بهترین کادر درمان رو دارن و پیگیر اسیب هام بودن به شدت دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷
دیسک کمر داشتم و تو
۱۴۰۲/۰۶/۰۱
دیسک کمر داشتم، فیزیوتراپی شدم
عمل نیدلینگ هم انجام دادم
خیلی خیلی راضی هستم
هم از کار آقای غلامی
هم از اخلاقشون راضی بودم
ممنون
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
زانو درد و کمر درد داشتم بسیار عالی بودن کادری مجرب و حرفه ای بسیار خوش برخورد کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸
عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱
خیلی خوب بود برای کمردرد من عالی بود مشکلم رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
خانم سحر غلامی برادرشون بسیار کار بلد وبا اخلاق هستن ومحیطی با نظم ومرتب وتمیز ولی آقایی که کار ورزش دادن به بیماران رو به عهده دارن اصلا راضی نیستم یکم اخلاقشون تنده
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
خیلی ساعد دستم درد میکرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
خیلی کادر خوب و مسئولیت پذیری دارند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹
برای مشکل تنیس ال بو مراجعه کردم واقعا پرسنل عالی و مجرب که مشکل بنده کاملا مرتفع گردید با تشکر از مدیریت این مجموعه و کادر مجرب و با اخلاق ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴
سلام من برای مشکل پا و گردن و ستون فقرات اومدم تو۵جلسه عالی شده یعنی هیچ دردی ندارم بسیار خوب و با تجربه ای هستن حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰
من کمر درد شدیدی داشتم بت علت ورزش ، طی یک جلسه کاملا کمر دردم خوب شد خدا خیرشون بده️
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
جراحی تاندون سر شانه داشتم و بعد از ۲۰ جلسه کاملا دامنه حرکتی درست شده و مشکلی در حرکت وجود نداره
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
کمر درد شدیدی داشتم و ها گفته بودن عمل کنم ولی با ۱۰ جلسه فیزیوتراپی معجزه شد و واقعا عالی شدم ممنون از تیم حرفهایتون
۱۴۰۲/۰۹/۲۰
مادر بنده دیسککمر داشتن و ها عمل پیشنهاد میکردند منتهی به پیشنهاد یکی از دوستان به کلینیک غلامی پور مراجعه کردیم و در 7 جلسه بهبود پیدا کردند،واقعا کادر با تجربه و دلسوزی دارند بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
اسیب باشگاهی ورزشی دیده بودم و نتیجه بسیار خوبی دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۰
اینترنت
۱۴۰۴/۰۱/۰۸
گردن درد ،عالی بودن مخصوصا پرسنل و دخترای مهربونی که اونجا هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
مشکل کشیدگی تاندون دست داشتم ۱۰ جلسه رفتم کاملا خوب شدم.پرسنل بااخلاق دارند ونوبت دهی منظم دارند.خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
من برای مشکل زانو مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
من فوتبالیست هستم. بعد از جراحی رباط صلیبی مراجعه کردم. شمس رو دوستان معرفی کردن برنامه درمانی بسیار حرفه ای بود خیلی کاربلد و باسواد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵
همه چی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸
مدیریت خوب و پرسنل خوش رفتار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴
من کمردرد به دلیل ورزش داشتم برای من که عالی بود کادر عالی و عالی تر
این مرکز مجهز به ـ ترین دستگاه ها شامل مگنت، لیزر پرتوان، کامپرشن، ترکشن، الکتروتراپی، اولتراسوند و ... است. تمرین درمانی ـ و اختصاصی زیر نظر کارشناس ارشد کاردرمانی و حرکات اصلاحی انجام می شود. درای نیدلینگ و سوزن خشک و منیپولیشن توسط فیزیوتراپیست انجام می شود. ارائه کلیه خدمات فیزیوتراپی در منزل انجام می شود. بیماران نورولوژیک شامل سکته مغزی، ام اس، پارکینسون و ... به صورت ـ زیر نظر فیزیوتراپ و کاردرمان به صورت همزمان در هر جلسه درمانی ویزیت می شوند. هند تراپی (فیزیوتراپی دست) به صورت ـ در این مرکز انجام می شود. انجام خدمات بیوفیدبک و فیزیوتراپی ـ کف لگن با پرسنل باتجربه و حرفه ای.
کتف راست
۱۴۰۳/۰۶/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۵/۰۶بهترین کادر درمان رو دارن و پیگیر اسیب هام بودن به شدت دلسوز هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۷دیسک کمر داشتم و تو
۱۴۰۲/۰۶/۰۱دیسک کمر داشتم، فیزیوتراپی شدم عمل نیدلینگ هم انجام دادم خیلی خیلی راضی هستم هم از کار آقای غلامی هم از اخلاقشون راضی بودم ممنون
۱۴۰۰/۰۴/۱۹زانو درد و کمر درد داشتم بسیار عالی بودن کادری مجرب و حرفه ای بسیار خوش برخورد کاملا خوب شدم
۱۴۰۰/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۱خیلی خوب بود برای کمردرد من عالی بود مشکلم رفع شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خانم سحر غلامی برادرشون بسیار کار بلد وبا اخلاق هستن ومحیطی با نظم ومرتب وتمیز ولی آقایی که کار ورزش دادن به بیماران رو به عهده دارن اصلا راضی نیستم یکم اخلاقشون تنده
۱۴۰۵/۰۳/۱۲خیلی ساعد دستم درد میکرد
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خیلی کادر خوب و مسئولیت پذیری دارند
۱۴۰۴/۰۱/۱۹برای مشکل تنیس ال بو مراجعه کردم واقعا پرسنل عالی و مجرب که مشکل بنده کاملا مرتفع گردید با تشکر از مدیریت این مجموعه و کادر مجرب و با اخلاق ایشان
۱۴۰۳/۰۸/۰۴سلام من برای مشکل پا و گردن و ستون فقرات اومدم تو۵جلسه عالی شده یعنی هیچ دردی ندارم بسیار خوب و با تجربه ای هستن حتما پیشنهاد میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰من کمر درد شدیدی داشتم بت علت ورزش ، طی یک جلسه کاملا کمر دردم خوب شد خدا خیرشون بده️
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی بود
۱۴۰۳/۰۶/۱۹جراحی تاندون سر شانه داشتم و بعد از ۲۰ جلسه کاملا دامنه حرکتی درست شده و مشکلی در حرکت وجود نداره
۱۴۰۳/۰۸/۰۲کمر درد شدیدی داشتم و ها گفته بودن عمل کنم ولی با ۱۰ جلسه فیزیوتراپی معجزه شد و واقعا عالی شدم ممنون از تیم حرفهایتون
۱۴۰۲/۰۹/۲۰مادر بنده دیسککمر داشتن و ها عمل پیشنهاد میکردند منتهی به پیشنهاد یکی از دوستان به کلینیک غلامی پور مراجعه کردیم و در 7 جلسه بهبود پیدا کردند،واقعا کادر با تجربه و دلسوزی دارند بسیار عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲اسیب باشگاهی ورزشی دیده بودم و نتیجه بسیار خوبی دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۳/۲۰اینترنت
۱۴۰۴/۰۱/۰۸گردن درد ،عالی بودن مخصوصا پرسنل و دخترای مهربونی که اونجا هستن
۱۴۰۴/۰۹/۱۷مشکل کشیدگی تاندون دست داشتم ۱۰ جلسه رفتم کاملا خوب شدم.پرسنل بااخلاق دارند ونوبت دهی منظم دارند.خداخیرشون بده
۱۴۰۳/۱۲/۱۴من برای مشکل زانو مراجعه کردم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲من فوتبالیست هستم. بعد از جراحی رباط صلیبی مراجعه کردم. شمس رو دوستان معرفی کردن برنامه درمانی بسیار حرفه ای بود خیلی کاربلد و باسواد هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵همه چی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۱۸مدیریت خوب و پرسنل خوش رفتار
۱۴۰۵/۰۳/۲۴من کمردرد به دلیل ورزش داشتم برای من که عالی بود کادر عالی و عالی تر
۱۴۰۵/۰۳/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷مادرم رو برای فیزیوتراپی بردم و نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۲