جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپی پیشرفته و زیبایی. انجام عمل جراحی vnotes (جراحی لاپاراسکوپی از طریق واژن بدون هیچ گونه برش روی شکم). سایت:
Drgitighiasi.com. بیمارستان های طرف قرارداد: هتل بیمارستان گاندی، عرفان نیایش، مهر، آسیا، بانک ملی، مرکز ناباروری ابن سینا، مفرح، بازرگانان. جراحی های زیبایی زنان با لیزر. انجام کلیه جراحی های زنانه به روش لاپاراسکوپی (خارج کردن رحم، کیست تخمدان، فیبروم). انجام کلیه جراحی های زنان و زیبایی های زنان تزریق چربی و ژل و لیفت. سزارین. درمان ناباروری. درمان کیست های تخمدان و اندومتریوز و بیماری های رحمی با لاپاروسکوپی. پاپ اسمیر، کولپوسکپی و ـ. انجام عمل های زیبایی زنان: لابیاپلاستی و جوان سازی و تنگ کردن و سفید کردن با لیزر، کربوکسی تراپی. روشن سازی ناحیه پرینه با انواع روش ها کربوکسی تراپی و لیزر. درمان زگیل تناسلی به بهترین روش. تشخیص مراحل پیش سرطانی کولپوسکوپی. درمان انواع بی نظمی های قاعدگی و تنبلی تخمدان. درمان عفونت های مقاوم واژینال با دارو و لیزر. درمان استریاها و برطرف کردن آن. رفع مشکلات ادراری و مراقبت دوران یائسگی رفع بی اختیاری ادراری. درمان خونریزی های غیرطبیعی. مراقبت های دوره ای و تست های غربالگری سلامت زنان.
عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۴/۲۳چند روز پیش عمل لاپاراسکوپی فیبروم داشتم با کمترین جراحت و درد ، واقعا تا اینجا که خیلی راضی هستم .
۱۴۰۴/۰۸/۲۰دکتر بسیار عالی
۱۴۰۴/۱۱/۲۵کولوپوسکوپی بدون ذره ای درد / توضیحات کامل / دو جلسه لیزر که تغییرات دهانه رحمم عالی بوده
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عالی و بی نظیر همتا نداره تو ایران به مولا علی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار خوش اخلاق و حاذق ، تشخیص به موقع و رفتار عالی ، دخترم به دست ایشون به دنیا اومد و فوق العاده ازشون راضی هستیم ، نیمه شب برای زایمان اورژانسی شخصا اومدن بیمارستان ، همیشه سلامت باشن.
۱۴۰۱/۱۰/۰۶دکتر بسیار متبحر و کاردان
۱۴۰۳/۰۶/۱۷بسیارخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۷/۲۴من ازشون خیلی راضی بودم زخم دهانه رحم داشتم چهار جلسه لیزر برام انجام دادن و زخمم کاملا برطرف شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۵من بخاطر مشکلی که دخترم داشت به خانم دکتر مراجعه کردم که در چند جلسه مشکل کمتر شد بخصوص که استرس و نگرانی ما خیلی کمتر شد به بیمار خیلی اهمیت میدن و براشون وقت میزارن من ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۷سلام بسیار دکتر باتجربه بودند فقط سر ساعت نوبت ما پیش دکتر نرفتیم دو ساعت زمان برد
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی خیلی خیلی شلوغ بود حداقل دو ساعت زمان انتظار نیاز داشت واسه همین پشیمون شدم ولی نظری درمورد درمانشون ندارم
۱۴۰۳/۱۱/۲۲من به روش وینوت لاپاراسکوپی شدم کیست بزرگ دارشتم ودرش آوردیم هیچ برش و بخیه ای روی بدنم ندارم از روز اول سرپا بودم و بدون درد کاراممخودم میکردم خیلیییی راضیم
۱۴۰۴/۱۱/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۷/۱۶تشخیص خوب به موقع
۱۴۰۴/۰۴/۰۷دکتری بسیار حاذق و مهربان
۱۴۰۴/۱۰/۰۱من تایپ 16 داشتم کولپوسکوپی شدم بدون درد و سین 1 شدم بعدش لیزر کردم و الان نه خبری از زخم هست نه ترشح و عفونت های مکرر
۱۴۰۵/۰۳/۱۸عالی بود
۱۳۹۹/۰۸/۲۹عفونت شدید
۱۴۰۴/۰۸/۰۴شریف وعالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۴بهترین دکتر هستن خوش اخلاق . با حوصله و با تجربه
۱۴۰۱/۱۰/۱۳دکتر خوب و خوش برخورد معطلی در مطب برای ویزیت بسیار کم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷یه خانم دکتر مهربون و با حوصله
۱۴۰۱/۰۹/۱۹خواهرم جراحی وینوت شدن پیش دکتر لاپاراسکوپی بدون برش و سوراخ و درد و نقاهت واقعا عالی بود منم با اینکه خیلی از جراحی میترسیدم الان واقعا خوبم انگار نه انگار جراحی شدم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴17 آبان عمل لاپاراسکوپی هیستروسکوپی پیش ایشون انجام دادم فردای عمل راحت راه میرفتم و خیلی راضیم خودشون و پرسنل برخوردشون عالیه و هرسری انرژی و امید میگیرم از طریق اینستا پیداشون کردم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دوستم مشکل داششتند کاملا خوب شدند
۱۴۰۲/۰۸/۰۹سلام من اولین بارم بود رفتم پیششون واقعا کارشون عالیه اخلاقشون بیسته خیلی با حوصله به حرف بیمار گوش میده
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۹تشخیصش خوبه ولی پلن درمانی رو ی کم تجاری میچینه
۱۴۰۵/۰۲/۱۴یک بارداری خارج رحمی داشتم که تحت نظر ایشان بستری شدم. همیشه در دسترس و پاسخگوی سوالات و مشکلاتم بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۲خیلی عالی حرف نداره
۱۳۹۸/۰۷/۲۷فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۳/۰۸در حال درمان
۱۴۰۴/۰۴/۳۰سلام دکتر بسیار عالی هستن مامان عمل وینوت انجام داد خیلی راضی هست
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بهترین دکتری که در حوزه ی زنان میتونید خودتون و عزیزاتون رو بهش بسپرید واقعا خوشحالم خدا ایشون رو در مسیر زندگی من گذاشت
۱۴۰۴/۰۵/۲۳من چند ماهه تحت درمان عفونت شدید هستم با لیزر درمانی ، خدا رو شکر خوب شدم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴پیش دکتر جراحی فیبروم شدم و واقعا بعد ۵ ۶ تا دکتر راضیم از نقاهت عمل و جای بخیه که خیلی ظریفه اخلاق خودشون و پرسنل هم عالیه همه جا منو ترسوندن اینجا امید گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶تحت درمان
۱۴۰۳/۱۰/۰۸زایمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۱۷تجربه خوبی با خانم دکتر داشتم هم تشخیص عالی و هم برخورد خوب پیش ایشون لیزر انجام دادم بابت زخم دهانه رحمی که داشتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴من پیش این دکتر عمل فیبروم انجام دادم خیلی راضی بودم تو بیماریتان گاندی عمل کردم پرسنل بیماریتان ومطبم خیلی خوش اخلاق بودن.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خیلی خوش اخلاق و با فهم
۱۳۹۹/۱۲/۱۱Cın 1داشتم با زخم دهانه رحم و عفونت مکرر شدید پیش دکتر کولپو شدم بدون درد و لیزر میشدم الان خوب خوبم واقعا نتیجه گرفتم
۱۴۰۴/۱۱/۰۶من اچ پی وی ۱۶ داشتم پارسال پیششون کولپو شدم بدون درد و راحت و لیزر دهانه رحم انجام دادم الان نه زخم دارم نه تغییراتی بعد یک سال هم منفی شد همه چی خیلی راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳من هم میوم داشتم هم ضخامت دیواره رحم وویزیت آنلاین من بصورت چت درتلگرام تبدیل شد من جواب سوالاتم رادوهفته بعدبااصراردریافت کردم راهنمایی درست بود ولی این مدت که منتظرپاسخ بودم مجبورشدم جاهای دیگه هم مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۸/۱۵واقعا عال
۱۴۰۰/۰۵/۱۰فعلا تحت درمان هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عالی رود
۱۴۰۴/۰۸/۱۳لیزر دهانه رحم داشتم. دکتر خوب و با معلوماتیه. بسیار خوش برخورد.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸دکترعالی هستش
۱۴۰۲/۰۲/۱۷دکتر فوق العاده مهربوووون
۱۴۰۰/۰۸/۰۸من ساعت 6:30 وقت داشتم 9:45 رفتم داخل تشخیص دکتر عالی ولی انقدر شلوغه که وقت نشد هیچ توضیحی بهم بدن وقت بذارن برام در حد یک ربع حتی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹برای مراقبت های بارداری پیششون میرفتم عالی بودن از هر نظر عالیییی
۱۴۰۱/۱۰/۲۸مادرم جراحی لاپاراسکوپی در آوردن رحماز طریق واژن انجام دادن، باور نمیکردیم که جراحی شدن، اصلا درد نداشت، بدون هیچگونه برشی روی شکم
۱۴۰۱/۰۹/۱۵من از اسپانیا میام فیبروم داشتن و اونجا با دارو و تشخیص نامناسب فیبروما بزرگتر شد تازه اندومتریوز هم بهم اضافه شد میخواستن رحمم رو در بیارن ولی اینجا دکتر هن تشخیصش عالی بود هم جراحی رحمم حفظ شد
۱۴۰۴/۱۱/۰۶تحت درمانم ، نتیجه رو حتما اعلام میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۰۶چکاب بارداری
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سلام بنده مشکل زخم دهانه ی رحم داشتم .امروز دومین جلسه ی لیزرم بود که خیلی راضی بودم .دکتر خیلی عالی وخوش برخودی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۸مادرم آندومتریوز داشت ایشون عمل کردن خداروشکر کههم خیلی خوش برخورد بودن هم مادرم بلافاصله بعد از عمل حالشون خوب شد و دیگه خبری از دردهای شدید نبود هروقت هم هر سوالی پیش بیاد سریع پاسخگو هستن
۱۴۰۲/۱۲/۲۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۰۱خوش برخورد
۱۴۰۲/۰۶/۱۱بسیار دکتر بااخلاق خوش انرژی و عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶لاپاراسکوپی وینوت و جراحی لیبا و تنگی واژن انجام دادم روی بدنن هیچ برش و سوراخی ندارم خیلی راضیم کاملا سرپام دکتر خیلی با اخلاق و متین و وقت میذارن و پرسنل هم به همچنین عالین عالی
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بادرود من عمل لاپاروسکوپی انجام دادم فوق العاده حاذق و خوش برخورد بودند. با سپاس از خانم دکتر عزیز بیگی مرادی
۱۴۰۳/۱۱/۲۹کیست اندومتریوز بسیار عالی راهنمایی کردن
۱۴۰۴/۰۲/۲۹علی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۱خیلی خوش برخورد بودند. کاملا به مشکلم گوش دادند، سر فرصت بررسی کردند و آزمایش نوشتند که باید برای بررسی بیشتر بهشون مراجعه کنم.
۱۴۰۴/۰۸/۰۶سلام خیلی ممنونم از خانم دکتر عزیز بابت معاینه خوبشون واقعا باتجربه و عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰در حال درمان
۱۴۰۳/۱۱/۱۵عالی و بینظیر
۱۴۰۴/۰۶/۰۸به جرات و با صراحت تمام،یکی از فوق العاده ترین دکتر زنان
۱۴۰۳/۱۲/۲۴واقعا عالیه
۱۳۹۸/۰۶/۲۷متبحرترین برسم در جراحیهای لاپاراسکوپی
۱۴۰۴/۰۱/۲۶در حال درمان
۱۴۰۴/۰۳/۰۴بله. کنترل سلامتی
۱۴۰۲/۰۹/۰۲دکتر بسیار باحو
۱۴۰۲/۰۶/۰۸زخم دهانه رحم کولپو شدم
۱۴۰۴/۰۶/۱۳عمل جراحی
۱۴۰۲/۰۸/۰۸عالی بودن باحوصله وخوش برخورد
۱۴۰۲/۱۲/۱۹هنوز در پروسه ی درمان هستم،رفتار خانم دکتر و پرسنلشون کاملا دوستانه ست و باعث ایجاد حس اعتماد تا موقع رفع مشکل میشه که بنظرم مخصوصا درمورد پزشک زنان خیلی موضوع مهمیه
۱۴۰۵/۰۳/۲۰سلام خانم دکترخیلی خوش اخلاق و باحوصله هستن و باتجربه واقعا از ایشون راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۳۰سلام من یه هفته هست عمل کردم خداروشکر عالی بود عملم ممنون از خانم دکتر مهربان عملم هم زیبایی بود هم وینوت رحم بدون برش و بخیه روی بدن واقعا بدون درد بود
۱۴۰۴/۱۱/۱۸تخلیه رحم و هنوز تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۷/۰۸پیش دکتر جراحی وینوت شدم هیچ برش و سوراخی ندارم روی شکمم هیچ درد و نقاهتی نداشتم فقط کمی مراقبت یک رحم بسیار بزرگ داشتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴من خودم نه ولی مادرم پس خانوم دکتر امدن واقعا بهترین دکتر مراغه هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۱دکتر بسیار دقیق و کاربلد. با توضیحات کامل و برخورد محترمانه باعث آرامش بیمار میشن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۳برخورد دکتر و پرسنل عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱تحت درمانم تشخیص و مراحل درمان بدون درد و عالی بوده
۱۴۰۴/۱۰/۱۳من به دلیل زخم دهانه رحم و عفونت مکرر چند ماه تحت درمان با لیزر درمانی بودم که خیلی خوب شدم و عفونت و زخم کامل برطرف شد. اخلاق دکتر و پرسنل هم خیلی خوب است
۱۴۰۴/۱۱/۰۶عمل لاپارسکوپی
۱۴۰۲/۰۴/۲۸عالی بهترین دکتر واقعا نتیجه گرفتم مشکل درمان اچ پی وی داشتم کلی دکتر شمال رفتم درمان نشدم ولی اینجا برای همیشه راحت شدم پرسنلشونم عالین
۱۴۰۵/۰۲/۳۰عالی هستند
۱۴۰۲/۱۲/۲۱فعلا در حال درمان هستم ولی تا الان از کار خانم دکتر راضی هستم و امیدوارم خوب میشم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶جراحی اندومتریوز جدار شکم داشتم تشخیص جراحی بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۱یه دکتر عالی با صبر و حوصله و تجربه زیاد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۷/۱۹اخلاق دکتر و پرسنل عالیه من از قم میام پنج جلسه لیزر شدم و کامل عفونت و زخمم برطرف شده و تحت درمان اچ پی وی پیش ایشونم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰من فیبروم های زیاد و کم خونی داشتم. خانم دکتر جراحی لاپراسکوپی میومکتومی برام انجام دادند اولش دردم زیاد بود ولی همون شب تونستم راه برم این باعث شد زودتر دردم کم بشه. خانم دکتر بسیار مهربون و خوش برخورد هستند. از ایشون و تیمشون بابت همه چیز سپاس گزارم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دکتر صبور و خوش برخورد و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۳۰بد نبود
۱۴۰۱/۰۹/۱۵از خرمشهر میام پیش دکتر عمل فیبروم انجام دادم و بدون عمل باز بدون درد خیلی راضیم رحمم در سلامت کامله و فیبروم ها خارج شدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵خانم دکتر بسیار ماهر با جسارت حاذق و مهربان هستند بنده با ایشون عمل وینوت رحم انجام دادم بدون درد و برش واقعا عالی پیش رفت. پرسنل مطب همگی دوست داشتنی و صبور هستند از اشنایی با خانم دکتر بسیار شادمانم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوبی هستن ولی از سرویس بهداشتی نمیزارم استفاده کنید و از راه دور بیاید و تونوبت بمونید اذیت میشید
۱۴۰۴/۱۱/۱۵خانم دکتر فوق العاده هستن هم در برخود با مراجعه کننده هاشو هم تشخیص بیماری وهم درمان من خیلی خیلی راضی هستم از ایشون.برای مریض وقت میزارن خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۸/۱۷فوق العاده دکتر خوش برخورد و عالی هستن.توسط ایشون دو بار عمل شدم و مشکلم برطرف شد
۱۴۰۲/۰۲/۰۹در حال درمان
۱۴۰۴/۰۶/۳۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خیلی باحوصله و مهربان و دوست داشتند ، همچنان تحت درمان هستم
۱۴۰۲/۰۵/۱۰من پروسه درمان رو به تازگی با ایشان شروع کردم و تجربه این مدت این بوده که ایشان بسیار خوشرو- دقیق و با حوصله هستند
۱۴۰۴/۰۵/۰۱دکتر بسیار خوب و کار بلد و از همه مهمتر با دل و جرات هستن الکی یه مشکل ساده رو کش نمیدن
۱۴۰۱/۱۱/۰۲از همه
۱۴۰۴/۰۴/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دکتر خوب و حاذقی هستند تشخیص و درمان خوبی دارن خوش برخوردن فقط دکتر گرونی هستن تو هر زمینه ای
۱۴۰۴/۰۳/۱۸دکترخوبی واقعاازعملم راضی بودم
۱۴۰۲/۰۲/۱۹منو زایمان سزارین کردن کارشون خوبه
۱۳۹۹/۱۰/۱۱خانم دکتر برخوردعالی تشخیص عالیییی همه چی عالیی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیارررررر پزشک فوق العاده ای هستن من عمل لاپاراسکوپی از طریق واژن انجام دادم خدمت ایشون کلی استرس داشتم ولی بدون ذره ای درد عمل شدم
۱۴۰۱/۱۰/۰۶تو بارداری تحت نظر ایشون بودم خیلی خانم دکتر مهربون و باسوادی هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۰اخلاق عالی
۱۴۰۲/۰۳/۰۴عمل جراحی داشتم
۱۴۰۱/۰۴/۰۶خیلی دکتر با حوصله و مهربونیه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴سلام، راستش من فقط اینترنتی با دکتر در تماس بودم برا نوبت عمل لاپاراسکوپی، فعل عمل انجام ندادم ایشون خیلی خوش برخورد وصبور به سوالات من جواب دادن، آزمایشات قبل از عمل رو لطف کردن وبرام نوشتن فعلا جواب آزمایشات را نگرفتم ،من از برخورد عالی ایشون خیلی خوشم اومد با اینکه ندیدمشون ولی متوجه شدم که دکتر خیلی عالی وفوق العاده وبا مهارتی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۰مراقبت های بارداری
۱۳۹۹/۰۳/۱۷فعلا در مرحله انجام آزمایشات هستم
۱۴۰۳/۱۱/۱۶لابیاپ
۱۴۰۴/۰۴/۰۴فعلا تحت درمانم
۱۴۰۳/۰۵/۰۸عمل برداشتن رحم
۱۴۰۳/۰۶/۱۷دکتر خوبی بودند اما نرخ ویزیت بسیار بالا بود
۱۴۰۳/۱۲/۰۹عالییییییییییی بهترین
۱۴۰۱/۰۴/۲۵پیش دکتر جراحی آندومتریوز شدم و بعد جراحی درد نداشتن و راحت بودم الانم برای پیشگیری عود مجدد لیزر میکنم برخورد پرسنل و دکتر عالیه
۱۴۰۴/۱۱/۰۴خیلی دکتر وبی هستن
۱۴۰۳/۱۱/۱۷حریم خصوصی با دکتر نداری و دو سه نفر تو اتاق هستن و همزمان که در اتاق معاینه هستی مریض بعدی داخله
۱۴۰۴/۰۸/۰۷بسیار خوش برخورد حرفه ای با تجربه زخم دهانه رحم داشتم لیزر انجام شد درمان شدم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴فوق العاده بودن در رفتار و تشخیص
۱۴۰۳/۰۲/۲۵پیش خانوم دکتر جراحی لاپاراسکوپی میومکتومی شدم ، همه چی خیلی عالی پیش رفت واقعا ممنونم ازشون ، خیلی دکتر مهربونی هستن و با دقت همه چیو توضیح میدن
۱۴۰۵/۰۳/۱۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۹/۱۳با گوشی موبایل و دوربین فقط دنبال تولید محتوا برای پیج اینستاست و اصلا فضای امن و راحتی رو تو اتاق آدم احساس نمیکنه تشخیص خوبی هم نداشتن همش ادا
۱۴۰۴/۰۳/۰۷در حال درمان آندومترویوز با لیزر دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق منشی و پرسنل بسیار خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۵/۰۳/۱۱زهرا نوروزی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۰۵سلام بنده مشکل عفونت راجعه داشتم وبا انجام لیزر خداروشکر درمان شدم،وفیبروم هم دارم که درحال درمان پیش خانم دکترهستم،خداروشکر راضیم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴خیلی دکتر عالی و خوبی هستن
۱۳۹۸/۱۱/۰۳عفونت دائم با انجام لیزر درمانم کامل شد
۱۴۰۴/۰۸/۲۸سلام تست گرفتم نمیدونم حامله هستم یان
۱۴۰۱/۱۱/۲۹در حال درمان
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸عالی درجه یک
۱۴۰۳/۱۲/۲۰خیلی الی
۱۳۹۹/۰۴/۰۵خیلی دکتر خفنیه پرسنلشونم خوش اخلاقن خیلی
۱۴۰۴/۱۱/۰۱عدم رضایت
۱۴۰۳/۱۲/۲۷خونریزی شدید داشتم که با جراحی عالی و بی نقص خانم دکتر مشکلم حل شد خدا رو شکر
۱۴۰۲/۱۱/۲۳#سامانه#هوشمند#مطب#دیجیتال#شاهین https://www.youtejarat.com/product/9048?rgm=10347
۱۴۰۵/۰۲/۱۱دکتر خوبین
۱۴۰۲/۰۴/۰۷مشکل عفونت و زخم دهانه رحم پیش خانوم دکتر خوب شدم دستشون برام شفا بود به شدت کادر با اخلاق و حرفه ایی هستن داخل مطب ممنونم
۱۴۰۵/۰۳/۰۴سلام بسیار خانم دکتر دلسوز ومهربون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲عمل فیبروم و فوق العاده راضیم
۱۴۰۳/۱۱/۲۵دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۱۴سالهاست پیش دکتر ویزیت میشم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰خدمتشان رسید
۱۴۰۳/۰۱/۰۷اندومتریوز
۱۴۰۳/۰۴/۰۹برخورد دکتر و پرسنل عالیه راضیم دارم لیزر میکنم
۱۴۰۴/۱۱/۰۴دکتر اروم و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۲۸بسیاربادقت و برخورد عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۴عالی هستند یه انسان واقعی و دوست داشتنی
۱۴۰۴/۰۳/۲۰بسیار دکتر مهربان و کاربلد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷من برای زایمان پیششون رفتم دختر قشنگم رو ایشون بدنیا آورده خیلی اخلاق خوبی دارن وتو کارشون درجه یک هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۰فقط مشاوره شدم
۱۴۰۱/۱۱/۲۷تشخیص دکتر قیاسی خوب و درسته ولی دو تا ایراد هست یکی اینکه موقع معاینه ، پرسنل داخل اتاق ، تردد دارند و باعث معذب شدن بیمار میشن، دوم اینکه نسخه دکتر رو فقط داروخانه پایین مطب میتونه بخونه و مکمل زیاد تجویز میکنند.ضمن اینکه دستگاه سونوگرافی ندارند و باید از سونوگرافی خارج از مطب که طرف قرارداد بیمه هم نیستند استفاده کرد.
۱۴۰۴/۱۰/۲۹برای باز اول به ایشون مراجعه کردم برخورد عالی و اولین دکتری بودن که پاسخ درست و راهکار درست واسه عیبروم رحمم بهم پیشنهاد دادن. اولین پزکشی بودن که گفتن نیاز به برداشتن رحم نیست و باعمل لاپراسکوپی انجام میشه
۱۴۰۴/۰۹/۱۰