دکتر خوبی هستند ولی همه بیماران رو اکو و نوار قلب میگیرند با هزینه زیاد ، حتی برای یک مشکل معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹
واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
از طرف آقای نادر دریایی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵
فوق العاده مجرب با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
باسلام واحترام خدمت شما بزرگوار آنژیو گرافی شدم عالی بود و حاضق در کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸
بسیار مجرب و متعهد
۱۴۰۳/۰۳/۱۶
فشار مادرم بالا میرفت قرص شون که عوض کردن خدا رو شکر بهتر شدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳
فشارخون بالا. بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸
فخرابادی هستم از شهرستان مشکین شهر استان اردبیل.مشگل قلبی داشتم توسط آقای دکترامیرفرهنگی آنژیو واستنت گذاری شدم و نتیجه ایده آل بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸
دکتر بسیار خوب و با تجربه هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۶
با حوصله ودقیق
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تشخیص عالی و عملکردی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
سلام
آقای دکتر بسیار مهربان هستند و دلسوزانه به بیماران رسیدگی میکنند
فقط ای کاش با بیمه ها قرارداد داشته باشند که هزینه پرداخت کمتر شود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶
دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹
عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
از هر نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳
بسیار پزشک خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
چکاپ ۶ماه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
دوره بارداری موثر بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
پزشک بسیار حاذق با تشخیص عالی، با وجود شلوغی مطب، روند ویزیت بیماران بسیار عالی و رله بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
تپش قلب داشتم،طبق دستور دکتر،آزمایش و سیتی آنژیو انجام دادم.دکتر دارو تجویز نمودند،در حال حاظر مشکل خاصی ندارم.سپاس و تشکر از جناب آقای دکتر و مجموعه همکاران ایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
دایسکشن ائورت داشت دکتر به خوبی کنترل کردن بیماری رو
۱۴۰۲/۰۱/۰۱
با حوصله و خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
همسرم مشکل آریتمی قلب داشتن و با دارو بر طرف شد دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵
استاد هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
پزشک بسیار خوش اخلاق،متین و دقیق میباشد و همکاران منظم و دقیقی نیز دارند و به شخصه هر گونه نیاز درمانی قلبی که داشته باشم به ایشان مراجعه میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
باسلام مادرم انژیویی گرافی کردن و خداروشکر تا الان مشکلی نداشتن با تشکر از دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۶
دکتر بسیار عالی ولی هزینه های دریافتی بسیار بالا
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
مطب حرفه ای کادر مجرب احترام به زمان مراجعین
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
یه پزشک مجرب و باحوصله
همراه با تیم پزشکی دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
سلام
بیماری قلبی داشتم مه خوب شدم. عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۷
نمیدونم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
فعلا درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴
مطب منظم/با کمترین معطلی/پرسنل خوش برخورد و صبور/پزشک با حوصله ودقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۶
به شدت کلینیک خوبی بود و پزشک کار بلدی بودن روی اصول و نظم همه چی روتین انجام شد ،اکو ،نوار قلب و ویزیت فقط قیمتش گردن بود که البته بیمه تکمیلی بعدا مقداریشو پوشش میده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲
بسیارع
۱۴۰۳/۱۲/۱۰
متخصص دقیق با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
پزشک حاذق ، دقیق و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
طپش قلب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴
آقای دکتر بسیار دقیق معاینه انجام میدن ، دستیاران ایشون بسیار دقیق کارهای درمانی رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
فشارخون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲
دکتر خوبی هستند چکاپ قلب
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
پزشکی حاذق و خوشرو هستند.
آنزیوگرافی و استنت برای پدرم انجام دادند و همچنان تحت نظر ایشان هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵
فشارخون بالا، به خوبی کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳
برای پدرم رفتم و خیلی دلسوزانه و خوب بودند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۹
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
آنژیو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲
برخورد پرسنل و به خصوص آقای دکتر بسیار عالی و با دقت و بسیار تخصصی ویزیت می نمایند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵
یک گروه عالی، مودب، بااخلاق و مهربان و حواس جمع در کنار دکتری دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
دکتری بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۴
بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲
خیلی حاذق عستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳
دکتر فوق العاده عالی و معلومات بالا و تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
قابل اطمینان بود، اما نه زیاد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
استند گذاشتن برای مادرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶
عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸
عمل آنژیو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸
بموقع ویزیت انجام شد دکتروقت مناسب گذاشتن وهمه کارهاروتین انجام شد فقط هزینه های مطب خیلی بالاتر از کلینیکهای دیگه بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
عالی . دکتری متخصص با صبر و حوصله با تیم متبحر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱
معاینه دوره ایی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳
ایشون بنده رو آنژیو گرافی انجام دادند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
بسیار دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۹
مادرم تحت نظر ایشون هستند و راضی هستن از آقای دکتر و مطب شون
۱۴۰۴/۰۲/۰۴
فشار بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
سلام موقع راه رفتن در سربالایی نفس کم میآوردم و پیش آقای دکتر مراجعه کردم یکی از رگهای قلبم گرفته شده بود و پس از آنژیو الان خوبم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
گرفتگی چهار رگ و استنت استفاده شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸
خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷
من برای چکاپ قبل از عمل ویزیت شدم برخورد بسیار عالی وبادقت بالا. کادر کلینیک هم برخوردشان عالی بود.
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
دکتر خوب و با تجربه ای هستند و برای بیمار وقت میزارن و با دقت به حرف های بیمار گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷
دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
اینکه وارد کلینیک بشی و حدود پنج میلیون هزینه کنی و بیای بیرون و ندونی دقیقا چرا نمیدونم چقدر درست و وجدانیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
پدرم هر ۴ تا رگ اصلی قلبش گرفته بود و هیچ متخصصی جراحی نمیکرد بخاطر سن بالای پدرم ؛ اما ایشون عمل کردن و حال پدرم خوبه خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
عالی وباتجربه با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
فشارو ضربان زیاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
فعلا بار اول مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱
بهترین دکتر، با حوصله، دقیق همه چیز رو بررسی میکنن، به نکات و حرفات گوش میدن و در نهایت تشخیص بسیار حرفهای و دقیقی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶
مشکلات
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۳۰
برای کنترل و میزان سلامتی قلب خدمت آقای دکتر میرم. بسیار با حوصله با مراجعه کننده برخورد می کنند و تمام مراحل معاینه و اکو و نوار و ... با دقت انجام میشود. کارشون و رفتار و اخلاق پزشکیشون بی نظیره.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵
مادرم همیشه احساس ضعف و بی حالی داشت با تشهیص ایشون حالش خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
ایشان انسانی با اخلاق و دکتری حاذق است. بنده سالهاست که با ایشان ارتباط دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
سلام
برای اولین بار بود پیش دکتر مراجعه کردم محیط خوب بود و دکتر هم با حوصله و به خوبی اکو قلب انجام دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
چکآب قلب، عملیات عالی و مورد اطمینان
۱۴۰۳/۰۸/۱۷
عالی و خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
دفتر ف
۱۴۰۰/۰۸/۲۸
دو نوبت برای من استنت گذاری نموده انپ
۱۴۰۱/۱۰/۱۰
رگ های قلب مادرم گرفتگی داشت ، که با کمک ایشون آنژیو شد و بر طرف شد مشکل
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
پزشک بسیار حاذق و با حوصله و عالی در تشخیص و درمان فشار خون
۱۴۰۴/۰۱/۱۵
آنژیوشدم دررسول اکرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
سلام بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
همه چی عالی، رفتار دکتر و پرسنل بسیار محترمانه بود و محیط مطب بسیار تمیز بود در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
دکتر بسیار عالی پرسنل هم خوب و کار بلد هستند .
۱۴۰۴/۰۶/۱۵
همه چی عالی بود ممنون ایشان پزشک خیلی خوبی هیتن و مشکلاتدقلبی من را حال کرده اند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فعلا جلسه اول که پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵
آقای دکتر در اخلاق و تشخیص واقعا بهترین هستن . تا الان سه بار جون مادر منو نجات دادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
پزشک حاذق وخوبی است.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸
ازنظر علمی و دقت در کارشون و همچنین برقراری محیط منظم و آرام در اتاق انتظار برای بیماران عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳
بیسار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
بسیار باسواد
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
مشکل انسداد رگهای قلب
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۳
توسط ایشان عمل جراحی قلب باز شدم و عملم موفقیت آمیز بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
دکتربسیارخوشرو وحاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
فعلا منتظر نتیجه هستیم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۲۴
برخودبسیارعالی و دوستانه وکمک جهت حل مشکل بیماران
۱۴۰۴/۰۲/۰۲
فشارنامنظم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹
عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱
بسیار راضی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴
فعلا برای اولین بار نظر خاصی جذب نکرد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
از طریق برادرم آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
برای کنترل فشار خون رفتم ،طبابت شون بسیار عالیه.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۵
از طریق پزشک قلبم با ایشان آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
بسیار باسواد و خوش برخورد، پرسنل مودبرو خوشرو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۱
دکتر بسیار باتجربه وعالی بیست بیست تجاربشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲
چکاپ قبل عمل.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
برترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
برای آنژیو و یک استند خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
بسیار با حوصله سایت خودشونم خیلی عالیه اقای دکتر من همسر میلادم که همیشه ازتون راجب حالش سوالات میپرسم ممنونم انشاالله همیشه سلامت باشید
۱۴۰۰/۰۴/۱۲
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
پدر من تعویض دریچه آئورت انجام داد کار ایشان عالی به تمام معنا دکتر همه چی تمامی بود مریص تون رو دست دکتر بسپارید و خیالتان را راحت کنید
۱۴۰۴/۰۸/۱۷
بسیار حاذق هستند و در دو مورد آنژیوکت بسیار خطیر رو با موفقیت انجام دادن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
تشخیص گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۳/۰۴
دقیق، تشخیص خوب، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷
دکتر با اخلاق وکار بلد تشخیص فوقالعاده درست کارش حرف نداره من رفتم پیشش راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۲۸
بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
فوق العاده خوش برخورد و دکتر کار بلدی هستند. خدا عمر طولانی و با برکت و سلامتی و خوشی بهشون عطا کند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
االی هیتن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲
آقای دکتر بسیار با اخلاق با وجدان وانرژی مثبت هستند مادرم آنژیو گرافی کردند که دکترهای دیگه تشخیص،نمیدادن وخودمم مشکل داشتم حل شد بسیار عالی ن خدا سلامتی بهشون بده ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
طبابت ایشان با توجه به تشخیص ، سرعت عمل و تصمیم گیری ایشان در بهبود و نتیجه گیری بیمار مورد تقدیر است .
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
مشکل خاصی نبود و فقط چک سالیانه بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰
عالی بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
دکتر امیر فرهنگی فوق تخصص وبسیار با تجربه و با اخلاق می باشند چند نفر از خانواده به ایشان مراجعه کردند همه از روند بهبودی راضی بودند خداوند طول عمر با عزت دهد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰
گاهی مواقع قلبم درد میگیره هنوز درمانم کامل نشده ولی برخورد دکتر عالی بود و اینکه به حرفهای بیمار گوش میدن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
از همه نظر پزشک فوق العاده ای هستند و همیشه آرزوی سلامتی و سرافرازیشون رو دارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵
گرفتگی رگ اصلی قلب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
فشار خون بالا . کنترل شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴
همسرم راویزیت کردن
۱۴۰۲/۱۲/۱۱
زمان انتظار کم بود دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۷
دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶
با نوبت اینترنتی بدون معطلی ویزیت شدم صرفا کاش قبل انجام معاینه و اکو به بیمار اطلاع بدند که بیمه قبول نمیکنند و هزینه بالای سه میلیون میشه. دکتر باحوصله و محترمی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
رضایت از عمل پدرم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
بهترین دکتربعدازدکترماندگار عالین
۱۴۰۴/۰۷/۱۴
آریتمی درمان رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰
فشار بالا دارم وتحت درمان هستم دکتر صبور باحوصله وکادر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
پزشک بسیارباحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴
خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
بد نبود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰
خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۹
خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸
من و همسرم بیمار آقای دکتر هستیم البته من خودم فقط تحت نظر هستم جدیدا مادرم مشکل قلبی داشت رفتیم خدمت آقای دکتر براش آنژیو انجام داد و گفت نیازبه فنر نیست و درمان از طریق دارو ادامه پیدا میکنه کلا ما از هرنظر راضی هستیم براشون آرزوی موفقیت داریم و به شما توصیه میکنیم حتما برای درمان برید پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۱
ایشان پزشک حاذق و فوقالعاده هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
یک پزشک بسیار عالی و متخصص به تمام معنا
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
سلام.بسیار عالی و دلسوز و آگاه میباشند ،فقط ای کاش با بیمه های تکمیلی هم کار میکردند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
خیلی عالی و دقیق..آنژیو گرافی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
سلام مادرم گرفتگی عروق قلب داشتن که با توجه به مراجعه به چندین پزشک و بیمارستان که قادر به تشخیص و یا باز کردن عروق نبوده و حتی پیشنهاد عمل باز کردن ولی جناب دکتر امیرفرهنگی خوشبختانه توانستن رگهای گرفته شده قلب مادرم را باز کنن باسپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۲۸
انژیو گرافی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲
پدرم دو ساله زیر نظر ایشون هستند، از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر فرهنگ فوق العاده هستند در تشخیص از ایشون نهایت تشکر و دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
برای مشکل درد قفسه سینه رجوع کردم ولی خیلی ویزیت گران قیمت بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷
قلب درد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸
انژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰
بسیار دکتر حاذق و عالم هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵
مادرم بردم پیشش مشکل فشار خون داشت دارو داده تا دوهفته دیگه ببینیم چی میشه از نظر وقت دهی خوب بودن کار زود راه میندازن برخورداشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
واقعا دکتر بزرگی هستن٫من تو شهرمون اردبیل نتونستن درمان کنن واومدم پیش دکترجان وبستری کردن ccu,وبا تشخیص ترمبوز وریدی وفقط بایک قرص که کل عروق شکمی انسداد بود ،درمان شدم،خیلی با ادب ومتشخص وقابل ستایش هستن!
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
دکتر خوب عالی تشخیص دروست باحوصله مندی کامل ویزت یک مقدار بالا است
۱۴۰۴/۰۳/۰۳
با انرژی خوب دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
بسیار دکتر صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
انجام آنژیوگرافی ،مهارت بالا و سرعت عمل
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
باسلام و احترام من مادرم مشکل تنگی نفس داشت و با مراجعه به پزشک متوجه شد گرفتگی عروق و رگ دارد که دکتر امیر فرهنگی آنژیوگرافی انجام داد و به نحو احسن بود و الحمدلله بهتر شده ،ممنونمم از دکتر امیر فرهنگی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
عالی بودند
عمل تعویض دریچه اصلی قلب مامانم و ایشون انجام دادن واقعا ایشون با پزشک حازق و در کارشون تجربه خیلی زیادی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
سلام هیچ مشگلی نبود برخورد خانم های منشی بسیار خوب تنها مشگل من راهم تا مطب دور است که به مطب ربطی ندارد دکتر بسیار عزیز ومهربان وپر از انرژی مثبت هست همگی موفق باشید
۱۴۰۴/۰۳/۰۷
خیلی معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
از کارشون راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹
فشار خون دادم و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۱۳
مشکل قلبی داره بابام ازش راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵
در بیمادستان رسول اکرم تحت درمان ایشان بودم و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
عالی خیلی مهربان صبور و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۸
بسیار متخصص خوش اخلاق فوق العاده
در تمام زمینه ها
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵
دکتر با انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
دکتر بسیار عالی و باتجربه با کادری مجرب
۱۴۰۳/۰۴/۰۹
تحت نظر در مورد قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰
سلام .دکتر با اخلاق و صبور .با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
وقت بهخیر.من درد قفسه سینه داشتم و ممنون برای برخورد خوب پرسنل.همه چی منظم و عالی انجام شد.ممنون از دکتر عزیز با اخلاق .همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶
گرفتگی رگ قلب داشتم با اینکه نوار قلب و تست ورزشم خوب بود دکتر تشخیص دادند و درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰
سوال دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸
سکته قلبی....آنژیو انجام شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
باسلام حقیر پزشک عمومی هستم واگر مجرب ترین عالی ترین وبهترین وبااخلاق ترین پزشک قلب وعروق جهان را بپرسند میگویم استاد فرهنگی..مرده را زنده میکند..انقدر انسان باسواد ومتخصص؟درود به عظمت این پزشک عالیقدر
۱۴۰۵/۰۱/۰۷
در رابطه با مشکل فشار خون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
فشارخون
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
عالی،دلسوز،مطلع و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰
فشارمبالا بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
فوق العاده هستن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰
خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۲
چکاب قلب توسط دکتر و دستگاه اکو عارضه چشم گیرنبود ومقداری دارو تجویز شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۴
عالی خیلی ماهرن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
برخورد پرسنل عالی و دکتر فرهنگی بسیار با حوصله و حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
فعلا داریم جواب سی تی میبریم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳
دکتر خوبی عستین
۱۴۰۳/۰۶/۱۳
دکتر بسیار بادقت ،با حوصله،وخوش برخوردمن دوساله پیش ایشون میرم وبسیار راضیم.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱
گرفتگی عروق پاگردن قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳
بنده دچار درد در ناحیه سینه و گرفتگی عروق بودم که با تشخیص دکتر و ارایه دارو مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷
سلام پزشک حاذق صبورو خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸
مادرم سوزش توی قفسه،سینه داشت که دکترهای دیگه پیشنهاد آنژیو داده بودن که با معاینه دقیق دکتر امیر فرهنگی و تحت درمان قرار گرفتن ایشون بدون نیاز به این کار مشکل مادر مرتفع شد و هر سه ماه یکبار برای چکاپ خدمت آقای دکتر میرن خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۴/۱۱/۱۵
مراجعات
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
فشار خون بالا
۱۴۰۳/۱۲/۰۶
سلام خیلی دکتر کاربردی هستن ،و مطب شونم نظم خوبی داره
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
فشلر خون بالا و تنگی نفس
۱۴۰۳/۱۲/۱۹
سلام فشار خون داشتم فعلا با قرص کنترل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
مشاوره به جهت آنژیو باهاشون داشتم، فوق العاده و با دلیل صحبت میکنن، خیلی کمک کرد، ممنون ازشون، بینظیرن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
مشکل درد قفسه سینه و تپش قلب داشتم در حال درمان هستم رضایت کامل از روند درمان دارم، بسیار منظم، دقیق، رسیدگی به بیماران عالی، کادر کیلینک هر کدام کار مشخصی را با نظم انجام میدن، جناب دکتر از همکاران معرفی کردن واقعا همکار بنده جراحی کردن بسیار راضی بودن،
۱۴۰۴/۰۵/۲۹
بیماری قلبی داشتم که عالی بود.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
دکتر با حوصله و باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
باعرض سلام گرفتگی عروق داشتم ،ایشان با تشخیص درستشان وگذشتن فنر در رگ درمانم کردن و فشارخونم هم طبیعی شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱
سلامعلیکم. آقای دکتر ب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
سلام من مشکل فشار خون دارم اولین بار بود که خدمت جناب آقای دکتر رسیدم بسیار دکتر با حوصله که با دقت کامل وبا احترام به بیمار و کادر بسیار بسیار برخورد خوب من واقعا تشکر میکنم بسیار عالی
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱دکتر خوبی هستند ولی همه بیماران رو اکو و نوار قلب میگیرند با هزینه زیاد ، حتی برای یک مشکل معمولی
۱۴۰۴/۰۷/۱۹واقعا عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۱از طرف آقای نادر دریایی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵فوق العاده مجرب با اخلاق حرفه ای
۱۴۰۴/۰۸/۰۸باسلام واحترام خدمت شما بزرگوار آنژیو گرافی شدم عالی بود و حاضق در کارشون
۱۴۰۰/۱۱/۲۸بسیار مجرب و متعهد
۱۴۰۳/۰۳/۱۶فشار مادرم بالا میرفت قرص شون که عوض کردن خدا رو شکر بهتر شدن
۱۴۰۳/۱۰/۰۳فشارخون بالا. بهترم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸فخرابادی هستم از شهرستان مشکین شهر استان اردبیل.مشگل قلبی داشتم توسط آقای دکترامیرفرهنگی آنژیو واستنت گذاری شدم و نتیجه ایده آل بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر بسیار خوب و با تجربه هستند.
۱۴۰۳/۰۸/۰۶با حوصله ودقیق
۱۴۰۳/۰۴/۰۹تشخیص عالی و عملکردی فوق العاده
۱۴۰۰/۰۷/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۲۶عالی بود
۱۴۰۴/۰۱/۱۷سلام آقای دکتر بسیار مهربان هستند و دلسوزانه به بیماران رسیدگی میکنند فقط ای کاش با بیمه ها قرارداد داشته باشند که هزینه پرداخت کمتر شود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶دکتر خوب وبا تجربه
۱۴۰۱/۰۹/۰۹عالی بوده
۱۴۰۴/۰۶/۳۰از هر نظر عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۳بسیار پزشک خوب و کار بلدی هستن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱چکاپ ۶ماه
۱۴۰۴/۰۶/۳۰دوره بارداری موثر بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰پزشک بسیار حاذق با تشخیص عالی، با وجود شلوغی مطب، روند ویزیت بیماران بسیار عالی و رله بود
۱۴۰۴/۱۱/۲۸تپش قلب داشتم،طبق دستور دکتر،آزمایش و سیتی آنژیو انجام دادم.دکتر دارو تجویز نمودند،در حال حاظر مشکل خاصی ندارم.سپاس و تشکر از جناب آقای دکتر و مجموعه همکاران ایشان دارم.
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دایسکشن ائورت داشت دکتر به خوبی کنترل کردن بیماری رو
۱۴۰۲/۰۱/۰۱با حوصله و خوب
۱۴۰۳/۱۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸همسرم مشکل آریتمی قلب داشتن و با دارو بر طرف شد دکتر بسیار عالی هستند
۱۴۰۳/۰۸/۰۵استاد هستن
۱۴۰۳/۰۲/۳۱پزشک بسیار خوش اخلاق،متین و دقیق میباشد و همکاران منظم و دقیقی نیز دارند و به شخصه هر گونه نیاز درمانی قلبی که داشته باشم به ایشان مراجعه میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۴باسلام مادرم انژیویی گرافی کردن و خداروشکر تا الان مشکلی نداشتن با تشکر از دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۶دکتر بسیار عالی ولی هزینه های دریافتی بسیار بالا
۱۴۰۴/۰۸/۲۵مطب حرفه ای کادر مجرب احترام به زمان مراجعین
۱۴۰۴/۰۶/۳۰یه پزشک مجرب و باحوصله همراه با تیم پزشکی دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۹/۲۶سلام بیماری قلبی داشتم مه خوب شدم. عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۰۷نمیدونم
۱۴۰۴/۰۸/۳۰فعلا درحال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۱۴مطب منظم/با کمترین معطلی/پرسنل خوش برخورد و صبور/پزشک با حوصله ودقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۶به شدت کلینیک خوبی بود و پزشک کار بلدی بودن روی اصول و نظم همه چی روتین انجام شد ،اکو ،نوار قلب و ویزیت فقط قیمتش گردن بود که البته بیمه تکمیلی بعدا مقداریشو پوشش میده
۱۴۰۴/۰۵/۲۲بسیارع
۱۴۰۳/۱۲/۱۰متخصص دقیق با حوصله
۱۴۰۰/۱۱/۰۹پزشک حاذق ، دقیق و دلسوزی هستند
۱۴۰۰/۱۱/۰۸طپش قلب
۱۴۰۴/۰۹/۰۴آقای دکتر بسیار دقیق معاینه انجام میدن ، دستیاران ایشون بسیار دقیق کارهای درمانی رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۳عالیییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۵فشارخون
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر خوبی هستند چکاپ قلب
۱۴۰۴/۰۲/۱۴عالی عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۵پزشکی حاذق و خوشرو هستند. آنزیوگرافی و استنت برای پدرم انجام دادند و همچنان تحت نظر ایشان هستند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۵فشارخون بالا، به خوبی کنترل شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۳برای پدرم رفتم و خیلی دلسوزانه و خوب بودند .
۱۴۰۳/۱۱/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱آنژیو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۵/۲۴تازه مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۱/۰۲برخورد پرسنل و به خصوص آقای دکتر بسیار عالی و با دقت و بسیار تخصصی ویزیت می نمایند.
۱۴۰۴/۱۰/۱۷برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۵یک گروه عالی، مودب، بااخلاق و مهربان و حواس جمع در کنار دکتری دقیق و دلسوز
۱۴۰۴/۰۲/۱۳دکتری بسیار دقیق و حاذق
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۴بسیار دکتر با اخلاق و حرفه ای هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۲/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۲۲خیلی حاذق عستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۳دکتر فوق العاده عالی و معلومات بالا و تشخیص دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۱۶قابل اطمینان بود، اما نه زیاد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳استند گذاشتن برای مادرم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عالی بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۸عمل آنژیو
۱۴۰۳/۱۰/۰۸بموقع ویزیت انجام شد دکتروقت مناسب گذاشتن وهمه کارهاروتین انجام شد فقط هزینه های مطب خیلی بالاتر از کلینیکهای دیگه بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۰عالی . دکتری متخصص با صبر و حوصله با تیم متبحر
۱۴۰۴/۰۴/۲۱معاینه دوره ایی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۴/۰۳ایشون بنده رو آنژیو گرافی انجام دادند
۱۴۰۳/۱۱/۰۵عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۴بسیار دکتر
۱۴۰۱/۱۲/۱۹مادرم تحت نظر ایشون هستند و راضی هستن از آقای دکتر و مطب شون
۱۴۰۴/۰۲/۰۴فشار بالا
۱۴۰۴/۰۹/۱۸سلام موقع راه رفتن در سربالایی نفس کم میآوردم و پیش آقای دکتر مراجعه کردم یکی از رگهای قلبم گرفته شده بود و پس از آنژیو الان خوبم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲گرفتگی چهار رگ و استنت استفاده شد
۱۴۰۴/۰۲/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۱۷من برای چکاپ قبل از عمل ویزیت شدم برخورد بسیار عالی وبادقت بالا. کادر کلینیک هم برخوردشان عالی بود.
۱۴۰۴/۰۴/۱۵دکتر خوب و با تجربه ای هستند و برای بیمار وقت میزارن و با دقت به حرف های بیمار گوش میدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بیمارشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۲۷دکتر بسیار با تجربه ای هستن
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۶اینکه وارد کلینیک بشی و حدود پنج میلیون هزینه کنی و بیای بیرون و ندونی دقیقا چرا نمیدونم چقدر درست و وجدانیه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پدرم هر ۴ تا رگ اصلی قلبش گرفته بود و هیچ متخصصی جراحی نمیکرد بخاطر سن بالای پدرم ؛ اما ایشون عمل کردن و حال پدرم خوبه خداروشکر
۱۴۰۳/۰۷/۰۸عالی وباتجربه با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۰۵فشارو ضربان زیاد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸فعلا بار اول مراجعه کردم
۱۴۰۴/۰۶/۳۱بهترین دکتر، با حوصله، دقیق همه چیز رو بررسی میکنن، به نکات و حرفات گوش میدن و در نهایت تشخیص بسیار حرفهای و دقیقی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶مشکلات
۱۴۰۴/۰۸/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۱/۳۰برای کنترل و میزان سلامتی قلب خدمت آقای دکتر میرم. بسیار با حوصله با مراجعه کننده برخورد می کنند و تمام مراحل معاینه و اکو و نوار و ... با دقت انجام میشود. کارشون و رفتار و اخلاق پزشکیشون بی نظیره.
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۵مادرم همیشه احساس ضعف و بی حالی داشت با تشهیص ایشون حالش خوب شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۵ایشان انسانی با اخلاق و دکتری حاذق است. بنده سالهاست که با ایشان ارتباط دارم
۱۴۰۴/۰۸/۱۰سلام برای اولین بار بود پیش دکتر مراجعه کردم محیط خوب بود و دکتر هم با حوصله و به خوبی اکو قلب انجام دادن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹چکآب قلب، عملیات عالی و مورد اطمینان
۱۴۰۳/۰۸/۱۷عالی و خوب
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دفتر ف
۱۴۰۰/۰۸/۲۸دو نوبت برای من استنت گذاری نموده انپ
۱۴۰۱/۱۰/۱۰رگ های قلب مادرم گرفتگی داشت ، که با کمک ایشون آنژیو شد و بر طرف شد مشکل
۱۴۰۴/۰۷/۲۱پزشک بسیار حاذق و با حوصله و عالی در تشخیص و درمان فشار خون
۱۴۰۴/۰۱/۱۵آنژیوشدم دررسول اکرم
۱۴۰۴/۰۸/۱۲سلام بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۱همه چی عالی، رفتار دکتر و پرسنل بسیار محترمانه بود و محیط مطب بسیار تمیز بود در کل خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۱دکتر بسیار عالی پرسنل هم خوب و کار بلد هستند .
۱۴۰۴/۰۶/۱۵همه چی عالی بود ممنون ایشان پزشک خیلی خوبی هیتن و مشکلاتدقلبی من را حال کرده اند
۱۴۰۵/۰۲/۱۳فعلا جلسه اول که پیششون رفتم
۱۴۰۴/۰۲/۱۵آقای دکتر در اخلاق و تشخیص واقعا بهترین هستن . تا الان سه بار جون مادر منو نجات دادن
۱۴۰۳/۱۱/۰۲پزشک حاذق وخوبی است.
۱۴۰۳/۰۷/۰۸ازنظر علمی و دقت در کارشون و همچنین برقراری محیط منظم و آرام در اتاق انتظار برای بیماران عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۱۳بیسار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۲بسیار باسواد
۱۴۰۱/۰۸/۰۴مشکل انسداد رگهای قلب
۱۴۰۱/۱۰/۲۴بسیار با اخلاق
۱۴۰۴/۰۴/۱۳توسط ایشان عمل جراحی قلب باز شدم و عملم موفقیت آمیز بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۳دکتربسیارخوشرو وحاذقی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۲۳فعلا منتظر نتیجه هستیم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بهترین
۱۴۰۴/۰۸/۲۴برخودبسیارعالی و دوستانه وکمک جهت حل مشکل بیماران
۱۴۰۴/۰۲/۰۲فشارنامنظم
۱۴۰۳/۰۳/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۰۹عااااالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶فوق العاده
۱۴۰۴/۰۶/۰۱بسیار راضی
۱۴۰۳/۱۰/۰۴فعلا برای اولین بار نظر خاصی جذب نکرد.
۱۴۰۵/۰۲/۰۸از طریق برادرم آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۲برای کنترل فشار خون رفتم ،طبابت شون بسیار عالیه.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳عالی و کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۵از طریق پزشک قلبم با ایشان آشنا شدم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار باسواد و خوش برخورد، پرسنل مودبرو خوشرو
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دکتر حاذق
۱۴۰۳/۰۷/۰۱دکتر بسیار باتجربه وعالی بیست بیست تجاربشون
۱۴۰۴/۱۱/۱۲چکاپ قبل عمل.
۱۴۰۴/۰۱/۲۵برترین
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای آنژیو و یک استند خوب بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عالی هستن
۱۴۰۴/۰۱/۳۰بسیار با حوصله سایت خودشونم خیلی عالیه اقای دکتر من همسر میلادم که همیشه ازتون راجب حالش سوالات میپرسم ممنونم انشاالله همیشه سلامت باشید
۱۴۰۰/۰۴/۱۲بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۱۷پدر من تعویض دریچه آئورت انجام داد کار ایشان عالی به تمام معنا دکتر همه چی تمامی بود مریص تون رو دست دکتر بسپارید و خیالتان را راحت کنید
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار حاذق هستند و در دو مورد آنژیوکت بسیار خطیر رو با موفقیت انجام دادن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱تشخیص گرفتگی عروق
۱۴۰۳/۰۳/۰۴دقیق، تشخیص خوب، با اخلاق
۱۴۰۴/۰۵/۲۷دکتر با اخلاق وکار بلد تشخیص فوقالعاده درست کارش حرف نداره من رفتم پیشش راضی ام
۱۴۰۴/۰۲/۲۸بهترین دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۱۴فوق العاده خوش برخورد و دکتر کار بلدی هستند. خدا عمر طولانی و با برکت و سلامتی و خوشی بهشون عطا کند.
۱۴۰۴/۰۵/۲۸االی هیتن
۱۴۰۳/۰۴/۰۲آقای دکتر بسیار با اخلاق با وجدان وانرژی مثبت هستند مادرم آنژیو گرافی کردند که دکترهای دیگه تشخیص،نمیدادن وخودمم مشکل داشتم حل شد بسیار عالی ن خدا سلامتی بهشون بده ️
۱۴۰۵/۰۲/۲۹طبابت ایشان با توجه به تشخیص ، سرعت عمل و تصمیم گیری ایشان در بهبود و نتیجه گیری بیمار مورد تقدیر است .
۱۴۰۳/۰۴/۰۹مشکل خاصی نبود و فقط چک سالیانه بود
۱۴۰۳/۰۲/۳۰عالی بسیار ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹دکتر امیر فرهنگی فوق تخصص وبسیار با تجربه و با اخلاق می باشند چند نفر از خانواده به ایشان مراجعه کردند همه از روند بهبودی راضی بودند خداوند طول عمر با عزت دهد
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۱/۱۰گاهی مواقع قلبم درد میگیره هنوز درمانم کامل نشده ولی برخورد دکتر عالی بود و اینکه به حرفهای بیمار گوش میدن و برای بیمار وقت میذارن
۱۴۰۴/۰۶/۰۴از همه نظر پزشک فوق العاده ای هستند و همیشه آرزوی سلامتی و سرافرازیشون رو دارم
۱۴۰۳/۰۹/۲۵گرفتگی رگ اصلی قلب
۱۴۰۰/۱۲/۰۸آنژیوگرافی
۱۴۰۰/۰۹/۱۳فشار خون بالا . کنترل شد
۱۴۰۳/۰۶/۲۶عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۴همسرم راویزیت کردن
۱۴۰۲/۱۲/۱۱زمان انتظار کم بود دکتر بسیار خوش برخورد و با حوصله تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۲/۰۷دکتر خیلی
۱۴۰۴/۰۴/۰۶با نوبت اینترنتی بدون معطلی ویزیت شدم صرفا کاش قبل انجام معاینه و اکو به بیمار اطلاع بدند که بیمه قبول نمیکنند و هزینه بالای سه میلیون میشه. دکتر باحوصله و محترمی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷رضایت از عمل پدرم
۱۴۰۴/۰۶/۳۰عالی هستن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷بهترین دکتربعدازدکترماندگار عالین
۱۴۰۴/۰۷/۱۴آریتمی درمان رضایت بخش بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۰فشار بالا دارم وتحت درمان هستم دکتر صبور باحوصله وکادر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۸پزشک بسیارباحوصله وعالی
۱۴۰۴/۰۱/۲۴خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بد نبود
۱۴۰۴/۰۷/۳۰خیلی دکتر خوب و عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۹خوب بود
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۸من و همسرم بیمار آقای دکتر هستیم البته من خودم فقط تحت نظر هستم جدیدا مادرم مشکل قلبی داشت رفتیم خدمت آقای دکتر براش آنژیو انجام داد و گفت نیازبه فنر نیست و درمان از طریق دارو ادامه پیدا میکنه کلا ما از هرنظر راضی هستیم براشون آرزوی موفقیت داریم و به شما توصیه میکنیم حتما برای درمان برید پیش آقای دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۲۱ایشان پزشک حاذق و فوقالعاده هستند
۱۴۰۴/۰۴/۲۴یک پزشک بسیار عالی و متخصص به تمام معنا
۱۴۰۳/۱۲/۱۸سلام.بسیار عالی و دلسوز و آگاه میباشند ،فقط ای کاش با بیمه های تکمیلی هم کار میکردند.
۱۴۰۳/۱۲/۰۵خیلی عالی و دقیق..آنژیو گرافی شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷سلام مادرم گرفتگی عروق قلب داشتن که با توجه به مراجعه به چندین پزشک و بیمارستان که قادر به تشخیص و یا باز کردن عروق نبوده و حتی پیشنهاد عمل باز کردن ولی جناب دکتر امیرفرهنگی خوشبختانه توانستن رگهای گرفته شده قلب مادرم را باز کنن باسپاس از زحمات ایشان
۱۴۰۰/۰۹/۲۸انژیو گرافی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۱/۱۲پدرم دو ساله زیر نظر ایشون هستند، از همه نظر عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۸سلام وقتتون بخیر آقای دکتر فرهنگ فوق العاده هستند در تشخیص از ایشون نهایت تشکر و دارم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰برای مشکل درد قفسه سینه رجوع کردم ولی خیلی ویزیت گران قیمت بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۷قلب درد
۱۴۰۱/۰۶/۲۸انژیوگرافی
۱۴۰۴/۰۶/۱۰بسیار دکتر حاذق و عالم هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵مادرم بردم پیشش مشکل فشار خون داشت دارو داده تا دوهفته دیگه ببینیم چی میشه از نظر وقت دهی خوب بودن کار زود راه میندازن برخورداشون خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۹واقعا دکتر بزرگی هستن٫من تو شهرمون اردبیل نتونستن درمان کنن واومدم پیش دکترجان وبستری کردن ccu,وبا تشخیص ترمبوز وریدی وفقط بایک قرص که کل عروق شکمی انسداد بود ،درمان شدم،خیلی با ادب ومتشخص وقابل ستایش هستن!
۱۴۰۴/۱۲/۲۴دکتر خوب عالی تشخیص دروست باحوصله مندی کامل ویزت یک مقدار بالا است
۱۴۰۴/۰۳/۰۳با انرژی خوب دکتر خوب شدم
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار دکتر صبوری هستن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰انجام آنژیوگرافی ،مهارت بالا و سرعت عمل
۱۴۰۴/۰۳/۱۰باسلام و احترام من مادرم مشکل تنگی نفس داشت و با مراجعه به پزشک متوجه شد گرفتگی عروق و رگ دارد که دکتر امیر فرهنگی آنژیوگرافی انجام داد و به نحو احسن بود و الحمدلله بهتر شده ،ممنونمم از دکتر امیر فرهنگی
۱۴۰۴/۰۲/۱۳عالی بودند عمل تعویض دریچه اصلی قلب مامانم و ایشون انجام دادن واقعا ایشون با پزشک حازق و در کارشون تجربه خیلی زیادی دارن
۱۴۰۴/۰۷/۲۸سلام هیچ مشگلی نبود برخورد خانم های منشی بسیار خوب تنها مشگل من راهم تا مطب دور است که به مطب ربطی ندارد دکتر بسیار عزیز ومهربان وپر از انرژی مثبت هست همگی موفق باشید
۱۴۰۴/۰۳/۰۷خیلی معمولی
۱۴۰۵/۰۲/۰۶از کارشون راضی هستیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۹فشار خون دادم و در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۲با حوصله
۱۴۰۳/۰۳/۱۳مشکل قلبی داره بابام ازش راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۵در بیمادستان رسول اکرم تحت درمان ایشان بودم و خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی خیلی مهربان صبور و حرفه ای
۱۴۰۴/۰۷/۲۸بسیار متخصص خوش اخلاق فوق العاده در تمام زمینه ها
۱۴۰۴/۰۸/۰۸بسیار عالی و خوب
۱۴۰۰/۱۱/۲۵دکتر با انرژی مثبت
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر بسیار عالی و باتجربه با کادری مجرب
۱۴۰۳/۰۴/۰۹تحت نظر در مورد قلب
۱۴۰۳/۱۲/۲۰سلام .دکتر با اخلاق و صبور .با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹وقت بهخیر.من درد قفسه سینه داشتم و ممنون برای برخورد خوب پرسنل.همه چی منظم و عالی انجام شد.ممنون از دکتر عزیز با اخلاق .همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۴عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۰۶گرفتگی رگ قلب داشتم با اینکه نوار قلب و تست ورزشم خوب بود دکتر تشخیص دادند و درحال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۰سوال دارم
۱۴۰۰/۰۹/۰۸سکته قلبی....آنژیو انجام شد
۱۴۰۰/۰۵/۰۲باسلام حقیر پزشک عمومی هستم واگر مجرب ترین عالی ترین وبهترین وبااخلاق ترین پزشک قلب وعروق جهان را بپرسند میگویم استاد فرهنگی..مرده را زنده میکند..انقدر انسان باسواد ومتخصص؟درود به عظمت این پزشک عالیقدر
۱۴۰۵/۰۱/۰۷در رابطه با مشکل فشار خون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فشارخون
۱۴۰۴/۰۷/۰۲عالی،دلسوز،مطلع و مهربان
۱۴۰۴/۰۷/۲۷خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۰فشارمبالا بود
۱۴۰۴/۰۸/۲۰فوق العاده هستن آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۶/۱۲چکاب قلب توسط دکتر و دستگاه اکو عارضه چشم گیرنبود ومقداری دارو تجویز شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی خیلی ماهرن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳برخورد پرسنل عالی و دکتر فرهنگی بسیار با حوصله و حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳فعلا داریم جواب سی تی میبریم
۱۴۰۳/۱۲/۱۳دکتر خوبی عستین
۱۴۰۳/۰۶/۱۳دکتر بسیار بادقت ،با حوصله،وخوش برخوردمن دوساله پیش ایشون میرم وبسیار راضیم.
۱۴۰۴/۰۱/۳۱گرفتگی عروق پاگردن قلب
۱۴۰۳/۱۱/۲۳بنده دچار درد در ناحیه سینه و گرفتگی عروق بودم که با تشخیص دکتر و ارایه دارو مشکل برطرف شد
۱۴۰۴/۰۲/۱۷سلام پزشک حاذق صبورو خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۸مادرم سوزش توی قفسه،سینه داشت که دکترهای دیگه پیشنهاد آنژیو داده بودن که با معاینه دقیق دکتر امیر فرهنگی و تحت درمان قرار گرفتن ایشون بدون نیاز به این کار مشکل مادر مرتفع شد و هر سه ماه یکبار برای چکاپ خدمت آقای دکتر میرن خدا بهشون سلامتی و طول عمر بده
۱۴۰۴/۱۱/۱۵مراجعات
۱۴۰۳/۰۷/۱۱فشار خون بالا
۱۴۰۳/۱۲/۰۶سلام خیلی دکتر کاربردی هستن ،و مطب شونم نظم خوبی داره
۱۴۰۳/۰۸/۲۷فشلر خون بالا و تنگی نفس
۱۴۰۳/۱۲/۱۹سلام فشار خون داشتم فعلا با قرص کنترل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۰مشاوره به جهت آنژیو باهاشون داشتم، فوق العاده و با دلیل صحبت میکنن، خیلی کمک کرد، ممنون ازشون، بینظیرن
۱۴۰۳/۱۲/۰۴مشکل درد قفسه سینه و تپش قلب داشتم در حال درمان هستم رضایت کامل از روند درمان دارم، بسیار منظم، دقیق، رسیدگی به بیماران عالی، کادر کیلینک هر کدام کار مشخصی را با نظم انجام میدن، جناب دکتر از همکاران معرفی کردن واقعا همکار بنده جراحی کردن بسیار راضی بودن،
۱۴۰۴/۰۵/۲۹بیماری قلبی داشتم که عالی بود.
۱۴۰۰/۰۲/۰۵دکتر با حوصله و باسواد
۱۴۰۴/۰۹/۲۵باعرض سلام گرفتگی عروق داشتم ،ایشان با تشخیص درستشان وگذشتن فنر در رگ درمانم کردن و فشارخونم هم طبیعی شد
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۱سلامعلیکم. آقای دکتر ب
۱۴۰۴/۰۴/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام من مشکل فشار خون دارم اولین بار بود که خدمت جناب آقای دکتر رسیدم بسیار دکتر با حوصله که با دقت کامل وبا احترام به بیمار و کادر بسیار بسیار برخورد خوب من واقعا تشکر میکنم بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۱۶