این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
کیانپارس، خیابان ۵ شرقی، مجتمع تابان، طبقه ۶، پذیرش روزهای یکشنبه و سه شنبه عصر، ۰۹۳۰۳۸۳۷۲۷۳
برای لوزه سوم فرزندم مراجعه کردم که واقعا باخلاق هستن
۱۴۰۳/۰۶/۲۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۸سلام خسته نباشی گوش راست صدا میده باید چکار کنم
۱۴۰۳/۰۴/۲۸خوش،برخورد و تشخیص درست
۱۴۰۴/۰۳/۰۳عدم رضایت
۱۴۰۲/۰۸/۱۵عمل زیبایی بینی داشتم
۱۴۰۴/۰۴/۱۱عباس باوی
۱۴۰۰/۱۱/۱۲سلام دکتر خوب عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۷/۰۳مشکلی داشتم
۱۴۰۴/۰۸/۰۲بسیار عالی حس بویایی از دست دادم چندین دکتر رفتم نتیجه نگرفتم با یک بار مراجعه به خانم دکتر نتیجه گرفتم بدون شک بهترین دکتر هستن فوق العاده و بی نظیر .....
۱۴۰۴/۰۵/۱۷سلام من ده سال پیش دو قلو دختر داشتم و خانم دکتر کردونی عملشون انجام داد عمل لوز داشتم برا دخترم ماشاالله دستشون برا گلهام خیلی سبک خوب بود الان هم برا دختر سوم اومدم این دفعه عمل لوزه ی سوم انجام بده
۱۴۰۳/۱۰/۱۸مشکل بیمار کنترل شد .توسط تجویز خانم دکتر .دکتر بسیار خوش برخورد و مهربان هستن .
۱۴۰۳/۱۱/۰۱دکتر خوبی است.
۱۴۰۲/۰۱/۱۴با سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر کردونی دکتر فهیم وبا تجربه وبا سابقه وبا ارباب رجوع اهمیت زیادی برخوردار است وبه مریض خودش توجه دارد و به موضوع که ارباب رجوع دارد اهمیت زیادی میدهد و حقیقت درمان را به مریضش ابلاغ میکند وهزینه بیهوده به مریض اضافه نمیدهد واز کارکروش راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۶دکتر عالی
۱۴۰۳/۰۴/۱۹برای سر درد سینوزیتی مراجعه کردم خیلی خوب بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶فوق العاده پزشک با تجربه و مهربانی هستن
۱۴۰۱/۰۸/۰۹پسرم عمل لوزه داشت به کمک دکتر خانم کردونی خداروشکر خوبه ممنون از ایشون
۱۴۰۳/۱۱/۱۹خیلی خوب
۱۴۰۴/۰۳/۱۳گوش دخترم عفونت کرده
۱۴۰۳/۰۵/۱۸دکتربسیاری خوبی
۱۴۰۰/۱۰/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۳/۰۸/۰۵دکتر بسیار وارد و کار بلد هستن.
۱۴۰۵/۰۳/۱۰کارشان عالی هست
۱۴۰۳/۱۱/۲۵مشکلم پلیپ بینی داشتم والان هم میخوام عمل کنم
۱۴۰۱/۱۱/۲۹خیلی دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۰۸/۲۶درد گوش نتیجه در حال درمان
۱۴۰۴/۰۲/۲۸لوزه سوم عمل کردم.آلی بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۴عمل لوزه عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲مشکل خون دماغی
۱۴۰۴/۰۹/۲۸جهت شستشوی گوش مراجعه کردم به نحو احسنت انجام شد
۱۴۰۴/۰۳/۲۰خوش برخورد و با حوصله
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خیلی خوب
۱۳۹۸/۰۷/۲۹مشکل انحراف بینی بوده الان باداروخوب شدم
۱۴۰۱/۱۱/۱۸انحراف بینی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰عالی هستن
۱۴۰۲/۰۵/۱۵دکتربسیارخوش اخلاق وکاربلدی هستند
۱۴۰۳/۱۱/۰۶عمل جراحی بینی
۱۴۰۳/۰۷/۲۱دکتر خوبیه
۱۴۰۴/۱۱/۲۶سر ساعت مقرر که نوبت میگیریم میرم مطب یک ساعت دو ساعت بعد تازه نوبت میشه بعدم زود زود رد مکنن و باعجله
۱۴۰۴/۰۴/۲۵سلام بیمار
۱۴۰۴/۰۳/۱۸متن کفایت
۱۴۰۴/۰۴/۱۸بسیار متعهدند
۱۴۰۴/۰۲/۱۱بسیار با حوصله وخوش برخورد
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی دکتر خوب و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۰/۲۲سلام تشخیص ایشان عالی بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر خیلی مهربون و عالی می باشد
۱۴۰۴/۰۲/۲۱گوش درد
۱۴۰۱/۰۴/۱۸مشکل عفونت گوشم بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فرزندم عفونت گوش داشت که خدارو شکر با یک بار ویزیت عفونتش برطرف شد تشکر میکنم از زحمات خانم دکتر کردونی
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خیلی دکتر با تجربه وبا حوصله ای هستن
۱۴۰۳/۰۷/۱۰بسیار خشرو و کار بلد️
۱۴۰۲/۰۶/۲۰خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۵/۲۳دکتر خوب و با حوصله
۱۴۰۴/۰۹/۰۷ممنونم از دکتر کارت عالی بود واقعا دستت شفاش داشت
۱۴۰۴/۰۹/۰۲مراجعات قبلی داشتیم ، دکتر فوق العاده ای هستند
۱۴۰۲/۰۵/۰۲خیلی دکتر خوب و خوش برخورد
۱۴۰۳/۱۱/۰۹برا عفونت گوش مراجعه کردم و درمانم نتیجه بخش بود و خیلی زود برطرف شد، دکتر بسیار لایقی هستن و ازشون ممنونم
۱۴۰۴/۱۱/۱۹عمل انحراف بینی انجام دادم کارش خوب بود
۱۴۰۱/۱۱/۱۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۲/۲۲دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۴/۰۳انحراف
۱۴۰۳/۰۸/۱۳بسیار متخصص در رشته خود میباشد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴فوق العاده عالی
۱۴۰۴/۱۰/۲۹دکتر خوب ومحترم هستن
۱۴۰۳/۰۷/۲۱عالی یکی از بهترین هاست
۱۴۰۱/۱۲/۲۰جالب نبود.....طول کشید با اینکه از قبل نوبت تلفنی داشتم سه ساعت توی مطب معطل شدم..
۱۴۰۴/۱۱/۰۷بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۱عالی بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰خیلی دکتر خوبه خیلی زود خوب شدم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹بسیار دکتر خوب و با حوصله ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خوب است
۱۴۰۴/۰۷/۱۳گزگزگوش
۱۴۰۴/۰۲/۲۵خوش برخورد و تشخیص درست و سریع
۱۴۰۴/۰۴/۳۱بسیار خوش اخلاق و صبور هستن و به حرف بیمار با متانت گوش می دهند و معاینات روزمره را کامل انجام می دهند و انشالله که این رفتار خوب همیشگی باشد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۸/۲۴دکتر حازقی هستن کارش خوبه
۱۴۰۳/۰۷/۱۸گوش درد
۱۴۰۴/۰۲/۲۴خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مشکلی ندارم
۱۴۰۰/۱۲/۰۳بی نظیر
۱۳۹۹/۰۹/۱۹واقعا دکتر عاالی هستن قبلا دخترم پیششون عمل کرد
۱۴۰۴/۰۱/۰۴سلام عمل انحراف تیغه بینی به همراه عمل زیبایی داشتم راضی هستم از عمل تو سطل خانم دکتر
۱۴۰۲/۰۲/۰۵خانم دکتر مریم کردانی بسیار خوش برخورد مهربان و با حوصله هستند و با دارویی که برای من تجویز نمودند ظرف چند روز مشکل سرما خوردگی من بر طرف شد. البته من مشکل سینوزیت داشتم که اون هم فعلا بر طرف شده و البته نظر دکتر این است که عمل کنم
۱۴۰۴/۰۷/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۳/۲۶اولین بار
۱۴۰۴/۰۲/۰۴خیلی مهربونوصبورانه به حرف بیمار گوش دادن و درمان رو انجام دادن
۱۴۰۴/۰۳/۰۶مشکل عفونت گوش، و خوشبختانه مشکل حل شد
۱۴۰۳/۱۲/۲۱دکتر بسار
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خیلی عالی بیست
۱۴۰۴/۰۵/۱۹مهربان وباحوصله.و خوب
۱۴۰۳/۰۶/۰۵کارشون عالیه خیلی قبولش دارم
۱۴۰۱/۰۳/۲۸خوب است
۱۳۹۹/۰۷/۱۰متشکریم..از زحمات خانم کردونی
۱۴۰۳/۱۱/۱۳دوره درمان رو فعلا دارم انجام میدم
۱۴۰۴/۰۳/۰۶عمل لوزه دخترم.عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۷عالی و کا
۱۴۰۳/۱۲/۲۴سلام خانم دکتر بسیار با اخلاق و در کارشون حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۳دخترم عمل لوزه انجام داد.خیلی خوب بود
۱۴۰۳/۰۲/۲۳دکتربینظیری هستن پسرموپیشش عمل کردم راضی بودم
۱۴۰۱/۰۳/۲۵خوب بود فعلا.هفته پیش رفتم.قطره داد خوب شدم.قراره هفته بعد برم چک کنه
۱۴۰۴/۱۲/۰۵دکترمهربان ودلسوز
۱۴۰۳/۰۵/۲۴خیلی دکتر بانظیری عالی هستش
۱۴۰۳/۱۱/۱۰سرگیجه
۱۴۰۴/۰۹/۲۱هم برای خودم و نزدیکان پیش خانم دکتر رفتیم، بسیار باحوصله بودن و درمان ها جواب دادن. ممنون از ایشون
۱۴۰۵/۰۲/۳۱سرگیجه
۱۴۰۳/۰۳/۱۰عمل لوزه پسرم بسیار عالی و رضایت بخش بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۱خارش و قارچ در حال در مانم
۱۴۰۴/۰۸/۰۵خانم دکتر حاضق وخیلی وارد میباشد
۱۴۰۴/۰۴/۱۰عفونت قارچی گوش
۱۴۰۳/۱۱/۱۷عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۰/۱۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۰عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۱/۲۴بهترین دکتر
۱۴۰۳/۱۲/۱۸پزشکی خوش برخورد و حاذق
۱۴۰۱/۱۰/۱۳در تشخیص بیماری عالی هستند
۱۴۰۲/۰۶/۲۵دکتر بیس
۱۴۰۴/۰۴/۲۲عالی خوب بیست
۱۴۰۰/۰۲/۲۵دکتر خوش برخورد و متین هستند با حوصله با بیمار رفتار می کنند
۱۴۰۴/۰۸/۱۱درحال طول درمان هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳بهترین هستند
۱۴۰۱/۱۲/۱۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۱۱/۲۳عفونت گوش قارچ داشت
۱۴۰۴/۰۲/۲۶تشخیص خوب
۱۴۰۴/۰۲/۲۹خوش برخورد، صبور، مهربان، با سواد، و واقعا درمان و کارشان عالی است.
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عفونت گوش
۱۳۹۹/۰۲/۲۱گوش حلف
۱۴۰۳/۰۸/۰۸خیلی مهربونه
۱۴۰۱/۰۳/۱۸عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۰۷با سلام دختر ۵ساله ام لوزه هاش ورم کرده بودن و اورژانسی عمل شد شکر خدا الان دخترم خیلی خوبه
۱۴۰۳/۰۶/۱۳بسیار محترم عالی ودلسوز
۱۴۰۴/۱۱/۱۲خوب بود
۱۴۰۱/۱۲/۰۲لوزه سوم
۱۴۰۲/۱۱/۲۹لوزه وتحت درمان
۱۴۰۴/۰۹/۱۳عالی کارش خیلی خوبه
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی تشخیص دقیق
۱۴۰۴/۰۵/۱۲مشکل گلودردورفع شد
۱۴۰۰/۰۳/۲۲پزشک با حوصله و خوش برخورد برای مشاوره مراجعه کردم عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دکترخوب وعالی یه بهبودی کامل پیداکردم
۱۴۰۰/۰۱/۱۳دخترم مشکل شنیدن از گوش چپ داشت که با یک قطره خیلی بهتر شد
۱۴۰۴/۰۹/۰۹دکتر خوبی ست
۱۴۰۰/۰۸/۲۹سینوزیت
۱۴۰۱/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوبی است
۱۴۰۰/۰۳/۲۳خوبه عالی
۱۴۰۴/۰۴/۳۱عفونت گوش
۱۴۰۳/۱۰/۱۹عالی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۴تحت درمان
۱۴۰۴/۰۲/۱۳مادرم مشکل سرگیجه داشتند که براش نوار گوش نوشتن بعد مشخص شد که مایع گوشش جابجا شده ولی خانم دکتر خیلی خوش برخورد و محترم بودن
۱۴۰۴/۰۹/۳۰فعلا جلسه اول ویزیت شدم و برخورد دکتر بسیار عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۱۳فعلا که خوب بوده لوزه سوم منتظر جواب آزمایش هستیم
۱۳۹۸/۰۹/۱۵از اقوام هستن ، ولی تعریفشو از مرتضایی که پیششون رفتن شنیدم ، راضی بودن
۱۴۰۴/۰۴/۱۷رفع شد
۱۴۰۰/۱۰/۲۷دکتر خوب و صبوری هستند برای بیمار وقت میزارن و رسیدگی میکنن
۱۴۰۴/۱۱/۲۱از قبل پسرم لوزه سوم داشت پیش دکترهایی کردونی عملش کردم واقعا دست گلشن درد نکنه
۱۳۹۸/۱۱/۲۶نجابت، تشخیص درست، مجرب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵درمان لوزه
۱۴۰۳/۱۰/۱۵برای تشخیص علت صدا در گوش راست رفتم نوار گوش و دارو تجویز کردند خانم دکتر درحال حاضر بهتر شدم خداروشکراز خانم دکتر ممنونم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳بسیار عالی خوش اخلاق و خوش برخورد و کار بلد
۱۴۰۳/۱۰/۱۰مشکل عفونت کوش
۱۴۰۳/۰۳/۱۸