این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر
آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶بنده مشکل آسم و آلرژی و سرفه های زیاد داشتم، با تشخیص و درمان درست ایشون واقعا شرایطم بهتر شده و خیلی راضی هستم و از ایشون قدردان هستم.
۱۴۰۳/۱۰/۱۹ایشون برخورد بسیار مناسبی با مریض داشتند ولی بیماری منو درست تشخیص ندادند
۱۳۹۹/۱۰/۱۶حساسیت
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار دکتر با اخلاق خوب وقت می گذارند و روند درمان و تجویز داروها بسیار خوب بود و در مجموع نتیجه مطلوب درمان بدست آمد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳پسرم سرفه های شدید داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تحت درمان
۱۴۰۲/۰۵/۲۸با آزمایشات متعدد قبل از تجویز دارو تمام جوانب را در نظر میگیرند تا بهترین درمان را ارائه کنند
۱۴۰۴/۰۴/۱۸نتیجه مثبت داشته راضی هستم
۱۳۹۹/۰۷/۰۸آلرژی و در حال درمان است.
۱۴۰۴/۰۷/۰۱پزشک با حوصله و مهربانی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۸آلرژی شدید و خوشبختانه کنترل شده
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عالیییی
۱۴۰۱/۰۸/۱۴عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۵/۰۹عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۲۶آلرژی، تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰کهیر مزمن دارم در حال درمان هستم بسیار با حوصله و بادقت هستن آقای دکتر
۱۴۰۳/۰۸/۱۵من تازه ویزیت شدم مشکلم سرفههای خشک مزمن بود آلرژی شدید داشتم تست آلرژی و ریه شدم .با دارو بهتر شدم یکماه دیگه نوبت دارم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵بسیار ماهر در کار و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۸/۱۷من آلرژی خیلی شدید داشتم.الان چند ماه تحت درمان ایشون هستم و واقعا راضی ام.از اون سرفه های وحشتناک دیگه خبری نیست
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار عالی کهیر مزمن داشتم و در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار با تجربه ای هستند
۱۳۹۷/۰۱/۲۳یک دکتر بسیار عالی مهربان و دقیق تا حالا به ندرت با چنین دکتر خوبی برخورد داشتم
۱۳۹۹/۰۹/۱۱سلام، به تازگی ویزیت شده ایم ، منتظر نتیجه درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۱/۲۴آلرژی و در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۵/۱۳سلام از موقعی که داروها را برام تجویز کرده است خدا شکر حالم رو به بهبودی است و داروها طبق دستور پزشک مصرف میکنم خدا حفظشون کنه
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من ۷ سالی میشد الرژی داشتم و و الان ۹ ماهه که پیش دکتر میرم و خداشکر خیلی بهتر شدم و اینکه ویزیت گرون تر نکنین
۱۴۰۴/۰۲/۱۸دکتر مهربان .صبور . با حوصله و کار درست
۱۴۰۰/۰۳/۲۸مشکل اسم و الرژی تحت نظر دکترم عالی هستن ایشون
۱۴۰۲/۰۹/۰۷من بامشکل آلرژی به آسپرین برای انجام آنژیو گرافی مراجعه کردم. آقای دکتر با متانت بادستور العملی که برای این مورد دادندهمه نگرانیهای من را مرتفع فرمودند.کمال تشکر را ازایشان دارم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۱خارشک کل بدن
۱۴۰۱/۰۵/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۱۱آلرژی پوستی برای پسرم و تنفسی برای خودم بایه نسخه ایشون حل شد پسرم هنوز تحت نظرهستن
۱۴۰۱/۰۳/۲۷کار دکتر
۱۴۰۰/۰۱/۱۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۱عالی بود تجویز داروهاشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۳راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۲۷بسیار باحوصله و تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۴آلرژی-
۱۴۰۳/۱۰/۱۸آسم ،درحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۶آلرژی شدید پسرم،بهتر شد
۱۴۰۳/۰۵/۰۶فوق العاده دکتر دلسوز با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۲۵تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶دکتر با
۱۴۰۲/۰۶/۲۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۱۷کهیر داشتنم
۱۴۰۲/۰۲/۲۵سلام خیلی آقای دکتر صبور وبا حوصله هستن من خیلی راضی بودم تشخیص ودرمان درست
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عالی و بی نظیر
۱۴۰۲/۱۰/۲۸سلام من پسرم آلرژی داشتن و الان به مدت دو سال هست که تحت نظر دکتر دارابی هستن خیلی بهتر شدن و ازشون تشکر میکنم دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۹خیلی دکتر خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۲۷واقعا بی نظیر و عالی هستن بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۵رضایت. کامل. از. برخورد . و. تشخیص. ایشان. دارم.
۱۴۰۴/۱۱/۰۹دخترم مشکل آسم و آلرژی داره که با تشخیص دقیق و درمان آقای دکتر الان خیلی بهتره
۱۴۰۳/۰۶/۱۷پزشک بسیار حاذقی هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دخترم اسم داشت وهمیشه تب مقاوم داشت در زمان سرماخوردگی خیلی اذیت میشد ولی دکتر دارابی دکتر با دو بار نسخه دخترم رو خوب کرد واقعا کارش عالیه
۱۳۹۷/۰۸/۱۱عالی،ومهربان و با اخلاق خوب
۱۴۰۴/۰۸/۲۰تشخیص عالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۴دکتر خیلی خوبی
۱۴۰۲/۱۱/۲۰پسرم آلرژی داشت و ما نمیدونستیم هر بار سرما میخورد ریه هاش عفونی میشد و تب شدید میکرد و پایین نمیومد ولی بعد از معاینه توسط آقای دکتر متوجه شدیم آلرژی داره والان دیگه تب بالا نمیکنه و خیلی سبکتر بیمار میشه
۱۴۰۴/۰۹/۰۱واقعا فرشته دانشمند و انسان بسیارخوبی و پزشک حاذق هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی ودلسوز
۱۴۰۰/۱۲/۲۷در حال درمان
۱۴۰۲/۱۲/۱۸آلرژی فصلی
۱۴۰۳/۱۱/۱۶عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۴برادرزادم تب دوه ای داشت پیشش رفتیم درمان شد دکتر خیلی خوب وبا حوصله است
۱۴۰۳/۰۷/۲۰تشخیص درمان خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۷تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۱۷عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲آلرژی شدید(کولی نورژیک)داشتم به طوری که کلا از زندگی ساقط شده بودم با دارو های آقای دکتر طی یک سال خیلی بهتر شدم و الان در حال کم کردن دوز دارو ها هستم و خداروشکر خیلی خیلی راضیم دکتر واقعا با حوصله و دلسوزی تمام برای من وقت گذاشت و تلاش ایشان نتیجه بخش بود
۱۴۰۳/۰۲/۰۴خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۴مشکل سینوزیت مرحله دومه که میخوام نوبت بگیرم فعلاا تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۱همسرم آسم داشت یعنی معجزه شدخداراشکرالان خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۶/۲۰آلرژی و بهبود پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۵/۲۴فوق العاده ماهر
۱۴۰۱/۰۲/۰۷حساسیت پوستی و خارش
۱۴۰۳/۱۲/۲۲موثر بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۶آسم درحال بهبودی
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر بسیار خوبی است به صورت کلی گفتم
۱۳۹۸/۰۷/۰۱در رابطه با آرژی فرزندم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۳خوش اخلاق، با حوصله و دقیق
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر بینظیری هستند از خدای بزرگ براشون بهترینهارو میخوام دچار بیماری پوستی با خارش شدید شدم بیش از ۱۵ دکتر رفتم که بالاخره ایشون تشخیص دادند و درمان شدم ممنونم
۱۴۰۴/۰۳/۰۱تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۱۷الرژی در پروسه درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۷/۱۴درمرحله ی اول هستیم
۱۴۰۱/۰۴/۲۵دکتر خوب و مهربون ایشاله که نتیجه میگیرم چون تازه مراجعه کردم
۱۴۰۳/۱۱/۱۲برخورد، تشخیص و درمان عالیه. پسرم آلرژی داشت و از 4 ماهی تحت نظر دکتر هستش. خداروشکر خیلی بهتر شده. اگزما داشت
۱۳۹۹/۰۲/۱۷مشکل کهیر داشتم و حل شد
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دکتر بسیار عالی مشکل اگزمای پوستی بود که دو هفته ای نتیجه گرفتیم و کاملا رفع شد اگزما
۱۳۹۸/۰۳/۱۳الرژی پوستی
۱۴۰۲/۰۷/۲۶بسیارعالی وقت میزارن احساس مسئولیت صادقانه وخلاق خوش صبورانه دارن و پیگیری عالی دارن بشخصه درمانهای زیادی دراینخصوص انجام دادم تنها درمان عالی دکتردارابی بهترین جواب که نه آلرژی ونه خارش وکوچکترین حساسیتی دادم خداحفظشون کنه کاش اینطوردکترها بیشتربودن اماباید قرائن دکترهارو دونست لایق بهترینهاهستن .
۱۴۰۳/۰۵/۰۲آسم و آلرژی داشتم نتیجه عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۰اگزمای پوستم خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی هستن
۱۴۰۲/۰۱/۱۸بسیارخوب
۱۳۹۸/۰۳/۳۰دکتر فوق العاده ای هس
۱۴۰۲/۱۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۶من مادرم آسم شدید داشتن که با درمان آقای دکتر بعد از ویزیت ایشون آسمشون درمان شد و مادرم از عذاب کشیدن همیشگی راحت شد مدیون ایشون هستیم
۱۴۰۲/۰۶/۰۷آسم حساسیتی تشخیص آقای دکتر هست، خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۹/۲۴دکتر بسیار عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۰۹درمان موفق
۱۴۰۴/۰۴/۲۱من ریه هام خیلی مشکل داشت طوری توی نفس کشیدن به مشکل میخوردم..الان حالم خوب شد با تجویز و تشخیصی که داشتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸مهربون صبور در یک کلمه عالی، اینقدر خوب همه چی رو توضیح میدن که گفتنی نیست، تشخیص و درمان هم عالی
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر بسیار صمیمی و باحوصله تشخیص درست تحویز خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۷تنگی نفس شدید، نزدیک به 90 در صد بهبودی
۱۳۹۹/۰۹/۲۴خوش اخلاق و کار بلد
۱۳۹۹/۰۹/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۰رینوره
۱۴۰۲/۰۵/۱۵نتیجه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۷دخترم ۸ ماهشه و الرژی داره یکبار ویزیت شده هنوز نتیجه رو نمیتونم بگم
۱۴۰۳/۰۵/۱۶تشخیص خوب بود ودارو در مراجعه اول جواب داد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷تحت درمان تا اینجا راضی بودم وضعیت بهتر شده
۱۴۰۴/۰۷/۲۷تحت نظرم
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خیلی دکتر خوبی هستن پسرم دوماه درگیر کهیر و تب بود با یه نسخه دکتر دارابی خوب شد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰من مشکل آسم و آلرژی داشتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۱دکتر خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۱پزشک فوقالعادهای هستن
۱۴۰۳/۱۱/۲۷برای آلرژی پسرم مراجعه کردیم. دکتر خوب و خوش برخورد و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر خوبیه ولی اصلا سر وقتی که میدن پذیرش نمیکنن، دوسه ساعت معطلی داره
۱۴۰۲/۰۲/۱۶خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۳مشکل کهیر پوستی و اگزما داشتم که درمان شد بزای درمان آسم و آلرژی هم عالی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر بسیار خوب و حرفهای هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۸مشکل آلرژی شدید و قدیمی داشتم که با اولین ویزیت و نسخه ایشون بهبودی کامل حاصل شد. با آرزوی سلامتی برای همه
۱۴۰۱/۰۷/۲۶عالی بینظیر
۱۴۰۳/۰۷/۲۰آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۱/۲۷بسیار دکتر متبحری هستند من سرفه های الرژیک داشتم که فقط با داروهای ایشون خوب شدم...قبلش سه تا دکتر رفته بودم و خوب نشده بودم
۱۳۹۹/۰۸/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶برای آلزی دخترم مراجعه کردیم و خیلی خوب تشخیص دادن و مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۳/۰۲آلرژی و اسم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱تحت درمانم
۱۴۰۲/۱۱/۰۸اگزما و الرژی
۱۴۰۳/۰۸/۲۷خیلی با حوصله وقت گذاشتن و دارود مانی رو شروع کردم
۱۴۰۴/۰۲/۰۲اسم وآلرژی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵پدرم مشکل ریه داشتن که شکر خدا خوب شدن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶آلرژی داشتم با دارو کنترل کردند
۱۴۰۴/۰۷/۰۱خیلیییی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷از پسرم تست آلرژی گرفتند و فعلا درمان رو شروع کردند
۱۴۰۳/۱۱/۰۸آلرژی دارویی بهبود یاففتم
۱۴۰۴/۰۵/۲۶آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۱/۲۰یک جلسه بیشتر نرفتم
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بله تحت کنترل هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱آسم خفیف
۱۴۰۲/۰۲/۲۰دقیق و عالی
۱۳۹۹/۰۸/۱۰سخت میشه نوبت گرفت
۱۴۰۳/۱۱/۳۰من دو ماه حالت سرما خوردگی داشتم خوب نمیشدم ایشون تشخیص دادند آلرژی به گیاهان دارو دادند عادی شدم و تحت نظرم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۵فعلا هیچ
۱۴۰۲/۰۴/۱۲سلام پسرم اسم و سرفه های شدید داشت از مشهد آوردم پیش دکتر خیلی خیلی بهتر شد کارشون خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲بسیار دکتر دقیق و خوبی هستن من ندادا شدم و راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتر بسیار خوب و مجرب
۱۴۰۴/۰۱/۲۷اولین بار مراجعه کردیم با حوصله ویزیت میکنن دکتر فقط مطب خیلی شلوغه و معطلعی داره یه کم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳خیلی عالی بود جناب دکتر واقعا باتجربه هستند خانومم مشکل خارش پوستی داشتند اولین باورمان بود تحت درمان از کردستان مراجعه کردیم خدا آقای دکتر دارابی را محفوظ بدارد انشاالله
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تشخیص درست، دکتر خوبی بودن، با صبر و حوصله، در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۱/۳۰پزشک خوبی هستند واقعا
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خوب ببینینیپیپ
۱۴۰۱/۰۶/۱۳عالی و بسیار آگاه و باسواد
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عااالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۲خوش اخلاق، با حوصله، باتجربه و تشخیص اولیه خوب
۱۴۰۴/۱۱/۲۶در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۲۵حساسیت
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دخترم سه سال هست تحت نظر ایشان هستند. خیلی بهتر شدند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸ایشون بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن کار درمانشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۲۴با سلام ،دکتر هم در تشخیص وهم در درمان بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۲من آلرژی بسیار شدید داشتم نسبت به گیاهان و گرده افشانی و خاک وغبار و خارش چشم و گوش و گلو عطسه و آبریزش بسیاربگونه ایی که فادر به انجام هیچ کاری نبودم و در چنین موقعیتی فقط باید گوشه ایی دراز می کشیدم سالها چنین بودم تا که بوسیله ایشان درمان شدم با تست آلرژی و یه قرص و یه مدت اسپری ولی الان جند ساله راحت شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۴دکتر خوبی هستن بااخلاق وآرامش من راضی هستم
۱۴۰۲/۰۲/۲۹آسم داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۶پسرم از زمان تولد زیر نظردکتر دارابی بوده وهست خداروشکر با یک بار ویزیت پسرم سرماخوردگیش خوب میشه
۱۳۹۷/۱۱/۱۴در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸سلام من الان تحت درمان هستم آلرژی پوستی دارم کهیر میزنه بدنم ولی از وقتی از داروهایی که اقای دکتر برام نوشتن مصرف میکنم خیلی حالم بهتره
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۲۶عالیبود
۱۴۰۲/۰۷/۰۹بسیار با حوصله و حاذق هستند
۱۴۰۲/۱۰/۱۰بسیار حاذق و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۷دکتر فوق العاده دلسوز وبا تجربه
۱۴۰۳/۰۷/۲۵من آلرژی شدید داشتم چهار ساله تحت درمانم ایشون منو نجات دادن درمانم کردن فقط باید هر ماه برید تحت نظارت ایشون باشین
۱۴۰۵/۰۲/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۹/۲۲باحوصله ویزیت کردن و توضیح دادن تشخیص و درمانشون هم درست و عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۹نظریرندارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۷آلرژی پسرم فعلاتحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸برای دخترم بعد تست مشخص شد به چه چیزهایی آلرژی داره ، رعایت کردیم تا این زمان هیچگونه حساسیتی در بدن دخترم دیده نشد
۱۴۰۳/۰۶/۱۵دکتر خوبی است در حال درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۶برای بار اول ویزیت شدم بسیار دکتر باحوصله و متین و دانش خوب
۱۴۰۳/۰۸/۲۴بسیار پزشک خوب و کار بلد، والبته خیلی مودب
۱۴۰۲/۰۱/۲۰من پلیپ انحراف آسم و آلرژی دارم. ویزیت ایشون واقعا برام سودمند بود. به طرز مشهودی حالم رو بهتر کرد و علائم بیماری رو کاهش داد و واقعا زندگی رو برای من ساده تر کرد.
۱۴۰۴/۰۷/۲۲در حال درمان الرژی پسرم هستم
۱۴۰۲/۰۳/۱۶سلام مشکل آسم دخترم بود که برای اولین تاریخ 19دی 1400مراجعه کردیم ولی سرفه دخترم کمتر نشده بلکه زیاد هم شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکل کهیر شدید بهترشدم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶خوب بود . نتیجش تا الان خوب بوده
۱۴۰۱/۰۴/۰۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۲۹سلام من سالها درگیر آبزیزش بینی و عطسه های شدید و مداوم بودم و زیر نظر ایشون خوب خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰من آسم دارم و تحت نظر هستم و در حال درمان هنوز نتیجه قطعی برای من حاصل نشده نظرم را پس پایان درمان ابرازمی کنم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸باسلام دخترخواهرم مشکل داشت که آقای دکتر فرمودندمربوط به آلرژی نیست ومارو درست راهنمایی کردند
۱۴۰۲/۱۱/۰۷بااقتداربهترین دکترآسم والرژی درایران
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر خوبی هست خیلی حساسیت من بهتر شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۴فعلا فقط یک جلسه ویزیت شدم و تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۱۲/۰۴تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۶/۱۱عاااااااالی
۱۴۰۰/۰۶/۰۳سلام واقعا آقای دکتر دارابی خیلی دکتر خوب وبا اخلاق واز همه مهمتر اینه درکار ماهر هستش من مادرم ۱۰سال درگیر آسم شدید بودش خداروشکر الان خیلی خوب شده
۱۴۰۴/۱۲/۱۱تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۴الرژی مومن داشتم و خدا رو شکر بهترم و تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹نتیجه ای ح
۱۴۰۳/۰۷/۱۶باسلام. با تشخیص درست بیماری مسیر درمان را عوض کردند
۱۴۰۴/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۸فعلا تحت درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۳بی نظیر عالی هر چی بگم بازم کمه گفتم بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۰۶دخترم درگیره آلرژی شدید بود و با مراجعه به ایشون خداروشکر مشکل کاملا حل شد
۱۴۰۳/۱۰/۱۵واقعا عاالی وباتجربه
۱۴۰۴/۰۲/۰۴حساسیت وابریزش بینی داشتم حدود۲۷ سال!!! به چندین پزشک ومتخصص مراجعه نمودم اما نتیجه نگرفتم ولی وقتی خدمت دکتر کیان دارابی رسیدم تو همون نسخه ی اول نتیجه گرفتم و شگفت زده شدم ازهمینجا براش ارزوی سلامتی وبهترینارو دارم عالی هستید اقای دکتر️️️️
۱۴۰۲/۱۲/۰۶دختر ۱۱ساله من دوسال درگیر آلرژی شدید و آبریزش کیپ بودن بینی بود باوجود ویزیت توسط دکترهای مختلف درمان نشد اما فقط با یه نسخه ی دکتر دارابی بهبودی حاصل شد بی نظیرن ایشون
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تشخیص دقیق و خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۲۹خیلی دکترخوبیه
۱۴۰۳/۰۱/۲۲سرفه های شدید ک با تجویزهای دکتر ب نتیجه رسید
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خیلی دکتر حاذق و کاربلد هستن . من حساسیت وخرش پوستی داشتم ک خوشبختانه با یک نسخه شون درمان شدم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی با تجربه و دانا
۱۴۰۳/۰۸/۰۷الرژی با دو نسخه عالی متشکرم از اقای دکتر دارابی
۱۴۰۳/۰۷/۳۰یکبار ویزیت شدیم دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۲/۱۶بسیار عالی و با حوصله و تشخیص درست
۱۴۰۳/۰۳/۱۴تحت درمان آسم
۱۴۰۳/۱۱/۲۸سلام من 9 سال آلرژی سرفه داشتم البته سالی 1بار به مدت 3 ماه سرفه های خشک داشتم که با 2 بار مراجعه پیش ایشان خیلی بهتر شدم وتقریبا سرفه هام قطع شده
۱۳۹۹/۱۰/۲۵ایشان بسیار ا
۱۳۹۹/۰۴/۳۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۶/۰۳عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۰۹برای آلرژی پسرم بهشون مراجعه کردم واقعا دکتر حاذقی هستند ، آلرژی پسرم و با راهکارهای ایشون کنترل کردیم
۱۴۰۳/۱۱/۱۸من یکبار ویزیت شدم ایشون کامل به حرف هام گوش دادن و راهنماییم کردن
۱۴۰۵/۰۲/۲۴پسرم اسم داشتن و الان تحت درمان است
۱۴۰۳/۱۲/۰۷خوب هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۶با حوصله و بررسی کامل سابقه بیماری
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیارخوب و حرفه ای هستند.
۱۴۰۴/۰۹/۰۲آرژی و کهیر شدید داشتم که تقریبا از بین رفت
۱۴۰۳/۰۱/۱۷Dermographism
۱۴۰۴/۰۵/۰۴مشکل ریه
۱۴۰۴/۰۷/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۷بسیار عالی ودقیق وکاربلد و برای بیمار خیلی وقت میگذارند و به نظرم بهترین دکتر آلرژی ایران هستند من وخانواده ام همه آلرژی داریم و بسیاری از ما با یک نسخه ایشان کاملا مشکلمان رفع شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۰عالی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۱فوق العاده
۱۴۰۳/۰۶/۲۵واقعا بی نظیر هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸ایشان دکتر بسیار بسیار کار بلد هستند و با یک نسخه دخترم را خوب کرد. واقعا ایشان فرشته ی خدا بر روی زمین هستند و از لحاظ شخصیت بسیار محترم و والا هستند
۱۳۹۹/۰۴/۱۴عالی هستن بعد دوسال با هر ویزیتی و دارویی خوب نشدم و فقط با یک نسخه ایشون همه علایمم ازبین رفت دکتر بشدت حاذقی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱آسم و آلرژی دخترم و در حال درمان است.
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مثبت مقطعی
۱۴۰۲/۰۴/۳۱دکتر بسیارعالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر صبور و با تجربه ای هستن تحت درمانم
۱۴۰۳/۱۱/۲۱در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۰۲/۱۰آقای دکتر کارشون دقیق هست و با صبر و حوصله ویزیت میکنند.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱کهیر عالی
۱۴۰۲/۱۱/۲۶منکه خیلی را
۱۳۹۷/۱۲/۰۶نوبت دهی به شدت نامنظم هربار میرم چندین ساعت معطل میشم اما خود اقای دکتر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۰الرژی فصلی که دائمی شده ،فعلا تو چند جلسه از دارو و تشخیصشون راضی هستم اما خودم نتونستم سر وقت برای ادامه درمان به مطب مراجعه کنم.
۱۴۰۲/۰۵/۲۴تشخیص عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۱از نتیجه گیری
۱۴۰۳/۰۹/۰۹دکتر خوب و حاذقی هستن
۱۴۰۲/۰۹/۰۳فوق العاده
۱۴۰۴/۰۳/۱۳