ایشان بسیار با صبر و حوصله بیماران ذا ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴
مشکل آسم دارم و تحت نظر بودم،خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۸
کل خانواده سرفه خشک داشتیم با مراجعه به ایشون بعد از دو ویزیت که البته بار دوم هزینه نگرفتن کامل خوب شدیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳
سرفه شدید داشتم که ایشون کاملا رفع کردند.
۱۳۹۹/۰۳/۱۱
فوق العاده هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۹
سرفه شدید و تنگی نفس داشتم نجاتم داد ، عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱
عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸
عالی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۷
تازه رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰
عالیه دکتر بحتوهی یکی از بهترین دکترای متخصص داخلیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۰
الرژی داشتم و عاااااااااااااااااااالی هست دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۱
من که راضی هستم دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶
صبور ودقیق
۱۴۰۰/۰۶/۱۳
پدرم سرفه داشت با تشخیص دکتر بهبودی کامل پیدا کرد
۱۳۹۷/۱۲/۱۳
کاذگشا
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵
سلام، عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲
اسم خفیف مشکل برطرف شد بعد یک سال دوباره شروع شده
۱۳۹۷/۰۳/۲۴
سلام
باتشخیص درست و تجویز داروی مناسب،پدرم بعد از سالها از بیماری تنگی نفس(اسم) نجات پیدا کردند.
از نکات و اخلاق انسانی ایشان، در مراحل بعد که برای نوشتن دارو در دفترچه می رفتیم،بدون نوبت و پرداخت ویزیت انجام می دادند.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
ایشون بسیار باتجربه وخوش اخلاق هستند من چندین ساله که زیرنظرایشون هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸
حساسیت فصلی داشتم..به ایشون مراجعه کردم و خیلی راضیم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
سرفه شدید و درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
من باراولم بود فشارخون ریوی دارم دارو داده که ان شاالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶
خوب بود.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲
ریه و صحت آن اعلام شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
مامانم کرونا گرفته بود و 60 درصد ریه درگیر شد و دکتر فوق العاده عمل کردن و مادرم خداروشکر خوب شد ایشالله عمر باعزت داشته باشید آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۸
کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵
مشکل تنفسی بوده مربوط به پدر کهنسال میباشد و کارش رضایتبخش می باشد
۱۳۹۷/۱۰/۰۵
دکتر بسیار خوب و توانایی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۳
باسلام، من مشکل ریه داشتم و توسط جناب دکتر بحتویی ویزیت شدم و از روند در مان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵
من بیمار ریویی هستمو ایشان پزشک من
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰
مشکل ریه آقا دکترمعجزه میکنه بسیییییاااارعالین
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار پزسک
۱۳۹۹/۰۶/۲۱
مشکل آسم داشتم زیر نظر ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
بیماری کرونا نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹
عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹
خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۳
مشکل تنفسی دارم قبلا مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
بهترین دکتر دنیاهست
۱۴۰۰/۰۸/۲۲
بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳
خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵
آسم و آلرژی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
یکی از
۱۴۰۱/۰۶/۱۵
مشکل من آلرژی شدیدبودوخیلی خوب جواب گرفتم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷
شکر خویا الدن خو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳
سرفه شدید که با تجویز داروهای تخصصی الان خیلی بهتر شده ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بسیار عالی و
۱۴۰۱/۰۴/۳۰
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱
تنگی نفس
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
تنگی نفس. داروها خوب عمل می کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵
.. آسم وآلرژی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹
عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۳
عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
تنگی نفس و سرفه شدید داشتم، دکتر بحتویی نجاتم داد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵
حل شد مشکل ریه ام
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
پسرم بدحال بود ودوسالش،با داروهایی ک تجویز کردن خوب شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳
عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱
هم خودم هم همکاران تحت درمان آقای دکتر بودن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
یک آسم بسیار حاد داشته ام که به لطف آقای دکتر کنترل شد . فقط باید به توصیه های دکتر عمل کنید و حوصله داشته باشید. درمان آسم زمانبر است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
عالییییییییییه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰
آیم شدید
۱۴۰۰/۰۵/۱۲
حدود ده ساله زیر این دکتر بزرگوار هستم .
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
واقعا عالی خدا خیرشون بده شوهر منو اول خدا بعد دکتر بحتویی نجات داد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶
خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱
یکی ازدوستام آسم داشت زیر نظردکتر بهترشده
۱۳۹۸/۱۰/۲۱
بسیاردکترباتجربه ای می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶
دکتر بسیار حاضقی ست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹
عالی بود
عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
آسم وآلرژی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
بسیار دقیق بررسی می کنند و داروهایی که تجویز می کنند بسیار موثر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵
سلام کار آقای دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۹
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸
آسم مادرم بود که بسیار عالی کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶
مشکل ریه داشتم نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۰
بنده درگیری ریه بدلیل کوید19 داشتم و زیرنظر دکتر درمان شدم . پدرم نیز 12 سال پیش توسط ایشان رفع مشکل ریه شدند
۱۳۹۹/۰۹/۰۸
تشخیص خوب و تجویزهای مناسب وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴
بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹
عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰
کارشون عالیه..... من جونم رو مدیونشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶
فصلی الرژی. مشکلات تنفسی و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
کروناودرگیری ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴
مشکل تنفسی و برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۴
تنگی نفس عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶
آسم ریوی ،تجویز داروتقریبا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴
آسم بهتر شده
۱۳۹۹/۰۶/۱۷
کرونا داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲
نفس تنگی. کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۶
عالی بود کرونا داشتم شکر خدا با عنایت الهی خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱
حساسیت فصلی سرفه خشک داشتم یه اسپری دادن عالی بود تا مدت ها دیگه سراغم نیومد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳
تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۱
دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲
مشاوره خوبی داد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
آسم دارم وخیلی هم بهم کمک کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
کرونا و طبابت شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰
واقعا دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق من اسم و سرفه شدید داشتم با داروهای که دکتر تحویز کردن خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶
خیلی تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
سلام علیکم.درسال86که درهای دنیارابروی خودبسته می دیدم آقای دکتربهتویی فرشته ی نجات من گردید.من ازجانبازان جنگ تحمیلی هستم والحمالله والمنه درحال حاظروضعیتم رضایت بخش است.سپاس فراوان ازآن پزشک انسان دوست.رستاد.بندرگناوه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۵
آسم خفیف و بهبودی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰
دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴
مشکل ریه داشتم ودارو بهم داد
۱۴۰۰/۰۳/۰۲
دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۰۱/۱۶
عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۳
کرونا داشتم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۳۰
تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دکتر فوق العاده خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۴
عالییییییییی.من بچم یه باربردم پیشش درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸
دکتر خوبی هستن و
۱۳۹۹/۰۷/۱۹
سرطاان ریه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸
دکتی با دانش و مجرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۷
خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱
بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰
تشکر بابت تشخیص آلرژی که داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۲۰
عالی ،اسم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸
عاالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶
مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹
مشکل حساسیت و خدا رو شکر مشکل توسط دکتر بر طرف گردید.
۱۴۰۰/۰۱/۰۸
دکتر فوق عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
فشارریوی مرحله دوم هست میرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳
دکتر خوبی هست وتشخیص خوب میدهد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴
مشکل اسم داشتم
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴
بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲
هنوز تحت درمان می باشم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵
بسیار عالی کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵
خیلی خیلی مودب و با تجربه هستن من چندین بار مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم خدایی حرف نداره آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۲۳
من قبلا خیلی نفس تنگی داشتم وخیلی هم سرفه میکردم با کمک دکتر عزیز خوب شدم
من آلرژی تنفسی داشتم که با تجویز آقای دکتر بهتویی بهبود پیدا کردم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵
عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹
تنگی نفس
۱۴۰۱/۰۵/۱۰
تنگی نفس داشته سری اول که پیش دکتر آمدیم الحمدالله بهتر شده
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳
غلط خونی دارم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱
عالی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
ایشان خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳
اسم داشتم سه بار رفتم پیش دکتر خیلی بهتر شدم خذاراشکر
۱۴۰۱/۰۳/۱۱
عالی تنگی نفس
۱۳۹۹/۱۱/۰۶
دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۲۴
بسپزشک عالی وخوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲
ریه واسم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰
کار آقای دکتر حرف نداره. واقعا تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۵
دکتر حاذق و دلسوزی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۶
بسیار با سواد و محترم و دارای قدرت تشخیص بالا و تجربه زیاد
۱۳۹۷/۰۸/۰۶
اسم عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹
دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۵
سرفه زیاد خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۶
بسیار عالب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲
بسیار باحوصله و دلسوزانه معاینه میکند و فوق العاده در کاریش متخصص هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۸
آسم داشتم به
۱۴۰۰/۰۳/۱۹
سرفه داشتیم و درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۶
عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴
تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۸/۰۳
عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۴
دکتری صبور وتوانا
۱۳۹۹/۰۶/۲۹
بسیار دکتر خوب و لایقی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۵
فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱
دکتر بسیار عالی با تشخیص 100 درصدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷
تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶
عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷
مادرم از بیماران قدیمی ایشان هست و کمک های زیادی در کنترل بیماری ایشان انجام داده است
۱۴۰۰/۰۳/۰۴
فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۲
عالی عالی عالی. خدا خیرش بده. فرشته هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۷
سلام عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۰
فوق العادس
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
سلام خدمت دوستان عزیز
من مشکل آسم و نفس تنگی داشتم به حدی که دیگه از خوب شدنم ناامید شده بودم ولی دکتر بحتویی من رو درمان کردند ازشون کمال تشکر رو دارم
۱۳۹۷/۰۵/۰۵
دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱
بیمار ایشان هستم بدلیل داشتن اسم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵
نتیجه خوبی داشتم تاکنون
۱۳۹۸/۱۱/۲۹
دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶
سلام خوبی ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷
بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹
خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳
آسم هنوز درگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴
عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹
بسیار باحوصله تجویز ایشون هم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱
بهتر شدم -آسم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵
نفس تنگی الان خداروشکر خوبه خوبم
۱۳۹۹/۰۱/۰۷
آسم. درمانشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۸
خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵
برای پدرم اومدم پیش دکتر واقعا کارشون بیسته
۱۴۰۰/۰۲/۱۶
اسم خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳
خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶
خیلیعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵
برا چکاپ ریه
۱۴۰۱/۰۵/۱۹
تنگی نفس تشخیصش عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸
عالی. ..
۱۳۹۸/۰۶/۲۳
سلام خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰
واقعا تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹
پسرمرانزددکتربردهبودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵
بسیار پزشک خوبی هستن خیلی با حوصله به توضیحات گوش میدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲
مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷
عفونت ریه و
۱۳۹۸/۱۲/۰۴
تنگی نفس و آسم خفیف
۱۳۹۷/۱۰/۱۹
عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱
تنفسی. عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱
مشکل ریه و تنفسی پدرم ، تحت نظر هستند و خیلی بهترند
مشکل ریه داشتم ونتیجه گرفتم
۱۴۰۰/۰۴/۳۰اسم داشتم و هنوز نتیجه نگرفتم
۱۴۰۰/۰۹/۱۳ایشان بسیار با صبر و حوصله بیماران ذا ویزیت میکنند
۱۴۰۰/۱۲/۰۴مشکل آسم دارم و تحت نظر بودم،خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۰۸کل خانواده سرفه خشک داشتیم با مراجعه به ایشون بعد از دو ویزیت که البته بار دوم هزینه نگرفتن کامل خوب شدیم
۱۳۹۷/۰۸/۱۳سرفه شدید داشتم که ایشون کاملا رفع کردند.
۱۳۹۹/۰۳/۱۱فوق العاده هستن آقای دکتر
۱۴۰۰/۱۲/۰۹سرفه شدید و تنگی نفس داشتم نجاتم داد ، عالی هستن
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۸عالی است
۱۴۰۰/۰۷/۲۷تازه رفتم
۱۳۹۹/۰۸/۲۰عالیه دکتر بحتوهی یکی از بهترین دکترای متخصص داخلیه
۱۴۰۰/۰۳/۱۰الرژی داشتم و عاااااااااااااااااااالی هست دکتر
۱۴۰۰/۰۳/۰۱من که راضی هستم دکتر خیلی خوبی هست
۱۴۰۰/۰۸/۰۴فعلا درحال درمان هستم
۱۴۰۰/۱۱/۲۶صبور ودقیق
۱۴۰۰/۰۶/۱۳پدرم سرفه داشت با تشخیص دکتر بهبودی کامل پیدا کرد
۱۳۹۷/۱۲/۱۳کاذگشا
۱۳۹۹/۰۶/۱۰بسیار خوب بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۵سلام، عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۲اسم خفیف مشکل برطرف شد بعد یک سال دوباره شروع شده
۱۳۹۷/۰۳/۲۴سلام باتشخیص درست و تجویز داروی مناسب،پدرم بعد از سالها از بیماری تنگی نفس(اسم) نجات پیدا کردند. از نکات و اخلاق انسانی ایشان، در مراحل بعد که برای نوشتن دارو در دفترچه می رفتیم،بدون نوبت و پرداخت ویزیت انجام می دادند.
۱۴۰۰/۰۵/۳۰ایشون بسیار باتجربه وخوش اخلاق هستند من چندین ساله که زیرنظرایشون هستم
۱۴۰۰/۱۲/۰۸حساسیت فصلی داشتم..به ایشون مراجعه کردم و خیلی راضیم خیلی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۰/۰۶/۲۶سرفه شدید و درمان شد
۱۴۰۰/۰۶/۰۳من باراولم بود فشارخون ریوی دارم دارو داده که ان شاالله نتیجه بگیرم
۱۴۰۰/۰۳/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بسیار عالیه
۱۴۰۰/۰۷/۰۶خوب بود.
۱۴۰۰/۰۱/۲۲ریه و صحت آن اعلام شد
۱۴۰۰/۰۹/۲۳خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۱۵مامانم کرونا گرفته بود و 60 درصد ریه درگیر شد و دکتر فوق العاده عمل کردن و مادرم خداروشکر خوب شد ایشالله عمر باعزت داشته باشید آقای دکتر
۱۴۰۰/۰۷/۰۸کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۶/۲۵مشکل تنفسی بوده مربوط به پدر کهنسال میباشد و کارش رضایتبخش می باشد
۱۳۹۷/۱۰/۰۵دکتر بسیار خوب و توانایی است
۱۴۰۰/۰۲/۰۳باسلام، من مشکل ریه داشتم و توسط جناب دکتر بحتویی ویزیت شدم و از روند در مان راضی هستم
۱۳۹۹/۱۱/۲۵من بیمار ریویی هستمو ایشان پزشک من
۱۴۰۰/۰۴/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۱۰/۲۰مشکل ریه آقا دکترمعجزه میکنه بسیییییاااارعالین
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار پزسک
۱۳۹۹/۰۶/۲۱مشکل آسم داشتم زیر نظر ایشان خوب شدم
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بیماری کرونا نتیجه عالی
۱۳۹۹/۰۶/۱۹عالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۲۹خوب بود
۱۳۹۹/۰۶/۰۳مشکل تنفسی دارم قبلا مراجعه کردم خوب بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۵بهترین دکتر دنیاهست
۱۴۰۰/۰۸/۲۲بسیار خوب و عالی هستن
۱۴۰۰/۰۱/۲۳خیلی خوب بودن
۱۴۰۰/۰۱/۱۵آسم و آلرژی
۱۴۰۰/۰۲/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۸/۰۴یکی از
۱۴۰۱/۰۶/۱۵مشکل من آلرژی شدیدبودوخیلی خوب جواب گرفتم واقعا کارشون عالیه
۱۳۹۸/۰۹/۱۱بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۱/۰۷شکر خویا الدن خو
۱۴۰۰/۱۰/۱۳سرفه شدید که با تجویز داروهای تخصصی الان خیلی بهتر شده ام
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار عالی و
۱۴۰۱/۰۴/۳۰عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۰۱تنگی نفس
۱۴۰۰/۱۰/۱۲تنگی نفس. داروها خوب عمل می کردند
۱۳۹۹/۰۵/۱۵.. آسم وآلرژی بهتر شدم
۱۴۰۰/۰۶/۲۹عالی بود
۱۴۰۰/۱۲/۱۳عالی بود
۱۳۹۹/۰۵/۲۶عالی هستن
۱۴۰۰/۰۷/۲۱تنگی نفس و سرفه شدید داشتم، دکتر بحتویی نجاتم داد
۱۴۰۰/۱۱/۱۵حل شد مشکل ریه ام
۱۳۹۹/۰۹/۰۸پسرم بدحال بود ودوسالش،با داروهایی ک تجویز کردن خوب شده
۱۴۰۰/۰۲/۱۳عالیییی
۱۴۰۰/۰۵/۰۱هم خودم هم همکاران تحت درمان آقای دکتر بودن کارشون عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۶دکترخوبی
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۶بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱یک آسم بسیار حاد داشته ام که به لطف آقای دکتر کنترل شد . فقط باید به توصیه های دکتر عمل کنید و حوصله داشته باشید. درمان آسم زمانبر است
۱۴۰۰/۰۵/۲۵بسیار عالی و با تجربه
۱۴۰۰/۰۱/۱۶عالییییییییییه
۱۴۰۰/۰۵/۳۰آیم شدید
۱۴۰۰/۰۵/۱۲حدود ده ساله زیر این دکتر بزرگوار هستم .
۱۳۹۷/۱۰/۰۳واقعا عالی خدا خیرشون بده شوهر منو اول خدا بعد دکتر بحتویی نجات داد
۱۴۰۰/۰۴/۰۶خیلی عالی است
۱۴۰۰/۰۶/۳۱یکی ازدوستام آسم داشت زیر نظردکتر بهترشده
۱۳۹۸/۱۰/۲۱بسیاردکترباتجربه ای می باشد
۱۴۰۰/۰۶/۲۶دکتر بسیار حاضقی ست
۱۴۰۰/۰۹/۲۹عالی بود عالی
۱۴۰۰/۰۳/۳۰آسم وآلرژی
۱۴۰۰/۰۶/۲۰بسیار دقیق بررسی می کنند و داروهایی که تجویز می کنند بسیار موثر هستند
۱۴۰۰/۰۴/۱۵سلام کار آقای دکتر عالی هست
۱۴۰۰/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۹/۱۸آسم مادرم بود که بسیار عالی کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۱۶مشکل ریه داشتم نتیجه خوب بود
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خوب است
۱۴۰۰/۱۱/۱۰بنده درگیری ریه بدلیل کوید19 داشتم و زیرنظر دکتر درمان شدم . پدرم نیز 12 سال پیش توسط ایشان رفع مشکل ریه شدند
۱۳۹۹/۰۹/۰۸تشخیص خوب و تجویزهای مناسب وخوش برخورد
۱۴۰۰/۰۸/۱۴بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۹عالی عالی عالی عالی
۱۴۰۰/۰۵/۲۰کارشون عالیه..... من جونم رو مدیونشون هستم
۱۴۰۰/۰۳/۲۶فصلی الرژی. مشکلات تنفسی و خوب شدم
۱۴۰۰/۰۳/۲۷کروناودرگیری ریه عالی بودن
۱۴۰۰/۱۰/۰۴مشکل تنفسی و برطرف شد
۱۳۹۸/۰۹/۲۴تنگی نفس عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۲۶آسم ریوی ،تجویز داروتقریبا کنترل شد
۱۴۰۰/۰۸/۰۴آسم بهتر شده
۱۳۹۹/۰۶/۱۷کرونا داشتم وخوب شدم
۱۴۰۰/۰۵/۰۲نفس تنگی. کارش عالیه
۱۳۹۹/۰۲/۰۶عالی بود کرونا داشتم شکر خدا با عنایت الهی خوب شدم.
۱۴۰۰/۰۷/۲۱حساسیت فصلی سرفه خشک داشتم یه اسپری دادن عالی بود تا مدت ها دیگه سراغم نیومد
۱۴۰۰/۱۲/۲۳تشخیص خوب
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر خوبی هستن
۱۴۰۱/۰۷/۰۲مشاوره خوبی داد
۱۴۰۰/۱۰/۰۶آسم دارم وخیلی هم بهم کمک کرده
۱۴۰۰/۰۴/۱۹کرونا و طبابت شد
۱۴۰۰/۰۶/۲۰واقعا دکتر خوبی هستن صبور و خوش اخلاق من اسم و سرفه شدید داشتم با داروهای که دکتر تحویز کردن خوب شدم
۱۴۰۰/۱۰/۱۶خیلی تشخیص خوبی داشتند
۱۴۰۰/۰۳/۲۲سلام علیکم.درسال86که درهای دنیارابروی خودبسته می دیدم آقای دکتربهتویی فرشته ی نجات من گردید.من ازجانبازان جنگ تحمیلی هستم والحمالله والمنه درحال حاظروضعیتم رضایت بخش است.سپاس فراوان ازآن پزشک انسان دوست.رستاد.بندرگناوه.
۱۴۰۰/۰۶/۰۱خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۱/۲۵آسم خفیف و بهبودی
۱۳۹۹/۰۶/۱۰دکتر خوبی هس
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار خوب
۱۳۹۷/۱۲/۱۴مشکل ریه داشتم ودارو بهم داد
۱۴۰۰/۰۳/۰۲دکتر خوبی هست
۱۳۹۸/۰۱/۱۶عالی هستن
۱۴۰۱/۰۴/۱۳کرونا داشتم خوب بوده
۱۴۰۰/۰۴/۳۰تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۵/۰۵دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر فوق العاده خوبی هست
۱۴۰۰/۱۱/۰۴عالییییییییی.من بچم یه باربردم پیشش درمان شد
۱۴۰۰/۱۰/۱۸دکتر خوبی هستن و
۱۳۹۹/۰۷/۱۹سرطاان ریه
۱۴۰۰/۰۳/۲۸دکتی با دانش و مجرب
۱۴۰۰/۰۵/۰۷خوب بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۱بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۰تشکر بابت تشخیص آلرژی که داشتم
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی بودن
۱۳۹۷/۰۸/۲۰عالی ،اسم
۱۴۰۱/۰۲/۱۸عاالیه عالی
۱۴۰۰/۰۲/۰۶مشکل ریه
۱۴۰۰/۰۹/۱۹مشکل حساسیت و خدا رو شکر مشکل توسط دکتر بر طرف گردید.
۱۴۰۰/۰۱/۰۸دکتر فوق عالی هستند
۱۴۰۰/۰۵/۱۹فشارریوی مرحله دوم هست میرم
۱۴۰۰/۰۳/۲۳دکتر خوبی هست وتشخیص خوب میدهد
۱۴۰۰/۰۱/۱۴مشکل اسم داشتم خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۸/۱۴بسیارعالی
۱۳۹۹/۰۷/۰۲هنوز تحت درمان می باشم
۱۴۰۱/۰۱/۱۵بسیار عالی کارشون خوبه
۱۴۰۰/۰۵/۱۵خیلی خیلی مودب و با تجربه هستن من چندین بار مراجعه کردم و نتیجه خوبی گرفتم خدایی حرف نداره آقای دکتر
۱۴۰۱/۰۴/۲۳من قبلا خیلی نفس تنگی داشتم وخیلی هم سرفه میکردم با کمک دکتر عزیز خوب شدم
۱۳۹۹/۰۷/۱۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۰مشکل سرفه زیاد ، نتیجه آسم
۱۳۹۹/۱۲/۲۳عالی هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۷برادرم ا سم داشت
۱۴۰۱/۰۲/۱۲راضی هستم
۱۳۹۷/۱۲/۲۲تنگی نفس
۱۳۹۹/۱۲/۲۰پزشک قابلی هستن
۱۴۰۰/۰۲/۲۵سرفه های شدید ،سرفه رفت که رفت
۱۳۹۹/۱۲/۱۵خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۲۳حساسیت ریوی داشتم باتست دادن مشخص شدودارومصرف کردم خوب شدم
۱۳۹۹/۱۲/۲۷خیلی خوب و عال
۱۴۰۰/۰۳/۲۷بهترین بهترین نتیجه را گرفتم
۱۳۹۸/۰۸/۰۶عاااااالییی
۱۴۰۰/۰۹/۰۸من آلرژی تنفسی داشتم که با تجویز آقای دکتر بهتویی بهبود پیدا کردم.
۱۳۹۹/۰۹/۱۵عالی بود
۱۴۰۰/۰۸/۲۹تنگی نفس
۱۴۰۱/۰۵/۱۰تنگی نفس داشته سری اول که پیش دکتر آمدیم الحمدالله بهتر شده
۱۳۹۸/۰۹/۲۶فوق العاده
۱۴۰۰/۰۵/۲۳غلط خونی دارم
۱۳۹۸/۱۲/۰۱عالی هستند
۱۳۹۸/۰۶/۲۳ایشان خیلی عالی بودن
۱۴۰۰/۰۵/۱۳اسم داشتم سه بار رفتم پیش دکتر خیلی بهتر شدم خذاراشکر
۱۴۰۱/۰۳/۱۱عالی تنگی نفس
۱۳۹۹/۱۱/۰۶دکتر خیلی خوب و خوش اخلاق
۱۳۹۸/۰۷/۲۴بسپزشک عالی وخوب
۱۴۰۰/۰۳/۲۲ریه واسم
۱۴۰۰/۱۱/۲۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۳۰کار آقای دکتر حرف نداره. واقعا تشخیصشون عالیه
۱۳۹۸/۰۳/۲۵دکتر حاذق و دلسوزی هست
۱۴۰۰/۰۲/۲۶بسیار با سواد و محترم و دارای قدرت تشخیص بالا و تجربه زیاد
۱۳۹۷/۰۸/۰۶اسم عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۲۹دکتر بسیار خوب
۱۴۰۰/۰۵/۲۵سرفه زیاد خوب شدم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵خوب بود
۱۳۹۸/۱۲/۰۶بسیار عالب
۱۴۰۰/۰۲/۱۲بسیار باحوصله و دلسوزانه معاینه میکند و فوق العاده در کاریش متخصص هست
۱۴۰۰/۰۲/۱۸آسم داشتم به
۱۴۰۰/۰۳/۱۹سرفه داشتیم و درمان شد
۱۴۰۱/۰۴/۱۶عالی بودن
۱۴۰۰/۰۷/۲۴تنگی نفس
۱۴۰۰/۰۸/۰۳عالی هست
۱۴۰۰/۰۶/۰۴دکتری صبور وتوانا
۱۳۹۹/۰۶/۲۹بسیار دکتر خوب و لایقی هست
۱۴۰۰/۰۲/۰۵فوق العاده عالی
۱۴۰۰/۰۴/۰۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۱۱دکتر بسیار عالی با تشخیص 100 درصدی
۱۴۰۱/۰۳/۰۷تشخیص عالی
۱۴۰۰/۱۰/۰۶عالی بودند
۱۴۰۰/۰۶/۱۷مادرم از بیماران قدیمی ایشان هست و کمک های زیادی در کنترل بیماری ایشان انجام داده است
۱۴۰۰/۰۳/۰۴فوق العاده عالی
۱۳۹۸/۰۷/۰۲عالی عالی عالی. خدا خیرش بده. فرشته هست
۱۴۰۰/۰۳/۲۷سلام عالی بود
۱۴۰۱/۰۶/۲۰فوق العادس
۱۴۰۰/۰۵/۱۹سلام خدمت دوستان عزیز من مشکل آسم و نفس تنگی داشتم به حدی که دیگه از خوب شدنم ناامید شده بودم ولی دکتر بحتویی من رو درمان کردند ازشون کمال تشکر رو دارم
۱۳۹۷/۰۵/۰۵دکتر بسیار خوبی است
۱۴۰۰/۱۲/۲۱بیمار ایشان هستم بدلیل داشتن اسم
۱۴۰۰/۰۵/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۴/۰۵نتیجه خوبی داشتم تاکنون
۱۳۹۸/۱۱/۲۹دکتر خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۶سلام خوبی ممنونم
۱۴۰۰/۰۶/۲۷بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۲/۲۹خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۳آسم هنوز درگیرم
۱۴۰۰/۱۰/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۰/۱۱/۱۹بسیار باحوصله تجویز ایشون هم عالی
۱۴۰۰/۰۵/۱۱بهتر شدم -آسم
۱۴۰۱/۰۲/۰۵نفس تنگی الان خداروشکر خوبه خوبم
۱۳۹۹/۰۱/۰۷آسم. درمانشون عالی هست
۱۳۹۹/۰۸/۲۸خوب بودن
۱۴۰۱/۰۲/۲۵برای پدرم اومدم پیش دکتر واقعا کارشون بیسته
۱۴۰۰/۰۲/۱۶اسم خوب بوده
۱۴۰۰/۱۱/۰۳خوب بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۶خیلیعالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۵برا چکاپ ریه
۱۴۰۱/۰۵/۱۹تنگی نفس تشخیصش عالی بود
۱۴۰۰/۰۵/۱۸عالی. ..
۱۳۹۸/۰۶/۲۳سلام خیلی عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۰واقعا تشخیصشون عالیه
۱۴۰۰/۰۴/۰۹پسرمرانزددکتربردهبودم
۱۴۰۰/۰۶/۰۵بسیار پزشک خوبی هستن خیلی با حوصله به توضیحات گوش میدن
۱۴۰۰/۱۰/۱۲مشکل تنفسی
۱۳۹۹/۰۵/۰۷عفونت ریه و
۱۳۹۸/۱۲/۰۴تنگی نفس و آسم خفیف
۱۳۹۷/۱۰/۱۹عالی بود
۱۴۰۱/۰۱/۱۱تنفسی. عالی بود
۱۴۰۰/۰۶/۰۱مشکل ریه و تنفسی پدرم ، تحت نظر هستند و خیلی بهترند
۱۳۹۹/۰۵/۲۱