این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
بسیار عالی حس بویایی از دست دادم چندین دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با یک بار مراجعه به خانم دکتر نتیجه گرفتم بدون شک بهترین دکتر هستن فوق العاده و بی نظیر .....
۱۴۰۴/۰۵/۱۷دکتربسیارخوش اخلاق وکاربلدی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۵خیلی دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰عالی خوب بیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵کارشون عالیه خیلی قبولش دارم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خوش برخورد، صبور، مهربان، با سواد، و واقعا درمان و کارشان عالی است.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عالی و کا
۱۴۰۳/۱۲/۲۴خارش و قارچ در حال در مانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خانم دکتر مریم کردانی بسیار خوش برخورد مهربان و با حوصله هستند و با دارویی که برای من تجویز نمودند ظرف چند روز مشکل سرما خوردگی من بر طرف شد. البته من مشکل سینوزیت داشتم که اون هم فعلا بر طرف شده و البته نظر دکتر این است که عمل کنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰گوش درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴مهربان وباحوصله.و خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۵متشکریم..از زحمات خانم کردونی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دخترم عمل لوزه انجام داد.خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۳بسیار خشرو و کار بلد️
۱۴۰۲/۰۶/۲۰لوزه سوم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۹دکتر خوبی است.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴جهت شستشوی گوش مراجعه کردم به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰برای سر درد سینوزیتی مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عالی یکی از بهترین هاست
۱۴۰۱/۱۲/۲۰بسیار با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲جالب نبود.....طول کشید با اینکه از قبل نوبت تلفنی داشتم سه ساعت توی مطب معطل شدم..
۱۴۰۴/۱۱/۰۷سلام دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عمل لوزه دخترم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر بسیار وارد و کار بلد هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۳دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳برای لوزه سوم فرزندم مراجعه کردم که واقعا باخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵سلام تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴خیلی مهربونه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸سرگیجه
۱۴۰۳/۰۳/۱۰انحراف
۱۴۰۳/۰۸/۱۳دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴مشکل عفونت گوشم بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸دکتربسیاری خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸عباس باوی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳عمل لوزه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲پزشکی خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۳عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷عمل لوزه پسرم بسیار عالی و رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱فوق العاده پزشک با تجربه و مهربانی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹بسیار متعهدند
۱۴۰۴/۰۲/۱۱عالی تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۱۲دکتر بسار
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳کارشان عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۰مشکل عفونت کوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۸مشکلم پلیپ بینی داشتم والان هم میخوام عمل کنم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹گوش درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸هم برای خودم و نزدیکان پیش خانم دکتر رفتیم، بسیار باحوصله بودن و درمان ها جواب دادن. ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱مشکل بیمار کنترل شد .توسط تجویز خانم دکتر .دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستن .
۱۴۰۳/۱۱/۰۱لوزه وتحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۳بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸عمل زیبایی بینی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹متن کفایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸گوش دخترم عفونت کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۸دکتر حازقی هستن کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸برا عفونت گوش مراجعه کردم و درمانم نتیجه بخش بود و خیلی زود برطرف شد، دکتر بسیار لایقی هستن و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹از اقوام هستن ، ولی تعریفشو از مرتضایی که پیششون رفتن شنیدم ، راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر خوش برخورد و متین هستند با حوصله با بیمار رفتار می کنند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴بسیار متخصص در رشته خود میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴سلام خسته نباشی گوش راست صدا میده باید چکار کنم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰بسیار خوش اخلاق و صبور هستن و به حرف بیمار با متانت گوش می دهند و معاینات روزمره را کامل انجام می دهند و انشالله که این رفتار خوب همیشگی باشد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مادرم مشکل سرگیجه داشتند که براش نوار گوش نوشتن بعد مشخص شد که مایع گوشش جابجا شده ولی خانم دکتر خیلی خوش برخورد و محترم بودن
۱۴۰۴/۰۹/۳۰دکترخوب وعالی یه بهبودی کامل پیداکردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳عفونت قارچی گوش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۳پسرم عمل لوزه داشت به کمک دکتر خانم کردونی خداروشکر خوبه ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۹دکترمهربان ودلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۲۴مشکل انحراف بینی بوده الان باداروخوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸خیلی دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹مشکلی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲سلام عمل انحراف تیغه بینی به همراه عمل زیبایی داشتم راضی هستم از عمل تو سطل خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵سینوزیت
۱۴۰۱/۱۱/۲۹فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹فعلا جلسه اول ویزیت شدم و برخورد دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱برای تشخیص علت صدا در گوش راست رفتم نوار گوش و دارو تجویز کردند خانم دکتر درحال حاضر بهتر شدم خداروشکراز خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳خوش،برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳دکتر خوب ومحترم هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱گزگزگوش
۱۴۰۴/۰۲/۲۵عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۰/۱۷عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۰/۱۹دوره درمان رو فعلا دارم انجام میدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶واقعا دکتر عاالی هستن قبلا دخترم پیششون عمل کرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴اولین بار
۱۴۰۴/۰۲/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸فعلا که خوب بوده لوزه سوم منتظر جواب آزمایش هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵مشکل گلودردورفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲درمان لوزه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵دکتر بیس
۱۴۰۴/۰۴/۲۲دکتر خوبی ست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹دکتر خوب و صبوری هستند برای بیمار وقت میزارن و رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶خیلی عالی بیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹نجابت، تشخیص درست، مجرب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵بهترین هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۱خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۱مراجعات قبلی داشتیم ، دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۲عمل انحراف بینی انجام دادم کارش خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خانم دکتر حاضق وخیلی وارد میباشد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۱۹خوش برخورد و تشخیص درست و سریع
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خیلی مهربونوصبورانه به حرف بیمار گوش دادن و درمان رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶پزشک با حوصله و خوش برخورد برای مشاوره مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲گوش حلف
۱۴۰۳/۰۸/۰۸سلام بیمار
۱۴۰۴/۰۳/۱۸در تشخیص بیماری عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۵عفونت گوش قارچ داشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۶مشکل خون دماغی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸فرزندم عفونت گوش داشت که خدارو شکر با یک بار ویزیت عفونتش برطرف شد تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر کردونی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵ممنونم از دکتر کارت عالی بود واقعا دستت شفاش داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲سلام خانم دکتر بسیار با اخلاق و در کارشون حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳درد گوش نتیجه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸درحال طول درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳انحراف بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دخترم مشکل شنیدن از گوش چپ داشت که با یک قطره خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹با سلام دختر ۵ساله ام لوزه هاش ورم کرده بودن و اورژانسی عمل شد شکر خدا الان دخترم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۳عالی کارش خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷لوزه سوم عمل کردم.آلی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۴خوب بود فعلا.هفته پیش رفتم.قطره داد خوب شدم.قراره هفته بعد برم چک کنه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر کردونی دکتر فهیم وبا تجربه وبا سابقه وبا ارباب رجوع اهمیت زیادی برخوردار است وبه مریض خودش توجه دارد و به موضوع که ارباب رجوع دارد اهمیت زیادی میدهد و حقیقت درمان را به مریضش ابلاغ میکند وهزینه بیهوده به مریض اضافه نمیدهد واز کارکروش راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتربینظیری هستن پسرموپیشش عمل کردم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خیلی دکتر بانظیری عالی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۰دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹بسیار عالی خوش اخلاق و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷بسیار محترم عالی ودلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۲مشکل عفونت گوش، و خوشبختانه مشکل حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱عفونت گوش
۱۳۹۹/۰۲/۲۱عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۵از قبل پسرم لوزه سوم داشت پیش دکترهایی کردونی عملش کردم واقعا دست گلشن درد نکنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۶خیلی دکتر خوبه خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹سرگیجه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵عمل جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر خیلی مهربون و عالی می باشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱سر ساعت مقرر که نوبت میگیریم میرم مطب یک ساعت دو ساعت بعد تازه نوبت میشه بعدم زود زود رد مکنن و باعجله
۱۴۰۴/۰۴/۲۵تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳سلام من ده سال پیش دو قلو دختر داشتم و خانم دکتر کردونی عملشون انجام داد عمل لوز داشتم برا دخترم ماشاالله دستشون برا گلهام خیلی سبک خوب بود الان هم برا دختر سوم اومدم این دفعه عمل لوزه ی سوم انجام بده
۱۴۰۳/۱۰/۱۸