این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
آدرس:
اصفهان - خیابان توحید میانی - اولین تقاطع بعد از چهاراه پلیس -بن بست ۱۲، ساختمان نیکو - طبقه دوم
۰۳۱۳۶۲۵۱۱۹۸
آدرس:
اصفهان - خیابان توحید میانی - اولین تقاطع بعد از چهاراه پلیس -بن بست ۱۲، ساختمان نیکو - طبقه دوم
۰۳۱۳۶۲۵۱۱۹۸
دکتر خوب هستند من راضی بودم
۱۴۰۲/۰۵/۱۵کار خود دکتر خوب بود.اما رفتار دستیار ایشون با بچه و همراه بسیار بد و طلبکارانه بود.
۱۴۰۰/۰۲/۱۰دندان های پسرم باخوردن شیر خراب شده بودن
۱۴۰۰/۰۷/۱۴فوقالعاده
۱۳۹۸/۱۲/۰۶از نظر اخلاق آشنا بیاد مطبش اول کار آشنا رو راه میندازه وبه بقیه که ایستادن توجه نمیکنه و این واقعا درستش نیست
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار ع
۱۴۰۳/۱۱/۱۷بسیار صبور و مهربان هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۵بسیار دکتر باتجربه. با اخلاق و نازنین. دندونای پسرمو توی دوسالگی با بیهوشی درست کردن الان ک ۷ سالشه آخ نگفتن خداروشکر. خداخیرش بده
۱۴۰۳/۱۰/۲۲خانم دکتر بسیارخوبی هستند وبا بچه ها بامهربانی رفتارمیکندوپزشک کاردرست هستند
۱۴۰۴/۰۹/۱۸برای معاینه دندان بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۶عصب کشی
۱۳۹۹/۰۵/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۱۲/۱۱کشیدن دندون
۱۴۰۲/۱۰/۱۹خوب بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خیلی فوق العاده و خوش اخلاق
۱۳۹۹/۰۲/۱۶بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۱/۱۶فلوراید تراپی
۱۴۰۲/۰۵/۰۴عالی ودرجه 1
۱۴۰۴/۰۸/۰۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۵/۲۰نشان دادن دندان های کودکن
۱۴۰۴/۰۳/۱۳روکش دندان کودک سه ساله.کارشون عالی بود و رضایت بخش
۱۳۹۹/۱۱/۱۱پسر ۳ونیم ساله ام را عالی هندل کردند.استارت خوب دندانپزشکی .ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار دکتر خوب و خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دندان درد ترمیم
۱۴۰۰/۰۳/۲۸کودک ما سی پی بود چندتا از دندونها شو که شیری بودن را پر کردن چند سال پیش
۱۴۰۰/۱۰/۱۵باکمک ایشون دندون های پسرم درمان شد درصورتی که بقیه دکترامیخواستن دندون هاش وبکشن
۱۴۰۰/۱۰/۲۲بسیار دکتر با دانش و با شخصیت
۱۴۰۴/۰۹/۱۵عالی . خوش اخلاق و آرام با کودکان
۱۳۹۹/۱۱/۱۸خوب بود
۱۴۰۴/۰۷/۱۳راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۱۵سلام خوب دکتر هستند یکم نوبتاشون طولانیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۱عالییییی
۱۴۰۰/۱۰/۱۷عالی هستند عصب کشی و روکش برای پسرم انجام دادند
۱۴۰۴/۰۹/۰۸دندان درد
۱۴۰۴/۰۷/۰۸بسیار با اخلاق صبور مهربان وماهر در کار خود بودن پسر من 3سال و4 ماهش بود بدون استرس معاینه وفلوراید تراپی شدن
۱۴۰۵/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۳/۱۲/۲۲بسیاردکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۷/۲۵ایشون بسیار دکتر قابلی هستند. پسرم در سن دو سالگی دندونهاش مشکل داشت و ایشون با بیهوشی دندان های پسرم را درست و روکش گذاری کردند
۱۴۰۴/۰۲/۱۴دختر 5 سالم 14 تا دندون خراب داشت با بیهوشی همه را درست کردند خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۰۸فضا نگه دار گذاشتیم ولی هی کنده میشه و دوباره هزینه میگیره
۱۴۰۴/۰۳/۱۹دخترم دندان پوسیده داشت دکتر با بیهوشی درست کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۳/۱۵پر کردن وفضای نگهدارنده و عصب کشی دندان های پسرم
۱۴۰۳/۰۹/۲۹خوب بود نتیجه پعالی
۱۴۰۴/۰۹/۱۲بهترین خانم دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دندانپزشک کودکان خوب و مهربون . ایشون همیشه اولین گزینه هستند برای چکاپ و ترمیم دندان های شیری دخترم . متشکرم از صبوریشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۲باسلام به جرآت میتونم بگم یکی از بهترین خوش اخلاق ترین ماهرانه ترین دکترها میباشند با آرزوی سلامتی موفقیت وطول عمربراشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بسیار خوب و متعهد
۱۴۰۳/۱۰/۲۷بسیار عالی و
۱۴۰۴/۰۶/۰۶کارشون واقعا عالیه
۱۳۹۹/۰۸/۲۸کارشون عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۲۶پرکردن چندین دندان
۱۴۰۰/۰۹/۲۱عالی هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۷عالی بود
۱۴۰۲/۰۶/۲۰خیلی صبور و حرفه ای
۱۴۰۳/۰۷/۰۱تشخیص عملکردشون عالیه
۱۴۰۴/۰۱/۳۰سلام ایشون در کارشون بسیار عالی هستند چند سال پیش دندان های پسرم دریک ساعت درست کردند
۱۴۰۰/۰۶/۲۲ایشون واقعا دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۲/۰۵/۱۴دکتربسیار با اخلاق و حرفه ای است.
۱۴۰۳/۱۲/۰۶عال هستند
۱۴۰۳/۱۰/۱۷زبده و کار درست عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۲/۲۱بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۴دو تا از دندان های پسرم عصب کشی داشت کارشون فوق العاده بود
۱۳۹۹/۱۰/۲۹خانم دکتر مهربون هستندو خیلی حس خوب به پسرم دادید تا توی سن کم همکاری کرد و دندون هاش درست شد و سرشار از انرژی بودید
۱۴۰۴/۰۵/۲۵بسیار عالی
۱۴۰۲/۰۴/۲۳عالییی
۱۴۰۴/۰۳/۰۵عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۵کارشون عالیه مهربون وخوش اخلاق هستند
۱۴۰۴/۱۱/۲۷بسیار خوب
۱۴۰۳/۰۳/۳۰بسیار دکتر خوبی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۲۱خرابی دندان کودکم درستش کردن ولی خیلی گریه کرد
۱۴۰۴/۰۱/۲۵دندانهای بچه 2 ساله من پوسیدگی زودرس داشت که با لطف و زحمت خانم دکتر عمل انجام شد فوق العاده کارشون خوبه
۱۳۹۷/۰۷/۲۱بهترین دندانپزشک کودکان از هر نظر
۱۴۰۲/۰۴/۲۵کارشون عالی
۱۳۹۹/۰۵/۲۰درمان تحت بیهوشی عااااالی بود خدا خیرشون بده
۱۴۰۴/۰۷/۲۱نرم تا به حال
۱۴۰۰/۰۱/۳۱عالی عالی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۲دندونهای دخترم از دوسالگی پوسیده شد با عمل درستشون کردند بسیار با اخلاق و خوبن
۱۴۰۴/۰۴/۱۶برای فلوراید تراپی
۱۳۹۹/۰۴/۲۲عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۷مشکل ترس و اضطراب کودک بود که رفع شد
۱۴۰۲/۰۵/۱۵برای دندانهای پسرم که ۶ سالش بود مراجعه کردم و کارشون عالی بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۶چهار دندان جلو کامپوزیت کردند عااالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۵دخترم را برای چکاپ آوردم و راضی بودم
۱۴۰۲/۰۴/۲۵خیلی دکتر صبوری هستند
۱۴۰۴/۰۳/۰۴فوقالعاده ترین هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲من با خوندن نظرات فکر میکردم خودشون و دستیارهاشون خیلی صبور باشن، دستیارشون گفت بچه رو بغل کن محکم بگیر تا معاینه کنن و من مخالفت کردم، گفتم اولین باره میاد، نمیخوام بترسه! بعد خود خانم دکتر دیگه همکاری کردن و کمی وقت گذاشتن ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۱۹خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۹/۳۰بسیارخوب
۱۴۰۱/۰۵/۳۱فرزندم دچار آفت دهان بود ودکتر باکشیدن دندان آفت رادرمان کرد
۱۳۹۹/۱۰/۰۷فلوراید کودک
۱۴۰۰/۰۲/۲۷دخترم رو بردم برای فضانگه دار هم خانم دکتر خوش اخلاق بودن هم سریع نوبت دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۵دندانهای دخترم رو درست کردند کارشون خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۸خوب بود
۱۴۰۳/۱۱/۱۸یک دکتر نمونه وعالی
۱۳۹۹/۰۲/۳۰دندانهای دخترم رودست کردند کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۲پوسیدگی دندان کودک بود و مواد سیلور زدن که بیشتر نشه
۱۴۰۴/۰۲/۱۴کشیدن دندون کودک
۱۴۰۰/۰۶/۰۱مودنم.ئ
۱۴۰۴/۰۴/۳۰ترمیم دندان
۱۴۰۴/۰۷/۰۹عالی بودن
۱۴۰۱/۰۲/۱۰دندان درد
۱۴۰۴/۰۶/۱۱بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دندانپزشک نمونه کودکان اصفهان هستند و از این بابت بچه ها خیلی خوب باهاشون ارتباط میگیرند
۱۴۰۴/۰۸/۲۹پر کردن دندان های پسرم
۱۴۰۴/۰۹/۰۷کارشون عالی
۱۴۰۱/۰۶/۳۰توب بود
۱۳۹۹/۰۴/۰۷عصب کشی
۱۴۰۴/۰۹/۰۷خیلی عالی
۱۴۰۴/۰۷/۱۰بسیار خوب و باتجربه و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۸ایشون دندانپزشک اطفال نمونه اصفهان هستند ، از کار خوبشون و تخصصشون بخوام بگم اینکه توی یک جلسه نظر دخترمو جلب کردند و بدون دردسر درمانش انجام شد . شکرخدا
۱۴۰۴/۰۱/۲۴پوسیدگی زودرس...پوسیدگی متوقف شد.
۱۴۰۴/۰۸/۱۸بسیار عالی و با منشی بسیار خوب و خوش اخلاق
۱۴۰۲/۰۴/۰۵ترمیم دندانهای دخترم
۱۳۹۹/۱۱/۰۲خوب بود
۱۴۰۳/۰۹/۰۳راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۷عالی هستند
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برای دخترم کار عصب کشی انجام دادن..کارشون عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خوش برخورد و متخصص
۱۴۰۴/۰۹/۱۱٨ سال پیش پسرم پیش خانم دکتر تحت بیهوشی زندان هایش رو ترمیم کرد عالی بود الان برای دخترم میخوام نوبت بگیرم
۱۴۰۳/۱۲/۱۱برای بچم رفتم پیششون کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۷صبور وعالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۷نداشتم
۱۴۰۴/۰۲/۲۰دکتر با اخلاق و حرفه ای
۱۳۹۹/۰۴/۱۱راضی هستم
۱۴۰۳/۰۴/۰۴