بسیار دکتر دلسوز و عالی هستند عمل لاپروسکوپی انجام دادم عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
ایشون بسیار باتجربه و متبحر در کارشون هستند.ازنظر طبابت عالی واخلاقشون هم ماشاالله بیسته بسیار صبور وباحوصله سوالات رو جواب میدن .تنها چیزیکه برای من خوب نبود 3ساعت انتظار کشیدن بود واینکه مشخص نبود نوبت من چه زمانی هستش که فکر میکنم برمیگرده به وظایف منشی های محترم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳
مطب خیلی شلوغ هستش ولی خانم دکتر بسیار صبور و خوش برخورپ با بیمارهاشون هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶
دکتربسیااارکاربلدوخوبی هستن من بادل دردبه ایشان مراجعه کردم ولی باتشخیص یه موقع ودقیقشو متوجه فیبرم بزرگی درشکم من شدن وخداروشکرباعمل لاپاراسکوپی مشکلم برطرف شدممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۸
بسیار دکتر حاذق و فوقالعاده با اخلاق ، با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶
نازایی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸
عمل زنان عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸
بسیار دکتر با تجربه ای هستن وبا رفتار عالی وتمام سوالات رو ب خوبی توضیح میدن الهی همیشه سلامت باشن من این دکتر رو ب همه خانم ها پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
سلام من ی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
عالی بودن هم اخلاق هم حرفه توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
فوقالعاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵
من تحت درمان توسط خانم دکتر هستم و بنظرم فوق العاده هستن،تاحالا چندین دکتر عوض کردم برای عفونت ولی فکر کنم بهترین دکتر ایشون هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳
بسیار عالی و باسواد و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۸
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲
عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴
حاذق و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸
بسیار دک
۱۴۰۳/۰۷/۲۲
دکتر واقعا عالی بودن، و اینکه دستشون هم خوب بود برا من عمل اندومتریوز انجام دادن و اینکه وقت میذارن برا مریض و پیگیر هستن خدا خیرشون بده من که خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲
عالی بود تشخیص و دلسوزی ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
5هفته باردارم خونریزی دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴
راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۷
دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۷
دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۹
ایشون بسیار دقیق و با حوصله نسبت به مراجعه کننده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴
عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۱۰/۰۳
بسیار دکتر مهربان و با حوصله و باسوادی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰
عالی رودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱
بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
فیبروم داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱
با سلا
۱۴۰۱/۰۹/۲۵
تحت درمان هستم راضیم آندومتریوزم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴
خیلی از ایشان راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹
حل شده
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
سلام عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸
من برای بارداری پیش ایشون بودم راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
آندومتریوز داشتم ،جراحی شدم رضایت داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
به نظر من ایشون پزشکی هستن که واقعا برای بیمار وقت میزارن و تمام موارد رو چک میکنن بااهلاق و خوش روهستن ونتیجه کارشون عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر بسیار عالی ومتین وباوقاری هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶
برای مراقبت بارداری پیش ایشون میرم خیلی دکتر حساس و با دقتی هستن فقط سونوگرافی و آزمایش زیاد میفرستن آدمو
بسیار دکتر دلسوز و عالی هستند عمل لاپروسکوپی انجام دادم عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۴ایشون بسیار باتجربه و متبحر در کارشون هستند.ازنظر طبابت عالی واخلاقشون هم ماشاالله بیسته بسیار صبور وباحوصله سوالات رو جواب میدن .تنها چیزیکه برای من خوب نبود 3ساعت انتظار کشیدن بود واینکه مشخص نبود نوبت من چه زمانی هستش که فکر میکنم برمیگرده به وظایف منشی های محترم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مطب خیلی شلوغ هستش ولی خانم دکتر بسیار صبور و خوش برخورپ با بیمارهاشون هستن
۱۴۰۳/۰۱/۱۶دکتربسیااارکاربلدوخوبی هستن من بادل دردبه ایشان مراجعه کردم ولی باتشخیص یه موقع ودقیقشو متوجه فیبرم بزرگی درشکم من شدن وخداروشکرباعمل لاپاراسکوپی مشکلم برطرف شدممنونم ازشون
۱۴۰۳/۰۸/۰۸بسیار دکتر حاذق و فوقالعاده با اخلاق ، با تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۰۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹راضی هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶نازایی
۱۴۰۲/۰۱/۱۸عمل زنان عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۸بسیار دکتر با تجربه ای هستن وبا رفتار عالی وتمام سوالات رو ب خوبی توضیح میدن الهی همیشه سلامت باشن من این دکتر رو ب همه خانم ها پیشنهاد میکنم
۱۴۰۳/۰۷/۱۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۲/۲۲عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۱۰/۰۷سلام من ی
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی بودن هم اخلاق هم حرفه توصیه میکنم
۱۴۰۲/۰۷/۰۴فوقالعاده
۱۴۰۱/۱۲/۱۵من تحت درمان توسط خانم دکتر هستم و بنظرم فوق العاده هستن،تاحالا چندین دکتر عوض کردم برای عفونت ولی فکر کنم بهترین دکتر ایشون هستن
۱۴۰۱/۰۹/۰۳بسیار عالی و باسواد و با حوصله
۱۴۰۳/۱۲/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۲عالی و کاربلد
۱۴۰۳/۰۸/۱۸عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴حاذق و دقیق
۱۴۰۴/۰۳/۱۸بسیار دک
۱۴۰۳/۰۷/۲۲دکتر واقعا عالی بودن، و اینکه دستشون هم خوب بود برا من عمل اندومتریوز انجام دادن و اینکه وقت میذارن برا مریض و پیگیر هستن خدا خیرشون بده من که خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۴/۱۰/۰۲عالی بود تشخیص و دلسوزی ایشون
۱۴۰۰/۱۰/۰۶5هفته باردارم خونریزی دارم
۱۴۰۳/۱۲/۲۵بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۸/۰۴راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۷دکتر خوبیه
۱۴۰۳/۰۸/۲۷دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۸/۱۹ایشون بسیار دقیق و با حوصله نسبت به مراجعه کننده هستند
۱۴۰۰/۰۵/۲۴عالی و درجه یک
۱۴۰۲/۱۰/۰۳بسیار دکتر مهربان و با حوصله و باسوادی هستند
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۸/۱۰عالی رودن
۱۴۰۱/۰۷/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۳۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۵فیبروم داشتم
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۱۰/۱۱با سلا
۱۴۰۱/۰۹/۲۵تحت درمان هستم راضیم آندومتریوزم برطرف شد
۱۴۰۳/۱۱/۱۴خیلی از ایشان راضی بودیم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹حل شده
۱۴۰۲/۱۱/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۹سلام عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۲۸من برای بارداری پیش ایشون بودم راضیم
۱۴۰۱/۱۲/۱۴آندومتریوز داشتم ،جراحی شدم رضایت داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹به نظر من ایشون پزشکی هستن که واقعا برای بیمار وقت میزارن و تمام موارد رو چک میکنن بااهلاق و خوش روهستن ونتیجه کارشون عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر بسیار عالی ومتین وباوقاری هستند
۱۴۰۳/۰۳/۲۶برای مراقبت بارداری پیش ایشون میرم خیلی دکتر حساس و با دقتی هستن فقط سونوگرافی و آزمایش زیاد میفرستن آدمو
۱۴۰۱/۰۶/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۳/۰۵/۱۰عالی هستن. لاپاروسکوپی انجام دادم پیششون
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی سرش شلوغه
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکترعالی
۱۴۰۱/۰۶/۰۴دختر دومم را ایشان
۱۴۰۱/۱۱/۰۳