۱۳۵۶ نفر
دکتر مهرزاد بحتویی

دکتر مهرزاد بحتویی

فوق تخصص ریه - متخصص داخلی

فوق‌تخصص شماره نظام: ۳۸۰۵۲
۹۸% پیشنهاد کاربران
۸۴۶ نفر

مشکل ریه داشتم ونتیجه گرفتم

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

اسم داشتم و هنوز نتیجه نگرفتم

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

ایشان بسیار با صبر و حوصله بیماران ذا ویزیت میکنند

۱۴۰۰/۱۲/۰۴

مشکل آسم دارم و تحت نظر بودم،خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۰۸

کل خانواده سرفه خشک داشتیم با مراجعه به ایشون بعد از دو ویزیت که البته بار دوم هزینه نگرفتن کامل خوب شدیم

۱۳۹۷/۰۸/۱۳

سرفه شدید داشتم که ایشون کاملا رفع کردند.

۱۳۹۹/۰۳/۱۱

فوق العاده هستن آقای دکتر

۱۴۰۰/۱۲/۰۹

سرفه شدید و تنگی نفس داشتم نجاتم داد ، عالی هستن

۱۴۰۰/۰۴/۳۱

عالی بود

۱۴۰۰/۰۱/۲۸

عالی است

۱۴۰۰/۰۷/۲۷

تازه رفتم

۱۳۹۹/۰۸/۲۰

عالیه دکتر بحتوهی یکی از بهترین دکترای متخصص داخلیه

۱۴۰۰/۰۳/۱۰

الرژی داشتم و عاااااااااااااااااااالی هست دکتر

۱۴۰۰/۰۳/۰۱

من که راضی هستم دکتر خیلی خوبی هست

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

فعلا درحال درمان هستم

۱۴۰۰/۱۱/۲۶

صبور ودقیق

۱۴۰۰/۰۶/۱۳

پدرم سرفه داشت با تشخیص دکتر بهبودی کامل پیدا کرد

۱۳۹۷/۱۲/۱۳

کاذگشا

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

بسیار خوب بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۵

سلام، عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۲

اسم خفیف مشکل برطرف شد بعد یک سال دوباره شروع شده

۱۳۹۷/۰۳/۲۴

سلام باتشخیص درست و تجویز داروی مناسب،پدرم بعد از سالها از بیماری تنگی نفس(اسم) نجات پیدا کردند. از نکات و اخلاق انسانی ایشان، در مراحل بعد که برای نوشتن دارو در دفترچه می رفتیم،بدون نوبت و پرداخت ویزیت انجام می دادند.

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

ایشون بسیار باتجربه وخوش اخلاق هستند من چندین ساله که زیرنظرایشون هستم

۱۴۰۰/۱۲/۰۸

حساسیت فصلی داشتم..به ایشون مراجعه کردم و خیلی راضیم خیلی دکتر خوبی هستن

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

سرفه شدید و درمان شد

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

من باراولم بود فشارخون ریوی دارم دارو داده که ان شاالله نتیجه بگیرم

۱۴۰۰/۰۳/۱۲

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

بسیار عالیه

۱۴۰۰/۰۷/۰۶

خوب بود.

۱۴۰۰/۰۱/۲۲

ریه و صحت آن اعلام شد

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

مامانم کرونا گرفته بود و 60 درصد ریه درگیر شد و دکتر فوق العاده عمل کردن و مادرم خداروشکر خوب شد ایشالله عمر باعزت داشته باشید آقای دکتر

۱۴۰۰/۰۷/۰۸

کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۶/۲۵

مشکل تنفسی بوده مربوط به پدر کهنسال میباشد و کارش رضایتبخش می باشد

۱۳۹۷/۱۰/۰۵

دکتر بسیار خوب و توانایی است

۱۴۰۰/۰۲/۰۳

باسلام، من مشکل ریه داشتم و توسط جناب دکتر بحتویی ویزیت شدم و از روند در مان راضی هستم

۱۳۹۹/۱۱/۲۵

من بیمار ریویی هستمو ایشان پزشک من

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۱۰/۲۰

مشکل ریه آقا دکترمعجزه میکنه بسیییییاااارعالین

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار پزسک

۱۳۹۹/۰۶/۲۱

مشکل آسم داشتم زیر نظر ایشان خوب شدم

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

بیماری کرونا نتیجه عالی

۱۳۹۹/۰۶/۱۹

عالی هستن

۱۳۹۹/۰۷/۲۹

خوب بود

۱۳۹۹/۰۶/۰۳

مشکل تنفسی دارم قبلا مراجعه کردم خوب بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

بهترین دکتر دنیاهست

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

بسیار خوب و عالی هستن

۱۴۰۰/۰۱/۲۳

خیلی خوب بودن

۱۴۰۰/۰۱/۱۵

آسم و آلرژی

۱۴۰۰/۰۲/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

یکی از

۱۴۰۱/۰۶/۱۵

مشکل من آلرژی شدیدبودوخیلی خوب جواب گرفتم واقعا کارشون عالیه

۱۳۹۸/۰۹/۱۱

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۱/۰۷

شکر خویا الدن خو

۱۴۰۰/۱۰/۱۳

سرفه شدید که با تجویز داروهای تخصصی الان خیلی بهتر شده ام

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

بسیار عالی و

۱۴۰۱/۰۴/۳۰

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۰۱

تنگی نفس

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

تنگی نفس. داروها خوب عمل می کردند

۱۳۹۹/۰۵/۱۵

.. آسم وآلرژی بهتر شدم

۱۴۰۰/۰۶/۲۹

عالی بود

۱۴۰۰/۱۲/۱۳

عالی بود

۱۳۹۹/۰۵/۲۶

عالی هستن

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

تنگی نفس و سرفه شدید داشتم، دکتر بحتویی نجاتم داد

۱۴۰۰/۱۱/۱۵

حل شد مشکل ریه ام

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

پسرم بدحال بود ودوسالش،با داروهایی ک تجویز کردن خوب شده

۱۴۰۰/۰۲/۱۳

عالیییی

۱۴۰۰/۰۵/۰۱

هم خودم هم همکاران تحت درمان آقای دکتر بودن کارشون عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

دکترخوبی

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عالی بود

۱۴۰۱/۰۲/۲۶

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

یک آسم بسیار حاد داشته ام که به لطف آقای دکتر کنترل شد . فقط باید به توصیه های دکتر عمل کنید و حوصله داشته باشید. درمان آسم زمانبر است

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

بسیار عالی و با تجربه

۱۴۰۰/۰۱/۱۶

عالییییییییییه

۱۴۰۰/۰۵/۳۰

آیم شدید

۱۴۰۰/۰۵/۱۲

حدود ده ساله زیر این دکتر بزرگوار هستم .

۱۳۹۷/۱۰/۰۳

واقعا عالی خدا خیرشون بده شوهر منو اول خدا بعد دکتر بحتویی نجات داد

۱۴۰۰/۰۴/۰۶

خیلی عالی است

۱۴۰۰/۰۶/۳۱

یکی ازدوستام آسم داشت زیر نظردکتر بهترشده

۱۳۹۸/۱۰/۲۱

بسیاردکترباتجربه ای می باشد

۱۴۰۰/۰۶/۲۶

دکتر بسیار حاضقی ست

۱۴۰۰/۰۹/۲۹

عالی بود عالی

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

آسم وآلرژی

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

بسیار دقیق بررسی می کنند و داروهایی که تجویز می کنند بسیار موثر هستند

۱۴۰۰/۰۴/۱۵

سلام کار آقای دکتر عالی هست

۱۴۰۰/۰۳/۰۹

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۹/۱۸

آسم مادرم بود که بسیار عالی کنترل شد

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

مشکل ریه داشتم نتیجه خوب بود

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

خوب است

۱۴۰۰/۱۱/۱۰

بنده درگیری ریه بدلیل کوید19 داشتم و زیرنظر دکتر درمان شدم . پدرم نیز 12 سال پیش توسط ایشان رفع مشکل ریه شدند

۱۳۹۹/۰۹/۰۸

تشخیص خوب و تجویزهای مناسب وخوش برخورد

۱۴۰۰/۰۸/۱۴

بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۹

عالی عالی عالی عالی

۱۴۰۰/۰۵/۲۰

کارشون عالیه..... من جونم رو مدیونشون هستم

۱۴۰۰/۰۳/۲۶

فصلی الرژی. مشکلات تنفسی و خوب شدم

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

کروناودرگیری ریه عالی بودن

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

مشکل تنفسی و برطرف شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۴

تنگی نفس عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۲۶

آسم ریوی ،تجویز داروتقریبا کنترل شد

۱۴۰۰/۰۸/۰۴

آسم بهتر شده

۱۳۹۹/۰۶/۱۷

کرونا داشتم وخوب شدم

۱۴۰۰/۰۵/۰۲

نفس تنگی. کارش عالیه

۱۳۹۹/۰۲/۰۶

عالی بود کرونا داشتم شکر خدا با عنایت الهی خوب شدم.

۱۴۰۰/۰۷/۲۱

حساسیت فصلی سرفه خشک داشتم یه اسپری دادن عالی بود تا مدت ها دیگه سراغم نیومد

۱۴۰۰/۱۲/۲۳

تشخیص خوب

۱۴۰۵/۰۲/۲۱

دکتر خوبی هستن

۱۴۰۱/۰۷/۰۲

مشاوره خوبی داد

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

آسم دارم وخیلی هم بهم کمک کرده

۱۴۰۰/۰۴/۱۹

کرونا و طبابت شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۰

واقعا دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق من اسم و سرفه شدید داشتم با داروهای که دکتر تحویز کردن خوب شدم

۱۴۰۰/۱۰/۱۶

خیلی تشخیص خوبی داشتند

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

سلام علیکم.درسال86که درهای دنیارابروی خودبسته می دیدم آقای دکتربهتویی فرشته ی نجات من گردید.من ازجانبازان جنگ تحمیلی هستم والحمالله والمنه درحال حاظروضعیتم رضایت بخش است.سپاس فراوان ازآن پزشک انسان دوست.رستاد.بندرگناوه.

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۱/۲۵

آسم خفیف و بهبودی

۱۳۹۹/۰۶/۱۰

دکتر خوبی هس

۱۴۰۰/۰۵/۰۴

بسیار خوب

۱۳۹۷/۱۲/۱۴

مشکل ریه داشتم ودارو بهم داد

۱۴۰۰/۰۳/۰۲

دکتر خوبی هست

۱۳۹۸/۰۱/۱۶

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۴/۱۳

کرونا داشتم خوب بوده

۱۴۰۰/۰۴/۳۰

تنگی نفس

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

دکتر خیلی خوبیه

۱۴۰۰/۰۳/۳۰

دکتر فوق العاده خوبی هست

۱۴۰۰/۱۱/۰۴

عالییییییییی.من بچم یه باربردم پیشش درمان شد

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

دکتر خوبی هستن و

۱۳۹۹/۰۷/۱۹

سرطاان ریه

۱۴۰۰/۰۳/۲۸

دکتی با دانش و مجرب

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

خوب بود

۱۴۰۰/۰۴/۰۱

بسیار عالی

۱۳۹۹/۱۰/۱۰

تشکر بابت تشخیص آلرژی که داشتم

۱۴۰۴/۱۲/۰۶

عالی بودن

۱۳۹۷/۰۸/۲۰

عالی ،اسم

۱۴۰۱/۰۲/۱۸

عاالیه عالی

۱۴۰۰/۰۲/۰۶

مشکل ریه

۱۴۰۰/۰۹/۱۹

مشکل حساسیت و خدا رو شکر مشکل توسط دکتر بر طرف گردید.

۱۴۰۰/۰۱/۰۸

دکتر فوق عالی هستند

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

فشارریوی مرحله دوم هست میرم

۱۴۰۰/۰۳/۲۳

دکتر خوبی هست وتشخیص خوب میدهد

۱۴۰۰/۰۱/۱۴

مشکل اسم داشتم خیلی خوب بود

۱۳۹۹/۰۸/۱۴

بسیارعالی

۱۳۹۹/۰۷/۰۲

هنوز تحت درمان می باشم

۱۴۰۱/۰۱/۱۵

بسیار عالی کارشون خوبه

۱۴۰۰/۰۵/۱۵

خیلی خیلی مودب و با تجربه هستن من چندین بار مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم خدایی حرف نداره آقای دکتر

۱۴۰۱/۰۴/۲۳

من قبلا خیلی نفس تنگی داشتم وخیلی هم سرفه میکردم با کمک دکتر عزیز خوب شدم

۱۳۹۹/۰۷/۱۶

عالی بود

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

مشکل سرفه زیاد ، نتیجه آسم

۱۳۹۹/۱۲/۲۳

عالی هستن

۱۴۰۱/۰۲/۱۷

برادرم ا سم داشت

۱۴۰۱/۰۲/۱۲

راضی هستم

۱۳۹۷/۱۲/۲۲

تنگی نفس

۱۳۹۹/۱۲/۲۰

پزشک قابلی هستن

۱۴۰۰/۰۲/۲۵

سرفه های شدید ،سرفه رفت که رفت

۱۳۹۹/۱۲/۱۵

خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۲۳

حساسیت ریوی داشتم باتست دادن مشخص شدودارومصرف کردم خوب شدم

۱۳۹۹/۱۲/۲۷

خیلی خوب و عال

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

بهترین بهترین نتیجه را گرفتم

۱۳۹۸/۰۸/۰۶

عاااااالییی

۱۴۰۰/۰۹/۰۸

من آلرژی تنفسی داشتم که با تجویز آقای دکتر بهتویی بهبود پیدا کردم.

۱۳۹۹/۰۹/۱۵

عالی بود

۱۴۰۰/۰۸/۲۹

تنگی نفس

۱۴۰۱/۰۵/۱۰

تنگی نفس داشته سری اول که پیش دکتر آمدیم الحمدالله بهتر شده

۱۳۹۸/۰۹/۲۶

فوق العاده

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

غلط خونی دارم

۱۳۹۸/۱۲/۰۱

عالی هستند

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

ایشان خیلی عالی بودن

۱۴۰۰/۰۵/۱۳

اسم داشتم سه بار رفتم پیش دکتر خیلی بهتر شدم خذاراشکر

۱۴۰۱/۰۳/۱۱

عالی تنگی نفس

۱۳۹۹/۱۱/۰۶

دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق

۱۳۹۸/۰۷/۲۴

بسپزشک عالی وخوب

۱۴۰۰/۰۳/۲۲

ریه واسم

۱۴۰۰/۱۱/۲۳

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۳۰

کار آقای دکتر حرف نداره. واقعا تشخیصشون عالیه

۱۳۹۸/۰۳/۲۵

دکتر حاذق و دلسوزی هست

۱۴۰۰/۰۲/۲۶

بسیار با سواد و محترم و دارای قدرت تشخیص بالا و تجربه زیاد

۱۳۹۷/۰۸/۰۶

اسم عالی بود

۱۴۰۱/۰۵/۲۹

دکتر بسیار خوب

۱۴۰۰/۰۵/۲۵

سرفه زیاد خوب شدم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

خوب بود

۱۳۹۸/۱۲/۰۶

بسیار عالب

۱۴۰۰/۰۲/۱۲

بسیار باحوصله و دلسوزانه معاینه میکند و فوق العاده در کاریش متخصص هست

۱۴۰۰/۰۲/۱۸

آسم داشتم به

۱۴۰۰/۰۳/۱۹

سرفه داشتیم و درمان شد

۱۴۰۱/۰۴/۱۶

عالی بودن

۱۴۰۰/۰۷/۲۴

تنگی نفس

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

عالی هست

۱۴۰۰/۰۶/۰۴

دکتری صبور وتوانا

۱۳۹۹/۰۶/۲۹

بسیار دکتر خوب و لایقی هست

۱۴۰۰/۰۲/۰۵

فوق العاده عالی

۱۴۰۰/۰۴/۰۵

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۱۱

دکتر بسیار عالی با تشخیص 100 درصدی

۱۴۰۱/۰۳/۰۷

تشخیص عالی

۱۴۰۰/۱۰/۰۶

عالی بودند

۱۴۰۰/۰۶/۱۷

مادرم از بیماران قدیمی ایشان هست و کمک های زیادی در کنترل بیماری ایشان انجام داده است

۱۴۰۰/۰۳/۰۴

فوق العاده عالی

۱۳۹۸/۰۷/۰۲

عالی عالی عالی. خدا خیرش بده. فرشته هست

۱۴۰۰/۰۳/۲۷

سلام عالی بود

۱۴۰۱/۰۶/۲۰

فوق العادس

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

سلام خدمت دوستان عزیز من مشکل آسم و نفس تنگی داشتم به حدی که دیگه از خوب شدنم ناامید شده بودم ولی دکتر بحتویی من رو درمان کردند ازشون کمال تشکر رو دارم

۱۳۹۷/۰۵/۰۵

دکتر بسیار خوبی است

۱۴۰۰/۱۲/۲۱

بیمار ایشان هستم بدلیل داشتن اسم

۱۴۰۰/۰۵/۱۹

خوب بود

۱۴۰۱/۰۴/۰۵

نتیجه خوبی داشتم تاکنون

۱۳۹۸/۱۱/۲۹

دکتر خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۶

سلام خوبی ممنونم

۱۴۰۰/۰۶/۲۷

بسیار عالی

۱۴۰۰/۰۲/۲۹

خیلی خوب

۱۴۰۰/۰۶/۰۳

آسم هنوز درگیرم

۱۴۰۰/۱۰/۱۴

عدم رضایت

۱۴۰۰/۱۱/۱۹

بسیار باحوصله تجویز ایشون هم عالی

۱۴۰۰/۰۵/۱۱

بهتر شدم -آسم

۱۴۰۱/۰۲/۰۵

نفس تنگی الان خداروشکر خوبه خوبم

۱۳۹۹/۰۱/۰۷

آسم. درمانشون عالی هست

۱۳۹۹/۰۸/۲۸

خوب بودن

۱۴۰۱/۰۲/۲۵

برای پدرم اومدم پیش دکتر واقعا کارشون بیسته

۱۴۰۰/۰۲/۱۶

اسم خوب بوده

۱۴۰۰/۱۱/۰۳

خوب بود

۱۴۰۱/۰۵/۰۶

خیلیعالی

۱۴۰۱/۰۴/۲۵

برا چکاپ ریه

۱۴۰۱/۰۵/۱۹

تنگی نفس تشخیصش عالی بود

۱۴۰۰/۰۵/۱۸

عالی. ..

۱۳۹۸/۰۶/۲۳

سلام خیلی عالی بود

۱۴۰۰/۰۷/۱۰

واقعا تشخیصشون عالیه

۱۴۰۰/۰۴/۰۹

پسرمرانزددکتربردهبودم

۱۴۰۰/۰۶/۰۵

بسیار پزشک خوبی هستن خیلی با حوصله به توضیحات گوش میدن

۱۴۰۰/۱۰/۱۲

مشکل تنفسی

۱۳۹۹/۰۵/۰۷

عفونت ریه و

۱۳۹۸/۱۲/۰۴

تنگی نفس و آسم خفیف

۱۳۹۷/۱۰/۱۹

عالی بود

۱۴۰۱/۰۱/۱۱

تنفسی. عالی بود

۱۴۰۰/۰۶/۰۱

مشکل ریه و تنفسی پدرم ، تحت نظر هستند و خیلی بهترند

۱۳۹۹/۰۵/۲۱
آدرس و تلفن مطب دکتر مهرزاد بحتویی
بوشهرخیابان خلیج فارس - میدان شهید بشکوه - جنب دارو خانه شبانه روزی دکتر رضایی
شنبه تا چهارشنبه
    نقشه مطب
    لطفاً روز ویزیت خود را انتخاب نمایید:
    امروز
    ۲۴ خرداد (امروز)از ساعت ۱۸ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    فردا
    ۲۵ خرداد (فردا)از ساعت ۱۸ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    پس فردا
    ۲۶ خرداد (پس فردا)از ساعت ۲۱:۳۰ الی ۲۲:۳۰
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۶ روز دیگر
    ۳۰ خرداد (شنبه)از ساعت ۱۸ الی ۱۹
    سقف نوبت دهی پر شده است
    ۷ روز دیگر
    ۳۱ خرداد (یکشنبه)از ساعت ۱۸ الی ۱۹

    این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.

    از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟

    مسیریابی
    مطب

    خیابان خلیج فارس - میدان شهید بشکوه - جنب دارو خانه شبانه روزی دکتر رضایی

    مطب

    خیابان خلیج فارس - میدان شهید بشکوه - جنب دارو خانه شبانه روزی دکتر رضایی