نوزاد خودم رو برده بودم ویزیت ایشان عالی بود برای نوزاد نیم ساعت وقت گذاشت
۱۳۹۸/۰۲/۱۱
حساسیت داشته .مشکل حل شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۹
بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶
دکتر دختر منه از بدو تولد
۱۳۹۸/۰۵/۰۹
دکتر متخصص باهوش کاردان وصبور
۱۴۰۲/۱۲/۰۵
دکتر دخترم هستن بسیار عااللیی و با تجربه و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۱۱
با حوصله و با سواد
۱۳۹۸/۰۶/۲۵
بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۳۰
بسیار حاذق و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۰۵
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹
عالی رفلاکی معده رفع شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۱
عااالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹
بسیار پزشک خوش برخورد و با حوصله ای هستند و در کار خود مهارت دارند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸
خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۶
دکتر خیلی باحوصله و خوبیه
۱۳۹۸/۰۹/۲۶
عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰
دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۲
نوزادم زیر نظرشون هستن...از نظر تشخیص و اخلاق و حوصله عالییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷
دکتر بسیار با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۹
دکتر باسواد و کاربلدی هست
۱۴۰۲/۱۰/۲۴
پزشک مهربان صبور و با سواد هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲
Nicyنوزادان اروند بود تحت نظرشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸
عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶
دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵
عالی فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳
پسرم از بدو تولد تحت نظر ایشون بودن برای چکاب ماهانه.
۱۳۹۸/۰۲/۰۹
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۲
افت قند نوزاد
۱۳۹۸/۰۵/۱۲
بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳
یک بار
۱۴۰۳/۰۸/۱۴
عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر عالی می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳
عالی فوق العاده در کار فوق العاده در تشخیص و دکتر بسیار بسیار با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۷
Aliiii
۱۳۹۸/۰۳/۲۳
بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶
خیلیخوبوعالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۳
سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶
دوتا بچه هام رو از نوزادی پیش دکتر باباپور بردم..بسیار صبور و آگاه هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹
عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۵
فوق العاده کاربلد
باحوصله
مودب و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۱۱
خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱
دکتر فوقالع
۱۴۰۱/۱۲/۰۱
خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۵
فوق العاده ست
۱۴۰۴/۰۴/۲۳
عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴
بخاطر جوشهای روی صورت پسرم خدپتشوم رسیدم که با کرمی که ایشون تجویز کردند به گلی برطرف شدند
1
۱۳۹۸/۰۷/۱۵
دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷
دکتر بسیار خوش اخلاق مهربون و بهترین دکتراس
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
عااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰
پزشک متبحر و عالیست
۱۴۰۲/۱۰/۲۱
عالییی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳
بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۱۵
ویروس گرفته بود و با یک ویزیت دکتر خداروشکر خوب شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۲
عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۷
عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱
دکتر خیلی خوب و باحوصله
۱۳۹۸/۰۸/۲۱
عالی وباحوصله مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱
ویزیت اولیه نوزاد بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۴
عالللی مودب
۱۴۰۴/۰۷/۲۴
عالی و باتجربه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰
زردی بچه رو با خونسردی توضیح و با یه قطره توصیه کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷
با اخلاق با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۱۱
نوزادم رو برای چکاپ بردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳
بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۱
بسیار دکتر عالیییییی و مهربان و دلسوزی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۱۵
سرماخوردگی .سریع خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸
بچهامبردم برای چکاپکامل..خواستمازصحتسلامتیمطعنبشم..خداروشکر سالمبود...واینکهخوشاخلاق تریندکتریکهتاحالادیدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵
عالی و باحوصله با
۱۳۹۹/۰۴/۱۵
سلام
دکتر با حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۱
زردی داشت دخترم و درمان شد بموقع
۱۴۰۰/۰۹/۲۲
سلام دکترفوق العاده باتجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳
زردی نوزاد و مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
بسیار عالی، حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۸
باسلام نوزاد ملیکا خمبی شوشتری ۴/۵/۰۳متولدشده واولین بارپیش دکترمراجعه کرده وعالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷
دکتر مهربون و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۹
سرما خوراکی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹
از نوزادی پسرم خیلی دکترهای به نامی رو امتحان کردیم به جرات میگم دکتر باباپور یه سروگردن بالاتر از بقیه دکترا بود خدا عمر با عزت بهتون بده آقای دکتر مهربون
۱۴۰۵/۰۱/۳۰
بسیار با دقت و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۵
پسرم بیمار ایشان بود و عفونت گوش وارد خونش شد و واقعا دکتر نجاتش دادن
سرما خوردگی کودکم بوو که الحمدالله با ویزیت دکتر باباپور سلامتی را بازیافت
۱۴۰۱/۰۹/۳۰
سلام
دکتری بسیار خوب و با حوصله و صبور است.دخترم اسهال شدید داشت و یک هفته درگیری مریضی اش بودم.با یک نسخه دو روز خیلی بهتر شد.ممنون هستم از دکتر خوب و مهربان جناب آقای دکتر بابایی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹
دکتر خوبیه وقت
۱۴۰۰/۰۵/۰۴
بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۰
دکتر با تجربه ایی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۳
بسیار دقیق و حرفه ای و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶
مهربان و دقیق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶
بسیار عالی با نظم با سواد و با حوصله بهترین پزشک اطفال
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
بسیار دکتر بااخلاق و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷
چکاب، فوق العاده عاااالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۶
بسیار دکتر باتجربه حاذق و باهوشی است و به همه نکات توجه می کند، مشکلی که باید بیمارستان تشخیص نداد و حتی بعضی از پزشکان متخصص ارتوپدی تشخیص ندادند ایشان بخوبی تشخیص داد و بیمار ما درمان شد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹
ایشان پزشکی بامعلومات وپرحوصله وخوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۵
زردی کودک و رفع مشکل
۱۳۹۸/۰۲/۰۵
نوزاد نارس زیر نظر ایشون بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲
خیلی مهربونه خیلی با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵
بهترین دکتر اطفال
۱۴۰۰/۰۳/۳۰
دکتر با اخلاق و متعهدی هستن ایشون.
۱۳۹۸/۰۸/۰۱
دکتر با حوصله یی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹
بسیار عالی و با دقت به گفته های مریض گوش می کند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰
خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷
عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹
فوق العاده
۱۳۹۸/۰۹/۱۰
عالیه دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۰۷
خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۷
چکاپ ن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶
همیشه جواب داده
۱۳۹۸/۱۰/۰۱
به شدددددت مهربون وخوش برخورد و فهیم هستن.واقعا دلسوزی میکنن برای نوزادای Nicu.
روزهای کاری مطب شنبه تا سه شنبه، ساعت ۱۶:۳۰ تا ۲۰:۳۰
جهت تهیه نوبت در روزهای کاری مطب از ساعت ۹ به سایت مراجعه نمایید
درصورت عدم حضور به موقع نوبت منتفی است و هزینه عودت داده نخواهد شد
لطفا بدون وقت قبلی درخواست ویزیت نفرمایید
از پذیرش بیمار جدید ۵ سال و بالاتر معذورم
کودکان دارای پرونده پزشکی تا ۵ سالگی ویزیت میشوند
طبق مجوز وزارت بهداشت جهت مشاهده آزمایش پزشک میتواند بعد از ۲۴ ساعت از ویزیت اول مجددا ویزیت دریافت نماید در این مطب تا دوهفته بعد درصورت مراجعه با جواب آزمایش ویزیت دریافت نمیشود اما در صورت تاخیر بیش از دو هفته برای تفسیر آزمایش لازم است ویزیت پرداخت نمایید.
دکتر باسواد،مجرب و با اخلاق
۱۴۰۱/۰۹/۱۵دکترعالی بوده
۱۳۹۸/۰۷/۰۷از نوزادی تحت نظرشون هستیم، عالی
۱۴۰۲/۰۲/۲۴بسیار دکتر حرفه ای هستن ایشون
۱۳۹۹/۰۸/۲۷خیلی خوب و باتجربه
۱۴۰۴/۰۸/۰۵عالی بسیار وقتومیزارن
۱۴۰۰/۰۶/۱۵ویزیت و چکاب نوزاد بستگان و رضایت کامل حاصل بود.
۱۴۰۲/۰۵/۰۸نوزاد خودم رو برده بودم ویزیت ایشان عالی بود برای نوزاد نیم ساعت وقت گذاشت
۱۳۹۸/۰۲/۱۱حساسیت داشته .مشکل حل شده
۱۳۹۹/۰۳/۱۹بسیار صبور و مهربان
۱۴۰۱/۱۲/۱۶دکتر دختر منه از بدو تولد
۱۳۹۸/۰۵/۰۹دکتر متخصص باهوش کاردان وصبور
۱۴۰۲/۱۲/۰۵دکتر دخترم هستن بسیار عااللیی و با تجربه و با حوصله
۱۳۹۸/۱۰/۱۱با حوصله و با سواد
۱۳۹۸/۰۶/۲۵بینظیر
۱۴۰۰/۰۸/۳۰بسیار حاذق و با اخلاق
۱۳۹۹/۱۰/۰۵عالی هستند
۱۴۰۰/۰۹/۲۲عالییییی
۱۴۰۴/۰۵/۱۹عالی رفلاکی معده رفع شد
۱۳۹۸/۰۳/۰۱عااالی
۱۴۰۲/۰۷/۱۹بسیار پزشک خوش برخورد و با حوصله ای هستند و در کار خود مهارت دارند
۱۳۹۸/۰۸/۱۸خیلی خوب
۱۴۰۲/۱۰/۱۷عدم رضایت
۱۴۰۲/۱۰/۱۶دکتر خیلی باحوصله و خوبیه
۱۳۹۸/۰۹/۲۶عالی بود
۱۴۰۳/۰۷/۳۰دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۰۲نوزادم زیر نظرشون هستن...از نظر تشخیص و اخلاق و حوصله عالییییی
۱۴۰۱/۰۵/۰۷دکتر بسیار با حوصله ای هستند
۱۳۹۹/۰۸/۰۹دکتر باسواد و کاربلدی هست
۱۴۰۲/۱۰/۲۴پزشک مهربان صبور و با سواد هستن
۱۴۰۲/۱۱/۲۲Nicyنوزادان اروند بود تحت نظرشون راضی بودم
۱۴۰۳/۰۵/۱۸عالی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۲/۰۶دکتر خوبیه
۱۳۹۹/۰۹/۰۵عالی فوق العاده
۱۴۰۳/۰۷/۲۳پسرم از بدو تولد تحت نظر ایشون بودن برای چکاب ماهانه.
۱۳۹۸/۰۲/۰۹خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۱۲افت قند نوزاد
۱۳۹۸/۰۵/۱۲بسیار خوب
۱۴۰۱/۱۱/۰۳یک بار
۱۴۰۳/۰۸/۱۴عاااالی
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر عالی می باشد
۱۴۰۰/۱۰/۰۳عالی فوق العاده در کار فوق العاده در تشخیص و دکتر بسیار بسیار با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۷Aliiii
۱۳۹۸/۰۳/۲۳بسیار دکتر خوش اخلاق و خوش برخورد
۱۳۹۷/۰۶/۲۶خیلیخوبوعالی
۱۳۹۷/۱۰/۰۳سلام دکتر
۱۴۰۳/۰۷/۱۶دوتا بچه هام رو از نوزادی پیش دکتر باباپور بردم..بسیار صبور و آگاه هستن
۱۴۰۱/۰۲/۱۹عالی بود
۱۳۹۸/۰۲/۱۵فوق العاده کاربلد باحوصله مودب و با شخصیت
۱۴۰۰/۱۲/۱۱خیلی خیلی عالی
۱۴۰۱/۰۲/۲۱دکتر فوقالع
۱۴۰۱/۱۲/۰۱خوب بود
۱۴۰۲/۰۵/۰۵فوق العاده ست
۱۴۰۴/۰۴/۲۳عالی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۴بخاطر جوشهای روی صورت پسرم خدپتشوم رسیدم که با کرمی که ایشون تجویز کردند به گلی برطرف شدند 1
۱۳۹۸/۰۷/۱۵دکتر خوب و باتجربه
۱۴۰۳/۱۱/۲۷دکتر بسیار خوش اخلاق مهربون و بهترین دکتراس
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عااالی
۱۴۰۲/۱۱/۱۰پزشک متبحر و عالیست
۱۴۰۲/۱۰/۲۱عالییی
۱۳۹۹/۱۰/۱۳بسیار عالی و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۱۵ویروس گرفته بود و با یک ویزیت دکتر خداروشکر خوب شد
۱۳۹۹/۰۹/۱۲عالی بود
۱۳۹۸/۰۷/۰۷عالیییی
۱۳۹۹/۰۲/۲۱دکتر خیلی خوب و باحوصله
۱۳۹۸/۰۸/۲۱عالی وباحوصله مهربون
۱۴۰۰/۱۱/۱۱ویزیت اولیه نوزاد بود
۱۴۰۲/۰۸/۰۴عالللی مودب
۱۴۰۴/۰۷/۲۴عالی و باتجربه
۱۳۹۸/۰۵/۲۰زردی بچه رو با خونسردی توضیح و با یه قطره توصیه کردن
۱۴۰۰/۰۹/۱۷با اخلاق با تجربه
۱۴۰۳/۰۲/۱۱نوزادم رو برای چکاپ بردم
۱۳۹۹/۱۰/۰۳بسیار خوش برخورد و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۰/۰۱/۲۱بسیار دکتر عالیییییی و مهربان و دلسوزی هستن
۱۳۹۸/۰۳/۱۵سرماخوردگی .سریع خوب شد
۱۴۰۲/۱۰/۱۸بچهامبردم برای چکاپکامل..خواستمازصحتسلامتیمطعنبشم..خداروشکر سالمبود...واینکهخوشاخلاق تریندکتریکهتاحالادیدم
۱۴۰۱/۰۳/۱۵عالی و باحوصله با
۱۳۹۹/۰۴/۱۵سلام دکتر با حوصله و کاربلد
۱۴۰۱/۰۸/۰۱زردی داشت دخترم و درمان شد بموقع
۱۴۰۰/۰۹/۲۲سلام دکترفوق العاده باتجربهای هستند
۱۴۰۰/۰۸/۱۳زردی نوزاد و مشکل حل شد
۱۴۰۴/۰۸/۱۱بسیار عالی، حاذق و خوش برخورد
۱۴۰۰/۰۶/۲۸باسلام نوزاد ملیکا خمبی شوشتری ۴/۵/۰۳متولدشده واولین بارپیش دکترمراجعه کرده وعالی بود
۱۴۰۳/۰۵/۰۷دکتر مهربون و با حوصله
۱۴۰۵/۰۲/۲۹سرما خوراکی داشتم و نتیجه گرفتم
۱۴۰۱/۰۷/۱۹از نوزادی پسرم خیلی دکترهای به نامی رو امتحان کردیم به جرات میگم دکتر باباپور یه سروگردن بالاتر از بقیه دکترا بود خدا عمر با عزت بهتون بده آقای دکتر مهربون
۱۴۰۵/۰۱/۳۰بسیار با دقت و عالی هستن
۱۴۰۲/۱۱/۱۵پسرم بیمار ایشان بود و عفونت گوش وارد خونش شد و واقعا دکتر نجاتش دادن
۱۳۹۹/۰۸/۰۷عالیییییییییییی
۱۴۰۲/۱۲/۰۷باحوصله هستن
۱۴۰۰/۰۵/۱۲عااالی
۱۴۰۰/۰۳/۰۱قلب.خوب
۱۳۹۸/۰۹/۱۳خیلی عالی
۱۴۰۳/۰۵/۱۵سرما خوردگی
۱۴۰۲/۱۰/۲۳عالی بود
۱۴۰۰/۰۱/۲۳کارشان بسیار عالی است
۱۴۰۰/۰۴/۳۱عااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۲۳بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۴/۲۳کودکان
۱۴۰۰/۱۱/۲۰بسیار خوب
۱۳۹۸/۰۲/۳۰عالی بود
۱۳۹۹/۱۰/۱۷دکتر خوبی هستند و نتیجه رضایت بخش بوده
۱۳۹۸/۱۰/۱۶پزشک حاذقو بسیار مهربانی است
۱۳۹۹/۰۵/۱۱بسیار حاذق و با علم
۱۴۰۲/۰۲/۲۷بسیار عالی ومتخصص
۱۳۹۹/۰۷/۱۱خوب بود
۱۳۹۹/۰۹/۰۸عاااالی
۱۴۰۱/۰۹/۲۱بچم قطره آهن معمولی نمیخورد قطره آهن خوشمزه براش تجویز کرد.
۱۴۰۰/۰۴/۰۲عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۰۷بسیار دکتر با تجربه و عالی هستن
۱۴۰۲/۰۴/۱۷ویزیت ماهانه دخترم. تشخیص ها عالی
۱۴۰۱/۰۴/۲۸خوب بود
۱۳۹۸/۰۲/۰۵بسیار دک
۱۴۰۴/۰۸/۱۸عالییی
۱۴۰۱/۰۳/۲۴عالی هستن
۱۴۰۰/۱۱/۱۹خوب بود
۱۴۰۱/۱۰/۰۷سرما خوردگی کودکم بوو که الحمدالله با ویزیت دکتر باباپور سلامتی را بازیافت
۱۴۰۱/۰۹/۳۰سلام دکتری بسیار خوب و با حوصله و صبور است.دخترم اسهال شدید داشت و یک هفته درگیری مریضی اش بودم.با یک نسخه دو روز خیلی بهتر شد.ممنون هستم از دکتر خوب و مهربان جناب آقای دکتر بابایی
۱۳۹۸/۱۱/۱۹دکتر خوبیه وقت
۱۴۰۰/۰۵/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۸/۰۸/۲۰دکتر با تجربه ایی است
۱۳۹۸/۱۰/۰۳بسیار دقیق و حرفه ای و خوش برخورد
۱۳۹۹/۰۸/۲۶مهربان و دقیق
۱۴۰۰/۰۱/۱۶بسیار عالی با نظم با سواد و با حوصله بهترین پزشک اطفال
۱۴۰۴/۱۱/۲۰بسیار دکتر بااخلاق و کاربلد هستن
۱۴۰۰/۰۶/۰۷چکاب، فوق العاده عاااالی هستن
۱۳۹۹/۰۷/۰۶بسیار دکتر باتجربه حاذق و باهوشی است و به همه نکات توجه می کند، مشکلی که باید بیمارستان تشخیص نداد و حتی بعضی از پزشکان متخصص ارتوپدی تشخیص ندادند ایشان بخوبی تشخیص داد و بیمار ما درمان شد.
۱۴۰۰/۰۴/۱۹ایشان پزشکی بامعلومات وپرحوصله وخوش اخلاق هستند
۱۳۹۹/۱۰/۱۵زردی کودک و رفع مشکل
۱۳۹۸/۰۲/۰۵نوزاد نارس زیر نظر ایشون بود
۱۴۰۰/۰۹/۱۲خیلی مهربونه خیلی با تجربه
۱۴۰۰/۰۵/۰۵بهترین دکتر اطفال
۱۴۰۰/۰۳/۳۰دکتر با اخلاق و متعهدی هستن ایشون.
۱۳۹۸/۰۸/۰۱دکتر با حوصله یی
۱۳۹۸/۰۶/۰۹بسیار عالی و با دقت به گفته های مریض گوش می کند
۱۴۰۲/۰۱/۲۰خوب بود
۱۴۰۱/۰۲/۰۷عالی بود
۱۴۰۱/۰۵/۰۹فوق العاده
۱۳۹۸/۰۹/۱۰عالیه دکتر
۱۳۹۹/۰۷/۰۷خیلی خوب بود
۱۳۹۹/۰۲/۰۷چکاپ ن
۱۴۰۴/۰۱/۱۶همیشه جواب داده
۱۳۹۸/۱۰/۰۱به شدددددت مهربون وخوش برخورد و فهیم هستن.واقعا دلسوزی میکنن برای نوزادای Nicu.
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیاردکترخوش برخوردوکاربلد هستن ازرفتارهای مهربانش خیلی راضیم پسرم 1سالشه الان ک همیشه براچکاپ میبردم وداروهاش نتیجه مثبتی میدادن
۱۴۰۰/۰۴/۲۶بسیار عالی و خیلی با تجربه
۱۴۰۰/۰۴/۲۰نوزاد نارس داشتم که خداروشکر الان ۸ ماهه شده
۱۴۰۱/۱۱/۱۸یبنیانتیابیس
۱۴۰۲/۰۲/۲۳خیلی با حوصله و آردمش بخش
۱۴۰۰/۰۵/۰۱بهترین پزشک با حوصله و عالی
۱۳۹۹/۱۱/۱۲عالی بود
۱۴۰۱/۰۲/۲۵بهترین در خوزستان
۱۳۹۷/۰۸/۱۹عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۲۸برخورد خوب و کاربلد
۱۳۹۹/۰۲/۰۷دکترخیلی خوبی هستند
۱۴۰۲/۰۸/۱۶نوبت دهی اینترنتی اذیت میشه ادم الان نوبت میخوام خالی نیست تلفنی نوبت نمیده بچم نیاز داره
۱۴۰۲/۰۷/۳۰خوشاخلاق بودند. بررسی دقیقی داشتند. البته یک دارو برای کولیک بچه دادن که خوب نبود ولی در کل تشخیصهای خوبی داشت
۱۴۰۱/۰۵/۰۵بسیار متشخص و متخصص
۱۴۰۰/۰۹/۳۰دکتر بسیار بااخلاق و باتجربه اس
۱۳۹۸/۰۸/۰۴عالی عالی عالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۵سرماخوردگی
۱۴۰۳/۰۱/۰۹با سلام بسیار پزشک خوش اخلاق و با تخصص روز سوم تولد دخترم ویزیت شد و عالی بود.
۱۴۰۲/۱۲/۱۹فوق العاده دکتر با حوصله و مهربان و با دانشی هستند
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی عالی عالی
۱۴۰۱/۰۷/۲۵دکتر خیلی خیلی خوب وفوق العاده اخلاق خوب
۱۳۹۹/۰۱/۲۱بسیار خوش برخورد و باتجربه
۱۳۹۸/۰۷/۱۳بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۱عالی بود
۱۳۹۸/۱۱/۰۱نمیدونم فقط بدو تولد پسرم رو چکاب کردن
۱۴۰۳/۰۱/۱۴دکتر بسیار با حوصله و با تجربه
۱۴۰۴/۰۸/۱۶عالیست
۱۴۰۱/۰۴/۱۶من پسرم هفت ماهه به دنیا اومد زیر نظر دکتر بود خیلیییییی راضیم الانم زیر نظرشه بهترینه
۱۴۰۴/۰۹/۱۲عالی بود
۱۴۰۰/۰۲/۱۲خیلی خوب
۱۴۰۰/۰۶/۰۸