اگزما ی کم بهتر شدم
آسم و آلرژی
دارو گرون میده
اسم عالی هستن
معرکههههههه
عالی بود
عالی پسرم آلرژی داشت توسط دکتر خوب شدن یک سال تحت درمان بودن حالا کاملا خوب شدن
تنگی نفس و حساسیت
سلام. دکترخوب وباتجربه ای هستنددخترمن آلرژی داره داروهایی که تجویز کردند بسیارموثر بود خداخیرشون بده
من حساسیت داشتم و بعد از مراجعه بهبودی خوبی یافتم
آلرژی شدید بطوری که کلا بویایی نداشتم ولی با یه بار ویزیت توسط ایشون مشکلم حل شد
عاااااالی
پزشک مجربی می باشند.
خوب بود
آسم داشت دخترم تحت درمانه عالیه کارشون
سرما خوردگی
خوب است
خیییییلی خیییییلی خیییییلی عااااااااااااالی
بسیارعالی
در حال بهبودی
بسیار دکتر باتجربه وکاربلدی هس
الرژی طبابت جناب دکتر عالی بود
دکتر خوبی هستند
اسم ، تا حدودی کامل درمان شدم
سلام پسرم حساسیت شدید بینی داره تازه رفته زیر نظرش
حساسیت دارویی داشتم
بسیار عالی
به ماهی الرژی داشتم
دکتر خیلی خوبی هست ولی وضعیت مطب اصلا خوب نیست
عالیییییی
کارش عال بود
آسم شدید که خدا را شکر بهتر شدم
مشکل الرژی داشتم
آسم شدید داشتم.بهبودی کامل پیدا کردم
سینوزیت داشتم فقط یه جلسه رفتم و طبیعتا با یه جلسه نتیجه ای نگرفتم
کهیر.خوب
تشخیص عالی و درمان درست
هنوز نرفتم
الرژی داشتم، کهیر میزد کف پام زیر نظر دکتر خوب شدم
آلرژی غذایی
من حساسیت فصلی دارم که پیش دکتر فرخی میرم خیلی راضیم
دکتر بسیارخوب هستند
بسیار عالی بود
مشکل حساسیت و اگزما داشتم و تا الان خیلی خوب بوده و راضیم
مشکل آلرژی پوستی داشتم
مفید است
بیماری پوستی الان خیلیم خوبم
اسم و آلرژی نتیجه عالی بود
از عملکرد ایش
عالی بوده
خوب و رضایت بخش بوده است
مشکل پوست
دکتر خوبی است
مفید بوده. برای ادامه درمان قصد مراجعه دادم.
پسرم آلرژی داشت با تستی که دکتر ازشون گرفت متوجه شدم به چی آلرژی داره تونستیم راحت درمان انجام بدیم
جلسه ۴
کهیر میزدم خدمت ایشون رفتم مهار شد .
عالی بودن
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بوشهر-خیابان امام خمینی (سنگی) - درمانگاه محمد رسول الله (ص) - طبقه دوم
اگزما ی کم بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۶/۳۱آسم و آلرژی
۱۴۰۳/۰۸/۲۰دارو گرون میده
۱۴۰۰/۰۴/۰۷اسم عالی هستن
۱۴۰۳/۰۶/۳۱معرکههههههه
۱۴۰۰/۰۲/۰۶عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۶عالی پسرم آلرژی داشت توسط دکتر خوب شدن یک سال تحت درمان بودن حالا کاملا خوب شدن
۱۳۹۹/۰۸/۱۴تنگی نفس و حساسیت
۱۴۰۰/۱۱/۱۱سلام. دکترخوب وباتجربه ای هستنددخترمن آلرژی داره داروهایی که تجویز کردند بسیارموثر بود خداخیرشون بده
۱۴۰۲/۱۲/۰۳من حساسیت داشتم و بعد از مراجعه بهبودی خوبی یافتم
۱۴۰۰/۰۹/۰۱آلرژی شدید بطوری که کلا بویایی نداشتم ولی با یه بار ویزیت توسط ایشون مشکلم حل شد
۱۴۰۳/۰۸/۰۷عاااااالی
۱۴۰۳/۰۷/۱۷پزشک مجربی می باشند.
۱۴۰۰/۰۶/۰۸خوب بود
۱۴۰۳/۰۳/۲۵آسم داشت دخترم تحت درمانه عالیه کارشون
۱۴۰۳/۱۲/۰۴سرما خوردگی
۱۴۰۳/۱۱/۱۵خوب است
۱۴۰۳/۰۹/۲۸خیییییلی خیییییلی خیییییلی عااااااااااااالی
۱۴۰۳/۱۲/۰۲بسیارعالی
۱۴۰۳/۰۹/۱۴در حال بهبودی
۱۴۰۰/۰۶/۰۴بسیار دکتر باتجربه وکاربلدی هس
۱۴۰۰/۰۹/۰۴الرژی طبابت جناب دکتر عالی بود
۱۳۹۹/۱۱/۱۷دکتر خوبی هستند
۱۴۰۰/۰۶/۱۲اسم ، تا حدودی کامل درمان شدم
۱۳۹۸/۰۲/۲۴سلام پسرم حساسیت شدید بینی داره تازه رفته زیر نظرش
۱۴۰۲/۱۱/۱۸حساسیت دارویی داشتم
۱۳۹۷/۱۱/۱۵بسیار عالی
۱۴۰۰/۰۷/۰۴عالی بود
۱۴۰۰/۰۷/۱۶به ماهی الرژی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۴دکتر خیلی خوبی هست ولی وضعیت مطب اصلا خوب نیست
۱۴۰۳/۰۱/۱۸عالیییییی
۱۴۰۳/۰۱/۱۳کارش عال بود
۱۳۹۸/۰۲/۳۰آسم شدید که خدا را شکر بهتر شدم
۱۴۰۳/۰۲/۲۳مشکل الرژی داشتم
۱۴۰۰/۰۷/۲۳آسم شدید داشتم.بهبودی کامل پیدا کردم
۱۴۰۰/۰۲/۱۴سینوزیت داشتم فقط یه جلسه رفتم و طبیعتا با یه جلسه نتیجه ای نگرفتم
۱۴۰۰/۰۶/۰۸کهیر.خوب
۱۴۰۰/۰۲/۱۳تشخیص عالی و درمان درست
۱۴۰۳/۰۷/۳۰هنوز نرفتم
۱۴۰۳/۰۷/۳۰الرژی داشتم، کهیر میزد کف پام زیر نظر دکتر خوب شدم
۱۳۹۸/۰۹/۱۶آلرژی غذایی
۱۴۰۱/۰۲/۰۵من حساسیت فصلی دارم که پیش دکتر فرخی میرم خیلی راضیم
۱۳۹۹/۰۸/۲۱دکتر بسیارخوب هستند
۱۳۹۸/۰۱/۱۵بسیار عالی بود
۱۴۰۳/۰۸/۲۶مشکل حساسیت و اگزما داشتم و تا الان خیلی خوب بوده و راضیم
۱۴۰۰/۰۸/۱۹مشکل آلرژی پوستی داشتم
۱۴۰۰/۰۱/۱۹مفید است
۱۴۰۰/۱۱/۰۴بسیار عالی
۱۳۹۹/۱۰/۱۵بیماری پوستی الان خیلیم خوبم
۱۴۰۰/۰۷/۰۴اسم و آلرژی نتیجه عالی بود
۱۴۰۰/۰۴/۰۷از عملکرد ایش
۱۴۰۳/۰۶/۲۰عالی بوده
۱۴۰۲/۱۲/۱۹خوب و رضایت بخش بوده است
۱۴۰۰/۱۲/۲۸مشکل پوست
۱۴۰۰/۰۷/۲۱دکتر خوبی است
۱۴۰۳/۱۱/۲۲مفید بوده. برای ادامه درمان قصد مراجعه دادم.
۱۴۰۰/۱۲/۱۴پسرم آلرژی داشت با تستی که دکتر ازشون گرفت متوجه شدم به چی آلرژی داره تونستیم راحت درمان انجام بدیم
۱۳۹۹/۱۰/۲۱جلسه ۴
۱۴۰۳/۱۰/۲۴کهیر میزدم خدمت ایشون رفتم مهار شد .
۱۴۰۳/۰۷/۱۷عالی بودن
۱۴۰۰/۱۲/۰۲