تهران بلوار اصلی تهرانسر ، بین خیابان ۱۲ و ۱۴ ، پلاک ۱۴۳ ، طبقه اول ، واحد ۱
تهران فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیتالله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خ اعتمادیان، پ ۲۸، ساختمان پزشکان فدک، طبقه ۴، واحد ۱۷
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
بلوار اصلی تهرانسر، بین خیابان ۱۲ و ۱۴، پلاک ۱۴۳، طبقه اول، واحد ۱
فلکه دوم صادقیه، ابتدای آیتالله کاشانی، پشت بیمارستان ابن سینا، خ اعتمادیان، پ ۲۸، ساختمان پزشکان فدک، طبقه ۴، واحد ۱۷
بسیاردکترخوش اخلاق و بادقت
۱۴۰۵/۰۲/۲۳بقسیار عالی هستند
۱۴۰۴/۰۷/۲۷مشکلات قاعدگی،عالی
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سزارین شدم جای بخیه ها اصلا مشخص نیست .کارشون عالیه
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خیلی باحوصله مهربون دکتر عالی هس
۱۴۰۵/۰۲/۱۴مهربان و پاسخگو
۱۴۰۵/۰۳/۱۴بسیار دکتر عالی و باتجربه ای هستند
۱۴۰۴/۰۶/۱۷بسیار عالی جراحی زیبایی واژینال انجام دادم عالی بود
۱۴۰۴/۰۶/۲۸بسیار حاذق و صبور جراحی زیبایی انجام دادم
۱۴۰۴/۰۷/۰۴با سلام خیلی ممنونم از ویزیت و رفتار خوب خانم دکتر مهربونم
۱۴۰۴/۰۷/۰۵عمل زیبایی انجام دادم بسیار عالی دقیق و با کیفیت انجام دادن و خیلی راضی بودم
۱۴۰۴/۰۶/۲۳دکتر فوق العاده خوش اخلاق و کار بلدی هستن عالی عالی
۱۴۰۴/۱۲/۰۷من دو تا زایمان داشتم دکتر هر دو بچه هامم خانم دکتر نیک پی بودن ایشون فوق العاده هستن و۹ماه بارداری در کنار من بودن
۱۴۰۴/۰۷/۲۹بسیار خوش برخورد و صبور هستن و تشخیصشون در رابطه با نوع بیماری عالی هست
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خیلی خوبن خانم دکتر صبور و با حوصله خیلی دقیق ب حرفات گوش میدن. تشخیصشونم عالییییییییی️ سلامت باشن همیشه️️
۱۴۰۴/۱۱/۲۱دکتر عالی و مهربون و کاربلد سزارین شدم خیلی خوب بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۷دکتر بسیار دلسوز ومهربان
۱۴۰۴/۰۶/۳۰بسیار عالی بودن️️
۱۴۰۴/۰۷/۲۰خیلی دکتر خوش اخلاق و دلسوز هستند و خیلی با حوصله پاسخگوی سوالات هستند ،کارشون هم که خیلی عالی و درجه یک
۱۴۰۵/۰۲/۰۶دکتر بسیار عالی زایمان راحت و عالی بدون درد داشتم و فوق العاده دکتر با اخلاق و با حوصله
۱۴۰۴/۱۰/۱۷عالی در همه چی درمان شدم
۱۴۰۴/۰۷/۲۹عمل زیبایی انجام دادم و خیلی راضیم
۱۴۰۴/۰۶/۱۶عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۳۱سلام ایشون خیلی دکتر خوبی هستم من عفونت زنان داشتم از روزی که پیش ایشون رفتم خیلی بهتر شدم
۱۴۰۴/۱۱/۱۳بسیا بسیار عالی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۰خانم دکتر بسیار با دقت وحوصله بیمار رو پیگیری میکنن خوش رفتار ومهربان هستند من خیلی ازکارشون راضی ام به روز وبا سوادن️
۱۴۰۴/۰۶/۲۹هنوز نتیجه قطعی نگرفتم که بگم.
۱۴۰۵/۰۳/۲۰خانم دکتر خیلی با حوصله و مهربون هستن و تشخیص بموقع دارن انشالله یه ماه دیگه زایمانم هس که خانم دکتر زحمت عمل رومیکشن.
۱۴۰۴/۰۹/۲۷خیلی با حوصله و دلسوزانه و کار بلد بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷خیلی بی اعصاب بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۵خوب بود
۱۴۰۴/۰۶/۱۸سلام خانم دکتر نیک پی علمشون بسیار به روز و بینهایت مهربان و خوش اخلاق هستن داروهایی که برای درمانم دادن عالی بودن من چنتا دکتر دیگه رفتم و درمان نشدم ولی ایشون منو با یک نسخه درمان کردن .من خیلی راضیم از نحوه درمانم از صبر و حوصله ایشون .
۱۴۰۴/۱۱/۱۱بینهایت ممنون از خانم دکتر نیک پی عزیز،تشخیص و درمان فوق العاده
۱۴۰۴/۰۷/۱۲خانم دکتر بسیار خوش اخلاق و با حوصله هستن و تشخیص دقیق و درمان کامل من با یک نوبت ویزیت کاملا درمان شدم
۱۴۰۴/۱۰/۱۷نازایی
۱۴۰۴/۰۶/۱۵خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش برخورد و بسیار حاذق و دقیق هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۵سزارین شدم عالی بودن خانم دکتر خوش برخورد و زیبا بودن
۱۴۰۴/۰۶/۱۵