کرج خیابان شهید بهشتی .چهارراه طالقانی.کوچه گلها .بنای ماندگار .واحد 404
لطفا 20 دقیقه قبل از تایمی که نوبت گرفتید در مطب حضور داشته باشید
از پذیرش کودکان زیر 6 سال معذوریم
از آوردن کودک داخل مطب جدا خودداری فرمائید
فردیس کرج خیابان ۲۷ غربی جدید .ساختمان فارابی .طبقه اول .
لطفا 20 دقیقه قبل از تایمی که نوبت گرفتید در مطب حضور داشته باشید
از پذیرش کودکان زیر 6 سال معذوریم
از آوردن کودک داخل مطب جدا خودداری فرمائید
دکتر امید شریفی متخصص جراحی ارتوپدی و جراحی زانو با شماره نظام پزشکی 70387 در شهر کرج و فردیس کرج فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای هر دو مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر امید شریفی متخصص جراحی استخوان و مفاصل (ارتوپدی) با شماره نظام پزشکی 70387 یکی از پزشکان شناختهشده در حوزه جراحی ارتوپدی و جراحی زانو در استان البرز است. ایشان دانشآموخته دانشگاه علوم پزشکی ایران بوده و با دریافت فلوشیپ جراحی و آرتروسکوپی زانو و گذراندن دورههای تکمیلی در کشورهای کره، آلمان، فرانسه و اتریش، توانستهاند دانش و مهارت خود را در زمینه بیماریهای زانو و درمانهای ارتوپدی بهروز نگه دارند.
دکتر امید شریفی با تمرکز بر جراحی زانو، تعویض مفصل، درمان آسیبهای ورزشی، و آرتروسکوپی، طیف وسیعی از بیماران را از شهر کرج و نواحی اطراف تحت درمان قرار میدهد. مطب اصلی ایشان در کرج، خیابان شهید بهشتی، چهارراه طالقانی، کوچه گلها، بنای ماندگار، واحد 404 واقع شده است. همچنین، دکتر امید شریفی بیماران را در مطب دوم خود در فردیس کرج، خیابان ۲۷ غربی جدید، ساختمان فارابی، طبقه اول نیز پذیرش میکند تا دسترسی بیشتری برای بیماران فراهم باشد.
با توجه به تخصص دکتر امید شریفی در جراحی و درمان مشکلات زانو و ارتوپدی، بیماران بسیاری از شهر کرج و فردیس کرج جهت درمان دردهای زانو، پارگی رباط، آرتروز، و سایر مشکلات اسکلتی-عضلانی به ایشان مراجعه میکنند. بر اساس تجربه بیماران، دکتر امید شریفی به برخورد حرفهای، تشخیص دقیق و ارائه درمانهای نوین ارتوپدی شناخته میشود. همچنین، امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای هر دو مطب فعال است و بیماران میتوانند به راحتی زمان مراجعه خود را انتخاب کنند.
دکتر امید شریفی، متخصص ارتوپدی و جراح زانو، با مدارک معتبر و سالها تجربه در حیطه ارتوپدی و آرتروسکوپی، توانسته است جایگاه ویژهای در میان بیماران استان البرز و شهر کرج پیدا کند. حضور ایشان در دو مطب در کرج و فردیس کرج، به همراه ارائه نوبتدهی آنلاین، روند درمان بیماران را تسهیل کرده است. برای مشاوره و درمان اختلالات زانو و مشکلات ارتوپدی میتوانید به مطبهای دکتر امید شریفی مراجعه کنید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شهید بهشتی .چهارراه طالقانی.کوچه گلها .بنای ماندگار .واحد ۴۰۴
لطفا ۲۰ دقیقه قبل از تایمی که نوبت گرفتید در مطب حضور داشته باشید
از پذیرش کودکان زیر ۶ سال معذوریم
از آوردن کودک داخل مطب جدا خودداری فرمائید
خیابان ۲۷ غربی جدید .ساختمان فارابی .طبقه اول .
لطفا ۲۰ دقیقه قبل از تایمی که نوبت گرفتید در مطب حضور داشته باشید
از پذیرش کودکان زیر ۶ سال معذوریم
از آوردن کودک داخل مطب جدا خودداری فرمائید
پزشک خوبی است
۱۴۰۲/۰۳/۱۶بد نیست
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کمر درد داشتم مراجعه کردم حالا خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۷/۲۳مادرم مچ دستش و کمرش درد میکرد که ایشون ژل تزریق کردن و فعلا تحت درمان هستند اما بهتر دکتر با دقت بیشتری مریض هاشو ویزیت کنه چون با توجه ب اینکه بیماران مشکلات معده هم داشته باشند هر دارویی نمیتونن مصرف کن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۱دکتر بسیار حاذق و با اخلاق هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲تشخیص دقیق
۱۴۰۳/۰۷/۱۲مشگل زانو
۱۴۰۴/۰۳/۱۴بد نبود
۱۴۰۳/۱۲/۱۰پاهامعوفتکردهبودهرجارفتمخوبنشدمشاید۱۰جارفتمتااخراینیهافغانیبودتومحلاونگفتخدایشبایکنخسهمنخوبکردخداحفظکنهانسانخوبیهستش
۱۴۰۳/۱۰/۰۳تحت درمانم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۱تازه مراجعه هستیم
۱۳۹۹/۰۶/۳۰برای درمان زانو مراجعه کردم شدیدا درد داشتم و با یه ویزیت ژل تزریق کردن برای زانوم و حدود 20رپز گذشته خیلی بهتر شدم و جناب دکتر شریفی دکتری کار بلد خوش برخورد و با احترام به وقت مریض کاملا توضیحات لازم رو میدهند.عالی هستند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۲کمر درد داشتم ،
۱۴۰۲/۱۱/۰۹بهترین
۱۴۰۲/۰۲/۱۳در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷خداروشکر جواب
۱۴۰۳/۰۲/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵فعلا جلسه اول است
۱۴۰۳/۱۲/۰۵مشکل زانو داشتم
۱۴۰۳/۰۶/۰۹تشخیص فوریو عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۲خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۱۹هنوزازمایشنوشتهنشانندادیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲با اخلاق و تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۶دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۱۴خار پاشنه
۱۴۰۱/۰۹/۲۱دکتر خوبی هستند ومن راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶زانو درد داشتم و دارم دارو میخورم
۱۴۰۱/۰۳/۰۸عالی هستند
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عمل زانو برادرزادم ام
۱۴۰۰/۱۱/۰۴دیسک کمر
۱۴۰۳/۰۳/۱۴ایشان بسیار استاد و کار بلد هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۶عملدکتفد
۱۳۹۷/۱۲/۰۱دیسک کمر و کمر درد داشتم ،بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۸/۱۶درد سرشانه و پارگی تاندون دست
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر بسیار خوب و حاضقی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۱۷من کلا یکبار به ایشان مراجعه کردم و هنوز درمان نشده ام
۱۴۰۰/۰۵/۲۹زانو درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۶خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۳۰یک جلسه ویزیت شدم و ام آر ای دادن ، هنوز نظری نداشتن
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر دقیق و مجربی بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۳مشکل مچ پا تقریبا ۷۰ درصد درمان شده
۱۴۰۴/۰۹/۱۵در حال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۱۱جابجایی مهره و ردکردن اینموضوع توسط دکتر های دیگر و تایید ایشان و تشخیص با فیزیو تراپیو m.r.i
۱۴۰۱/۰۵/۰۳هنوز تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۰بسیار دک
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۰۴درد در ناحیه مثانه و کلیه داشتم ایشون تشخیص دادن ک این درد ناحیه کمر هسش بداز Mr گفتن تاندون کمرم کشش رفته خدارو شکر بعد از یک ماه بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۳مشکل کم خونی و واقعا راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۱۲دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۱فوق العاده دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۱/۱۹ویزیت اولم بود و بسیار محترم و متخصصانه و بادقت معاینه کردند.بعد از درمان بیشتر توضیح خواهم داد
۱۴۰۱/۰۴/۱۷خار پاشنه پا
۱۴۰۲/۱۱/۲۹عالی عالی حاذق خوش اخلاق وبسیار ماهر در طبابت سه نفر ارخانواده ما بیمار ایسون هستیم وهمگی راضی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷دیسک کمر در حال درمان نظری ندارم فعلا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴هنوز نرفتم
۱۴۰۲/۱۰/۲۰فوقالعاده
۱۴۰۴/۰۲/۱۰رو ببهبودی
۱۴۰۴/۰۲/۲۵تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۳بسیار دکتر خوب و ماهری هستند
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۳دکتر خوبی
۱۴۰۲/۰۴/۰۵بسیار خوبه
۱۴۰۰/۰۱/۲۱تازه رفتم
۱۴۰۳/۰۳/۲۰در حال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۰۵خیلی دکتر حاذق و خوبیه ،واقعا تشخیصش حرف نداره
۱۴۰۱/۰۵/۰۱خیلی خیلی
۱۴۰۱/۰۸/۰۷با تجربه
۱۴۰۴/۰۳/۲۱آرتروز زانو
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۹مشکل درد زانو و همچنین درد کتف داشتم که با تشخیص و تجویزایشان بهبود یافت.
۱۴۰۲/۰۸/۰۷مچ دست هایم را عمل کرد و رضاین کامل از ایشان دارم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹عالی هست
۱۴۰۱/۰۶/۰۹درد در ناحیه شانه داشتم خدا رو شکر با درمان وتزریق دارو بسیار خوب شدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی ازهرنظر توجه وتشخیص وراهنمایی برای درمان
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۹دیسک داشتم الان خیلی بهترم
۱۴۰۳/۰۹/۱۶عمل مفصل زاتو عالی بود
۱۳۹۸/۰۸/۰۶مشکل زانو درد دارم و دارو مصرف می کنم
۱۴۰۲/۰۷/۲۹زانو درد داشتم
۱۴۰۴/۰۳/۱۸مشکل تنگی کانال نخاعی داشتم و الان بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۶درد شانه
۱۴۰۳/۰۹/۱۶من یک جلسه بیشتر نرفتم برای ادامه معالجه باید برم خوب بود تا ببینم چطور جواب میگیرم
۱۴۰۰/۰۶/۱۱مشکل زانو درد مادرم بود که با تزریق ژل یکیش خوب شد و یکی دیگش هنوز مداوا نشده
۱۴۰۰/۰۲/۱۲زانودرد
۱۴۰۳/۰۸/۱۴دیسک کمر
۱۴۰۱/۰۶/۰۵دکتر شریفی عالی هستن من به خاطر سیاتیکم نمیتونستم راه برم خیلی درد کشیدم اما اول به لطف خدا و بعد هم آقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰مشکل ساییدگی زانو دارم که فعلا فیزیوتراپی برام مینویسند
۱۴۰۱/۱۱/۰۸خوش اخلاق و
۱۴۰۴/۰۲/۲۹با حوصله و متین
۱۴۰۱/۰۳/۰۹درد زانو. تحت درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۶همه جیز عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۳بسیار با سواد با تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۳تحت درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴باتجربه ترین دکتر در کرج
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۱در حال درمان
۱۴۰۰/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹زانودرد
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تحت نظر
۱۴۰۲/۱۱/۰۸از طریق دوستان
۱۴۰۳/۰۶/۱۸مشکل لگن داشتم که دکتر تشخیص دادن ولی هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تازه دارم میام
۱۴۰۱/۱۱/۱۱عالی عالی
۱۳۹۸/۰۷/۲۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۱۶راضی هستیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۶هنوز تحت بررسی ام
۱۴۰۱/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۸زانوم مشکل داره فعلا حل نشده تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۰۷تحت درمان
۱۴۰۱/۰۷/۱۹بسیار دکتر مجربی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸زانو درد داشتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴فوق العاده دکتر خوبی میباشد
۱۴۰۳/۰۳/۲۰دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲فعلا درمانی نگرفتم نظری ندارم
۱۴۰۲/۱۱/۱۵تحربه قبلی ندارم
۱۴۰۱/۰۷/۰۷عالییییی
۱۴۰۳/۰۶/۱۰کشیدگی رباط صلیبی داشتم که دردم آرومه چندوقتیه
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی بودند
۱۴۰۴/۰۳/۲۴تشخیصشون فوق العاده هست و با شرح حال و معاینه بیاری را تشخیص میدهند و گاهی برای تایید نظرشون از روشهای تکمیلی مثل ام ار ای و... استفاده میکنند و از همه مهمتر بسیار باحوصله و صبور هستند و بیاری و روش درمان را کامل توضیح میدهند
۱۴۰۳/۰۳/۱۳از طریق دوستان
۱۴۰۳/۰۳/۰۷درد زانو وپارگی تاندون دست خیلی خوب بود مشکل برطرف شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۱زانو درد
۱۴۰۳/۱۲/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۵دکتر بسیار خوبی و باتجربه ای هستن
۱۳۹۹/۰۳/۱۲تحت درمان بودیم . فعلا با تشخیص و درمان ایشان نتیجه خوبی نگرفتیم . در مرحله پیگیذیهای بعدی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۰۲کمر درد داشتم ،. خوب شد
۱۴۰۳/۰۴/۱۱تحت درمان هستم و هنوز نتیجه مطلوبی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۱۳تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۰۳پارگی رباط صلیبی.جراحی
۱۳۹۹/۱۲/۰۸زانودرد
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر با تجربه هستن
۱۴۰۳/۰۸/۲۴درحال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴درحال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۳۰آرتروز شدید در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۱۴ورم مفاصل داشتم که بهترشدم ودرحال درمان هستم
۱۴۰۱/۰۶/۲۷عمل cts داشتم. خداروشکر که خوب بوده برام
۱۴۰۰/۰۵/۲۰زانودردر،بادارورفع شد
۱۴۰۱/۰۱/۱۷عالییی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷مادرم مشکل شدید کمر درد داشت که تشخیص ایشان تنگی کانال نخاع ، آرتروز و مشکل مهره متصل به لگن(دیسک کمر) بود و الحمدالله با مصرف کمتر از یکهفته داروها بیش از 90 درصد درد کاهش پیدا کرد و هم اکنون در حال مصرف دور دوم داروها هستند و علیرغم اصرار من به جراحی مادر آقای دکتر قبول نکردند و پزشکی که جراحی دیسک کمر را بعنوان آخرین گزینه در نظر میگیرد قطعا پزشک خوب و با انصافی هست/ما راضی هستیم از ایشان ان شاالله خداوند هم از ایشان راضی باشند/اینبار هم برای درد زانوی پدرم میخواهم مراجعه کنم
۱۴۰۰/۱۰/۲۷فعلا درحال معالجه میباشمم گرفتن امارای
۱۴۰۴/۰۹/۰۴پسرم پاش درد میکرد رفته بودم پیشش
۱۴۰۲/۰۶/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶تشخیص ایشان خوب بوده. فقط هزینه داروهای تجویزی بالایی دارند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱درد شدید زانو
۱۴۰۴/۰۴/۲۴مشکل دیسک کمر و گرفتگی رگ سیاتیک داشتم توسط داروها و فیزیوتراپی که دکتر معرفی کردن خوب شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۷تزریق خار پاشنه که فعلا نتیجه خوب بود و درحال درمان هستم و بیرون زدگی دیسک کمر که با دارو و ورزش خیلی بهترشدم
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عالی بینظیر
۱۴۰۱/۰۳/۲۵آسیب رباط و مینیسک زانو که با تزریق پی آر پی حل شد خیلی هم خوش برخورد هستن
۱۴۰۰/۰۸/۱۰نظری ندارم
۱۴۰۴/۰۱/۲۱تحت درمان اولیه هستم ولی برخورد اول خوب بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۷درد زانو داشتم خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی هستن ایشان
۱۴۰۳/۰۷/۰۹پا ورم هم کف پا
۱۳۹۹/۰۹/۱۰عالی کار درست
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی بپ
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۱بسیار متخصص و درمانگر بیمظیر
۱۴۰۱/۰۴/۱۴مشکل زانو
۱۴۰۱/۰۵/۰۱مشکل ران و زانو
۱۴۰۲/۰۴/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۵بسیار عالیییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۶درد کتف .
۱۴۰۳/۰۶/۲۷.......
۱۴۰۳/۰۶/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۴عالی بهترین پزشک وپنجه طلا
۱۴۰۳/۰۲/۱۵برای عمل جراحی فوقالعاده هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۷هنوز در حال درمان هستم و نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹تحت درمان هستم دکتر خوبی هستن فقط ایراد بزرگ که باعث انتقاد من هست ایشون کارت خوان استفاده نمیکنن و این در شان یک پزشک نیست
۱۴۰۱/۰۵/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲تحت درمان هستم تشخیص عمل دست دادن
۱۴۰۱/۰۳/۰۲بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۸دکتر ماهری هستند
۱۴۰۱/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۶/۲۶با درد ستون فقرات مراجعه کردم و طی ۳ مرحله بهبودی تا ۹۰ درصد حاصل شد
۱۴۰۳/۰۷/۱۴باتجربه
۱۴۰۴/۰۴/۰۷بسیار عالی بو
۱۴۰۲/۰۶/۰۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۰۸مادرم تنگی نخاع داشتن خدا رو شک. خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۱/۰۴فوق العاده دکتر خوب هستن
۱۴۰۳/۰۷/۰۴خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۹گردن درد خدارو شکر با کمک دکتر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۹/۱۶دوتر خوب و مهربان
۱۴۰۴/۰۲/۲۵پزشک خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار با تجربه
۱۴۰۳/۱۰/۱۳پراتذرل
۱۴۰۴/۰۴/۱۷پاره شدن مینیسک زانو داشتم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹زانودرد
۱۴۰۲/۱۲/۰۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۰تزریق پی آر پی
۱۴۰۴/۰۳/۲۲خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۳۰مشکل دیسک گردن وکمر دارم ودرحال درمان تحت نظر آقای دکترشریفی هستم
۱۳۹۷/۰۷/۱۷در حال درمان
۱۴۰۰/۰۴/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۰۶درد کتف داشتم
۱۴۰۳/۰۹/۱۲همچین عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۶سلام من مشکل رگ سیاتیک داشتم که با تجویز آقای دکتر. خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۶/۱۸خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳دکتر بسیار بسیار خوبی هستند و تو کارشون بی نطیرن
۱۴۰۰/۰۴/۱۹باسلام اولین بار که مراجعه کردم فعلا نظری ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸همسرم بازوش آسیب شدید دیده بود و بهش گفته بودن عمل بشه ایشون تزریق انجام دادن و خوب شد
۱۴۰۳/۰۳/۱۷زانودرد
۱۴۰۰/۱۲/۱۷خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۲۱فعلا در پروسه درمان هستم و نظری ندارم
۱۴۰۲/۰۹/۱۱جراعی زانو ، عالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۸بسیار دکتر خوب و مجربی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۳۰ام آر ای نوشته برام میخوام نشون بدم ولی تشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۲/۰۸با سلام دکتر شریفی بسیار با تجربه هستند من برای درمان اسیب زانو مراجعه کردم با دارو در مدت ۸ ماه کاملا زانوم خوب شده و هیچ مشکلی نداره .حتما باید دوره درمان را کامل کنید تا نتیجه بگیرین
۱۴۰۴/۱۱/۲۶کمر درد
۱۴۰۳/۱۰/۰۹درد زانو داشتم فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۲/۲۴ویزیت شدم و فعلا در مرحله تهیه mri هستم
۱۴۰۴/۰۴/۲۸عالی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۳عاااااالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵دخترم مشکل مچ پا داشت در حال درمان هستیم و بسیار راضی هستیم آقای دکتر با حوصله فراوان به صحبت های بیمار گوش می کنند و به خوبی توضیح میدن که همین کار خیلی به مریض و همراه مریض آرامش میده و حتی میتونم بگم این اخلاق خوب آقای دکتر باعث بهبودی سریع تر بیمار میشود خداوند حفظشون کنه و کاش همه دکترهای کشورمون به جای اینکه دنبال دیدن تعداد بیشتری بیمار باشند و دل به صحبت های بیمار ندهند مثل ایشون باشند
۱۴۰۴/۱۰/۱۵من تازه پیش ایشون رفتم و هنوز درمانم تمام نشده
۱۴۰۲/۱۱/۲۷دکتر خیلییییی خوبیه و بسیار مهربان و دلسوزه
۱۴۰۰/۰۸/۲۷کمر درد داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دوستان که رفتن پیش اقای دکتر نتیجه گرفتن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲هنوز نر
۱۴۰۲/۰۶/۰۴خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عمل پا
۱۴۰۳/۰۷/۱۱دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۱۰آسیب زانو
۱۴۰۲/۱۲/۲۰عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۹ارتروز
۱۴۰۳/۱۰/۲۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵پزشکی حاذق
۱۴۰۳/۰۳/۲۸رضایت بخش
۱۴۰۲/۰۹/۰۵زانو نتیجه
۱۴۰۳/۰۸/۱۷جلسه اول هست و فعلا چیزی مشخص نیست اما برخورد خوبی داشتند
۱۴۰۴/۰۳/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۰۳با سلام و احترام من بتا اظهار آقای دکتر شریفی بدلیل ضعف عضلات شکم و کمر دچار صر خوردگی دیسک و....شده بودم که ده جلسه فیزیوتراپی و نرمشهای کششی و داروهای مکمل و تقویت عضلات و گران قیمت خدا رو شکر خیلی بهتر شدم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۲بسیارباحوصله و با دقت به بیمار گوش می دهد و بادقت معاینه را انجام می دهد و خیلی خوش برخورد و محترم می باشد.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵کتتم اسیب دیده بود و با چند جلسه درمان شدم دکتر با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۲۱درخصوص عمل استخوان اضافه پای مادرم بسیار عالی بودن ولی درخصوص کانالهای دستشون نتیجه مطلوب نگرفتیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۳مشکل گردن داشتم وخداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۰/۳۰