۳۹۹ نفر
دکتر مریم کردونی

دکتر مریم کردونی

جراح و متخصص بیماریهای گوش و حلق و بینی

جراحی زیبایی بینی

متخصص شماره نظام: ۱۱۱۸۵۵
یکشنبه۲۴ خرداد
۳ روز دیگر
سه شنبه۲۶ خرداد
۵ روز دیگر
۲۵۰ نفر

برای لوزه سوم فرزندم مراجعه کردم که واقعا باخلاق هستن

۱۴۰۳/۰۶/۲۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۸

سلام خسته نباشی گوش راست صدا میده باید چکار کنم

۱۴۰۳/۰۴/۲۸

خوش،برخورد و تشخیص درست

۱۴۰۴/۰۳/۰۳

عدم رضایت

۱۴۰۲/۰۸/۱۵

عمل زیبایی بینی داشتم

۱۴۰۴/۰۴/۱۱

عباس باوی

۱۴۰۰/۱۱/۱۲

سلام دکتر خوب عالی

۱۴۰۴/۰۷/۲۲

خوب بود

۱۴۰۳/۰۷/۰۳

مشکلی داشتم

۱۴۰۴/۰۸/۰۲

بسیار عالی حس بویایی از دست دادم چندین دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با یک بار مراجعه به خانم دکتر نتیجه گرفتم بدون شک بهترین دکتر هستن فوق العاده و بی نظیر .....

۱۴۰۴/۰۵/۱۷

سلام من ده سال پیش دو قلو دختر داشتم و خانم دکتر کردونی عملشون انجام داد عمل لوز داشتم برا دخترم ماشاالله دستشون برا گلهام خیلی سبک خوب بود الان هم برا دختر سوم اومدم این دفعه عمل لوزه ی سوم انجام بده

۱۴۰۳/۱۰/۱۸

مشکل بیمار کنترل شد .توسط تجویز خانم دکتر .دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستن .

۱۴۰۳/۱۱/۰۱

دکتر خوبی است.

۱۴۰۲/۰۱/۱۴

با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر کردونی دکتر فهیم وبا تجربه وبا سابقه وبا ارباب رجوع اهمیت زیادی برخوردار است وبه مریض خودش توجه دارد و به موضوع که ارباب رجوع دارد اهمیت زیادی میدهد و حقیقت درمان را به مریضش ابلاغ میکند وهزینه بیهوده به مریض اضافه نمیدهد واز کارکروش راضی هستم

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

دکتر عالی

۱۴۰۳/۰۴/۱۹

برای سر درد سینوزیتی مراجعه کردم خیلی خوب بود

۱۴۰۵/۰۳/۰۶

فوق العاده پزشک با تجربه و مهربانی هستن

۱۴۰۱/۰۸/۰۹

پسرم عمل لوزه داشت به کمک دکتر خانم کردونی خداروشکر خوبه ممنون از ایشون

۱۴۰۳/۱۱/۱۹

خیلی خوب

۱۴۰۴/۰۳/۱۳

گوش دخترم عفونت کرده

۱۴۰۳/۰۵/۱۸

دکتربسیاری خوبی

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

خیلی خوب

۱۴۰۳/۰۸/۰۵

دکتر بسیار وارد و کار بلد هستن.

۱۴۰۵/۰۳/۱۰

کارشان عالی هست

۱۴۰۳/۱۱/۲۵

مشکلم پلیپ بینی داشتم والان هم میخوام عمل کنم

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

خیلی دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۰۸/۲۶

درد گوش نتیجه در حال درمان

۱۴۰۴/۰۲/۲۸

لوزه سوم عمل کردم.آلی بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۴

عمل لوزه عالی

۱۴۰۳/۱۲/۲۲

مشکل خون دماغی

۱۴۰۴/۰۹/۲۸

جهت شستشوی گوش مراجعه کردم به نحو احسنت انجام شد

۱۴۰۴/۰۳/۲۰

خوش برخورد و با حوصله

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

خیلی خوب

۱۳۹۸/۰۷/۲۹

مشکل انحراف بینی بوده الان باداروخوب شدم

۱۴۰۱/۱۱/۱۸

انحراف بینی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

عالی هستن

۱۴۰۲/۰۵/۱۵

دکتربسیارخوش اخلاق وکاربلدی هستند

۱۴۰۳/۱۱/۰۶

عمل جراحی بینی

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۴/۱۱/۲۶

سر ساعت مقرر که نوبت میگیریم میرم مطب یک ساعت دو ساعت بعد تازه نوبت میشه بعدم زود زود رد مکنن و باعجله

۱۴۰۴/۰۴/۲۵

سلام بیمار

۱۴۰۴/۰۳/۱۸

متن کفایت

۱۴۰۴/۰۴/۱۸

بسیار متعهدند

۱۴۰۴/۰۲/۱۱

بسیار با حوصله وخوش برخورد

۱۴۰۴/۱۲/۰۳

خیلی دکتر خوب و عالی هستن

۱۴۰۲/۱۰/۲۲

سلام تشخیص ایشان عالی بود

۱۴۰۴/۰۵/۲۴

دکتر خیلی مهربون و عالی می باشد

۱۴۰۴/۰۲/۲۱

گوش درد

۱۴۰۱/۰۴/۱۸

مشکل عفونت گوشم بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۸

فرزندم عفونت گوش داشت که خدارو شکر با یک بار ویزیت عفونتش برطرف شد تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر کردونی

۱۴۰۴/۰۸/۲۵

خیلی دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن

۱۴۰۳/۰۷/۱۰

بسیار خشرو و کار بلد️

۱۴۰۲/۰۶/۲۰

خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۵/۲۳

دکتر خوب و با حوصله

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

ممنونم از دکتر کارت عالی بود واقعا دستت شفاش داشت

۱۴۰۴/۰۹/۰۲

مراجعات قبلی داشتیم ، دکتر فوق العاده ای هستند

۱۴۰۲/۰۵/۰۲

خیلی دکتر خوب و خوش برخورد

۱۴۰۳/۱۱/۰۹

برا عفونت گوش مراجعه کردم و درمانم نتیجه بخش بود و خیلی زود برطرف شد، دکتر بسیار لایقی هستن و ازشون ممنونم

۱۴۰۴/۱۱/۱۹

عمل انحراف بینی انجام دادم کارش خوب بود

۱۴۰۱/۱۱/۱۱

خوب بود

۱۴۰۴/۰۲/۲۲

دکتر عالی

۱۴۰۴/۰۴/۰۳

انحراف

۱۴۰۳/۰۸/۱۳

بسیار متخصص در رشته خود میباشد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

فوق العاده عالی

۱۴۰۴/۱۰/۲۹

دکتر خوب ومحترم هستن

۱۴۰۳/۰۷/۲۱

عالی یکی از بهترین هاست

۱۴۰۱/۱۲/۲۰

جالب نبود.....طول کشید با اینکه از قبل نوبت تلفنی داشتم سه ساعت توی مطب معطل شدم..

۱۴۰۴/۱۱/۰۷

بسیار عالی

۱۴۰۴/۰۷/۰۱

عالی بود

۱۴۰۴/۰۸/۱۰

خیلی دکتر خوبه خیلی زود خوب شدم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستند

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

خوب است

۱۴۰۴/۰۷/۱۳

گزگزگوش

۱۴۰۴/۰۲/۲۵

خوش برخورد و تشخیص درست و سریع

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

بسیار خوش اخلاق و صبور هستن و به حرف بیمار با متانت گوش می دهند و معاینات روزمره را کامل انجام می دهند و انشالله که این رفتار خوب همیشگی باشد

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

بسیار عالی

۱۴۰۳/۱۱/۱۵

خیلی عالی

۱۴۰۴/۰۸/۲۴

دکتر حازقی هستن کارش خوبه

۱۴۰۳/۰۷/۱۸

گوش درد

۱۴۰۴/۰۲/۲۴

خوب بود

۱۴۰۴/۰۶/۰۴

مشکلی ندارم

۱۴۰۰/۱۲/۰۳

بی نظیر

۱۳۹۹/۰۹/۱۹

واقعا دکتر عاالی هستن قبلا دخترم پیششون عمل کرد

۱۴۰۴/۰۱/۰۴

سلام عمل انحراف تیغه بینی به همراه عمل زیبایی داشتم راضی هستم از عمل تو سطل خانم دکتر

۱۴۰۲/۰۲/۰۵

خانم دکتر مریم کردانی بسیار خوش برخورد مهربان و با حوصله هستند و با دارویی که برای من تجویز نمودند ظرف چند روز مشکل سرما خوردگی من بر طرف شد. البته من مشکل سینوزیت داشتم که اون هم فعلا بر طرف شده و البته نظر دکتر این است که عمل کنم

۱۴۰۴/۰۷/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۳/۲۶

اولین بار

۱۴۰۴/۰۲/۰۴

خیلی مهربونوصبورانه به حرف بیمار گوش دادن و درمان رو انجام دادن

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

مشکل عفونت گوش، و خوشبختانه مشکل حل شد

۱۴۰۳/۱۲/۲۱

دکتر بسار

۱۴۰۴/۰۸/۱۷

خیلی عالی بیست

۱۴۰۴/۰۵/۱۹

مهربان وباحوصله.و خوب

۱۴۰۳/۰۶/۰۵

کارشون عالیه خیلی قبولش دارم

۱۴۰۱/۰۳/۲۸

خوب است

۱۳۹۹/۰۷/۱۰

متشکریم..از زحمات خانم کردونی

۱۴۰۳/۱۱/۱۳

دوره درمان رو فعلا دارم انجام میدم

۱۴۰۴/۰۳/۰۶

عمل لوزه دخترم.عالی بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۷

عالی و کا

۱۴۰۳/۱۲/۲۴

سلام خانم دکتر بسیار با اخلاق و در کارشون حاذق هستن

۱۴۰۵/۰۲/۱۳

دخترم عمل لوزه انجام داد.خیلی خوب بود

۱۴۰۳/۰۲/۲۳

دکتربینظیری هستن پسرموپیشش عمل کردم راضی بودم

۱۴۰۱/۰۳/۲۵

خوب بود فعلا.هفته پیش رفتم.قطره داد خوب شدم.قراره هفته بعد برم چک کنه

۱۴۰۴/۱۲/۰۵

دکترمهربان ودلسوز

۱۴۰۳/۰۵/۲۴

خیلی دکتر بانظیری عالی هستش

۱۴۰۳/۱۱/۱۰

سرگیجه

۱۴۰۴/۰۹/۲۱

هم برای خودم و نزدیکان پیش خانم دکتر رفتیم، بسیار باحوصله بودن و درمان ها جواب دادن. ممنون از ایشون

۱۴۰۵/۰۲/۳۱

سرگیجه

۱۴۰۳/۰۳/۱۰

عمل لوزه پسرم بسیار عالی و رضایت بخش بود

۱۴۰۴/۰۶/۱۱

خارش و قارچ در حال در مانم

۱۴۰۴/۰۸/۰۵

خانم دکتر حاضق وخیلی وارد میباشد

۱۴۰۴/۰۴/۱۰

عفونت قارچی گوش

۱۴۰۳/۱۱/۱۷

عفونت گوش

۱۴۰۳/۱۰/۱۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۹/۲۰

عدم رضایت

۱۴۰۴/۰۱/۲۴

بهترین دکتر

۱۴۰۳/۱۲/۱۸

پزشکی خوش برخورد و حاذق

۱۴۰۱/۱۰/۱۳

در تشخیص بیماری عالی هستند

۱۴۰۲/۰۶/۲۵

دکتر بیس

۱۴۰۴/۰۴/۲۲

عالی خوب بیست

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

دکتر خوش برخورد و متین هستند با حوصله با بیمار رفتار می کنند

۱۴۰۴/۰۸/۱۱

درحال طول درمان هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۲۳

بهترین هستند

۱۴۰۱/۱۲/۱۱

دکتر خوبیه

۱۴۰۱/۱۱/۲۳

عفونت گوش قارچ داشت

۱۴۰۴/۰۲/۲۶

تشخیص خوب

۱۴۰۴/۰۲/۲۹

خوش برخورد، صبور، مهربان، با سواد، و واقعا درمان و کارشان عالی است.

۱۴۰۴/۱۰/۰۹

عفونت گوش

۱۳۹۹/۰۲/۲۱

گوش حلف

۱۴۰۳/۰۸/۰۸

خیلی مهربونه

۱۴۰۱/۰۳/۱۸

عالی بود

۱۴۰۴/۰۹/۰۷

با سلام دختر ۵ساله ام لوزه هاش ورم کرده بودن و اورژانسی عمل شد شکر خدا الان دخترم خیلی خوبه

۱۴۰۳/۰۶/۱۳

بسیار محترم عالی ودلسوز

۱۴۰۴/۱۱/۱۲

خوب بود

۱۴۰۱/۱۲/۰۲

لوزه سوم

۱۴۰۲/۱۱/۲۹

لوزه وتحت درمان

۱۴۰۴/۰۹/۱۳

عالی کارش خیلی خوبه

۱۴۰۴/۰۲/۰۷

عالی تشخیص دقیق

۱۴۰۴/۰۵/۱۲

مشکل گلودردورفع شد

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

پزشک با حوصله و خوش برخورد برای مشاوره مراجعه کردم عالی بود

۱۴۰۵/۰۲/۱۵

دکترخوب وعالی یه بهبودی کامل پیداکردم

۱۴۰۰/۰۱/۱۳

دخترم مشکل شنیدن از گوش چپ داشت که با یک قطره خیلی بهتر شد

۱۴۰۴/۰۹/۰۹

دکتر خوبی ست

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

سینوزیت

۱۴۰۱/۱۱/۲۹

دکتر خیلی خوبی است

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

خوبه عالی

۱۴۰۴/۰۴/۳۱

عفونت گوش

۱۴۰۳/۱۰/۱۹

عالی عالی

۱۴۰۳/۰۵/۱۴

تحت درمان

۱۴۰۴/۰۲/۱۳

مادرم مشکل سرگیجه داشتند که براش نوار گوش نوشتن بعد مشخص شد که مایع گوشش جابجا شده ولی خانم دکتر خیلی خوش برخورد و محترم بودن

۱۴۰۴/۰۹/۳۰

فعلا جلسه اول ویزیت شدم و برخورد دکتر بسیار عالی بود

۱۴۰۴/۱۰/۱۳

فعلا که خوب بوده لوزه سوم منتظر جواب آزمایش هستیم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵

از اقوام هستن ، ولی تعریفشو از مرتضایی که پیششون رفتن شنیدم ، راضی بودن

۱۴۰۴/۰۴/۱۷

رفع شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۷

دکتر خوب و صبوری هستند برای بیمار وقت میزارن و رسیدگی میکنن

۱۴۰۴/۱۱/۲۱

از قبل پسرم لوزه سوم داشت پیش دکترهایی کردونی عملش کردم واقعا دست گلشن درد نکنه

۱۳۹۸/۱۱/۲۶

نجابت، تشخیص درست، مجرب بودن

۱۴۰۴/۰۶/۱۵

درمان لوزه

۱۴۰۳/۱۰/۱۵

برای تشخیص علت صدا در گوش راست رفتم نوار گوش و دارو تجویز کردند خانم دکتر درحال حاضر بهتر شدم خداروشکراز خانم دکتر ممنونم

۱۴۰۴/۰۸/۱۳

بسیار عالی خوش اخلاق و خوش برخورد و کار بلد

۱۴۰۳/۱۰/۱۰

مشکل عفونت کوش

۱۴۰۳/۰۳/۱۸
اطلاعات تکمیلی
من دکتر مریم کردونی، جراح و متخصص بیماری های گوش و حلق و بینی هستم. از چهارده سال قبل عضو هیئت علمی دانشگاه هستم. جراحی زیبایی بینی با به روزترین تکنیک ها انجام می شود. جراحی های مختلف مثل پولیپ بینی، سینوزیت، انحراف بینی و شکستگی بینی انجام می شود. جراحی لوزه در کودکان و بزرگسالان با جدیدترین تکنیک انجام می شود.
مجتمع تابان
اهوازکیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
عضو هیئت علمی دانشگاه، جراحی زیبایی بینی، Dr.kardooni.ent اینستاگرام، شماره تماس جهت نوبت دهی ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳ فقط بعد از ظهر، نوبت دهی اینترنتی nobat.ir/۷۱۵۳، مشاوره زیبایی رایگان است.
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    ۳ روز دیگر
    ۲۴ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    ۵ روز دیگر
    ۲۶ خرداد (سه شنبه)از ساعت ۱۷ الی ۲۰
    اینستاگرام دکتر مریم کردونی

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مجتمع تابان

    کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳

    مجتمع تابان

    کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳