سلام بر شما، من دکتر سپیده پای بست، متخصص مغز و اعصاب هستم. به عنوان عضو هیئت علمی دانشگاه شهید بهشتی و فعال در عرصه های بالینی، آموزشی و پژوهشی، سال هاست در خدمت بیماران مبتلا به بیماری های نورولوژیک، و به ویژه ام اس و سایر اختلالات التهابی سیستم عصبی، بوده ام. فعالیت های بالینی: مدیریت و درمان بیماران مبتلا به ام اس و سایر بیماری های التهابی سیستم عصبی مرکزی در کلینیک تخصصی ام اس. تشخیص و پیگیری بیماری های التهابی و دژنراتیو مغز و اعصاب در درمانگاه نورولوژی بیمارستان. نظارت مستقیم بر مراقبت از بیماران بستری در بخش اعصاب. رویکرد تشخیصی: با بهره گیری از روش های تشخیصی موجود در ایران و با تکیه بر دانش به روز جهانی، به تشخیص دقیق و تفکیک بیماری ام اس از سایر بیماری های مشابه می پردازم. هر بیمار به صورت جامع بررسی می شود تا برنامه درمانی متناسب با شرایطش طراحی گردد. آموزش و پژوهش: تربیت نسل آینده متخصصان مغز و اعصاب به عنوان استاد دانشگاه. تالیف ده ها مقاله علمی معتبر در حوزه ام اس و بیماری های التهابی عصبی در مجلات داخلی و بین المللی. مشارکت در پژوهش های نوین داخلی و بین المللی برای یافتن درمان های مؤثرتر. تعهد به بیماران: بیماران من نه تنها تحت نظارت دائمی و پیگیری منظم قرار می گیرند، بلکه با برنامه های شخصی سازی شده درمانی و اصلاح سبک زندگی همراهی می شوند. اعتقاد دارم ارتباط مستمر پزشک و بیمار، کلید موفقیت در کنترل بیماری و بهبود کیفیت زندگی است. در پایان: سلامتی شما هدف من است. با اعتماد متقابل و همکاری، گام به گام برای مقابله با چالش های بیماری پیش می رویم.
کلینیک فوق تخصصی ام اس
تهرانخیابان شهید مدنی، بیمارستان امام حسین، کلینیک فوق تخصصی ام اس
سلام و درود خدمت مراجعین عزیز
ویزیت مراجعین ممکن است تا ۳۰ دقیقه با تاخیر انجام شود
دکتر مثل همیشه با صبوری و مهربدنی جوابم داد
۱۴۰۵/۰۳/۱۸بیماری ای ال ای
۱۴۰۴/۰۹/۰۹چندروز بیمارستان بستری شد بعلت سکته چشمی مریض ایشان بودن ولی بهبود نیافتن
۱۴۰۴/۰۷/۲۳عالی فوق العاده کاردان وخوش اخلاق
۱۴۰۴/۰۹/۱۶یک عدد فرشته متخصص
۱۴۰۴/۰۸/۲۵بیمار ام اس هستم
۱۴۰۴/۰۸/۲۲ام اس خیلی برابیماراوقت میزارن الان خیلی بهترم
۱۴۰۴/۰۹/۱۵فوق العاده مهربان با دقت نظر بالا و برخورد وتشخیص عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۹بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۹/۰۱بسیار دکتر خوب و خوش برخوردی هستن
۱۴۰۴/۰۷/۲۶دکتری بسیار حاذق و خوش برخورد و تشخیص عالی پدرم پارکینسون دارن و تحت نظر خانم دکتر هستند
۱۴۰۴/۰۸/۱۷دکتر عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۷/۲۱خانم دکتر سپیده پای بست .خوش اخلاق و کار بلد وتشخیص بیماری و علاج ان
۱۴۰۵/۰۳/۲۰در حال درمان
۱۴۰۴/۰۵/۰۶اعصاب دستهام مشکل داشت و حل شد
۱۴۰۴/۰۵/۱۱با سلام
۱۴۰۴/۰۶/۲۲سکته مغزی کردم
۱۴۰۴/۰۸/۰۱ام اس شروع کار خوب هست
۱۴۰۴/۰۶/۰۶