نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد و مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود
پس از ثبت نوبت مکالمه در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی نظیر برگه آزمایش , تصاویر رادیولوژی و سونوگرافی و خود را برای دکتر قرار دهید
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید
شیراز شیراز ۴راه سرباز نبش کوچه ۲ روبروی هیپرلند ساختمان احسان طبقه سوم
نوبت مکالمه صرفا برای ویزیت غیرحضوری میباشد.
مطب پذیرای حضوری شما نخواهد بود.
پس از ثبت نوبت در صورت تمایل میتوانید مدارک پزشکی اعم از برگه آزمایش ، تصاویر رادیولوژی ، تصاویر سونوگرافی و سایر مدارک خود را برای دکتر قرار دهید.
پزشک با شما تماس خواهد گرفت و غیر حضوری ویزیت می شوید.
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
شیراز ۴ راه سرباز نبش کوچه ۲ روبروی هیپرلند ساختمان احسان طبقه سوم
افسردگی پس از سانحه
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۲۸بیماری اعصاب نتیجه خوبی تا الان گرفتم
۱۴۰۰/۰۵/۱۰افسردگ خیلی خیلی بهتر شده
۱۴۰۰/۰۹/۱۷عالی بودن
۱۴۰۲/۰۳/۱۷عالی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵خوب هستن
۱۴۰۰/۰۲/۰۸استرس و اظطراب داشتم ک تحت نظر بودم خوب شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۴بسیار دکتر خوبی هستند
۱۳۹۹/۱۲/۲۶عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۲۶عالیییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۴دکتر خوب
۱۴۰۰/۰۹/۲۱تحت درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۸بسیار دکتر خوب و حاذق
۱۴۰۳/۱۰/۰۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۸خوب بود یکبار یکی را بردم پیشش خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۲۳من قبلا خیلی درگیری ذهنی داشتم ولی با مراجعه به دکتر محمدی به یه آرامش ذهنی رسیدم
۱۴۰۱/۰۲/۱۱عالی بودن
۱۳۹۸/۰۸/۱۳دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۲خوب بود
۱۳۹۹/۱۲/۰۲درحال درمان هستم
۱۳۹۹/۰۳/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بوده است
۱۴۰۱/۰۳/۱۶تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۳/۰۴هنوز تحت درمانم وسواس فکری
۱۴۰۱/۰۳/۲۰استرس عالی بودن بعد از یک دوره خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۰۷/۰۶عالی بودن
۱۳۹۹/۰۸/۰۹واسه معده ی عصبی خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۱۶بسیار محرب
۱۴۰۳/۱۱/۰۳خیلی دکتر با حوصله و خوبی هستن.
۱۴۰۱/۰۴/۰۹تخت درمانم عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰دکترعالی
۱۴۰۲/۰۸/۱۳بهترین دکتر هستن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷فوق ال
۱۴۰۰/۱۲/۰۸بسیار عالی هستند قبلا افسردگی واظطراب داشتم با مشاوره ودرمان ایشان بهبودی کامل یافتم .
۱۳۹۹/۰۷/۱۳عدم رضایت
۱۳۹۹/۱۱/۰۵مصاحبه اولیه عالی ,,, داروهای تجویز شده هم راضی هستم
۱۴۰۰/۰۴/۲۲درحال درمان
۱۴۰۱/۰۴/۱۴مشکل ترس از تنهایی و بی کیفیتی خواب و مشکل شدید افسردگی داشتم که با کمک آقای دکتر محمدی آزاد خداروشکر بخش خیلی زیادیش از بین رفت
۱۳۹۹/۱۲/۲۴من استرس وازتراب ودلشوره شدیدداشتم یه ۵ماهی بودکه اینطوری بودم که پیش آقای دکترویزیت شدم وحالم خداروشکرخوب شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۷بسیار دکتر با اخلاق وباتجربه ای هستند
۱۳۹۹/۰۶/۱۹تشخیص خوب
۱۴۰۰/۰۳/۰۲یکی از اقوام اومدن خوب شده که عمل لازم داشت
۱۳۹۸/۰۸/۰۱من از ایشان بسیار راضی هستم و تشخیص درمان و روش های درمانشون به روز هست و واقعا من زندگی قبل و بعد از درمانم هیچ ربطی بهم نداره و با امید زیاد الان دارم زندگی میکنم
۱۴۰۴/۰۶/۰۱خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۸دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۹/۰۳بی نظیر
۱۴۰۴/۰۸/۱۳عالیییی
۱۳۹۹/۱۰/۱۴تازه درمان رو شروع کردم برای 2 هفته خوب جواب گرفتیم برای وزیت مریض خیلی خوب وقت گذاشتن
۱۴۰۱/۱۲/۰۹ابشان فوق العاده پزشک با معرفت با حوصله و عالی هستند
۱۴۰۰/۰۸/۰۹دارو برام نوشتن ولی استفاده نکردم//
۱۳۹۹/۰۴/۱۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۶بسیار با حوصله
۱۴۰۰/۰۸/۱۰خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۲۲استرس داشتم ی جلسه تحت نظرشون بودم و کارشون خوب بود
۱۴۰۲/۰۳/۱۱افسردگی داشتم الان بهترم
۱۴۰۱/۱۰/۱۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۵هنوز ویزیت نشدم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۶دکتر بسیار خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۰بسیار پزشک حاذق و با سوادی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۳واقعاعالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۳مادرم اضطراب شدید و فوبیا داشت اما مادرم رو بدون اینکه ببینه ویزیت کرد و مادرم قبول کرد عمل باز قلب انجام بده .جون مادرم رو مدیون ایشون هستم.
۱۴۰۰/۱۱/۱۵حاصل مطلوب
۱۴۰۱/۰۱/۱۵عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۴دکتر خیلی خوبیه وقت میذاره گوش میده
۱۴۰۰/۱۲/۱۰درمان افسردگی دکتر خوش اخلاق و خوبی هستند و رو به بهبود هستم
۱۴۰۰/۱۰/۰۲پیش فعالی کودکان با کمک آقای دکتر وداروهایی که تجویز کردندخداروشکر کنترل شدندتشکرویژه
۱۴۰۰/۱۲/۱۱مشکل اعصاب و پرخاشگری .بله آروم شده و خوب بوده فعلا ممنون از اقای دکتر
۱۳۹۹/۱۲/۰۲عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۱/۰۳تحت درمانم دکتر عالی هستن
۱۴۰۰/۱۰/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۴/۲۳عالی بودن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۴عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عااالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۴تحت درمان هستم
۱۴۰۱/۰۱/۱۴بسیار باحوصله وپاسخگو ودرمان عالی
۱۴۰۴/۰۸/۱۹تحت درمان هستم عالیه
۱۴۰۲/۰۷/۲۷دکتر فوق العاده ای هستند.خیلی وقت میزارند
۱۴۰۰/۰۴/۲۵عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۸/۲۵افسردگی
۱۴۰۰/۰۱/۲۳بسیار خوب و عالی
۱۴۰۴/۰۴/۲۹استرس و اضطراب فکری من مرتفع نشده
۱۴۰۲/۰۳/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دلشوره... خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۰۶نمیدونم
۱۴۰۴/۰۶/۰۵من بعد از گذشت 45 روز از اولین جلسه کاملا رضایت دارم.
۱۴۰۰/۰۹/۱۵دکتر خوب و با تجربه
۱۴۰۰/۱۰/۰۲خوب بودند
۱۴۰۱/۰۴/۱۵تحت درمانم هنوز
۱۴۰۱/۰۳/۳۰عالی بود
۱۴۰۲/۱۱/۱۶فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۱۰/۱۹مشکل اعصاب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶مشکل افسردگی داشتم و تا حد زیادی مشکلم حل شد.
۱۴۰۰/۱۱/۱۲بسیار عالی خوش اخلاق بیماری منو ایشان تشخیص دادند
۱۴۰۳/۰۷/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۷از عملکرد ایشان رضایت دارم
۱۴۰۰/۱۱/۰۹بسیار باحوصله و مطلع.
۱۴۰۰/۰۵/۰۳فعلا مشخص نیست
۱۴۰۱/۰۴/۲۸