اضافه وزن
الرژی و کهیر
برای لاغری خوب بود
تجربه خوبی بود
چاقی درمان شدم
اضافه وزن داشتم تحت درمان هستم وزن کم کردم
عالی عالی عالی
برداشتن خال از روی صورت
خوب لود
چاق بودم خیلی اما الان ۷ کیلو اضافه دارم و مشکلم گوارشی است
واسه لاغری
من اضافهوزن داشتم وتونستم به وزن متعادل برسم ونتیجه بسیار عالی گرفتم
,با سلام چاقی و کبد چرب به تازگی تخت نظر پزشک آقای سیدی هستم وفعلا راضیم
برای درمان چاقی
خوب بود
مشکل چاقی داشتن
لاغری عالی
برای رژیم لاغری مراجعه کردم خوب بود
عالی بود ولی به دلیل کرونا قطع کردم
من مشکل اضافه وزن داشتم و از انتخاب دکتر سیدی واقعا راضی ام خیلی کمکم کردن
برای لاغری و نتیجه خوبی داشتم
بسیار عالی هستن
اضافه وزن خیلی عالی
رفع چاقی
دکتر خوبی
خیلی لاغر بود چاق شدم عالی
مشکل اضافه وزن داشتم
بابت لاغری عالی بودن
برای من خوب بود وخوب لاغر کردم
سلام برای لاغری اومدم و ب وزن دلخواهم رسیدم
مشکل چاقی
عالی بودن
عالی هستند
بسیار عالی و من خیلی راضی بودم
کم کردن
عالی ه
بسیار عالی و خوب بودند
چاق بودنچم
من رفتم یک ماه راضی بودم
مشگل افراد فامیلمون برطرف شد برای اضافه وزن
سلام من افزایش وزن داشتم حدود ۳۰ کیلو کاهش وزن پیدا کردم
در زمینه کاهش وزن مراجعه کردم و راضی بودم
عالی بود خیلی خوب تو یه مدت مشخص چاق شدم
کمبود وزن به وزن ایده آل رسیدم
برای رژیم لاغری مراجعه داشتم
عدم رضایت
من چند سال پیش برای لاغری با رژیم وداروهای دکتر سیدی به وزن مورد نظر رسیدم .فوق العاده بود .
افزایش وزن ده کیلویی
کاهش وزن داشتم عالی
سلام دکتر خیلی عالی برای لاغری
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
گوهردشت، خیابان رستاخیز، بین خیابان هفتم و شرقی، جنب املاک پاسارگاد
اضافه وزن
۱۴۰۳/۱۱/۲۴الرژی و کهیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۴برای لاغری خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۲تجربه خوبی بود
۱۴۰۲/۰۹/۱۵چاقی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲اضافه وزن داشتم تحت درمان هستم وزن کم کردم
۱۴۰۴/۰۱/۲۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۰برداشتن خال از روی صورت
۱۴۰۱/۱۲/۲۲خوب لود
۱۴۰۳/۰۵/۳۱چاق بودم خیلی اما الان ۷ کیلو اضافه دارم و مشکلم گوارشی است
۱۴۰۲/۰۴/۰۶واسه لاغری
۱۴۰۳/۰۶/۲۵من اضافهوزن داشتم وتونستم به وزن متعادل برسم ونتیجه بسیار عالی گرفتم
۱۴۰۲/۰۷/۱۸,با سلام چاقی و کبد چرب به تازگی تخت نظر پزشک آقای سیدی هستم وفعلا راضیم
۱۴۰۲/۰۹/۰۶اضافه وزن
۱۴۰۲/۱۱/۰۶برای درمان چاقی
۱۴۰۱/۰۸/۲۱خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۸مشکل چاقی داشتن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸لاغری عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۵برای رژیم لاغری مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۱۸عالی بود ولی به دلیل کرونا قطع کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹من مشکل اضافه وزن داشتم و از انتخاب دکتر سیدی واقعا راضی ام خیلی کمکم کردن
۱۴۰۳/۰۲/۱۱اضافه وزن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷برای لاغری و نتیجه خوبی داشتم
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۷اضافه وزن خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۳۰رفع چاقی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷دکتر خوبی
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خیلی لاغر بود چاق شدم عالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۹مشکل اضافه وزن داشتم
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بابت لاغری عالی بودن
۱۴۰۲/۱۰/۲۸برای من خوب بود وخوب لاغر کردم
۱۴۰۴/۰۸/۲۳سلام برای لاغری اومدم و ب وزن دلخواهم رسیدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۶مشکل چاقی
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی بودن
۱۴۰۲/۰۱/۱۳عالی هستند
۱۴۰۲/۰۳/۲۰بسیار عالی و من خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۱۱کم کردن
۱۴۰۲/۰۷/۰۸عالی ه
۱۴۰۱/۱۲/۱۳خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار عالی و خوب بودند
۱۴۰۳/۰۱/۱۴چاق بودنچم
۱۴۰۱/۰۸/۳۰من رفتم یک ماه راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۱۷مشگل افراد فامیلمون برطرف شد برای اضافه وزن
۱۴۰۰/۰۷/۰۸لاغری عالی
۱۴۰۳/۰۶/۲۵سلام من افزایش وزن داشتم حدود ۳۰ کیلو کاهش وزن پیدا کردم
۱۴۰۲/۰۷/۲۱در زمینه کاهش وزن مراجعه کردم و راضی بودم
۱۴۰۳/۰۱/۲۸عالی بود خیلی خوب تو یه مدت مشخص چاق شدم
۱۴۰۱/۰۳/۲۱کمبود وزن به وزن ایده آل رسیدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۷برای رژیم لاغری مراجعه داشتم
۱۴۰۱/۰۹/۲۶چاق بودم خیلی اما الان ۷ کیلو اضافه دارم و مشکلم گوارشی است
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۵/۰۳من چند سال پیش برای لاغری با رژیم وداروهای دکتر سیدی به وزن مورد نظر رسیدم .فوق العاده بود .
۱۴۰۲/۰۷/۰۷افزایش وزن ده کیلویی
۱۴۰۱/۱۲/۱۲اضافه وزن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱کاهش وزن داشتم عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۰سلام دکتر خیلی عالی برای لاغری
۱۴۰۴/۰۵/۱۱