۳۹۴۳ نفر
دکتر محمد راحمی

دکتر محمد راحمی

فوق تخصص بیماری های گوارش و کبد

متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۸۴۴۴
۹۸% پیشنهاد کاربران
۲۰۴۹ نفر

سلام دکتر راحمی بسیار با تجربه هستند زخم معده داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

مشکلم زخم اثنی عشر بود خدا رو شکر بعد از 3 ماه با مصرف دارو ها خوب شدم و الان تقریبا 8 ماه از این قضیه میگذره متشکرم از جناب دکتر راحمی

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

بسیار دکتر عالی هست

۱۳۹۹/۱۲/۱۶

بسیار عالی هستن

۱۳۹۹/۱۰/۰۴

ایشان بسیار عالی هستند

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

عالی ، بعد از کورونا شش ماه زیر نظرسون بودم و الان عالیم

۱۴۰۱/۱۲/۲۳

باسلام بیماری معده داشتم الحمدلله بهترشدم

۱۴۰۱/۰۵/۱۱

سوزش سر دل

۱۴۰۰/۰۹/۲۸

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۰/۱۲/۱۵

تحت درمان بودم.کلشون خوب

۱۴۰۰/۰۵/۳۱

خیلی ازدکترراحمی رازی هستم واقعاکارش عالیه خیلی نتیجه گرفتمم

۱۳۹۷/۰۶/۲۳

معده درد داشتم با آندوسکوپی و داروهایی که آقای دکتر دادند خیلی خوب شدم

۱۳۹۷/۰۶/۲۱

دست شون شفا هست

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

خیلی خوب

۱۴۰۲/۰۳/۲۲

عالی بود

۱۴۰۲/۰۳/۳۱

ورم معده . با داروهای دکتربرطرف شد

۱۳۹۹/۰۴/۱۰

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۱/۲۷

معده بهترم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

عالی هستن

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

مشکل گوارش داشتیم

۱۴۰۲/۰۴/۱۳

عالی درمان شدم

۱۴۰۲/۰۳/۰۹

گوارشی

۱۴۰۱/۱۰/۲۹

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۸/۲۵

بله معدم میکروبی بوه

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

مشکوک به سرطان روده بودم اما ایشون کولونوسکوپی انجام دادن و گفتن هیچ مشکلی نیست.فوقالعاده برخورد عالی داشتن.خدا عمرشون بده

۱۳۹۹/۰۶/۰۲

آندوسکوپی شدم

۱۴۰۱/۰۸/۱۸

مشکل گوارش داشتم وخراشی در معده

۱۳۹۷/۰۶/۱۰

مشکل گوارشی

۱۳۹۹/۰۳/۱۸

سلام به نظر دکتر کار بلدی می آمد. و تشخیص و درمان شون هم خوب بود.

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

واقعا دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۲

زخم معده

۱۳۹۹/۰۶/۲۳

فوق العاده

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

بسیار با تجربه و دلسوز با علم تجویز و کادر درمانی مطب بسیار محترم ، همسرم با یک ویزیت و انجام اندسکوپی جواب گرفتن

۱۴۰۰/۰۴/۰۸

ورم شدید معده داشتم که خدا رو شکر با دارو هایی که دکتر تجویز کردن بهتر شدم عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۰۹

عالی بودن واقعا

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

سلام من مشکل روده تحریک پذیر داشتم که فقط یک جلسه توسط دکتر معاینه شدم

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

اسید معده داشتم

۱۴۰۰/۱۲/۱۲

عالی بهترین دکتر

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

حرف ندارن

۱۳۹۹/۰۵/۳۱

التهاب معده داشتم با تجویز دکتر بعد از دو ماه درمان شدم

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۴/۲۰

عدم رضایت

۱۳۹۹/۱۲/۲۴

سرطان روده

۱۴۰۱/۰۵/۲۱

مشکل عصب معده خدا را شکر خوب شدم

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

عالی بودن عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

شدیدا معده درد داشتم که به لطف اقای دکتر کاملا خوب شدم

۱۳۹۹/۰۲/۰۹

بسیار عالیست

۱۳۹۹/۱۱/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

بهتر از این دکتر پیدا نمیکنید

۱۴۰۱/۰۵/۰۱

زخم معده تشخیصشون عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۵

زخم معده

۱۴۰۰/۰۸/۲۵

عدم رضایت

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

ورم شدید معده داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۸

بسیار بسیار دکتر خوش برخورد و دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۰۷

معده عصبی بوده حالا کمی بهترم

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

میکروب معده وورم معده.بسیارعالی بودند

۱۴۰۴/۰۹/۲۶

خوب بود

۱۴۰۰/۰۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۱/۱۷

بسیار عالی و کار درست

۱۴۰۰/۰۶/۲۸

سلام مشکل وررم معده

۱۴۰۱/۱۰/۱۱

مشکل گوارش داشتم که خدا از دکتر راضی باشه خیلی بهتر شدم

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

فسا. رفتم پیششون. عالی

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

بسیاردکترخوبی هستن بهترین دکتره

۱۴۰۰/۰۸/۰۶

سیروس کبدی، معالجه صددرصد

۱۴۰۲/۰۴/۰۵

عالی بوده

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

عالی..فقط بگم عالیه حرفی ندارم چون دکتر عزیز حرف نداره

۱۳۹۹/۰۱/۰۴

تنگی نفس شدید ، درد در قفسه سینه

۱۴۰۰/۱۲/۱۷

دکتر خیلی خوبیه ازش راضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۲

کولونوسکوپی انجام دادم.عالی بودن

۱۳۹۹/۱۰/۰۲

مشکل روده خداروشکر بهترم البته مادرم تحت نظر هستن

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

خانمم مشکل معده داشت بعد از دو سال دکتر راحمی با یک نسخه ایشون رو درمان کردند

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

ورم معده.نتیجه عالی

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

با سلام.. مشکل روده بزرگ داشتم و یک هفته پیش آندوسکوپی و کولونوسکوپی شدم الان بعد از یک هفته انگار یه توپ تو گلوم گیر کرده.. لطفا راهنمایی بفرمایید

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

مهربان

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۰/۰۸/۲۱

ورم معده،کاملا خوب شدم

۱۴۰۴/۰۹/۱۵

عدم رضایت

۱۴۰۵/۰۲/۲۲

بسیاردکتر مهربان وکاربلدی هستند ایشون

۱۴۰۰/۰۱/۰۲

عفونت معده آندوسکوپی شدم خوب شدم

۱۴۰۱/۱۰/۰۲

رفتار کاملا محترمانه ای داشتند

۱۴۰۰/۰۹/۱۷

دکتر خوب

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

عالی بسیار باتجربه و با حوصله

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

هنوز زیر نظرشون هستم

۱۴۰۰/۰۸/۱۹

فوق العاده بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۴

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۱/۱۶

معده درد شدید

۱۴۰۲/۰۳/۲۷

پزشک حاذقی است

۱۴۰۰/۱۱/۱۳

درد معده بر طرف شد

۱۴۰۱/۰۹/۱۲

پزشک خوب و باتجربه ای هستن

۱۴۰۱/۰۵/۲۶

عالی بود

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

دکتری عالی

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

با سلام.من مشکل ورم معده داشتم که شکر خدا با تجویز داروهای دکتر خوب شدم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

بسیار عالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۸

خوب وعالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۱

علی بود پدرم کاملا خوب خوب شدن

۱۴۰۱/۰۴/۲۷

کلنوسکوپی

۱۴۰۰/۰۶/۰۷

عفونت معده

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

مشکل گوارش

۱۳۹۸/۰۸/۱۷

عالی بودن

۱۴۰۱/۰۵/۲۴

مشکل معده. دکتر فوق العاده خوبیست...

۱۴۰۱/۰۸/۰۱

ورم معده وعالی بود نتیجه هم گرفتم

۱۴۰۰/۰۲/۲۸

خیلی عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

عالی د

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

مشکل عفونت معده

۱۴۰۱/۰۸/۰۶

زخم معده و اثنی عشر ،پزشک بسیار عالی و پربار

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

نتیجه عال

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

مشکل ورم معده داشتم

۱۴۰۰/۰۸/۲۴

سندرم روده تحریک پذیر و معده عصبی که خیلی بهتر شدم

۱۳۹۹/۱۰/۱۸

دکترربسیار با تجربه وبا اخلاق میباشد مشکل اسید معده ی بالا تحت درمان ایشان بودم بحمد الله نسبت به قبل خوبم

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

روش تشخیص بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۲/۲۴

بسیاردکترخ

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۰۹/۲۰

ناراحتی گوارشی داشتم و پس از کولونوسکوپی توسط آقای دکتر، معالجه شدم

۱۴۰۰/۰۴/۱۴

من ازش خی

۱۴۰۰/۱۰/۰۲

مشکل گوارشی داشتم و درمان شدم

۱۳۹۹/۱۲/۰۲

فوق العاده و بهترینDr کبد و گوارش در شیراز.. بسیار مهربان و متین.. و قدرت تشخیص بیماری..

۱۳۹۹/۰۴/۲۷

تشخیص بسیارعالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

دکتر باتجربه ای است تشخیص او خیلی خوب

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

بله التهاب روره

۱۴۰۰/۰۲/۰۴

درد معده بود و درمان شدم مجدد بعد از چند سال عود کرده

۱۴۰۱/۱۰/۲۷

سندرم روده بزرگ داشتمم .خداروشکرباداروهای ک دکترراحمی بهم دادخیلی نتیجه گرفتم.چندتادکتررفتم بدترشدم بهترنشدم ولی 1باررفتم پیش دکترراحمی نتیجش زودگرفتم

۱۳۹۷/۰۸/۰۲

کبد خوب شد

۱۴۰۱/۰۹/۲۵

دکتر خوبیه

۱۳۹۹/۰۶/۲۰

سلام.بسیارعالی هستن

۱۴۰۲/۰۲/۱۱

مشکل معده

۱۴۰۱/۱۲/۱۳

با سلام من چند سال معده درد داشتم اما فقط با مصرف یک دوره از قرصهای آقای دکتر عالی شدم

۱۴۰۲/۰۳/۱۱

مشکل معده

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

بسیار دکتر فهمیم و خوش برخورد و دانایی هستن

۱۴۰۱/۰۶/۰۲

عالی و

۱۴۰۰/۱۲/۲۸

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۳/۰۸

بد نبود

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

زخم معده دارم خیلی راضی هستم

۱۳۹۹/۰۸/۱۰

خیلی خوب بود اگر دوره ی درمانم کامل می کردم داشتم خوب می شدم که درمان رو ول کردم

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

دکتر خیلی عالی هستند

۱۴۰۰/۰۱/۳۱

زخم معده ب لطف اقای دکتر خوب شدم

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۷/۰۵

عالی هستند و معجزه کننده! من معتقدم اگر خداوندبار دیگر پیامبری می فرستاد، حتما دکتر جز آن ها می بود! درود بر ایشان و طبابت فوق العاده شان!

۱۳۹۹/۰۳/۲۵

چند سال میش اتدوسکوپی توسط ایشان انجان دادم نتیجه گرفتم .التهاب مری داشتم

۱۳۹۹/۱۱/۱۹

دکتر بسیار توانا و مهربان و باسواد هستند

۱۳۹۹/۱۰/۲۴

کارشون بسیار عالی بوده من طی یک سال مراجعه به ایشان کلا مشکلم برطرف شد . دستشون درد نکنه

۱۴۰۰/۰۹/۲۲

مشکل گوارش نتیحه عالی

۱۳۹۸/۱۰/۱۲

معده درد شدید داشتم ک خداروشکرخوب شدم دکترعالی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۰۸

معده هنوز جواب نگرفتم

۱۳۹۹/۱۲/۲۲

عالی رونددرمان

۱۳۹۹/۰۱/۲۹

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۳/۱۷

زخم معده داشتم در حال انجام مراحل درمان هستم...

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

سو هاظمه

۱۳۹۹/۰۸/۲۱

آزمایش تکروژی

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

پزشک باتجربه و باسواد

۱۴۰۰/۱۱/۰۷

معده درد دارو داد فعلا نتیجه نگرفتم

۱۳۹۹/۰۴/۰۹

من زخم اثتی عشردداشتم ایشان درمان کردند عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۰۹

مشکل چربی کبد داشتم.خوب شدم.دکتر خییییییلی خوبیه.حرف نداره تشخیصش.

۱۳۹۷/۰۴/۲۵

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۴/۰۶

معده درد داشتم خوب شدم اما دوباره درد معدم شروع شده میخواهم دوباره ویزیت شوم

۱۴۰۲/۰۱/۲۱

با سلام دکتر فوق العاده عالی همسرم میکروب معده داشتن بهبود پیدا کردن

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

ای بی اس و نتیجه خاصی نگرفتم

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

تاثیر بسیار عالی داشت

۱۴۰۲/۰۲/۲۱

بهترشدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۶

زخم اثنی عشر داشتم الان خوب هستم

۱۴۰۲/۰۳/۰۶

زخم معده...برطرف شد

۱۴۰۲/۰۴/۱۴

مشکل معده داشتم و برطرف شد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰

دکتر واقعا خوبی بود

۱۴۰۰/۱۱/۲۰

تشخیص خوب عالی

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

بسیار حاذق

۱۴۰۱/۰۵/۰۲

دکتر بی نظیر هستند. تشخیص و درمان عالی

۱۴۰۱/۱۱/۱۲

عالی و با حوصله

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

عالی هستن ایشون

۱۴۰۱/۰۵/۱۸

بسیار عالی

۱۴۰۲/۰۱/۱۹

معده دردداشتم خداروشکر خوب شدم

۱۴۰۱/۰۷/۲۵

خیلی پزشک خوبین

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

معده درد داشتم با داروهاشون خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

درود دکتر کار بلد و به روزی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۱۴

مشکل معده شکر خدا خوب بوده

۱۴۰۲/۰۲/۰۷

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

واقعاکارشون عاااالیه

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

زخم معده داشتم الان خوب شدم

۱۴۰۲/۰۱/۲۶

مشکل کیسه صفرا داشتم که هیچ جا تشخیص نمیدادن ولی دکتر تشخیص داد و درمان شدم در ضمن معده ام میکروبی بود که حل شد

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

عالللللللیییییی

۱۴۰۰/۱۰/۰۸

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۱۷

کلونوسکوپی و آندوسکوپی انجام دادیم. تشخیصشون عالیه. دکتر راحمی بهترینن. خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۰۹/۰۳

بسیارعالی

۱۴۰۰/۱۱/۰۸

عالی بود

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

رعایت موازین بهداشتی، تشخیص عالی

۱۴۰۱/۰۵/۳۱

عالی بودن

۱۳۹۹/۰۸/۰۵

مشکل معده

۱۴۰۰/۰۷/۳۰

قبلا مادرم بیمارایشون بوده درتشخیص عالی هستند،سالم باشم انشاالله

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

برای اندوسکپی

۱۴۰۲/۰۴/۱۵

ایشون فوق العاده هستن

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

درد معد

۱۳۹۹/۰۲/۲۶

دکتر خوب و با تجربه ای هستند

۱۴۰۱/۰۹/۰۸

ورم معده داشتم عصبی بودم خداروشکر خب شدم

۱۴۰۰/۰۳/۰۷

کارشان عالی بود

۱۴۰۰/۱۰/۰۵

دکتترخوبی هست

۱۴۰۰/۰۸/۱۲

عالی زخم معده داشتم خوب شدم

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

در حال درمان هستم و دارو مصرف میکنم دردم کنترل شدس اما هنوز روند درمانم ادامه داره

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۱/۱۷

بهترین استاد و پزشک بسیار خوش اخلاق و محترم

۱۴۰۰/۰۸/۲۰

اسپاسم روده با یک ویزیت خوب شدم بهترین دکتر هستن

۱۴۰۱/۱۰/۲۴

راصی هستم و ب دوستام معرفی میکنم

۱۴۰۰/۱۲/۲۲

خیلی خوب هستن

۱۴۰۰/۰۶/۱۶

زخم معده ، بسیار عالی جواب گرفتم

۱۳۹۹/۰۳/۲۴

خیلی عالی

۱۳۹۹/۱۲/۱۰

بسیار پزشک متخصص و حاذقی هستند من مشکل داشتم مرتفع گردید

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

بسیارمهربان و خوش اخلاق هستن و طبابتشون عالیه

۱۴۰۰/۰۸/۰۹

سلام من مشکل عفونت روده و نفس تنگی داشتم که خدا رو شکر همون یبار رفتم خدمت دکتر راحمی عزیز دارو دادن مشکلم حل شد الانم خوب خوبم کارش واقعا عالی هست تشکر

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

زخم معده و اثناالعشر

۱۴۰۲/۰۱/۲۳

دکتر ع

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

ورم معده درمان شدم

۱۳۹۹/۰۹/۲۲

مشکل تنگی نفس که با اندوسکپی تشخصیص مشکل عصبی دادند

۱۳۹۹/۱۱/۰۷

مشکل زخم معده واسید معده خیلی ازدکترراحمی راضی هستم

۱۴۰۱/۰۶/۱۷

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

بسیار تخصص بالایی دارند جناب دکتر کارشون واقعا عالیه

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۶/۱۲

مشکل معده

۱۴۰۴/۰۹/۱۶

ویروس معده ...

۱۴۰۰/۰۴/۲۶

بسیار دکتر خوبی هست من نتیجه گرفتنم

۱۴۰۱/۰۶/۱۱

مشکل گ

۱۴۰۱/۰۷/۱۴

سلام بسیار عالی پیشنهاد

۱۴۰۰/۰۹/۱۴

مشکل معده وبه جرات میگم بهترین دکترهستند

۱۴۰۱/۱۱/۱۳

کیسه صفراوی بود

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

عالی باتجربه و با اخلاق

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

مشکل کم خونی مینور ومعیده داشتم یه بار رفتم خوب شدم ولی ولی دوباره که نرفتم حتلم داره خراب میشه ولی دکتر خیری خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

پدرم ورم روده داشتن خداروشکر خوب شدن کار دکتر عالیه

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

ایشان پزشکی حاذق هستند

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

درودخدا بر دکتر عزیز من مشکل دستگاه گوارش ومعده داشتم شکر خدا با همت دکتر الان عالی هستم

۱۳۹۹/۰۲/۲۲

زخم معده و ورم معده داشتم که با طبابت ایشان مداوا شدم

۱۴۰۰/۱۱/۲۲

زخم معده داشتم همراه با میکروب هلیکو باکتری پیلوری خوب شدم ولی پس از تقریبا2سال سوزش معدم برگشته

۱۳۹۹/۱۱/۱۲

معده درد. خوب شدم

۱۳۹۹/۱۱/۱۳

ورم معده

۱۳۹۹/۰۹/۲۹

میکروب معده داشتم با داروهای ایشون کاملا بهبود پیدا کردم خیلی عالی هستن خدا خیرشون بده

۱۳۹۹/۱۰/۰۹

عالی عالی

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتر خیلی خوبی بود

۱۴۰۰/۱۰/۲۸

برای مشکل معده رفتم بعد از 6 جلسه کاملا خوب شدم همه خانواده پیش ایشون میرن

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

بسیار دکتر فهیم با اخلاق و کار بلدی هستن مادر من مشکل آپاندیس داشتن چند تا دکتر رفتیم متوجه نشدن لگایشون بدون سونو گرافی تشخیص دادن و بعد سونو دقیقا تشخیصشون درست بود

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

زخم معده

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

سوهاضه داشتم با یک جلسه خوب شدم

۱۴۰۱/۰۹/۰۶

راضی بودیم

۱۳۹۹/۱۱/۲۱

کارش عا

۱۴۰۴/۰۹/۲۲

عالی بود

۱۳۹۹/۰۹/۱۶

تشخیص عالی،،، میکروب معده در حال درمان

۱۴۰۰/۰۷/۰۷

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۱/۱۶

مشکل گوارش

۱۴۰۰/۰۷/۱۶

مشکل میکروب معده داشتم دارو دادن خوب شدم اما دوباره معده درد دارم

۱۳۹۹/۰۲/۱۹

من مشکل معده داشتم حل شد تو دوهفته

۱۳۹۹/۰۷/۰۵

عالی و بااخلاق و دوست داشتنی

۱۳۹۹/۱۲/۰۳
آدرس و تلفن مطب دکتر محمد راحمی
شیرازخیابان قصرالدشت، بعد از بلوار مهر، نرسیده به کوچه ۷۴، جنب بانک ملت، ساختمان نگین، طبقه دوم
شنبه تا چهارشنبه
پنج شنبه صبح

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی

    خیابان قصرالدشت، بعد از بلوار مهر، نرسیده به کوچه ۷۴، جنب بانک ملت، ساختمان نگین، طبقه دوم