دکتر رضایی عزیز، صادقانه بگویم حضور شما در زندگی من نقطهی عطفی بوده است. شما تنها یک روانپزشک نیستید، بلکه انسانی هستید که با دانش عمیق، صبوری مثالزدنی و درک بینظیرتان توانستهاید دریچهای تازه از امید، آرامش و خودشناسی به رویم بگشایید. هر بار که جلسه ام با شما تمام می شود، احساس میکنم سبکتر، روشنتر و آمادهتر برای ادامه مسیر هستم. داشتن شما برای بیماران، نعمتی بزرگ است و من همیشه قدردان تلاشها و انسانیت شما خواهم بود. با تمام وجود آرزو میکنم چراغ دانایی و مهربانیتان همواره پرنورتر بتابد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹
من برای درمان دارویی رفتم الان چندوقته دارم دارو میخورم حالم خیلی بهتره کلا راضی ام ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
با خانم دکتر در کلینیک اترین ویزیت شدم . بسیار خوش اخلاق و حرفه ای بودند. داروهای خوبی تجویز کردند مدتی هست تحت مراقبت ایشون هستم حال روحیم خیلی بهتره . واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۲
من برای درمان افسردگی کلینیک اترین رفتم خانم دکتر رضایی منو ویزیت کردن برام تست مغزی هم نوشتن . کلینیک مجهزی داشتن همه کارها همونجا انجام دادن و خیلی زودهم جواب تست مغزیم اماده شد. خانم دکتردارو نوشتن .الان نزدیک یک ماهه دارم داروهارو میخورم خیلی حالم بهتر شده . از خانم دکتر رضایی و پرسنل اترین بسیارممنونم . حال خوبم رو مدیون شما هستم که اینقدر خالصانه به مراجعین خدمات میدین . خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
بسیار راضی بودم.برای بیش فعالی پسرم مراجعه داشتم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰
خانم دکتر ماهر و بسیار مهربان هستند و خیلی خوب آدم رو درک میکنند و تشخیص درست و درمانشون کاملا موثر بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
تشخیص عالیی داشتن ولی داروهای که تجویز کردن با دخترم سازگار نبودخیلی صبور خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
عالی.نه تنها داروهایی که دادن حالمو خوب کرد آرامشی که داشتن خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲
راضی هستم.دو نویت مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
سردرد و مشکل اعصاب. خیلی بهتر شدم . خانم دکتر رضایی کارشون خوبه.
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
برای بیش فعالی پسرم پیش خانم دکتر میرم. راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
باحوصله وخوش برخوردوبادانش
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی.راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
ویزیت خانم دکتر ۱۲۰۰هست بیمه هم قبول نمیکنن ولی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
سلام به نظر من بهترین پزشک استان خراسان رضوی هست من چنتا روان پزشک رفتم هیچ نتیجه نگرفتم من مدتی هست تحت نظر سرکار خانم دکتر رضایی هستم واقعا نتیجه داده از همه مهم تروقتی میزاره واقعا خوبه از هر نظر عالی حتما برید پیشش واقعا بهترین روان پزشکی هست که من تو این ۱۰ سال دیدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲
جهت درمان وسواس مراجعه کردم، راضی بودم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
دکترمرتضی جعفرزاده معرفی کردن برای دارودرمانی رفتم پیش ایشون ٠دکترخوبی هستن از درمانم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
سردرد میگرنی داشتم چند نوبت دارم پیش خانم دکتر رضایی میام خیلی بهترشدم. ایشون رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴
بسیار راضی ام.چند نوبته که برای بیش فعالی پسرم مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱
خانم دکتر خوش برخورد و با سواد در کلینیک روانپزشکی آترین دیدمشون. خیلی حس خوبی گرفتم و همه چی عالی بود. پرسنل کلینیک هم عالی بودند.واسه افسردگی که از چند سال قبل دارم رفتم.
بررسی کردند برام درمان تجویز کردند و گفتند سه هفته دیگه مجدد مراجعه کنم.
در مجموع ایشون و این کلینیک در کوهسنگی ٨ را به همه عزیزان پیشنهاد می کنم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴
برای افسردگی مراجعه کرده بودم، بسیار کمک کننده بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵
برای درمان خدمت ایشان رسیدیم بسیار متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
پزشک یاسواد ، که با دقت و حوصله ویزیت می کنند و بسیار با اخلاق هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۰۳
سه نوبت مراجعه داشتم.از نحوه برخورد و درمان راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
درحال درمان هستم تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹
من به کلینیک اترین مراجع کردم خانم دکتر رضایی منو ویزیت کردن و تست مغزی ازم گرفتن بعد برام دارو نوشتن الان سه هفته هست داروهارو شروع کردم خیلی حالم بهتره. بنظرم کارشون ودرمانشون خوبه
دکتر افسانه رضایی متخصص اعصاب و روان - دارای بورد تخصصی ناسیونال تحصیلات • دکترای پزشکی عمومی - دانشگاه علوم پزشکی سبزوار • تخصص اعصاب و روان - دانشگاه علوم پزشکی مشهد تجربه حرفه ای • چندین سال تجربه ارزشمند در درمان طیف وسیعی از اختلالات روانپزشکی از جمله: افسردگی، اضطراب، وسواس، سردرد و دردهای عصبی، اختلالات خواب، اختلالات روانپزشکی کودکان و نوجوانان، اختلالات روانپزشکی سالمندان و اختلالات شناختی و …. • روان درمانگر و متخصص اعصاب و روان در بیمارستان نهم دی تربت حیدریه • عضو رسمی کمیسیون پزشکی بیمارستان نهم دی • سابقه فعالیت پژوهشی در بیمارستان ابن سینا مشهد • از شهریور ۱۴۰۴ مشغول به فعالیت در مشهد حوزههای علمی و درمانی • روان درمانی تحلیلی فردی و مشاوره تخصصی سلامت روان • استفاده از روشهای نوین درمانی مانند tDCS و rTMS مطابق با استانداردهای علمی روز دنیا • انجام تحلیل نوار مغزی کمی (QEEG) برای تشخیص برخی اختلالات به صورت دقیق تر و پیگیری روند درمان بر اساس شواهد علمی به روز • مشارکت در پژوهشهای علمی و حضور در کنگره های ملی و بین المللی دنیا
دکتر رضایی عزیز، صادقانه بگویم حضور شما در زندگی من نقطهی عطفی بوده است. شما تنها یک روانپزشک نیستید، بلکه انسانی هستید که با دانش عمیق، صبوری مثالزدنی و درک بینظیرتان توانستهاید دریچهای تازه از امید، آرامش و خودشناسی به رویم بگشایید. هر بار که جلسه ام با شما تمام می شود، احساس میکنم سبکتر، روشنتر و آمادهتر برای ادامه مسیر هستم. داشتن شما برای بیماران، نعمتی بزرگ است و من همیشه قدردان تلاشها و انسانیت شما خواهم بود. با تمام وجود آرزو میکنم چراغ دانایی و مهربانیتان همواره پرنورتر بتابد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۹من برای درمان دارویی رفتم الان چندوقته دارم دارو میخورم حالم خیلی بهتره کلا راضی ام ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۱۲بسیار عالی بودن
۱۴۰۴/۰۷/۰۵با خانم دکتر در کلینیک اترین ویزیت شدم . بسیار خوش اخلاق و حرفه ای بودند. داروهای خوبی تجویز کردند مدتی هست تحت مراقبت ایشون هستم حال روحیم خیلی بهتره . واقعا ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۷/۲۳خوش اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۰۷/۱۸بسیار عالی هستن ایشون
۱۴۰۴/۰۸/۱۲من برای درمان افسردگی کلینیک اترین رفتم خانم دکتر رضایی منو ویزیت کردن برام تست مغزی هم نوشتن . کلینیک مجهزی داشتن همه کارها همونجا انجام دادن و خیلی زودهم جواب تست مغزیم اماده شد. خانم دکتردارو نوشتن .الان نزدیک یک ماهه دارم داروهارو میخورم خیلی حالم بهتر شده . از خانم دکتر رضایی و پرسنل اترین بسیارممنونم . حال خوبم رو مدیون شما هستم که اینقدر خالصانه به مراجعین خدمات میدین . خدا خیرتون بده
۱۴۰۴/۰۷/۱۱بسیار راضی بودم.برای بیش فعالی پسرم مراجعه داشتم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۰خانم دکتر ماهر و بسیار مهربان هستند و خیلی خوب آدم رو درک میکنند و تشخیص درست و درمانشون کاملا موثر بود
۱۴۰۵/۰۲/۰۶تشخیص عالیی داشتن ولی داروهای که تجویز کردن با دخترم سازگار نبودخیلی صبور خوش برخورد هستن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶عالی.نه تنها داروهایی که دادن حالمو خوب کرد آرامشی که داشتن خیلی خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۲راضی هستم.دو نویت مراجعه داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸سردرد و مشکل اعصاب. خیلی بهتر شدم . خانم دکتر رضایی کارشون خوبه.
۱۴۰۴/۰۹/۰۵برای بیش فعالی پسرم پیش خانم دکتر میرم. راضی هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱باحوصله وخوش برخوردوبادانش
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی.راضی هستم.
۱۴۰۴/۰۸/۲۱ویزیت خانم دکتر ۱۲۰۰هست بیمه هم قبول نمیکنن ولی دکتر خوبی هستن
۱۴۰۵/۰۳/۰۲سلام به نظر من بهترین پزشک استان خراسان رضوی هست من چنتا روان پزشک رفتم هیچ نتیجه نگرفتم من مدتی هست تحت نظر سرکار خانم دکتر رضایی هستم واقعا نتیجه داده از همه مهم تروقتی میزاره واقعا خوبه از هر نظر عالی حتما برید پیشش واقعا بهترین روان پزشکی هست که من تو این ۱۰ سال دیدم
۱۴۰۴/۱۱/۲۲جهت درمان وسواس مراجعه کردم، راضی بودم از ایشون.
۱۴۰۴/۰۷/۱۸دکترمرتضی جعفرزاده معرفی کردن برای دارودرمانی رفتم پیش ایشون ٠دکترخوبی هستن از درمانم راضی هستم
۱۴۰۴/۰۷/۱۱سردرد میگرنی داشتم چند نوبت دارم پیش خانم دکتر رضایی میام خیلی بهترشدم. ایشون رو پیشنهاد میدم
۱۴۰۴/۰۸/۱۴بسیار راضی ام.چند نوبته که برای بیش فعالی پسرم مراجعه میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۲۱خانم دکتر خوش برخورد و با سواد در کلینیک روانپزشکی آترین دیدمشون. خیلی حس خوبی گرفتم و همه چی عالی بود. پرسنل کلینیک هم عالی بودند.واسه افسردگی که از چند سال قبل دارم رفتم. بررسی کردند برام درمان تجویز کردند و گفتند سه هفته دیگه مجدد مراجعه کنم. در مجموع ایشون و این کلینیک در کوهسنگی ٨ را به همه عزیزان پیشنهاد می کنم.
۱۴۰۴/۰۶/۲۴برای افسردگی مراجعه کرده بودم، بسیار کمک کننده بود.
۱۴۰۴/۰۷/۰۵برای درمان خدمت ایشان رسیدیم بسیار متبحر هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸پزشک یاسواد ، که با دقت و حوصله ویزیت می کنند و بسیار با اخلاق هستند .
۱۴۰۴/۰۷/۰۳سه نوبت مراجعه داشتم.از نحوه برخورد و درمان راضی ام
۱۴۰۴/۰۷/۱۸درحال درمان هستم تجربه خوبی بود
۱۴۰۴/۰۹/۲۹من به کلینیک اترین مراجع کردم خانم دکتر رضایی منو ویزیت کردن و تست مغزی ازم گرفتن بعد برام دارو نوشتن الان سه هفته هست داروهارو شروع کردم خیلی حالم بهتره. بنظرم کارشون ودرمانشون خوبه
۱۴۰۴/۰۷/۰۶پزشک باتجربه .برای اضطراب تحت نظر ایشون هستم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸