵واقعا پزشک بسیار حاذق و خوبی هستن ، تشخیص خوب و عالی دارند. مشکل من خیلی حاد بود ولی با آنژیو حل شد.
۱۴۰۵/۰۲/۲۴سلام درد قفسه سینه داشتم رفتم پیش دکتر صالحی مدارکمو نشون دادم سی دی آنژیو رو نشون دادم گفتن رگاتون قابل باز شدنه نیاز به عمل قلب باز نداری الان حدود ۳ ماه میگذره که خدارو شکر مشکلی ندارم ممنون دکتر صالحی جان
۱۴۰۴/۰۱/۳۰درد در ناحیه سینه
۱۴۰۳/۱۲/۱۶دکتر عالی و با تجربه بودن برای مادرم مراجعه کردم و با صبر و حوصله ویزیت کردن و جواب آزمایش براشون واتس آپ کردم جواب دادن با تشکر از آقای دکتر و منشی محترمشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۳کارشون خیلی خوبه و واقعا راضی هستیم برخورد عالیه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۰۵یکی از رگهای قلبم گرفتگی با درصد بالا داشت و باید جراحی میشدم بعد از ویزیت با دکتر صالحی ایشون گفتن میتونن بدون جراحی رگم را باز کنند برام آنژیو کردن و استنت گذاشتن کارشون بینظیره ایشونو به همه بیماران قلبی پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۱۹فعلا تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار پزشک با حوصله و خوش برخوردی هستن فضای مطب واقعا آرام بخش و تمیز بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۱اقای دکتر بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در عمل
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۴مادرم رو برده بودیم چند جا، اما بهخاطر سن بالا و ریسک بیهوشی، عمل قلب باز برامون نگرانی داشت. دکتر صالحی بدون جراحی باز رگ قلب رو باز کردن. الان مادرم حتی پیادهروی روزانهاش رو راحت انجام میده
۱۴۰۴/۰۴/۲۵با دورودمن پیش آقای دکتر آنژیوگرافی کردم خیلی راضی هستم مخصوصا از اخلاق آقای دکتر خش اخلاق وبا حوصله هستند با تشکر
۱۴۰۴/۱۱/۲۱کارشون واقعا عالیه برای واریس پاهام رفته بودم
۱۴۰۳/۱۱/۳۰مشکل تپش قلب شدید که خدارو شکر بهبود پیدا کرد
۱۴۰۲/۰۹/۰۵برام لیزر داخل عروق انجام دادن الان درد ندارم خیلی تایم برای مریضاشون میذارن کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار عالی خوش برخورد و کاردرست خدا حفظشون کنه
۱۴۰۲/۱۰/۲۰برای فشار خون مراجعه کردم خداروشکر کنترل شده فشارم
۱۴۰۴/۰۲/۱۸برای واریس مراجعه کردم کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷