۵۷۸ نفر
دکتر ایوب صالحی

دکتر ایوب صالحی

متخصص قلب و عروق ، فلوشیپ آنژیوگرافی ، بالون آنژیوپلاستی

اینترونشن پیشرفته،عروق محیطی،بیماری های استراکچرال قلب و واریس

فلوشیپ شماره نظام: ۱۴۱۴۴۰
یکشنبه۱۷ خرداد
امروز
دوشنبه۱۸ خرداد
فردا
سه شنبه۱۹ خرداد
پس فردا
چهارشنبه۲۰ خرداد
۳ روز دیگر
پنج شنبه۲۱ خرداد
۴ روز دیگر
شنبه۲۳ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۲۴ خرداد
۷ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۸ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۹ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
پنج شنبه۲۸ خرداد
شنبه۳۰ خرداد
یکشنبه۳۱ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
سه شنبه۰۲ تیر
شنبه۰۶ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
۹۹% پیشنهاد کاربران
۵۷۱ نفر

با مشکل فشار خون بالا به ایشان مراجعه کردم و بعداز تکمیل دوره درمان فشار خونم کنترل شد

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

دکتر فوق العاده مجزب وخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

سلام من مشکل گرفتگی عروق قلبم رو داشتم، مرکز قلب تهران آنژو کردم گفتن فقط باید عمل بشی، وقتی توو اینترنت نگاه کردم با دکتر صالحی آشنا شدم که رفتم پیشش و خدا حفظشون کنه با ۳ تا فنر رگامو باز کردن

۱۴۰۳/۱۲/۰۸

جناب دکتر صالحی بسیار باتجربه و مهارت کافی عروق قلب را که نیاز به جراحی عمل قلب باز داشت را با مهارت و بدون جراحی باز با گذاشتن استنت در محلهای مورد نیاز انجام دادن که نتیجه بسیار عالی و حال خوب .تشکر فراوان از ایشان و تیم همراه شان

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

بسیار خوب

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

برا مشاوره قبل از عمل اومدم همه چیز خوب و عالی بود با تشکر

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

آنژیوگرافی شده ام

۱۴۰۴/۰۷/۱۸

برای فشارخون بالا به ایشون مراجعه کردم با اولین ویزیت و دیدن نتایج ازمایشات دارویی تجویز کردند و فشار خونم کامل کنترل شد،همچنان تحت کنترل و چکاپ های ماهانه ایشون هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

توسط دکتر انزیو شدم بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

با عرض سلام تا حالاخوب بوده و راضی هستیم

۱۴۰۳/۰۹/۱۳

مادرم تنگی دریچه میترال داشتند و باید عمل باز میشدن از طریق دوستان با دکتر صالحی اشنا شدیم ایشون مدارک مادر را دیدن و براش بالون زدند الان دوسال میگذره و حال مادرم خیلی خوبه با تشکر از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

کارشون عالیه واقعا ممنونم ازشون تونستن فشارمو کنترل کنن

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

سلام برام تورم پاهام ودرد پاهام مراجعه کردم برام لیزر داخل رگ انجام دادن الان واریس پاهام برطرف شده درد نداره ورم ندارم ازشون خیلی راضیم

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

برام فنر گذاشتن تمام رگای قلبمو باز کردن کارشون عالی ممنونم از دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

با علائم بیحسی و ضعف در پاها به دکتر صالحی مراجعه کردم. مشخص شد انسداد رگهای بزرگ دارم. با روش غیرجراحی و بدون درد مشکل کاملا برطرف شد. ممنونم از تیم خوبشون و پیگیری دقیقشون. ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۱۰/۰۳

من با مشکل فشار خون بالا به مطب دکتر صالحی مراجعه کردم،و جناب آقای دکتر با درایت و صبر و حوصله فراوان مشکل بنده رو مرتفع کردند

۱۴۰۳/۰۶/۲۳

عااااااااااالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

بسیار مسلط و با حوصله هستند.مادرم هر روز رضایت از درمان انتخابی ایشان را یادآوری می کنند.امیدوارم در ایران بمانند.

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

بسیار عالی متعهد و حاذق هستند بابت فشار بالا و تنگی نفس تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

من دیابت دارم یه بار سکته مغزی ناقص کردم که دکترای مغز و اعصاب گفتن که باید بررسی قلب بشی و گرنه ممکنه تکرار بشه، و تووی بررسی اکوی قلب بهم گفتن که قلبت سوراخ داره، من رو به دکتر صالحی معرفی کردن و خداروشکر دکتر با آنژیوگرافی سوراخ قلب رو بستن. بسیار بسیار از دکتر ممنونم

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

بسیار دکتر صبوری هستند و تشخیص مناسب داشتند تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

دکتر بسیار خوش اخلاق هستند کارشون عالیه برای پدرم فنر گذاشتن تشخیص درست وبه موقعه

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

دکتر بسیار خوش اخلاق و متین

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

درد و گرفتگی بر اثر ضربه در ناحیه قلب داشتم. چون داخل ایران نبودم و دسترسی به پزشک در اینجا برایم سخت بود نگران بودم که ایشان با راهنمایی که کردند مشکل من حل شد.ممنونم از جناب دکتر

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

از نحوه برخورد دکتر واقعا راضی هستم

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

بسیار با حوصله و کامل توضیحاتشون رو ارائه دادن و هم خود دکتر و هم کادر مطب خیلی خوشرو هستن. من و همسرم برای چک آپ مراجعه کردیم و از همه چیز راضی بودیم.

۱۴۰۴/۱۰/۰۴

مادرم رو برده بودیم چند جا، اما بهخاطر سن بالا و ریسک بیهوشی، عمل قلب باز برامون نگرانی داشت. دکتر صالحی بدون جراحی باز رگ قلب رو باز کردن. الان مادرم حتی پیادهروی روزانهاش رو راحت انجام میده

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

سلام و درود،برای مشکلات قلبی مادرم به ایشان مراجعه کردیم ،در تشخیص توانا و مراحل درمان را بخوبی تشریح کردند و عمل آنژیو(بالون و فنر ) را با مهارت انجام دادند

۱۴۰۲/۱۲/۲۰

مادرم مشکل دریچه قلب داشتن،خیلی خوب و حرفه ای تشخیص دادن و مادرمو درمان کردن

۱۴۰۲/۱۲/۱۴

برای من تزریق لیزری داخل واریس پا انجام دادن، خیلی راضی بودم ، اصلا درد نداشت و ظاهر پاهام خیلی خوب شده

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

بسیار کار بلد و حرفه ای هستند

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

قفسه سینه ام درد گرفته بود رفتم بیمارستان آنژیو کردم گفتن رگای قلبت گرفته باید عمل قلب بازبشی خیلی ترسیدم از طریق یکی از آشناها با دکتر ایوب صالحی آشنا شدم گفتن سی دی آنژیو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبمو سه تاشو فنر و بالون زدن از عمل راحت شدم خدا خیرش بده از استرس نجاتم داد ممنونم از ایشون و تیم همراهشون

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

انسان بسیار شریف و مهربان و دلسوزی هستند و البته کاربلد

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دکتر صالحی عزیز متبحر ، خوش برخورد و دانش بروز هستند مادرم را انژیو کردن و دوتا از رگهاشو باز کردن مطبشون بسیار تمیز و مجهز با تشکر از ایشون و پرسنل بسیار خوبشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۷/۰۳

بسیار دقیق ، خوش برخورد با حوصله و صبور.واقعا اسمشون برازنده شونه.سلامت و برقرار باشند.

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

با سلام من چندین نوبته خدمت دکتر میرسم برای مادر، پدر و پدر خانومم، بسیار دکتر حاذق، ماهر، صمیمی و متواضع هستند، امیدوارم امثال ایشان فزونی یابد. با تشکر از جناب دکتر و تیم همراهشون

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

دکتر بسیار متبحر و قابل اعتماد. بعد از مراجعه به ایشون خیالم از وضعیت قلبم راحت شد. سپاس از وقت و انرژیای که برای بیماران میگذارند

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

دکتر بسیار عالی هستن

۱۴۰۳/۰۲/۰۸

خیلی خ

۱۴۰۴/۰۵/۲۹

سلام درد قفسه سینه داشتم رفتم پیش دکتر صالحی مدارکمو نشون دادم سی دی آنژیو رو نشون دادم گفتن رگاتون قابل باز شدنه نیاز به عمل قلب باز نداری الان حدود ۳ ماه میگذره که خدارو شکر مشکلی ندارم ممنون دکتر صالحی جان

۱۴۰۴/۰۱/۳۰

کارشون عالیه رگای قلبمو باز کردن

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

آقای دکتر صالحی یکی از بهترینا هستن خیلی خوش برخورد و خوش اخلاق ممنونم ازتون آقای دکتر صالحی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

تشخیص دقیق، اخلاق حرفهای و رفتار مهربانانه از ویژگیهای بارز ایشونه. واقعا باعث آرامش بیمار میشن. برام فنر گذاشتن اصلا درد نداشتم ممنونم از دکتر ایوب صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۹/۰۵

به دلیل گرفتگی شدید آئورت شکمی مراجعه کردم با تشخیص دقیق و اقدام بموقع دکتر صالحی عمل استنت گذاری با موفقیت انجام شد مهارت بالا ،تسلط علمی ،برخورد محترمانه و پیگیری دلسوزانه جناب دکتر شایسته قدردانی است

۱۴۰۴/۰۵/۰۹

رگای قلبمو باز شده همشون گرفته بود رکتر ایوب صالحی همه رو برام باز کرد ممنونم

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

برای فشار خون مراجعه کردم کارشون عالیه فشارام کنترل شده

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

لقب پنجه طلا برازنده ایشون هست در کنار تخصص و مهارت فوق العادشون خیلی خوش برخورد و پر انرژی هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

برا مشکل واریس خدمت دکتر رسیدم ایشون برام لیزر کردن درد پام کم شده و ظاهرش خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۲/۰۲

برای مادرم آنژیو انجام دادن و زندگی دوباره به مادرم بخشیدن جز خبره ترین پزشکان قلب و عروق هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۱

دکتر برای من انژیو انجام دادن کارشون واقعا عالیه ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۸

عالی بود دکتر

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

ممنونم از برخورد خوب وعالی دکتر کارشون هم عالیه رگای مادرم باز کردن اصلا حالشون عالی شده دیگه درد ندارن

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

با وجود نظرات اطبا جهت عمل باز،دکتر صالحی عزیز از طریق استنت دو رگ در مسیر تقاطع اصلی و فرعی را بخوبی درمان نمودند.

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

مشکل فشارخون،درحال درمان هستم

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

از بهترین دکترهای قلب هستن که بهشون مراجعه داشتم، برای استنت گذاری رگ پدرم به چندتا پزشک حتی دکترهای مشهور تهران مراجعه داشتیم که هیچکدوم واقعا به اندازه دکتر صالحی وقت نذاشتن و توضیحاتی که ایشون دادن خیلی دقیق بود و باوجود اینکه به ما گفته بودن باید عمل باز انجام بشه، با روش بسته اینکارو برای ما انجام دادن.

۱۴۰۲/۱۰/۱۹

پزشک خیلی خوبی هستند

۱۴۰۲/۱۰/۰۷

دکتر برام انژیو کردن کارشون خیلی خوبه ایشون بسیار ماهر هستند دانش به روز و اخلاق عالی

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

پزشک باسواد و دلسوزی هستند که باحوصله تمام نتایج پزشکی رامی بینندوبراساس پروتکل های پزشکی تجویز درمان می نمایند

۱۴۰۴/۰۹/۱۱

توسط دکتر صالحی آنژیو شدم و دو تا از رگهام که گرفته بود باز کردن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۳/۱۱

بسیار ،اقای دکتر باوحوصله باومریض بر خورد میکنن ،و درمان و تشخیص عالی ،انژیو انجام دادیم همه چی خوب بود ،تشکر از اقای دکتر .

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

سلام من حدود ۸ ماه پیش پدرم دچار درد قفسه سینه شد به صورت اورژانسی رفتیم بیمارستان آنژیو کردن براش گفتن رگای قلبش بسته است از طریقه یکی از دوستان با دکتر صالحی آشنا شدم سی دی آنژیو پدرمو نشون دادن ایشون گفتن با فنر میتونن رگای قلبشون باز کنن خدارو شکر الان ۸ ماه میگذره قلبشون مثل ساعت کار میکنه وخیلی ازشون راضی هستیم ممنون از دکتر ایوب صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

دکتر صالحی متبحر، انسان دوست و با اخلاق هستند با دستان توانمند و مهارت فوق العادشون رگهای قلب مادرمو باز کردن بدون اینکه مجبور به جراحی بشند ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

برای واریس مراجعه کردم کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۱۰/۱۷

عاااالی بی نظیر بهترین دکتر قلب ایران و جهان

۱۴۰۴/۱۲/۱۱

کارشون واقعا عالیه برای واریس پاهام رفته بودم

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بسیار جوان و باسواد

۱۴۰۲/۰۹/۲۴

دکتر خوب و با حوصله ای ،خیلی برای بیمار وقت میذتره و با حوصله تمام علایم و مشکلات مریض رو چک میکنند و به تمام دلنگرانی های بیماران با حوصله گوش میدن و جواب میدن

۱۴۰۳/۱۱/۰۸

بسیار پزشک با اخلاق و با جوصله ای هستن، حتما توصیه میکنم

۱۴۰۲/۰۸/۱۲

سلام دکتر عالی و باحوصله بودن وبه صحبتاو مدارک قبلی توجه کردن. تشکر. وراهنمایی عالی

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

جناب دکتر موقر ، با حوصله و حاذق در امر تشخیص و تجویز هستند. مشورت با ایشون رو حتمن قبل از انجام هر اقدامی از دست ندهید پشیمان نمی شوید.

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

تنگی نفس داشتم دکتر بعد از گرفتن نوار و اکو گفتن دوتا از رگهات گرفته و باید آنژیو بشی ایشون برام فنر گذاشتن و الان حالم خوبه و میتونم مثل قبل پیاده روی و ورزش کنم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۶

سلام برای دردقفسه سینه مراجعه کردم گفتن باید آنژیو بشی به صورت اورژانس انجام دادن برای فنر گذاشتن ممنونم از تشخیص درستشون

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

تشخیص درست و عالی کارشون خوبه برام فنر گذاشتن الان اصلا درد ندارم ممنونم از دکتر صالحی وهمکارانشون

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

دکتر باسواد خوش برخورد و با حوصله.برای ائورترشکمی

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

بی نظیر پدر بزرگ من رو نجاتدادن

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

سلام من برای رگای گردنم به دکتر صالحی مراجعه کردم گردنمو رگاشو دیدن گرفته بود که با فنرو بالون تونستن رگای گردنمو باز کنن مرسی از لطفشون واقعا کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

برام لیزر داخل عروق انجام دادن الان درد ندارم خیلی تایم برای مریضاشون میذارن کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۷/۰۶

بسیار پزشک دقیقی هستند برای بیمار خیلی وقت میگذارند و راهنمایی می کنند من بسیار بسیار ممنون هستم از ایشان

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

دکتر عالی و با تجربه بودن برای مادرم مراجعه کردم و با صبر و حوصله ویزیت کردن و جواب آزمایش براشون واتس آپ کردم جواب دادن با تشکر از آقای دکتر و منشی محترمشون

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

دکتر بسیار خوش برخورد و خوش اخلاق

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

دکتر مسلط با علم پزشکی بالایی و با شخصیت هستند

۱۴۰۴/۰۶/۰۳

عالی بودن

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

ن برای چک آپ به دکتر مراجعه کردم، دکتر حداقل ۲۰ دقیقه برای دیدن مدارکم و نوار قلب و اکو کاردیوگرافی و معاینه وقت گذاشتن ، از همه ی دکتراییی که دیدم بیشتر وقت گذاشت و دقت بیشتری داشتن، من که خیلی راضی بودم

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

عالی حرف نداره رگای قلبمو باز کرده ازش ممنونم که بهم عمر و زندگی دوباره داد ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۱۲/۱۰

ایشون دکتر بسیار حاذق ،قابل اعتماد، محترم، دلسوز ،مهربانی هستند و در روند درمان با صبوریشون مایه آرامش بودند. مادر من پیش ایشون آنژیوگرافی انجام دادند و ما از روند درمان رضایت کامل داریم.

۱۴۰۲/۰۹/۱۶

بهنظرم ایشون از اون پزشکهایی هستن که آدم از همون نگاه اول حس خوبی بهشون پیدا میکنه. کارشون خیلی مرتب و حرفهایه و مشخصه با دقت و مسئولیتپذیری کار میکنن. دکتر ایوب صالحی یه دونه است مرسی از همه چیز

۱۴۰۴/۰۹/۰۶

آقای دکتر واقعا باسواد و حاذق هستند و با صبر و حوصله بیماران را ویزیت میکنم واقعا ازشون راضی هستم خدا خیرتون بده

۱۴۰۳/۰۹/۰۶

سلام اقای دکتر با تشخیص عالیشون و جراحی عالی که برای پدرم انجام دادن و حال پدرم الان خوبه خداروشکر.ایشون رو توصیه میکنم بابت تشخیش عالی و وقتی که برای بیمار میزارن.

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

برای بستن سوراخ قلب که دخترم مادرزادی داشتن به ایشون مراجعه کردیم، با روش بسته و بدون بیهوشی انجام دادن، تماممراحلو توضیح دادن و خیلی خوش برخورد بودن

۱۴۰۳/۰۲/۰۶

مشکل واریس ویزیت اولیه شدم

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

رفتار مناسب و برخورد عالی نسبت ب بیمار

۱۴۰۳/۱۰/۰۹

باتشکراز برخوردعالی تمام پرسنل وفضای آرامش بخش

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

کارشون عالیه فشارامو کنترل کردن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

کارشون خیلی خوبه تونستن رگ قلبمو باز کنن همه گفته بودن مشکلی نداری ایشون با تشخیص به موقعه آنژیو انجام دادن فهمیدن رگ قلبم بسته است بازش کردن مرسی

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

من مشکل فشارخون داشتم که با آنژیوگرافی و تجویز قرص الحمدا... خوب هستم و فشار کنترل شده است و از ایشان بسیار ممنونم

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

کارشون عالیه برای مریض خیلی وقت میذارن بسیار با ادب و خوش برخورد

۱۴۰۴/۰۲/۲۳

انژیو گرافی و نتیجه عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۳

عالی هستند بهترین دکتر دنیا و باعث افتخاره هم شهریها بخصوص کردها

۱۴۰۳/۱۱/۰۲

دکتر بسیار خوبی هستند

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

دکتری با علم به روز و خوش اخلاق و تشخیصی صحیح

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

چکاپ، خوش برخورد و منظم. به نظر می آید نوبت ها کاملا حساب شده داده می شود و معطلی نداشت. فقط بعضی هزینه ها مثلا مشاوره سلامت و BMI در فهرست خدمات به صورت پیش فرض لحاظ شده که به نظر من جالب نبود. در کل، از حیث برخورد، تخصص و تشخیص کاملا راضی بودم.

۱۴۰۴/۱۰/۱۰

اقای دکتر بسیار عالی هستند چه در تشخیص چه در عمل

۱۴۰۴/۱۱/۱۱

سکته قلبی

۱۴۰۲/۰۹/۰۱

خیلی دکتر

۱۴۰۳/۰۲/۰۴

نبضم بالا بوده ،بعد از ویزیت دارو نوشتند واقعا اثرگذار بوده وفعلا بعداز گذشت پنج روز مشکلی ندارم

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

مادرم سه تا از رگهاش گرفته بود و باید عمل قلب باز میشد و با توجه به سن بالا این جراحی ریسکش بالا بود دکتر صالحی را از تو اینترنت پیدا کردم و نظرات را خوندم دیدم موارد مثل مادر من بودن که دکتر با آنژیو رگهاشونو باز کردن مدارک را برا دکتر فرستادم ایشون گفتن میتونن اینکار را انجام بدن اومدیم تهران و دکتر رگهای مادرم را باز کردن و استنت گذاشتن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۷

یکی از حاذق ترین و توانمندتر پزشکان قلب و عروق و در کارشون بسیار حرفه ای و به روز هستند .

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

دریچه آئورت مشکل داشت دکتر قلبم منو فرستادن خدمت دکتر صالحی ایشون برام عمل تاوی انجام دادن کارشون بینظیره پنجه طلا هستند ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

دریچه ی میترالم تنگ بود از ساوه اومدیم دکتر برای همسرم بالون زد،عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

از آقای دکتر بسیار ممنونم برای فشار خون همسرم رفته بودم بسیار مهربان و دقیق به حرفهای ما گوش دادند سوالاتمون رو پاسخ دادند و همسرم رو دقیق معاینه کردند و در خصوص مشکل و روند درمان کاملا توضیح دادند.امیدوارم همیشه موفق باشند

۱۴۰۳/۱۱/۰۴

بسیار با شخصیت ،مهربان ،پیگیر با تشخیص عالی قطعا از بهترین متخصصین قلب هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۷

آقای دکتر بسیار حاذق بوده و بسیار صبور برای شنیدن صحبت های بیماران. آقای دکتر به چندین نفر معرفی کردم و همگی از دانش و اخلاق دکتر راضی بودند

۱۴۰۴/۱۱/۲۰

کنترل کامل فشار خون

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

درد در ناحیه سینه

۱۴۰۳/۱۲/۱۶

بسیار عالی خوش برخورد و کاردرست خدا حفظشون کنه

۱۴۰۲/۱۰/۲۰

فشار خون

۱۴۰۴/۰۴/۰۹

سلام آقای دکتربسیاردقیق وخوش اخلاق هستندوتوضیحات کامل درموردبیماری من دادند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

جراحی داشتم و باید اوکی قبل از عمل میگرفتم خدمت دکتر صالحی عزیز رفتم ایشون بعد از معاینات و نوار و اکو گفتن که یکی از رگهای اصلی قلبم گرفتگی 70 درصد داره و باید انژیو بشم ایشون برام انژیو کردن و استنت گذاشتن ممنون از درایت و توجهشون کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

باسلام کار جناب دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

واقعا پزشک بسیار حاذق و خوبی هستن ، تشخیص خوب و عالی دارند. مشکل من خیلی حاد بود ولی با آنژیو حل شد.

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۷/۳۰

در اثر دیابت انگشت شصت پام زخم شده بود و خیلی درد میکرد دکتر صالحی را یکی از دوستان معرفی کرد دکتر بعد از معاینه و دیدن سونو گفتن عروق پات گرفتگی داره و باید باز بشه ایشون برام آنژیو کردن و الان خیلی خوبم درد ندارم و زخمم رو به بهبودی هست ممنون از زحمات دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

من برای رگای واریسم مراجعه کردم واقعا کارشون خیلی خوبه واریسم از بین رفته دیگه هم درد ندارم سیاهی پاهامم از بین رفته

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

سلامو عرض ادب . گرفتگی خفیف رگ قلب. دارو تجویز کردند

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

با درایت و دقت بالایی که دکتر صالحی داشتند مشکل قلب ی من رو تشخیص دادند و با انجام آنژیوگرافی من رو به زندگی برگردانند من از دکتر خیلی تشکر میکنم

۱۴۰۴/۰۷/۰۸

محیط مطب بسیار عالی ،برخورد کارکنان عالی و جناب دکتر بسیار با صبر و حوصله و در تشخیص حرفه ایی بودن و تجویز بیهوده نکردن

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر خوبی هستن و آرامش بخش

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

تشخیص و درمان متبحرانه

۱۴۰۳/۱۲/۰۱

ایشان بسیار با صبر و حوصله هستند و همچنین در کارشان بسیار حاذق میباشند من از طبابتشان راضی هستم.

۱۴۰۲/۰۹/۰۳

جز تاپ ترین متخصصان قلب و عروق هستند کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۷/۰۵

سلام سه تا از رگای قلب همسرم گرفته بود توی قم گفتن باید عمل قلب باز بشه از طریق آشناهامون با دکتر صالحی آشنا شدیم دکتر با فنر رگای قلب همسرمو باز کردن حالت همسرم خوبه خدا حفظتون کنه

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

خیلی خوب برخورد عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۲

محیط مطب آراسته ،ارام ،امکانات خوب ،برخورد مودبانه ،صبور ،انرژی مثبت .

۱۴۰۳/۱۲/۲۶

من همیشه فکر میکردم فشار خونم ارثیه و کاریش نمیشه کرد، ولی دکتر صالحی نشون دادن که میشه با یه بررسی درست و تنظیم دارو، شرایط رو کنترل کرد. خیلی تجربه خوبی بود.

۱۴۰۴/۰۳/۲۱

فشار خون بالام همیشه نگرانم میکرد، ولی با کمک دکتر و تجویز درست دارو کنترل و خیالم راحت شده ممنونم

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

کارشون عالی تونستن منو از سکته قلبی نجات بدن مرسی از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

بسیار عالی و دانش به روز دارن

۱۴۰۴/۰۵/۱۱

شخصیت ، منش و برخوردآقای دکتر عالی و در تشخیص بیماری دقیق و حاذق هستن ، ممنون از آقای دکتر و کادر پزشکی ایشون .

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

کارشون عالیه برام فنر گذاشتن اصلا درد ندارم خدا خیرش بده منو از عمل قلب باز نجات داد دکتر ایوب صالحی عالیه

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

آریتمی و فشار خون داشتم و تحت نظر دکتر صالحی هستم ایشون با تشخیص خوب و تجویز داروهای موثر بیماری منو کنترل کردن ممنون از ایشون دکتر صالحی را به بیماران قلبی توصیه میکنم کارشون بینظیره

۱۴۰۴/۰۱/۲۰

کارشون واقعا عالیه برخورد خوب برای مادرم فنر گذاشتن اصلا درد نداشتن تشخص درست و به موقعه دادن ممنونم از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۵/۰۲/۰۱

تشخیص و درمان عالی بود، از مراجعه به ایشون خیلی راضی بودم.

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

سلام عالی طلا

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

درد پا یک ویزیت معمولی

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

باسلام، من برای مشکل واریس پاها که چندسال درگیرش یودم بهشون مراجعه داشتم، حدود دوماه پیش تو واریسام تزریق کردن خیلی نتیجه خوب شده و تقریبا هیچ اثری از قبل نیست.

۱۴۰۲/۰۸/۱۳

مشکل قلب داشتم هر دکتری رفتم نیتجه نگرفتم اومدم پیش دکتر صالحی حالم خوب شد میتونم بگم بهترین دکتر قلب در تهران

۱۴۰۵/۰۲/۲۸

برای فشار خون مراجعه کردم خداروشکر کنترل شده فشارم

۱۴۰۴/۰۲/۱۸

انژیوی قلی

۱۴۰۳/۰۸/۲۱

برای تست مراجعه کردم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

مادرم پیش ایشون آنژیو شدن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

سلام من از ایلام برای رگای قلبم مراجعه کردم رگای قلبمو دیدن فنر گذاشتن الان اصلا درد ندارم از دکتر ایوب صالحی خیلی راضی هستم بهترین دکتر

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

سلام کارپزشک عالی. روانشناسی بیمارخوب. ولی سی تی انژیو خانم زرگر عملی نشد. بیمارستان بانک. بهانه گرفت. خودم دربیمارستان. قلب سی تی میگیرم. زحمت محاسبه با هود دکتر است. متشکرم

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

پزشک بسیار حاذق و خوش رفتار بودند

۱۴۰۴/۰۳/۰۵

بسیار دقیق و باحوصله هستن و تشخیص های درستی میدن

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

دکتر صالحی برام تعویض دریچه انجام دادن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۲۲

سلام مادرم فشار خون داره و توسط دکتر صالحی تحت کنترله . دکتر با احترام بر خورد میکنه ، صبور و با معلومات هستند. در کل عالی هستند

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

پدر من پیش دکتر صالحی آنژیو انجام دادن دکتر بسیار خوبی هستند دکتر دلسوز و برای بیمار بسیار وقت میزارن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عالی عالی حرف نداره بهترین متخصص خوش برخوردترین دکتر ایوب صالحی یه دونه است

۱۴۰۴/۰۲/۲۷

دو تا از رگهام گرفتگی داشت برام فنر گذاشتن دکتر در زمینه تشخیص و درمان بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

چند وقتی بود درد و سوزش در قفسه سینه داشتم توسط دکتر ویزیت شدم ایشون گفتن دریچه آئورتت مشکل داره و باید عوض بشه برام تعویض دریچه انجام دادن و الان خیلی خوبم و اصلا دیگه درد ندارم ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

همه بهم گفته بودن باید عمل قلب باز بشی دست دکتر صالحی درد نکنه تونستن رگای قلبمو باز کنن مرسی ازشون

۱۴۰۴/۰۷/۰۹

مادرم رو برده بودیم چند جا، اما بهخاطر سن بالا و ریسک بیهوشی، عمل قلب باز برامون نگرانی داشت. دکتر صالحی بدون جراحی باز رگ قلب رو باز کردن. الان مادرم حتی پیادهروی روزانهاش رو راحت انجام میده

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

سلام برای رگای قلبم مراجعه کردم با فنر باز کردن ممنونم از آقای دکتر ایوب صالحی کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

بسیار عالی خدا بهشون سلامتی بده من خیلی راضیه هستم ایشون آرامش خاصی به آدم میدن

۱۴۰۴/۰۹/۱۷

واقعا از دکتر صالحی ممنونم پدرم حال خوبی نداشت و درد قلب داشت دکتر خیلی سریع متوجه شدند که سکته کردهاند و فوری گفتند به بیمارستان منتقلش کنیم چیزی که برای ما خیلی ارزشمند بود این بود که با وجود اینکه در مطب بیمار داشتند خودشان را به بیمارستان رساندند و کنار ما بودند تا کار درمان انجام شود خدا خیرشان بدهد پزشکی متعهد و شریف هستند. بهترینها برای شما دکتر عزیز

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

تشخیص و درمان و اخلاق عالی

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

بسیار دقیق باسواد با علم و دانش به روز متبحر و پنجه طلا

۱۴۰۴/۱۱/۰۹

گرفتگی عروق با درصد بالا داشتم دکتر صالحی برام انژیو کردن و فنر گذاشتن زندگیم را مدیون دستان توانمند ایشون هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۱

بسیار بسیار دکتر عالی و با تجربه و خوش اخلاق بنده پدرم سه تا از رگهاش بسته بود هر دکتری بگید بردم فقط میگفتند عمل قلب باز خداروشکر اومدیم پیش دکتر صالحی با فنر رگهارو باز کرد انشالله در تمام مراحل زندگیش موفق باشن با تشکر فراوان از دکتر عزیز

۱۴۰۴/۰۸/۲۹

به نظرمیومد کاردان هستش مودب وبا اخلاق بوداما بااینکه تازه اکو کرده بودیم باز اصرار به گرفتن اکو دوباره داشتن وکردن

۱۴۰۴/۰۱/۰۲

ویزیت داشتم . دکتر محترم و باسوادی هستند

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

رگای قلبم گرفته بود رفتم پیش دکتر ایوب صالحی رگای قلبمو فنر گذاشتن کارشون عالیه

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

دو تا از رگهای قلبم گرفته و کاندید جراحی باز بودم از طریق اینترنت دکتر را پیدا کردم و مدارک پزشکیمو براشون فرستادم ایشون گفتن میتونن با آنژیو برام باز کنند اومدم تهران و دکتر برام آنژیو کردن و خداروشکر حالم خیلی خوبه ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۴/۰۸

خیلی خوب وعالی هستن وبا مریض خود با مهربانی صحبت میکنند

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

حرف نداره عالی بیست

۱۴۰۴/۰۷/۰۴

دکتر صالحی واقعا فوق العاده هستن، همسر من سکته قلبی کردن،و دکتر با وجود اینکه روز تعطیل بود اورژانسی اومدن بیمارستان گاندی و رگ قلب ش رو باز کردن، همسرم مرخص شدن . قلبا براشون آرزوی سلامتی دارم

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

بااخلاق وخوش برخورد باحوصله وصبر پاسخگوی مریضاشون هستن

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

دکتر صالحی عزیز از زحمات بی دریغتون در درمان بنده کمال تشکر را دارم دستان توانبخش و سینه پرمهرتون مانا و جاویدان

۱۴۰۳/۱۱/۳۰

بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

با سلام برای معاینات اولیه خدمت دکتر رسیدیم دکتر بسیار محترم و دانا هستن ان شالله که دستشون برای همه مریض ها خیر و سلامتی بیاره

۱۴۰۵/۰۳/۰۵

سلام رگای قلبمو باز کردن الان هیچ دردی ندارم کارشون عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دکتر با اخلاق و حاذقی هستن.

۱۴۰۴/۰۹/۲۷

عالی ا

۱۴۰۴/۰۷/۲۱

خوب هستند

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

سلام برای واریسای پاهام مراجعه کردم پیش آقای دکتر الان یک ماه میگذره واقعا پاهام دیگه درد نداره ظاهر پاهام خیلی خوب شده مرسی از دکتر صالحی

۱۴۰۴/۰۱/۲۷

برای واریس پاهام به ایشان مراجعه کردم لیزر داخل عروق برام انجام دادن الان یک هفته از لیزر میگذره هیچ درد و ناراحتی درپاهام ندارم کارشون خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۶/۰۷

بسیار حرفه ای و خوش برخورد هستند اعتماد به نفس بالا و دانش به روز ایشون باعث اطمینان خاطر بیمار میشود ایشون را به همه بیماران قلبی توصیه میکنم

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

من دیابت دارم و ی بار هم سکته مغزی خفیف کردم متخصص مغز و اعصاب گفت حتما باید بررسی قلبی بشی دکتر صالحی بعد از معاینه و اکو گفتن قلبت سوراخ داره و با انژیوگرافی سوراخ قلب را بستن ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

توسط ایشون ویزیت شدم و گفتن دوتا از رگهام گرفته برام آنژیو کردن و فنر گذاشتن کارشون حرف نداره

۱۴۰۳/۱۲/۲۵

دکتر بسیار دقیق و ریز بینی هستند عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۰

یکی از رگهای قلبم گرفتگی با درصد بالا داشت و باید جراحی میشدم بعد از ویزیت با دکتر صالحی ایشون گفتن میتونن بدون جراحی رگم را باز کنند برام آنژیو کردن و استنت گذاشتن کارشون بینظیره ایشونو به همه بیماران قلبی پیشنهاد میکنم

۱۴۰۴/۰۴/۱۹

به مادرم گفته بودن باید عمل قلب بازبشی خیلی ترسیدن دکتر صالحی رو از اینترنت پیدا کردم سی دی رو دیدن برای مادرم فنر گذاشتن الان همه رگای قلبشون باز شده خدارو شکر مشکلی ندارن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

به جرات میگم بهترررین بهترین و بازم بهترینی شما اقای دکتر عزیز ایران باید افتخار کنه به وجود ایشون بی نظرین

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

دکتر بسیار عالی ، هم پدرم و هم مادرم پیششون آنژیو شدن کارشون عالی بوده

۱۴۰۴/۱۰/۱۶

دوتا از رگهام گرفتگی داشت توسط دکتر آنژیو شدم و الان حالم خیلی خوبه ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

گرفتگی قلب

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

با دورودمن پیش آقای دکتر آنژیوگرافی کردم خیلی راضی هستم مخصوصا از اخلاق آقای دکتر خش اخلاق وبا حوصله هستند با تشکر

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

دکتر بسیار حاذق و متشخص راهنمایی کامل و پاسخگویی دقیق به سوالات

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

من پیش دکتر صالحی انژیوگرافی انجام دادم رگ هامو با استنت باز کردن، هر زمانی مشکل داشتم بهشون زنگ میزدم با خوش رویی جواب میدادن، خدا حفظشون کنه خیلی با حوصله و مسیولیت پذیر هستن

۱۴۰۲/۰۸/۱۹

دکتر بینهایت خوش اخلاق و خوش انرژی و مسئولیت پذیر هستند انشالله که سلامت باشن

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

برادرم مشکل تنگی عروق داشت که دکتر قبلی گفته بود احتمال 90 درصد جراحی لازم داره اما با مهارت دکتر صالحی استنت گذاری شد و خداروشکر الان حالشون خوبه

۱۴۰۴/۱۱/۱۴

سلام برخورد شلن عالی بود وبا مهربانی برخورد میکند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

پزشک بسیار حاذق و انسانی بسیار شریف و رئوف هستند.در تشخیص و درمان مسئله قلب همسرم، به خواست خدا بسیار عالی عمل کردن و استنت گذاشتند محیط مطب شیک وعالی و دستیاران بسیار پیگیر و صبوری هم دارند.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

کارشون خیلی خوبه و واقعا راضی هستیم برخورد عالیه

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

سلام مادرم دردقفسه سینه داشت فشاراش کنترل نبود رفتیم پیش دکتر صالحی برای مادرم آنژیو خواستن انجام دادن رگای قلبش گرفته بود باز کردن فشاراشم کنترل کردن واقعاممنونم از درمان به موقعه

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

پدر من دیابت داره و گرفتگی عروق با درصد بالا که دکتر صالحی براش آنژیو کردن و عروق را باز کردن

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

نارسایی قلبی و فشار خون دارم تحت نظر دکتر صالحی هستم و از روند معالجه بسیار راضی هستم

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

گرفتگی عروق با درصد بالا و کاندید جراحی باز بودم دکتر صالحی مدارکمو دیدن و گفتن میتونن با فنر و بالن رگهامو باز کنند توسط ایشون انژیو شدم و رگهام باز شد و الان حالم خیلی خوبه با تشکر از زحمات ایشون

۱۴۰۴/۰۱/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

واریس داشتم دکتر برام لیزر کردن کارشون خیلی خوبه و من راضی هستم

۱۴۰۴/۰۳/۱۰

من خیلی از دکتر راضی بودم دشتشون درد نکنه

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

حرفه ای و در تشخیص و درمان عالی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۹

رگای قلبمو آنژیو کردن گفتن باید عمل بشی رفتم پیش ایوب صالحی سی دی رو دیدن گفتن فنر هم میشه گذاشت برام فنر گذاشتن الان حالم خیلی خوبه در ندارم ممنونم

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

بسیار عال

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

بینظیر هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۲

من چون شهرستان بودم و تهران نیستم مشاوره آنلاین با آقای دکتر داشتم . آقای دکتر بسیار لطف داشتن وقت گذاشتن و به تمامی سوالات بنده جواب دادن و من باارسال تصاویر مدارک پزشکی مادرم به ایشان بسیار عالی و کامل جواب گرفتم . بشدت اقای دکتر رو توصیه میکنم چون ایشون فلوشیپ هستن و بسیار هم باسواد و هم دلسوز. من به شخصه ممنونم از راهنماییهای آقای دکتر

۱۴۰۲/۰۸/۱۴

کارشون عالیه ممنونم رگ قلبمو باز کردید

۱۴۰۳/۱۲/۰۷

عالللللللییی

۱۴۰۲/۰۹/۱۱

باسلام آقای دکتر از نظر اخلاق و اینکه با بیمار به خوبی و برخورد خوب دارند واین که تمامی سوالات و مشکلات بیمار رابه خوبی پاسخگو هستند از نظر پزشکی بسیار حاذق هستند با تشکر

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

سلام درمان خیلی عالی و خداروشکر خیلی راضی هستیم

۱۴۰۴/۱۱/۲۸

سلام آقای دکتر بسیار با حوصله و صبور بررسی کردند دستتون درد نکنه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

بسیار پزشک با علم و دانشی می باشند

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

بسیار دکتر توانمند و حاذقی بودند ،بسیار عالی تشخیص دادند و راهنمایی کردن

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۲/۱۰

کارتون عالیه

۱۴۰۴/۰۱/۰۸

من توسط ایشان ویزیت شده و درمان واریس انجام دادم ایشان فوق العاده خوش برخورد و ماهر هستند و حتما پیشنهاد میشوند

۱۴۰۲/۰۸/۰۶

پنجه طلا

۱۴۰۴/۰۱/۱۹

در قفسه سینم احساس سنگینی میکردم و چندین بار دچار حمله قلبی شدم و علیرغم آنژیو توسط پزشک دیگه ای حال خوبی نداشتم و دکترم فقط میگفت باید دارو مصرف کنی تا بهتر بشی تا اینکه دکتر صالحی را از طریق سایت پیدا کردم و ایشون آنژیو کردن و برام استنت گذاشتن و به وضعیت نرمال رسیدم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۲/۰۵

بسیار با دانش و با علم روز .توضیحاتشون عالی بود

۱۴۰۲/۰۸/۲۱

مشکل دریچه میترال داشتم با کمک دکتر صالحی بهترم و تحت نظر ایشون هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

گرفتگی عروق کرونرشدید داشتم دستش دردنکنه بازکرد

۱۴۰۴/۰۹/۲۵

سلام مشکل تنگی رگ داشتم مادر زاد آقای دکتر برام فنر گذاشتن و بسیار دکتر عالی و دلسوزی هستن و خیلی دل گرمی بهم دادن و الان حالم خیلی خوبه واقعا ممنون از اقای دکتر

۱۴۰۴/۰۱/۳۱

مشکل فشار خون داشتم دارو دادن بهتر شده

۱۴۰۳/۰۱/۲۷

فوق العاده است کارتون

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

عاااالی هستن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عمل لون انجام دادم

۱۴۰۴/۰۵/۲۰

پنجه طلا توسط ایشون آنژیو شدم و برام استنت گذاشتن

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

برای واریس پاهام مراجعه کردم پام زخم شده بود که الان یک ماه از لیزر داخل رگ پام میگذره که زخمای پام همه از بین رفته مشکل راه رفتن ندارم درد ندارم ورم پا ندارم خیلی خوب انجام شد مرسی از دکتر صالحی عزیز

۱۴۰۴/۰۸/۱۶

بسیار خوب و عالی

۱۴۰۴/۰۵/۰۵

فشارخون و تپش قلب داشتم دکتر صالحی داروهام را عوض کردن خداروشکر فشارم کنترل شده ایشون بسیار حاذق و به روز هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

والله و بالله دکتر کارش حرف نداره

۱۴۰۲/۱۱/۰۴

به خاطر عمل PFO به دکتر صالحی مراجعه کردیم قبل از دکتر صالحی به چند پزشک دیگه هم مراجعه داشتیم، یکی از این عزیزان تاریخی برای عمل اعلام نکرد و قرار شد پس از تهیه قطعه مورد نیاز با ما تماس بگیرن که بعد از گذشت یک ماه تماسی گرفته نشد، عزیز دیگه هزینه عمل رو بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ اعلام کردن و فرمودن بیمه این عمل رو پوشش نمیده، در حالیکه دکتر صالحی بلافاصله و پس از ویزیت هماهنگی ها رو انجام و زمان عمل رو اعلام کردن و عمل در بیمارستانی انجام شد که تحت پوشش بیمه بود. چند نکته درخصوص دکتر قابل توجه بود: ۱- تعهد و اخلاق کاری و تخصص در کار ۲-صبر و حوصله ۳-اخلاق خوب ۴-زمان بندی خوب برای ویزیت و عدم اتلاف وقت ۵- برخورد مناسب و توضیح کامل و قابل درک برای بیمار و همراهان بیمار چه قبل از عمل و چه بعد از عمل

۱۴۰۴/۰۹/۱۰

مادرم اهل کرمانه. چند تا دکتر گفتن دیگه آنژیو جواب نمیده و فقط باید عمل شه. اما دکتر ایوب صالحی با حوصله و دقت خاصی، همون رگ رو با فنر باز کردن. اصلا جراحی نیاز نشد. ایشون واقعا از نظر علمی و عملی سطح بالایی دارن

۱۴۰۴/۰۴/۲۸

مشکلی نداشتم

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

درد قفسه سینه و چکاپ قلب ، خیلی خوش برخورد و صبور بودن و درست راهنمایی کردن

۱۴۰۳/۱۲/۲۸

بسیار مهربان و متین و در کار خودشون حرفه ای

۱۴۰۵/۰۲/۲۶

تپش قلب...با حوصله ودقیق معاینه و پاسخ دادند

۱۴۰۳/۱۱/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

سلام رگای قلب مادرم گرفته بود از همه جا ناامید شده بودیم گفته بودن باید عمل قلب باز بشه یکی از آشناها دکتر ایوب صالحی رو معرفی کردن رفتیم پیششون سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه رگای قلبشون باز کردن مرسی از آقای دکتر مادرم خیلی خوشحاله که عمل نکرد مرسی از دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

دانشمندان حاذق

۱۴۰۴/۰۲/۰۶

بسیار عالی متخصص و حرفه ای

۱۴۰۳/۱۲/۱۵

فعلا تحت درمان

۱۴۰۴/۰۷/۲۷

دکتر صالحی بسیار خوش انرژی و با دانش هستند و البته متعهد و بدون هزینه تراشی بی مورد براشون آرزوی بهروزی دارم

۱۴۰۳/۱۱/۲۳

تحت درمان هستم

۱۴۰۳/۱۲/۱۲

برای واریس پاهام بهشون مراجعه کردم لیزر داخل عروق انجام دادن کارشون عالیه درد پاهام ازبین رفته به همه دکتر صالحی رو پیشنهاد میدم خیلی با صبروحوصله با مریض برخوردن میکنم برای مریض ارزش قا ئل هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۲

با سلام، من از ایلام با توصیه یکی از دوستان که قبلا پیش دکتر صالحی آنژیو شده بود به ایشون مراجعه کردم، مدتی بود تنگی نفس داشتم که تشخیصی برام پیدا نکرده بودن.ایشون بررسی کردن و گفتن بهتره آنژیو بشم، یکی از رگ های قلبم کامل بسته بود که تو همون جلسع برام باز کردن. الان تنگی نفسم کامل برطرف شده خدا خیرشون بده.

۱۴۰۲/۰۸/۰۵

دکتر محترمی هستند

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

بسیار دکتر ارزشمند و کار بلدی هستند

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

ممنونم از آقای دکتر بابت کار درمانی که روی مادر شوهر بنده انجام دادن

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

حدود دو ماه هست که مشکل درد شکم داشتم که هر جا رفتم نتونستن تشخیص بدن و کاری برام انجام ندادن که دکتر صالحی رو پیدا کردم رفتم پیشش همون روز به صورت اورژانسی من و بردن آنژیو کردن که فهمیدن رگای شکمم بسته است که تونستن رگ روده کوچیکم که به خاطر آریتمی بسته شده بود تونستن بازش کنن الان دیگه درد شکم ندارم میتونم غذا بخورم حالمم خیلی خوبه خیلی خوشحالم که تونستم پیداتون کنم مرسی دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۰۴

برای مریضاشون ارزش قائل هستند خیلی با دقت معاینه میکنن توضیحات خیلی خوبی میدن طریقه صحبت کردنشون جوریه که اضطراب و استرس از آدم دور میکنه تشخیصاشون درست و دقیق هستش باعث شدن فشار خون من کنترل بشه

۱۴۰۴/۰۶/۰۹

بسیار پزشک با حوصله و خوش برخوردی هستن فضای مطب واقعا آرام بخش و تمیز بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۱

بسیار عالی من پیششون انژیو کردم بینظیرند با تشکر از ایشون و پرسنلشون

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

مشکل تپش قلب شدید که خدارو شکر بهبود پیدا کرد

۱۴۰۲/۰۹/۰۵

در اثر دیابت پام زخم شده بود دکتر گفتن یکی از رگهای پات گرفتگی داره برام آنژیو کردن و رگ را باز کردن زخمم خیلی بهتر شده ممنون از ایشون

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

توسط ایشون آنژیو شدم کارشون بینظیره کمال تشکر را از ایشون دارم

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

دکتر صبور و کار درست

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

عالی کار بلد حرفه ای به روز

۱۴۰۳/۱۰/۲۳

شخصا بسیار راضی ومتشکر هستم ودست وپای ایشان رامیبوسم نجات دهنده من بودند بی اغراق

۱۴۰۲/۱۰/۲۶

دکتر ایوبی به توضیحات شما توجه میکنه و بر اساس شرح حال اقدام میکنه، مشکلی که خیلی از پزشکهای خوب ایران دارن اینه که به توضیحات مراجعه کننده گوش نمیدن! به نظر من تصمیم ۵۰ درصدی بر اساس وضعیت مراجعه کننده اثربخش تر از تصمیم خودسرانه بر اساس دانش و تجربه هست.

۱۴۰۴/۰۶/۲۰

سلام ازجهت اخلاق عالی از جهت تشخیص پی گیر همه عالی

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

سلام بسیار دکتر دقیق و با حوصله ای هستند و با تجربه

۱۴۰۳/۰۹/۱۱

دکتر خیلی خوبی هستند من جند ساله بیمار ایشون هستم حالم خیلی بد بود برام استنت گذاشتن الان هر ۶ ماه از قم میام پیشتون برا جکاپ

۱۴۰۴/۱۰/۱۸

کارشون خیلی خوبه یکی از رگای قلبم گرفته بود برام فنر گذاشتن

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

بسیارآگاه خوش برخورد ودلسوز

۱۴۰۳/۰۶/۰۷

با تشکر از نتیجه راضی بودم

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

پدربزرگ من تنگی شدید دریچه آیورت داشتن که با توجه به سن ۸۰سال و دیابت ریسک عکل جراحی خیلی بالا داشتن و گفتن از زیر عمل بیروننمیان، دکتر صالحی بدون بیهوشی براشوندریچه رو با روشجدیدی به اسم تاوی باز کردن و الان خداروشکر خیلی حالشون خوبه. ممنون از زحماتشون.

۱۴۰۲/۱۱/۲۲

دکتر توانا و خوش برخوردی هستند ایشون ومن رو به صورت کامل راهنمایی کردند .

۱۴۰۲/۱۰/۰۶

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۵/۲۵

پدرم مشکل فشار خون و کندی ضربان قلب داشت که در انژیوگرافی مشخص شد ۹۵ درصد گرفتگی داره و همون روز فنر گذاشته شد براش . دکتر خوش برخورد و صبوری هست با دقت و حوصله گوش میده به صحبتهای بیمار و راهنمایی لازم رو انجام میده . منشی هم خوش برخورده و تایم انتظار در حد نیم ساعت یا کمتر بود

۱۴۰۴/۰۶/۳۰

من اهل شمالم همسرم دچار درد قفسه سینه شد رفتم بیمارستان گفتن رگای قلبو گرفته باید عمل قلب باز بشه که دکتر ایوب صالحی رو از اینترنت پیدا کردیم سی دی رو دیدن گفتن با فنر باز میشه خدا خیرشون بده سه تا از رگای قلب همسرمون باز کردن الان حالشون خیلی خوبه ممنون از شما

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

کارشون عالیه خیلی با اخلاق هستن بیماراشون با دقت ویزیت میکنن تشخیصشون عالیه

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

با احترام ایشون دکتر قابلی بودند، ویزیت انجام شد، اکو و نوار قلب هم گرفتند و چک آپ صورت گرفت و توضیحات کاملی دادند. من از پزشک راضی بودم اما تنها نکته که در شان ایشون نبود این بود که منشی کد محرمانه ای که برای ثبت نظر و امتیاز دهی به مطب بود رو از من خواست که احتمالا برای این بود که خودش امتیاز رو بده. این کار اصلا درست نبود و به نظرم حتی تاثیر منفی بر جایگاه آقای دکتر صالحی میگذاره

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

دکتر خوبی هستن فقط خیلی کم صحبت میکنن و باعجله

۱۴۰۴/۰۸/۰۱

دکتر صالحی عالی بودن با حوصله و دقیق معاینه میکنن و تمام اطلاعاتی که باید رو به مریض می دهند مطب بسیار آرامش بخش با کادر بسیار عالی نوبت ها دقیقا همون تایمی هست که گرفته شده سلامت باشید آقای دکتر فوق العاده... ***

۱۴۰۴/۱۰/۰۸

دکتر صالحی یکی از نوابغ قلب ایران هستند کارشون بینظیره سال گذشته دوتا از رگهام را فنر گذاشتن و الان هم تحت نظر ایشون هستم همه چی خوب و عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۳

بیماری DVT که با تشخیص درست و بموقع دکتر صالحی از خطر آمبولی نجات پیدا کردم ایشون برام آنژیو کردن ممنون از زحماتشون

۱۴۰۴/۰۲/۱۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

من خیلی راضی بودم از تشخیص و علم فوق العاده آقای دکتر هرچی بگم کمه.بسیار مهربان و دلسوز و مطبشون مجهز و بروز بود.

۱۴۰۴/۰۶/۰۶

برای به صورت اورژانسی آنژیو کردن رگای قلبم گرفته بود رگامو باز کردن ممنونم از تشخیص صحیح و به موقع اتون ممنونم از دکتر ایوب صالحی عزیزم

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

خیلیها گفتن باید عمل باز قلب کنم، ولی دکتر ایوب صالحی با مهارتش فنر گذاشت و رگ قلبم رو باز کرد ️ هم دکتر فوقالعادهست، هم پرسنل مهربونشون که کلی آرامش و حواس جمعی به آدم میدن واقعا دست همهشون درد نکنه، همیشه قدردانشم!

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

پزشک حاذق؛مهربان و خوشرو خداوند بزرگ ،حافظ و نگهدار و پشت و پناهشون باشه

۱۴۰۵/۰۲/۱۶

دکتر خوبی هستند مادرم بعد از آنژیو گرافی خداروشکر بهتر شدند

۱۴۰۵/۰۳/۱۴

عالی خ

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

نامنظمی ریتم قلب پدرم. تشخیصشون خوب بود.

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالم وآگاه ،مجرب ومتعهدبه کارشان هستند

۱۴۰۳/۱۱/۲۸

برادرم گرفتگی عروق داشت

۱۴۰۳/۰۵/۱۹

فوق العاده دکتر خوبی هستن توی تشخیص بیماری

۱۴۰۲/۰۹/۲۲

عالی هستند

۱۴۰۵/۰۲/۲۴

گرفتگی عروق با درصد بالا داشتم و کاندید جراحی باز از طریق سایت با دکتر اشنا شدم و تصمیم گرفتم قبل از جراحی توسط ایشون ویزیت بشم ایشون با درایت و دانش بالاشون مدارک بنده را دیدند و گفتند میتونن با آنژیو عروق را باز کنند و اینکار را متبحرانه انجام دادن خداروشکر حالم خیلی خوبه و خوشحالم که با ایشون اشنا شدم و نیاز به جراحی پیدا نکردم ممنون از زحماتشون

۱۴۰۳/۱۲/۱۹

معرفی شدن بهم

۱۴۰۴/۰۲/۳۰

بسیار با دانش خوش برخورد

۱۴۰۳/۰۸/۲۶

خیلی خیلی از اقای دکتر ممنونم بابت نظر و درمان خیلی خیلی حرفه ای دکتر ایوب صالحی

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

دکتر پنجه طلا. برای پدرم رگی که 70 درصد گرفتگی داشت را باز کردن

۱۴۰۴/۰۴/۲۶

تنگی دریچه میترال داشتم از طریق یکی از پزشکان قم با دکتر صالحی اشنا شدم ایشون بعد از معاینه و مشاهده مدارک برام عمل PTMC انجام دادن خداروشکر همه چی بخوبی پیش رفت و حالم خیلی خوبه ممنون از زحمات ایشون

۱۴۰۴/۰۶/۲۶

من راضی هستم دکتر فوق العاده هستن

۱۴۰۴/۰۸/۱۹

تشکر ویژه از آقای دکتر صالحی، برای اولین بار هست که میبینم دکتری کل روز پاسخگو بیمارش هست و بهش آرامش میده. ایشون فوق العاده در انجام عمل تاوی تبحر دارن. مادرم هم رگ های قلبش گرفته بود (۳ تا فنر گذاشتن) هم دریچه آئورتش مشکل داشت که این عمل به راحتی توسط دکتر صالحی به روش بسته (تاوی)انجام شد و الان شرایطش بسیار عالی هستش. ممنونم بابت برنامه ریزی دقیق و هماهنگی های لازم و آرامشی که آقای دکتر صالحی دادن. با احترام به دکترهای دیگه ولی به نظرم دانش و تخصص و همراهی با بیمار آقای دکتر صالحی بسیار عالی هستش و قطعا ایشون در سال های آینده از نفرات برند ایران خواهند بود.

۱۴۰۳/۰۱/۲۰

عالی با حوصله و دقیق

۱۴۰۲/۱۱/۰۷

سه رگ اصلی قلبم دچار گرفتگی شده بود که طبق نظر کمیسیون پزشکی که در یکی از بیمارستان های قم تشکیل شده بود توصیه به عمل باز داشتند ولی با معرفی یکی از پزشکان قلب فیلم آنژیو خدمت دکتر صالحی ارسال گردید و از ایشان در این خصوص مشورت خواستم و آقای دکتر گفتند که بدون عمل جراحی باز، رگ ها را با فنر و بالون باز میکنند. و این عمل توسط ایشان با نتیجه ی عالی انجام شد با تشکر از ایشون

۱۴۰۴/۰۲/۰۶
اطلاعات تکمیلی
دکتر ایوب صالحی
متخصص قلب و عروق
بورد تخصصی قلب و عروق (رتبه برتر 5% کشور)
فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشنال کاردیولوژی (آنژیوگرافی، بالون آنژیوپلاستی، استنت) از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
فلوشیپ فوق تخصصی اینترونشن پیشرفته، بیماری های عروق محیطی، واریس و بیماریهای استراکچرال قلب از دانشگاه علوم پزشکی تهران
عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی
رتبه برتر آزمون بورد تخصصی سال ۹۸
رتبه اول آزمون فلوشیپ اینترونشنال کاردیولوژی سال ۹۹
عضو انجمن قلب و عروق اروپا
عضو انجمن قلب و عروق آمریکا
خدمات:
•ویزیت و معاینه کامل قلبی عروقی
•نوار قلب (الکتروکاردیوگرافی)
•اکوکاردیوگرافی داپلر رنگی
•تشخیص وکنترل فشار خون
•درمان اختلالات چربی خون
•درمان سکته و حمله حاد قلبی
•آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی (استنت و بالون عروق کرونر)
•سونوگرافی و تشخیص مشکلات عروق محیطی و واریس
•درمان عروق واریسی با متدهای متنوع غیر جراحی (اسکلروتراپی، لیزر و رادیوفرکونسی داخل عروقی)
•درمان انسدادهای شریانی و لنگش عروقی
•اقدامات تشخیصی و درمانی ترومبوز و لخته خون (آمبولی ریه و DVT)
•بستن سوراخ ها و نقایص مادرزادی قلب با روشهای غیر جراحی (ASD, VSD, PFO)
•تشخیص و درمان بیماری های آئورت (آنوریسم آئورت، تنگی آئورت)
•مداخلات و اینترونشن های دریچه های قلب (تنگی دریچه آئورت و TAVI, تنگی دریچه میترال)
•مشاوره قبل از عمل جراحی غیر قلبی
•تشخیص و درمان آریتمی های قلبی
•تشخیص و درمان نارسایی قلب
•مدیریت سلامت قلب و عروق و کنترل ریسک فاکتورهای قلبی
•غربالگری بیماری های قلبی و عروقی
مطب مرزداران
تهرانبلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .
روز‌های کاری:
شنبه و یکشنبه و سه شنبه از ساعت ۱۴ الی ۱۹
دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ۱۳ الی ۱۷
پنج شنبه از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۱۷ خرداد (امروز)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۱۸ خرداد (فردا)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    پس فردا
    ۱۹ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۳ روز دیگر
    ۲۰ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۴ روز دیگر
    ۲۱ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۶ روز دیگر
    ۲۳ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۷ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۸ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۹ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۲۸ خرداد (پنج شنبه)از ساعت ۱۰ الی ۱۴
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۳ الی ۱۷
    ۲ تیر (سه شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۶ تیر (شنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۴ الی ۱۹
    کسانی که دکتر ایوب صالحی را پیشنهاد میکنند:
    جناب آقای دکتر محسن چراغی طب فیزیکی و توان بخشی جناب آقای دکتر محسن چراغی
    اینستاگرام دکتر ایوب صالحی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب مرزداران

    بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .

    مطب مرزداران

    بلوار مرزداران، از غرب به شرق، نرسیده به پل یادگار، پلاک ۱۷۸، ساختمان نگین آسمان، بلوک A، طبقه سوم، واحد ۹ .