این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد بین چهار راه سروغربی و میدان کتاب روبروی داروخانه نیرومند ساختمان نگین سرو
(پلاک ۹۸) طبقه ی چهار واحد ۲۸
بسیار مهربون و عالم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر حرفه ای و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۹آقای دکتر یکی از بهترین ها هستند، خواهرم برای تزریق ژل و جراحی بلفارو پیش ایشون رفتند واقعا عالی بودند، امیدوارم همیشه موفق باشند در همه شرایط
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیار دکتر حرفه ای و کار بلدی هستن تشخیص بسیار درست و خوبی میدن جراحی بلفاروی خواهرم رو بسیار عالی انجام دادن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴خیلی از دکتر راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۸من عمل بلارو رو امسال پهلوی آقای دکتر انجام دادم خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸بینظیر و بااخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من خال براشتم به تعداد7تا بسیار راضی بودم دکتر خیلی مهربان و به حرف بیمار گوش میکنن
۱۴۰۵/۰۳/۱۶عالی ترین و بهترین دکتر در تهران واقعا دکتر عالی هستین از همه نظر کارهاشون حرف نداره
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر فوق العاده با تجربه و حاذق هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹من پیش آقای دکتر خدمات انجام دادم بسیار از کار و برخوردشان راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۱۳ایشون برای بنده لیفت با نخ و بلفاروی پلک بالا انجام دادن . نتیجه کارشون برای بنده فوق العاده طبیعی و رضایتبخش بود .دستشون درد نکنه
۱۴۰۴/۱۱/۰۳بی اغراق یه پزشک متخصص با یه کادر خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲سلامتی دکتر خوش تیپ و با مرام
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکترمزینانی بی نظیر هستن..عمل بلفا ایشون نامبروان ازشون ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵آقای دکتر مزینانی بسیار آدم با سوادی هستن . برای برداشت خال مراجعه کرده بودم. حتی جای خالی هم نموند روی صورتم
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بهترین دکتر منطقه تهران و خراسان.بهترین تشخیص
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بینظیر عالی صبور بسیار فرهیخته و کاربلد
۱۴۰۵/۰۲/۱۹عالی عالی هستن پرفکت
۱۴۰۴/۱۱/۰۹آقای دکتر بسیار عالی و خوش برخورد و صبور و باتجربه هستند
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار حاذق و کاربلد هستن ایشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۳آقای دکتر مزینانی بادقت و حوصله از من شرح حال گرفتند و بهترین تجویز را داشتند. سرعت عمل بالا، دانش و مهارت تخصصی عالی، برخورد مناسب و ایجاد قوت قلب به مراجع برای بهبودی از خصوصیات ایشان است. ممنون ایشان هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵حاذق و کاربلد و جراح زبردست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر بهترین هستی.عمل بلفارو مادرم عالی شده.
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من بلفارو انجام دادم و بی نهایت راضی هستم.ممنون ازشون واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالیییییی ، دکتر خوش اخلاق و کار درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۴بسیار حاذق و باسواد و خوش برخورد
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بهترین دکتری که میشناسم واقعا عالیه کارتون و حرفه ایی در کارتون
۱۴۰۵/۰۲/۲۷من ناخن پامو کشیدم.خیلی راحت و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶بهترین دکتر صبور که گوش میده
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیارکاردرست هستید آقای دکتر من بلفارو انجام دادم نتیجه عالی شد
۱۴۰۵/۰۳/۰۸موفق و موید باشید ️
۱۴۰۵/۰۳/۱۰با سلام خدا را شکر دکتر خوش کلام و بنظرم کاربلد هستند منتظر نتیجه تجویز دارو هستم که برای دو ماه تجویز شده
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عااالی حرف نداره
۱۴۰۴/۰۹/۲۹عالی.من پی ارپی کردم مو کردم.فوق العاده راضی بودم.البته باز 3ماه دیگه باید انجام بدم.ممنون دکتر از تجویزتون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶لک در صورت داشتم، تشخیص عالی، درمان بسیار خوب
۱۴۰۴/۱۰/۱۷بسیار عالی خوش اخلاق وصبور
۱۴۰۵/۰۲/۱۸باسلام بنده به ایشون مراجعه کردم فوق العاده با اخلاق جنتلمن و متخصص در کارخودشون هستن بینظیر و مشکل پوستی من بالاخره درمان شد واقعا عالی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹دکتر بسیار خوش اخلاق و حاذقی هستند فقط حتما و حتما قبل از هرکاری هزینه ش رو سوال کنید
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بسیار انسان شرافتمندی است
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار دکتر خوب و مهربانی هستند تزریق ژل انجام دادم بسیار راضی هستم پیشنهاد میکنم حتما پیش ایشون مراجعه کنید
۱۴۰۵/۰۲/۲۴با سلام.من از زحمات دکتر واقعا ممنونم با این عمل زیبایی که انجام دادن.خسته نباشن واقعا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶واقعا ممنونم بابت کارهای زیبایی که برام انجام دادید بهترین هستید وخسته نباشید
۱۴۰۴/۱۱/۱۸برای لیزر صورت مراجعه کردم.بی نظیر بود.ممنون دکتر از درمانتون و پرسنل مهربونتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر مزینانی عزیز موفق باشید دوستتون دارم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶خیلی مهربون و اگاه خال های من رو با کمترین درد بدون خونریزی و بخیه برداشتن.
۱۴۰۵/۰۲/۰۹دکتر با سواد،صبور،و خوش برخوردی هستن،تشخیص عالی،ممنون از دکتر و پرسنل خوبشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مراجعه کردم برای اگزمای پوست.عالی بود تشخیص و تجویز
۱۴۰۵/۰۳/۰۶از نظر نوبت دهی و کار عالی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۹با درود ،ایشان متخصصی بسیار متبحر،مهربان ،و گرم و خوش برخورد میباشند، و وقت گذاشته و به حرف های بیمار گوش میدهد در ضمن در صورت در خواست مراجعه کننده تخفیف داده و در همه صورت ،همدلی و همراهی میکنند، خداوند نگهدارشان باشد ،امید که همه ی پزشکان مانند ایشان می بودند .
۱۴۰۴/۱۲/۰۳ممنون دکتر جان از کار زیبایی که انجام دادم واقعا راضی ام امیدوارم همیشه بدرخشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۵من واقعا از اینکه ایشون رو پیدا کردم خوشحالم دوست داشتنی و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای ریزش مو و جوش صورت پیششون مراجعه کردم،تحت درمانم،بسیار دکتر مهربان و حاذقی هستن.من خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۰۵آقای دکتر واقعا با اخلاق و صبور هستن بهترین جراح زیبایی ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۴یکی از بهترین دکترهای پوست هستن که میشناسم و به همه پیشنهاد میکنم که برن پیششون،مادرم بلفارو انجام دادن که همه جوره ازکار ایشون راضی هستند،و تشکر داریم از دکتر عزیز بابت برخورد خوبشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیارعالی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱بسیار دکتر حاذق میباشند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳خیلی باسواد و مودب و باشخصیت هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۸دکتر فوق العاده و حرفه ای هستین
۱۴۰۵/۰۳/۱۵خیلی از حرفه ای بودن شما دکتر عزیز راضی هستم در پناه حق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲ازهر نظر پرفکت
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتر خیلی عالی و متشخص هستن من پیششون جراحی پلک انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۶سلام من جراحی پلک انجام دادم در سال 99 وبسیار راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴آقای دکتر خیلی خوش برخورد و حاذق و ماهر در کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بهترین دکتر خراسان و تهران. من بلفارو انجام دادم.و خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶از این دکتر بهتر نیست
۱۴۰۵/۰۳/۱۲ممنون از شخصیت و سواد بالای شما
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بلفارو انجام دادم کارشون معرکه اس
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر خیلی خوبی هستن من خیلی ازشون راضی بودم پلک من رو جراحی کردن و عالی بود دستشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار کاردرست و خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۲پزشک بسیار حاذق و کاربلد.من خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۰/۰۴اقا دمت گرم کارت عالی بود
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار پزشک با تجربه ای هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸خیلی عالی و کار درست
۱۴۰۴/۱۲/۰۲آقای دکتر شما بسیار انسان شریفی هستید و من کار شما خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۲پزشک خوب وبااخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بهترین
۱۴۰۴/۱۲/۰۴همسرم پیش آقای دکتر دو پلک پایین بالا انجام دادن.دکتر پنجه طلا کارشون عالیه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶جناب دکتر برای مریضها وقت میزارن و بنده بسیار راضی از تشخیص شون پی آر پی انجام دادم
۱۴۰۵/۰۳/۰۲دکتر بسیار خوش اخلاق و بسیار صبور هستن ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۹دکترممنونم بلفارو که برام انجام دادین خیلییییییییییییی قشنگ شدم کارتون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۹پزشکی بسیار حاذق و مجرب و با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار عالی کار بلفارو انجام دادم پیششون که بسیار راضیم واقعا ممنون
۱۴۰۵/۰۲/۰۷جراح حاذق و صبور و باشخصیت
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر جان ممنونم از برخورد خوبتون و کارتون خیلی عالیه خیلی راضی هستم
۱۴۰۵/۰۲/۱۸دکتر بسیار خوش برخورد و بزای بیمار وقت میزارن و من بیماری لوپوس پوستی دارم و به لطف اقای دکتر کاملا روبه بهبود هستم
۱۴۰۵/۰۳/۰۹خوش برخورد وقت گذاشتن برای مریض داروهاش هم عالیست برای لک صورت خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۱۱/۰۷پی ار پی انجام دادم راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴تشخیص عالی و اخلاق بی نظیر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۵باتشکرازآقای دکترمزینانیدکترخیلیحاذق خوشبرخوردوکادردرمانیبسیارعالیدارند تشخیص درست وبلفاروپلک بالاوپایینوبیشترینتغییرات در کوتاهترین زمان
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار عالی هستن.مادرم بلفارو انجام دادن و بسیار راضی هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۶بهترین جراح پلک تهران و خراسان ممنون دکتر مزینانی عزیز
۱۴۰۴/۱۲/۰۲با سلام . مشکل افتادگی پلک داشتم ،به جناب دکتر مراجعه و پس ار جراحی بسیار راضی هستم. با تشکر از ایشان
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار دکتر با اخلاق و کار بلدی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۲جراحی پلک پایین انجام دادم بستر راضی ام بسیار خوش برخورد و مهربان
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار دکتر کار بلد هستند.من عمل بلفارو انجام دادم.بسیار عالی بود.من خیلی تغییر کردم.ممنون دکتر مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مهربون باسواد و بینظیر جراح عالی و خوش دست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار عالی هستید آقای دکتر سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من ۱۰ ساله بیمار ایشون هستم فوق العاده باسواد و صبور هستن
۱۴۰۴/۱۱/۰۶سلام ، زمان ویزیت با تاخیر زیاد انجام شد ،ولی رفتار منشی بسیار عالی بود ، رفتار دکتر بسیار دوستانه و صمیمی بود و در تشخیص بیماری هم بسیار دقیق بودند و تاثیر گذار دارو دادند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷ممنون دکترجان بابت تشخیص دقیق و طول درمان درست
۱۴۰۴/۱۱/۱۵جراح بینظیر و مهربان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکتر مزینانی هم خیلی باسواد هستند و هم خیلی محترم
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برای درمان جوشهای هورمونی به ایشون مراجعه کردم, با دقت، صبر و حوصله آزمایشاتم را تفسیر کردند و مراحل درمان و چگونگی مصرف داروها را برایم شرح دادند، تحت نظر ایشون جوشهای صورتم درمان شد، بدون بازگشت مجدد و باقی ماندن رد جوشها
۱۴۰۴/۱۱/۱۵بهرین جراح زیبایی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹سلام جهت درمان لک شدید مراجعه کردم فعلا از داروها استفاده میکنم چون درمان طول میکشه نظر قطعی ندارم ولی به نظرم تجویز درست و خوبی بود. و برخورد دکتر عالی بود همدلی داشت. روی هم رفته نظرم مثبته
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار عالیییی پزشک متبحر و دلسوز و بسیار مهربان کارشون عالی بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۴با تشکر از دکتر بااخلاق و محترم من بلفارو انجام دادم در سریعترین زمان دارم تغییرات رو حس میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۲۶آقای دکتر شما خیلی مهربون کاردست هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۳دکتر عشق جان
۱۴۰۵/۰۳/۰۶برای سلامتی شما هر روز دعا میکنم
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بابت اخلاق خوبتون ممنون،کارتون هم حرف ندارن بهترین ژلی بود که پیشتون زدم،مطمئن باشید به همه پیشنهاد میدم که به شما مراجعه کنند،کارتون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۲/۲۰بهترین دکتر پوست و از نظر درمان زگیل بهترین در کوتاه ترین زمان ممکن.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دوست داریم دکتر مزینانی بااخلاق و صبور
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بخاطر پوستم که جوش میزد رفتم که با یه نسخه خوب شدم،مرسی از دکتر عزیزم
۱۴۰۵/۰۲/۲۰آقای دکتر بسیار خوش اخلاق و با تجربه هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۴پزشکی بسیار حاذق ، دلسوز، مهربان فقط کمی هزینه های انجام کار گرون بود
۱۴۰۵/۰۳/۰۶به نظر من دکتر مزینانی از با دانش تربن و مهربون ترین و دلسوزترین پزشکان ایرانه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکتر کارشون حرف نداره بلفارو انجام دادم خیلی راضی هستم ممنون از شما
۱۴۰۵/۰۲/۱۸بسیار دکتر پرفکت و ماهر سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۱بسیار عالی مهربان و خوش دست
۱۴۰۴/۱۱/۰۳من پیش ایشون تزریق ژل انجام داده ام و فوق العاده راضی ام
۱۴۰۴/۱۰/۰۳آقای دکتر مزینانی تشخیص های عالی دارند. بسیار حاذق و خوش برخورد هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵من ۵ساله بیمار دکترم.بی نظیر هستن هم در حوزه ی درمان هم صبر و خوصله و گوش دادن به بیمار
۱۴۰۴/۱۰/۰۴دکتر مزینانی نامبروان کادرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۰پزشک بسیار دقیق و متخصص فوق العاده ای هستند ، باتشکر
۱۴۰۴/۱۱/۰۶دکتر خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۱۶درود به دکتر مزینانی ماهر خوش اخلاق
۱۴۰۵/۰۳/۰۹برای درمان ریزش سکه ای مراجعه کردم. درمان شدم عالی،خوش اخلاق،با سواد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲من پیش ایشون جراحی بلفلرو انجام دادم. حدود ۱۰ سال پیش وخیای راضیم
۱۴۰۴/۱۲/۰۴عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۲۲بسیار دکتر خوش برخورد کاربلد
۱۴۰۵/۰۳/۱۲harja k raftam razi nabodam vali inja pishe doktor omadam kheyli raziam merci k hastin
۱۴۰۵/۰۲/۲۷برای ریزش سکه ای رفتم پیششون.خیلی راضی بودم.با تشکر از دکتر مزینانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶همسر من عمل پلک بالا و پایین انجام دادن.دکتر صبور،مهربون،خوش اخلاق و با سوادی هستن.مرسی
۱۴۰۵/۰۳/۰۶سلام آقای دکتر بسیار با تجربه و حاذق هستند خیلی راضی هستم از کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکتر بسیار با اخلاق و حرفه ای در کار بلفارو میباشند
۱۴۰۵/۰۲/۲۱سلام من تازگی پیششون بودم بلفارو انجام دادم ... عالی هستن ایشون عالی
۱۴۰۴/۱۱/۰۷دکتر بسیار حاذق و قدری هستن من از عملم خیلی راضی بودم تغییرخیلی چشمگیر بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۷بهترین دکتر سبزوارمون بودین آقای دکتر بشید بهترین دکتر تهران انشالله
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من کار بلفارو انجام دادم واقعا راضی ام ممنون دکتر جان
۱۴۰۵/۰۳/۱۵دکتر عالی ای هستند از همه نظر کارتون واقعا ظریف و با دقت بالا حتما پیشنهاد میشه واقعا دکتر عالی هستید
۱۴۰۴/۱۱/۱۳کارشون عالی هستش من خیلی راضیم
۱۴۰۴/۱۰/۰۹دکتر برای همسرم بلفارو انجام دادن کارشون عالی بود دستشون درد نکنه
۱۴۰۵/۰۲/۰۸جراحی پلک انجام دادم بسیار عالی و ظریف
۱۴۰۴/۰۹/۲۹دکتر مجرب
۱۴۰۴/۱۱/۳۰ممنون از صبر و حوصله ی شما و سواد بالا
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر حاذق و تشخیص عالی،پرسنل خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶حدودا ده سالی میشه که مراجع آقای دکتر مزینانی هستم. در یک کلام حاذق و کاربلد هستند.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵جهت درمان افتادگی پلک مراجعه کردم و خیلی کارشون عالی بود و ایشون رو توصیه میکنم
۱۴۰۵/۰۲/۱۴کارشان عالی است
۱۴۰۴/۱۰/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۴دکتر ممنون از اخلاق خوبتون و کار حرفه ایتون
۱۴۰۵/۰۳/۱۵من برای زگیل پا و دست مراجعە کردم پیش دکتر مزینانی.عالی هستن وتحت درمانم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲چند سال قبل پیش ایشون جراحی پلک انجام دادم که خیلی راضی هستم. ایشون پزشک بسار حاذقی هستنئ
۱۴۰۴/۱۰/۰۳عالی،خوش اخلاق،خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۲/۲۶واقعا عااااااالیییییی و درجه یک
۱۴۰۵/۰۳/۱۲مهربان و دلسوز و باشعور بالا و بسیار باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار خوش اخلاق و خوش برخورد وبا استعداد کامل
۱۴۰۵/۰۲/۲۴مهارت بالا اخلاق بینظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷ممنون از دکتر مزینانی عزیز بابت عمل قشنگی که برام انجام دادند پلک بالا
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتر با استعداد و باسواد با شخصیت خداحفظتون کنه
۱۴۰۵/۰۳/۰۸جراحی پلک بالا عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۴جراحی عالی پلک برام انجام دادید ممنون از مهارتتون و اخلاق عالیتون
۱۴۰۴/۱۲/۰۴آقای دکتر ممنون از زحمات عمل بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۷بسیار پزشک محترم و حاذقی هستند نسبت به تخصصی که دارند، بنده رضایت کامل داشتم از ایشان و از برخورد خوب پرسنل محترمشون.
۱۴۰۵/۰۳/۱۲بسیار عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹من جراحی پلک انجام دادم پیششون واقعا راضی بودم دکتر مزینانی بی نظیره کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۱۲برخورد پزشک و.پرسنل عالی...عمل بلفا انجام دادم که خیلی تغییرات عالی برام ایجاد شد،،،واقعا ممنونم از آقای دکتر مزینانی و تیم حرفه ای ایشون️
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بسیار عالی ان اقای دکتر خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۱/۳۰پزشک بسیار حاذق و کاربلدی هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۰تحت درمانم برای جوشام اولین بار مراجعه کردم ، یه خورده توی وقتا مشکل هست و معطل شدم .
۱۴۰۴/۱۲/۰۸بسیار مهربان و خوش برخورد بودن و در حال استفاده از داروهای تجویز شده هستم
۱۴۰۴/۱۱/۲۴بسیار دکتر حاذق و تشخیص دقیق و بسیار حس خوب میدهند
۱۴۰۵/۰۲/۱۴من پیش آقای دکتر خدمات لیزر انجام دادم بسیار راضی بودم
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار حاذق با تشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۶آقای دکتر انسان بااخلاق و صبوری هستند در تخصص خود حاذق و عالی هستند با شرح حال و معاینه، بیماری ام را تشخیص و درمان نمودند من نهایت رضایت را از ایشان داشته و ممنونم از زحماتشان وآرزوی تندرستی و موفقیت برای ایشان دارم
۱۴۰۴/۱۱/۱۵من از خدمات شما خیلی راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کار درست
۱۴۰۴/۱۰/۱۱واقعا ازصبورترین و درست ترین پزشکانی هستندکه مراجعه داشتم.و کارهای زیبایی که انجام میدهند واقعا دقیق و به بهترین شکل به اتمام میرسانند
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بینظیر هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۳بسیار دکتر ماهر و خوش برخوردی هستن موفق و سلامت باشید
۱۴۰۵/۰۳/۰۹دکتر مزینانی عمل بلفارو بالا پایین انجام دادن.دکتر واقعا پنجه طلا هستن
۱۴۰۵/۰۳/۱۰دکتز مزینانی بسیار دکتر با سواد.صبور.برای درمان زگیل مراجعه کردم. خیلی راضی بودم از کارشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۷خوش برخورد و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکترمزینانی پزشکی بسیارعالی وبااخلاق هستن برای من جراحی پلک بالاوپایین انجام دادن خیلی راضی بودم
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بینظیر و حرفه ای
۱۴۰۵/۰۳/۰۹تشخیص در جه یک ،اخلاق عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۵واقعا عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتری با اخلاق فوق العاده و زبردست در تشخیص و درمان هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من از آقای دکتر خیلی راضی ام کارشون حرف نداره
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی و خوش برخورد
۱۴۰۵/۰۳/۰۶همسرم عمل بلفا انجام دادن بسیار نتیجه عالی دستمریزاد
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار خوش برخورد با حوصله تشخیص عالی و داروهای بسیار عالی برای درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۱۲/۰۳دکتر درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۲۸دکتر بسیار کار بلدی هستن. تشخیص عالی. خواهرم هم بلارو پیششون انجام دادن.خیلی خوب شده
۱۴۰۵/۰۳/۰۶آقای دکتر شما بینظیرید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۳۰خیلی از مهارتشون راضی هستم موید باشیدآقای دکتر عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۱۱جناب آقای دکتر در طبابت بسیار حاذق و توانا و در رفتار با بیمار بسیار متین و خوش برخورد هستند
۱۴۰۵/۰۲/۲۷آقای دکتر بسیار با حوصله به صحبت ها گوش میدهند و با آرامشی که دارند به بیمار قوت قلب می دهند، من برای درمان لک های صورتم و گوشت اضافه زانوم به ایشون مراجعه کردم و از عملکرد ایشون و همکارانشون واقعا ممنونم
۱۴۰۵/۰۲/۲۵سلام بسیار بسیار دکتر عالی هست و اپراتور باحوصله من تو شارژ هستم و جواب دهی بسیار خوبی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۶دکتر بسیار باتجربه. بسیار دقیق و با وسولس کار رو انجام میدن
۱۴۰۵/۰۱/۲۳دکتر فوق العاده باسوادی کاربلد
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من عمل بلفارو انجام دادم خیلی خیلی راضی هستم
۱۴۰۴/۱۱/۰۹عاالیییییی
۱۴۰۴/۱۱/۱۳دکتر انسان با حوصله و متین و با اخلاق برای مادرم بلفارو انجام دادن و بسیار راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴پرفکت و بی نظیر
۱۴۰۵/۰۳/۰۷آقای دکتر مزینانی دو عمل جراحی پلک بالا و پایین و لیفت با نخ برای من انجام داده اند و من از نتیجه کار بسیار راضی هستم. از نظر بنده دکتر مزینانی پزشکی حاذق و توانا می باشند.
۱۴۰۴/۰۹/۲۹بسیار عالی و بی نظیر بود
۱۴۰۴/۱۰/۰۴بلفارو انجام دادم خیلی راضی بودم کارتون درسته موفق باشید
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار پرفکت وکاردرست هستید
۱۴۰۵/۰۳/۱۲درود دکتر بسیار خوش اخلاق و و در کارشون عالی و دقیق هستن ممنونم که باعث شدین اعتماد کنم به شما ،،،
۱۴۰۵/۰۲/۲۰من از نوجوانی پیش آقای دکتر میرم و خیلی راضی هستم. بسیار خوش برخورد و با حوصله و بادقت و دارای مهارت و دانش علمی بالا هستن.
۱۴۰۴/۱۱/۱۵دکتر فوق العاده ای هستید دمتون گرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۲آقای دکتر بسیار از خدمتتون راضی هستیم موفقباشید
۱۴۰۵/۰۳/۱۰بسیار پزشک با حوصله،محترم و صبوری هستن.خدا رو شکر با یک جلسه فعلا تشخیص و دارو برای دخترم ک اگزمای شدید پوست اطراف چشم داشتن نتیجه داشته.مراجعه ی بعدی هم لازم هست.از کادر مطب ایشون هم تشکر میکنم.
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بهترین دکتر تهران و منطقه. برای خارش و اگزمای شدید مراجعه کردم.عالی بود. خیلی خوش برخورد بودن
۱۴۰۵/۰۳/۰۶دکتر حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۸عالی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۸بی نظیر و با سواد بهترین جراح پلک
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بهترین دکتر پوست دنیاااااا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳دکتر مزینانی بسیار کار بلد و خوش برخورد ، حاذق و توانا با تشخیص عالی ...من ۱۰ ساله زیر نظر ایشون عمل های زیبایی انجام میدم خیلی طبیعی و کاردرست هستند بویژه عمل بلفارو
۱۴۰۴/۱۱/۱۵برای مادرم جراحی بلفارو انجام دادن بسیار دقیق و عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲کارشون عالیه تشخیص خیلی خوبی دارن و من کاملا راضی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۱۴آقای دکتر از همه نظر عالی هستن. اخلاق عالی کارشون هم عالی است. بسیار صبور و خوش برخورد. من خودم بلفارو انجام دادم راضی ام
۱۴۰۵/۰۳/۰۷فوق العاده بود.درمان شدم و دم آقای دکتر گرم
۱۴۰۵/۰۳/۱۶از همه نظر عالی اخلاق سواد وتجربه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من به آقای دکتر پنجه طلایی میگم کارشون فوقالعاده است
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بنظرم بهترین دکتر از هر نظر
۱۴۰۵/۰۳/۰۶استاد بلامنازع بلفارو برای مادرم انجام دادن عالی بود کارشون
۱۴۰۵/۰۲/۰۸بهترین دکتر منطقه
۱۴۰۴/۱۱/۱۸سلامتی دکتر مهربون و کاردرست
۱۴۰۵/۰۳/۰۶بسیار دکتر با اخلاق و ماهر در عمل بلفارو هستن و به شخصه از نزدیک عمل هاشون رو دیدم و عالی و حرفه ای هستن
۱۴۰۵/۰۲/۰۹جراح کار بلد.عالی.دستیار و پرسنل خوش اخلاق و مهربون. موفق باشین
۱۴۰۵/۰۲/۱۲پیش دکتر بلفارو کردم بسیار راضیم و عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۸دخترم پیش اقای دکتر مزینانی عمل پلک بالا انجام دادن.من خودم هم لیزر برای لک انجام دادم.با تشکر از دکتر مزینانی
۱۴۰۵/۰۳/۰۷جناب آقای دکتر کاربلد هستن بسیار عالی و بی نظیر هستن
۱۴۰۵/۰۱/۲۷دکتر بسیار حاذق هستن من برای ریزش مو پیششون رفتم و prp کردم.نتیجه عالی بود.
۱۴۰۵/۰۲/۰۷برخورد دکتر عالی درمان هم عالی prp اونم عالی
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی و بی نظیر
۱۴۰۴/۱۲/۰۴دکتری حاذق و خوش برخورد و توانمند و کاردرست من عمل بلفارو انجام دادم بسیار راضی ام فیس عمل ها بسیار طبیعی است
۱۴۰۴/۱۱/۱۵فوق العاده عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بهترینید از همه نظر
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عشقی دکتر مزینانی عزیز
۱۴۰۵/۰۳/۰۶من از مراجعان اقای دکتر هستم،بسیار عالی در حوزه تشخیص و درمان و همچنین تزریقات
۱۴۰۴/۱۰/۰۷آقای دکترفوق العاده ای اخلاق و برخورد حرفه ایی و در کارتون بسیار ظریف هستین ممنونم از شما
۱۴۰۵/۰۲/۲۴بهترین و حاذق ترین و مهربون ترین
۱۴۰۵/۰۳/۰۶حسن خلق و مهارت بی بدیل ...در عمل های مثل بلفارو ، نقش شخص پزشک مهم است. بسیار با سعه صدر و عالی برای همسرم انجام پذیرفت.
۱۴۰۵/۰۲/۰۶پزشک حرفهای و خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۰/۰۵بسیار خوش برخورد و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۲۰عالی و مهربون و متشخص و باسواد زیییییییاد
۱۴۰۵/۰۳/۰۷