دکتر الهه مقیم فاروجی متخصص درمان ریشه با شماره نظام پزشکی 123004 در تهران و منطقه سعادتآباد فعالیت دارد. امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مراجعه به مطب ایشان از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر الهه مقیم فاروجی یکی از متخصصان برجسته درمان ریشه (اندودانتیکس) در تهران است که با شماره نظام پزشکی 123004 فعالیت میکند. ایشان علاوه بر تخصص درمان ریشه، دارای دکترای حرفهای دندانپزشکی نیز هستند و تجربه بالایی در حوزه دندانپزشکی و درمانهای اندودانتیک دارند. دکتر الهه مقیم فاروجی تحصیلات دوره عمومی دندانپزشکی را در دانشکده شهید بهشتی و دوره تخصصی درمان ریشه را در دانشکده دندانپزشکی مشهد گذراندهاند. همچنین به مدت دو سال به عنوان استادیار در دانشکده دندانپزشکی بندرعباس فعالیت آموزشی داشتهاند و بیش از ۱۲ سال در کلینیکها و مطبهای مختلف سابقه کار حرفهای دارند.
مطب دکتر الهه مقیم فاروجی در تهران، منطقه سعادتآباد، میدان کاج، سرو غربی، نبش خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه سوم، واحد ۲۰ واقع شده است که دسترسی مناسبی برای مراجعان این منطقه فراهم میکند. ایشان در زمینه درمان ریشه دندان (اندودانتیکس) و درمانهای تخصصی عصبکشی، شناخته شدهاند و بیماران زیادی از شهر تهران و محله سعادتآباد به مطب ایشان مراجعه میکنند. بر اساس بازخورد بیماران، دکتر الهه مقیم فاروجی بهخاطر تشخیص دقیق، دانش تخصصی بهروز و رفتار حرفهای شهرت دارد و بسیاری از بیماران از روند درمان و نتیجه نهایی رضایت بالایی داشتهاند.
ایشان با بهرهگیری از دانش تخصصی و سابقه آموزشی، خدمات درمان ریشه، عصبکشی دندان و مشاوره تخصصی دندانپزشکی را ارائه میدهند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر برای مراجعهکنندگان فراهم است تا بیماران بتوانند به راحتی و بدون معطلی وقت ویزیت خود را رزرو کنند. دکتر الهه مقیم فاروجی به عنوان متخصص درمان ریشه در تهران و منطقه سعادتآباد، انتخاب بسیاری از بیماران برای درمانهای تخصصی دندانپزشکی است.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مطب: سعادت آباد، میدان کاج، سرو غربی، نبش خیابان مروارید،، ساختمان مروارید، طبقه ۳، واحد ۲۰
خانم دکتر بسیار ماهر و باحوصله هستن از کارشون خیلی راضی هستم با تشکر از کادر خوبشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۷درمان ریشه بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خیلی خوب بود خیلی راضی بودم دکترمهربون بود و با پرسنل و بیمار رفتار خوبی دارن مطب خوش انرژی است و آدم های خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتر با انصافی هستن و تو کارشون خبره هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار دقیق و عالی و بسیار خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۵/۰۱کارشون عالی و حرفه ایی بود و از اون مهمتر رفتارشون کاملا حرفه ایی و مهربان بود من که خیلی راضی بودم
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عصب کشی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳خانم دکتر عزیز کارشون واقعا عالی بود و همچنین برخورد پرسنل خیلی خوب بود من چند جا برای انجام کار رفتم فقط خانم دکتر قبول کردن و عالی انجام شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۶بسیار بسیار دکتر خوب و کار بلد و پرسنل عالی و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۵/۰۱خیلی راضی بودم از کار و پرسنلشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خدا رو شکر از عملکرد ایشان بسیار راضی هستم. تشخیص و درمان بسیار عالی.
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خانم دکتر با اخلاق و حرفه ای هستن. همچنین محیط کاملا صمیمی و پرسنل خوش اخلاق
۱۴۰۳/۰۹/۱۱عصب کشی دندان داشتم ،عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳بسیار عالی و مهربان و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کیست در ریشه دندان داشتم-به طورکلی درمان شد دیگه هیچ دردی ندارم برخورد خانم دکتر و پرسنل بسیار بسیاااار عالی.ممنون
۱۴۰۳/۰۹/۰۳درمان مجدد ریشه داشتم که همه دکترها گفتند باید بکشیید ولی خانم دکتر با حوصله و مهربانی و صبوری درمان مجدد انجام دادن و دندانم را نجات دادن. ممنونم ازشون واقعا
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی هستند در تشخیص، سریع و تند کار می کنند. بی نظیر... توصیه می کنم
۱۴۰۴/۰۶/۱۴خیلی کارشون عالی و خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۵دندان درد شدید و ریشه خدا رو شکر تشخیص عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۰با دقت و با تجربه
۱۴۰۴/۰۹/۲۶برای عصب کشی مجدد دندانم مراجعه کردم بسیار با حوصله و بدون درد کار دندانم انجام شد ، محیط آرام و بدون استرس
۱۴۰۳/۱۰/۰۴بهترین دکتر از همه نظر اخلاق و کارایی خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۱من برای عصب کشی مراجعه گردم کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۷مشکل عصب دندان
۱۴۰۳/۱۰/۲۶دکترالهه مقیم فوق العاده و بسیار مسلط هستند.از ایشون متشکرم.
۱۴۰۳/۱۱/۰۴خیلی عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۱خانم دکتر بسیا خانم خوب وکارشون با دقت هست
۱۴۰۳/۰۸/۲۰چک آپ سالانه بسیار خوش اخلاق و حرفه ای هستند. سالهاست که بیمار ایشان هستم. بسیار راضی ام
۱۴۰۴/۰۵/۱۴ازنظربهداشت خیلی عالی پرسنل موجه و خوش برخورد از کار دکتر هم راضی بودم برای درمان نیاز بشه مجدد مراجعه میکنم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳بنده خدمت خانم دکتر عصب کشی انجام دادم بسیار صبور و با تخصص عالی کار درمان ریشه را برای من انجام دادند بسیار راضی بودم
۱۴۰۴/۰۷/۱۴دندان درد داشتم خانم دکتر خیلی عالی معاینه کردن و مشکلم کامل حل شد
۱۴۰۴/۰۷/۱۴با تشکر از خانم دکتر فاروجی و همکاران محترمشون، علاوه بر درمانی که خانم دکتر برای دندان بنده زحمت کشیدن و کارشون بسیار عالی بود، ایشون بسیار پزشک محترم، با برخوردی خیلی خیلی خوب و بسیار با حوصله هستن، من ازینکه ایشون رو برای درمان دندانم انتخاب کردم خیلی راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۹/۲۴همه چیز عالی عالی عالی.رفتار پرسنل عالی خانم دکتر کاملا حرفه ایی و بسیااار خوش برخورد و هزینه هم کاملا منصفانه
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عالی! برای عصب کشی رفتم نزد ایشان و عالی بود همه چیز! بدون هیچ دردی.
۱۴۰۳/۱۱/۱۰بسیار صبور بودن و راضی ام
۱۴۰۳/۰۵/۲۹خدمات ریشه دندون ۷ بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶برای عفونت ریشه دندان مراجعه کردم ، توجه ، پیگیری و تسلط عالی ، زمان بندی و نظافت مطب عالی ، برخورد پرسنل عالی فقط کاش دکتر حین کار با پرسنل صحبت های غیرکاری نکنن
۱۴۰۳/۰۸/۲۵من امروز برای جلسه دوم پیش خانم دکتر بودم،کارشون و اخلاق شون عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۲۷عالی بود کارشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۰۹بسیار خوش برخورد هستن و خیلی زمان میکذارن و بررسی دقیق انجام میدن ، تشخیصشون هم عالیه ، من راضی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۳۰دقیق و صبور دندونی که همه میگفتن باید کشیده شه رو برام حفظ کردن
۱۴۰۴/۰۳/۰۳برخورد دکتر وپرسنل عالی .از هر نظر همه چی عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۸مشل درمان مجدد ریشه داشتیم جلسه اول خوب پیش رفت امروز جلسه دومه. رفتار پرسنل عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بهترین دکتری که تا عمرم دیدم بهترین کادر درمانو دارن مخصوصا لیلا خانوم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خانم دکتر خیلی مهربون و با حوصله به مشکلات گوش دادند و بهترین درمان رو اجرا کردن.
۱۴۰۴/۰۲/۱۷بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار با تجربه و خوش اخلاق وقت دهی عالی آگاهی دادن از روند درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۴برای درمان ریشه دندون پسرم مراجعه کردم...بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۰۳ایشان بسیار با اخلاق و متعهد هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۵پیش دندانپزشک عمومی رفتم دندانم رو باز کرد نتونست انجام بده به این خانم ارجاع داد ،مرتب و منظمن راضیم
۱۴۰۳/۰۴/۰۶خوش اخلاق ترین و حرفه ای ترین متخصص درمان ریشه تشکر از اخلاق خوبشون و صبوریشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسبار مجرب و با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۱/۱۲/۲۰خیلی از کارشون راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۷دندان درد شدید داشتم خواستم بکشم ولی با کمک خانوم دکتر پرش کردم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷دکتر صبور
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خدمت خانم دکتر رسیدیم برای درد دندان برای فرزندم از نطر رفتار و تشخیص و درمان و هزینه بسیار عالی و دنبال کار تراشی و هزینه ی اصافی نبودند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱مادرم رو درمان کرده آمد.
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عالی بودن خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰بسیار حرفهای و عالی بودند
۱۴۰۴/۰۴/۱۱سلام کارش عالی
۱۴۰۴/۰۱/۳۱فوق العاده با اطلاعات و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۷/۲۸من عصب کشی انجام دادم پیششون هم خودشون هم تیمشون عالی بودن . هم کارشون عالیه هم اخلاقشون
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۳۱من خیلی راضیم کارشون عالی
۱۴۰۳/۰۵/۰۲پیشنهاد میکنم حتما تجربه بفرمایین ، کارشون واقعا عالی خانم دکتر و همکاراشون واقعا متبحر و منصف هستن ، دلسوزانه روی دندون من کار کردن و به بهترین شکل درست شد. ممنون از همه زحماتتون خانم دکتر ایشالا همه پزشکها هم مثل شما باشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۲کارشون فوق العادست
۱۴۰۰/۰۳/۳۰پزشک صبورر خوش برخورد تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۳۰عالی عالی عالی بسیار راضی ام
۱۴۰۳/۰۴/۰۲خدا رو شکر خیلی با صبر و حوصله و با خوش رویی برخورد کردن و بی حسی و مراحل درمان به راحتی جلو رفت
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خیلی خوب تسلط و تخصص عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۷خوب بود.
۱۴۰۳/۱۰/۳۰عالی فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۷بسیار دکتر مجرب و عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۸بسیار با حوصله و دقت
۱۴۰۲/۰۹/۲۰عصب کشی دندان داشتم ،عالیه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳مشکل ریسه داشتم و فوق العاده با صبر و شکیبایی درمان کردند
۱۴۰۴/۰۷/۲۱درمان ریشه داشتم ، دکترهای دیگه گفته بودن باید بکشی ولی ایشون کاملا درمان کردن
۱۴۰۳/۱۱/۲۸کاملا راضیم.خوش اخلاق و با حوصله و صبور
۱۴۰۰/۰۸/۰۳من نیاز به عصب کشی دندان داشتم ایشون خیلی سریع و به موقع نوبت دادن و کارمو به نحو احسن و صبوری انجام دادند پرسنل خیلی مهربونی هم داشتند
۱۴۰۳/۰۴/۰۴تشخیص سریع صحیح .انجام درمان هم دقیق و با حوصله .پزشک حاذق خوش برخورد با بیمار .و پرسنل کلینیک شون هم با حوصله و مهربان با بیمار و وقت دهی متناسب با شرایط بیمار .عالی در کل خانم دکتر و خیلی راضی بودم .
۱۴۰۳/۰۸/۲۷سلام این نوبت حضوری هست یا تلفنی؟
۱۴۰۴/۱۰/۱۷من خیلی راضی بودم احساس آرامش کردم فوق العاده بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۸خانوم دکتر مقیم فاروجی کارشونو بسیار عالی و در سطح فوق حرفه ای انجام دادند.واقعا ازشون تشکر میکنم،همچنین از پرسنل متشخص این مجموعه نهایت تشکر رو دارم. ممنونم
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار خانم دکتر عالی و با سوادی هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۹مشکل ریشه به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۲/۰۹/۱۲واقعا خیلی خوب بود و و بدون درد کارو انجام داد و خیلی مهربان بودن خانوم دکتر و من خیلی رازی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶سلام واقعا دکتر عالی خوش اخلاق خوش برخورد و همچنین منشی بسیار مهربان و خوش برخورد با بیمار مچکرم
۱۴۰۴/۰۳/۰۴من ار رفتار ایشون خیلی راضیم.دندونم رو گفته بودن باید بکشم و ایمپلنت کنم اما ایشون نهایت تلاششون رو کردن و دندونم حفظ شد..واقعا دستشون درد نکنه️
۱۴۰۴/۰۱/۳۰دندان شش من کاملا عفونت کرده بود و پیش هر دکتری میرفتم میگفتند که باید دندان کشیده بشه و پودر استخوان و ایمپلنت انجام بشه اما به لطف خانم دکتر ریشه من کاملا درمان شد و عصب کشی رو به بهترین شکل انجام دادند و بسیار خوش برخورد و حرفه ای و بدون درد کار رو انجام دادند بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶بسیار با تجربه و مهربان
۱۴۰۴/۰۳/۰۷هرکاری در درمانگاه صاحب کوثر سخت و انجام پذیر نبود ،دکتر مقیم برام انجام داد و خانم مبینا هم بسیار خوش اخلاق بودن
۱۴۰۳/۰۷/۲۴عصب کشی خیلی خوب و سریع انجام شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۳با دندان درد شدید مراجعه کردم و پس از معاینه متوجه شدم عفونت شدید داره دندوم ایشون پس از خارج کردن عفونت از دندون من پس چند روز درد به آرامش رسیدم و دندونم و مدیون ایشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار عالی ارهر لحاظ
۱۴۰۳/۱۱/۲۴کارشون بسیار تخصصی و عالی بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۷من برای درمان ریشه خدمت ایشان رسیدم و بسیار از کارشان راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۲سلام... تشکر فراوان دارم از کادر و سر کار خانم دکتر ..بسیار با دانش و خوش اخلاق..
۱۴۰۳/۰۸/۰۱عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خوب وقت میگذارن
۱۴۰۳/۰۴/۰۴عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۳۰بنده برای بار دوم رجوع کردم مطبشون، واقعا توصیه میکنم ، بسیار باسواد و حرفه ایی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲ایشون فوق العاده دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۳۰عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خانم دکتر از هر نظر عالی بودند خوش اخلاق حرفه ای استریل عالی مهارت بالا و اینکه ۲ دندان سخت من و عصب کشی کردند و من اصلا بعدش درد نداشتم و واقعاا راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰خانم دکتر خوش و خوش برخورد بودند،نکته منفی اینکه منشی مجبورت میکند که همون لحظه در سایت کامنت بزار و خودش ناظر باشند که کامنت خوب بزار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱درمان ریشه برام انجام دادن هم کارشون عالی بود هم اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۳/۲۹درد دندان داشتم و ایشون برای من درمان ریشه تنهام دادن
۱۴۰۳/۰۸/۲۷بسیار دلسوز و خوش اخلاقن و در کارشون حرفه ای هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۳خیلی سریع وقت دادن.خوش اخلاق و کار ظریف و خوب
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار با مهارت و خوش برخورد هستن ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۰۲کارشون عالی هست دندان من کیست داشت به چند تا دکتر مراجعه کردم گفتن باید کشیده بشه ایشون برای من درمانش کردن و راضی هستم
۱۴۰۵/۰۱/۳۰دندان نیاز به درمان مجدد عصب کشی داشت. ایشان در کمال صبوری این درمان را انجام دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷برای درمان ریشه به ایشان مراجعه کردم و به نظر در کارشان مسلط بودند ، و مشکلی خاصی به وجود نیامد
۱۴۰۳/۰۸/۲۴خیلی برخورد خونگرم و دوستانه، برا کارشون اهمیت قائلند و پروفیشنال
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار حرفه ای و متخصص و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۲۸بشدت توصیه میکنم ، بسیار کار بلد
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۳۰Very friendly staff and doctor! Professional treatment. Highly recommended!
۱۴۰۳/۰۴/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۹علی و بسیار حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار دکتر خوس اخلاق و حرفه ای هستن و کاملا وفت برای بیمار میذارن ، پرسنل خود مطبشونم خوش اخلاق و کاربلد هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار مجرب و کاربلد هستند. در مطب هم همهی امکانات برای بیمار و همراه بیمار موجود بود
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی بودن عصب کشی مجدد انجام دادم
۱۴۰۳/۱۲/۱۴دکتر خیلی خوبی بود کارش ایشون فوق العاده
۱۴۰۴/۰۸/۲۸عالی بودند، درد دندان داشتم خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۰۳با عرض سلام و خسته نباشید به دکتر مقیم عزیزم خیلیییی خیلیییی زیاد دوستتون دارم همیشه شاد و سلامت باشید
۱۴۰۳/۰۹/۰۴عصب کشی دندان
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خیلی ممنونم از خانم دکتر عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۵کارشون عالی بود واقعا خانم دکتر... خیلی مسلط و سریع عصب کشی رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸من کار درمانی با خانم دکتر فاروجی انجام دادم صبور و متین هستند و با مهارت کار عصب کشی دندان انجام شد و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار حرفه ای و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دندون منو هیچ دکتر متخصصی قبول نکرد برای ترمیم، اما خانم دکتر بسیار حرفه ای و با حوصله و صبوری دندونم رو که دیگه کشیدنی بود عصب کشی کردن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۳برای دندان درد کارشون بینظیر بود خیلیییی خوب بود
۱۴۰۴/۰۴/۲۵با تشکر از خانم دکتر گرامی، بسیار مهربان، با حوصله، دقیق و متخصص، به همه پیشنهاد میکنم از تحصص ایشان بهرهمند گردند.
۱۴۰۴/۰۲/۱۴پزشکی،حاذق،متخصص،بسیار با اخلاق.تشخیص جهت درمان ریشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸نوبت دهی بسیار سریع کادر بسیار خوش برخورد و خود خانم دکتر هم خوش برخورد و حرفه ای بودن کار دندان من رو در یک روز انجام دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۴خانم دکتر بسیار حاذق و محیط کار حرفه ای
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عصب کشی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵همه چیزعالی ممنونم از خانم دکتروکادر دفتر
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی خوش برخورد و با حوصله , ایشان رو پیشنهاد میکنم دختر من ۸ سالشه ولی بدون هیچ گونه ترسی از اتاق دکتر بیرون اومدن
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دندان یک من در کودکی ضربه خورده بود و ایشون متوجه شدن که ریشه این دندان در حال تحلیل رفتن هستش براحتی عصب کشی کردن بدون کوچکترین دردی بسیار پزشک با اخلاق و با حوصلهای هستن..قبلش توسط دکتر دیگه ای ویزیت شدم و ایشون گفتن کار شما خیلی پیچیده هستش و باید بوسیله رباط انجام بشه و هر دکتری نمیتونه این کار رو انجام بده و...ولی خانم دکتر مقیمی بدون ادعادر کمال آرامش وبا هزینه منصفانه کار بنده رو انجام دادن ..پیشنهاد میکنم قبل از انجام هر کار تخصصی برای ریشه دندان با هر پزشکی،با ایشون هم مشاوره کنید
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار با حوصله و دقت کار میکنند
۱۴۰۰/۱۱/۲۱همه چیز عالی بود ، ایشون بسیار حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتری عالی و کاربلد خانم خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خدا عمر باعزت به ایشون بده، و توان قدرت چند جا رفتم گفتن باید دندونت و بکشی ایشون برام نگه داشتن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴بسیار عالی ، حرفه ای ، خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۸/۲۹خانم دکتر از همه لحاظ عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۲دکتردلسوز وبسیار با تجربه من راضی بودم
۱۴۰۳/۰۶/۰۷دو تا از دندون ها ، عفنوت داشتن که هر دو درمان شدن و عصب کشی انجام شد بسیار با حوصله و دلسوز هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۱خانم دکتر و همکارانشون بسیار دلسوزانه و عالی کارمیکنند
۱۴۰۳/۰۸/۲۰خانم دکتر فوق العاده خوش برخورد و با حوصله برخورد کردند و تو کارشون هم کاملا مسلط بودند
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بسیار خوشبرخورد و باحوصله و حرفهای
۱۴۰۵/۰۲/۲۴رفتار دکتر خیلی عالی بود، و موقع درمان هیچ دردی نداشتم و خیلی راضیام.
۱۴۰۳/۰۷/۲۶دکتر بسیار عالی با کادر درمان خوبشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر های مختلفی رفتم خانم دکتر بسیار خونسرد و توی کارشون دقت میکنن تا انتهای کار همراهی میکنن برای تزریق هم چیزی متوجه نشدم از لحاظ دستیار هم بینظیر تجریه ی عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۰۳فوق العاده خوش برخورد و ماهر
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بی نهایت عالی ریشه دندانم رو درست کرد
۱۴۰۴/۰۷/۱۱واقعا راضی از کار ایشون ، حتما توصیه میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۱دستمزدشون خیلی بالا بود برای همین از ادامه درمان با ایشون منصرف شدم ولی تسخیصشون ب نظرم خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۷بسیار خانم دکتر با اخلاق و از نظر کار درمانی بسیار حاذق هستند
۱۴۰۳/۰۵/۲۷خانم دکتر بسیار با اخلاق و صبور هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۶من دندون عصب کشی شدم که جای دیگه انجام داده بودم باز درد گرفت و جای دیگه رفتم گفتن باید کشیده بشه ولی خوشبختانه خانم دکتر تونستن مشکلم رفع کنن ..واقعا دکتر خوب وصبوری هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی راحت و بدون اذیت عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مشکل بنده در مورد درمان ریشه بود که ایشان در نهایت صبوری به بهترین شکل درمان ریشه بنده را انجام دادند و بسیار از ایشان و تیم حرفه ای ایشان متشکرم .
۱۴۰۳/۰۷/۱۹درمان ریشه
۱۴۰۴/۰۲/۲۷دکتر و پرسنل بسیار خوش برخورد و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۸/۱۵رفتار و کار حرفه ای و عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۸کارشون خیلی عالی بود و دندان من را نجات دادند.
۱۴۰۴/۰۲/۲۱تجربه عالی بود اخلاق و پرسنل خوبی داشتن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خانم دکتر بسیار با حوصله تمام توضیحات رو دقیق اعلام کردن و خیلی خوب کار دندونم رو انجام دادن. بینهایت از کارشون راضی هستم.
۱۴۰۳/۰۶/۱۰بسیار با اخلاق و با حوصله و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۶/۰۶دکتر خیلی خوبی بودند و مشکلم درد ریشه دندونم بود و خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸دکتر بسیار باحوصله بودند و با تجربه محیط کاری بسیار تمیز بود رفتاری که با بیماران داشتند هم خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶دکتر عالی بودن ،دندون من که چند تا دندون پزشک دیگه گفته بودن امیدی بهش نیست رو درست کردند،خیلی خوب شد،لیلا جون منشی زیباشون هم خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بی نظیره تیمشون همچنین دکتر استوار عزیز
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عصب کشی دندان اسیاب
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بسیار عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۱۲/۰۶درد شدید دندان 5پایین. با تشکر از خانم دکتر که بسیار با حوصله و عالی همراه با توضیحات قابل فهم کار منو انجام دادن.
۱۴۰۲/۰۲/۱۳عصب کشی دندان انجام دادم اصلا اذیت نشدم. بسیار عالی و کاربلد هستن.
۱۴۰۳/۰۳/۳۰عالی خوش اخلاق حرفه ای
۱۴۰۳/۰۶/۱۰سلام وخسته نباشی به دکترعزیز من برای درمان ریشه دخترم که ۱۰سالش هست پیش دکترعزیزمراجعه کردم وخیلی رازی هستم بااینکه دخترم به شدت ترس واسترس داشتن ولی به خوبی کارانجام شدواینکه به شدت باحوصله ومهربون بودن
۱۴۰۳/۱۲/۰۶پزشکی بسیار صبور مهربان خوش برخورد وصددرصد کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۱۵همه چی عالی پرسنل و خانم مبینا عالی خانم دکتر عالی برخورد عالی کارم سریع انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۹ریشه دندان مشکل داشت نظر دوتا پزشک این بود باید بکشیم ولی خانم دکتر با درمان ریشه به دخترم کمک کرد و دندانش درمان شد همه چیز عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عال
۱۴۰۳/۰۷/۲۶درمان مجدد ریشه ری اندو داشتم ۳ تا دکتر گفتن باید بکشی و ایمپلنت باید انجام بشه اما خانم دکتر با صبوری، اخلاق و کار حرفه ای مشکل من و برطرف کردند. بسیار ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۲۲من یکی از دندونام که عصب کشی شده بود قبلا عفونت و آبسه کرده بود و هرجا رفتم گفتن باید بکشی و ایمپلنت بذاری ولی خانم دکتر تو ۳ جلسه درمان کردن و خیلی زحمت کشیدن ... مهارت و اخلاق و نوبت دهی و همه چی عاااالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱بسیار متبحر در کار درمان ریشه و خیلی خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۴/۲۰بسیار خوش و برخورد، متعهد و با تخصص بالا
۱۴۰۰/۱۰/۲۸سلام، درمان ریشه با خانم دکتر مقیم عزیز داشتم، بسیار باتجربه هستند و واقعا راضی بودم.
۱۴۰۰/۰۸/۱۳کار دقیق محیط مناسب پرسنل همراه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بسیارعالی هستن حتما پیشنهاد میشود.
۱۴۰۳/۰۸/۰۶کار دکتر بسیار عالی بوده و از نظر هزینه هم قیمت منصفانه ای دارند
۱۴۰۳/۰۵/۱۷جهت عصب کشی مراجعه کردم و بخوبی کارم انجام شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۶ایشون بی نظیر هستن فوق العاده دکتر با تجربه و بی نظیری هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۰بی نظیر
۱۴۰۴/۰۳/۱۲کار حرفه ای، محیط آرام ، اخلاق خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۴تشخیص عالی و کار خوب
۱۴۰۲/۱۱/۱۰من عصب کشی مجدد داشتم، بسیار راضیم هم از برخورد پرسنل و خانوم دکتر.
۱۴۰۳/۰۷/۳۰بسیار عالی،اولین فرصت بدون نوبت قبلی کارمون انجام شد،در سریع ترین زمان،پرسنل عالی،و همینطور راهنمایی خوب بعد از انجام کار.
۱۴۰۳/۰۶/۰۱بسیار عالی و با دانش به روز
۱۴۰۴/۰۷/۱۷خانم دکتر مقیم را از مدتها پیش میشناسم و در جایگاه پزشک خانوادگیمان، قدردان دانش ایشان، شکیبایی، راهنماییهای کارگشایشان بوده و هستم.
۱۴۰۳/۰۸/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۲من با درد عفونت مراجعه کردم ولی درحین کار هیچ دردی متوجه نشدم و نسبت به جاهای دیگه ای که رفتم سریع کارم انجام شد و خانم دکتر بسیار با اخلاق و صبور بودند و اصلا استرس نکشیدم و بسیار از کارشون راضی بودم
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عصب کشی
۱۴۰۲/۰۵/۰۳مطب محیط مثبتی داشت و آدمو مضطرب نمیکرد. رفتار پرسنل و دکتر خیلی حرفهای و دوستانه و کار ایشون بسیار عالی بود.
۱۴۰۳/۱۰/۰۴نیاز به عصب کشی دندان داشتم که بسیار عالی انجام شد.کارشون بسیار خوبه و با مهارت و سریع انجام دادن.از نظر اخلاق هم عالی هستن.
۱۴۰۳/۰۴/۰۷برخورد خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۹/۰۴بسیار مهربان و باتجربه هستند و برای بیمار دلسوزانه وقت میگذارند تا بهترین درمان را برایشان انجام دهند
۱۴۰۰/۱۰/۱۳باسلام خانم دکتری فوق العاده خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۳/۰۴/۲۳رمان مجدد ریشه
۱۴۰۳/۰۴/۰۳خیلی عالی ممنون واقعا انرژی صد درصد ممنون از بزرگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بسیار دکتر حاذق و مجربی هستن و ممنونم بابت اینکه همه مواردی که برای یک مریض مهمه در مطبشون رعایت میشه
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من عصب کشی دندون داشتم و خیلی خوب بود کار ایشون عالی بود رفتار پرسنل و اینا عالی بود همه چی خوش اخلاق و پر انرژی و عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۳برای ترمیم ریشه دو دندان هفت مراجعه کردم، برخورد مناسب و کارشون هم عالی بود، قیمت مناسب
۱۴۰۳/۰۵/۲۲خیلی عالی بود پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۶/۲۸دکتر بسیار عالی و صبور و مهربون
۱۴۰۴/۱۰/۰۴عالی، منصف با وجدان
۱۴۰۴/۰۵/۰۸از همه نظر عالی هستن ونمونه میشه گفت که اگر 10تا دکتر رجه یک توی تهران هست یکیشون خانم دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۵/۲۸عالی با دقت تمام
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۹کارشون واقعا عالی بود.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹خانم دکتر بسیار صبور و حرفه ای هستند رضایت ۱۰۰درصد
۱۴۰۳/۰۴/۰۶مشکل ریشه بینظیر بودکارشون
۱۴۰۳/۱۰/۲۷از درمان خانم دکتر راضی بودم. درمان ریشه مججد انجام شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۹/۰۳با سپاس و تشکر از سرکار خانوم دکتر مقیم و همکارانشون .همه چیز خوب و عالی در محیطی آرام و زیبا.مراجعه به این کلینیک و خدمت دکتر مقیم را به همه دوستان پیشنهاد میدهم.با سپاس
۱۴۰۳/۱۱/۲۴دکتر بسیار صبور پاسخگو به ابهامات .و مهمتر حاذق و با سواد در زمینه ریشه و ترمیم ریشه ..بنده کار کلی انجام دادم و برام عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۲۰برای عصب کشی به ایشان مراجعه کردم محیط عالی پرسنل عالی کار دکتر عالی من راضی بودم پیشنهاد میدم به دوستان
۱۴۰۴/۰۷/۱۴درود ایشان بسیار دکتر متبحر و متخصصی هستند ، توصیه می کنم.
۱۴۰۳/۰۵/۱۷کارشون خوب بود ولی گرون بود
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عالی حرفه ای و خوش اخلاق و محیط مطب تمیز و پرسنل خندان
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی،خوش اخلاق با توضیحات عالی و کار درست..
۱۴۰۴/۰۵/۲۵درمان ریشه بدون درد
۱۴۰۴/۰۴/۲۶عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۰بسیار خوش برخورد و آگاه و بسیار حرفهای با کمترین درد ممکن عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۳فوق العاده حرفه ای،مهربان،ممنونم ازشون با اینکه من خیلی از دندون پزشکی میترسم،ایشون با ارامش کار منو انجام دادن️️
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار حرفه ای و سریع . دندون سه ریشه با ریشه های منحنی من و عالی درمان کردن . به شدت توصیه میکنم ایشون و برای درمان ریشه.
۱۴۰۳/۱۲/۲۷تشکر ویژه از زحمات دکتر مقیم گرامی
۱۴۰۴/۰۱/۲۷ایشون دکتر بسیار حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱کارشون عالی و همچنین برخورد بسیار عالی داشتن هم خود خانم دکتر و هم دستیارشون
۱۴۰۳/۰۴/۱۱دکتر بسیار مهربان خوشرو و کاربلد ترین
۱۴۰۴/۰۵/۰۴درد شدید و درمان فوری
۱۴۰۳/۰۴/۲۷خانم دکتر یکی از بهترین ها در تهران هستند با حوصله و دقیق و کامل کا شون را انجام میدن و بسیار هم خوش اخلاق و با وجدان هستند . عالی
۱۴۰۵/۰۱/۲۵درد شدید در ریشه ی یکی از دندانهای عقب داشتم که با هیچ مسکن و انتی بیوتیکی اروم نمیشد به محض اینکه خانم دکتر روی این دندانم شروع به کار کرد به یکباره دردم برای همیشه از بین رفت خدا خیرشون بده کارشون عالی بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۳تشخیص درست و دلسوزی و مشاوره دقیق
۱۴۰۳/۰۴/۲۸همه چیز عالی بود و برخورد و مهارت عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عصب کشی دو تا از دندونام رو داشتم که خیلی عالی در نهایت دقت و حوصله و با اخلاق خوش انجام دادند که جای تشکر و قدردانی داره
۱۴۰۴/۰۷/۱۹درمان ریشه دندان داشتم که بسیار عالی انجام دادند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶مشکل ریشه دندان داشتم، به خوبی درمان کردن
۱۴۰۳/۰۷/۰۸خانم دکتر و دستیارانشون بسیار با وجدان ، صبور ، مهربان و با حوصله هستند. با مهارت تمام درمان رو انجام میدهند. من پیش متخصص درمان ریشه ی دیگری رفته بودم و دندونم رو میخواستن بکشن اما ایشون با تشخیصشون دندونم رو برام عالی عصب کشی کردن و نگه داشتن.
۱۴۰۳/۰۷/۲۳خیلی خوشحالم که خانم دکتر رو پیدا کردم و تا الان همه چیز عالی بوده از دکتر مچکرم
۱۴۰۳/۰۹/۱۴بله خیلی دکتر خوبی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۲۹چون همیشه از دندون پزشکی میترسم خیلی برام مهمه جو مطب چطور باشه که در مورد مطب خانم دکتر میتونم بگم رفتار خانم دکتر و پرسنل حس امنیت و آرامش بهم داد و راضیام از تجربه ویزیت و درمانم
۱۴۰۴/۱۰/۱۱دکتر عالی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۸بسیار دکتر خوبی هستن و با دقت کار رو انجام میدن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲سلام خیلی دکترخوبی هستن ،منظم و بسیار حرفه ای ،تشخیص و درمانشون هم عالی هست ،ازنظر قیمت و هزینه ها هم خوب هستن .
۱۴۰۵/۰۲/۰۲من تنگی کانال عصب کشی داشتم که به خانم دکتر مقیم مراجعه نموده و ایشان با صبر و حوصله کامل در دوجلسه مشکل دندانم را برطرف نمودند و کارشان بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۳۰بسیار دکتر کار بلد،خوش اخلاق و حرفه ای هستند،با توجه به اینکه پسر من ریشه و عصب خیلی خاصی داشتند و هر دکتری از عهده درمان آن برنمی آمد،خانم دکتر بسیار عالی درمان کردند،خیلی خیلی ممنونشون هستم
۱۴۰۳/۰۵/۳۱فوق العاده دکتر با تجربه و عالی اخلاق عالی کار عالی هر چی بگم کمه
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی،ممنون از دقت و سرعت عمل خانم دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۱۵همه چی عالی
۱۴۰۳/۱۰/۱۷دکتر خیلی خوب با محیطی عالی و تمیز
۱۴۰۳/۰۵/۰۲عصب کشی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲بله من درمان مجدد ریشه داشتم و بسیار عالی بود و راضی هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۷درمان ریشه انجام دادم ایشون بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴مهربان و کاربلد
۱۴۰۴/۰۹/۱۳