واقعا دکتر خیلی خوب و عالی هستن و فوق العاده خوش برخورد مهربون وتشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹
سلام من افتادگی مثانه ورحم داشتم که توسط ایشون جراحی شدم دکتر بسیار خوب خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
عفونت و زخم دهانه رحم که عالی پیش رفت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲
بسیار دکتر با اخلاق و تشخیص خیلی خوبی داشتم من صورتم جوش میزد همیشه و کلی دکتر پوست میرفتم اما ایشون با یک بار ویزیت این مشکل من رو حل کردن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
عمل فیبرم که به لطف خانم دکترباموفقیت انجام شد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶
بسیار خوب و صبور و دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
کیست سینه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
عفونت و درمان شد.
۱۴۰۳/۰۱/۱۲
عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸
در خصوص انجام عملهای زیبایی بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
نزد ایشون تزریق چربی داشتم و همچنین معاینات ووچک های دوره ایی رو نزد خانم دکتر انجام میدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
مهربان باحوصله حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۱۱
بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰
عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
یکبار ویزیت شدم دکتر خوب وخوش برخورد و کاربلدی هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸
بسیار چ
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
وقت دهیشون خیلی متتظر میذاره ادمو
۱۴۰۰/۰۸/۲۱
عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶
خیلی عالیه. من راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۲۴
دکتر متعهد و خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶
فوق العاده حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
پکتر با حوص
۱۴۰۴/۰۸/۱۰
بسیار خوشرو و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۳۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴
خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲
تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳
چکاپ ماهانه
۱۴۰۲/۱۲/۱۹
عالی هستن و از صمیم قلبم دوسشون دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰
تزریق چربی برام انجام دادن و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
عالیه بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵
مهربان و
۱۴۰۰/۱۰/۰۵
ولم کن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰
کار درست و حاذق
مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸
دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹
سلام من پیش ایشون دوبار عمل سزارینانجام دادن واقعا دکتر خوش برخورد و مسئولی هستن منکه واقعا از ایشون راضی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
بسیار خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰
من از تشخیص ایشون وداروهاش راضی بودم فقط مشکل من با وقت دهی بود که بیشتر از دو ساعت معطلی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر عالییییییییی بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
باردار بودم و دوتا فرزند با مراقبت های ایشان و نزد ابشان با تجربه ای عالی و حس های ناب بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
مثل همیشه عالی هستن برای بارداری دوم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بد نبود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
من ۲ ساله به معرفی یکی از دوستانم همیشه برای چکاپ و .... میرم پیش خانم دکتر . مشکل من رو در همون ابتدا شناسایی و حل کردن و الان فقط برای چکاپ دوره ای میرم پیششون خیلی خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۹
بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۶
حرفه ای بودند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱
خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۳۰
خواهرم پیش ایشون عمل لابیا تنگی واژن و تزریق چربی انجام دادن و راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱
دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۵
بی نهایت خوش اخلاق و صبور هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
همه چیز خوب پیش رفته
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
معرکه درجه یک
۱۴۰۳/۰۷/۱۰
نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷
آرام و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۰۲
من باردارم مراجعه دارم خیلی دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
دکتر بسیار خوب ، خوش برخورد و با حوصله و دانش بروز هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹
ازمایش پاپ اسمیر و چکپ کلی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳
خانم دکتر بسیار بسیار توانمند با دانش و آگاهی بسیار بالا(تشخیص،درمان و زیبایی) و اخلاق حرفه ای و بسیار خوش اخلاق و دلسوز هستند .بینظیرن .من سالهاست پیش ایشون چکاپ سالانه میشم و خانم دکتر رو با افتخار به همه عزیزان معرفی میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳
واقعا خانم دکتر اسماعیل لو فوقالعاده هستن من از جراحی که پیش ایشون انجام دادم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰
عفونت قارچی داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۶
دکتر حاذق و با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱
اولین بار است
۱۴۰۳/۰۳/۰۶
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
پزشک حاذق و کاربلدییه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰
باسلام
دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستند
برای تولد فرزند اولم در خدمت ایشون بودم
فارغ التحصیل از دانشگاه علومپزشکی تهران مراقبتهای بارداری /جراحیهای زنان جراحیهای زیبایی زنان از جمله لبیاپلاستی/ تزریق چربی / پرینورافی/لیزرهای زیبایی زنان و سفیدکردن و جوانسازی واژن/ جراحیهای ترمیم شلی کف لگن / tot
من مشکوک به اندومتریوز بودم ولی با یک بار دارو درمانی مشکلم برطرف شد و هنوز 3 سال هست تحت درمان ایشان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۷آزمایش نوشتن باید جواب را ببرم پیششون خوش برخورد بودن و دقیق
۱۴۰۲/۱۰/۰۵خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بی نظیر
۱۴۰۱/۰۲/۰۹فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بسیار دکتر خوبی هستن من دوبار زایمان پیششون
۱۴۰۳/۰۸/۱۸خیلی با شخصیت هستند و خیلی خوب تشخیص میدهند و درمان میکنند
۱۴۰۰/۱۱/۲۴زایمان خوب
۱۴۰۰/۰۲/۲۱عالی عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۲عالی بسیااار عا
۱۴۰۲/۱۰/۱۶جوش هورمونی
۱۴۰۳/۱۰/۰۹دکتر بسیار خوب و حاذق و با حوصله ای هستن
۱۴۰۰/۱۱/۳۰دکتر فوق العاده کل بارداریم راضی بودم و زایمان خوب و راحتی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۰فوق العاده عالی. از هر نظر، طبابت، برخورد با بیمار ، پیگیر مشکل بیمار. هر چی از خوبی بگم، واقعا کم گفتم. بی نظیری دکتر جانم
۱۴۰۴/۱۰/۱۰عالی و بینظیر هستن
۱۴۰۳/۰۲/۲۳برای چکاپ رفتم دکتر با حوصله و بسیار خوش برخوردی هستند و کاملمعاینه میکنند
۱۳۹۹/۰۹/۰۸دکتر با تجربه ای هسنتد
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بهترین متخصص زنان و زایمان،
۱۴۰۲/۱۱/۲۰عالی هستن
۱۴۰۳/۰۸/۱۳عالی دکتر بسیار مهربان و با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۲۹عالی هستند ایشون
۱۴۰۰/۱۱/۰۴فوق العاده هستن
۱۴۰۰/۱۱/۲۹نمیدونم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳بسیار باحوصله و اهل توضیح دادن در مورد مشکل
۱۴۰۰/۰۶/۰۹خیلی عالی
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار دکتر خوش اخلاق و با حوصله ای هستند حتی اگر مشکلی هم داشته باشی بسیار عادی با قضیه برخورد میکنند همین موضوع استرس شما رو کم میکنخ
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۳معاینه زنان داشتم
۱۴۰۳/۱۰/۱۱خوب بود
۱۴۰۳/۰۵/۲۸بسیار مهربون و صبور
۱۴۰۰/۰۷/۱۹در اولین دیدار عالی بودن نسخه الکترونیک هم انجام می دهند
۱۴۰۲/۰۸/۱۷خیلی دکتر با حوصله و مهربانی هستند و وقت زیادی برای بیمارانشون می گذارند
۱۳۹۹/۱۱/۱۳مااااآه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عمل زیبایی انجام دادم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲عالی هستند
۱۴۰۳/۰۹/۰۲بسیار متعهد و با تشخیص عالی و جوابدهی به موقع
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب و خوش برخورد بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۷تست پاپ اسمیر انجام دادم. نتیجه منفی بود. کار خاص دیگه انجام ندادم که نظر بدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷سال ۹۴ به لطف خدا و با دستان توانای خانم دکتر ، عمل سزارین انجام دادم. انسان بسیار متعهد و دلسوز
۱۴۰۳/۰۶/۰۵خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی بود
۱۴۰۳/۰۱/۱۹اصلا حوصله به خرج نمیدن و ادم راحت نیست باهاشون زمان معطلی هم خیلی زیاد بود با اینکه مطب خلوت بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۱ایشون دکتر خیلی خوش برخوردی هستن
۱۳۹۹/۰۵/۲۹فعلا بی نتیجه
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی هستند ایشون
۱۴۰۱/۰۱/۱۳بی نظیرترین پزشک زنان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹تشخیص درست و در
۱۴۰۴/۰۸/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۱/۱۸خیلی خو
۱۴۰۴/۰۶/۲۶تست پاپ اسمیر دادم. رفتارشون خوب بود.
۱۴۰۰/۰۸/۲۹بسیار دکتر خوب و با تجربه یی هستن ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۲۳عالی هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۶پزشک خیلی خیلی خوبی هستند تشخیص عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۳من بر اساس نظرات و با تردید رفتم ولی بانویی بسیار مهربان صبور و البته دکتری حاذق که از سر صبر پاسخگوی تمامی سوالات بیمار هستن ️
۱۴۰۰/۰۲/۲۰چکاپ دوره ای
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی دقیق هستن و به صورت علمی، بررسی میکنند و برنامه درمانی میذارن، عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۲۵عالی و پر از آرامش هستن
۱۴۰۳/۰۶/۰۵برای چکاب مراجهع کردم بسار خوش برخورد وبا حوصله به حرفهایم گوش کردند
۱۴۰۰/۰۹/۱۳خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۴چند ماه پیش عمل زیبایی انجام دادم. واقعا از نتیجش راضیم حتی چند نفر از دوستان را معرفی کردم و بعد از عمل با من هم عقیده شدند.
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر خوب و باحوصله ای هستن و تشخیص های درستی دارند
۱۴۰۳/۰۱/۰۶مشکل لابیا داشتم و نتیجه عملم عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۷تحت درمان
۱۴۰۰/۰۵/۲۵خیلی عالی هستن با اخلاق من ک عاشقم
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر بسیار مهربان با انرژی مثبت
۱۴۰۳/۱۱/۰۹کیست سینه. موفق
۱۴۰۰/۰۸/۰۸خیلی عالی راضی هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۴خوش اخلاق و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۹۵ ساله میام پیششون عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۵بسیار با
۱۴۰۰/۰۴/۲۷دکتری با اخلاق و حاذق
۱۴۰۰/۱۲/۱۶دلسوز ترین دکتری بود که دیدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷در حال حاضر بیمارشون هستم و صبوریشون ستودنیه
۱۴۰۰/۰۶/۰۴عالی هستند
۱۴۰۳/۰۱/۲۱عالی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۱۰بسیار با حوصله و متخصص
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بهترین دکتر زنان ایران
۱۴۰۰/۰۸/۲۴من چند سال مریض ایشان هستم ایشان واقعا در همه زمینه های پزشکی زنان تخصص کافی دارند
۱۴۰۳/۱۱/۲۰همچنان
۱۴۰۰/۰۹/۰۱بارداری.
۱۴۰۴/۰۷/۱۹عالیه واقعا
۱۴۰۳/۰۲/۳۰برای زایمان
۱۴۰۳/۰۸/۰۵لیست آزمایشات کنترلی برام نوشتن. کلا با بیمه قرارداد ندارند.
۱۳۹۹/۰۴/۰۲خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۰۷بسیار بسیار با حوصله و با اخلااق
۱۴۰۰/۱۰/۱۲هنوز در حال درمان
۱۴۰۳/۰۴/۳۱عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۲۳رحمم بزرگ شده بود و جراحی کردم سه تا همزمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳بسیار پزشک با تجربه ومشکل من رو با جلسه ویزیت تشخیص دادن ممنون از ایشون که اینقدر مهربونن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰تحت درمان هستم بسیار با حوصله و با اخلاقن
۱۴۰۰/۱۱/۰۴باسلام خدمت همه ی دوستان گرامی وعزیزبنده یکبارتوسط ایشان ویزیت شدم بسیاردکترمهربان وکاربلدی هستندمن ازایشان ممنونم
۱۴۰۲/۰۹/۰۵خوب بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵بسیار دکتر حرفه ای و بااخلاق. کاملا راضی
۱۴۰۳/۰۷/۱۶واقعا دکتر خیلی خوب و عالی هستن و فوق العاده خوش برخورد مهربون وتشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۶/۱۹سلام من افتادگی مثانه ورحم داشتم که توسط ایشون جراحی شدم دکتر بسیار خوب خوش اخلاق هستن
۱۴۰۳/۱۱/۰۹عفونت و زخم دهانه رحم که عالی پیش رفت
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار دکتر با اخلاق و تشخیص خیلی خوبی داشتم من صورتم جوش میزد همیشه و کلی دکتر پوست میرفتم اما ایشون با یک بار ویزیت این مشکل من رو حل کردن
۱۴۰۰/۱۰/۰۵عمل فیبرم که به لطف خانم دکترباموفقیت انجام شد.
۱۴۰۳/۱۰/۲۶بسیار خوب و صبور و دقیق و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۲۵کیست سینه
۱۴۰۰/۰۶/۱۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳عفونت و درمان شد.
۱۴۰۳/۰۱/۱۲عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۲۸در خصوص انجام عملهای زیبایی بسیار عالی و کار درست
۱۴۰۰/۱۰/۰۲نزد ایشون تزریق چربی داشتم و همچنین معاینات ووچک های دوره ایی رو نزد خانم دکتر انجام میدم
۱۴۰۰/۱۱/۰۳مهربان باحوصله حاذق
۱۴۰۳/۰۱/۱۱بهترین دکتر
۱۴۰۲/۱۱/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۱۲/۱۴یکبار ویزیت شدم دکتر خوب وخوش برخورد و کاربلدی هستن.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار چ
۱۴۰۰/۰۳/۱۲وقت دهیشون خیلی متتظر میذاره ادمو
۱۴۰۰/۰۸/۲۱عالی عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۶خیلی عالیه. من راضی ام
۱۴۰۳/۰۳/۲۴دکتر متعهد و خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۶فوق العاده حاذق و عالی
۱۴۰۰/۱۲/۱۷بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۲دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۱۴پکتر با حوص
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار خوشرو و حاذق
۱۴۰۳/۰۶/۳۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۲۴خوب بودن
۱۴۰۳/۰۷/۱۲تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳چکاپ ماهانه
۱۴۰۲/۱۲/۱۹عالی هستن و از صمیم قلبم دوسشون دارم
۱۳۹۹/۰۳/۱۰تزریق چربی برام انجام دادن و بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالیه بهترین دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۰۵مهربان و
۱۴۰۰/۱۰/۰۵ولم کن
۱۴۰۰/۱۱/۲۰کار درست و حاذق مهربان و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۰۵عالی هستن
۱۴۰۳/۰۲/۱۸دکتر با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۹سلام من پیش ایشون دوبار عمل سزارینانجام دادن واقعا دکتر خوش برخورد و مسئولی هستن منکه واقعا از ایشون راضی بود
۱۴۰۰/۰۴/۱۹بسیار خوب وعالی
۱۴۰۰/۰۶/۳۰من از تشخیص ایشون وداروهاش راضی بودم فقط مشکل من با وقت دهی بود که بیشتر از دو ساعت معطلی داشتم
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر عالییییییییی بهترین دکتر
۱۴۰۵/۰۲/۳۰باردار بودم و دوتا فرزند با مراقبت های ایشان و نزد ابشان با تجربه ای عالی و حس های ناب بدنیا آوردم
۱۴۰۰/۱۱/۱۹مثل همیشه عالی هستن برای بارداری دوم تحت نظرشون هستم
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بد نبود
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۸من ۲ ساله به معرفی یکی از دوستانم همیشه برای چکاپ و .... میرم پیش خانم دکتر . مشکل من رو در همون ابتدا شناسایی و حل کردن و الان فقط برای چکاپ دوره ای میرم پیششون خیلی خوش اخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۵/۱۶حرفه ای بودند
۱۴۰۰/۰۲/۰۱خوب بودن
۱۴۰۰/۱۱/۰۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۹/۳۰خواهرم پیش ایشون عمل لابیا تنگی واژن و تزریق چربی انجام دادن و راضی بودن
۱۴۰۲/۱۱/۰۱دکتر خوبی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۵بی نهایت خوش اخلاق و صبور هستند
۱۴۰۰/۰۶/۲۶همه چیز خوب پیش رفته
۱۴۰۰/۰۶/۳۱معرکه درجه یک
۱۴۰۳/۰۷/۱۰نتیجه عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۱۷آرام و دقیق
۱۴۰۲/۱۲/۰۲من باردارم مراجعه دارم خیلی دکتر صبور و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتر بسیار خوب ، خوش برخورد و با حوصله و دانش بروز هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۹ازمایش پاپ اسمیر و چکپ کلی
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خانم دکتر بسیار بسیار توانمند با دانش و آگاهی بسیار بالا(تشخیص،درمان و زیبایی) و اخلاق حرفه ای و بسیار خوش اخلاق و دلسوز هستند .بینظیرن .من سالهاست پیش ایشون چکاپ سالانه میشم و خانم دکتر رو با افتخار به همه عزیزان معرفی میکنم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳واقعا خانم دکتر اسماعیل لو فوقالعاده هستن من از جراحی که پیش ایشون انجام دادم خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۹/۳۰عفونت قارچی داشتم درمان شد
۱۴۰۲/۱۲/۱۶دکتر حاذق و با حوصله و خوبی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۱اولین بار است
۱۴۰۳/۰۳/۰۶دکتر خوبی هستن
۱۴۰۳/۱۰/۰۵پزشک حاذق و کاربلدییه
۱۴۰۰/۱۱/۳۰باسلام دکتر خیلی خوب و با حوصله ای هستند برای تولد فرزند اولم در خدمت ایشون بودم
۱۳۹۹/۱۰/۲۴