معده درد داشتم خوب شدم
اما دوباره درد معدم شروع شده میخواهم دوباره ویزیت شوم
۱۴۰۲/۰۱/۲۱
با سلام دکتر فوق العاده عالی همسرم میکروب معده داشتن بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
ای بی اس و نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸
تاثیر بسیار عالی داشت
۱۴۰۲/۰۲/۲۱
بهترشدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶
زخم اثنی عشر داشتم الان خوب هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶
زخم معده...برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۴
مشکل معده داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
دکتر واقعا خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
تشخیص خوب عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۹
بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
دکتر بی نظیر هستند. تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۲۳
عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۸
بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹
معده دردداشتم خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵
خیلی پزشک خوبین
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
معده درد داشتم با داروهاشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
درود دکتر کار بلد و به روزی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴
مشکل معده شکر خدا خوب بوده
۱۴۰۲/۰۲/۰۷
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
واقعاکارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
زخم معده داشتم الان خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶
مشکل کیسه صفرا داشتم که هیچ جا تشخیص نمیدادن ولی دکتر تشخیص داد و درمان شدم در ضمن معده ام میکروبی بود که حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
عالللللللیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷
کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادیم. تشخیصشون عالیه. دکتر راحمی بهترینن. خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۰۳
بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸
عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۱
رعایت موازین بهداشتی، تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱
عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵
مشکل معده
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
قبلا مادرم بیمارایشون بوده درتشخیص عالی هستند،سالم باشم انشاالله
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
برای اندوسکپی
۱۴۰۲/۰۴/۱۵
ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
درد معد
۱۳۹۹/۰۲/۲۶
دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸
ورم معده داشتم عصبی بودم خداروشکر خب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷
کارشان عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
دکتترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۲
عالی زخم معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
در حال درمان هستم و دارو مصرف میکنم دردم کنترل شدس اما هنوز روند درمانم ادامه داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷
بهترین استاد و پزشک بسیار خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰
اسپاسم روده با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکتر هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
راصی هستم و ب دوستام معرفی میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲
خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶
زخم معده ، بسیار عالی جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴
خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند من مشکل داشتم مرتفع گردید
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیارمهربان و خوش اخلاق هستن و طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹
سلام من مشکل عفونت روده و نفس تنگی داشتم که خدا رو شکر همون یبار رفتم خدمت دکتر راحمی عزیز دارو دادن مشکلم حل شد الانم خوب خوبم کارش واقعا عالی هست تشکر
۱۴۰۰/۱۰/۳۰
زخم معده و اثناالعشر
۱۴۰۲/۰۱/۲۳
دکتر ع
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
ورم معده درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲
مشکل تنگی نفس که با اندوسکپی تشخصیص مشکل عصبی دادند
بسیار تخصص بالایی دارند جناب دکتر کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲
مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
ویروس معده ...
۱۴۰۰/۰۴/۲۶
بسیار دکتر خوبی هست من نتیجه گرفتنم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱
مشکل گ
۱۴۰۱/۰۷/۱۴
سلام بسیار عالی پیشنهاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
مشکل معده وبه جرات میگم بهترین دکترهستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۳
کیسه صفراوی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
عالی باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
مشکل کم خونی مینور ومعیده داشتم یه بار رفتم خوب شدم ولی ولی دوباره که نرفتم حتلم داره خراب میشه ولی دکتر خیری خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
پدرم ورم روده داشتن خداروشکر خوب شدن کار دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
ایشان پزشکی حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
درودخدا بر دکتر عزیز من مشکل دستگاه گوارش ومعده داشتم شکر خدا با همت دکتر الان عالی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲
زخم معده و ورم معده داشتم که با طبابت ایشان مداوا شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲
زخم معده داشتم همراه با میکروب هلیکو باکتری پیلوری خوب شدم ولی پس از تقریبا2سال سوزش معدم برگشته
۱۳۹۹/۱۱/۱۲
معده درد. خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳
ورم معده
۱۳۹۹/۰۹/۲۹
میکروب معده داشتم با داروهای ایشون کاملا بهبود پیدا کردم خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۹
عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
برای مشکل معده رفتم بعد از 6 جلسه کاملا خوب شدم
همه خانواده پیش ایشون میرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰
بسیار دکتر فهیم با اخلاق و کار بلدی هستن مادر من مشکل آپاندیس داشتن چند تا دکتر رفتیم متوجه نشدن لگایشون بدون سونو گرافی تشخیص دادن و بعد سونو دقیقا تشخیصشون درست بود
سلام دکتر راحمی بسیار با تجربه هستند زخم معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۸/۱۷مشکلم زخم اثنی عشر بود خدا رو شکر بعد از 3 ماه با مصرف دارو ها خوب شدم و الان تقریبا 8 ماه از این قضیه میگذره متشکرم از جناب دکتر راحمی
۱۴۰۰/۰۹/۰۶بسیار دکتر عالی هست
۱۳۹۹/۱۲/۱۶بسیار عالی هستن
۱۳۹۹/۱۰/۰۴ایشان بسیار عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۸عالی ، بعد از کورونا شش ماه زیر نظرسون بودم و الان عالیم
۱۴۰۱/۱۲/۲۳باسلام بیماری معده داشتم الحمدلله بهترشدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۱سوزش سر دل
۱۴۰۰/۰۹/۲۸بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۱۲/۱۵تحت درمان بودم.کلشون خوب
۱۴۰۰/۰۵/۳۱خیلی ازدکترراحمی رازی هستم واقعاکارش عالیه خیلی نتیجه گرفتمم
۱۳۹۷/۰۶/۲۳معده درد داشتم با آندوسکوپی و داروهایی که آقای دکتر دادند خیلی خوب شدم
۱۳۹۷/۰۶/۲۱دست شون شفا هست
۱۳۹۹/۱۱/۲۱خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۳/۲۲عالی بود
۱۴۰۲/۰۳/۳۱ورم معده . با داروهای دکتربرطرف شد
۱۳۹۹/۰۴/۱۰مشکل معده
۱۴۰۰/۰۱/۲۷معده بهترم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی هستن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷مشکل گوارش داشتیم
۱۴۰۲/۰۴/۱۳عالی درمان شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۹گوارشی
۱۴۰۱/۱۰/۲۹بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۸/۲۵بله معدم میکروبی بوه
۱۴۰۰/۱۰/۲۲مشکوک به سرطان روده بودم اما ایشون کولونوسکوپی انجام دادن و گفتن هیچ مشکلی نیست.فوقالعاده برخورد عالی داشتن.خدا عمرشون بده
۱۳۹۹/۰۶/۰۲آندوسکوپی شدم
۱۴۰۱/۰۸/۱۸مشکل گوارش داشتم وخراشی در معده
۱۳۹۷/۰۶/۱۰مشکل گوارشی
۱۳۹۹/۰۳/۱۸سلام به نظر دکتر کار بلدی می آمد. و تشخیص و درمان شون هم خوب بود.
۱۴۰۰/۰۱/۳۱واقعا دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲زخم معده
۱۳۹۹/۰۶/۲۳فوق العاده
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیار با تجربه و دلسوز با علم تجویز و کادر درمانی مطب بسیار محترم ، همسرم با یک ویزیت و انجام اندسکوپی جواب گرفتن
۱۴۰۰/۰۴/۰۸ورم شدید معده داشتم که خدا رو شکر با دارو هایی که دکتر تجویز کردن بهتر شدم عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۰۹عالی بودن واقعا
۱۳۹۹/۰۸/۲۰سلام من مشکل روده تحریک پذیر داشتم که فقط یک جلسه توسط دکتر معاینه شدم
۱۴۰۰/۰۴/۰۱اسید معده داشتم
۱۴۰۰/۱۲/۱۲عالی بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۰/۰۹حرف ندارن
۱۳۹۹/۰۵/۳۱التهاب معده داشتم با تجویز دکتر بعد از دو ماه درمان شدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خوب بودن
۱۴۰۱/۰۴/۲۰عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴سرطان روده
۱۴۰۱/۰۵/۲۱مشکل عصب معده خدا را شکر خوب شدم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰عالی بودن عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۸شدیدا معده درد داشتم که به لطف اقای دکتر کاملا خوب شدم
۱۳۹۹/۰۲/۰۹بسیار عالیست
۱۳۹۹/۱۱/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بهتر از این دکتر پیدا نمیکنید
۱۴۰۱/۰۵/۰۱زخم معده تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۵زخم معده
۱۴۰۰/۰۸/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۱/۱۲/۱۳ورم شدید معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸بسیار بسیار دکتر خوش برخورد و دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۷معده عصبی بوده حالا کمی بهترم
۱۴۰۰/۱۰/۰۶میکروب معده وورم معده.بسیارعالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۶خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۱۷بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۰/۰۶/۲۸سلام مشکل وررم معده
۱۴۰۱/۱۰/۱۱مشکل گوارش داشتم که خدا از دکتر راضی باشه خیلی بهتر شدم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶فسا. رفتم پیششون. عالی
۱۴۰۰/۰۹/۲۵بسیاردکترخوبی هستن بهترین دکتره
۱۴۰۰/۰۸/۰۶سیروس کبدی، معالجه صددرصد
۱۴۰۲/۰۴/۰۵عالی بوده
۱۳۹۹/۰۹/۲۲عالی..فقط بگم عالیه حرفی ندارم چون دکتر عزیز حرف نداره
۱۳۹۹/۰۱/۰۴تنگی نفس شدید ، درد در قفسه سینه
۱۴۰۰/۱۲/۱۷دکتر خیلی خوبیه ازش راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۲کولونوسکوپی انجام دادم.عالی بودن
۱۳۹۹/۱۰/۰۲مشکل روده خداروشکر بهترم البته مادرم تحت نظر هستن
۱۳۹۹/۱۲/۱۱خانمم مشکل معده داشت بعد از دو سال دکتر راحمی با یک نسخه ایشون رو درمان کردند
۱۴۰۰/۰۳/۰۸ورم معده.نتیجه عالی
۱۴۰۰/۰۵/۰۵مشکل معده
۱۴۰۰/۰۴/۱۴با سلام.. مشکل روده بزرگ داشتم و یک هفته پیش آندوسکوپی و کولونوسکوپی شدم الان بعد از یک هفته انگار یه توپ تو گلوم گیر کرده.. لطفا راهنمایی بفرمایید
۱۴۰۰/۰۴/۲۶مهربان
۱۴۰۰/۰۳/۰۸فعلا تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۸/۲۱ورم معده،کاملا خوب شدم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیاردکتر مهربان وکاربلدی هستند ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۰۲عفونت معده آندوسکوپی شدم خوب شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۲رفتار کاملا محترمانه ای داشتند
۱۴۰۰/۰۹/۱۷دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۹/۰۷عالی بسیار باتجربه و با حوصله
۱۴۰۰/۱۰/۱۲هنوز زیر نظرشون هستم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹فوق العاده بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۱/۱۶معده درد شدید
۱۴۰۲/۰۳/۲۷پزشک حاذقی است
۱۴۰۰/۱۱/۱۳درد معده بر طرف شد
۱۴۰۱/۰۹/۱۲پزشک خوب و باتجربه ای هستن
۱۴۰۱/۰۵/۲۶عالی بود
۱۳۹۹/۱۲/۲۳دکتری عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۱با سلام.من مشکل ورم معده داشتم که شکر خدا با تجویز داروهای دکتر خوب شدم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خوب وعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۱علی بود پدرم کاملا خوب خوب شدن
۱۴۰۱/۰۴/۲۷کلنوسکوپی
۱۴۰۰/۰۶/۰۷عفونت معده
۱۴۰۰/۰۴/۰۹مشکل گوارش
۱۳۹۸/۰۸/۱۷عالی بودن
۱۴۰۱/۰۵/۲۴مشکل معده. دکتر فوق العاده خوبیست...
۱۴۰۱/۰۸/۰۱ورم معده وعالی بود نتیجه هم گرفتم
۱۴۰۰/۰۲/۲۸خیلی عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۱عالی د
۱۳۹۹/۰۹/۰۳مشکل عفونت معده
۱۴۰۱/۰۸/۰۶زخم معده و اثنی عشر ،پزشک بسیار عالی و پربار
۱۳۹۹/۰۹/۲۰نتیجه عال
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل ورم معده داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۴سندرم روده تحریک پذیر و معده عصبی که خیلی بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۸دکترربسیار با تجربه وبا اخلاق میباشد مشکل اسید معده ی بالا تحت درمان ایشان بودم بحمد الله نسبت به قبل خوبم
۱۳۹۹/۰۸/۲۱روش تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۴بسیاردکترخ
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۰۹/۲۰ناراحتی گوارشی داشتم و پس از کولونوسکوپی توسط آقای دکتر، معالجه شدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۴من ازش خی
۱۴۰۰/۱۰/۰۲مشکل گوارشی داشتم و درمان شدم
۱۳۹۹/۱۲/۰۲فوق العاده و بهترینDr کبد و گوارش در شیراز.. بسیار مهربان و متین.. و قدرت تشخیص بیماری..
۱۳۹۹/۰۴/۲۷تشخیص بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳دکتر باتجربه ای است تشخیص او خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۰/۱۳بله التهاب روره
۱۴۰۰/۰۲/۰۴درد معده بود و درمان شدم مجدد بعد از چند سال عود کرده
۱۴۰۱/۱۰/۲۷سندرم روده بزرگ داشتمم .خداروشکرباداروهای ک دکترراحمی بهم دادخیلی نتیجه گرفتم.چندتادکتررفتم بدترشدم بهترنشدم ولی 1باررفتم پیش دکترراحمی نتیجش زودگرفتم
۱۳۹۷/۰۸/۰۲کبد خوب شد
۱۴۰۱/۰۹/۲۵دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۶/۲۰سلام.بسیارعالی هستن
۱۴۰۲/۰۲/۱۱مشکل معده
۱۴۰۱/۱۲/۱۳با سلام من چند سال معده درد داشتم اما فقط با مصرف یک دوره از قرصهای آقای دکتر عالی شدم
۱۴۰۲/۰۳/۱۱مشکل معده
۱۴۰۱/۱۱/۱۱بسیار دکتر فهمیم و خوش برخورد و دانایی هستن
۱۴۰۱/۰۶/۰۲عالی و
۱۴۰۰/۱۲/۲۸بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۸بد نبود
۱۴۰۰/۰۵/۳۰زخم معده دارم خیلی راضی هستم
۱۳۹۹/۰۸/۱۰خیلی خوب بود اگر دوره ی درمانم کامل می کردم داشتم خوب می شدم که درمان رو ول کردم
۱۴۰۰/۰۲/۲۹دکتر خیلی عالی هستند
۱۴۰۰/۰۱/۳۱زخم معده ب لطف اقای دکتر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۵/۲۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۵عالی هستند و معجزه کننده! من معتقدم اگر خداوندبار دیگر پیامبری می فرستاد، حتما دکتر جز آن ها می بود! درود بر ایشان و طبابت فوق العاده شان!
۱۳۹۹/۰۳/۲۵چند سال میش اتدوسکوپی توسط ایشان انجان دادم نتیجه گرفتم .التهاب مری داشتم
۱۳۹۹/۱۱/۱۹دکتر بسیار توانا و مهربان و باسواد هستند
۱۳۹۹/۱۰/۲۴کارشون بسیار عالی بوده من طی یک سال مراجعه به ایشان کلا مشکلم برطرف شد . دستشون درد نکنه
۱۴۰۰/۰۹/۲۲مشکل گوارش نتیحه عالی
۱۳۹۸/۱۰/۱۲معده درد شدید داشتم ک خداروشکرخوب شدم دکترعالی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸معده هنوز جواب نگرفتم
۱۳۹۹/۱۲/۲۲عالی رونددرمان
۱۳۹۹/۰۱/۲۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۳/۱۷زخم معده داشتم در حال انجام مراحل درمان هستم...
۱۳۹۹/۰۳/۱۱سو هاظمه
۱۳۹۹/۰۸/۲۱آزمایش تکروژی
۱۳۹۹/۰۶/۲۹پزشک باتجربه و باسواد
۱۴۰۰/۱۱/۰۷معده درد دارو داد فعلا نتیجه نگرفتم
۱۳۹۹/۰۴/۰۹من زخم اثتی عشردداشتم ایشان درمان کردند عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۰۹مشکل چربی کبد داشتم.خوب شدم.دکتر خییییییلی خوبیه.حرف نداره تشخیصش.
۱۳۹۷/۰۴/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۰۶معده درد داشتم خوب شدم اما دوباره درد معدم شروع شده میخواهم دوباره ویزیت شوم
۱۴۰۲/۰۱/۲۱با سلام دکتر فوق العاده عالی همسرم میکروب معده داشتن بهبود پیدا کردن
۱۴۰۰/۰۸/۰۴ای بی اس و نتیجه خاصی نگرفتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۸تاثیر بسیار عالی داشت
۱۴۰۲/۰۲/۲۱بهترشدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۶زخم اثنی عشر داشتم الان خوب هستم
۱۴۰۲/۰۳/۰۶زخم معده...برطرف شد
۱۴۰۲/۰۴/۱۴مشکل معده داشتم و برطرف شد
۱۴۰۰/۰۸/۳۰دکتر واقعا خوبی بود
۱۴۰۰/۱۱/۲۰تشخیص خوب عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بسیار حاذق
۱۴۰۱/۰۵/۰۲دکتر بی نظیر هستند. تشخیص و درمان عالی
۱۴۰۱/۱۱/۱۲عالی و با حوصله
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عالی هستن ایشون
۱۴۰۱/۰۵/۱۸بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۱/۱۹معده دردداشتم خداروشکر خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۲۵خیلی پزشک خوبین
۱۳۹۹/۰۶/۱۰درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۱/۰۷معده درد داشتم با داروهاشون خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۱۳درود دکتر کار بلد و به روزی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۱۴مشکل معده شکر خدا خوب بوده
۱۴۰۲/۰۲/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۳/۲۳واقعاکارشون عاااالیه
۱۴۰۰/۰۱/۰۸زخم معده داشتم الان خوب شدم
۱۴۰۲/۰۱/۲۶مشکل کیسه صفرا داشتم که هیچ جا تشخیص نمیدادن ولی دکتر تشخیص داد و درمان شدم در ضمن معده ام میکروبی بود که حل شد
۱۴۰۱/۰۵/۱۹عالللللللیییییی
۱۴۰۰/۱۰/۰۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۱۷کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادیم. تشخیصشون عالیه. دکتر راحمی بهترینن. خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۰۹/۰۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۸عالی بود
۱۴۰۱/۱۲/۱۱رعایت موازین بهداشتی، تشخیص عالی
۱۴۰۱/۰۵/۳۱عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۵مشکل معده
۱۴۰۰/۰۷/۳۰قبلا مادرم بیمارایشون بوده درتشخیص عالی هستند،سالم باشم انشاالله
۱۳۹۹/۰۸/۲۰برای اندوسکپی
۱۴۰۲/۰۴/۱۵ایشون فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶درد معد
۱۳۹۹/۰۲/۲۶دکتر خوب و با تجربه ای هستند
۱۴۰۱/۰۹/۰۸ورم معده داشتم عصبی بودم خداروشکر خب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۰۷کارشان عالی بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۵دکتترخوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عالی زخم معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳در حال درمان هستم و دارو مصرف میکنم دردم کنترل شدس اما هنوز روند درمانم ادامه داره
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۷بهترین استاد و پزشک بسیار خوش اخلاق و محترم
۱۴۰۰/۰۸/۲۰اسپاسم روده با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکتر هستن
۱۴۰۱/۱۰/۲۴راصی هستم و ب دوستام معرفی میکنم
۱۴۰۰/۱۲/۲۲خیلی خوب هستن
۱۴۰۰/۰۶/۱۶زخم معده ، بسیار عالی جواب گرفتم
۱۳۹۹/۰۳/۲۴خیلی عالی
۱۳۹۹/۱۲/۱۰بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند من مشکل داشتم مرتفع گردید
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیارمهربان و خوش اخلاق هستن و طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۰۸/۰۹سلام من مشکل عفونت روده و نفس تنگی داشتم که خدا رو شکر همون یبار رفتم خدمت دکتر راحمی عزیز دارو دادن مشکلم حل شد الانم خوب خوبم کارش واقعا عالی هست تشکر
۱۴۰۰/۱۰/۳۰زخم معده و اثناالعشر
۱۴۰۲/۰۱/۲۳دکتر ع
۱۴۰۰/۰۶/۰۱ورم معده درمان شدم
۱۳۹۹/۰۹/۲۲مشکل تنگی نفس که با اندوسکپی تشخصیص مشکل عصبی دادند
۱۳۹۹/۱۱/۰۷مشکل زخم معده واسید معده خیلی ازدکترراحمی راضی هستم
۱۴۰۱/۰۶/۱۷دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار تخصص بالایی دارند جناب دکتر کارشون واقعا عالیه
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۶/۱۲مشکل معده
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ویروس معده ...
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار دکتر خوبی هست من نتیجه گرفتنم
۱۴۰۱/۰۶/۱۱مشکل گ
۱۴۰۱/۰۷/۱۴سلام بسیار عالی پیشنهاد
۱۴۰۰/۰۹/۱۴مشکل معده وبه جرات میگم بهترین دکترهستند
۱۴۰۱/۱۱/۱۳کیسه صفراوی بود
۱۴۰۰/۰۳/۱۹عالی باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۰۹مشکل کم خونی مینور ومعیده داشتم یه بار رفتم خوب شدم ولی ولی دوباره که نرفتم حتلم داره خراب میشه ولی دکتر خیری خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۶پدرم ورم روده داشتن خداروشکر خوب شدن کار دکتر عالیه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶ایشان پزشکی حاذق هستند
۱۳۹۹/۰۹/۱۵درودخدا بر دکتر عزیز من مشکل دستگاه گوارش ومعده داشتم شکر خدا با همت دکتر الان عالی هستم
۱۳۹۹/۰۲/۲۲زخم معده و ورم معده داشتم که با طبابت ایشان مداوا شدم
۱۴۰۰/۱۱/۲۲زخم معده داشتم همراه با میکروب هلیکو باکتری پیلوری خوب شدم ولی پس از تقریبا2سال سوزش معدم برگشته
۱۳۹۹/۱۱/۱۲معده درد. خوب شدم
۱۳۹۹/۱۱/۱۳ورم معده
۱۳۹۹/۰۹/۲۹میکروب معده داشتم با داروهای ایشون کاملا بهبود پیدا کردم خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده
۱۳۹۹/۱۰/۰۹عالی عالی
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خیلی خوبی بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۸برای مشکل معده رفتم بعد از 6 جلسه کاملا خوب شدم همه خانواده پیش ایشون میرن
۱۴۰۰/۰۹/۱۰بسیار دکتر فهیم با اخلاق و کار بلدی هستن مادر من مشکل آپاندیس داشتن چند تا دکتر رفتیم متوجه نشدن لگایشون بدون سونو گرافی تشخیص دادن و بعد سونو دقیقا تشخیصشون درست بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۲زخم معده
۱۴۰۰/۱۲/۰۹سوهاضه داشتم با یک جلسه خوب شدم
۱۴۰۱/۰۹/۰۶راضی بودیم
۱۳۹۹/۱۱/۲۱کارش عا
۱۴۰۴/۰۹/۲۲عالی بود
۱۳۹۹/۰۹/۱۶تشخیص عالی،،، میکروب معده در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۶مشکل گوارش
۱۴۰۰/۰۷/۱۶مشکل میکروب معده داشتم دارو دادن خوب شدم اما دوباره معده درد دارم
۱۳۹۹/۰۲/۱۹من مشکل معده داشتم حل شد تو دوهفته
۱۳۹۹/۰۷/۰۵عالی و بااخلاق و دوست داشتنی
۱۳۹۹/۱۲/۰۳