۱۰۳۱ نفر
دکتر کیان دارابی

دکتر کیان دارابی

فوق تخصص آسم ،آلرژی و ایمونولوژی بالینی

نفر دوم بورد فوق تخصصی آلرژی و ایمنولوژی بالینی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۵۹۴۳۵
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
یکشنبه۳۱ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
شنبه۰۶ تیر
۹۷% پیشنهاد کاربران
۸۸۰ نفر

آسم و آلرژی

۱۴۰۴/۰۴/۰۶

بنده مشکل آسم و آلرژی و سرفه های زیاد داشتم، با تشخیص و درمان درست ایشون واقعا شرایطم بهتر شده و خیلی راضی هستم و از ایشون قدردان هستم.

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

ایشون برخورد بسیار مناسبی با مریض داشتند ولی بیماری منو درست تشخیص ندادند

۱۳۹۹/۱۰/۱۶

حساسیت

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

بسیار دکتر با اخلاق خوب وقت می گذارند و روند درمان و تجویز داروها بسیار خوب بود و در مجموع نتیجه مطلوب درمان بدست آمد

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

پسرم سرفه های شدید داشت خیلی بهتر شده

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

تحت درمان

۱۴۰۲/۰۵/۲۸

با آزمایشات متعدد قبل از تجویز دارو تمام جوانب را در نظر میگیرند تا بهترین درمان را ارائه کنند

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

نتیجه مثبت داشته راضی هستم

۱۳۹۹/۰۷/۰۸

آلرژی و در حال درمان است.

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

پزشک با حوصله و مهربانی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۸

آلرژی شدید و خوشبختانه کنترل شده

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عالیییی

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

عالی و با دقت

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

عالی بود

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

آلرژی، تشخیص عالی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

کهیر مزمن دارم در حال درمان هستم بسیار با حوصله و بادقت هستن آقای دکتر

۱۴۰۳/۰۸/۱۵

من تازه ویزیت شدم مشکلم سرفههای خشک مزمن بود آلرژی شدید داشتم تست آلرژی و ریه شدم .با دارو بهتر شدم یکماه دیگه نوبت دارم

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

بسیار ماهر در کار و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

من آلرژی خیلی شدید داشتم.الان چند ماه تحت درمان ایشون هستم و واقعا راضی ام.از اون سرفه های وحشتناک دیگه خبری نیست

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار عالی کهیر مزمن داشتم و در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر بسیار با تجربه ای هستند

۱۳۹۷/۰۱/۲۳

یک دکتر بسیار عالی مهربان و دقیق تا حالا به ندرت با چنین دکتر خوبی برخورد داشتم

۱۳۹۹/۰۹/۱۱

سلام، به تازگی ویزیت شده ایم ، منتظر نتیجه درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۱/۲۴

آلرژی و در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۵/۱۳

سلام از موقعی که داروها را برام تجویز کرده است خدا شکر حالم رو به بهبودی است و داروها طبق دستور پزشک مصرف میکنم خدا حفظشون کنه

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

من ۷ سالی میشد الرژی داشتم و و الان ۹ ماهه که پیش دکتر میرم و خداشکر خیلی بهتر شدم و اینکه ویزیت گرون تر نکنین

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

دکتر مهربان .صبور . با حوصله و کار درست

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

مشکل اسم و الرژی تحت نظر دکترم عالی هستن ایشون

۱۴۰۲/۰۹/۰۷

من بامشکل آلرژی به آسپرین برای انجام آنژیو گرافی مراجعه کردم. آقای دکتر با متانت بادستور العملی که برای این مورد دادندهمه نگرانیهای من را مرتفع فرمودند.کمال تشکر را ازایشان دارم.

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

خارشک کل بدن

۱۴۰۱/۰۵/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۱۲/۱۱

آلرژی پوستی برای پسرم و تنفسی برای خودم بایه نسخه ایشون حل شد پسرم هنوز تحت نظرهستن

۱۴۰۱/۰۳/۲۷

کار دکتر

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

عالی بود تجویز داروهاشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

راضی بودم

۱۴۰۳/۰۵/۲۷

بسیار باحوصله و تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

بسیار دکتر باسواد و خوش برخوردی هستند

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

آلرژی-

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

آسم ،درحال درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

آلرژی شدید پسرم،بهتر شد

۱۴۰۳/۰۵/۰۶

فوق العاده دکتر دلسوز با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

تحت درمان هستم

۱۴۰۱/۰۴/۲۶

دکتر با

۱۴۰۲/۰۶/۲۹

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

کهیر داشتنم

۱۴۰۲/۰۲/۲۵

سلام خیلی آقای دکتر صبور وبا حوصله هستن من خیلی راضی بودم تشخیص ودرمان درست

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

عالی و بی نظیر

۱۴۰۲/۱۰/۲۸

سلام من پسرم آلرژی داشتن و الان به مدت دو سال هست که تحت نظر دکتر دارابی هستن خیلی بهتر شدن و ازشون تشکر میکنم دکتر حاذق و بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۴

دکتر خوبی هستند

۱۴۰۴/۰۹/۲۹

خیلی دکتر خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۲۷

واقعا بی نظیر و عالی هستن بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۱۵

رضایت. کامل. از. برخورد . و. تشخیص. ایشان. دارم.

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

دخترم مشکل آسم و آلرژی داره که با تشخیص دقیق و درمان آقای دکتر الان خیلی بهتره

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

پزشک بسیار حاذقی هستند.

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

دخترم اسم داشت وهمیشه تب مقاوم داشت در زمان سرماخوردگی خیلی اذیت میشد ولی دکتر دارابی دکتر با دو بار نسخه دخترم رو خوب کرد واقعا کارش عالیه

۱۳۹۷/۰۸/۱۱

عالی،ومهربان و با اخلاق خوب

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۱۱/۱۴

دکتر خیلی خوبی

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

پسرم آلرژی داشت و ما نمیدونستیم هر بار سرما میخورد ریه هاش عفونی میشد و تب شدید میکرد و پایین نمیومد ولی بعد از معاینه توسط آقای دکتر متوجه شدیم آلرژی داره والان دیگه تب بالا نمیکنه و خیلی سبکتر بیمار میشه

۱۴۰۴/۰۹/۰۱

واقعا فرشته دانشمند و انسان بسیارخوبی و پزشک حاذق هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

عالی ودلسوز

۱۴۰۰/۱۲/۲۷

در حال درمان

۱۴۰۲/۱۲/۱۸

آلرژی فصلی

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

برادرزادم تب دوه ای داشت پیشش رفتیم درمان شد دکتر خیلی خوب وبا حوصله است

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

تشخیص درمان خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

تحت درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۱۷

عالی عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۲

آلرژی شدید(کولی نورژیک)داشتم به طوری که کلا از زندگی ساقط شده بودم با دارو های آقای دکتر طی یک سال خیلی بهتر شدم و الان در حال کم کردن دوز دارو ها هستم و خداروشکر خیلی خیلی راضیم دکتر واقعا با حوصله و دلسوزی تمام برای من وقت گذاشت و تلاش ایشان نتیجه بخش بود

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۴

مشکل سینوزیت مرحله دومه که میخوام نوبت بگیرم فعلاا تحت درمان هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

همسرم آسم داشت یعنی معجزه شدخداراشکرالان خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

آلرژی و بهبود پیدا کردم

۱۴۰۰/۰۵/۲۴

فوق العاده ماهر

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

حساسیت پوستی و خارش

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

موثر بود

۱۴۰۳/۰۱/۲۶

آسم درحال بهبودی

۱۴۰۲/۰۷/۰۴

دکتر بسیار خوبی است به صورت کلی گفتم

۱۳۹۸/۰۷/۰۱

در رابطه با آرژی فرزندم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

خوش اخلاق، با حوصله و دقیق

۱۴۰۲/۰۱/۲۹

دکتر بینظیری هستند از خدای بزرگ براشون بهترینهارو میخوام دچار بیماری پوستی با خارش شدید شدم بیش از ۱۵ دکتر رفتم که بالاخره ایشون تشخیص دادند و درمان شدم ممنونم

۱۴۰۴/۰۳/۰۱

تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

الرژی در پروسه درمان هستیم

۱۴۰۳/۰۷/۱۴

درمرحله ی اول هستیم

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

دکتر خوب و مهربون ایشاله که نتیجه میگیرم چون تازه مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۱۲

برخورد، تشخیص و درمان عالیه. پسرم آلرژی داشت و از 4 ماهی تحت نظر دکتر هستش. خداروشکر خیلی بهتر شده. اگزما داشت

۱۳۹۹/۰۲/۱۷

مشکل کهیر داشتم و حل شد

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

دکتر بسیار عالی مشکل اگزمای پوستی بود که دو هفته ای نتیجه گرفتیم و کاملا رفع شد اگزما

۱۳۹۸/۰۳/۱۳

الرژی پوستی

۱۴۰۲/۰۷/۲۶

بسیارعالی وقت میزارن احساس مسئولیت صادقانه وخلاق خوش صبورانه دارن و پیگیری عالی دارن بشخصه درمانهای زیادی دراینخصوص انجام دادم تنها درمان عالی دکتردارابی بهترین جواب که نه آلرژی ونه خارش وکوچکترین حساسیتی دادم خداحفظشون کنه کاش اینطوردکترها بیشتربودن اماباید قرائن دکترهارو دونست لایق بهترینهاهستن .

۱۴۰۳/۰۵/۰۲

آسم و آلرژی داشتم نتیجه عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۲۰

اگزمای پوستم خوب شد

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۱/۱۸

بسیارخوب

۱۳۹۸/۰۳/۳۰

دکتر فوق العاده ای هس

۱۴۰۲/۱۱/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

من مادرم آسم شدید داشتن که با درمان آقای دکتر بعد از ویزیت ایشون آسمشون درمان شد و مادرم از عذاب کشیدن همیشگی راحت شد مدیون ایشون هستیم

۱۴۰۲/۰۶/۰۷

آسم حساسیتی تشخیص آقای دکتر هست، خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

در حال پیگیری

۱۴۰۴/۰۹/۲۴

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۰۹

درمان موفق

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

من ریه هام خیلی مشکل داشت طوری توی نفس کشیدن به مشکل میخوردم..الان حالم خوب شد با تجویز و تشخیصی که داشتن

۱۴۰۴/۰۷/۲۸

مهربون صبور در یک کلمه عالی، اینقدر خوب همه چی رو توضیح میدن که گفتنی نیست، تشخیص و درمان هم عالی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دکتر بسیار صمیمی و باحوصله تشخیص درست تحویز خوب

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

تنگی نفس شدید، نزدیک به 90 در صد بهبودی

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

خوش اخلاق و کار بلد

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۸/۲۰

رینوره

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

نتیجه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

دخترم ۸ ماهشه و الرژی داره یکبار ویزیت شده هنوز نتیجه رو نمیتونم بگم

۱۴۰۳/۰۵/۱۶

تشخیص خوب بود ودارو در مراجعه اول جواب داد

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

تحت درمان تا اینجا راضی بودم وضعیت بهتر شده

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

تحت نظرم

۱۴۰۳/۰۳/۰۲

خیلی دکتر خوبی هستن پسرم دوماه درگیر کهیر و تب بود با یه نسخه دکتر دارابی خوب شد

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

من مشکل آسم و آلرژی داشتم خیلی بهتر شدم

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

پزشک فوقالعادهای هستن

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

برای آلرژی پسرم مراجعه کردیم. دکتر خوب و خوش برخورد و حاذقی هستن

۱۴۰۲/۰۸/۲۴

دکتر خوبیه ولی اصلا سر وقتی که میدن پذیرش نمیکنن، دوسه ساعت معطلی داره

۱۴۰۲/۰۲/۱۶

خیلی عالی

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

مشکل کهیر پوستی و اگزما داشتم که درمان شد بزای درمان آسم و آلرژی هم عالی هستند

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

دکتر بسیار خوب و حرفهای هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۱۸

مشکل آلرژی شدید و قدیمی داشتم که با اولین ویزیت و نسخه ایشون بهبودی کامل حاصل شد. با آرزوی سلامتی برای همه

۱۴۰۱/۰۷/۲۶

عالی بینظیر

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

آسم و آلرژی

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

بسیار دکتر متبحری هستند من سرفه های الرژیک داشتم که فقط با داروهای ایشون خوب شدم...قبلش سه تا دکتر رفته بودم و خوب نشده بودم

۱۳۹۹/۰۸/۰۳

خوب بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۶

برای آلزی دخترم مراجعه کردیم و خیلی خوب تشخیص دادن و مشکل حل شد

۱۴۰۴/۰۳/۰۲

آلرژی و اسم

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

تحت درمانم

۱۴۰۲/۱۱/۰۸

اگزما و الرژی

۱۴۰۳/۰۸/۲۷

خیلی با حوصله وقت گذاشتن و دارود مانی رو شروع کردم

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

اسم وآلرژی

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

پدرم مشکل ریه داشتن که شکر خدا خوب شدن

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

آلرژی داشتم با دارو کنترل کردند

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

خیلیییی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

از پسرم تست آلرژی گرفتند و فعلا درمان رو شروع کردند

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

آلرژی دارویی بهبود یاففتم

۱۴۰۴/۰۵/۲۶

آسم و آلرژی

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

یک جلسه بیشتر نرفتم

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

بله تحت کنترل هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

آسم خفیف

۱۴۰۲/۰۲/۲۰

دقیق و عالی

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

سخت میشه نوبت گرفت

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

من دو ماه حالت سرما خوردگی داشتم خوب نمیشدم ایشون تشخیص دادند آلرژی به گیاهان دارو دادند عادی شدم و تحت نظرم

۱۴۰۵/۰۲/۰۷

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۵/۱۵

فعلا هیچ

۱۴۰۲/۰۴/۱۲

سلام پسرم اسم و سرفه های شدید داشت از مشهد آوردم پیش دکتر خیلی خیلی بهتر شد کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۸/۱۲

بسیار دکتر دقیق و خوبی هستن من ندادا شدم و راضی هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۵

دکتر بسیار خوب و مجرب

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

اولین بار مراجعه کردیم با حوصله ویزیت میکنن دکتر فقط مطب خیلی شلوغه و معطلعی داره یه کم

۱۴۰۴/۰۱/۲۳

خیلی عالی بود جناب دکتر واقعا باتجربه هستند خانومم مشکل خارش پوستی داشتند اولین باورمان بود تحت درمان از کردستان مراجعه کردیم خدا آقای دکتر دارابی را محفوظ بدارد انشاالله

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

تشخیص درست، دکتر خوبی بودن، با صبر و حوصله، در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

پزشک خوبی هستند واقعا

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خوب ببینینیپیپ

۱۴۰۱/۰۶/۱۳

عالی و بسیار آگاه و باسواد

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

عااالی هستن

۱۴۰۴/۰۴/۱۲

خوش اخلاق، با حوصله، باتجربه و تشخیص اولیه خوب

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۰۵/۲۵

حساسیت

۱۴۰۳/۰۲/۰۱

دخترم سه سال هست تحت نظر ایشان هستند. خیلی بهتر شدند.

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

ایشون بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن کار درمانشون هم عالیه

۱۴۰۴/۰۶/۲۴

با سلام ،دکتر هم در تشخیص وهم در درمان بسیار عالی بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۲

من آلرژی بسیار شدید داشتم نسبت به گیاهان و گرده افشانی و خاک وغبار و خارش چشم و گوش و گلو عطسه و آبریزش بسیاربگونه ایی که فادر به انجام هیچ کاری نبودم و در چنین موقعیتی فقط باید گوشه ایی دراز می کشیدم سالها چنین بودم تا که بوسیله ایشان درمان شدم با تست آلرژی و یه قرص و یه مدت اسپری ولی الان جند ساله راحت شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۴

دکتر خوبی هستن بااخلاق وآرامش من راضی هستم

۱۴۰۲/۰۲/۲۹

آسم داشتم

۱۴۰۳/۱۰/۲۶

پسرم از زمان تولد زیر نظردکتر دارابی بوده وهست خداروشکر با یک بار ویزیت پسرم سرماخوردگیش خوب میشه

۱۳۹۷/۱۱/۱۴

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

سلام من الان تحت درمان هستم آلرژی پوستی دارم کهیر میزنه بدنم ولی از وقتی از داروهایی که اقای دکتر برام نوشتن مصرف میکنم خیلی حالم بهتره

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

خوب بود

۱۴۰۲/۰۵/۲۶

عالیبود

۱۴۰۲/۰۷/۰۹

بسیار با حوصله و حاذق هستند

۱۴۰۲/۱۰/۱۰

بسیار حاذق و با تجربه

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

دکتر فوق العاده دلسوز وبا تجربه

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

من آلرژی شدید داشتم چهار ساله تحت درمانم ایشون منو نجات دادن درمانم کردن فقط باید هر ماه برید تحت نظارت ایشون باشین

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۹/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

باحوصله ویزیت کردن و توضیح دادن تشخیص و درمانشون هم درست و عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

نظریرندارم

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

آلرژی پسرم فعلاتحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

برای دخترم بعد تست مشخص شد به چه چیزهایی آلرژی داره ، رعایت کردیم تا این زمان هیچگونه حساسیتی در بدن دخترم دیده نشد

۱۴۰۳/۰۶/۱۵

دکتر خوبی است در حال درمان هستم

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

برای بار اول ویزیت شدم بسیار دکتر باحوصله و متین و دانش خوب

۱۴۰۳/۰۸/۲۴

بسیار پزشک خوب و کار بلد، والبته خیلی مودب

۱۴۰۲/۰۱/۲۰

من پلیپ انحراف آسم و آلرژی دارم. ویزیت ایشون واقعا برام سودمند بود. به طرز مشهودی حالم رو بهتر کرد و علائم بیماری رو کاهش داد و واقعا زندگی رو برای من ساده تر کرد.

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

در حال درمان الرژی پسرم هستم

۱۴۰۲/۰۳/۱۶

سلام مشکل آسم دخترم بود که برای اولین تاریخ 19دی 1400مراجعه کردیم ولی سرفه دخترم کمتر نشده بلکه زیاد هم شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مشکل کهیر شدید بهترشدم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

خوب بود . نتیجش تا الان خوب بوده

۱۴۰۱/۰۴/۰۲

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۲۹

سلام من سالها درگیر آبزیزش بینی و عطسه های شدید و مداوم بودم و زیر نظر ایشون خوب خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۰

من آسم دارم و تحت نظر هستم و در حال درمان هنوز نتیجه قطعی برای من حاصل نشده نظرم را پس پایان درمان ابرازمی کنم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

باسلام دخترخواهرم مشکل داشت که آقای دکتر فرمودندمربوط به آلرژی نیست ومارو درست راهنمایی کردند

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

بااقتداربهترین دکترآسم والرژی درایران

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر خوبی هست خیلی حساسیت من بهتر شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۴

فعلا فقط یک جلسه ویزیت شدم و تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۱۲/۰۴

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۰۶/۱۱

عاااااااالی

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

سلام واقعا آقای دکتر دارابی خیلی دکتر خوب وبا اخلاق واز همه مهمتر اینه درکار ماهر هستش من مادرم ۱۰سال درگیر آسم شدید بودش خداروشکر الان خیلی خوب شده

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۴

الرژی مومن داشتم و خدا رو شکر بهترم و تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

نتیجه ای ح

۱۴۰۳/۰۷/۱۶

باسلام. با تشخیص درست بیماری مسیر درمان را عوض کردند

۱۴۰۴/۱۲/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

فعلا تحت درمان

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

بی نظیر عالی هر چی بگم بازم کمه گفتم بهترین

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

دخترم درگیره آلرژی شدید بود و با مراجعه به ایشون خداروشکر مشکل کاملا حل شد

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

واقعا عاالی وباتجربه

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

حساسیت وابریزش بینی داشتم حدود۲۷ سال!!! به چندین پزشک ومتخصص مراجعه نمودم اما نتیجه نگرفتم ولی وقتی خدمت دکتر کیان دارابی رسیدم تو همون نسخه ی اول نتیجه گرفتم و شگفت زده شدم ازهمینجا براش ارزوی سلامتی وبهترینارو دارم عالی هستید اقای دکتر️️️️

۱۴۰۲/۱۲/۰۶

دختر ۱۱ساله من دوسال درگیر آلرژی شدید و آبریزش کیپ بودن بینی بود باوجود ویزیت توسط دکترهای مختلف درمان نشد اما فقط با یه نسخه ی دکتر دارابی بهبودی حاصل شد بی نظیرن ایشون

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

تشخیص دقیق و خوبی دارند

۱۴۰۴/۰۶/۲۹

خیلی دکترخوبیه

۱۴۰۳/۰۱/۲۲

سرفه های شدید ک با تجویزهای دکتر ب نتیجه رسید

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

خیلی دکتر حاذق و کاربلد هستن . من حساسیت وخرش پوستی داشتم ک خوشبختانه با یک نسخه شون درمان شدم

۱۴۰۳/۰۷/۱۳

عالی با تجربه و دانا

۱۴۰۳/۰۸/۰۷

الرژی با دو نسخه عالی متشکرم از اقای دکتر دارابی

۱۴۰۳/۰۷/۳۰

یکبار ویزیت شدیم دکتر خوبی است

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

بسیار عالی و با حوصله و تشخیص درست

۱۴۰۳/۰۳/۱۴

تحت درمان آسم

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

سلام من 9 سال آلرژی سرفه داشتم البته سالی 1بار به مدت 3 ماه سرفه های خشک داشتم که با 2 بار مراجعه پیش ایشان خیلی بهتر شدم وتقریبا سرفه هام قطع شده

۱۳۹۹/۱۰/۲۵

ایشان بسیار ا

۱۳۹۹/۰۴/۳۱

در حال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۹

برای آلرژی پسرم بهشون مراجعه کردم واقعا دکتر حاذقی هستند ، آلرژی پسرم و با راهکارهای ایشون کنترل کردیم

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

من یکبار ویزیت شدم ایشون کامل به حرف هام گوش دادن و راهنماییم کردن

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

پسرم اسم داشتن و الان تحت درمان است

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

خوب هستند

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

با حوصله و بررسی کامل سابقه بیماری

۱۴۰۴/۰۷/۱۱

بسیارخوب و حرفه ای هستند.

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

آرژی و کهیر شدید داشتم که تقریبا از بین رفت

۱۴۰۳/۰۱/۱۷

Dermographism

۱۴۰۴/۰۵/۰۴

مشکل ریه

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

بسیار عالی ودقیق وکاربلد و برای بیمار خیلی وقت میگذارند و به نظرم بهترین دکتر آلرژی ایران هستند من وخانواده ام همه آلرژی داریم و بسیاری از ما با یک نسخه ایشان کاملا مشکلمان رفع شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

عالی هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۱

فوق العاده

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

واقعا بی نظیر هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

ایشان دکتر بسیار بسیار کار بلد هستند و با یک نسخه دخترم را خوب کرد. واقعا ایشان فرشته ی خدا بر روی زمین هستند و از لحاظ شخصیت بسیار محترم و والا هستند

۱۳۹۹/۰۴/۱۴

عالی هستن بعد دوسال با هر ویزیتی و دارویی خوب نشدم و فقط با یک نسخه ایشون همه علایمم ازبین رفت دکتر بشدت حاذقی هستن

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

آسم و آلرژی دخترم و در حال درمان است.

۱۴۰۳/۰۷/۲۵

مثبت مقطعی

۱۴۰۲/۰۴/۳۱

دکتر بسیارعالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

دکتر صبور و با تجربه ای هستن تحت درمانم

۱۴۰۳/۱۱/۲۱

در حال درمان هستم

۱۴۰۳/۰۲/۱۰

آقای دکتر کارشون دقیق هست و با صبر و حوصله ویزیت میکنند.

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

کهیر عالی

۱۴۰۲/۱۱/۲۶

منکه خیلی را

۱۳۹۷/۱۲/۰۶

نوبت دهی به شدت نامنظم هربار میرم چندین ساعت معطل میشم اما خود اقای دکتر عالی هستن

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

الرژی فصلی که دائمی شده ،فعلا تو چند جلسه از دارو و تشخیصشون راضی هستم اما خودم نتونستم سر وقت برای ادامه درمان به مطب مراجعه کنم.

۱۴۰۲/۰۵/۲۴

تشخیص عالی

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

از نتیجه گیری

۱۴۰۳/۰۹/۰۹

دکتر خوب و حاذقی هستن

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

فوق العاده

۱۴۰۴/۰۳/۱۳
اطلاعات تکمیلی
عضو انجمن آسم وآلرژی آمریکا
عضو انجمن آسم وآلرژی اروپا
عضو انجمن آسم وآلرژی ایران
مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی
تهرانخیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر
نوبت دهی همه روزه به استثنای روز‌های تعطیل
روز‌های ویزیت دکتر دارابی شنبه یکشنبه و دوشنبه سه شنبه و پنج شنبه‌های هر هفته
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۸:۳۰
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹:۳۰

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر دکتر دارابی

    خیابان شریعتی - بالاتر از میرداماد- رو به روی مترو شریعتی - خیابان زیبا - پلاک ۶۰ - طبقه دوم - مرکز فوق تخصصی آلرژی سپهر