سلام جناب دکتر سخاوت واقعا دکتر با تجربه ای هستن بند جندین بار خدمت ایشون رسیدم جهت درمان خوشبختانه نتجه خوبی گرفتم هم با حوصله هستن وهم در علم پزشکیشون تبهر خاصی دارن من به تهران هم مراجعه کردم که همون نسخه های دکتر سخاوت را تجویز کردن بنده خیلی از نحوه کارشون رضایت کامل دارم دکتر 20 هستن خداوند خیرشون بده این شاالله.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
افسردگی من تا حدود زیادی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
افسردگی درحال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
تشکراززحمات آقای دکتر مهربان ودلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
نمیدانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
استرس زیاد داشتم و الان بهترم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸
الان دومین جلسمه تا الان خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۸
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
مشکل قضایی بود، چندسال پیش برای کمیسیون پزشکی که شوهرم زده، بوده نامه برده بودم،
و قبلا آشنا هایم پیش او رفته بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
دکتر بسیار توانایی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
مشکل اعصاب داشتم خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۹
مشکل اعصاب . عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
مفید بوده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
خیلی جواب داد
۱۴۰۱/۰۷/۰۹
ناراحت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
مشکل وسواس
۱۴۰۰/۰۹/۲۷
سلام من خانمم بیمار هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
مشکلاعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴
هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
مشکل فکری
۱۴۰۰/۰۸/۲۴
بیماری دو قطبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹
افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
بله عالی هستند و بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱
نتیجه حاصل شده
۱۴۰۱/۰۴/۱۲
وسواس فکری... عالی بود درمانشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
سلام دایی مشکل اعصاب و روان داشت و مراجعه به دکتر سخاوت کردیم پس از دو جلسه دایی خودم برگشت به حالت خودش
استرس داشتم،الان خوب شدم
۱۴۰۱/۰۳/۳۱خوب بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲سلام جناب دکتر سخاوت واقعا دکتر با تجربه ای هستن بند جندین بار خدمت ایشون رسیدم جهت درمان خوشبختانه نتجه خوبی گرفتم هم با حوصله هستن وهم در علم پزشکیشون تبهر خاصی دارن من به تهران هم مراجعه کردم که همون نسخه های دکتر سخاوت را تجویز کردن بنده خیلی از نحوه کارشون رضایت کامل دارم دکتر 20 هستن خداوند خیرشون بده این شاالله.
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۹افسردگی من تا حدود زیادی برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۷افسردگی درحال درمان
۱۴۰۰/۰۸/۲۴تشکراززحمات آقای دکتر مهربان ودلسوز
۱۴۰۱/۰۳/۱۵نمیدانم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱استرس زیاد داشتم و الان بهترم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸الان دومین جلسمه تا الان خوب بوده
۱۴۰۱/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶مشکل قضایی بود، چندسال پیش برای کمیسیون پزشکی که شوهرم زده، بوده نامه برده بودم، و قبلا آشنا هایم پیش او رفته بودند
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر بسیار توانایی است
۱۴۰۰/۰۴/۲۷مشکل اعصاب داشتم خیلی خوب بوده
۱۴۰۱/۰۲/۲۹مشکل اعصاب . عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵مفید بوده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۹/۱۰خیلی جواب داد
۱۴۰۱/۰۷/۰۹ناراحت
۱۴۰۰/۰۵/۲۲مشکل وسواس
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سلام من خانمم بیمار هستن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷مشکلاعصاب
۱۴۰۰/۱۰/۲۴هیچ مشکلی نداشتم
۱۴۰۰/۰۵/۲۳مشکل فکری
۱۴۰۰/۰۸/۲۴بیماری دو قطبی
۱۴۰۰/۰۵/۰۹افسردگی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بله عالی هستند و بهبودی کامل داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۰۱نتیجه حاصل شده
۱۴۰۱/۰۴/۱۲وسواس فکری... عالی بود درمانشون
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی هست
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دکتر عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۸سلام دایی مشکل اعصاب و روان داشت و مراجعه به دکتر سخاوت کردیم پس از دو جلسه دایی خودم برگشت به حالت خودش
۱۴۰۰/۱۲/۱۲دکتری خوبی هست
۱۴۰۱/۰۳/۲۲عالی از همه نظر
۱۴۰۱/۰۶/۱۳ایشان استاد من در دوران
۱۴۰۱/۰۳/۱۷وسواس فکری
۱۴۰۱/۰۵/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۷/۱۶وزوز گوش داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۰۲به مراجعه بیشتر نیاز دارم
۱۴۰۰/۱۲/۱۵دکتر خوبی ھست
۱۴۰۱/۰۳/۲۲