این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، کنار گذر یادگار امام (خیابان اوین)، بعد از کوچه گلستان، پلاک ۱ ساختمان یاسمن، طبقه دوم واحد ۴
دکتر حاذق هستند و با اخلاق
۱۴۰۳/۰۷/۰۱مشکل معده داشتم و هیچ نتیجه قابل ملاحظه نگرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۰۴در حال درمان
۱۴۰۳/۱۲/۱۱سلام،اولین ویزیت انجام شده و نمیتوان قضاوت نمود،ولی علیرغم تاخیر در ساعت پذیرش با کمال احترام ودقت برخورد داشتن
۱۴۰۳/۱۱/۰۱در حال پیگیری هستیم
۱۴۰۳/۰۵/۱۰فعلا در حال درمانم
۱۴۰۳/۰۶/۳۰دات آی نوبت میده بیعانه میگیره ولی دیگه کنسل نداره من نوبت گرفتم یک دقیقه بعد فهمیدم دکتراشتباهه دیگه گزینه کنسل نبود
۱۴۰۴/۰۸/۰۵بسیار دکتر حرفه ای هستند
۱۴۰۴/۰۳/۲۰عالی خوش اخلاق صبور
۱۴۰۴/۰۲/۰۸دکتر بسیار
۱۴۰۴/۰۸/۲۹تازه شروع کردم درمانو با داروهایی که تجویز کردن یکم بهترم
۱۴۰۳/۰۶/۲۰همسرم وپسرم ویزیت شدن
۱۴۰۳/۰۷/۲۷بسیار دکتر با اخلاق و حاذقی هستن خیلی با دقت به صحبتهای بیمار گوش می کنن - بابت کبد چرب به ایشون مراجعه کردم و فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۷مشکل درد معده و الان جواب آزمایشات را باید ببینند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸وقت گرفتم از بیمارستان برای آندوسکوپی فعلا از کارشون اطلاعی ندارم
۱۴۰۴/۰۵/۰۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۲۲تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱خوب با حوصله
۱۴۰۳/۰۷/۰۷کیسه صفرا
۱۴۰۴/۰۷/۲۴مشکل درد معده برای مدتها داشتم که خوشبختانه با برسی و آندوسکوپی و تشخیص خوب تحت درمان قرار گرفتم و خدا رو شکر نتیجه خوبی گرفتم اخلاق و صبوری ایشان بسیار قابل ستایش بود
۱۴۰۳/۰۳/۱۴خوب بودند
۱۴۰۴/۰۵/۲۷بسیار دکتر خوب و کاربلدی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۱۹در حال درمان هستم
۱۴۰۳/۱۱/۲۴من مشکل سوزش شدید معده داشتم و دکتر فهیمی برام آندوسکوپی انجام دادن و تشخیص میکروب معده دادن الانم دارم دارو استفاده میکنم خدا رو شکر وضعیت معدم خیلی بهتر شده.مرسی از آقای دکتر
۱۴۰۴/۰۷/۱۹تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸مشکیلی معده
۱۴۰۳/۰۸/۲۰بسیار دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر خوب و
۱۴۰۳/۰۸/۰۸فقط میخوام جواب آزمایش نشون بدم
۱۴۰۳/۱۰/۲۴ویزیت ایشون
۱۴۰۴/۰۲/۱۵خوب بودند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶یه بار رفتم اخلاقشون خوب بود ولی هنوز درمان کامل نشده
۱۴۰۳/۰۳/۰۴من اندوسکوپی انجام دادم
۱۴۰۳/۰۸/۰۶بسیار حاذق و متبحر و همچنین تشخیص به موقع
۱۴۰۳/۰۷/۰۱با سلام، مشکل التهاب روده که تا حدودی شبیه نوعی کولیت روده هست داشتم که مراجعه کردم و با انجام آزمایش های ساده خون و مدفوع و دیدن نتایج آزمایش های کولونوسکوپی قبلی، به این نتیجه رسیدند که خدا را شکر می توانم داروها را قطع نمایم.
۱۴۰۳/۱۲/۱۱تحت درمانهستم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱معده درد
۱۴۰۳/۰۷/۰۲بسیار خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۴/۰۵/۳۱سلام فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۷/۲۹کولونوسکوپی انجام دادند
۱۴۰۴/۰۷/۱۷مشکل معده درد و با یک نسخه به نسبت بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۹/۰۵دکتر خیلی بااخلاق و متعهد و تشخیص عالی داشتن و بعد از مدت ها مشکل بنده رو حل کردند
۱۴۰۳/۰۲/۰۹نمیدانم
۱۴۰۳/۰۹/۲۱بسیار مثبت بود عفونت معده داشتم
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عالی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۰۲پیگیر درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۱۸تشخیص ایشون درست بود وپس از درمانی کوتاه که گفتن اگه نتیجه نگرفتیم پدرم رو به جراح عمومی معرفی کردند
۱۴۰۴/۰۸/۰۵تازه ویزیت شدم
۱۴۰۳/۱۱/۲۳در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۷کولونوسکوپی
۱۴۰۳/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خیلی اخلاق خوبی ندارد و تشخیص متوسطی دارد
۱۴۰۴/۰۸/۱۷با مشکل معده مراجعه شد که ایشان تشخیص انجام آندوسکوپی و کولونوسکوپی دادند که نتیجه آزمایشات را داریم خدمت ایشان می بریم.
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰دکتر فهمیده ، شنوا و صبوری بودن ، من راضی بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پزشک بسیار خوبی هستند. اما باتوجه به اینکه در سایت ذکر شده که هزینه بیعانه به درخواست مطب است در مطب باز هم هزینه ویزیت کامل دریافت گردید و اعلام کردند هزینه برای سایت بوده است. لطفا پیگیری بفرمایید
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بسیار پزشک حاذق، خوش اخلاق، دقیق و خوش برخوردی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۱۲اندوسکوپی
۱۴۰۴/۰۱/۰۳کاملا مسلط به تخصص خودشون، صبور، برخورد عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۵مشکل کبد چرب داشتم و تحت نظر ایشان هستم
۱۴۰۲/۱۱/۲۳برای نظر خواهی در مورد شک به وجود سرطان در روده مراجعه کردم، سی تی اسکن و آزمایش نوشتن که هنوز انجام ندادم.
۱۴۰۴/۰۲/۰۱