این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
نوبتدهی تلفنی از اکنون فعال میباشد
نوبتدهی تلفنی از ساعت ۸ صبح الی ۱ ظهر و
۳ عصر الی ۹ شب میباشد
آدرس مطب دزفول:
دزفول خیابان طالقانی - رو به روی خیابان نشاط - طبقه فوقانی داروخانه شبانه روزی دکتر محمدسعید (داروخانه جوهرسابق)
زمان نوبت شما به منزله ی ساعت حضور در مطب میباشد
ویزیت در مطب با زمان انتظار همراه میباشد لطفا صبور باشید
دکتر عالی هستند .تنها مشکلی ک هس اینه ک بسیارتند صحبت میکنند وما بسیاری از حرف هایشان را متوجه نمیشویم
۱۴۰۰/۰۷/۰۷مشکل کبد عالی بود
۱۳۹۸/۰۶/۰۹خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۱۰مشکلم معده درد شدید و غذا بالا میاوردم خداروشکر دوره 1ماهه خوب شدم
۱۳۹۹/۱۰/۱۰حساسیت شدید داشتم و نسخه ی دکتر خسروی عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۳زخم معده ونفخ شدید داشتم وبا دارو های ایشون مشکلم برطرف شد ولی دیگه پیگیر نشدم
۱۳۹۸/۰۹/۲۳زخم معده
۱۳۹۹/۰۴/۰۱فعلا دوره درمان طی میشود
۱۳۹۹/۰۹/۲۵زخم معده در حال درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۷هپاتیت ایمنی
۱۴۰۱/۰۵/۱۵مشکل خاصی نداشتم خوب بوده
۱۳۹۹/۱۱/۲۷گوارشی
۱۴۰۰/۱۰/۲۱دکتر عالیه
۱۴۰۱/۰۴/۰۷خوب بودند
۱۳۹۹/۰۹/۱۸فعلا حل نشده
۱۳۹۹/۰۸/۲۱مطلوب بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۷زخم معده . راضی بخش بود
۱۳۹۷/۰۸/۲۱از 7 سالگی مشکل معده داشتم در بیست سالگی با یک قرص مشکلم را حل کردن
۱۳۹۹/۱۱/۰۴سنگ صفرا
۱۴۰۰/۰۳/۳۰فوق العاده هستن
۱۴۰۱/۰۶/۲۳دکتر خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۱۹دکتر بسیار حاذقی هستند.
۱۳۹۹/۱۲/۱۸معده درد
۱۴۰۱/۰۶/۲۴عدم رضایت
۱۴۰۱/۰۲/۰۸عالیه من دوبار پیش ایشون معالجه شدم یکبار بخاطر یبوست بود و بار دوم بخاطر دچار خشکی گلو
۱۳۹۸/۰۲/۱۵زخم معده
۱۴۰۰/۰۵/۰۵عالی...خسته نباشن
۱۴۰۰/۰۴/۱۶درد معده بعد از یک دوره درمان بهبودی نسبی حاصل شد
۱۴۰۰/۰۵/۲۰زخم معده
۱۴۰۰/۰۴/۰۱من یکبار بهش مراجعه کردم خوب بود خداروشکر باید بگم کارش عالی
۱۳۹۹/۰۸/۰۲زخم روده هنوز خوب نشدم
۱۴۰۰/۰۹/۲۷خوب است
۱۴۰۰/۱۲/۰۲دکتر عالی و با اخلاق
۱۴۰۰/۱۲/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۴/۰۶راضی بودم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸علیه مشکل معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۲درحال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۰معده درد
۱۴۰۰/۰۶/۲۳ناراحتی معده، با مصرف دارو و رژیم غذایی مدتی است خوبم
۱۴۰۱/۰۴/۲۶خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۷/۰۸ورم معده
۱۳۹۸/۰۶/۰۷مشکل زخم معده داشتم و درمان شدم و الان دچار کولیت روده هستم و تحت درمان
۱۴۰۰/۰۷/۱۷عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۱۱/۰۶کولیت زخمی روده بزرگ دارم، ،،تحت درمان
۱۴۰۱/۰۲/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۸/۰۸کنسر معده وتشخیص به موقع ایشان
۱۴۰۰/۱۰/۰۵زخم معده شدید درد شکم بی اشتهایی
۱۴۰۰/۰۴/۲۹مادرم احساس خفگی میکرددکترای زیادیم رفت ایشون رومعرفی کردن به ما خداروشکر حال مادرم بهتره خدا خیرشون بده آقای خسروی رو
۱۳۹۸/۰۸/۱۸گواارش
۱۳۹۹/۰۴/۳۱عالی مشکل زخم معده
۱۳۹۹/۰۹/۰۸مشکل زخم معده خداروشکر از پنج سال پیش تا الان درد نداشتم ولی باز مثه اینکه اوت کرده
۱۴۰۰/۱۱/۳۰مشکل روده داشتم
۱۴۰۰/۰۳/۲۹معدهدردداشتمعالیبود
۱۴۰۰/۰۳/۲۵اندوسکوپی
۱۳۹۹/۰۷/۲۴بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۷درد معده
۱۳۹۷/۰۵/۰۳بسیار عااالی و مهربون
۱۴۰۰/۰۱/۰۵هپاتیت سی
۱۳۹۹/۱۱/۰۳حل مشکلات گوارشی
۱۳۹۷/۱۱/۲۹عععععع
۱۳۹۹/۰۷/۲۲مشکل معده داشتم عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۲/۲۵مشکل معده و تحت درمان هستم
۱۳۹۹/۰۱/۱۹همسرم زخم معده داشتن ، بااندوسکوپی و درمان ایشان بهبودی حاصل شد
۱۳۹۹/۱۲/۰۹سلام خدمت دوستان مادرم قبلا بیمار دکتر خسروی بودن خیلی ازش راضی بود نتیجه هم گرفت
۱۴۰۰/۰۸/۱۲عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۷/۲۳بسیارعالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۳معده درد
۱۴۰۰/۱۰/۲۸درحال درمان
۱۳۹۹/۰۷/۲۵ناراحتی معده داشتم خوب داشتم
۱۴۰۰/۰۸/۲۹خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۰۳بله دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۱۰/۱۵سنگ کیسه صفرا تحت درمانم
۱۴۰۱/۰۴/۲۳خوش اخلاق و بسیار خاکی فقط بسیار شلوغ است اگر تو مدیریت بیمراران دقت بیشتری بکنند خیلی بهتر میشه
۱۳۹۹/۱۰/۰۷زخم معده
۱۴۰۱/۰۸/۰۵مگوارش داروهایش را مصرف
۱۳۹۹/۰۸/۰۱زخم معده قرص
۱۳۹۹/۰۷/۱۳معده ...خوب
۱۳۹۹/۰۹/۰۸خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۶/۱۱مشکل معده داشتم بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۵/۱۷دکتر خیلی خوبی هستن
۱۳۹۹/۱۱/۲۰زخم معده دارم باردوم هست ک میام پیشش بهترم خداراشکر
۱۴۰۰/۰۱/۰۸زخم معده خوب بوده تا الان
۱۴۰۰/۰۳/۰۲خیلی خوب
۱۴۰۱/۰۴/۱۷بسیار دکتر حاذق هستن
۱۴۰۱/۰۵/۱۴همسرم زخم معده و کبد چرب داشت ، با مداوای ایشان حالش خوب شد
۱۴۰۰/۰۲/۱۷زخم اثنی عشر . کارشون عالیه
۱۴۰۰/۱۲/۱۰زخم اثنی عشر و نتیجه مطلوب
۱۴۰۰/۱۱/۱۶مشکل یبوست داشتم و با انجام آزمایش و مشخص شدن نتیجه نتیجه خوبی گرفتم.
۱۳۹۹/۰۷/۰۱اندوسکوپی انجام دادم بابیهوشی اینقدر خوب کارش انجام داد که متوجه نشدم اتدوسکوپی شدم
۱۴۰۱/۰۵/۰۴عابییییی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶مشکل داخلی روده بزرگ
۱۴۰۰/۰۵/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۷مشکل معده
۱۳۹۹/۱۰/۲۸بسیارعالی و کار بلد هستن و تشخیصشون دقیق و پزشک ماهری هستن ، ازشون ممنون هستیم
۱۴۰۱/۰۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۳عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۴/۲۴یه دکتر عالی که کارش حرف نداره
۱۴۰۰/۰۶/۱۵مشکل معده دکتر در خوبی هست
۱۳۹۸/۰۶/۰۲زخم معده
۱۴۰۰/۱۱/۰۱زخم معده.تحت درمانم.
۱۴۰۰/۰۶/۱۴کبد چرب فعلا در حال درمان
۱۴۰۰/۰۹/۰۷زخم معده. درحال مصرف دارو هستم
۱۴۰۱/۰۴/۱۵توده در معده و تشخص خوب
۱۳۹۹/۱۰/۲۱سلیاک معده
۱۴۰۰/۰۱/۱۰پدرم زیرنظرشون اندوسکوپی ودارو گرفتن بهترن
۱۴۰۰/۰۷/۲۳دکتری عالی و کار بلد
۱۴۰۰/۰۵/۱۲زخم معده.
۱۳۹۹/۰۹/۰۱دکتر بسیا
۱۴۰۱/۰۷/۰۶خوب است
۱۳۹۸/۱۰/۲۰زخم معده و در حال درمانم
۱۴۰۰/۰۷/۱۶درد معده که با تشخیص جناب دکتر اندوسکوپی و کلونوسکوپی انجام شده که با تجویز دارو شکر خدا خیلی بهتر شده ام
۱۳۹۹/۰۵/۲۲مشکل معده درحال درمان
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خوب بوده
۱۴۰۰/۰۹/۰۲بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۳سلام مشکل معده و عفونت رود داشتم در حال درمانم دکتر بسیار خوب وعالی هستن انشالا که موفق سربلند باشند.
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل کبد داشتم وباراهنمایی دکترخسروی. بهبودپیداکردم
۱۳۹۸/۱۲/۱۰مشکل معده داشتم با دکتر خسروی خوب شد
۱۳۹۹/۰۶/۱۹خدارو شکر تا الان خوب بود ی نسخه تجویز کرد خوب بود الان باید مجددا مراجعه کنیم
۱۳۹۹/۰۹/۰۸بسیار عالی
۱۴۰۱/۰۹/۰۵مشکل یبوست فعلا درمان نشده ام
۱۴۰۰/۰۵/۳۱درد معده
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۱۵زخم معده درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۲۱هنوز خوب نشدم زخم روده دارم
۱۴۰۰/۰۸/۳۰در حال درمان
۱۴۰۰/۰۲/۱۱پزشکی حاذق وخوش برخورد ومتین هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۶دکتر خوبی
۱۳۹۹/۰۱/۲۳بله مشکل زخم معده داشتم هنوز تحت درمانم
۱۴۰۰/۰۵/۲۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۸پزسک خوبی است
۱۴۰۰/۰۴/۱۳ورم معده داشتم با رخم معده الان خداروشکر بهترم
۱۳۹۹/۱۱/۲۳دکتر خیلی خوبیه تشخیصش عالیه
۱۴۰۱/۰۵/۱۱کنسر معده .تشخیص وطرح درمان درست.
۱۳۹۹/۱۱/۱۳خیلی عالی بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۷دکتر خ
۱۴۰۱/۰۶/۱۰سندروم روده
۱۴۰۱/۰۳/۰۷دکتر باتجربه و موفقی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۵گوارش فعلا نتیجه نگرفته ام
۱۳۹۹/۰۷/۲۱مشکل معده
۱۳۹۸/۰۱/۰۴دکترخوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۰۸زخم وروم
۱۴۰۰/۱۲/۲۵مشکل داخلی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹توسط ایشان اندوسکوپی شدم و تشخیص زخم معده دادن و دارو مصرف کردم و حالا برای ویزیت دوم میخوام پیششون برم.فکر نمیکردم داروها در یکی دو روز اول اینقدر دردم رو آروم کنه.ان شاالله سلامت باشن.
۱۴۰۰/۰۱/۱۵عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۲۸مشکل زخم معده داشتم با ی ویزیت جواب گرفتم ولی هنو تحت نظرشم ممنون از آقای دکتر
۱۳۹۹/۰۵/۲۲زخم معده
۱۴۰۰/۰۵/۰۲خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۲۶والا دکتر خوبیه در کل خدا خیرش بده فقط یه کم هزینه ها رو کم کنه دیگه عالیه
۱۳۹۹/۰۹/۲۰آندوسکوپی دادم و با دو بسته قرص به روال عادی برگشتم واقعا تشخیصشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۷عاااالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۶تحت درمان
۱۳۹۹/۱۰/۰۷خیلی بهترشدم
۱۴۰۰/۰۴/۱۲زخم معده داشتم خوب شدم
۱۴۰۱/۰۷/۰۹عدم رضایت
۱۳۹۷/۰۳/۰۶بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۴معده درد داشتم
۱۴۰۱/۰۸/۰۲زخم معده و ورم روده تحت درمان هستم
۱۴۰۰/۰۵/۱۶زخم معده فعلا تحت درمانم راضی ام
۱۳۹۹/۰۹/۰۹مشکل معده داشتم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷زخم معده
۱۴۰۱/۰۴/۲۷خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۱۱یکی از عزیزانم مدتی خونریزی از مقعد داشتن که تشخیص دکتر کولیت روده بود بعد از یکماه مصرف دارو خونریزی خوب شد و درمان ادامه دارد تا بهبودی کامل ! ان شاالله با آرزوی شفای همه ی بیماران!
۱۳۹۸/۰۵/۱۳مشکل معده داشتم ولا خوب شدم خیلی راضی هستم ازشون
۱۳۹۹/۱۱/۲۷مشکل درد معده داشتم
۱۳۹۹/۱۰/۲۳قدرت تشخیص بیماری بیماری و دادان داروی کاربردی
۱۴۰۰/۰۱/۲۰زخم معده
۱۴۰۰/۱۲/۲۹سندروم روده...خیلی بهتر شدم
۱۴۰۱/۰۴/۱۸دکتر خوبی
۱۴۰۰/۰۳/۰۳خیلی خوبه
۱۳۹۸/۰۴/۲۶خوب بود
۱۴۰۱/۰۳/۲۴خوب بوده
۱۳۹۹/۰۵/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۱۱/۰۲دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۲/۲۲من زخم معده داشتم و الان 2ماه هست که الحمدالله بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۱/۰۶مشکل کبدی در حال درمان
۱۴۰۱/۰۳/۱۹بی نظیر
۱۴۰۰/۰۶/۲۲بسیار عالی
۱۳۹۷/۰۷/۲۹مشکل معده و خداروشکر حل شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۷مشکل معده
۱۳۹۹/۱۰/۲۲درد معده داشتم تا حدود زیادی خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۳۰دختر خالم بیماری معده داشت با تجویز داروهای ایشان خوب شد
۱۳۹۹/۰۵/۲۲دکتر خوبی
۱۴۰۱/۰۳/۰۹حالت تهوع صبحگاهی و سوزش معده.اندسکپی تجویز کردن.هنوز انجام ندادم
۱۴۰۰/۰۱/۲۸خوب عالی
۱۴۰۰/۰۷/۲۴زخم معده
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خوبیه
۱۴۰۱/۰۲/۲۱زخم معده
۱۴۰۱/۰۶/۰۸دکتر خیلی خوبیه ممنونم ازایشون
۱۴۰۰/۰۳/۱۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ایشون دکتری بسیار عالی ومیشه گفت دستش شفا بخش
۱۴۰۰/۰۲/۲۷عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۱۸بسیار عالیییی
۱۳۹۸/۰۱/۲۳سلام اوقات به کام دکترخسروی بسیار مهربان وخوش برخوردو باتجربه تشخیص درست انشالله که همیشه سالم و تندرست باشن
۱۴۰۰/۰۲/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۰/۰۶/۰۱دکتر خوبی هست حتما برید
۱۴۰۰/۰۴/۱۸عالی بوده
۱۴۰۰/۰۱/۰۹عدم رضایت
۱۳۹۹/۰۶/۰۱زخم معده . ولی هنوز درد دارم
۱۴۰۰/۰۴/۲۷زخم گوارشی ،درمان شدم
۱۴۰۱/۰۴/۲۸مشکل معده دکتر عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۱۱خوب بود
۱۴۰۰/۰۳/۰۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۹سلام مشکل گوارشی و نیز میگرن داشتیم؛الحمدالله تشخیصشون عالی و دکتر خوبییه.
۱۳۹۹/۱۲/۰۲کولیت اولسرز داشتم راهنمایی کردن
۱۳۹۷/۱۱/۲۷سلام وقت بہ خیر دکتر خسروی دکترخوبی ولی نوبت دھی بیماران اینترنتی کہ ثبت نام می کنند سرھمان ساعت ویزیت بدھند بہتر یا صبح زنگ بزنیم نوبت بدید بھترہ
۱۴۰۴/۱۲/۰۹التهاب روده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳زخم مری داشتم کم کم بهتر شدم
۱۳۹۹/۱۰/۰۹آندوسکوپی معده داشتم و نتیجه اش خوب بود
۱۳۹۹/۰۷/۰۲خیلی خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۰۹من درد معده شدید داشتم هر چیم دکتری میکردم خوب نمیشدم اندوسکوپی انجام دادم پیش دکتر خسروی گفتن زخم معده دارید با داروهاش خدهروشکر عالیم
۱۴۰۰/۰۷/۱۷