دکتر رامین افشاری متخصص روانپزشک (اعصاب و روان) با شماره نظام پزشکی 62937 در شیراز فعالیت میکند. امکان دریافت نوبت اینترنتی از مطب دکتر رامین افشاری در خیابان زند، ساختمان نسرین، طبقه دوم از طریق سامانه نوبت دات آی آر فراهم است.
دکتر رامین افشاری از جمله متخصصان برجسته روانپزشکی در شهر شیراز است که با شماره نظام پزشکی 62937 شناخته میشود. دکتر رامین افشاری، متخصص اعصاب و روان، دوره تخصصی خود را در رشته روانپزشکی به پایان رسانده و همچنین دوره رواندرمانی بینالمللی را در دانشگاه ماربورگ آلمان گذرانده است. وی بیش از دو دهه تجربه حرفهای در درمان انواع اختلالات روانی و مشکلات رفتاری دارد و توانسته است اعتماد بیماران زیادی را جلب کند.
مطب دکتر رامین افشاری در شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم واقع شده است و بیماران میتوانند برای دریافت نوبت اینترنتی از طریق سامانه نوبت دات آی آر اقدام کنند. علاوه بر این، دکتر رامین افشاری در مرکز مشاوره مهراد در شیراز نیز خدمات تخصصی روانپزشکی و مشاوره روانشناسی را ارائه میدهد. هر دو محل فعالیت او در قلب شهر شیراز قرار دارند و دسترسی آسانی دارند.
در کارنامه دکتر رامین افشاری، درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، اختلالات جنسی، اختلال کمتوجهی و بیشفعالی (ADHD) کودکان و نوجوانان، سردردهای بدون علت جسمی و مشکلات ارتباطی زوجها و خانوادهها به چشم میخورد. وی همچنین در انجام تستهای تشخیصی روانشناختی و ارزیابیهای تخصصی مانند نوار مغز (EEG و QEEG) و ارائه درمانهای نوین مثل rTMS و tDCS بسیار فعال است. اندازهگیری شاخصهای سلامت جسمی در هر ویزیت، نشاندهنده توجه ویژه ایشان به سلامت جامع بیماران است.
بر اساس بازخورد بیماران، دکتر رامین افشاری به خاطر تشخیص دقیق، رویکرد علمی و برخورد محترمانه همواره مورد رضایت مراجعین قرار گرفته است. بسیاری از بیماران از نتایج مثبت درمانهای روانپزشکی و مشاورهای ایشان ابراز رضایت کردهاند. در پایان، دکتر رامین افشاری، متخصص اعصاب و روان در شیراز با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه بالینی، مرجعی معتبر برای درمان مشکلات روانی و رفتاری به شمار میرود.
دکتر رامین افشاری متخصص روانپزشکی (اعصاب و روان) با شماره نظام پزشکی 62937 هستند.
امکان دریافت نوبت اینترنتی برای مطب دکتر رامین افشاری از طریق سامانه نوبت دات آی آر وجود دارد. همچنین میتوان با مطب تماس گرفت.
دکتر افشاری در درمان افسردگی، اضطراب، وسواس، مشکلات خواب، سردردهای بدون علت جسمی، اختلالات جنسی، مشکلات ارتباطی زوجها، ADHD و اختلالات رفتاری کودکان و نوجوانان تخصص دارند.
مطب دکتر افشاری در شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم واقع شده است.
ایشان علاوه بر روانپزشکی، خدمات رواندرمانی، انجام تستهای تخصصی روانشناختی، نوار مغز و درمانهای نوین مانند rTMS و tDCS را نیز ارائه میدهند.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز، خیابان زند، روبروی بیست متری سینما سعدی، کوچه شهید عبائیان، ساختمان نسرین، طبقه دوم
شیراز - خیابان زند - روبروی بیست متری سینما سعدی - کوچه شهید عبائیان ساختمان نسرین - طبقه دوم
عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۴/۰۹خدای دوم من .دنیای منو از نو ساختن
۱۴۰۴/۰۸/۱۰عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳دکتر خوبیه واقعا برای اعصاب رفتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۳دلسوز،بهترین باحوصله ترین بااخلاق ترین و باسوادترین دکتر هستند
۱۴۰۲/۰۷/۱۸افسردگی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵عالی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۲۶مشکل بد خلقی داشتیم و حل شد
۱۴۰۰/۰۲/۲۰افسردگی
۱۴۰۴/۰۹/۰۸اینقدر ویزیتشون نسبت به بقیه دکترا گرون بود که اصلا نتونستم تو جلسه مشاوره شرکت کنم
۱۴۰۴/۰۳/۱۰خوب عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۴خیلی دکترعالی است دست شوند درد نکنی
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر فوق العاده با تجربه
۱۴۰۴/۰۴/۲۳هنوز نتیجه ای نگرفته ام اما در برخوردهای ایشون میشه فهمید که چقدر درک میکنند مخصوصا برای تشخیص ترنس بودن و کمک به بنده
۱۳۹۹/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۳/۱۰/۱۹بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۴مشکل خانمم توهم و سوظن و حالت شبه صرع بود ک خیلی بهتر و عادی شد
۱۳۹۹/۰۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۰۴علی است
۱۴۰۱/۰۶/۲۳فعلا که دارو دادن و هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۱۱/۲۲فعلا نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۳/۰۴خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۴تاثیرگذار و مفید
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بی نظیر
۱۴۰۲/۰۶/۲۱خوش برخورد هستن در تجویز دارو خوب هستن اما عوارض جانبی دارو ها را در نظر نمیگیرن و یه مقدار فکر میکنم زیادی میدونن
۱۴۰۱/۱۰/۲۳شکر خدا راضیم ازش
۱۴۰۳/۰۸/۰۲بسیار دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۷/۰۷هنوز جواب خوبی نکرفتم
۱۴۰۲/۰۹/۱۴دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۰۷/۰۸بی خوابی
۱۴۰۲/۰۵/۰۷تحت نظر،دکتر بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۷/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۹علی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۵عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۷من افسردگی شدید دارم ولی هنوز خوب نشدم
۱۴۰۲/۰۲/۱۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خوش احلاق ترین دکتری که تا حالا دیدم
۱۴۰۳/۰۷/۲۲استرس پانیک
۱۴۰۴/۰۳/۱۲سلام بی خوابی و استرس ودرمان شدم
۱۴۰۲/۰۴/۱۵مشکل وسواس و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۰/۲۹بیش فعالی پسرم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۹سردرد وبی خوابی فعلا تحت درمانم ومشکل قبل را ندارم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳خوب لس
۱۴۰۱/۰۲/۲۰اعصاب وروان
۱۴۰۴/۰۷/۰۷خوب بودن
۱۴۰۳/۱۲/۱۰الزایمر
۱۴۰۴/۰۷/۱۴بیماری پنیک
۱۴۰۴/۰۲/۰۷کنسل شد نوبت بنده من دکتری میخواستم ک درمان متادن انجام دهند ولی منشیشون گفتند انجام نمیدن یعنی اینگونه بیماران را ویزیت نمیکنن درصورتی که توی رزومه دکترشتخص اصلیشون درمان متادن هست!!!!؟؟؟
۱۴۰۴/۰۹/۲۶مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۱/۰۸/۱۲برای اضطراب دخترم رفتیم که هم آقای دکتر و هم روانشناس خیلی وقت گذاشتن و با اینکه دخترم معمولا ارتباط تمیگیره ولی باهاشون خوب ارتباط گرفت حتی داروهای آقای دکتر رو به موقع میخوره. هر چند واقعا هزینه هاشون یالا بود از نوار قلب بگیر تا نقشه مغز
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر من بودن و عالی ان. خدا همیشه حفظشون کنه
۱۴۰۱/۱۲/۲۴عالی بودن
۱۴۰۴/۰۳/۰۴هنوز اول راهم
۱۳۹۹/۰۲/۲۸اعتیاد
۱۴۰۴/۰۲/۰۵افسردگی عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی هر چی
۱۴۰۰/۱۱/۱۹عشق من دکتر رامین افشاری
۱۴۰۳/۰۴/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۰درمان درد های عصبی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵بسیار خوش اخلاق . و صبور و همراه واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۲فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۱ولش کردم بین راه
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۸/۰۶دوباره نوبت میخوام بگیرم و قرصام باید بیشتر بشه
۱۴۰۴/۰۳/۲۴عاای بودن
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مشکل اعصاب شو هرم از بهزیستی نامه معرفی داشتم
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بیش فعالی تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۲۹کمردرد
۱۴۰۳/۰۸/۲۶اوتیسم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۷/۱۸مادربزگم تازگی ها دچار آلزایمر شده بود و دکتر برای ایشون دارو هایی تجویز کردند ک موجب شد مادربزرگم با یک جلسه بهتر از قبل بشود
۱۴۰۳/۰۷/۱۶پسرم وسواس داشت بر طرف شد
۱۴۰۳/۰۵/۱۵مشکل اعصاب دارم
۱۴۰۴/۰۹/۱۹زیادقرصمیده
۱۴۰۳/۱۱/۰۹خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۲کارشون خوب
۱۴۰۲/۰۴/۳۱عالی و صبور
۱۴۰۱/۰۸/۲۰اعصاب روان
۱۴۰۱/۱۲/۱۰عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بنده استرس شدید داشتم تحت نظر دکتر افشار خیلی عالی درمان شدم
۱۴۰۳/۱۰/۰۹مشکل بیخوابی شدید .خدا خیرشون بده آقای دکتر واقعاکار بلد هستن
۱۴۰۳/۰۹/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۷از وقتی به ایشان مراجعه کردم متوجه شدم که قبلا اصلا زندگی نمیکردم
۱۴۰۵/۰۱/۱۶راضی بودم
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مشکل اعصاب
۱۴۰۲/۰۹/۱۱راضی هستم دکتر باتجربه ی هستن خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۵/۱۴افسردگی
۱۴۰۳/۰۹/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۲۰پسرم زیر نطر ایشون هست
۱۴۰۳/۰۷/۲۴آلزایمر
۱۴۰۱/۱۲/۲۰عالی باسواد باحوصله از هر نظر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۵باهاوش ترین ودقیق ترین دکتری که تا حالا شناختم
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰افسردگی و اضطراب ، بهترین دکتر شیراز هستن ایشون بنظرم
۱۴۰۴/۰۴/۲۵دکتر با حوصله و خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴خوب فقط زمان کمی میذارن و ارتباط زیادی نمیگیرن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲هنوز هیچ
۱۴۰۰/۱۱/۱۲اضطراب. عالی بودن
۱۴۰۳/۰۸/۱۵مشکل اضطراب و وسواس فکری داشتم که بعد از خوردن قرص ها و توصیه های ایشون، خیلی خیلی حالم بهتره.
۱۴۰۰/۰۸/۱۵باسلام ،پسرم استرس داشتن الان ب لطف خدا و آقای دکتر خیلی بهتر شدن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹کمردرد
۱۴۰۳/۰۳/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مشکل اضطراب و استرس شدید داشتم بهتر شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷افسردگی
۱۴۰۲/۰۹/۱۸بله.بخاطر اطلاعات صحیح ما اون بیمار میتونه راحتر به پزشک خودش دسترسی پیدا کنه
۱۴۰۵/۰۳/۱۱سلام واقعا عالی عالی وسواس فکری وعملی با یک ویزیت حالم بهتر هست وهنوز یکهفته دارو مصرف کرد
۱۴۰۴/۱۱/۱۸بد نبود
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۳۰یکی از بی نظیر ترین دکترایی که دیدم من خیلی از نظر روحی حالم بد بود با روش درمان دکتر خوب شدم
۱۴۰۲/۱۲/۲۰افسردگی و سردرد داشتم در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶تازه شروع کردم
۱۴۰۲/۰۴/۲۲حمله پانیک داشتم و خوب بود کار دکتر تنها مشکل کخ هست معلوم نیست تا کی باید دارو استفاده کنم
۱۴۰۳/۱۲/۱۸مشکل اعصاب داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳همسرم مشکل افسردگی داشت با یک جلسه 40درصدنتیجه گرفتیم
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سلام دکتر خوبی بودن اخلاقشون عالی تشخیصم عالی بسیار وقت گذاشتن ولی داروهارو ادامه ندادم
۱۴۰۳/۱۱/۰۹سلام بیماری دوقطبی داشتم که مراجعه کردم داروگرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۰۸برای بیمار ارزشی قائل نیستن
۱۴۰۲/۰۴/۰۱سلام من مشکل افکار منفی داشتم واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴سلام ۲ بارویزیت شدم عالی بوده
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۵/۰۸خوب بوده
۱۴۰۱/۱۰/۲۶بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۱۹خوب بودن برا پیش فعالی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵افسردگی نتیجه بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عاللللی
۱۴۰۲/۱۱/۲۳خیلی عصبی بودم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۳۰فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۰۲/۲۲سخنران مدرسه بودند
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خوش اخلاق بودند الان ۵ روزی هس قرص ها رو نصرف میکنم هم قلبم سنگینی میکند هم معده ام همش پیچ میده، اگر اقای افشار یک راه ارتباط فقط در حد یک سوال هم با مراجعینشان داشته باشند کیفیت کارشان بیشتر هم میشه
۱۴۰۴/۰۶/۱۲بسار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۵ازبهترین پزشکان باتجربه وتشخیص عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عصب روی گردن سمت چپ دررفتگی شدیدبدلیل کشیدگی سروگردن بچه زمان زایمان طبیعی
۱۴۰۲/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲خیلی عالی و کادر بسیار مهربان و وقت شناس و با حوصله
۱۴۰۲/۱۱/۱۷خوب وع
۱۴۰۲/۰۷/۲۹عالی من افسردگی شدید داشتم 1ماهه دارو استفاده میکنم خیلی بهترم شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۰درحال درمان هستیم
۱۴۰۰/۰۹/۲۶دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۱۲/۱۳بیخوابی
۱۴۰۴/۰۷/۰۶دستان خداوند روی زمین ...
۱۴۰۲/۰۳/۲۲همسرم سکته کرده بودن و امیدی بهش نبود ولی جناب دکتر ایشون رو مداوا کردن وخیلی راضی هستیم هم از خودشون هم از کارشون واقعا دسمرزاد
۱۴۰۱/۰۳/۲۳کارش درسته
۱۴۰۳/۰۵/۰۱عالیییی
۱۴۰۳/۱۱/۰۲مادرم فراموشی جزئی داره بار اول هست به دکتر مراجعه کردیم نظر قطعی نمیتوانم بدهم
۱۴۰۴/۰۹/۱۸عالین حرف نداره مهربون وخوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۷/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۱/۲۵بی نظیر و بهترین
۱۴۰۳/۱۱/۰۱کارشون عالی
۱۴۰۲/۰۲/۱۳افسردگی
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر عالی و با دانش
۱۴۰۲/۰۶/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۵خوب است من بهبودشدم
۱۴۰۲/۰۷/۱۲ترس و اضطراب زیاد داشتم الان خیلی خوبم ممنون از دکتر افشاری
۱۴۰۱/۱۲/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۳/۳۱دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۴/۰۴وسواس فکری
۱۳۹۷/۰۴/۱۷عالی است
۱۳۹۷/۱۰/۳۰خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۹/۱۷پدر سکته مغزی کرده
۱۴۰۳/۰۷/۲۲برادرم چندین سال بیماری اعصاب داشتند و به چندین دکتر مراجعه کردیم و نتیجه نگرفتیم.ولی الان که دو سال تحت نظر دکتر افشاری هستند خیلی خیلی بیماری ایشون بهتر شده.بی شک ایشون یکی از بهترین ها در تخصص خودشون هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱این دکتر چیطو هست
۱۴۰۲/۰۴/۰۹فوق العاده . آرامش الانم رو مدیون ایشون هستم
۱۴۰۱/۰۳/۰۳بسیار دانا
۱۴۰۴/۰۲/۲۳سلام ویزیت برای کودکان 1و نیم خیلی زیاد هست با تشکر
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بی خواب شبانه داشتم.دارو دادن .دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۱/۰۳/۰۹تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۸خیلی راضی بودم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶سلام خسته نباشید.دونفرازاقوام به افسردگی مبتلا شده بودنداول به لطف یزدان پاک بعدبه کمک دکترخوب شدند.تقدیروتشکرازدکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۴تاکنون نمی شناسم
۱۴۰۲/۰۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۱۴افسردگی
۱۳۹۹/۱۱/۳۰خیلی خوب بودن یک جلسه رفتم و خیلی خوب بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۷صدف اعصاب
۱۴۰۱/۰۷/۲۳مشکل افسردگی دارم رفتم خدمت دکتر افشاری داروهای که برام نسخه کرد خیلی خوب بود هر ما می روم خدمتشون خدا حافظ نگهدارش باد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱افسردگی
۱۴۰۱/۱۲/۲۰عالی به خصوص منشیشون خانم استادیان خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۱/۲۶هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۱/۰۳/۱۹فوق العادس
۱۳۹۷/۰۲/۱۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۳/۲۶دکتر خیلی خوب با معلومات بالا من پسرم مشکل افسردگی داشت الان نزدیک شش ماه تحت نظر هست خدا رو شکر خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عالی و بسیار خوب
۱۴۰۳/۱۱/۱۳عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵سلام. مشکل افسردگی داشتم و عصبی بودم که خداروشکر بهتر شدم و تجویز دکتر عالی بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۱۷سلام ودرود عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۰۱تشنج الان عالیه
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بسیار عال
۱۴۰۳/۱۲/۰۸فعلا تحت درمانم تازه رفتم تحت نظرشون
۱۴۰۲/۱۰/۱۹افسردگی داشتم که خدارو شکر درمان شدم با تشکر از دکتر
۱۳۹۷/۰۹/۲۵عالی و حرفه ای
۱۴۰۱/۰۴/۱۴بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۴دوستان مراجعه داشتن و راضی بودن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پس از سالها مراجعه به روانپزشک و روانشناس آقای دکتر به درستی بیماری همسرم رو تشخیص دادند و روند درمان به خوبی پیش رفت
۱۴۰۱/۱۱/۱۸افسردگی داشتم تحت درمانم فعلا
۱۴۰۱/۱۰/۱۱دکتر خوبی هستن اوایل داروها اثر خوب داشتن بعد از حدود یک سال نیاز ب تغییر ان ها شد
۱۴۰۱/۰۲/۱۵بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۹بسیار بسیار متبحر و دلسوز
۱۴۰۳/۱۰/۱۴خیلیییی عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بی خوابی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷مشکل پنیک داشتم خدا را شکر خوب شد خیلی عالی بود
۱۴۰۴/۰۴/۱۹اختلال دوقطبی والان نصبت به قبل بهترم
۱۴۰۴/۰۲/۲۷مشکل خواب افسردگی بله به دیگران معرفی کردم خواهرم
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار داروهای به روز مناسب تحویز میکنن نحوه ملاقات و چکاب هاشون عالیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۶کارشون عالیه
۱۴۰۳/۰۷/۱۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۴استرس فعلا بهترشدم
۱۴۰۳/۰۹/۰۳افسردگی شدید بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶مشکل اعصاب داشتم یه مدت ویزیت شدم بهتر بودم الان باز اعصابم به هم میریزه باز دارم ویزیت میشم
۱۴۰۲/۰۷/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۲/۱۰اضطراب زیاد،فعلا دارو مصرف میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۱شانه درد دارم
۱۴۰۲/۰۳/۰۵لبلالرر
۱۴۰۲/۰۶/۱۰دکتر بسیار مهربون و باتجربه ای می باشند و خداروشکر بیمار ما رو تسکین داده اند با تجویز و راهنمایی های ایشون
۱۳۹۸/۰۷/۲۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۱/۲۲عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۸بسیار دکتر خوبب هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۱تشخیصشون برای درمانم عالی بود.اضطراب و وسواس.دو سال تحت نظرشون هستم. دکتر افشاری بسیار مهربون و دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۵عالی کارشون من افسردگی شدید داشتم خیلی بهتر شدم الان
۱۴۰۱/۰۴/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۵عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴خوب هستن
۱۴۰۳/۱۲/۱۷خیلی دکتر خوب و با حوصله و با تجربه ای هستند. من در حال مصرف دارو هستم و اعصابم اروم شده خدارو شکر
۱۴۰۴/۱۲/۰۷دکتر با تجربه ای
۱۴۰۳/۱۰/۲۳دیسک گردن
۱۴۰۱/۰۵/۲۷خوب است
۱۳۹۹/۰۵/۲۱من استرس شدید داشتم، حمله پنیک داشتم به لطف خدا با اقای دمتر اشنا شدم والان ششماه هست تحت نظر ایشان دارو مصرف میکنم وحالم بسیار خوب است
۱۴۰۳/۰۷/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۳عالیبود
۱۴۰۲/۰۸/۱۲سردردهای شدید / خیلی از قبل بهترم
۱۴۰۳/۱۱/۲۹عصبانیت
۱۴۰۲/۰۶/۰۵با سلام به نظر من فقط با یک مرتبه مراجعه به مطب ایشان متوجه درمان و محیط درمانی متفاوت می شوید. نوبت دهی به موقع، نظم و برخورد مناسب در مطب و نوع روش درمانی ایشان عالی هست.
۱۴۰۰/۰۳/۱۷بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۹ج مشکل اعصاب عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱فوق العاده خوب بودن و متخصص
۱۴۰۳/۱۱/۰۹دکتری خوبی هست
۱۴۰۲/۱۲/۱۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۶یکی از بهترین دکترهای مغز و اعصاب شیراز هستند، من با یک دوره دارو خوردن حالم کلا خوبه انشالله همشه پایدار باشند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱فوق العاده ست
۱۴۰۴/۰۴/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۲۳نمیشناسم
۱۴۰۲/۰۳/۲۵عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عاااالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۳مشکل اعصاب وروان داشتم خیلی بهترشدم
۱۴۰۲/۰۸/۱۹دکتر عالی وخوب
۱۴۰۳/۱۱/۲۱افسردگی داشتم الان چند روز که داروها رو مصرف میکنم بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالیبوده
۱۴۰۳/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۱واقعا دکتر عالی هستن
۱۴۰۳/۰۹/۰۷افسردگی
۱۴۰۱/۰۶/۱۶خیلی عالی و خوشبرخورد
۱۴۰۳/۰۷/۰۱