برای اولین بار به ایشان مراجعه کردم باصبر و حوصله برایم اکو انجام دادن و تشخیص دادند که اسکن انجام دهم با آرامش وقت گذاشتند و معاینه کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱
بسیار خوش برخورد و مودب با دقت معاینه و بررسی کردند خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۲۳
بسیار دلسوزن و حاذق برای اکو پیششون رفته بودم سابقه سکته قلبی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
خانم دکتر بسیار با شخصیت و صبور و مهربان و با سواد هستند برخورد عالی و تشخیص و دقت عالی ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۸
خانم دکتر عالی هستند،بسیار خوش اخلاق و با سواد،جهت بررسی گرفتگی عروق قلب مراجعه کردم و با دقت بسیار مشکل من را بررسی کردند و به موقع تشخیص دادند و درمان کردند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶
برای چک اپ کلی به ایشان مراجعه کردم دکتر بسیار متخصص و دلسوز و با حوصله هستند و برای بیمار توضیح کامل را میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
خانم دکتر خیلی دقیق و دلسوز و انسان. بسیار باسواد و کاربلد. پیشنهاد میکنم صد در صد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
عالی، بسیار حاذق، محترم و مهربان. وبا دقت و حوصله...
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
رفتار و علم ودقت خانم دکتر عالی بود.
معطل نشدیم.
محیط مطب تمیز و زیبا بود و وسایل پزشکی مجهز و به روز داشتند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲
دکتر جباری بسیار دقیق، متعهد، خوش برخورد و باحوصله هستند. علاوه بر شخصیت حرفه ای، فضای مطب هم به گونه ای است که مراجعه کننده احساس راحتی و آرامش دارد. مراجعه به ایشان قویا توصیه می شود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
چقدر پر انرژی و فهیم و باسواد بودن ایشون من رفتم حالم خوب شد اونجا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳
خیلی دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲
پرشک بسیار دلسوز و خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴
بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵
خانم دکتر صبور و دقیق و خوش برخورد هست و با حوصله به صحبت های بیمار گوش میده و خوب معاینه میکنه.مشکل فشار خون داشتم که با تجویز خوبشون درمان شد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷
با سلام دکتر بی نظیر هستن خوش اخلاق و با صبرو حوصله و توجه به بیمار رسیدگی میکنن و وقت میزارن خانوم دکتر عالی هستن عالی آن شاالله همیشه سلامت باشن و موفق در همه امورات زندگی یا علی مدد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
پزشک بسیار دلسوز و مهربانی هستند جوان هستند و واقعا منافع بیمار را در استفاده از راه حلهای تشخیصی در نظر می گیرند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶
مشکلتنگی عروق قلب داشتم که با درایت ایشان مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
مادرم یک سال پیش آنژیو شده بودند برای چکاپ رفتیم بسیار عالی و با صبر حوصله معاینه انجام شد دکتر جباری را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸
من سابقه بیماری قلبی دارم برای ادامه درمان آمدم خدمت ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
سلام من مراجعه کردم خدمت خانم دکتر واقعا بی نظیر بودن حالم خیلی بهتر شده وتشکر میکنم بابت برخوردشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰
من به مطبشون مراجعه کردم ، بسیاااار خوش اخلاق، دقیق و عالی هستن . حتما به همه پیشنهاد میکنم ، عین یک دوست در درمان کنار آدم بیمار هستن . واقعا اسم طبیب برازنده شون هست .
۱۴۰۴/۰۹/۰۵
چکاب کامل قلب بهترین و باسوادترین و دلسوزترین متخصص قلب
۱۴۰۴/۰۸/۳۰
بی نظیر.اروم با حوصله با دقت زیاد پسرم رو معاینه کردن.پسر ۴سالهی من گریه میکرد ایشون با لبخند پسرم رو اروم میکرد که نترسه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
ممنونم از خانم دکتر محترم بابت حوصله و شکیبایی در پاسخگویی و دقت در تشخیص و راهنمایی مفیدشون
۱۴۰۵/۰۱/۱۷
بسیار دکتر حاذق و خوش برخورد ، تمامی سوالها رو با دقت و صبر و جزییات کامل جواب میدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹
جهت چکاپ مراجعه کردم،بسیار پزشکی صبور و با حوصله و خوش برخورد هستن و به صحبتهای بیمار با دقت گوش میدهند و وقت میگذارند.براشون ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸
برای چکاپ قلب قبل انجام عمل آی وی اف مراجعه کردیم. بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربانی بودن و اصلا معطل نشدیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸
هم حرفهای، هم مهربان. توضیحات کامل و برخورد محترمانه خانم دکتر واقعا قابل تقدیره
۱۴۰۴/۱۱/۲۰
درود سرکار خانم دکتر بسیار با تجربه، حاذق، پر از انرژی مثبت و خوش اخلاق هستن و با صبوری به صحبت های مریضشون گوش می کنند. من از ویزیت با ایشون بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۰
سلام بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۸
بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن. تو مطب هم معطلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
بسیار مهربون با وجدان کاری، با حوصله،با سواد
۱۴۰۴/۱۲/۲۴
درد قلبی داشتم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
به معنای واقعی کلمه انرژی مثبت، دوستداشتنی و دلسوز که وقت میذارن و با حوصله گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱
ایشان بسیار پرشک با دقت و با حوصله ای هستند
من برای چک آپ قلب رفته بودم و فرآیند بررسی بسیار با موشکافی بالا و پیگیری بسیار زیاد ایشان انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸
خانم دکتر واقعا پزشک ماهر و بسیار دقیق هستن تشخیص درست دارن خیلی مهربانانه به شرح حال بیمار توجه دارن امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶
بسیار محترم، با شخصیت، با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲
من و همسرم برای چکاپ رفته بودیم ایشان بسیار خوش برخورد و پرحوصله معاینه کردند.
نوارقلب و اکو گرفتیم.
بسیار بادقت و باسواد هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۹
خانم دکتر جباری بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستند. من با مشکل فشار خون بالا به ایشون مراجعه کردم. ایشون تمام موارد مورد نیاز رو چک کردند. خیلی حس خوبی داشتم که به نظرم مهمترین کار یک پزشک همین انتقال حس خوب و اعتماد است.
دارای بورد تخصصی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، یک درصد برتر دانشجویان پزشکی کشور، رتبه اول آزمون صلاحیت بالینی، تقدیر شده در دومین کنفرانس تجلیل از اساتید پزشکی کشور
تهرانشهرک غرب، خیابان استاد محمدرضا شجریان شمالی، بین خیابان پانزدهم و هفدهم، طبقه پایین داروخانه دکتر الهام بهشتی
با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان،در صورت نیاز به تماس با مطب از ساعت ۹ صبح تا ۹ شب با شماره موبایل (۰۹۹۰۹۴۳۰۱۴۵) در خدمت بیماران گرامی هستیم.خدمات مطب ما شامل موارد زیر می باشد:نوار قلب، اکوکاردیوگرافی، تشخیص و درمان فشار خون، هولتر ریتم، هولتر فشار خون، مشاوره عمل، واریس،تشخیص و درمان کلیه مشکلات قلبی عروقی: درد قفسه سینه، تنگی نفس، سنکوپ، تنگی عروق قلبی، سکته قلبی، بیماریهای دریچه ای، آریتمی، نارسایی قلبی، آمبولی ریه، افزایش چربی خون، آنژیوگرافی، تفسیر سی تی آنژیوگرافی، تفسیر اسکن هسته ای قلب، پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی، تنظیم دوز وارفارین و...
برای اولین بار به ایشان مراجعه کردم باصبر و حوصله برایم اکو انجام دادن و تشخیص دادند که اسکن انجام دهم با آرامش وقت گذاشتند و معاینه کردند
۱۴۰۴/۱۰/۱۱بسیار خوش برخورد و مودب با دقت معاینه و بررسی کردند خیلی ممنون
۱۴۰۴/۰۷/۲۳بسیار دلسوزن و حاذق برای اکو پیششون رفته بودم سابقه سکته قلبی داشتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خانم دکتر بسیار با شخصیت و صبور و مهربان و با سواد هستند برخورد عالی و تشخیص و دقت عالی ممنون
۱۴۰۴/۱۰/۱۸خانم دکتر عالی هستند،بسیار خوش اخلاق و با سواد،جهت بررسی گرفتگی عروق قلب مراجعه کردم و با دقت بسیار مشکل من را بررسی کردند و به موقع تشخیص دادند و درمان کردند.
۱۴۰۴/۰۶/۲۶برای چک اپ کلی به ایشان مراجعه کردم دکتر بسیار متخصص و دلسوز و با حوصله هستند و برای بیمار توضیح کامل را میدهند
۱۴۰۴/۰۷/۱۸خانم دکتر خیلی دقیق و دلسوز و انسان. بسیار باسواد و کاربلد. پیشنهاد میکنم صد در صد.
۱۴۰۴/۰۹/۲۳عالی، بسیار حاذق، محترم و مهربان. وبا دقت و حوصله...
۱۴۰۵/۰۲/۰۷رفتار و علم ودقت خانم دکتر عالی بود. معطل نشدیم. محیط مطب تمیز و زیبا بود و وسایل پزشکی مجهز و به روز داشتند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر جباری بسیار دقیق، متعهد، خوش برخورد و باحوصله هستند. علاوه بر شخصیت حرفه ای، فضای مطب هم به گونه ای است که مراجعه کننده احساس راحتی و آرامش دارد. مراجعه به ایشان قویا توصیه می شود.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶چقدر پر انرژی و فهیم و باسواد بودن ایشون من رفتم حالم خوب شد اونجا
۱۴۰۵/۰۲/۲۳خیلی دقیق و پیگیر
۱۴۰۴/۰۷/۱۲پرشک بسیار دلسوز و خوش اخلاق و باسواد
۱۴۰۵/۰۲/۱۴بسیار دکتر با اخلاق و با حوصله ای هستن ممنونم ازشون
۱۴۰۴/۰۸/۲۵خانم دکتر صبور و دقیق و خوش برخورد هست و با حوصله به صحبت های بیمار گوش میده و خوب معاینه میکنه.مشکل فشار خون داشتم که با تجویز خوبشون درمان شد.
۱۴۰۴/۰۶/۲۷با سلام دکتر بی نظیر هستن خوش اخلاق و با صبرو حوصله و توجه به بیمار رسیدگی میکنن و وقت میزارن خانوم دکتر عالی هستن عالی آن شاالله همیشه سلامت باشن و موفق در همه امورات زندگی یا علی مدد
۱۴۰۴/۱۰/۱۷پزشک بسیار دلسوز و مهربانی هستند جوان هستند و واقعا منافع بیمار را در استفاده از راه حلهای تشخیصی در نظر می گیرند.
۱۴۰۴/۰۹/۱۶مشکلتنگی عروق قلب داشتم که با درایت ایشان مشکلم رفع شد
۱۴۰۴/۰۷/۲۰مادرم یک سال پیش آنژیو شده بودند برای چکاپ رفتیم بسیار عالی و با صبر حوصله معاینه انجام شد دکتر جباری را پیشنهاد میکنم
۱۴۰۴/۰۸/۰۸من سابقه بیماری قلبی دارم برای ادامه درمان آمدم خدمت ایشان
۱۴۰۴/۰۸/۰۹بسیار خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۱۰سلام من مراجعه کردم خدمت خانم دکتر واقعا بی نظیر بودن حالم خیلی بهتر شده وتشکر میکنم بابت برخوردشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۰من به مطبشون مراجعه کردم ، بسیاااار خوش اخلاق، دقیق و عالی هستن . حتما به همه پیشنهاد میکنم ، عین یک دوست در درمان کنار آدم بیمار هستن . واقعا اسم طبیب برازنده شون هست .
۱۴۰۴/۰۹/۰۵چکاب کامل قلب بهترین و باسوادترین و دلسوزترین متخصص قلب
۱۴۰۴/۰۸/۳۰بی نظیر.اروم با حوصله با دقت زیاد پسرم رو معاینه کردن.پسر ۴سالهی من گریه میکرد ایشون با لبخند پسرم رو اروم میکرد که نترسه.
۱۴۰۴/۱۲/۰۶ممنونم از خانم دکتر محترم بابت حوصله و شکیبایی در پاسخگویی و دقت در تشخیص و راهنمایی مفیدشون
۱۴۰۵/۰۱/۱۷بسیار دکتر حاذق و خوش برخورد ، تمامی سوالها رو با دقت و صبر و جزییات کامل جواب میدن
۱۴۰۴/۱۱/۲۹جهت چکاپ مراجعه کردم،بسیار پزشکی صبور و با حوصله و خوش برخورد هستن و به صحبتهای بیمار با دقت گوش میدهند و وقت میگذارند.براشون ارزوی سلامتی و موفقیت روز افزون دارم
۱۴۰۴/۰۷/۱۸برای چکاپ قلب قبل انجام عمل آی وی اف مراجعه کردیم. بسیار دکتر خوش اخلاق و مهربانی بودن و اصلا معطل نشدیم
۱۴۰۴/۰۷/۰۸هم حرفهای، هم مهربان. توضیحات کامل و برخورد محترمانه خانم دکتر واقعا قابل تقدیره
۱۴۰۴/۱۱/۲۰درود سرکار خانم دکتر بسیار با تجربه، حاذق، پر از انرژی مثبت و خوش اخلاق هستن و با صبوری به صحبت های مریضشون گوش می کنند. من از ویزیت با ایشون بسیار راضی هستم.
۱۴۰۴/۱۱/۱۰سلام بسیار دکتر خوش برخورد و حاذقی هستند
۱۴۰۵/۰۱/۱۸بسیار با حوصله و خوش اخلاق هستن. تو مطب هم معطلی نداشتم
۱۴۰۴/۰۹/۲۵بسیار مهربون با وجدان کاری، با حوصله،با سواد
۱۴۰۴/۱۲/۲۴درد قلبی داشتم عالی بودند
۱۴۰۴/۰۹/۲۴به معنای واقعی کلمه انرژی مثبت، دوستداشتنی و دلسوز که وقت میذارن و با حوصله گوش میدن
۱۴۰۴/۰۹/۱۱ایشان بسیار پرشک با دقت و با حوصله ای هستند من برای چک آپ قلب رفته بودم و فرآیند بررسی بسیار با موشکافی بالا و پیگیری بسیار زیاد ایشان انجام شد
۱۴۰۴/۱۱/۲۸خانم دکتر واقعا پزشک ماهر و بسیار دقیق هستن تشخیص درست دارن خیلی مهربانانه به شرح حال بیمار توجه دارن امیدوارم همیشه سلامت باشن
۱۴۰۴/۱۲/۰۶بسیار محترم، با شخصیت، با حوصله و خوش برخورد
۱۴۰۴/۰۹/۰۲من و همسرم برای چکاپ رفته بودیم ایشان بسیار خوش برخورد و پرحوصله معاینه کردند. نوارقلب و اکو گرفتیم. بسیار بادقت و باسواد هستند.
۱۴۰۴/۰۸/۰۹خانم دکتر جباری بسیار باحوصله و خوشبرخورد هستند. من با مشکل فشار خون بالا به ایشون مراجعه کردم. ایشون تمام موارد مورد نیاز رو چک کردند. خیلی حس خوبی داشتم که به نظرم مهمترین کار یک پزشک همین انتقال حس خوب و اعتماد است.
۱۴۰۴/۱۲/۲۰با صبر و حوصله به بیمار گوش میدهند و وقت میگذارند
۱۴۰۵/۰۱/۳۱