من مادرم وخواهرم بیمار ایشون هستیم عالی هستن
بنده درمان رو نیمه کاره رها کردم ولی رراضی بودم
جراحی تیروئید انجام دادم
چند سال پیش بیمارشون بودم .عالی بودن
نتیجه خوب بود
تیروئید
تیروئید پرکار داشتم برطرف شد
سلام خیلی دکتر خوبی وصبری هستش من تیروئید کم کار دارم خیلی بهم کمک کرده بهتر شدم متشکرم
دکتر خوبی هستن
خوب بود
عالیه کار دکتر
سلام، آقای دکتر اسماعیلی خیلی خوش برخورد هستند، چند باری به مطب ایشون مراجعه کردم و بسیار راضی هستم
دکتر بسیار خوبی هستن من چند سال پیش مشکل تیروئید داشتم دکتر دیگه میرفتم نتیجه نمی گرفتم ولی با مراجعه به دکتر اسماعیلی متوجه بیماری شدن
مشکل کم کاری تیروئد داشتم بهتر شده
عالی دستشون شفا
تیروئید داشتم تحت نظر بودم
تیروئید کم کار
بسیار دکتر خوبی هستن مادرم مریض ایشون بودن درمان شدن الانم من هستم که در فاصله کم خیلی بهتر شدم عالی هستن
وجود گره در تیروئید
عالی بودن
تیروعیدم کم کار بود الان پانزده سال دارو مصرف میکنم حالم خوبه
ایشان درایام کودکی درروستای ماپزسک بهداری مابودند
خیلی دکتر با تجربه و خوبیه
دکتر خوبیه من
خوب بودن
بد نبوده
پرکاری تیروئید درمان شدم
هیچ مشکلی ندارد
مشکل تیرویید داشتم تحت درمان بودم
تیروئید کم کار و درمان شد طی دوسال
عالی است
بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن.
دکتردلسوز و حازقی هستن من پرکاری تیروئید داشتم کنترل شد
کم کاری تیرویید
تیرویید. من ریزش موی شدید بخاطره تیروییدم داشتم اون زمانی که پیش این دکتر ویزیت میشدم بخاطره داروهای درستی که بهم میداد کل مشکل جسمیم درست شده بود .
عالیییییه
بله تیروییدپرکارداشتم
مشکلات تیروئید و درمان عالی
بررسی تیروئید
تیرویید داشتم بسیار عالی هستن ایشون
بسیار عالی
کم کاری تیروئید و درمان شدم
تیرویید داشتم تحتدنظر هستم بهترشدم
دکتر خ
سلام تیرویید کم کار داشتم و بهبود پیدا کردم کارشون حرف نداره بسیار با حوصله و مهربون هستن
خیلی دکترخوبیه مهربون وباحوصله خیلیم باتجربه
کم کاری تیروئیددارم تحت درمان هستم امیدوارم نتیجه بگیرم
دکتر خیلی خوب
عالی بودن ایشون
گواتر و تحت درمان
بنده تیریید دارم
تیرویید کم کار
عالیییییی
تیرویید پرکار داشتم فعلا نتیجه ای حاصل نشده
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
مهرشهر - بلوار شهرداری (چهار باندی) بین ۲۰۵ و ۲۰۶ جنب راش کیک پلاک ۱۲۶ طبقه سوم
من مادرم وخواهرم بیمار ایشون هستیم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۰بنده درمان رو نیمه کاره رها کردم ولی رراضی بودم
۱۳۹۷/۰۷/۱۸جراحی تیروئید انجام دادم
۱۴۰۴/۰۶/۲۹چند سال پیش بیمارشون بودم .عالی بودن
۱۴۰۳/۰۵/۱۶نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰تیروئید
۱۴۰۳/۰۷/۲۸تیروئید پرکار داشتم برطرف شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰سلام خیلی دکتر خوبی وصبری هستش من تیروئید کم کار دارم خیلی بهم کمک کرده بهتر شدم متشکرم
۱۴۰۳/۰۸/۱۴تیروئید
۱۴۰۳/۱۲/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۵عالیه کار دکتر
۱۴۰۰/۰۹/۱۳سلام، آقای دکتر اسماعیلی خیلی خوش برخورد هستند، چند باری به مطب ایشون مراجعه کردم و بسیار راضی هستم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰دکتر بسیار خوبی هستن من چند سال پیش مشکل تیروئید داشتم دکتر دیگه میرفتم نتیجه نمی گرفتم ولی با مراجعه به دکتر اسماعیلی متوجه بیماری شدن
۱۴۰۴/۰۶/۲۸مشکل کم کاری تیروئد داشتم بهتر شده
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عالی دستشون شفا
۱۴۰۴/۰۸/۲۲تیروئید داشتم تحت نظر بودم
۱۴۰۲/۱۱/۲۸تیروئید کم کار
۱۴۰۳/۰۷/۰۶بسیار دکتر خوبی هستن مادرم مریض ایشون بودن درمان شدن الانم من هستم که در فاصله کم خیلی بهتر شدم عالی هستن
۱۴۰۰/۰۸/۰۸وجود گره در تیروئید
۱۴۰۳/۱۰/۰۷عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تیروعیدم کم کار بود الان پانزده سال دارو مصرف میکنم حالم خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۱۰ایشان درایام کودکی درروستای ماپزسک بهداری مابودند
۱۳۹۹/۰۶/۰۲خیلی دکتر با تجربه و خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبیه من
۱۳۹۹/۰۸/۲۴خوب بودن
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بد نبوده
۱۴۰۴/۰۸/۰۵پرکاری تیروئید درمان شدم
۱۳۹۷/۰۸/۲۲هیچ مشکلی ندارد
۱۴۰۴/۰۸/۱۸مشکل تیرویید داشتم تحت درمان بودم
۱۳۹۹/۱۰/۰۶تیروئید کم کار و درمان شد طی دوسال
۱۳۹۹/۱۱/۲۱عالی است
۱۴۰۳/۰۸/۰۷بسیار دکتر با حوصله و با تجربه ای هستن.
۱۴۰۰/۱۰/۰۴دکتردلسوز و حازقی هستن من پرکاری تیروئید داشتم کنترل شد
۱۳۹۸/۰۷/۲۳کم کاری تیرویید
۱۴۰۳/۱۲/۰۵تیرویید. من ریزش موی شدید بخاطره تیروییدم داشتم اون زمانی که پیش این دکتر ویزیت میشدم بخاطره داروهای درستی که بهم میداد کل مشکل جسمیم درست شده بود .
۱۳۹۷/۰۹/۰۲تیروئید
۱۴۰۴/۰۷/۱۸عالیییییه
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بله تیروییدپرکارداشتم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵مشکلات تیروئید و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۶/۰۹بررسی تیروئید
۱۳۹۹/۱۱/۱۷تیرویید داشتم بسیار عالی هستن ایشون
۱۳۹۷/۱۱/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۳کم کاری تیروئید و درمان شدم
۱۴۰۳/۰۹/۱۷تیرویید داشتم تحتدنظر هستم بهترشدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱دکتر خ
۱۴۰۳/۱۲/۰۹سلام تیرویید کم کار داشتم و بهبود پیدا کردم کارشون حرف نداره بسیار با حوصله و مهربون هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی دکترخوبیه مهربون وباحوصله خیلیم باتجربه
۱۴۰۰/۰۳/۱۰کم کاری تیروئیددارم تحت درمان هستم امیدوارم نتیجه بگیرم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳دکتر خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۲کم کاری تیرویید
۱۴۰۴/۰۵/۲۷عالی بودن ایشون
۱۴۰۳/۰۷/۱۴گواتر و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۴/۰۹بنده تیریید دارم
۱۳۹۹/۰۳/۲۶تیرویید کم کار
۱۴۰۳/۰۶/۱۹عالیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۵تیرویید پرکار داشتم فعلا نتیجه ای حاصل نشده
۱۳۹۹/۰۲/۰۵