با سلام من برای اولین بار رفتم پیششون و به شدت خوش رفتار هستن و مهربون
و کارشون هم خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
برای پیرسینگ گوش دخترم رفتم، چقدر عالی بود، رفتارشون، محیطشون، منشی محترمشون فوق الهاده بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
بسیار عالی.پذیرش خانم منشی محترمانه.فضای مطب مناسب کودکان.معاینه و توضیحات خانم دکتر کامل.و تجویز مناسب دارویی.
۱۴۰۴/۱۰/۰۳
بسیار دکتر با حوصله و ارتباط عالی و راحت با کودک میگیرن ، معاینه کامل و توضیحات کامل در مورد دارو و بیماری و راه درمان میدن که الان هر دکتر متخصصی به زور حتی دوتا کلمه حرف میزنن
دخترم خانم دکتر رو خیلی دوست دارن تمام توصیه هاشون رو گوش میکنه پیش دکتر دیگه ای نمیره
۱۴۰۵/۰۲/۰۹
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹
بسیار دکتر صبور،مهربون،خوشاخلاق و خوشبرخوردی هستن،تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹
دکتر همه چی رو ریز تا درشت برای نوزاد چهار ماهه ام توضیح دادن فضای مطب بسیار تمیز و مناسب بچه ها بود خیلی خوش برخورد بودن و از همه مهم تر مطب همهمه نبود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴
سلام یه خانوم دکتر صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۶
عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷
بسیار عالی و حرفهای در کار خود
خیلی خانم دکتر محترم و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵
برای کهیر دخترم رفتیم،خداروشکر عالی پیش رفت،واقعا راضی بودیم،ممنونیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴
دکتر فوق العاده خوب و خوش اخلاق و شفا دهنده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶
دکتر فوق العاده . بخصوص تشخیص و اخلاق وقتی که می زارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶
خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰
خیلی باحوصله ویزیت رو انجام دادن. خیلی خوش برخورد بودن. قطره دختر منو عوض کردن که هم شیر بیشتر خورد هم اجابت مزاجش بهتر شد.
اما آزیترومایسین تجویز کردن که به دختر من اصلا سازگار نبود و ی قطره معرفی کردن برای عوارض آزیترو که پیدا نشد.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳
برای رشو و پایش پسرم رفتم
بسیار با حوصله هستند برخورد عالی و تجویز و تشخیص عالی داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱
برخورد و ویزیت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷
دخترم مدتها سرفه می کردو ایشون با تشخیص و تجویز درست درمانش کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸
عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳
سلام. دکتر فوقالعاده خوبو حوش برخوردی هستند. مابرای نوزدامون پیشش رفتیم با راهنمایی ها و راهکاری که بهمون گفتن خداروشکر بچمون آروم میکنیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰
من برای بررسی روند رشد و تغذیه کودکم به ایشان مراجعه کردم ، بسیار خوش اخلاق و حاذق و کار بلد هستند و نتیجه بسیار خوبی گرفتم
با سپاس از خانم دکتر مهربون که با حوصله بچه ها رو ویزیت می کنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳
خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق ،پسر کوچولوی من کلا از دکتر رفتن وحشت داره ولی خانم دکتر با صبر و حوصله کاری کردن پسر من بدون گریه از مطب خارج بشه ممنون بابت صبوریشون️️
۱۴۰۴/۰۹/۲۳
بسیار حرفه ای و دارای انرژی بسیار مثبت برای بچه ها.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹
بهترین و با اخلاق ترین دکتر که می شناسم خیلی قشنگ توضیح میده و وقت میزاره واسه بچه ها قبل هر کاری با بچه ها دوست میشه و بازی میکنه که آرامش داشته باشه محیط بازی بچه داره و اصلا شلوغ نیست مطبشون که مراجعین باهم قاطی بشن و اذیت بشن مادر و بچه همه چی رعایت شده کاش زودتر آشنا میشدم با خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۳۰
دکتر دانا و باسواد و با تجربه درک و فهم بالا خوش اخلاق من ویزیت تحت پوشش بیمه نیست اما ارزش رفتن به مطب اش دار
۱۴۰۵/۰۲/۳۰
برای چکاپ ماهانه پسرم رفتم،خوشحالمپیداشون کردم،موفق باشن همیه
۱۴۰۴/۰۵/۳۱
دکتر خوبی هستن .دخترم خیلی راحت بود باهاشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷
برای چکاپ ماهانه دخترم میرم، عالـــی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱
دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹
خیلی خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸
فوق العاده با سواد و با حوصله هستن منشیشون هم خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹
برای رشد و تکامل دخترم رفتم بسیار عالی و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱
خیلی خوش برخورد وصحبت کردن با مریض .وقت گذاشتن و توضیح دادن دارو و مطب بسیار تمیز و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲
دکتری بسیار حاذق و دانا فوقالعاده مهربان اصلا هرچی از مهربونی و خوش برخوردیش بگم کم گفتم
متخصص کودکان با سابقه فعالیت در بیمارستانهای معتبر آموزشی (بیمارستان امام علی کرج) و درمانی (بیمارستان امام خامنه ای مازندران، عباس آباد) با تمرکز بر رشد و تکامل، تغذیه، بیماریهای شایع و مشاوره والدین همراه مطمئن شما در مسیر بزرگکردن کودکانی سالم و شاد
با سلام من برای اولین بار رفتم پیششون و به شدت خوش رفتار هستن و مهربون و کارشون هم خوبه
۱۴۰۴/۱۰/۱۷برای پیرسینگ گوش دخترم رفتم، چقدر عالی بود، رفتارشون، محیطشون، منشی محترمشون فوق الهاده بود
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار عالی.پذیرش خانم منشی محترمانه.فضای مطب مناسب کودکان.معاینه و توضیحات خانم دکتر کامل.و تجویز مناسب دارویی.
۱۴۰۴/۱۰/۰۳بسیار دکتر با حوصله و ارتباط عالی و راحت با کودک میگیرن ، معاینه کامل و توضیحات کامل در مورد دارو و بیماری و راه درمان میدن که الان هر دکتر متخصصی به زور حتی دوتا کلمه حرف میزنن دخترم خانم دکتر رو خیلی دوست دارن تمام توصیه هاشون رو گوش میکنه پیش دکتر دیگه ای نمیره
۱۴۰۵/۰۲/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۰۹بسیار دکتر صبور،مهربون،خوشاخلاق و خوشبرخوردی هستن،تشخیصشون هم عالیه
۱۴۰۴/۰۸/۱۹دکتر همه چی رو ریز تا درشت برای نوزاد چهار ماهه ام توضیح دادن فضای مطب بسیار تمیز و مناسب بچه ها بود خیلی خوش برخورد بودن و از همه مهم تر مطب همهمه نبود
۱۴۰۴/۱۲/۰۴سلام یه خانوم دکتر صبور
۱۴۰۵/۰۲/۲۶عالی هستن
۱۴۰۴/۰۹/۲۷بسیار عالی و حرفهای در کار خود خیلی خانم دکتر محترم و خوش برخوردی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۵برای کهیر دخترم رفتیم،خداروشکر عالی پیش رفت،واقعا راضی بودیم،ممنونیم
۱۴۰۴/۰۵/۲۴دکتر فوق العاده خوب و خوش اخلاق و شفا دهنده
۱۴۰۴/۰۹/۲۶دکتر فوق العاده . بخصوص تشخیص و اخلاق وقتی که می زارن
۱۴۰۵/۰۲/۱۶خوب بود
۱۴۰۴/۰۹/۱۰خیلی باحوصله ویزیت رو انجام دادن. خیلی خوش برخورد بودن. قطره دختر منو عوض کردن که هم شیر بیشتر خورد هم اجابت مزاجش بهتر شد. اما آزیترومایسین تجویز کردن که به دختر من اصلا سازگار نبود و ی قطره معرفی کردن برای عوارض آزیترو که پیدا نشد.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳برای رشو و پایش پسرم رفتم بسیار با حوصله هستند برخورد عالی و تجویز و تشخیص عالی داشتند
۱۴۰۴/۰۵/۲۱برخورد و ویزیت عالی
۱۴۰۵/۰۲/۰۷دخترم مدتها سرفه می کردو ایشون با تشخیص و تجویز درست درمانش کردند.
۱۴۰۴/۰۵/۱۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۲/۱۳سلام. دکتر فوقالعاده خوبو حوش برخوردی هستند. مابرای نوزدامون پیشش رفتیم با راهنمایی ها و راهکاری که بهمون گفتن خداروشکر بچمون آروم میکنیم.
۱۴۰۴/۰۷/۲۰من برای بررسی روند رشد و تغذیه کودکم به ایشان مراجعه کردم ، بسیار خوش اخلاق و حاذق و کار بلد هستند و نتیجه بسیار خوبی گرفتم با سپاس از خانم دکتر مهربون که با حوصله بچه ها رو ویزیت می کنن
۱۴۰۴/۰۵/۱۳خانم دکتر بسیار با حوصله و خوش اخلاق ،پسر کوچولوی من کلا از دکتر رفتن وحشت داره ولی خانم دکتر با صبر و حوصله کاری کردن پسر من بدون گریه از مطب خارج بشه ممنون بابت صبوریشون️️
۱۴۰۴/۰۹/۲۳بسیار حرفه ای و دارای انرژی بسیار مثبت برای بچه ها.
۱۴۰۵/۰۲/۱۹بهترین و با اخلاق ترین دکتر که می شناسم خیلی قشنگ توضیح میده و وقت میزاره واسه بچه ها قبل هر کاری با بچه ها دوست میشه و بازی میکنه که آرامش داشته باشه محیط بازی بچه داره و اصلا شلوغ نیست مطبشون که مراجعین باهم قاطی بشن و اذیت بشن مادر و بچه همه چی رعایت شده کاش زودتر آشنا میشدم با خانم دکتر عزیز
۱۴۰۴/۱۱/۳۰دکتر دانا و باسواد و با تجربه درک و فهم بالا خوش اخلاق من ویزیت تحت پوشش بیمه نیست اما ارزش رفتن به مطب اش دار
۱۴۰۵/۰۲/۳۰برای چکاپ ماهانه پسرم رفتم،خوشحالمپیداشون کردم،موفق باشن همیه
۱۴۰۴/۰۵/۳۱دکتر خوبی هستن .دخترم خیلی راحت بود باهاشون
۱۴۰۴/۱۱/۰۷برای چکاپ ماهانه دخترم میرم، عالـــی هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷دکتر خوبی هست
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر بسیار مهربان و خوش برخورد بودن
۱۴۰۴/۱۱/۱۹خیلی خیلی دکترخوبی هستن
۱۴۰۴/۱۱/۱۸فوق العاده با سواد و با حوصله هستن منشیشون هم خیلی خوبن
۱۴۰۴/۰۹/۰۹برای رشد و تکامل دخترم رفتم بسیار عالی و کار بلد هستن
۱۴۰۴/۰۸/۱۱خیلی خوش برخورد وصحبت کردن با مریض .وقت گذاشتن و توضیح دادن دارو و مطب بسیار تمیز و عالی
۱۴۰۴/۰۷/۲۲دکتری بسیار حاذق و دانا فوقالعاده مهربان اصلا هرچی از مهربونی و خوش برخوردیش بگم کم گفتم
۱۴۰۴/۰۷/۱۹