تهران سعادت آباد،بالاتراز میدان کاج،نبش پنجم(نوروزی)،پلاک۶(ساختمان مهسا)،طبقه سوم
تهران مرزداران بین خیابان پورجعفری و آریافر جنب داروخانه دکتر حبیبی پلاک ۱۲۴ طبقه ۱ واحد۲
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
سعادت آباد، بالاتراز میدان کاج، نبش پنجم (نوروزی)، پلاک ۶(ساختمان مهسا)، طبقه سوم
مرزداران بین خیابان پورجعفری و آریافر جنب داروخانه دکتر حبیبی پلاک ۱۲۴ طبقه ۱ واحد ۲
اقدسیه، ابتدای موحد دانش، بین نسترن وسباری، روبه روی اداره برق، ساختمان امرلد، طبقه ۶، واحد ۶۰۱
دکترعالی و خوش برخورد بود
۱۴۰۵/۰۲/۲۸دکترخیلی برخوردش عالی بودوقت خوبی برای بیماران میزاره که خودش یه دنیاارزش داره وهمچنین ارامشی که میده
۱۴۰۵/۰۲/۳۱دکتر بسیار با اخلاق و حاذق ، انسان بسیار شریفی هستند،خداخیر فراوان بهشون بده.
۱۴۰۵/۰۳/۰۷سلام دکتر عالی وفوق العاده مهربان دلسوز
۱۴۰۴/۱۲/۰۴من پسرم 15 ساله بود و از عمل میترسید اما اینقدر همه چی عالی بود هم برخورد هم پرسنل و هم نوبت دهی برای جراحی ... مهمتر از همه اخلاق و روی خوش آقای دکتر بود که باعث شد هم استرسها از بین بره و هم بدون هرس پسرم جراجی موفقی داشته باشه دکتر عالی عالی و کاربلدترین
۱۴۰۵/۰۳/۱۸واقعا دکتر خوب و باحوصله ای بودن
۱۴۰۵/۰۲/۲۶بسیار کار بلد و عالی و انسان شریف
۱۴۰۴/۱۲/۰۳برخورد دکتر عالی و توضیح شون با حوصله بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۲دکتر با اخلاق و خوبی هستند .
۱۴۰۴/۱۲/۱۳باتجربه.کاربلد.مودب
۱۴۰۴/۱۱/۲۴یکی از بهترین و خوش اخلاق ترین دکتری بود که تا به حال دیدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۸فوق العاده کار بلد و صبور همراه با پرسنل مهربون و با اخلاق انشالله همیشه تندرست و سلامت باشن
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بسیاااار عالی ، مثل بعضی از پزشکان بی دلیل مشکل و درمان رو طولانی و سخت نمی کنن ، معاینه کامل و با حوصله و بهترین درمان
۱۴۰۵/۰۳/۰۷معمولی
۱۴۰۴/۱۰/۱۸اخلاق عالی،برای ارباب رجوع وقت میگذارند، اخلاق منشی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳دکتر خوب و با حوصله و دقیقی بودن
۱۴۰۴/۱۱/۲۵بسیار دکتر با اخلاق و صبوری بودن من حس میکردم دخترم زانوی ضربدری داره گفتن اصلا جای نگرانی نیست و به مرور صاف میشه
۱۴۰۵/۰۲/۰۷سلام. برای کف پای صاف و پرانتزی دخترم رفته بودم.دکتر بسیار عالی بودن تشخیصشون حرف نداشت . من خوشحالم با همچین دکتر کاربلدی آشنا شدم
۱۴۰۵/۰۳/۲۰بسیار دقیق معاینه کردند و وقت گذاشتن و توضیح دادن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷از همه نظر عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۴عالیییییییی
۱۴۰۴/۱۱/۲۷عالی بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دکتر عالی بود خوش اخلاق
۱۴۰۴/۱۲/۱۱بسیار با حوصله معاینه کردن پزشک حاذق و خوشرو و مناسب با روحیه کودکان ممنون از سایت خوبتون همه چیز عالی
۱۴۰۵/۰۲/۱۶عالی بودن دکتر آخرین گزینه عمل بود و پسر من را با کفش طبی درمان کرد
۱۴۰۵/۰۲/۱۳برخورد عالی دکتر و پرسنل خوبشون
۱۴۰۵/۰۳/۰۷با صبر و دقت معاینه کردند
۱۴۰۴/۱۱/۰۶بسیار صبور و مهربان وپزشکی حاضق هستن
۱۴۰۴/۱۰/۱۲دکتر با تجربه ایی بود و همانطور که فرمودن نگرانی ما درمورد راه رفتن کودکمون بی مورد بود و خداروشکر کاملا خوب شد
۱۴۰۴/۱۲/۰۶دکتر بسیار با حوصله و صبور جواب همه سوالاتون میدن من برای چک کردن شونه پسرم رفتم که فرمودن طبیعیه
۱۴۰۵/۰۲/۲۱دکتر حاذقی هستن و دلسوز ۱۰۰ درصد پشنهاد میشود
۱۴۰۵/۰۲/۰۹بهترین پزشک واقعا، من به مرکز مرزداران مراجعه کردم بابت صافی کف پا که بهترین درمان را برای فرزندم انتخاب کردند و خیلی راضی ام.
۱۴۰۵/۰۲/۰۲خیلی دقیق بودند
۱۴۰۵/۰۲/۲۴دکترخوب وباحوصله ای هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۸دختر بنده در سن ۲ سالگی دچار مشکل زانوی پرانتزی بود. به چندین پزشک متخصص مراجعه کردیم که همگی جراحی را توصیه میکردند، اما جناب آقای دکتر سلاجقه ـ خداوند به ایشان سلامتی و خیر عطا فرماید ـ با تجویز کفش طبی و حرکات اصلاحی، مشکل ایشان را بدون نیاز به جراحی درمان کردند.
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر با اخلاق و متخصصی هستند
۱۴۰۵/۰۲/۱۵بهترین پزشک عالی عالی مخصوصا فضای بسیار خوب و رفتار پرسنل در کلینیک مرزداران بسیار حرفه ای بود
۱۴۰۵/۰۱/۲۶خیلی نظر قطعی نداد
۱۴۰۵/۰۳/۱۴با سلام دکتر آبتین سلاجقه دکتر با تجربه کار بلد مومئن با اخلاق اللخصوص در امورات کودک بسیار مهارت دارند برای درمان یا حق آرزوی سلامتی برای همگی ...
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار انسان شریفی هستن برای درمان زانوی دخترم رفتم خدمتشون خیلی ترسیده بودم به من خیلی امیدواری دادن. اصلا برای بیمار کیسه ندوختن ....نوبت عمل دادن هنوز درمان شروع نکردم
۱۴۰۵/۰۲/۱۰در درجه اول انسان شریف وبا اخلاق ودر درجه دوم پزشک حاذق هستند. پسر من صافی کف پا داشت که ایشون عمل کردند یک رو بعد از عمل، پسر ۱۱ ساله من راه رفت. ایشون با اینکه بیمارستان خصوصی هم عمل میکردند اما به خاطر رعایت شرایط مالی بنده خودشون فرمودند میلاد عمل کنند. و بسیار بسیار راضی هستم. خدا خیرشون بده.
۱۴۰۵/۰۳/۲۳دکتر مهربان و خوش رو هستند انرژی مثبت دارند و تشخیصشون هم خوب بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۷بسیار عالی بسیار با حوصله
۱۴۰۴/۱۲/۱۱