برای دریافت نوبت از دکتر امین کاشانی متخصص گوش و حلق و بینی در مشهد، روی دکمهٔ «دریافت نوبت اینترنتی» یا «دریافت نوبت تلفنی» در بالای همین صفحه بزنید.
آدرس مطب دکتر امین کاشانی متخصص گوش و حلق و بینی در مشهد: احمدآباد، انتهای عارف ۶، ساختمان پزشکان فردیس
هزینهٔ تقریبی ویزیت دکتر امین کاشانی متخصص گوش و حلق و بینی در مشهد حدود ۳,۲۰۶,۰۰۰ ریال میباشد. این مبلغ بر اساس تعرفههای وزارت بهداشت تعیین شده و ممکن است متغیر باشد.
تلفنهای مطب دکتر امین کاشانی:
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
احمدآباد، انتهای عارف ۶، ساختمان پزشکان فردیس
برای سرگیجه رفتم خوبم الان
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عفونت گوش بود مشکل خوب شدم کامل
۱۴۰۴/۰۶/۱۳خیلی دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۴بسیار با حوصله و عالی
۱۴۰۴/۱۲/۱۲ایشون تو کار خودشون بهترین هستن
۱۴۰۴/۰۲/۱۶خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵سلام وعرض ادب دکتر کاشانی.خیلی خوش بر خورد درتشخیص بیماری ودرمان عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۹دکتر بسیار مجربو با حوصله ویزیت میکنند
۱۴۰۴/۰۹/۱۳دخترم خون دماغ میشد که با تشخیص عالی آقای دکتر مشکل بر طرف شد. آقای دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله هستن و با خیلی محترمانه رفتار میکنند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۱سلام آقای دکتر خیلی مهربان و با صبرو حوصله هستن من پسرم تازه لوزشو برداشته یه چندروز میشه واقعا دکتر خوبی. هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من چندین سال بود که حالت گیر بودن حلق و بینی داشتم و باید همش بینی میکشیدم بالا ، که دکتر بعد از ویزیت بنده و درخواست سی تی اسکن و دیدن سی تی دارو و قطره افشان تجویز کردن که خداروشکر بعد ازیک هفته مصرف حس میکنم حالم بهتر شده من دو بار عمل کردم ولی دوباره بعد شش ماه برگشتم به حالت قبل ولی الان بعد یک هفته مصرف قرص و قطره حس میکنم دارم خوب میشم که بنظر منی که حداقل ۲۰ سال درگیر این بیماری هستم دکتر خیلی خوب تشخیص و تجویز کرده ضمنا خیلی دکتر خوب ،خوش اخلاق و به گرمی از مریض استقبال میکنه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱برخورد و تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عالی،درحال درمان
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام . بابت سرگیجه های شدید کداشتم مراجعه کردم . الان خیلی بهترم . واقعا دکتر با تجربه و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۵من بابت وز وز در گوش رفتم به درستی تشخیص دادند و خوب شد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۰دکتربسیارمهربان وخوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶دکتر بااخلاق و با دانشی هستند مریضی بنده رو راحت تشخیص دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خیلی دکترخوب وعالی هستن خیلی خوش برخوردهستند
۱۴۰۴/۰۵/۱۴عااااااااالی
۱۴۰۴/۰۳/۲۹خیلی دکتر خوبی وبا حوصله وهوشیاری هست
۱۴۰۴/۰۴/۱۶خیلی دکتر با حوصله و مهربونی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰سلام مشکل سینوزیت دارم
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۶/۰۵سلام رفتار وبرخورد دکتر عالی بودن و همچنین راهنمایی و تخصصش
۱۴۰۴/۰۷/۲۴سینوزیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۰پسرم مشکل در نفس کشیدن و انحراف بینی داشتن دارو دادن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲ازبرخورد ایشان کاملا راضی هستم بابت همچنین پزشکایی به خودمون افتخار میکنیم
۱۴۰۴/۰۸/۰۳اولین باره مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۳/۰۶برای جرمگیری گوش مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳عااالیی.
۱۴۰۵/۰۱/۱۹بسیار پزشک خوب و مهربانی بودن ایشون، دستشون سبک بود پسرم اصلا اذیت نشد بعد عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۱با سلام .بسیار دکتر خوش برخورد و مودب و بسیار صبور امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عالی هستن خیلی با اخلاق و با تجربه من پیش ایشون برای گیپی بینی رفتم گفتن سینوسات بسته کامل باید عمل کنم من موقعیت عمل کردن نداشتم برام قوی ترین اسپری موجود در بازار نوشتن استفاده کردم بینی بهتر شد خدار شکر دستشون سبکه
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۱۵گوشم عمل شده
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عالی هستن آقای دکتر ،تشخیص ب موقع و عمل عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹عااااااااااااااااالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰دکتر کاشانی علاوه بر ویزیت عالی خودم و پسرم که از ایرانشهر رفته بودیم دخترم رو هم رایگان ویزیت کردند و آدرس دکتر دیگه ای که میخواستیم بهمون دادند ان شاالله خدا از ایشون راضی باشند
۱۴۰۴/۰۵/۱۲عمل لوزه خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۶عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹آقای دکتر بسیار بسیار مهربون هستن اولین باره همچنین دکتر خوبی خوش برخوردی دیدم محترمانه رفتار میکنن کار بلدن درک و فهمشون عالی خدا حفظشون کنه
۱۴۰۵/۰۱/۲۵مشکل گوش داشتم که عفونت ازش میومد تازه عمل جراحی انجام دادم ونتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۲مشکل سرگیجه داشتم. خیلی خیلی بهترم.
۱۴۰۵/۰۱/۱۶دکتر خیلی خوش اخلاق خوش برخورد عالی از نظر دکتری هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۹دکتر بسیار خوبی هست
۱۴۰۴/۰۵/۰۶مشکل گوش
۱۴۰۴/۰۳/۲۵خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۹عفونت لوزه سوم داشتم فکر میکردم از قسمت گوش و گلو ناراحتم.با تشخیص آقای دکتر وتجویز یک قطره دو ورق بهتر شدم.ممنونم از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عمل لوزه
۱۴۰۴/۰۳/۱۱سلام بسیار با حوصله ویزیت کردن بسیار مهربان پاسخگو بودن و مریض ها یکی یکی وارد اتاق میشدن و وقت میذاشتن برای تشخیص درست تشخیص شون هم درست بود
۱۴۰۴/۰۶/۳۰من پیش آقای دکتر عمل زیبایی انجام دادم عالی بودفوق العاده بود کارشون اخلاقشون هم خیلی خوب بود به حرف مریض گوش میده
۱۴۰۴/۰۵/۰۲سلام من بیمار دکتر کاشانی بودم ایشان اخلاق عالی تجربه عالی در همون ویزیت اول بیماری سنگ بزاقی من را تشخیص دادند وبه صورت ماهرانه جراحی کردند من از ایشون تشکر میکنم واین دکتر را به همه بیماران پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۳برخورد خیلی خوب و عالی و به تمام سوالات با حوصله جواب میدادن، پنج روزه پسرم عمل لوزه انجام داده امیدوارم که بهبودی کامل حاصل بشه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰فک میکردم عفونت گوش دارم ولی ایشون معاینه کردن و گفتن فقط التهابه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱مشکلم طبق نظر ایشون ضعف عصب گوش. تا اتمام دوره مصرف دارو باید صبر کنم. بعد نظر بدم بهتره
۱۴۰۴/۰۵/۱۴فوق العاده کاربلد حرفه ی خیلی با حوصله خوش رو و مهربون همه داروهارو یکی یکی برام توضیح دادن سینوزیت دارم کامل برام توضیح دادن چیکار باید بکنم و درکلا خیلی وقت گداشتند خیلی صبور مهربون بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۱سلام.آ
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۷خیلی دکتر خوب وکاربلدی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۰۸برای جرم گیری رفتم دکتر باتجربه خیلی مهربان و با شخصیت هستند
۱۴۰۴/۰۶/۳۱دکتر خوبی هستند و با اخلاق و با معرفت
۱۴۰۴/۰۷/۲۶