برای بارداری رفتم پیششون خیلی مهربونه وباحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱
خیلی دکتر مهربون و عالی بودن و جواب سوالات کامل میدادند برای بارداری مراجعه کردم بهشون انشاا.. زایمان خوبی باهاشون داشته باشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶
در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵
عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱
خیلی دکتر با حوصله و صبوری
۱۴۰۴/۰۹/۲۰
باسلام باآرزوی سلامتی برای خانم دکتر واقعا دکتر خوش برخورد و باحوصله خیلی زحمت کشیدن برامون واقعا هیچ دکتری این همه زحمت نمیکشه مثل یه خواهر بود کنار مادر .یه دنیا قدر دان هستیم باتشکر فراوان بابای نی نی ۳/۹
۱۴۰۵/۰۳/۱۲
عالی بود برای زایمانم پیش خانم دکتر بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴
مشکل التهاب لگن داشتم با تشخیص درست و درمان کامل بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴
سزارین
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷
من پیش ایشون سزارین کردم همه چی عالی بود
و بسیار مهربون و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷
زایمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹
بسیار با تجربه و مهربون برخورد کردن
سزارین شدم اصلااا اذیت نشدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱
زایمان داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱
برخورد بسیار عالی ای دارن کاملا با حوصله و صمیمی همینطور حرفه ای و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲
عالی ترین و خوش برخوردترین و حرفه ای ترین تو کارشون هستن ممنون از خانم دکتر
برای بارداری رفتم پیششون خیلی مهربونه وباحوصله هستند
۱۴۰۴/۰۷/۱۱خیلی دکتر مهربون و عالی بودن و جواب سوالات کامل میدادند برای بارداری مراجعه کردم بهشون انشاا.. زایمان خوبی باهاشون داشته باشم
۱۴۰۵/۰۲/۰۶در مرحله درمان
۱۴۰۴/۰۶/۰۵عدم رضایت
۱۴۰۴/۱۱/۱۱خیلی دکتر با حوصله و صبوری
۱۴۰۴/۰۹/۲۰باسلام باآرزوی سلامتی برای خانم دکتر واقعا دکتر خوش برخورد و باحوصله خیلی زحمت کشیدن برامون واقعا هیچ دکتری این همه زحمت نمیکشه مثل یه خواهر بود کنار مادر .یه دنیا قدر دان هستیم باتشکر فراوان بابای نی نی ۳/۹
۱۴۰۵/۰۳/۱۲عالی بود برای زایمانم پیش خانم دکتر بودم
۱۴۰۴/۰۶/۰۴مشکل التهاب لگن داشتم با تشخیص درست و درمان کامل بهبود پیدا کردم
۱۴۰۴/۰۹/۲۴سزارین
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیارعالی
۱۴۰۴/۰۴/۱۷من پیش ایشون سزارین کردم همه چی عالی بود و بسیار مهربون و خوش برخورد هستند
۱۴۰۴/۱۰/۱۷زایمان شدم
۱۴۰۴/۰۸/۲۹بسیار با تجربه و مهربون برخورد کردن سزارین شدم اصلااا اذیت نشدم
۱۴۰۴/۰۴/۳۱زایمان داشتم بسیار عالی بودن
۱۴۰۵/۰۲/۰۱برخورد بسیار عالی ای دارن کاملا با حوصله و صمیمی همینطور حرفه ای و دقیق
۱۴۰۵/۰۳/۰۲عالی ترین و خوش برخوردترین و حرفه ای ترین تو کارشون هستن ممنون از خانم دکتر
۱۴۰۴/۱۱/۰۷