خسته نباشید میگم به تمام پرسنل کلینیک وخود آقای دکتر دهقان... .دندان من نیاز به ایمپلنت داشت. و با اینکه من فوبیای دندانپزشکی داشتم و میترسیدم با برخورد خوب و عملکرد عالی دکتر نه تنها درد نداشتم بلکه پیگیریهای بعد جراحی تیم دکتر باعث شد من همیشه برای کارهای دندانپزشکی ام به کلینیک دکتر دهقان مرراجعه کنم وبه شما هم توصیه میکنم برای انجام کارهای دندانپزشکی به کلینیک دکتر دهقان مراجعه کنید..خیلی عالیه کار دکتر.واقعا ممنون ازشون که باعث شدن ترس چندین ساله من از بین بره
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
بسیار عالی و حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸
خوش اخلاق باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۴
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸
ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن جراحی ایمپلنت داشتم تو یه دقیقه انجام دادن اصلا درد نداشتم و نفهمیدم کی تموم شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
مشکل فک
۱۴۰۳/۱۱/۰۵
ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲
دکتر دهقان عزیز برای من یک واحد ایمپلنت گذاشتند و ذره ای درد احساس نکردم و برای کشیدن دندان عقلم هم به ایشون مراجعه کردم و فوق العاده بدون درد بود بهترینند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷
خوب رودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶
خیلی خو
۱۴۰۳/۰۲/۱۰
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴
عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مراجعه نشد به دلیل عدم مطابقت کارم با تخصص ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
اقای دکتر دهقان خیلی با اخلاق حرفه ای هستن در کارشون ،خانم بنده چن سال پیش پیش اقای دکتر ایمپیلنت کرده بودن راضی بودن بنده هم چن واحد دارم پیش دکتر انجام میدم .با سپاس
۱۴۰۴/۰۲/۳۰
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰
بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷
فووووق العادن عاااالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳
سلام کار دکتر دهقان بسیار بسیار عالی هست رفتار پرسنل مطب هم بسیار محترمانه و عالی بود
از انجام کار پیش دکتر دهقان و تیم خودشون پشیمون نمیشید.
۱۴۰۲/۰۸/۲۹
جراحی دندان عقل نهفته کنار عصب داشتم. آقای دکتر در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام دادن و واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱
خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۹
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰
خیلی عالی ، دکتر با تجربه و حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
ایمپلنت انجام دادم بدون درد و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۸
خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰
دکتر دهقان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸
سلام
من اونجا علاوه بر اینکه ۴واحد ایمپلنت انجام دادم و از نوع ایمپلنت وروکش هم راضی ام همه چیز تمیز بود
از نوع برخورد پرسنل و کیفیت کار ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی وبدون مشکل
۱۴۰۱/۰۴/۱۱
بهترین دکتری که میتونید داشته باشید خوش رفتار و محترم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲
من ۴ تا دندون کشیدم و ۳ واحد ایمپلنت انجام دادم همه چی خیلی خوب بود تشکر میکنم واقعا از دکتر و پرسنل بدون درد و سریع کلا از پروسه درمانم راضی بودم و غیر اون روکشام هم خیلی زیبا و راحته
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
من واقعا راضی بودم، خیلی باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۳۰
ایمپلنت انجام دادم، راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵
ایمپلت کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶
بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
خواهرم ایمپلنت انجام دادن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷
همه چیز عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳
واقعا ت کارشون بینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
عالی سریع و بدون درد جراحی رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
واقعا کارشون عالی حدودا ۷ سال میگذره که هم جراحی دندان نیش نهفته و هم کاشت ایمپلنت انجام شد که واقلا عالی و بدون مشکل
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
برای ایمپلنت پیش ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
کشیدن دندان عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
سه واحد ایمپلنت انجام شده و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
ایمپلنت انجام دادیم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۵
دندان عقلم رو کشیدم عالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۰۲
عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴
همسرم نزد ایشون ایمپلنت انجام دادن و بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۶
هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷
سلام من هشت واحد ایمپلنت کاشتم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱
من پیش آقای دکتر جراحی انجام دادم کارشون عالیه ..
۱۴۰۰/۰۸/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵
کشیدن همزمان سه دندان و کاشت ایمپلنت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴
“با دکتر دهقان احساس آرامش داشتم. جراحیشون بینقص و نتیجه عالی بود. ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
چند سال قبل دندان عقل نهفته با دقت و ظرافت- قیمت بالا
من جراحی. لثه جهت برداشتن کیست داشتم و ضمنا 4 عدد ریشه دندان کشیدم - آقای دکتر دهقان فوق العاده دکتر خوش برخورد و صبور و حاذقی هستند - من از عملکرد ایشان بینهایت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
ایمپلنت دندان انجام دادم و ایشون در کارشون تبحر دارند و من راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰
برای ا
۱۴۰۱/۰۸/۱۵
دکتر مجردی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
درود ..از طریق صداو سیما آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲
ایمپلنت عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴
بسیار عالی
دندون عقل رو کشیدن بدون درد و خونریزی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳
خیلی خیلی عالی بودن من به هیچ عنوان درد رو احساس نکردم دستشون درد نکنه
جراحی کاشت دندان (ایمپلنت) جراحی دندان های نهفته ایمپلنت دیجیتال و ایمپلنت فوری پیوند استخوان و ایمپلنت جراحی سینوس های فک جراحی ایمپلنت با بیهوشی کاشت یک دقیقه ای و فوری دندان متخصص در جراحی های پیشرفته ایمپلنت های دندانی جراحی تصادفات و صدمات وارده به فک، صورت، گونه و دهان
خسته نباشید میگم به تمام پرسنل کلینیک وخود آقای دکتر دهقان... .دندان من نیاز به ایمپلنت داشت. و با اینکه من فوبیای دندانپزشکی داشتم و میترسیدم با برخورد خوب و عملکرد عالی دکتر نه تنها درد نداشتم بلکه پیگیریهای بعد جراحی تیم دکتر باعث شد من همیشه برای کارهای دندانپزشکی ام به کلینیک دکتر دهقان مرراجعه کنم وبه شما هم توصیه میکنم برای انجام کارهای دندانپزشکی به کلینیک دکتر دهقان مراجعه کنید..خیلی عالیه کار دکتر.واقعا ممنون ازشون که باعث شدن ترس چندین ساله من از بین بره
۱۴۰۴/۰۲/۲۳بسیار عالی و حرفه ای و کار بلد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۷/۱۸خوش اخلاق باحوصله
۱۴۰۰/۱۲/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۰۸ایمپلنت انجام دادم و واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶سلام بسیار دکتر خوش اخلاق و کار بلدی هستن جراحی ایمپلنت داشتم تو یه دقیقه انجام دادن اصلا درد نداشتم و نفهمیدم کی تموم شد
۱۴۰۴/۰۲/۲۳مشکل فک
۱۴۰۳/۱۱/۰۵ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۹/۲۲دکتر دهقان عزیز برای من یک واحد ایمپلنت گذاشتند و ذره ای درد احساس نکردم و برای کشیدن دندان عقلم هم به ایشون مراجعه کردم و فوق العاده بدون درد بود بهترینند ایشون
۱۴۰۰/۰۷/۲۷ایمپلنت کردم
۱۴۰۱/۰۸/۰۷خوب رودن
۱۴۰۳/۰۲/۲۶خیلی خو
۱۴۰۳/۰۲/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۱۴عالی بودند
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مراجعه نشد به دلیل عدم مطابقت کارم با تخصص ایشان
۱۴۰۴/۰۶/۱۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۲/۲۴اقای دکتر دهقان خیلی با اخلاق حرفه ای هستن در کارشون ،خانم بنده چن سال پیش پیش اقای دکتر ایمپیلنت کرده بودن راضی بودن بنده هم چن واحد دارم پیش دکتر انجام میدم .با سپاس
۱۴۰۴/۰۲/۳۰عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بهترین دکتر
۱۴۰۰/۰۸/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۱/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۳/۱۷فووووق العادن عاااالی
۱۴۰۳/۰۳/۲۳سلام کار دکتر دهقان بسیار بسیار عالی هست رفتار پرسنل مطب هم بسیار محترمانه و عالی بود از انجام کار پیش دکتر دهقان و تیم خودشون پشیمون نمیشید.
۱۴۰۲/۰۸/۲۹جراحی دندان عقل نهفته کنار عصب داشتم. آقای دکتر در کوتاه ترین زمان ممکن و به بهترین شکل انجام دادن و واقعا راضی هستم
۱۴۰۴/۰۲/۱۱خوب است
۱۴۰۴/۰۲/۱۹عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵عالی بوده
۱۴۰۳/۰۲/۱۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۳۰خیلی عالی ، دکتر با تجربه و حرفه ای هستند
۱۴۰۲/۰۸/۲۴ایمپلنت انجام دادم بدون درد و عالی
۱۴۰۳/۰۲/۲۸خیلی عالی بودن
۱۴۰۱/۰۷/۲۰دکتر دهقان
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سلام من اونجا علاوه بر اینکه ۴واحد ایمپلنت انجام دادم و از نوع ایمپلنت وروکش هم راضی ام همه چیز تمیز بود از نوع برخورد پرسنل و کیفیت کار ممنونم
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی وبدون مشکل
۱۴۰۱/۰۴/۱۱بهترین دکتری که میتونید داشته باشید خوش رفتار و محترم
۱۴۰۱/۰۴/۰۲من ۴ تا دندون کشیدم و ۳ واحد ایمپلنت انجام دادم همه چی خیلی خوب بود تشکر میکنم واقعا از دکتر و پرسنل بدون درد و سریع کلا از پروسه درمانم راضی بودم و غیر اون روکشام هم خیلی زیبا و راحته
۱۴۰۴/۰۲/۲۳من واقعا راضی بودم، خیلی باحوصله و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۳/۳۰ایمپلنت انجام دادم، راضی هستم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵ایمپلت کردم
۱۴۰۳/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۸/۱۵خواهرم ایمپلنت انجام دادن
۱۴۰۱/۱۰/۰۷همه چیز عالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۳واقعا ت کارشون بینظیر هستن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳عالی سریع و بدون درد جراحی رو انجام میدن
۱۴۰۴/۰۲/۲۳واقعا کارشون عالی حدودا ۷ سال میگذره که هم جراحی دندان نیش نهفته و هم کاشت ایمپلنت انجام شد که واقلا عالی و بدون مشکل
۱۴۰۴/۰۲/۲۳برای ایمپلنت پیش ایشون مراجعه کردم
۱۴۰۰/۱۲/۰۱کشیدن دندان عالی هستن
۱۴۰۳/۰۴/۱۰سه واحد ایمپلنت انجام شده و خیلی راضی بودم
۱۴۰۰/۱۰/۰۴ایمپلنت انجام دادیم کارشون عالیه
۱۴۰۱/۰۷/۱۵دندان عقلم رو کشیدم عالی بودند
۱۴۰۲/۰۹/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عااااااالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۴همسرم نزد ایشون ایمپلنت انجام دادن و بسیار عالی هست
۱۴۰۳/۰۵/۰۶هنوز مشکلم حل نشده
۱۴۰۳/۰۴/۱۷سلام من هشت واحد ایمپلنت کاشتم و راضی هستم
۱۴۰۲/۰۹/۰۱من پیش آقای دکتر جراحی انجام دادم کارشون عالیه ..
۱۴۰۰/۰۸/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵کشیدن همزمان سه دندان و کاشت ایمپلنت
۱۴۰۰/۱۲/۱۴“با دکتر دهقان احساس آرامش داشتم. جراحیشون بینقص و نتیجه عالی بود. ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۲/۲۳چند سال قبل دندان عقل نهفته با دقت و ظرافت- قیمت بالا
۱۴۰۱/۰۲/۲۷دندان نهفته داشتم ایشون خیلی خوب کشیدن کارشون خیلی خوبه تشکر
۱۴۰۳/۰۳/۱۰من جراحی. لثه جهت برداشتن کیست داشتم و ضمنا 4 عدد ریشه دندان کشیدم - آقای دکتر دهقان فوق العاده دکتر خوش برخورد و صبور و حاذقی هستند - من از عملکرد ایشان بینهایت راضی هستم
۱۴۰۴/۰۹/۱۶ایمپلنت دندان انجام دادم و ایشون در کارشون تبحر دارند و من راضی بودم
۱۴۰۱/۰۹/۱۰برای ا
۱۴۰۱/۰۸/۱۵دکتر مجردی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۷درود ..از طریق صداو سیما آشنا شدم
۱۴۰۰/۱۱/۱۵عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۸/۰۲ایمپلنت عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۴بسیار عالی دندون عقل رو کشیدن بدون درد و خونریزی
۱۴۰۴/۰۲/۲۳خیلی خیلی عالی بودن من به هیچ عنوان درد رو احساس نکردم دستشون درد نکنه
۱۴۰۱/۰۴/۰۲من سه واحد ایمپلنت پارسال انجام دادم.خیلی راضی ام
۱۴۰۰/۰۶/۲۸ایمپلنت
۱۴۰۴/۰۱/۱۸دکتر بسیار خوبی ومهربان ومتین وواقعا کاربلد
۱۴۰۱/۰۴/۲۰ایمپلنت به بهترین نحو ممکن
۱۳۹۹/۰۵/۱۲