این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
زیتون کارمندی- خیابان زاویه- نبش کمیل- درمانگاه بزرگ ابن سینا- طبقه سوم
مراجعین گرامی توجه کنید:
*** لغو نوبت دریافتی صرفا تا ۲۴ ساعت قبل از زمان ویزیت امکان پذیر میباشد، پس از آن، نوبت شما سوخت و هزینه عودت داده نخواهد شد. ***
آسم داشتم الان خیلی بهتر شده ام
۱۴۰۲/۱۰/۰۲دکتر فوق العاده خوب وکاربلد درزمینه تشخیص الرژی وحساسیتهای فصلی ودرمانمناسب دادند.
۱۴۰۱/۱۲/۲۷در حالودمتن
۱۴۰۳/۰۴/۱۷مشکل الرژی داشتم الحمدلله رفع شد
۱۴۰۳/۰۴/۲۷0000000000000
۱۴۰۳/۰۹/۲۵دکتر فوق العاده و با تجربست
۱۴۰۴/۰۹/۱۵دکتر خیلی خوبی هست کارش درسته
۱۴۰۳/۱۲/۲۴خیلی کارشون
۱۴۰۲/۰۸/۲۵آسم آلرژی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶خیلی دکتر خوبی هستش
۱۴۰۲/۱۰/۰۲در حال درمان
۱۴۰۳/۰۷/۲۹عالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۳/۰۹فرزندان خواهرم و اقوام زیر نظر ایشون هستند
۱۴۰۳/۱۱/۱۶خوب بود
۱۴۰۲/۰۹/۳۰دخترم اگزما داشت خداروشکر خیلی بهتر شد
۱۴۰۲/۱۰/۲۱مشکل سرفه های مکررپسرم بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۶بسیار بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۰/۲۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵آلرژی تحت درمان
۱۴۰۴/۰۷/۳۰آلرژی. خیلی بهترم
۱۴۰۲/۰۶/۲۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۱/۰۸نسبتا خوب
۱۴۰۳/۰۲/۰۱آلرژی شدید داشتم وتحت درمان دکتر هستم
۱۴۰۳/۰۵/۲۲دکترخوبی است
۱۴۰۳/۱۰/۱۲دکتر خوبیه وما خداروشکر جواب گرفتیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۵آلرژی بچه ام خدا روشکر بهبود کامل پیدا کردن
۱۴۰۳/۰۳/۰۸پسرم آلرژی شدید داشت درمان شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۲عالیه دکتر باتجربه خیلی خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۷در حال درمان تحت نظر ایشان
۱۴۰۲/۰۹/۰۴خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۸پسر بنده حساسیت شدید داشت که به لطف خدا و درمان دکتر عزیز ابوالنژادیان خوب خوب شد
۱۴۰۳/۰۹/۰۲خدا خیرشون بده پدرم تنگی نفس و خفگی به خاطر آسم داشتن الان یک ماهه زیر نظر ایشونن و خیلی بهترن.
۱۴۰۴/۰۵/۲۵عالی معجزه
۱۴۰۴/۰۳/۰۹بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۱/۰۹/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۱تحت معالجه
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۲۴درمان حساسیت
۱۴۰۴/۰۷/۰۵نقص ایمنی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷من مشکل اسم داشتم بعد به من کمک کرد با تشکر از دکتر ابول نژادیان
۱۴۰۳/۰۲/۲۰مشکل تنگی نفس داشتم که به لطف ایشون برطرف شد
۱۴۰۲/۰۱/۰۹خیلی خوب بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۸در حال درمان
۱۴۰۳/۰۵/۲۲باسلام دکتر کاربلد وماهری هستند همسرم بیمار ایشان هستند وتحت درمان میباشد که باتجویز دارو توسط جناب دکتر ابول نژادیان بیماریش کنترل شده
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عالی هستند
۱۴۰۳/۰۴/۲۲حساسیت
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بیماری آث
۱۴۰۴/۰۲/۰۹بچه ام آلرژی داشت زیر نظردکتر خوب شد
۱۴۰۴/۰۹/۲۱عالی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳خارش شدید بدن،یک جلسه ویزیت شدن،هنوز نتیجه ای حاصل نشده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲عالی بودن
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بسیار دکتر با دانشی هستند.
۱۴۰۱/۰۸/۰۳حساسیت
۱۴۰۲/۰۸/۲۷علم و دانش
۱۴۰۵/۰۳/۱۹آسم شدید همراه با مشکل تنفسی بینی و خس خس سینه
۱۴۰۴/۰۸/۲۴کرونا گرفته بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۹باسلام
۱۴۰۳/۰۵/۲۳بینهایت پزشک توانمندی هست در تشخیص و درمان بیماری ها
۱۴۰۴/۰۱/۰۸عدم توجه کافی به صحبتهای بیمار
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی برخورد مناسب
۱۴۰۴/۰۹/۲۴حساسیت
۱۴۰۲/۰۷/۲۴مشکل ریه
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دکتر عالی هستن دخترم آلرژی داشت که به گوشش زد ولی چند بار بردم پیشش خوب شد خداروشکر
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پسرم سینوزیت داشت زیر نظر ایشون بهتر شد
۱۴۰۳/۰۸/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۱۱/۲۵بسیارعالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۲مشکل ا
۱۴۰۲/۰۹/۰۴سرفه های پسرم با درمان ایشون برطرف شد
۱۴۰۲/۱۱/۱۰خوب و عالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳دخترم مشکل آلرژی داشت که خداروشکر تحت درمان و نتیجه بسیار خوبی داشته
۱۴۰۲/۱۱/۲۰فوق العادس
۱۴۰۳/۱۲/۰۸بسیار با اخلاق و تشخیص در حد عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۶بسیار عالی و تشخیص و درمانشون عالیه
۱۴۰۲/۰۶/۲۲اسم متوسط عللی
۱۴۰۳/۰۷/۲۵مراجعه نداشتم
۱۴۰۳/۱۱/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۳/۱۵منباب الرژی فصلی مراجعه داریم در حال درمان هستیم
۱۴۰۲/۰۷/۱۹با سلام و احترام ایشان پزشکی مجرب خوش برخورد و فوق العاده در کار طبابت تبهور دارند انشاالله در پناه خداوند باشند
۱۴۰۳/۰۷/۱۸آلرژی شدید تاحدودی برطرف شد
۱۴۰۲/۰۹/۰۴پزشک پسرم بود
۱۴۰۳/۱۲/۲۰دخترم ریه اش نارس بود زیرنظر دکتر خوب شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۲خوب بود
۱۴۰۱/۰۹/۰۷خوب بود
۱۴۰۳/۰۴/۱۰برای بار اول پسرم رو به دلیل آلرزی بردم معطلی مطب خیلی زیاد بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۱حساسیت فصلی و خیلی خوب مشکل شناسایی و حل کرد کاش سالها پیش به ایشون مراجعه میکردم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۱الرژی کودک
۱۴۰۳/۱۰/۱۵نسبت به داروهای هورمونی بدنم واکنش نشون میدادوبشدت دچارالتهاب وتورم میشدبدنم بامراجعه به آقای دکتربایه ویزیت درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۰۱پسرم حساسیت داشت خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۳/۰۳تحت درمت
۱۴۰۴/۰۹/۰۷آلرژی و درحال درمان
۱۴۰۲/۰۸/۱۴جلسه اول راضی بودم
۱۴۰۴/۰۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۱۱خوب بود برخورد خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۳خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۰/۲۷عالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۶/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۰مشکل ربه تحت درمان هستیم فعلا
۱۴۰۳/۰۸/۰۹کاندیدای مجلس شورای اسلامی شهرستان بهبهان
۱۴۰۴/۰۵/۱۲خیلی خوب هست و خیلی خوب پیگیری میکنه فقط اگه منشی های با ظرفیت بالاتری بزاره خیلی بهتره
۱۴۰۴/۰۴/۱۴الژی داشتیم
۱۴۰۳/۰۸/۰۱مشکل ریوی
۱۴۰۲/۰۷/۲۵دخترم زیاد سرفه میکرد با یک بار تجویز دارو خدا رو شکر سرفه هاش قطع شد در ضمن در حال درمان میباشد
۱۴۰۴/۱۱/۰۷آسم خفیف
۱۴۰۱/۱۰/۰۸خوب بود
۱۴۰۱/۰۸/۱۵آلرژی به مواد غذایی و چاشنی ها
۱۴۰۴/۰۳/۱۹بسیار عالی آسم داشتم بهترم
۱۴۰۱/۱۲/۲۱سلام وقت بخیر سرفه های شدید همراه با ریزش آب بینی وخارش چشم خوشبختانه پس از ویزیت درصد موارد ذکر شده خیلی کمتر شده وخدا روشکر حس خوبی دارم
۱۴۰۴/۱۱/۰۵کهیر و نتیجه گرفتم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷مشکل آسم داشتم که خداروشکر به لطف خدا و آقای دکتربرطرف شد
۱۴۰۴/۰۶/۳۰از نظر گرفتن نوبت عالی هست
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی بودن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بسیار خوبیه
۱۴۰۳/۱۲/۲۱آشناها تایید کردند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸تجربه ای ندارم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۵دکتر بسیار عاااالی و با تجربه
۱۴۰۳/۰۹/۱۹پسرم آلرژی داشت و خیلی بهتر شده
۱۴۰۲/۱۰/۱۷پزشک حاذق
۱۴۰۲/۱۱/۰۷عروسک بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۴دکتر خوش برخورد و باسوادی هستند فعلا در حال معالجه هستم
۱۴۰۵/۰۲/۲۷دکتر کارش فوق العادست..نتیجه هم عالی بود
۱۴۰۴/۰۳/۱۸پسرم آلرژی داشت.حالش بهتر شده ب امید خدا
۱۴۰۲/۰۸/۲۱بیماران هستم
۱۴۰۳/۰۸/۲۸یک ماه دارو استفاده کرد ولی اصلا خوب نشد
۱۴۰۴/۰۴/۱۱دخترم اسم داشت وخدا روشکر بعداز مراجعه الان یک سال حالش خیلی خوبه
۱۴۰۱/۰۹/۲۳خیلی ع
۱۴۰۳/۰۷/۳۰عالی بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۴با عرض سلا
۱۴۰۱/۱۲/۰۸عالی بودن
۱۴۰۱/۰۶/۲۲در حل درمانم
۱۴۰۴/۰۲/۱۳با سلام مشکل تنگی نفس و آلرژی داشتم و رفع شد .
۱۴۰۴/۰۷/۰۲در حال درمان هستن
۱۴۰۴/۰۷/۱۱آسم و آلرژی تخت درمان
۱۴۰۳/۱۰/۰۴با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۰۳عالی عالی عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۷حساسیت پوستی فرزندم نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۰۲/۱۵سیستم ایمنی
۱۴۰۴/۰۶/۲۶بسیار با دقت هستن در کار و پزشک با حوصله ای هستن . من آلرژی داشتم و ایشون منو درمان کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۴/۲۵خوب است
۱۴۰۳/۱۲/۱۰باسلام.آلرژی دارم نسبت به گردو خاک وشوینده ها بعد از معالجه نتیجه گرفتم
۱۴۰۳/۱۰/۰۸دانا و عالم در حیطه تخصصی خودشان با حوصله و محترم دکتری که واسه بیمار ارزش قائل هستن
۱۴۰۲/۰۷/۱۸مشکلم حل شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خوب
۱۴۰۱/۰۶/۲۷دکتر کارش
۱۴۰۲/۰۸/۱۹با سلام نقص ایمنی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳آلرژی پسرم . خیلی بهتر شده
۱۴۰۴/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۰۵مامانم مشکل تنفسی داشت بعداز سه ماه همه جا مراجعه کردیم نتیجه نگرفتیم الهی شکر با یک نسخه خوب شد
۱۴۰۴/۰۲/۳۱برای آلرژی مراجعه داشتیم خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷الرژی عطسه شدید
۱۴۰۴/۰۷/۰۱بسیار دکتر خوبی هستن
۱۴۰۲/۰۸/۲۷سلام دکتر فوق درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۱۹دکتر خوبیه
۱۴۰۲/۱۱/۲۳ایشان پزشک بسیار حاذق و کاربلدی هستند و مطب ایشان همواره بسیار شلوغ و دارای مراجعین بسیار زیادی هست.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۱/۲۷عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۰۸تست الرژی برای پسرم
۱۴۰۴/۰۸/۰۶خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۵دکتر دل سوز ومهربان
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بدنم کهیر میزد الان با کمک دکتر و داروهاش خیلی بهترازقبل شدم
۱۴۰۳/۰۲/۱۵فعلا یه ویزیت رفتم بهتر شدم اما تحت درمانم
۱۴۰۴/۰۸/۲۷عالی بود ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹سینوزیت غلا
۱۴۰۴/۰۷/۰۸دکتر بسیار بسیار خوبیه پسرم امیرحسین موسوی زیر دستشه به همه چیزی که الرژی داشت رو مشخص کرد بهتر دکتر دنیاست
۱۴۰۲/۱۲/۱۹اسم الرژی
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای آلرژی رفتم
۱۴۰۲/۱۱/۲۰مشکل آسم دارم.وهنوزتحت نظرایشون هستم .تااینجاراضی هستم ...
۱۴۰۳/۰۸/۰۶فعلا در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۸/۱۹سرفه خیلی زیاد داشتم ایشون تشخیص دادن اسید معده بیش از حد ترشع میشه با یک دوره مصرف دارو درمان شدم
۱۴۰۲/۰۹/۱۲عالی هستن پسرم بی دلیل سرفه میکرد دکتر خوب تشخیص دادن و با یه نسخه خوب شد خداروشکر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵سلام این داشتم الحمدلله بهترن
۱۴۰۳/۰۸/۰۹طبابتشون فوق العاده
۱۴۰۴/۱۱/۰۸مشکل تنفس
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عالی ، پزشک حاذق و کاربلد و دلسوز
۱۴۰۳/۱۲/۱۸کارش عالیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۷آسم داشتم خیلی بهتر شدم وقتی پیشون رفتم
۱۴۰۴/۰۶/۱۲سلام ،
۱۴۰۴/۰۶/۰۹پسرم آلرژی و آسم داشت خداروشکر باتجویز آقای دکتر کنترل شده
۱۴۰۳/۰۷/۱۷رئیس علوم پزشکی بودن برای مصاحبه می امدند
۱۴۰۴/۰۹/۱۲دکتر خوبی است
۱۴۰۴/۰۳/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۹/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۰خیلی عالی و با نسخه اول کاملا مشکل نوزادمون بر طرف شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خواهر بنده مریض ایشان میباشد
۱۴۰۱/۱۰/۰۸آلرژی ب گردوغبارخانگی
۱۴۰۲/۱۲/۱۹الرژی و دلرو استفاده میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۵دکتر بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۰خیلی عالیه من پسرم خوب خوب شده
۱۴۰۳/۰۸/۱۴خارش شدید چشم
۱۴۰۳/۰۳/۰۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر بسیار عالی ولی نوبت دهی که حتما باید اینترنتی باشه خیلی ضعیفه
۱۴۰۴/۰۵/۱۸آسم و آلرژی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳دکتر خوش برخوردی
۱۴۰۳/۰۸/۲۱راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۲۰مشکل تنفسی
۱۴۰۴/۰۲/۰۳در حال درمان هستیم
۱۴۰۳/۰۹/۱۳حساسیت پوستی درموگرافیسم
۱۴۰۲/۱۰/۱۹تشخیص حساسیت
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۰۸سلام مشکل بیماری پسوریازیس داشتم حدود ۳ سال هست که درگیر این بیماری هستم خدارو شکر بااولین بار با داروهای دکتر ابول نژادیان روبه بهبودی هستم
۱۴۰۴/۰۴/۱۵خدا خیر بده .من اسم داشتم خداروشکر داروهای که داد به موقع استفاده کردم ا خداروشکر خوبم
۱۴۰۴/۱۰/۱۵اسم داشتم دکتر عااااالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۲۸ادامه روند درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر بااخلاق وکاربلد پسرم سرفه شدید داشت خوب شد
۱۴۰۴/۱۱/۱۹اسم شدید داشتم و توسط داروهای دکتر عزیز بهترشدم
۱۴۰۴/۰۱/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۷تشخیص درس
۱۴۰۱/۱۲/۰۱الرژی و عالی بود نتیجه اش
۱۴۰۱/۰۸/۱۷بسیار ب
۱۴۰۴/۰۹/۰۵عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۰۸انژیوادم
۱۴۰۳/۰۷/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۵/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۷راضی بودم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸عالی هستن رو دستشون نیست
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی بودند
۱۴۰۴/۰۲/۱۷آسم..عالی
۱۴۰۳/۰۹/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۲۴درحال بهبود
۱۴۰۲/۰۸/۲۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۳/۰۲/۲۴عالی بودند
۱۴۰۱/۱۰/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۲/۱۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۳نسخه اش گرونه،هزینه تست خیلی گرونه
۱۴۰۴/۱۰/۱۵