تهران تهران گیشا نبش خیابان یکم جنب عکاسی مهسا ساختمان پزشکان 20
تهران تهرانپارس - چهارراه تیرانداز - به سمت باقری - بین خوشوقت و آهنی آمینه - ساختمان سرو
پلاک ۱۶۷- طبقه ی همکف - واحد ۲
این بخش و پرداخت آن ویژه پزشکان جهت تمدید صفحه پزشک می باشد و هیچ ارتباطی با دریافت نوبت ندارد.
از رفتن به بخش تمدید صفحه مطمئن هستید؟
تهران گیشا نبش خیابان یکم جنب عکاسی مهسا ساختمان پزشکان ۲۰
تهرانپارس - چهارراه تیرانداز - به سمت باقری - بین خوشوقت و آهنی آمینه - ساختمان سرو
پلاک ۱۶۷- طبقه ی همکف - واحد ۲
دکتر عالی ه
۱۴۰۴/۰۹/۱۷رباط صلیبی زانوم در تنیس پاره شده بود عمل کردم پیش دکتر و الان ٦ ماه گذشته و بسیار ازشون راضیم خدا خیرش بده
۱۴۰۴/۰۴/۲۷بسیار دکتر
۱۴۰۴/۰۸/۱۷خوب بود
۱۴۰۴/۰۸/۱۰پدرمو دکتر عمل تعویض مفصل لگن انجام دادن ، بسیار بسیار راضی هستیم الان پدرم واقعا به زندگی معمولی برگشته و درد و عدم حرکتشون کامل از بین رفته من و خانواده از دکتر ممنونیم
۱۴۰۴/۱۲/۱۷عمل تعویض مفصل زانوی پدرم رو ایشون انجام دادن بسیار حرفه ای و بی نظیر و جدای کارشون اخلاق خوب و احترامی که برای بیمار میذارن مثال زدنیه مراقبت های بعد از عمل هم به طور کامل توسط ایشون آموزش داده میشه که مسئولیت پذیری بالاشون رو میرسونه در کل بی نظیر و درجه یک
۱۴۰۴/۱۱/۲۲عالی بود
۱۴۰۵/۰۳/۱۴جناب دکتر باغبانی جزو معدود دکترهای زبده و زبردست و با وجدان و خوش اخلاق ایران هستن، تعویض مفصل جفت زانو برای برادر من انجام دادن که قبلا پیش هر دکتری تو ایران میبردیم توان انجام جفت زانو با پروتز ( سی سی کی ) اونم تو (سن ۴۵ سالگی بیمار) رو نداشت، جناب دکتر عملی بسیار بسیار علییییی برای برادرم انجام دادن، تا باشه از این دکترهای باسواد و زبردست و با وجدان باشه. تا دنیا دنیاست ممنون و مدیون آقای دکتر هستیم.
۱۴۰۴/۱۲/۱۳عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۱/۲۹خوش رفتار خوش برخورد پرحوصله با دقت و تشخیص عالی و جراحی تعویض مفصل عاااالی پری بندزن
۱۴۰۵/۰۲/۲۹بسیار دکتر حاذق وخوش اخلاق وکاردرست بودن
۱۴۰۴/۰۶/۲۶ایشون بسیار
۱۴۰۴/۰۹/۱۷آقای دکتر که عالی هستند . خوش برخورد و حرفه ای . ولی منشی محترم گفتند که شما باید مستقیم با مطب تماس بگیرید . نوبت گرفتن اینترنتی چون سرشان شلوغ است فایده ای ندارد
۱۴۰۴/۱۱/۰۸عمل زباط
۱۴۰۴/۰۷/۳۰عمل تعویض مفصل زانو برای مادرم انجام دادن و بسیار عالی بود ایشون هم از نظر کاری هم شخصیتی بینهایت حرفه ای و بی نظیر هستن و کاش همه ی دکترای ما اینقد دلسوز و متعهد و شریف بودن
۱۴۰۴/۰۸/۰۹عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۰/۱۶غدر حال درمانم
۱۴۰۴/۰۹/۲۰بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۸/۱۴دکتر بسیار مهربان و خوش برخوردی هستن من پیششون تزریق پی ار پی داشتم خیلی بهتر شدم ممنونم از ایشون و پرسنل خوبشون
۱۴۰۵/۰۳/۱۷زانودرحال درمان
۱۴۰۴/۰۹/۰۳سلام خوب بودن ام آر آی ببرم ببینم چی میشه تازه اول راهم
۱۴۰۴/۰۸/۱۳مشکل پوکی استخوان
۱۴۰۴/۰۶/۲۶سلام اقای دکتر جراحی تعویض مفصل ران همسر من را انجام داد. سیاه شدگی سر ران داشتن. خیلی خیلی اذیت میشد. روز بعد جراحی راه رفتن. الان که دو ماه گذشته انقدر خوب هست که روزی نیست دعای خیر نکنیم برای دکتر
۱۴۰۴/۱۲/۱۷رفتار دوستانه، معاینه با دقت. همدلانه
۱۴۰۵/۰۳/۰۶مشکل کمر و گردن داشتم که به متخصص دیگه منو راهنمایی کردن نتیجه آنچنانی نداشتم من رفتار خوبی دارند
۱۴۰۴/۰۶/۰۲عمل جراحی پارگی رباط شانه داشتم خیلی خیلی از دکترم ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷از همه نظر عالی، من عمل ساق دست داشتم پیششون توی بیمارستان بعثت دکتر ممنونم ازتون
۱۴۰۴/۱۲/۲۲لسیار خوش برخورد و تشخیص او بی نظیر
۱۴۰۵/۰۲/۱۰با عرض سلام بنده مشکل زانو داشتم بر اثر تصادف در حال درمان هستم بسیار دکتر باخلاق و باتجربه هستن
۱۴۰۴/۰۶/۳۱همه چی عالی
۱۴۰۴/۰۶/۱۲عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۲۸عدم رضایت
۱۴۰۵/۰۳/۰۳بسیار دکتر خوش برخورد و عالی بودن
۱۴۰۴/۰۸/۱۳آقای دکتر بسیار با اخلاق و حرفهای هستن
۱۴۰۴/۱۰/۰۹پزشک بسیار حاذق و حرفه ای هستند
۱۴۰۵/۰۳/۱۹پادرد و التهاب مفاصل
۱۴۰۴/۰۶/۱۲دکتر بسیار خوب
۱۴۰۴/۰۹/۰۸جراحی تعویض مفصل زانوی مادرم رو انجام دادن و واقعا بی نهایت ازشون ممنونم به همه پیشنهادش میکنم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷سلام من مادرم هفته قبل عمل مفصل ران انجام دادن خیلی خیلی عالی بود آقای دکتر بسیار خوشرو بااخلاق و دلسوز پیگیر و جوابگوی بیمار هستند کارشون که عالی عالی انشاله همیشه موفق و پایدار باشند و بدرخشند
۱۴۰۴/۰۶/۱۶سلام اقای دکتر باغبانی برخورد مناسبی و رفتار محترمانه ای داشتن، با دقت به علائمی که میگفتم توجه کردن و معاینه های بالینی رو انجام دادن، درحال حاضر در حال گذراندن فرایند درمان هستم و نکاتی که برای بهبود پیج خوردگی مچ پام گفته بودن رو دارم رعایت میکنم و همچنین بابت درد زانوهام هم قرص های کلسیم دادن، امیدوارم نتیجه بخش باشد. منشی شون، رفتار مناسبی و درخوری داشتند.
۱۴۰۵/۰۲/۲۰باسلام: دکتر بسیار عالی باشخصیت وبا تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۰۷/۰۲دکتر کم تجربه ای هستن
۱۴۰۴/۱۲/۱۸بسیار دکتر خوبی هستند و با اخلاق عمل مینیسک بود بسیار عالی و رضایت بخش تشکر از اقای دکتر
۱۴۰۴/۰۵/۲۱خوب بود
۱۴۰۴/۰۵/۱۶سلام مشکل زانو درد داشتم با ی نسخه و یه چند تا ورزش مربوط ب زانو خوب شدم
۱۴۰۴/۰۵/۲۷درد دست داشتم برام ام آر ای نوشته
۱۴۰۴/۰۸/۰۷وظیفه خودم دونستم که اینجا از پزشک محترم و بسیار زبردست دکتر باغبانی تشکر کنم خداروشکر که تیشون جلوی راه ما قرار گرفتن دستشون شفاست پدرم بعد از سالها درد کشیدن الان بعد سه ماه از عمل به راحتی راه میرن واقعا ممنونم
۱۴۰۴/۱۲/۲۱خواهر همسرم توسط ایشون جراحی شده و بسیار عالی.
۱۴۰۴/۰۸/۱۲من دو ماه قبل پیش ایشون عمل بازو کردم بسیار عالی و خوش برخورد ، هر وقت هم بعد عمل مطب رفتم با توضیحات کامل منو راهنمایی میکردن و ارامش بهم میدادن
۱۴۰۴/۱۲/۱۷من برای درد پام اومدم پیش دکتر ، دکتر با روندی درمانی که برام اتخاذ کردن ،کاملا دردم از بین رفت واقعا توانمند هستند ممنون ازشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۰خیلی دقت نکردن انگار عجله داشتن ولی خوش اخلاق بودن
۱۴۰۴/۱۰/۱۷درد کمر داشتم و پیش ایشون درمان کردم از علم و اخلاق خوبشون خیلی ممنونم
۱۴۰۴/۰۴/۲۷جناب اقای دکتر باغبانی جزو تعداد محدودی از پزشکان ارتوپد هستن که با دلسوزی تمام توضیح میدن برای بیمارانشون واقعا انقددر برام توضیح دادن که مشکلمو کامل فهمیدم و الان تحت درمان هستم قبلا هم عمه ام نزد ایشون عمل تعویض مفصل زانو امجام دادن و الان از من هم عالی تر راه میرن
۱۴۰۴/۱۲/۲۰پیش دکتر تعویض مفصل زانو انجام دادم بسیار راضیم ، بهترین دکتر هم در توانایی در عمل و هم پیگیری های بعد عمل و توضیحات کاملشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۰بسیار دکتر خوبی هستن خیلی با حوصله و با دقت به حرف بیمار گوش میدهند تشخیص و درمان بسیار عالی دارند
۱۴۰۴/۰۸/۰۷جراحی پارکی رباط صلیبی انجام دادم از فردای عمل راه میرم با وجود اینکه دکتر گفته بود ۶ هفته باید عصا داشته باشم دست دکتر سبکه
۱۴۰۴/۰۵/۱۳عمل ران ساق
۱۴۰۴/۰۶/۰۷باسلام ،ایشان پزشک بااخلاق و خوشرو وحاذثی هستند
۱۴۰۴/۰۹/۲۳مهربان باتجربه باشخصیت
۱۴۰۴/۰۵/۰۸بسیار حرفه ای و حاذق
۱۴۰۵/۰۲/۰۷ممنون از دکتر باغبانی عزیز بسیار حرفه ایی و عالی بودن برای عمل تعویض مفصل زانو پدر بزرگم بهشون مراجعه کردیم و الان اصلا دردی ندارن و به راحتی راه میرن بازم ممنونم از شما
۱۴۰۴/۱۲/۱۷درد سیاتیک و درد پای چپ
۱۴۰۴/۰۵/۲۲دکتر خیلی خوب هستن
۱۴۰۴/۰۸/۲۶عمل ترقوه
۱۴۰۴/۰۸/۱۸خیلی عالی
۱۴۰۵/۰۳/۰۳خیلی خوب بودند
۱۴۰۴/۰۹/۱۱خوش برخورد و کاربلد
۱۴۰۴/۰۶/۱۵نامبروان با خلاق
۱۴۰۴/۰۷/۱۵دکتری باتجربه و با اخلاق
۱۴۰۵/۰۲/۲۲سلام دکتر عالی .مودب .باشخصیت و فوق العاده حرفه ای در تشخیص و درمان هستن .
۱۴۰۵/۰۲/۰۷عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۰۴بسیار پزشک حاذقی بودند برای تعویض مفصل لگن مادرم مراجعه کردیم بسیار حرفه ایی و عالی عمل شدند
۱۴۰۴/۱۲/۱۷بعلت سیاه شدگی استخوان ران عمل تعویض مفصل ران انجام دادم که خیلی راضی هستم از دکتر
۱۴۰۴/۰۴/۲۸خیلی خیلی ممنون از دکتر باغبانی عزیز بابت درمان دیسک کمر و توضیحات کاملشون.... خیلی کامل و جامع به بنده توضیح دادن و با صبر و حوصله همه سوالاتم رو جواب دادن
۱۴۰۴/۱۲/۱۷آقای دکتر بسیار باادب و بسیار حاذق هستند. فقط در مطب معطل شدیم.
۱۴۰۴/۰۵/۲۴بسیار دکتر دلسوز و دقیقی هستند.
۱۴۰۴/۰۷/۰۷بسیار عالی ازهمه لحاظ
۱۴۰۴/۰۸/۲۱عدم رضایت
۱۴۰۴/۰۶/۱۶کار درست و بی نظیر
۱۴۰۴/۰۶/۱۵عمل ربات صلیبی
۱۴۰۴/۰۷/۱۶آقای دکتر بسیار خوش رو و مهربان بودند. وتشخیص ایشون کاملا درست بود.
۱۴۰۴/۰۶/۳۰کر درد داشتم
۱۴۰۴/۰۹/۰۱دکتر خوش ب ح
۱۴۰۴/۰۷/۲۰دکتر خیلی خوبیه
۱۴۰۴/۰۹/۰۸عالی فقط کمی عجله دارن تو ویزیت بیمار یعنی منتظر بیمار بعدی هستن
۱۴۰۴/۰۶/۱۶بورسیت لگن داشتم که دکتر برام تزریق کرد خیلی دستشون خوب بود و حالم خوب شد دست دکتر درد نکنه
۱۴۰۴/۰۴/۳۰بسیار حادق، خوش برخورد و دقیق
۱۴۰۴/۰۶/۲۳پسر من مریض ایشون هستن و همیشه نسخه ایشون باعث برگشت سلامتیشون شده
۱۴۰۴/۰۷/۱۳خوش رفتار و دلسوز بیمار
۱۴۰۴/۱۲/۱۲پزشک حاذق و زبردست عمل تعویض مفصل مادرم توسط ایشون انجام شد علاوه بر اینکه به راحتی راه میرن انحراف زانوشونم برطرف شده ممنون از دکتر باغبانی و تیم حرفه اییشون
۱۴۰۴/۱۲/۲۰بسیار صبور ، حرفه ای و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۰۸/۲۶جراحی . بسیار عالی
۱۴۰۴/۰۷/۰۵