۳۱۳ نفر
دکتر گیتی سیدقیاسی

دکتر گیتی سیدقیاسی

متخصص زنان و زایمان

لاپاراسکوپی و هیستروسکوپی

متخصص شماره نظام: ۱۲۹۶۴۷
یکشنبه۲۴ خرداد
۳ روز دیگر
دوشنبه۲۵ خرداد
۴ روز دیگر
چهارشنبه۲۷ خرداد
۶ روز دیگر
یکشنبه۳۱ خرداد
دوشنبه۰۱ تیر
یکشنبه۰۷ تیر
دوشنبه۰۸ تیر
چهارشنبه۱۰ تیر
۲۴۸ نفر

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۴/۲۳

چند روز پیش عمل لاپاراسکوپی فیبروم داشتم با کمترین جراحت و درد ، واقعا تا اینجا که خیلی راضی هستم .

۱۴۰۴/۰۸/۲۰

دکتر بسیار عالی

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

کولوپوسکوپی بدون ذره ای درد / توضیحات کامل / دو جلسه لیزر که تغییرات دهانه رحمم عالی بوده

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عالی و بی نظیر همتا نداره تو ایران به مولا علی

۱۴۰۵/۰۳/۰۹

بسیار خوش اخلاق و حاذق ، تشخیص به موقع و رفتار عالی ، دخترم به دست ایشون به دنیا اومد و فوق العاده ازشون راضی هستیم ، نیمه شب برای زایمان اورژانسی شخصا اومدن بیمارستان ، همیشه سلامت باشن.

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

دکتر بسیار متبحر و کاردان

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

بسیارخوش اخلاق

۱۴۰۴/۰۷/۲۴

من ازشون خیلی راضی بودم زخم دهانه رحم داشتم چهار جلسه لیزر برام انجام دادن و زخمم کاملا برطرف شد

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

من بخاطر مشکلی که دخترم داشت به خانم دکتر مراجعه کردم که در چند جلسه مشکل کمتر شد بخصوص که استرس و نگرانی ما خیلی کمتر شد به بیمار خیلی اهمیت میدن و براشون وقت میزارن من ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۰۷/۰۷

سلام بسیار دکتر باتجربه بودند فقط سر ساعت نوبت ما پیش دکتر نرفتیم دو ساعت زمان برد

۱۴۰۵/۰۲/۲۳

خیلی خیلی خیلی شلوغ بود حداقل دو ساعت زمان انتظار نیاز داشت واسه همین پشیمون شدم ولی نظری درمورد درمانشون ندارم

۱۴۰۳/۱۱/۲۲

من به روش وینوت لاپاراسکوپی شدم کیست بزرگ دارشتم ودرش آوردیم هیچ برش و بخیه ای روی بدنم ندارم از روز اول سرپا بودم و بدون درد کاراممخودم میکردم خیلیییی راضیم

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

عدم رضایت

۱۴۰۱/۰۷/۱۶

تشخیص خوب به موقع

۱۴۰۴/۰۴/۰۷

دکتری بسیار حاذق و مهربان

۱۴۰۴/۱۰/۰۱

من تایپ 16 داشتم کولپوسکوپی شدم بدون درد و سین 1 شدم بعدش لیزر کردم و الان نه خبری از زخم هست نه ترشح و عفونت های مکرر

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

عالی بود

۱۳۹۹/۰۸/۲۹

عفونت شدید

۱۴۰۴/۰۸/۰۴

شریف وعالی

۱۳۹۸/۰۸/۲۴

بهترین دکتر هستن خوش اخلاق . با حوصله و با تجربه

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

دکتر خوب و خوش برخورد معطلی در مطب برای ویزیت بسیار کم

۱۴۰۴/۰۵/۲۷

یه خانم دکتر مهربون و با حوصله

۱۴۰۱/۰۹/۱۹

خواهرم جراحی وینوت شدن پیش دکتر لاپاراسکوپی بدون برش و سوراخ و درد و نقاهت واقعا عالی بود منم با اینکه خیلی از جراحی میترسیدم الان واقعا خوبم انگار نه انگار جراحی شدم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

17 آبان عمل لاپاراسکوپی هیستروسکوپی پیش ایشون انجام دادم فردای عمل راحت راه میرفتم و خیلی راضیم خودشون و پرسنل برخوردشون عالیه و هرسری انرژی و امید میگیرم از طریق اینستا پیداشون کردم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

دوستم مشکل داششتند کاملا خوب شدند

۱۴۰۲/۰۸/۰۹

سلام من اولین بارم بود رفتم پیششون واقعا کارشون عالیه اخلاقشون بیسته خیلی با حوصله به حرف بیمار گوش میده

۱۴۰۴/۱۱/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۶/۱۹

تشخیصش خوبه ولی پلن درمانی رو ی کم تجاری میچینه

۱۴۰۵/۰۲/۱۴

یک بارداری خارج رحمی داشتم که تحت نظر ایشان بستری شدم. همیشه در دسترس و پاسخگوی سوالات و مشکلاتم بودن

۱۴۰۴/۰۶/۲۲

خیلی عالی حرف نداره

۱۳۹۸/۰۷/۲۷

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۳/۰۸

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۴/۳۰

سلام دکتر بسیار عالی هستن مامان عمل وینوت انجام داد خیلی راضی هست

۱۴۰۴/۰۷/۲۹

بهترین دکتری که در حوزه ی زنان میتونید خودتون و عزیزاتون رو بهش بسپرید واقعا خوشحالم خدا ایشون رو در مسیر زندگی من گذاشت

۱۴۰۴/۰۵/۲۳

من چند ماهه تحت درمان عفونت شدید هستم با لیزر درمانی ، خدا رو شکر خوب شدم

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

پیش دکتر جراحی فیبروم شدم و واقعا بعد ۵ ۶ تا دکتر راضیم از نقاهت عمل و جای بخیه که خیلی ظریفه اخلاق خودشون و پرسنل هم عالیه همه جا منو ترسوندن اینجا امید گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

تحت درمان

۱۴۰۳/۱۰/۰۸

زایمان

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

تجربه خوبی با خانم دکتر داشتم هم تشخیص عالی و هم برخورد خوب پیش ایشون لیزر انجام دادم بابت زخم دهانه رحمی که داشتم

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

من پیش این دکتر عمل فیبروم انجام دادم خیلی راضی بودم تو بیماریتان گاندی عمل کردم پرسنل بیماریتان ومطبم خیلی خوش اخلاق بودن.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

خیلی خوش اخلاق و با فهم

۱۳۹۹/۱۲/۱۱

Cın 1داشتم با زخم دهانه رحم و عفونت مکرر شدید پیش دکتر کولپو شدم بدون درد و لیزر میشدم الان خوب خوبم واقعا نتیجه گرفتم

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

من اچ پی وی ۱۶ داشتم پارسال پیششون کولپو شدم بدون درد و راحت و لیزر دهانه رحم انجام دادم الان نه زخم دارم نه تغییراتی بعد یک سال هم منفی شد همه چی خیلی راضیم

۱۴۰۵/۰۳/۱۳

من هم میوم داشتم هم ضخامت دیواره رحم وویزیت آنلاین من بصورت چت درتلگرام تبدیل شد من جواب سوالاتم رادوهفته بعدبااصراردریافت کردم راهنمایی درست بود ولی این مدت که منتظرپاسخ بودم مجبورشدم جاهای دیگه هم مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۸/۱۵

واقعا عال

۱۴۰۰/۰۵/۱۰

فعلا تحت درمان هستم

۱۴۰۴/۰۷/۱۶

عالی رود

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

لیزر دهانه رحم داشتم. دکتر خوب و با معلوماتیه. بسیار خوش برخورد.

۱۴۰۴/۰۵/۱۸

دکترعالی هستش

۱۴۰۲/۰۲/۱۷

دکتر فوق العاده مهربوووون

۱۴۰۰/۰۸/۰۸

من ساعت 6:30 وقت داشتم 9:45 رفتم داخل تشخیص دکتر عالی ولی انقدر شلوغه که وقت نشد هیچ توضیحی بهم بدن وقت بذارن برام در حد یک ربع حتی

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

برای مراقبت های بارداری پیششون میرفتم عالی بودن از هر نظر عالیییی

۱۴۰۱/۱۰/۲۸

مادرم جراحی لاپاراسکوپی در آوردن رحماز طریق واژن انجام دادن، باور نمیکردیم که جراحی شدن، اصلا درد نداشت، بدون هیچگونه برشی روی شکم

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

من از اسپانیا میام فیبروم داشتن و اونجا با دارو و تشخیص نامناسب فیبروما بزرگتر شد تازه اندومتریوز هم بهم اضافه شد میخواستن رحمم رو در بیارن ولی اینجا دکتر هن تشخیصش عالی بود هم جراحی رحمم حفظ شد

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

تحت درمانم ، نتیجه رو حتما اعلام میکنم

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۰۶

چکاب بارداری

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سلام بنده مشکل زخم دهانه ی رحم داشتم .امروز دومین جلسه ی لیزرم بود که خیلی راضی بودم .دکتر خیلی عالی وخوش برخودی هستند

۱۴۰۵/۰۳/۱۸

مادرم آندومتریوز داشت ایشون عمل کردن خداروشکر کههم خیلی خوش برخورد بودن هم مادرم بلافاصله بعد از عمل حالشون خوب شد و دیگه خبری از دردهای شدید نبود هروقت هم هر سوالی پیش بیاد سریع پاسخگو هستن

۱۴۰۲/۱۲/۲۷

عدم رضایت

۱۴۰۲/۱۰/۰۱

خوش برخورد

۱۴۰۲/۰۶/۱۱

بسیار دکتر بااخلاق خوش انرژی و عالی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۶

لاپاراسکوپی وینوت و جراحی لیبا و تنگی واژن انجام دادم روی بدنن هیچ برش و سوراخی ندارم خیلی راضیم کاملا سرپام دکتر خیلی با اخلاق و متین و وقت میذارن و پرسنل هم به همچنین عالین عالی

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بادرود من عمل لاپاروسکوپی انجام دادم فوق العاده حاذق و خوش برخورد بودند. با سپاس از خانم دکتر عزیز بیگی مرادی

۱۴۰۳/۱۱/۲۹

کیست اندومتریوز بسیار عالی راهنمایی کردن

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

علی بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۱

خیلی خوش برخورد بودند. کاملا به مشکلم گوش دادند، سر فرصت بررسی کردند و آزمایش نوشتند که باید برای بررسی بیشتر بهشون مراجعه کنم.

۱۴۰۴/۰۸/۰۶

سلام خیلی ممنونم از خانم دکتر عزیز بابت معاینه خوبشون واقعا باتجربه و عالی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

در حال درمان

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

عالی و بینظیر

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

به جرات و با صراحت تمام،یکی از فوق العاده ترین دکتر زنان

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

واقعا عالیه

۱۳۹۸/۰۶/۲۷

متبحرترین برسم در جراحیهای لاپاراسکوپی

۱۴۰۴/۰۱/۲۶

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۳/۰۴

بله. کنترل سلامتی

۱۴۰۲/۰۹/۰۲

دکتر بسیار باحو

۱۴۰۲/۰۶/۰۸

زخم دهانه رحم کولپو شدم

۱۴۰۴/۰۶/۱۳

عمل جراحی

۱۴۰۲/۰۸/۰۸

عالی بودن باحوصله وخوش برخورد

۱۴۰۲/۱۲/۱۹

هنوز در پروسه ی درمان هستم،رفتار خانم دکتر و پرسنلشون کاملا دوستانه ست و باعث ایجاد حس اعتماد تا موقع رفع مشکل میشه که بنظرم مخصوصا درمورد پزشک زنان خیلی موضوع مهمیه

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

سلام خانم دکترخیلی خوش اخلاق و باحوصله هستن و باتجربه واقعا از ایشون راضی هستم

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

سلام من یه هفته هست عمل کردم خداروشکر عالی بود عملم ممنون از خانم دکتر مهربان عملم هم زیبایی بود هم وینوت رحم بدون برش و بخیه روی بدن واقعا بدون درد بود

۱۴۰۴/۱۱/۱۸

تخلیه رحم و هنوز تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۷/۰۸

پیش دکتر جراحی وینوت شدم هیچ برش و سوراخی ندارم روی شکمم هیچ درد و نقاهتی نداشتم فقط کمی مراقبت یک رحم بسیار بزرگ داشتم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

من خودم نه ولی مادرم پس خانوم دکتر امدن واقعا بهترین دکتر مراغه هستن

۱۴۰۰/۰۴/۱۱

دکتر بسیار دقیق و کاربلد. با توضیحات کامل و برخورد محترمانه باعث آرامش بیمار میشن.

۱۴۰۴/۱۱/۱۳

برخورد دکتر و پرسنل عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

تحت درمانم تشخیص و مراحل درمان بدون درد و عالی بوده

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

من به دلیل زخم دهانه رحم و عفونت مکرر چند ماه تحت درمان با لیزر درمانی بودم که خیلی خوب شدم و عفونت و زخم کامل برطرف شد. اخلاق دکتر و پرسنل هم خیلی خوب است

۱۴۰۴/۱۱/۰۶

عمل لاپارسکوپی

۱۴۰۲/۰۴/۲۸

عالی بهترین دکتر واقعا نتیجه گرفتم مشکل درمان اچ پی وی داشتم کلی دکتر شمال رفتم درمان نشدم ولی اینجا برای همیشه راحت شدم پرسنلشونم عالین

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

عالی هستند

۱۴۰۲/۱۲/۲۱

فعلا در حال درمان هستم ولی تا الان از کار خانم دکتر راضی هستم و امیدوارم خوب میشم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

جراحی اندومتریوز جدار شکم داشتم تشخیص جراحی بسیار عالی

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

یه دکتر عالی با صبر و حوصله و تجربه زیاد و کاربلد

۱۴۰۴/۰۷/۱۹

اخلاق دکتر و پرسنل عالیه من از قم میام پنج جلسه لیزر شدم و کامل عفونت و زخمم برطرف شده و تحت درمان اچ پی وی پیش ایشونم

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

من فیبروم های زیاد و کم خونی داشتم. خانم دکتر جراحی لاپراسکوپی میومکتومی برام انجام دادند اولش دردم زیاد بود ولی همون شب تونستم راه برم این باعث شد زودتر دردم کم بشه. خانم دکتر بسیار مهربون و خوش برخورد هستند. از ایشون و تیمشون بابت همه چیز سپاس گزارم.

۱۴۰۵/۰۳/۲۰

بسیار دکتر صبور و خوش برخورد و کار بلدی هستن

۱۴۰۵/۰۲/۳۰

بد نبود

۱۴۰۱/۰۹/۱۵

از خرمشهر میام پیش دکتر عمل فیبروم انجام دادم و بدون عمل باز بدون درد خیلی راضیم رحمم در سلامت کامله و فیبروم ها خارج شدن

۱۴۰۴/۱۱/۲۵

خانم دکتر بسیار ماهر با جسارت حاذق و مهربان هستند بنده با ایشون عمل وینوت رحم انجام دادم بدون درد و برش واقعا عالی پیش رفت. پرسنل مطب همگی دوست داشتنی و صبور هستند از اشنایی با خانم دکتر بسیار شادمانم

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خوبی هستن ولی از سرویس بهداشتی نمیزارم استفاده کنید و از راه دور بیاید و تونوبت بمونید اذیت میشید

۱۴۰۴/۱۱/۱۵

خانم دکتر فوق العاده هستن هم در برخود با مراجعه کننده هاشو هم تشخیص بیماری وهم درمان من خیلی خیلی راضی هستم از ایشون.برای مریض وقت میزارن خدا خیرشون بده

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

فوق العاده دکتر خوش برخورد و عالی هستن.توسط ایشون دو بار عمل شدم و مشکلم برطرف شد

۱۴۰۲/۰۲/۰۹

در حال درمان

۱۴۰۴/۰۶/۳۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۵/۲۱

خیلی باحوصله و مهربان و دوست داشتند ، همچنان تحت درمان هستم

۱۴۰۲/۰۵/۱۰

من پروسه درمان رو به تازگی با ایشان شروع کردم و تجربه این مدت این بوده که ایشان بسیار خوشرو- دقیق و با حوصله هستند

۱۴۰۴/۰۵/۰۱

دکتر بسیار خوب و کار بلد و از همه مهمتر با دل و جرات هستن الکی یه مشکل ساده رو کش نمیدن

۱۴۰۱/۱۱/۰۲

از همه

۱۴۰۴/۰۴/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۴/۰۹/۰۸

دکتر خوب و حاذقی هستند تشخیص و درمان خوبی دارن خوش برخوردن فقط دکتر گرونی هستن تو هر زمینه ای

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

دکترخوبی واقعاازعملم راضی بودم

۱۴۰۲/۰۲/۱۹

منو زایمان سزارین کردن کارشون خوبه

۱۳۹۹/۱۰/۱۱

خانم دکتر برخوردعالی تشخیص عالیییی همه چی عالیی

۱۴۰۵/۰۲/۰۹

بسیارررررر پزشک فوق العاده ای هستن من عمل لاپاراسکوپی از طریق واژن انجام دادم خدمت ایشون کلی استرس داشتم ولی بدون ذره ای درد عمل شدم

۱۴۰۱/۱۰/۰۶

تو بارداری تحت نظر ایشون بودم خیلی خانم دکتر مهربون و باسوادی هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۰

اخلاق عالی

۱۴۰۲/۰۳/۰۴

عمل جراحی داشتم

۱۴۰۱/۰۴/۰۶

خیلی دکتر با حوصله و مهربونیه

۱۴۰۴/۰۲/۱۴

سلام، راستش من فقط اینترنتی با دکتر در تماس بودم برا نوبت عمل لاپاراسکوپی، فعل عمل انجام ندادم ایشون خیلی خوش برخورد وصبور به سوالات من جواب دادن، آزمایشات قبل از عمل رو لطف کردن وبرام نوشتن فعلا جواب آزمایشات را نگرفتم ،من از برخورد عالی ایشون خیلی خوشم اومد با اینکه ندیدمشون ولی متوجه شدم که دکتر خیلی عالی وفوق العاده وبا مهارتی هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

مراقبت های بارداری

۱۳۹۹/۰۳/۱۷

فعلا در مرحله انجام آزمایشات هستم

۱۴۰۳/۱۱/۱۶

لابیاپ

۱۴۰۴/۰۴/۰۴

فعلا تحت درمانم

۱۴۰۳/۰۵/۰۸

عمل برداشتن رحم

۱۴۰۳/۰۶/۱۷

دکتر خوبی بودند اما نرخ ویزیت بسیار بالا بود

۱۴۰۳/۱۲/۰۹

عالییییییییییی بهترین

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

پیش دکتر جراحی آندومتریوز شدم و بعد جراحی درد نداشتن و راحت بودم الانم برای پیشگیری عود مجدد لیزر میکنم برخورد پرسنل و دکتر عالیه

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

خیلی دکتر وبی هستن

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

حریم خصوصی با دکتر نداری و دو سه نفر تو اتاق هستن و همزمان که در اتاق معاینه هستی مریض بعدی داخله

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

بسیار خوش برخورد حرفه ای با تجربه زخم دهانه رحم داشتم لیزر انجام شد درمان شدم

۱۴۰۴/۱۲/۰۴

فوق العاده بودن در رفتار و تشخیص

۱۴۰۳/۰۲/۲۵

پیش خانوم دکتر جراحی لاپاراسکوپی میومکتومی شدم ، همه چی خیلی عالی پیش رفت واقعا ممنونم ازشون ، خیلی دکتر مهربونی هستن و با دقت همه چیو توضیح میدن

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

با گوشی موبایل و دوربین فقط دنبال تولید محتوا برای پیج اینستاست و اصلا فضای امن و راحتی رو تو اتاق آدم احساس نمیکنه تشخیص خوبی هم نداشتن همش ادا

۱۴۰۴/۰۳/۰۷

در حال درمان آندومترویوز با لیزر دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق منشی و پرسنل بسیار خوش اخلاق و با حوصله

۱۴۰۵/۰۳/۱۱

زهرا نوروزی

۱۴۰۲/۱۲/۲۲

عدم رضایت

۱۴۰۴/۱۱/۰۵

سلام بنده مشکل عفونت راجعه داشتم وبا انجام لیزر خداروشکر درمان شدم،وفیبروم هم دارم که درحال درمان پیش خانم دکترهستم،خداروشکر راضیم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

خیلی دکتر عالی و خوبی هستن

۱۳۹۸/۱۱/۰۳

عفونت دائم با انجام لیزر درمانم کامل شد

۱۴۰۴/۰۸/۲۸

سلام تست گرفتم نمیدونم حامله هستم یان

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

در حال درمان

۱۴۰۳/۰۸/۱۴

عالی بودن

۱۴۰۵/۰۲/۰۸

عالی درجه یک

۱۴۰۳/۱۲/۲۰

خیلی الی

۱۳۹۹/۰۴/۰۵

خیلی دکتر خفنیه پرسنلشونم خوش اخلاقن خیلی

۱۴۰۴/۱۱/۰۱

عدم رضایت

۱۴۰۳/۱۲/۲۷

خونریزی شدید داشتم که با جراحی عالی و بی نقص خانم دکتر مشکلم حل شد خدا رو شکر

۱۴۰۲/۱۱/۲۳

#سامانه#هوشمند#مطب#دیجیتال#شاهین https://www.youtejarat.com/product/9048?rgm=10347

۱۴۰۵/۰۲/۱۱

دکتر خوبین

۱۴۰۲/۰۴/۰۷

مشکل عفونت و زخم دهانه رحم پیش خانوم دکتر خوب شدم دستشون برام شفا بود به شدت کادر با اخلاق و حرفه ایی هستن داخل مطب ممنونم

۱۴۰۵/۰۳/۰۴

سلام بسیار خانم دکتر دلسوز ومهربون

۱۴۰۵/۰۲/۱۲

عمل فیبروم و فوق العاده راضیم

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۱۴

سالهاست پیش دکتر ویزیت میشم

۱۴۰۴/۰۲/۲۰

خدمتشان رسید

۱۴۰۳/۰۱/۰۷

اندومتریوز

۱۴۰۳/۰۴/۰۹

برخورد دکتر و پرسنل عالیه راضیم دارم لیزر میکنم

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

دکتر اروم و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

بسیاربادقت و برخورد عالی

۱۴۰۴/۱۱/۰۴

عالی هستند یه انسان واقعی و دوست داشتنی

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

بسیار دکتر مهربان و کاربلد هستند

۱۴۰۴/۰۸/۰۷

من برای زایمان پیششون رفتم دختر قشنگم رو ایشون بدنیا آورده خیلی اخلاق خوبی دارن وتو کارشون درجه یک هستن

۱۴۰۴/۰۶/۱۰

فقط مشاوره شدم

۱۴۰۱/۱۱/۲۷

تشخیص دکتر قیاسی خوب و درسته ولی دو تا ایراد هست یکی اینکه موقع معاینه ، پرسنل داخل اتاق ، تردد دارند و باعث معذب شدن بیمار میشن، دوم اینکه نسخه دکتر رو فقط داروخانه پایین مطب میتونه بخونه و مکمل زیاد تجویز میکنند.ضمن اینکه دستگاه سونوگرافی ندارند و باید از سونوگرافی خارج از مطب که طرف قرارداد بیمه هم نیستند استفاده کرد.

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

برای باز اول به ایشون مراجعه کردم برخورد عالی و اولین دکتری بودن که پاسخ درست و راهکار درست واسه عیبروم رحمم بهم پیشنهاد دادن. اولین پزکشی بودن که گفتن نیاز به برداشتن رحم نیست و باعمل لاپراسکوپی انجام میشه

۱۴۰۴/۰۹/۱۰
اطلاعات تکمیلی
جراح و متخصص زنان و زایمان و نازایی و لاپاراسکوپی پیشرفته و زیبایی. انجام عمل جراحی vnotes (جراحی لاپاراسکوپی از طریق واژن بدون هیچ گونه برش روی شکم). سایت: Drgitighiasi.com. بیمارستان های طرف قرارداد: هتل بیمارستان گاندی، عرفان نیایش، مهر، آسیا، بانک ملی، مرکز ناباروری ابن سینا، مفرح، بازرگانان. جراحی های زیبایی زنان با لیزر. انجام کلیه جراحی های زنانه به روش لاپاراسکوپی (خارج کردن رحم، کیست تخمدان، فیبروم). انجام کلیه جراحی های زنان و زیبایی های زنان تزریق چربی و ژل و لیفت. سزارین. درمان ناباروری. درمان کیست های تخمدان و اندومتریوز و بیماری های رحمی با لاپاروسکوپی. پاپ اسمیر، کولپوسکپی و ـ. انجام عمل های زیبایی زنان: لابیاپلاستی و جوان سازی و تنگ کردن و سفید کردن با لیزر، کربوکسی تراپی. روشن سازی ناحیه پرینه با انواع روش ها کربوکسی تراپی و لیزر. درمان زگیل تناسلی به بهترین روش. تشخیص مراحل پیش سرطانی کولپوسکوپی. درمان انواع بی نظمی های قاعدگی و تنبلی تخمدان. درمان عفونت های مقاوم واژینال با دارو و لیزر. درمان استریاها و برطرف کردن آن. رفع مشکلات ادراری و مراقبت دوران یائسگی رفع بی اختیاری ادراری. درمان خونریزی های غیرطبیعی. مراقبت های دوره ای و تست های غربالگری سلامت زنان.
آدرس و تلفن مطب دکتر گیتی سیدقیاسی
تهرانمیدان آرژانتین، اول خیابان الوند، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه دوم، روبه روی درب آسانسور
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۴ روز دیگر
    ۲۵ خرداد (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۶ روز دیگر
    ۲۷ خرداد (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۱ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۷ تیر (یکشنبه)از ساعت ۱۶ الی ۲۰
    ۸ تیر (دوشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    ۱۰ تیر (چهارشنبه)از ساعت ۱۶:۳۰ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر گیتی سیدقیاسی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    میدان آرژانتین، اول خیابان الوند، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه دوم، روبه روی درب آسانسور

    مطب

    میدان آرژانتین، اول خیابان الوند، ساختمان پزشکان مرکزی، طبقه دوم، روبه روی درب آسانسور