سلام وقتتون بخیر من اولین جلسه بودرفتم،بایک جلسه نمیشه اظهارنظرکرد،
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
رابطه عاطفی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
بسیار خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹
افسردگی نسبتا شدیدی داشتم و زندگیم تقریبا راکت بود. بعد از جلساتی که با داشتم تونستم شرایط زندگیمو تغییر بدم و حال خیلی بهتری نسبت به قبل داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
خیلی روانشناس خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
من مشاور پیش از ازدواج رفتم و به نظرم سوالاتشون خیلی کمک کرد در انتخاب به من
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
سلام من خیلی بی حوصله - بی انگیزه و دچار وسواس فکری زیاد بودم خانم رحیمی خیلی با دفت و آرام و سنجیده منو راهنمایی کردن رهنمودهایی که دادن بهم کمک کرد تا بتونم تغییر کنم خانم رحیمی خیلی خوب به من کمک کردن تا بتونم برای رشد و تغییر خودم قدم بردارم ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
فرد بی هدفی بودم زندگی برام معنایی نداشت
ولی با کمک ایشون زندگیم تغییر کرده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
سعی میکنن بهتون گوش بدن و بهترین نظر و بدن بهتون من دوسشون دارم واقعا هربار ک رفتم پیششون به یه جمع بندی ای رسیدم با روح و روانم؛))
۱۴۰۵/۰۲/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
مشکل وسواس فکری داشتم خداروشکر تونستن مشکلم رو حل کنند خیلی قبلا اذیت میشدم قبلا واقعا هزار بار تشکر
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
عالی هستن ایشون، بسیار حرفه ای فکر میکردم دچار اضطراب اجتماعی هستم، پیش ایشون رفتم و فهمیدم مشکل عمیق تر هست و دچار نقص و شرمم که به دوران کودکیم برمیگشت، اما به صورت ریشه ای حل کردن ، به طوری که بسیاری از مسائلم دیگه هم که ازشون بی خبر بودم حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴
همسر خودشیفته و حملات پنیک
۱۴۰۳/۱۱/۰۶
مشکل خیانت همسرم را داشتم
اگر ایشان نبود نابود میشدم
درمانگر واقعی هستند
فکر میکنم ایشان از طرف خدا بودند
خداوند خیر دنیا وآخرت بهشون بده
روانشناس بسیار عالی است پیشنهاد می کنم حتمن به ایشان مراجعه کنید
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
بسیار با حوصله و با دقت گوش میکنند.وقتشناس و دقیق هستند و راهنماییهای مناسبی میکنند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰
بی انگیزه بودم
وکمک کردند زندگی کردن رو یاد بگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲
ایشون خیلی مسلط و دقیق در تشخیص ودرمان هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷
عاااااالی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶
پنیک داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۲
شمایی که میگین با حوصله، ابتدایی ترین فن یک روانشناس برای درک مشکل مراجعه کنندش صبوری و حوصله داشتن و فهم مشکل اون فرد هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
مشکل در عزت نفسم داشتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵
مشکلات روابط زوجین ،مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
با سلام ، مشکلاتی که ریشه در کودکی ام دارد با تشخیص دقیق شناسایی شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
بسیار عالی و نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰
همین که پیش ایشون میرم و یک ساعت با آرامش تمام با من صحبت می کنند من انرژی میگیرم تا از دست این افسردگی راحت بشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
عالی بودن مشکلم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
مشکل بی انگیزگی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷
افسردگی داشتم و بهبود پیداکردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
همچنان در حال مشاوره هستیم ولی بسیار با حوصله هستند و گوش شنوا دارند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷
فوق العاده هستن من اضطراب اجتماعی شدید داشتم درمان شد و خود تنفری ولی با جلسات تونستم مشکلمو حل کنم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶
دلسوز و مهربون همیشه به حرفات گوش میده
۱۴۰۳/۱۰/۰۶
مشاوره گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خیلی عالی هستند برای اضطراب و مشکل پنیک خدمشون مراجعه میکنم هنوز یکماه نشده ولی خیلی بهترم خیلی راضی هستم️
۱۴۰۴/۱۰/۱۴
همهچیز عالی، سوالات و پرسشهای درست که نشاندهنده تجربه بالا ایشان است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵
خیلی خوب و عملی راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
اضطراب داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲
اثرات مثبت در درون ذهن و روان من حاصل شد آرام تر از گذشته شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
خوب بودن و به صحبتهام کامل گوش میدادن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
مشکل کنترل خشم و اضطراب شدید داشتم و با کمک خانوم آشتیانی، همه چیز روز به روز عالی تر شد!
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
خیلی با حوصله هستند و کامل به حرف های مراجع گوش میدن و راه حل میدن
آزاده رحیمی آشتیانی روان شناس فردی، خانواده: پیش از ازدواج، زوج درمانگر دارای ـ سطح استاندارد طرحواره درمانی جهانی از انجمن بین المللی طرحواره درمانی ISST دارای پروانه ـ از سازمان نظام روان شناسی به شماره (5751) عضو انجمن سلامت روان آلمان CASMH عضو انجمن بین المللی طرحواره درمانی به شماره (58802062)
خوب بودن قراره جلساتمون ادامه پیدا کنه
۱۴۰۴/۰۷/۱۳فوق العاده عالی
۱۴۰۲/۰۷/۳۰بسیار کار بلد و دلسوژ
۱۴۰۴/۱۲/۰۵سلام وقتتون بخیر من اولین جلسه بودرفتم،بایک جلسه نمیشه اظهارنظرکرد،
۱۴۰۴/۰۴/۲۸رابطه عاطفی
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار خوب بودند
۱۴۰۴/۰۲/۰۹افسردگی نسبتا شدیدی داشتم و زندگیم تقریبا راکت بود. بعد از جلساتی که با داشتم تونستم شرایط زندگیمو تغییر بدم و حال خیلی بهتری نسبت به قبل داشته باشم.
۱۴۰۳/۱۰/۰۶خیلی روانشناس خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۱۵من مشاور پیش از ازدواج رفتم و به نظرم سوالاتشون خیلی کمک کرد در انتخاب به من
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام من خیلی بی حوصله - بی انگیزه و دچار وسواس فکری زیاد بودم خانم رحیمی خیلی با دفت و آرام و سنجیده منو راهنمایی کردن رهنمودهایی که دادن بهم کمک کرد تا بتونم تغییر کنم خانم رحیمی خیلی خوب به من کمک کردن تا بتونم برای رشد و تغییر خودم قدم بردارم ممنونم از ایشون
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فرد بی هدفی بودم زندگی برام معنایی نداشت ولی با کمک ایشون زندگیم تغییر کرده
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سعی میکنن بهتون گوش بدن و بهترین نظر و بدن بهتون من دوسشون دارم واقعا هربار ک رفتم پیششون به یه جمع بندی ای رسیدم با روح و روانم؛))
۱۴۰۵/۰۲/۲۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۰۲مشکل وسواس فکری داشتم خداروشکر تونستن مشکلم رو حل کنند خیلی قبلا اذیت میشدم قبلا واقعا هزار بار تشکر
۱۴۰۱/۰۶/۱۴عالی هستن ایشون، بسیار حرفه ای فکر میکردم دچار اضطراب اجتماعی هستم، پیش ایشون رفتم و فهمیدم مشکل عمیق تر هست و دچار نقص و شرمم که به دوران کودکیم برمیگشت، اما به صورت ریشه ای حل کردن ، به طوری که بسیاری از مسائلم دیگه هم که ازشون بی خبر بودم حل شد
۱۴۰۰/۰۷/۰۴همسر خودشیفته و حملات پنیک
۱۴۰۳/۱۱/۰۶مشکل خیانت همسرم را داشتم اگر ایشان نبود نابود میشدم درمانگر واقعی هستند فکر میکنم ایشان از طرف خدا بودند خداوند خیر دنیا وآخرت بهشون بده روانشناس بسیار عالی است پیشنهاد می کنم حتمن به ایشان مراجعه کنید
۱۳۹۹/۱۰/۲۶بسیار با حوصله و با دقت گوش میکنند.وقتشناس و دقیق هستند و راهنماییهای مناسبی میکنند
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بی انگیزه بودم وکمک کردند زندگی کردن رو یاد بگیرم
۱۴۰۴/۰۳/۱۲ایشون خیلی مسلط و دقیق در تشخیص ودرمان هستن
۱۳۹۹/۱۰/۲۷عاااااالی بی نظیر
۱۴۰۳/۰۱/۲۶پنیک داشتم
۱۴۰۳/۰۱/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۴/۱۲شمایی که میگین با حوصله، ابتدایی ترین فن یک روانشناس برای درک مشکل مراجعه کنندش صبوری و حوصله داشتن و فهم مشکل اون فرد هست
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۰مشکل در عزت نفسم داشتم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۱۵مشکلات روابط زوجین ،مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۵با سلام ، مشکلاتی که ریشه در کودکی ام دارد با تشخیص دقیق شناسایی شد
۱۴۰۰/۰۹/۰۷بسیار عالی و نتیجه بخش بود
۱۴۰۴/۰۲/۱۰همین که پیش ایشون میرم و یک ساعت با آرامش تمام با من صحبت می کنند من انرژی میگیرم تا از دست این افسردگی راحت بشم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بودن مشکلم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷مشکل بی انگیزگی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۰۱/۱۷افسردگی داشتم و بهبود پیداکردم
۱۴۰۰/۰۹/۰۷همچنان در حال مشاوره هستیم ولی بسیار با حوصله هستند و گوش شنوا دارند
۱۴۰۰/۰۹/۰۷فوق العاده هستن من اضطراب اجتماعی شدید داشتم درمان شد و خود تنفری ولی با جلسات تونستم مشکلمو حل کنم
۱۴۰۲/۱۲/۲۶دلسوز و مهربون همیشه به حرفات گوش میده
۱۴۰۳/۱۰/۰۶مشاوره گرفتم
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی عالی هستند برای اضطراب و مشکل پنیک خدمشون مراجعه میکنم هنوز یکماه نشده ولی خیلی بهترم خیلی راضی هستم️
۱۴۰۴/۱۰/۱۴همهچیز عالی، سوالات و پرسشهای درست که نشاندهنده تجربه بالا ایشان است.
۱۴۰۴/۱۰/۱۵خیلی خوب و عملی راهنمایی میکنند
۱۴۰۴/۱۱/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۶/۰۶اضطراب داشتم و خوب شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۲اثرات مثبت در درون ذهن و روان من حاصل شد آرام تر از گذشته شدم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بودن و به صحبتهام کامل گوش میدادن
۱۴۰۲/۰۴/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳مشکل کنترل خشم و اضطراب شدید داشتم و با کمک خانوم آشتیانی، همه چیز روز به روز عالی تر شد!
۱۴۰۴/۰۲/۱۴خیلی با حوصله هستند و کامل به حرف های مراجع گوش میدن و راه حل میدن
۱۴۰۳/۱۲/۱۹در کارشان واقعا مهارت دارند
۱۴۰۱/۰۶/۰۷درگیری با خانواده و مشکلات ازتباطی
۱۴۰۳/۰۸/۰۹مشاوره فردی،
۱۴۰۳/۰۶/۲۲کارشون فوق العاده خوبه
۱۴۰۲/۰۷/۲۳