عالی از هر نظر هم اخلاق هم حرفه ای در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
عالی بودند
بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
دکتر بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹
سلام ارادت
پدرم مشکل فشار خون داره الحمدلله خیلیییییییییییییی بهتر شده تونستن کنترل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵
چکاب بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۶
بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
دکتر صبور باحوصله و خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴
جلسه اول ویزیت ۴میلیون و۳۰۰ گرفتن بدون اینکه قبل از ویزیت در مورد هزینه ها چیزی بگن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳
بسیار انسان درست و در کارهم بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بسیار باحوصله .حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷
با تخصص با حوصله مجهز و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱
دکتر خوب و مهربونی هستند و کار بلد قبل از همه روانشناس خوبی هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶
عالی، بسیار پزشک با اخلاق و خوش رو و با دقت ،با حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و تو کارشون بسیار دقت دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳
بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱
عالی در یک کلام،هم جوان هستن و هم مسلط بر کارشون و نکته مهمتر اینکه برای بیمار وقت میزارن و قشنگ حرفاشو گوش میدن وجدان کاری بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
بهترین دکار
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
دکتر بسیار باحوصله و خوش برخورد و دقیق به وضعیت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱
فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶
بسیار دکتر دقیق و مهربان ودلسوز هستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۸
کار آقای دکتر. عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸
باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
دکتر بسیار مجربی هستند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۲۱
گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۱/۰۶/۲۶
بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد و باهوش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹
دکترجوان،بااخلاق،حاذق،متخصص،پیگیر،باحوصله وقت زیادی برای بیمارمیذارن
منشی ها بااخلاق،کاربلد
کلا همه چی عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱
دکتر خیلی خوبی و باحوصله بیمار رو ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰
بسیار عالی، مهربان ، حاذق و پاسخگو همراه با بیمار تا لحظه آخر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
سلام من نارسایی قلبی داشتم خدارو شکر تقریبا کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲
بسیار دکتر کاربلد، رفتار محترمانه ، پرسنل بسیار عالی و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دکتر بسیار ماهری هستن و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶
فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷
خانم برای چکاب قلب مراجعه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸
در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵
دکتر جوان و با سوادی هست من یه باررفتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹
در مرحله ازمایشهای اولیه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳
پزشک حاذق،دقیق وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷
بسیار متخصص مهربان وبا حوصله وکارش واقعا عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۸
نمیخوام نظر بدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
مهربان بادقت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳
دکترخیل
۱۴۰۴/۰۸/۰۷
خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷
یکی از بهترین دکترهای متخصص قلب و عروق حرفه ای ، خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
ایشان بسیار پزشک خوب وباتجربه ای هستند ومن واقوام واقعا خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱
تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱
خیلی عالی و با سواد بود کامل با حوصله توضیح داد مشکلاتم رو و روش درمان رو
۱۴۰۲/۰۳/۰۸
تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱
خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷
واریس تزریق کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰
بسیار عالی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷
عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹
دکتر بسیار حرفه ای و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹
عالی و با دقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶
دلسوز و عالی در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۸
طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۴
بسیار خوش اخلاق، کاربلد و متخصص به معنای واقعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸
در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۲
بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴
جز بروزترین دکترهای قلب ایران هستن. سواد عالی به همراه رفتار در شان یک پزشک واقعی. تشخیص عالی. ایشان به دنبال ریشه بیماری میگردن و تا حد امکان ریشه بیماری را برطرف می کنند و مثل برخی از دکترها فقط دارو برای رفع علائم نمیدن.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷
نارسایی قلبی عملکرد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴
دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹
بهترینه،مشکل ضربان قلب،ثپش بالای ۱۸۰،پنیک با یک جلسه و یک قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵
واقعا دکتر بینظیری هستن.مودب و بسیار با حوصله پاسخگو بودن .من قبل از اینکه برم پیششون تمام نظرات رو خوندم و واقعا همون شخصی بودن که همه نظر داده بودن ،خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳
بسیار خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸
من چک اپ قلب برای دوره بارداری داشتم و ایشون بسیار با حوصله و با آرامش و دقیق بودن خیلی راضی بودم مخصوصا که متوجه شدم ایشون خیلی برای مریض هاشون وقت میذارن با اینکه سرشون شلوغه و خیلی مهم بود برام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دقیق.دلسوز و با دانش روز و تشخیص درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹
بسیار عالی با حوصله ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۹
بسیار دکتر خوش برخورد و با تشخیص درست هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵
تشخیص درست و رفتار عالی با بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷
فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱
ایان بسیار حاذق و پیگیر و خوش اخلاق بوده و تمامی جنبه های بیماری رو توجه کرده برسی و سعی در درمان کامل بیماری دارند حتی به عوارض بیماری به سایر قسمت ها و ارجاع به متخصصین دیگر اهتمام جدیی داشته وبه وضعیت و بهبود بیمار حساس هستند و وقت میگذارند. نونش حلالش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵
خوش برخورد.وبسیاردقیق وپاسخگووحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱
بسیار دکتر دقیق و نکته سنجی بودن بعد از اکو خیلی واضح موارد را قابل فهم برای هر قشری توضیح دادند
ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱
بسیار عالی صبور و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲
با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱
بسیار ادم با شخصیت و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱
ایشان دکتر بسیار باسواد . محترم. باوجدان و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲
عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹
دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶
مشکل قلبی دارم داروهایی که می نویسن خیلی کمکم کرده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵
دکتر خیلی مهربونی هستن،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰
طپش قلب با دارومناسب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶
فشار خون داشتم، ولی داروی ایشون مناسب من نبود، دکترم رو عوض کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹
بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹
بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵
خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵
اولین جلسه بود خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸
بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و بیمار رو بسیار دقیق ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
تشخیص دقیق و ارتباط بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
فشار خون بله
۱۴۰۳/۰۲/۳۱
سلام ، دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن ، پدرم برای فشار خون بسیار بالا مراجعه کردن ، ظرف مدت ۴ ماه با قرص به فشار خون نرمال رسیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷
عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹
بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲
پزشک بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳
نارسایی قلبی مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
سلام علیکم. خدا قوت. دکتری بسیار حاذق هستند و با صبوری شرح حال بیمار را می شنوند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
برای تنظیم فشار کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
بررسی دقیق حاڈق و حرفہ ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵
تا حالا مرحله تست گیری بوده است و نتایج مشخص نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳
فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸
بسیار بادقت معاینه میکنند و وقت کافی را برای معاینه هر بیمار اختصاص میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲
باسلام خدمت دکتر محمودی من کلا یکبار ویزیت شدم دکترای شهرستان گفتن احتیاج به آنژیو داری اما دکتر محمودی گفتن احتیاجی به آنژیو نداری درصورتی که فشار بالا تشخیص دادن دکتر محمودی واقعا حرف نداره ودعا میکنم براشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱
عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷
عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷
بسیار پزشک خوب وخوش،اخلاق تشخیص عالی میباشد ممنون از،دکتر محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
بسیار باحوصله و عالی با تشخیص حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱
کارشون عالیه مثل اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲
بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
بسیار با دقت و صبوری بیمار را ویزیت می کنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳
کم تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴
دکتر با اخلاق با حوصله و حاذقی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹
فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷
بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹
فوق العاده حازق
۱۴۰۳/۰۴/۱۶
عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷
نارسایی قلبی تحت درمان هستم.بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵
واقعا وقت میذارن دقت زیادی میکنن و باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳
تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
مشکل اریتمی قلبی که با یک نسخه حل شد بسیار صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
دکتر علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸
عالی بودند . بسیار خوش برخورد . معاینه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴
بسیار بادانش و خوش برخورد.بنده سالها طپش قلب داشتم که تشخیص داده نشده بود و مرتب تحت درمان اضطراب بودم و ایشان برای من تشخیص رگ اضافه دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶
عالی با اخلاق دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۱
ایشون دکتر بسیار عالی و باتجربه و دقیق و همچنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰
خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱
قشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۲۲
فعلا در مرحله تشخیص هستند. باید پیگیری کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
سلام من توسط ایشان انژیو شدم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷
بسیار عالی و با تجربه برای فشار خون مراجعه کردم فوق العادهههه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵
سلام راهنمایی بجا و شایسته ای داشتند، در صدد انجام آزمایشاتی هستم که دستور دادند؛ همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتند برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این خود مهمترین ملاک یک طبیب جسم و جان است.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱
فشار خون بالا داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳
بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰
خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵
خوب بودنق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵
دکتر بسیار خوش اخلاق و به نظر مجرب. من تنها یکبار ویزیت شدم. حدود ۵ ماه دیگه باید برم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹
اقای دکتر عالی بودن وقت کامل گذاشتن و با حوصله معاینه کردن و به تمام سوالات و نگرانی هام پاسخ دادن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹
عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹
خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴
عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۱
از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸
عالی، بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۲
ارتباط گرفتن با مریض بسیار عالی ، کادر خوب ،رفتار خوب ، بار عملی زیاد
دکتر با صبر وحوصله ایی هستن خوب توضیح میدن اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶
فشارخون و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷
فشار فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۱۳
خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
فوق العاده ازنظرمعلومات علمی وتشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۵
بسیارعالی باصبروحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷
برای چکاپ قلب و اکو دکتر حاذق ، با اخلاق و باحوصله و دقیق و پرسنل خوش برخورد حتما ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶
جهت درمان نارسایی قلبی و کنترل فشار خون مراجعه میکنیم و هربار بسیار دقیق ویزیت میکنند و برای بیمار زمان کافی میذارن . از روند درمان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲
بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
عالی
عالی
عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰
بسیار عالی.از پزشکانی هستند که هزینه بی مورد به بیمار تحمیل نمیکنن.واقعا باسواد و دقیقن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱
نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰
بسیار پزشک دلسوز و با حوصله ای هستند و کاملا وقت میزارن برای ویزیت کردن بیمار واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶
بسیار با حوصله
بسیار با سواد
کامل به همه سوالات پاسخ میدن
در یک کیلمه بگم عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰
خیلی وقت گذاشتند و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰
عالیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲
بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
بسیار باحوصله و دقیق هستن.برای بیمار وقت میگذارن. نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹
ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹
تشخیص فشار خون و عوارض جانبی آن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴
بیماری قلب پدرم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵
عالی مادرم برای تنظیم فشار رفتند بعد از ده روز فشارش تنظیم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹
واقعا در کارشون نابغه هستند.خدا کنه ایشون و امثال ایشون از ایران نرن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
تپش قلب داشته ام خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷
نارسایی قلبی مادرم بعد از شیمی درمانی.تحت کنترل ایشون کاملا کنترل شد واقعا برای بیماران وقت میذارن و با سوادن.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷
فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
بسیار با دانش و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷
با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵
بهترین د
۱۴۰۳/۰۸/۱۹
همسرم مشکل فشار خون بالا داشتند با یک بار ویزیت فشارش کنترل شد خیلی با اخلاق و رفتار خیلی خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴
نوسان فشار خون داشتم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۲
عالی و بی نظیر همین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵
بسیار خوش برخورد و با حوصله در شنیدن شرح حال بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴
راضی بودم اطلاعات مورد نیازم رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیار با سواد تشخیص عالی درمان عالی.خیلی پیگیر بیمار هستن.مخصوصا منشی تلفنیشون.و مهمتر اینکه بیمار به پزشک همیشه دسترسی داره.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹
عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
ژنتیکی...
۱۴۰۳/۰۲/۰۱
دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۴
دکتر بسیار عالی،خوش اخلاق،با علم و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳
رسیدگی کافی کردند و بسیار خوش اخلاق بودند من برای چک اپ رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵
قیمت بنظرم بالا بود اما دقیقا معاینه کردنو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
نارسایی قلبی ای آوردن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
مشکل فشارخون وقلب.بهترین و خوش برخورد ترین دکتر تهران هستش.ما که خانوادگی پیش همین دکتر اومدیم همگی راضی.داخل خانواده لقب ایشون پنجه طلا هستش.ان شالله خدا همیشه نگهدارتون باشه اقا دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
فوق اعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴
عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱
بسیار مهربان و منصف وقت میزاره برای بیکار
۱۴۰۳/۰۸/۲۱
دقیق و حساس اما پر هزینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷
بهترین دکتر قلبه ..خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵
بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵
بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳
مادرم بیمار ایشون هستن.اونقدر خوش اخلاق هستن که دیگه حاضر نیس جایی بره.باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴
ایشون از پزشکان بسیار حاذق و با تجربه هستند؛ در معایناتشون بسیار دقیق و علمی عمل می کنند از ایشون کمال رضایت رو دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷
ارتباط گرفتن مناسب با مراجعه کننده و بررسی اوضاع .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶
دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰
عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲
بسیار حاذق، بااخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸
تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
تجویز و معاینه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹
واقعاکه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱
دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰
پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸
عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
بسیار با حوصله و خوش رفتار و همینطور باسواد هستند، براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۳
بسیار پزشک خوش اخلاق و با سواد و دقیقی هستند خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
بسیار حاذق .خوش برخورد .تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱
نوبت دهی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴
چک و آپ و مشاوره دوره بارداری پزشک زنانم من رو به ایشون ارجاع دادن و پیگیری و تشخیص ایشون عالی بود تو اون دوران
۱۴۰۰/۰۴/۰۲
بیثلعست ث بزسانweg
۱۴۰۱/۰۲/۲۰
دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱
دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷
برای اکو قلب حین بارداری مراجعه کردیم،پزشک بسیار محترم و باسواد و باحوصله هستند
هومن محمودی دارای بورد تخصصی قلب و عروق از مرکز قلب شهید رجایی، با تمرکز تخصصی بر درمان بیماری های قلبی عروقی، فشار خون مقاوم، بیماری های وریدی و درمان های نوین واریس. ایشان با سابقه مدیریت و درمان بیش از «۱۵٬۰۰۰ پرونده فشار خون» و انجام موفق درمان در بیش از «۲٬۰۰۰ بیمار مبتلا به واریس»، از پزشکان شناخته شده حوزه قلب و عروق و فلبولوژی در شمال تهران محسوب می شوند. خدمات تخصصی دکتر محمودی در کلینیک تخصصی قلب در الهیه و همچنین بیمارستان آتیه ارائه می شود. خدمات تخصصی قلب و عروق: - کنترل پیشرفته فشار خون، تشخیص و درمان فشار خون مقاوم و پیچیده بر اساس جدیدترین گایدلاین های American Heart Association و European Society of Cardiology، با رویکرد تخصصی و شخصی سازی شده برای هر بیمار. -آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی پیشرفته با تکنیک های کم تهاجمی جهت درمان تنگی و گرفتگی عروق کرونر، با هدف کاهش نیاز به جراحی قلب باز و تسریع روند بهبودی بیمار. - ارزیابی و درمان تخصصی آریتمی ها و اختلالات ریتم قلب با استفاده از روش های پیشرفته الکتروفیزیولوژی و مانیتورینگ تخصصی قلب. تصویربرداری و تشخیص تخصصی: -اکوکاردیوگرافی تخصصی قلب، -نوار قلب، - تست ورزش، - هولتر ریتم قلب، - هولتر فشار خون ۲۴ ساعته، - سونوگرافی تخصصی عروق و واریس، -سونوگرافی واژینال واریس های لگنی. -پیشگیری تخصصی بیماری های قلبی: ارزیابی ریسک قلبی عروقی و طراحی برنامه های پیشگیری تخصصی (Preventive Cardiology) بر پایه استانداردهای روز دنیا. - درمان تخصصی واریس و بیماری های وریدی: دکتر محمودی با تمرکز ویژه بر درمان بیماری های وریدی و استفاده از روش های غیرجراحی و کم تهاجمی، خدمات تخصصی زیر را ارائه می دهند: - درمان پیشرفته واریس با بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا از جمله لیزر داخل وریدی (EVLA)، اسکلروتراپی، درمان های ترکیبی غیرجراحی. - درمان واریس لگنی با تکنیک های مداخله ای پیشرفته و غیرجراحی، با تجربه موفق در صدها مورد درمانی. - درمان واریکوسل و هموروئید از طریق غیرتهاجمی. عضویت های علمی و حرفه ای: - عضو افتخاری انجمن قلب امریکا (American College of Cardiology)، - عضو فعال Atherosclerosis Society، - عضو تیم فوق تخصصی آنژیوگرافی و آنژیوپلاستی بیمارستان آتیه. - ویزیت و مشاوره تخصصی در مطب الهیه، شمال تهران (منطقه ۱) به صورت حضوری و با تعیین وقت قبلی انجام می شود. جهت دریافت نوبت، می توانید از طریق سامانه نوبت دهی آنلاین یا تماس تلفنی مستقیم اقدام فرمایید.
تهرانالهیه، خیابان بیدار، ساختمان فراز (داروخانه دکتر راستکار)، طبقه اول، واحد ۷
- با توجه به اینکه برای هر بیمار بین ۳۰ تا ۴۵ دقیقه وقت اختصاص داده می شود، حتما راس ساعت در مطب حضور داشته باشید. - در صورت پر بودن نوبتهای اینترنتی با تلفن مطب تماس بگیرید.
چکاب عالی
۱۴۰۴/۰۲/۳۰دکترخوب، مهربان، بااخلاق، خوش برخورد، وبا حوصله، فشارخون بالا داشتنم داروتجویز کردم بهتر شدم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱بسیار باحوصله و حاذق
۱۴۰۳/۰۸/۰۵فشار خون داشتم عالی بودن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴عالی از هر نظر هم اخلاق هم حرفه ای در تشخیص بیماری
۱۴۰۲/۱۲/۰۷واقعا حرف ندارن
۱۴۰۰/۱۲/۱۷عالی بودند بسیار با اخلاق و باسواد
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکتر بسیار عالی و تشخیص بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۳۱در حال درمان هستم
۱۴۰۴/۰۴/۰۹سلام ارادت پدرم مشکل فشار خون داره الحمدلله خیلیییییییییییییی بهتر شده تونستن کنترل کنن
۱۴۰۴/۰۴/۱۵چکاب بعد از عمل
۱۴۰۴/۰۸/۱۶بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۶/۰۵دکتر صبور باحوصله و خوش اخلاق وحاذق
۱۴۰۱/۰۱/۱۴جلسه اول ویزیت ۴میلیون و۳۰۰ گرفتن بدون اینکه قبل از ویزیت در مورد هزینه ها چیزی بگن
۱۴۰۴/۰۶/۱۳بسیار انسان درست و در کارهم بسیار ماهر هستند
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار باحوصله .حاذق و باسواد
۱۴۰۳/۰۱/۲۷با تخصص با حوصله مجهز و خوش اخلاق
۱۴۰۳/۱۰/۲۳عالی هستند اقای دکتر
۱۴۰۰/۱۱/۲۱دکتر خوب و مهربونی هستند و کار بلد قبل از همه روانشناس خوبی هستند .
۱۴۰۱/۰۹/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عالی، بسیار پزشک با اخلاق و خوش رو و با دقت ،با حوصله به حرفای بیمار گوش میدن و تو کارشون بسیار دقت دارن
۱۴۰۴/۱۲/۰۳بسیار دکتر عالی
۱۴۰۳/۱۲/۱۱عالی در یک کلام،هم جوان هستن و هم مسلط بر کارشون و نکته مهمتر اینکه برای بیمار وقت میزارن و قشنگ حرفاشو گوش میدن وجدان کاری بالایی دارن
۱۴۰۳/۰۲/۱۹بهترین دکار
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۲۰دکتر بسیار باحوصله و خوش برخورد و دقیق به وضعیت بیمار
۱۴۰۳/۱۱/۲۱فوق العاده بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۶بسیار دکتر دقیق و مهربان ودلسوز هستین
۱۴۰۲/۰۶/۲۸کار آقای دکتر. عالیه
۱۴۰۲/۰۴/۱۸باسلام
۱۴۰۳/۰۶/۲۲دکتر بسیار مجربی هستند و خوش اخلاق
۱۴۰۱/۱۰/۲۱گرفتگی رگهای قلب
۱۴۰۱/۰۶/۲۶بسیار عالی و دقیق و خوش برخورد و باهوش
۱۴۰۱/۰۷/۲۹دکترجوان،بااخلاق،حاذق،متخصص،پیگیر،باحوصله وقت زیادی برای بیمارمیذارن منشی ها بااخلاق،کاربلد کلا همه چی عااااالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۳/۱۱دکتر خیلی خوبی و باحوصله بیمار رو ویزیت میکنه
۱۴۰۰/۱۲/۲۰بسیار عالی، مهربان ، حاذق و پاسخگو همراه با بیمار تا لحظه آخر درمان
۱۴۰۴/۰۸/۱۱سلام من نارسایی قلبی داشتم خدارو شکر تقریبا کامل خوب شدم
۱۴۰۴/۰۲/۲۲بسیار دکتر کاربلد، رفتار محترمانه ، پرسنل بسیار عالی و محترم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر بسیار ماهری هستن و تشخیص خوبی دارند
۱۴۰۱/۰۸/۰۶فشار خون
۱۴۰۴/۰۸/۲۷خانم برای چکاب قلب مراجعه کردند
۱۴۰۳/۱۱/۲۸در حال پیگیری
۱۴۰۴/۰۲/۲۵دکتر جوان و با سوادی هست من یه باررفتم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۷/۰۹در مرحله ازمایشهای اولیه هستیم
۱۴۰۲/۰۳/۱۳پزشک حاذق،دقیق وخوش برخورد
۱۴۰۳/۱۲/۲۷بسیار متخصص مهربان وبا حوصله وکارش واقعا عالی است
۱۴۰۴/۰۴/۲۸نمیخوام نظر بدم
۱۴۰۲/۱۰/۲۳مهربان بادقت
۱۴۰۲/۰۱/۱۳دکترخیل
۱۴۰۴/۰۸/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۷یکی از بهترین دکترهای متخصص قلب و عروق حرفه ای ، خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۴/۱۲/۰۵ایشان بسیار پزشک خوب وباتجربه ای هستند ومن واقوام واقعا خیلی راضی هستیم
۱۴۰۱/۰۶/۲۱تشخیص خوبی دارن
۱۴۰۲/۰۴/۱۱خیلی عالی و با سواد بود کامل با حوصله توضیح داد مشکلاتم رو و روش درمان رو
۱۴۰۲/۰۳/۰۸تشخیص عالی
۱۴۰۳/۰۴/۳۱خیلی عالی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷واریس تزریق کردن
۱۴۰۴/۰۳/۱۰بسیار عالی هستند و از ایشان رضایت کامل دارم
۱۴۰۱/۱۱/۰۷عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۶/۱۹دکتر بسیار حرفه ای و کار بلدی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۰۹عالی و با دقت
۱۴۰۰/۱۰/۲۶دلسوز و عالی در تشخیص
۱۴۰۳/۰۱/۱۸طبابتشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۰۵بسیار صبور
۱۴۰۴/۰۷/۰۴بسیار خوش اخلاق، کاربلد و متخصص به معنای واقعی
۱۴۰۲/۱۱/۲۸در حال درمانم
۱۴۰۳/۱۲/۰۱فشار بالا
۱۴۰۴/۰۴/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۳/۰۲/۰۵فشارخون بالا
۱۴۰۴/۰۴/۲۴جز بروزترین دکترهای قلب ایران هستن. سواد عالی به همراه رفتار در شان یک پزشک واقعی. تشخیص عالی. ایشان به دنبال ریشه بیماری میگردن و تا حد امکان ریشه بیماری را برطرف می کنند و مثل برخی از دکترها فقط دارو برای رفع علائم نمیدن.
۱۴۰۲/۰۴/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۲/۰۱/۲۷نارسایی قلبی عملکرد عالی
۱۴۰۲/۱۰/۱۸عالی بود
۱۴۰۲/۰۷/۰۴دکتر عالی و باتجربه
۱۴۰۴/۰۶/۱۹بهترینه،مشکل ضربان قلب،ثپش بالای ۱۸۰،پنیک با یک جلسه و یک قرص خوب شدم
۱۴۰۴/۰۶/۲۰در حال درمان
۱۴۰۳/۰۶/۲۵واقعا دکتر بینظیری هستن.مودب و بسیار با حوصله پاسخگو بودن .من قبل از اینکه برم پیششون تمام نظرات رو خوندم و واقعا همون شخصی بودن که همه نظر داده بودن ،خدا عمرشون بده
۱۴۰۴/۰۲/۱۳بسیار خوب بود و راضی بودم
۱۴۰۴/۰۵/۲۸من چک اپ قلب برای دوره بارداری داشتم و ایشون بسیار با حوصله و با آرامش و دقیق بودن خیلی راضی بودم مخصوصا که متوجه شدم ایشون خیلی برای مریض هاشون وقت میذارن با اینکه سرشون شلوغه و خیلی مهم بود برام
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دقیق.دلسوز و با دانش روز و تشخیص درست.
۱۴۰۳/۰۳/۲۹بسیار عالی با حوصله ودقیق
۱۴۰۲/۰۳/۱۹بسیار دکتر خوش برخورد و با تشخیص درست هستند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۵تشخیص درست و رفتار عالی با بیمار
۱۴۰۰/۰۷/۰۷فعلا تحت نظر هستم
۱۴۰۳/۰۷/۱۱ایان بسیار حاذق و پیگیر و خوش اخلاق بوده و تمامی جنبه های بیماری رو توجه کرده برسی و سعی در درمان کامل بیماری دارند حتی به عوارض بیماری به سایر قسمت ها و ارجاع به متخصصین دیگر اهتمام جدیی داشته وبه وضعیت و بهبود بیمار حساس هستند و وقت میگذارند. نونش حلالش
۱۴۰۰/۱۲/۱۵خوش برخورد.وبسیاردقیق وپاسخگووحاذق
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتر خوبی بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار دکتر دقیق و نکته سنجی بودن بعد از اکو خیلی واضح موارد را قابل فهم برای هر قشری توضیح دادند ایشون را توصیه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱بسیار عالی صبور و خبره هستند
۱۴۰۳/۰۵/۰۲با دقت
۱۴۰۴/۰۷/۰۳خوب بودن
۱۴۰۰/۰۸/۱۱بسیار ادم با شخصیت و دلسوزی هستند
۱۴۰۲/۰۴/۲۱ایشان دکتر بسیار باسواد . محترم. باوجدان و باحوصله هستن
۱۴۰۲/۱۱/۰۲عاااالی
۱۴۰۲/۰۱/۲۹دکتر باسواد و با شخصیت
۱۴۰۴/۱۰/۰۶مشکل قلبی دارم داروهایی که می نویسن خیلی کمکم کرده
۱۴۰۳/۱۲/۱۵دکتر خیلی مهربونی هستن،
۱۴۰۴/۰۱/۳۰طپش قلب با دارومناسب برطرف شد
۱۴۰۰/۰۴/۱۶فشار خون داشتم، ولی داروی ایشون مناسب من نبود، دکترم رو عوض کردم
۱۴۰۳/۱۰/۲۹بسیار پزشک خوب و حاذق هستند
۱۴۰۳/۱۲/۲۹بسیار بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۲۵اولین جلسه بود خوب بودن
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بسیار باسواد و خوش برخورد هستند و بیمار رو بسیار دقیق ویزیت میکنند.
۱۴۰۰/۰۴/۳۰فشار خون
۱۴۰۰/۰۶/۲۸تشخیص دقیق و ارتباط بسیار خوب با بیمار
۱۴۰۰/۰۸/۱۴فشار خون بله
۱۴۰۳/۰۲/۳۱سلام ، دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن ، پدرم برای فشار خون بسیار بالا مراجعه کردن ، ظرف مدت ۴ ماه با قرص به فشار خون نرمال رسیدن
۱۴۰۳/۰۵/۱۷عالی هستن
۱۴۰۱/۱۰/۱۳بسیار عالی و حاذق
۱۴۰۳/۱۲/۰۹بسیار خوب
۱۴۰۰/۱۰/۰۲پزشک بسیار عالی خوش اخلاق
۱۴۰۰/۰۸/۲۳نارسایی قلبی مادرم
۱۴۰۲/۱۲/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۱/۲۷سلام علیکم. خدا قوت. دکتری بسیار حاذق هستند و با صبوری شرح حال بیمار را می شنوند.
۱۴۰۳/۰۲/۰۱برای تنظیم فشار کارشون عالی بوده
۱۴۰۳/۰۸/۱۵بررسی دقیق حاڈق و حرفہ ای
۱۴۰۴/۰۵/۱۵تا حالا مرحله تست گیری بوده است و نتایج مشخص نشده
۱۴۰۳/۰۷/۱۳فشارخون
۱۴۰۴/۰۶/۰۸بسیار بادقت معاینه میکنند و وقت کافی را برای معاینه هر بیمار اختصاص میدهند
۱۴۰۰/۰۹/۲۱در حال درمان
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۲/۰۲باسلام خدمت دکتر محمودی من کلا یکبار ویزیت شدم دکترای شهرستان گفتن احتیاج به آنژیو داری اما دکتر محمودی گفتن احتیاجی به آنژیو نداری درصورتی که فشار بالا تشخیص دادن دکتر محمودی واقعا حرف نداره ودعا میکنم براشون
۱۴۰۰/۰۵/۱۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۲/۰۱عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۷عالی و با دقت
۱۴۰۴/۰۹/۱۷بسیار پزشک خوب وخوش،اخلاق تشخیص عالی میباشد ممنون از،دکتر محمودی
۱۴۰۱/۱۱/۱۵بسیار باحوصله و عالی با تشخیص حرفه ای و درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۰۱کارشون عالیه مثل اخلاقشون
۱۴۰۳/۰۲/۰۲بسیار دکتر با دقتی هستند
۱۴۰۱/۱۲/۰۱بسیار با دقت و صبوری بیمار را ویزیت می کنن
۱۴۰۳/۱۰/۲۳کم تجربه هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۴دکتر با اخلاق با حوصله و حاذقی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۰۷بی نظیر
۱۴۰۳/۰۲/۰۹فوق العاده حازق
۱۴۰۳/۰۴/۱۶عالی هستند
۱۴۰۴/۰۲/۲۷نارسایی قلبی تحت درمان هستم.بسیار کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۵واقعا وقت میذارن دقت زیادی میکنن و باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۰۳تپش قلب
۱۴۰۳/۰۶/۲۲مشکل اریتمی قلبی که با یک نسخه حل شد بسیار صبور هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۵دکتر علی
۱۴۰۳/۰۸/۲۸عالی بودند . بسیار خوش برخورد . معاینه ای دقیق
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بسیار بادانش و خوش برخورد.بنده سالها طپش قلب داشتم که تشخیص داده نشده بود و مرتب تحت درمان اضطراب بودم و ایشان برای من تشخیص رگ اضافه دادن
۱۴۰۲/۰۳/۱۶عالی با اخلاق دلسوز
۱۴۰۰/۰۶/۲۱ایشون دکتر بسیار عالی و باتجربه و دقیق و همچنین پیگیر هستند
۱۴۰۰/۱۰/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۱/۱۰خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۲۱قشار خون
۱۴۰۳/۰۶/۲۲فعلا در مرحله تشخیص هستند. باید پیگیری کنم
۱۴۰۳/۱۱/۰۱سلام من توسط ایشان انژیو شدم دکتر خیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۱۰/۰۷بسیار عالی و با تجربه برای فشار خون مراجعه کردم فوق العادهههه
۱۴۰۴/۰۵/۰۵سلام راهنمایی بجا و شایسته ای داشتند، در صدد انجام آزمایشاتی هستم که دستور دادند؛ همانطور که دیگر مخاطبان هم گفتند برخورد عالمانه و مشفقانه با بیماران دارند که این خود مهمترین ملاک یک طبیب جسم و جان است.
۱۴۰۳/۱۱/۰۱فشار خون بالا داشتم تحت درمان هستم
۱۴۰۳/۰۴/۲۳بسیار حاذق و خوش برخورد هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۰خیلی خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۹/۲۵خوب بودنق
۱۴۰۳/۰۸/۱۵دکتر بسیار خوش اخلاق و به نظر مجرب. من تنها یکبار ویزیت شدم. حدود ۵ ماه دیگه باید برم
۱۴۰۳/۱۱/۱۹اقای دکتر عالی بودن وقت کامل گذاشتن و با حوصله معاینه کردن و به تمام سوالات و نگرانی هام پاسخ دادن
۱۴۰۱/۰۸/۱۹عالی بود
۱۴۰۳/۰۲/۱۹خیلی عالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۳/۰۴/۰۱از همه نظر عالی هستند
۱۴۰۳/۰۶/۱۸عالی، بسیار صبور و باحوصله
۱۴۰۱/۰۵/۰۲ارتباط گرفتن با مریض بسیار عالی ، کادر خوب ،رفتار خوب ، بار عملی زیاد
۱۴۰۲/۰۹/۱۵فشار خون متغیر
۱۴۰۳/۱۰/۰۱درد قفسه سینه داشتم، ازمایش نوشتن فعلا جوابش باید ببرم خدمت ایشون
۱۴۰۰/۰۶/۱۸دکتر خوب و خوش اخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۰۴دقیق و باسواد
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دکتر با صبر وحوصله ایی هستن خوب توضیح میدن اهمیت میدن
۱۴۰۱/۰۹/۲۶فشارخون و بسیار عالی بودن
۱۴۰۳/۰۳/۰۷فشار فشارخون داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۹بسیار خوب و دقیق
۱۴۰۳/۰۲/۱۳خیلی دقیق و با حوصله
۱۴۰۰/۰۹/۱۵فوق العاده ازنظرمعلومات علمی وتشخیص درست
۱۴۰۳/۱۲/۰۵بسیارعالی باصبروحوصله
۱۴۰۲/۱۱/۲۷برای چکاپ قلب و اکو دکتر حاذق ، با اخلاق و باحوصله و دقیق و پرسنل خوش برخورد حتما ادامه میدیم
۱۴۰۴/۰۲/۲۶جهت درمان نارسایی قلبی و کنترل فشار خون مراجعه میکنیم و هربار بسیار دقیق ویزیت میکنند و برای بیمار زمان کافی میذارن . از روند درمان بسیار راضی هستیم
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۲۰بسیار عالی.از پزشکانی هستند که هزینه بی مورد به بیمار تحمیل نمیکنن.واقعا باسواد و دقیقن.ممنونم ازشون
۱۴۰۰/۰۴/۱۱نارسایی قلبی
۱۴۰۳/۰۴/۱۰بسیار پزشک دلسوز و با حوصله ای هستند و کاملا وقت میزارن برای ویزیت کردن بیمار واقعا ممنون ازشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۶بسیار با حوصله بسیار با سواد کامل به همه سوالات پاسخ میدن در یک کیلمه بگم عالین ایشون
۱۴۰۳/۰۴/۳۰خیلی وقت گذاشتند و با حوصله ویزیت کردند
۱۴۰۱/۱۱/۲۰عالیییییییییییی
۱۴۰۳/۰۸/۱۲بسیار عالی و با اخلاق هستند
۱۴۰۰/۱۲/۰۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۷بسیار باحوصله و دقیق هستن.برای بیمار وقت میگذارن. نتیجه عالی گرفتم.
۱۴۰۲/۰۴/۱۹ویزیت شدم
۱۴۰۴/۰۴/۲۹تشخیص فشار خون و عوارض جانبی آن
۱۴۰۳/۰۵/۱۴بیماری قلب پدرم کارش عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۲۵عالی مادرم برای تنظیم فشار رفتند بعد از ده روز فشارش تنظیم شد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹واقعا در کارشون نابغه هستند.خدا کنه ایشون و امثال ایشون از ایران نرن
۱۴۰۰/۰۴/۲۷تپش قلب داشته ام خیلی بهترم
۱۴۰۲/۱۱/۰۷نارسایی قلبی مادرم بعد از شیمی درمانی.تحت کنترل ایشون کاملا کنترل شد واقعا برای بیماران وقت میذارن و با سوادن.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۵/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۷فشارخون
۱۴۰۴/۰۸/۰۳بسیار با دانش و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۴/۲۷با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۳/۱۰/۰۵بهترین د
۱۴۰۳/۰۸/۱۹همسرم مشکل فشار خون بالا داشتند با یک بار ویزیت فشارش کنترل شد خیلی با اخلاق و رفتار خیلی خوبی با بیمار دارند
۱۴۰۴/۰۲/۲۴نوسان فشار خون داشتم کنترل شده
۱۴۰۳/۰۸/۰۲عالی و بی نظیر همین
۱۴۰۳/۱۱/۲۵بسیار خوش برخورد و با حوصله در شنیدن شرح حال بیمار
۱۴۰۳/۱۲/۱۴راضی بودم اطلاعات مورد نیازم رو گرفتم
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار با سواد تشخیص عالی درمان عالی.خیلی پیگیر بیمار هستن.مخصوصا منشی تلفنیشون.و مهمتر اینکه بیمار به پزشک همیشه دسترسی داره.خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۴/۲۹عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۰ژنتیکی...
۱۴۰۳/۰۲/۰۱دکتر بسیار عالی و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۸/۲۴دکتر بسیار عالی،خوش اخلاق،با علم و کاربلد
۱۴۰۱/۰۳/۰۳رسیدگی کافی کردند و بسیار خوش اخلاق بودند من برای چک اپ رفته بودم
۱۴۰۴/۰۳/۰۵قیمت بنظرم بالا بود اما دقیقا معاینه کردنو
۱۴۰۴/۰۹/۲۳نارسایی قلبی ای آوردن ریه
۱۴۰۰/۰۵/۱۱مشکل فشارخون وقلب.بهترین و خوش برخورد ترین دکتر تهران هستش.ما که خانوادگی پیش همین دکتر اومدیم همگی راضی.داخل خانواده لقب ایشون پنجه طلا هستش.ان شالله خدا همیشه نگهدارتون باشه اقا دکتر
۱۴۰۳/۱۱/۲۴فوق اعا
۱۴۰۳/۱۱/۲۴عالی بودن
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بسیار مهربان و منصف وقت میزاره برای بیکار
۱۴۰۳/۰۸/۲۱دقیق و حساس اما پر هزینه
۱۴۰۲/۰۳/۲۷بهترین دکتر قلبه ..خدا خیرش بده
۱۴۰۰/۰۸/۰۵بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۲/۰۱/۰۵بسبار عالی
۱۴۰۴/۰۸/۰۳مادرم بیمار ایشون هستن.اونقدر خوش اخلاق هستن که دیگه حاضر نیس جایی بره.باسوادن
۱۴۰۱/۰۶/۱۴ایشون از پزشکان بسیار حاذق و با تجربه هستند؛ در معایناتشون بسیار دقیق و علمی عمل می کنند از ایشون کمال رضایت رو دارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۷ارتباط گرفتن مناسب با مراجعه کننده و بررسی اوضاع .
۱۴۰۰/۰۹/۰۶دکتر بسیار خوبی هستند
۱۳۹۹/۰۵/۱۰عالی هستند
۱۴۰۳/۰۲/۲۲بسیار حاذق، بااخلاق و صبور
۱۴۰۴/۰۹/۱۸تشخیص عالی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴تجویز و معاینه عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۹واقعاکه حرف نداره
۱۴۰۰/۰۹/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۲/۰۸/۲۰پزشک بسیار
۱۴۰۰/۰۷/۱۶عالی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۸عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۱۲بسیار با حوصله و خوش رفتار و همینطور باسواد هستند، براشون آرزوی موفقیت و سلامتی دارم.
۱۴۰۲/۰۲/۰۳بسیار پزشک خوش اخلاق و با سواد و دقیقی هستند خیلی راضیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳بسیار حاذق .خوش برخورد .تشخیص عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴خیلی عالی و خوش برخورد
۱۴۰۰/۱۰/۲۱نوبت دهی نامنظم
۱۴۰۱/۰۴/۱۴چک و آپ و مشاوره دوره بارداری پزشک زنانم من رو به ایشون ارجاع دادن و پیگیری و تشخیص ایشون عالی بود تو اون دوران
۱۴۰۰/۰۴/۰۲بیثلعست ث بزسانweg
۱۴۰۱/۰۲/۲۰دکتر بااخلاق و حاذقی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۱دکتر عالی
۱۴۰۱/۰۵/۱۷برای اکو قلب حین بارداری مراجعه کردیم،پزشک بسیار محترم و باسواد و باحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۶از نظر دانایی و برخورد بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۴/۲۷عالی، خوش برخورد
۱۴۰۳/۰۸/۲۰