۳۹۹ نفر
دکتر مریم کردونی

دکتر مریم کردونی

جراح و متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی

جراحی زیبایی بینی

متخصص شماره نظام: ۱۱۱۸۵۵
۲۵۰ نفر

بسیار عالی حس بویایی از دست دادم چندین دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با یک بار مراجعه به خانم دکتر نتیجه گرفتم بدون شک بهترین دکتر هستن فوق العاده و بی نظیر .....

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

دکتربسیارخوش اخلاق وکاربلدی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

خیلی دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

عالی خوب بیست

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

کارشون عالیه خیلی قبولش دارم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

خوش برخورد، صبور، مهربان، با سواد، و واقعا درمان و کارشان عالی است.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عالی و کا

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

خارش و قارچ در حال در مانم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خانم دکتر مریم کردانی بسیار خوش برخورد مهربان و با حوصله هستند و با دارویی که برای من تجویز نمودند ظرف چند روز مشکل سرما خوردگی من بر طرف شد. البته من مشکل سینوزیت داشتم که اون هم فعلا بر طرف شده و البته نظر دکتر این است که عمل کنم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

گوش درد

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

مهربان وباحوصله.و خوب

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

متشکریم..از زحمات خانم کردونی

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

دخترم عمل لوزه انجام داد.خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

بسیار خشرو و کار بلد️

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

لوزه سوم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

دکتر خوبی است.

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

جهت شستشوی گوش مراجعه کردم به نحو احسنت انجام شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

برای سر درد سینوزیتی مراجعه کردم خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عالی یکی از بهترین هاست

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

بسیار با حوصله وخوش برخورد

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

خیلی دکتر خوب و عالی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

جالب نبود.....طول کشید با اینکه از قبل نوبت تلفنی داشتم سه ساعت توی مطب معطل شدم..

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

سلام دکتر خوب عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

عمل لوزه دخترم.عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

دکتر بسیار وارد و کار بلد هستن.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

برای لوزه سوم فرزندم مراجعه کردم که واقعا باخلاق هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

سلام تشخیص ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

خیلی مهربونه

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

سرگیجه

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

انحراف

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

مشکل عفونت گوشم بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

دکتربسیاری خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

عباس باوی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

عمل لوزه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

پزشکی خوش برخورد و حاذق

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

عمل لوزه پسرم بسیار عالی و رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

فوق العاده پزشک با تجربه و مهربانی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

بسیار متعهدند

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

عالی تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

دکتر بسار

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

کارشان عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

خوب است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰

مشکل عفونت کوش

۱۴۰۳/۰۳/۱۸

مشکلم پلیپ بینی داشتم والان هم میخوام عمل کنم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

گوش درد

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

هم برای خودم و نزدیکان پیش خانم دکتر رفتیم، بسیار باحوصله بودن و درمان ها جواب دادن. ممنون از ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

مشکل بیمار کنترل شد .توسط تجویز خانم دکتر .دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستن .

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

لوزه وتحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

عمل زیبایی بینی داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

متن کفایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

گوش دخترم عفونت کرده

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

دکتر حازقی هستن کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

برا عفونت گوش مراجعه کردم و درمانم نتیجه بخش بود و خیلی زود برطرف شد، دکتر بسیار لایقی هستن و ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

از اقوام هستن ، ولی تعریفشو از مرتضایی که پیششون رفتن شنیدم ، راضی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر خوش برخورد و متین هستند با حوصله با بیمار رفتار می کنند

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

بسیار متخصص در رشته خود میباشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

سلام خسته نباشی گوش راست صدا میده باید چکار کنم

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

بسیار خوش اخلاق و صبور هستن و به حرف بیمار با متانت گوش می دهند و معاینات روزمره را کامل انجام می دهند و انشالله که این رفتار خوب همیشگی باشد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

مادرم مشکل سرگیجه داشتند که براش نوار گوش نوشتن بعد مشخص شد که مایع گوشش جابجا شده ولی خانم دکتر خیلی خوش برخورد و محترم بودن

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

دکترخوب وعالی یه بهبودی کامل پیداکردم

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

عفونت قارچی گوش

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

پسرم عمل لوزه داشت به کمک دکتر خانم کردونی خداروشکر خوبه ممنون از ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

دکترمهربان ودلسوز

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

مشکل انحراف بینی بوده الان باداروخوب شدم

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

خیلی دکتر خوب و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

مشکلی داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

سلام عمل انحراف تیغه بینی به همراه عمل زیبایی داشتم راضی هستم از عمل تو سطل خانم دکتر

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

سینوزیت

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

فعلا جلسه اول ویزیت شدم و برخورد دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

برای تشخیص علت صدا در گوش راست رفتم نوار گوش و دارو تجویز کردند خانم دکتر درحال حاضر بهتر شدم خداروشکراز خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

خوش،برخورد و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

دکتر خوب ومحترم هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

گزگزگوش

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

عفونت گوش

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

عفونت گوش

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

دوره درمان رو فعلا دارم انجام میدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

واقعا دکتر عاالی هستن قبلا دخترم پیششون عمل کرد

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

اولین بار

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

فعلا که خوب بوده لوزه سوم منتظر جواب آزمایش هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵

مشکل گلودردورفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

درمان لوزه

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

دکتر بیس

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

دکتر خوبی ست

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

دکتر خوب و صبوری هستند برای بیمار وقت میزارن و رسیدگی میکنن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

خیلی عالی بیست

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

نجابت، تشخیص درست، مجرب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

بهترین هستند

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

مراجعات قبلی داشتیم ، دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

عمل انحراف بینی انجام دادم کارش خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

خانم دکتر حاضق وخیلی وارد میباشد

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

بی نظیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

خوش برخورد و تشخیص درست و سریع

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خیلی مهربونوصبورانه به حرف بیمار گوش دادن و درمان رو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

پزشک با حوصله و خوش برخورد برای مشاوره مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

خوبه عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

گوش حلف

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

سلام بیمار

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

در تشخیص بیماری عالی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

عفونت گوش قارچ داشت

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

مشکل خون دماغی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

فرزندم عفونت گوش داشت که خدارو شکر با یک بار ویزیت عفونتش برطرف شد تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر کردونی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

ممنونم از دکتر کارت عالی بود واقعا دستت شفاش داشت

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

سلام خانم دکتر بسیار با اخلاق و در کارشون حاذق هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

درد گوش نتیجه در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

درحال طول درمان هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

انحراف بینی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دخترم مشکل شنیدن از گوش چپ داشت که با یک قطره خیلی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

با سلام دختر ۵ساله ام لوزه هاش ورم کرده بودن و اورژانسی عمل شد شکر خدا الان دخترم خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

عالی کارش خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

لوزه سوم عمل کردم.آلی بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۴

خوب بود فعلا.هفته پیش رفتم.قطره داد خوب شدم.قراره هفته بعد برم چک کنه

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر کردونی دکتر فهیم وبا تجربه وبا سابقه وبا ارباب رجوع اهمیت زیادی برخوردار است وبه مریض خودش توجه دارد و به موضوع که ارباب رجوع دارد اهمیت زیادی میدهد و حقیقت درمان را به مریضش ابلاغ میکند وهزینه بیهوده به مریض اضافه نمیدهد واز کارکروش راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دکتربینظیری هستن پسرموپیشش عمل کردم راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

خیلی دکتر بانظیری عالی هستش

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

بسیار عالی خوش اخلاق و خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

رفع شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

بسیار محترم عالی ودلسوز

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

مشکل عفونت گوش، و خوشبختانه مشکل حل شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

عفونت گوش

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

از قبل پسرم لوزه سوم داشت پیش دکترهایی کردونی عملش کردم واقعا دست گلشن درد نکنه

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

خیلی دکتر خوبه خیلی زود خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

سرگیجه

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

خوب است

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

عمل جراحی بینی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر خیلی مهربون و عالی می باشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

سر ساعت مقرر که نوبت میگیریم میرم مطب یک ساعت دو ساعت بعد تازه نوبت میشه بعدم زود زود رد مکنن و باعجله

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

سلام من ده سال پیش دو قلو دختر داشتم و خانم دکتر کردونی عملشون انجام داد عمل لوز داشتم برا دخترم ماشاالله دستشون برا گلهام خیلی سبک خوب بود الان هم برا دختر سوم اومدم این دفعه عمل لوزه ی سوم انجام بده

۱۴۰۳/۱۰/۱۸
اطلاعات تکمیلی
من دکتر مریم کردونی، جراح و متخصص بیماری های گوش و حلق و بینی هستم. از چهارده سال قبل عضو هیئت علمی دانشگاه هستم. جراحی زیبایی بینی با به روزترین تکنیک ها انجام می شود. جراحی های مختلف مثل پولیپ بینی، سینوزیت، انحراف بینی و شکستگی بینی انجام می شود. جراحی لوزه در کودکان و بزرگسالان با جدیدترین تکنیک انجام می شود.
مجتمع تابان
اهوازکیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
عضو هیئت علمی دانشگاه، جراحی زیبایی بینی، Dr.kardooni.ent اینستاگرام، شماره تماس جهت نوبت دهی ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳ فقط بعد از ظهر، نوبت دهی اینترنتی nobat.ir/۷۱۵۳، مشاوره زیبایی رایگان است.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر مریم کردونی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مجتمع تابان

    کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳

    مجتمع تابان

    کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳